abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 maart 2018 @ 14:51:48 #76
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177817357
quote:
14s.gif Op woensdag 14 maart 2018 14:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

Leuk hoe jij in een andere realiteit leeft. Wat zit er toch in het water daar in Twente?
Hasj, coke, pillen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177817363
De terugval in postaantallen is toch gewoon een forumbreed fenomeen, waarom zou je zoeken naar specifieke oorzaken in VBL als die er helemaal niet zijn :?
blablablabla
pi_177817403
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 14:51 schreef Elan het volgende:
De terugval in postaantallen is toch gewoon een forumbreed fenomeen, waarom zou je zoeken naar specifieke oorzaken in VBL als die er helemaal niet zijn :?
Ik denk dat de terugval inderdaad forumbreed is, maar dan nog kunnen we zien of we binnen VBL het tij kunnen keren.
BFF met GGMM
  woensdag 14 maart 2018 @ 14:55:07 #79
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177817417
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 14:54 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik denk dat de terugval inderdaad forumbreed is, maar dan nog kunnen we zien of we binnen VBL het tij kunnen keren.
Vechten tegen de bierkaai, de absolute aantallen winnen het altijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 14 maart 2018 @ 14:55:49 #80
35723 crew  GGMM
pi_177817423
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 14:51 schreef Elan het volgende:
De terugval in postaantallen is toch gewoon een forumbreed fenomeen, waarom zou je zoeken naar specifieke oorzaken in VBL als die er helemaal niet zijn :?
Wat Ron zegt.

En als je het forumbreed wil aanpakken en een topic krijg je helemaal geen gehoor. Hier heb je tenminste nog een aantal mods die een fuck geven.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_177817424
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 14:54 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik denk dat de terugval inderdaad forumbreed is, maar dan nog kunnen we zien of we binnen VBL het tij kunnen keren.
Absoluut.
Onlogisch en GGMM moeten om te beginnen gewoon geen achterlijke weddenschappen meer afsluiten.
blablablabla
pi_177817437
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 14:51 schreef Elan het volgende:
De terugval in postaantallen is toch gewoon een forumbreed fenomeen, waarom zou je zoeken naar specifieke oorzaken in VBL als die er helemaal niet zijn :?
AMA's regelen met wat journalisten of (uitgerangeerde) voetballers zou bijvoorbeeld iets zijn waar naar gekeken kan worden. Is niet iets wat het forum gaat redden ofzo, maar kan wel gebruikt worden om wat reclame te maken. En is leuk voor de al aanwezige users.

Zelfde geldt voor winacties.

Maar volgens mij is de PR afdeling van de foks ook niet echt meer up and running. :+
  woensdag 14 maart 2018 @ 14:58:49 #83
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177817455
quote:
14s.gif Op woensdag 14 maart 2018 14:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

AMA's regelen met wat journalisten of (uitgerangeerde) voetballers zou bijvoorbeeld iets zijn waar naar gekeken kan worden. Is niet iets wat het forum gaat redden ofzo, maar kan wel gebruikt worden om wat reclame te maken. En is leuk voor de al aanwezige users.

Zelfde geldt voor winacties.

Maar volgens mij is de PR afdeling van de foks ook niet echt meer up and running. :+
Fok had zich veel meer op sosjal miedieja moeten profileren om zo meer volk naar het forum te krijgen, maar ook die boot hebben ze een beetje gemist

Captain hindsight to the rescue
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177817493
Zou wel eens willen weten hoe Danny er in staat. Wat volgens hem de reden is van de terugloop.
Hij kan vanaf begin af aan terugvallen op allerlei feiten en statistieken die mogelijk een verklaring geven.

Winacties lok je denk ik de verkeerde mensen mee.
blablablabla
  Moderator woensdag 14 maart 2018 @ 20:25:00 #85
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177823446
Het gebash over en weer mag desnoods via DM/PM.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 14 maart 2018 @ 20:30:52 #86
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177823568
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:26 schreef Vasion het volgende:

[..]

Kan mijn eerste post weer teruggehaald worden? :? Was gewoon een inhoudelijke bijdrage, dacht ik. Je deed zelf ook nog mee door tegen mij te zeggen dat ik faalde ofzo. Sjongejonge, voor niets getypt.
Kunnen we gewoon ontopic blijven de de FB?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 14 maart 2018 @ 21:32:45 #87
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177825158
quote:
5s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Kunnen we gewoon ontopic blijven de de FB?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177837567
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 14:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nee man. De sfeer is echt omgeslagen toen die SC kwam. Toen kreeg je een soort van wij vs zij gebeuren.
Dat heb ik nooit zo ervaren, ik heb in de SC gepost, ik heb daar buiten gepost, ik vond de sfeer overal prima, dat zal uiteraard ook door mijn voortreffelijke aanwezigheid komen :)

Waar nou wel echt een wij vs zij mentaliteit heerst is dat bij wedstrijden van Feyenoord de Feyenoorders massaal hun eigen topic induiken en dan blijf je in het live-topic over met de andere helft van de users die de wedstrijd neutraal volgen (of misschien wel tegen Feyenoord zijn, en dat is natuurlijk vreselijk want er zou maar iemand iets gemeens zeggen over Feyenoord :'(). Je kan niet normaal een wedstrijd van Feyenoord volgen op FOK zonder dat je in meerdere topics tegelijkertijd moet zijn. En om eerlijk te zijn vind ik het knettergek.
  Forum Admin donderdag 15 maart 2018 @ 14:10:46 #89
35723 crew  GGMM
pi_177837800
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit zo ervaren, ik heb in de SC gepost, ik heb daar buiten gepost, ik vond de sfeer overal prima, dat zal uiteraard ook door mijn voortreffelijke aanwezigheid komen :)

Waar nou wel echt een wij vs zij mentaliteit heerst is dat bij wedstrijden van Feyenoord de Feyenoorders massaal hun eigen topic induiken en dan blijf je in het live-topic over met de andere helft van de users die de wedstrijd neutraal volgen (of misschien wel tegen Feyenoord zijn, en dat is natuurlijk vreselijk want er zou maar iemand iets gemeens zeggen over Feyenoord :'(). Je kan niet normaal een wedstrijd van Feyenoord volgen op FOK zonder dat je in meerdere topics tegelijkertijd moet zijn. En om eerlijk te zijn vind ik het knettergek.
Ja, eens. Kan dat Feyenoord-topic niet gewoon dicht tijdens wedstrijden?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_177838122
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit zo ervaren, ik heb in de SC gepost, ik heb daar buiten gepost, ik vond de sfeer overal prima, dat zal uiteraard ook door mijn voortreffelijke aanwezigheid komen :)

Waar nou wel echt een wij vs zij mentaliteit heerst is dat bij wedstrijden van Feyenoord de Feyenoorders massaal hun eigen topic induiken en dan blijf je in het live-topic over met de andere helft van de users die de wedstrijd neutraal volgen (of misschien wel tegen Feyenoord zijn, en dat is natuurlijk vreselijk want er zou maar iemand iets gemeens zeggen over Feyenoord :'(). Je kan niet normaal een wedstrijd van Feyenoord volgen op FOK zonder dat je in meerdere topics tegelijkertijd moet zijn. En om eerlijk te zijn vind ik het knettergek.
Dit _O_
pi_177838211
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit zo ervaren, ik heb in de SC gepost, ik heb daar buiten gepost, ik vond de sfeer overal prima, dat zal uiteraard ook door mijn voortreffelijke aanwezigheid komen :)

Waar nou wel echt een wij vs zij mentaliteit heerst is dat bij wedstrijden van Feyenoord de Feyenoorders massaal hun eigen topic induiken en dan blijf je in het live-topic over met de andere helft van de users die de wedstrijd neutraal volgen (of misschien wel tegen Feyenoord zijn, en dat is natuurlijk vreselijk want er zou maar iemand iets gemeens zeggen over Feyenoord :'(). Je kan niet normaal een wedstrijd van Feyenoord volgen op FOK zonder dat je in meerdere topics tegelijkertijd moet zijn. En om eerlijk te zijn vind ik het knettergek.
Dat is niet iets dat specifiek bij Feyenoord aan de hand is volgens mij, na Vitesse - Ajax en Willem II - PSV zag je precies hetzelfde gebeuren.

Als je ploeg kut speelt ben je nu eenmaal het lulletje in zo'n livetopic, dus dan kiezen mensen eerder voor een veilige omgeving met gelijkgestemden.
En aangezien Feyenoord op wat uitzonderingen links en rechts na dit seizoen structureel kut speelt zullen de meeste users daar te vinden zijn tijdens een wedstrijd.

Het staat mensen toch verder ook vrij om een wedstrijd te bekijken waar ze willen verder? Er zitten ook normale vbl-users in die livetopics maar ook een stel totaalidioten waar ik persoonlijk niet op zit te wachten, en dat zal voor meer users gelden.
blablablabla
  Moderator vrijdag 16 maart 2018 @ 15:47:39 #92
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177864870
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is niet iets dat specifiek bij Feyenoord aan de hand is volgens mij, na Vitesse - Ajax en Willem II - PSV zag je precies hetzelfde gebeuren.

Als je ploeg kut speelt ben je nu eenmaal het lulletje in zo'n livetopic, dus dan kiezen mensen eerder voor een veilige omgeving met gelijkgestemden.
En aangezien Feyenoord op wat uitzonderingen links en rechts na dit seizoen structureel kut speelt zullen de meeste users daar te vinden zijn tijdens een wedstrijd.

Het staat mensen toch verder ook vrij om een wedstrijd te bekijken waar ze willen verder? Er zitten ook normale vbl-users in die livetopics maar ook een stel totaalidioten waar ik persoonlijk niet op zit te wachten, en dat zal voor meer users gelden.
Namen en rugnummers svp.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177903377
Soms hoeven jullie niet precies de regels te volgen he. Iemand die hier jaren post, a4 kantjes vol schrijft als OP's die een keer iemand helpt door een streampje te plaatsen. Meteen bannen, dat helpt echt jongens en zo ga je goed met je terugkerende users om hier. Goed bezig!
pi_177903401
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:07 schreef Mansjester het volgende:
Soms hoeven jullie niet precies de regels te volgen he. Iemand die hier jaren post, a4 kantjes vol schrijft als OP's die een keer iemand helpt door een streampje te plaatsen. Meteen bannen, dat helpt echt jongens en zo ga je goed met je terugkerende users om hier. Goed bezig!
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 12:09:01 #95
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177903423
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:07 schreef Mansjester het volgende:
Soms hoeven jullie niet precies de regels te volgen he. Iemand die hier jaren post, a4 kantjes vol schrijft als OP's die een keer iemand helpt door een streampje te plaatsen. Meteen bannen, dat helpt echt jongens en zo ga je goed met je terugkerende users om hier. Goed bezig!
QFT.
pi_177903428
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:07 schreef Mansjester het volgende:
Soms hoeven jullie niet precies de regels te volgen he. Iemand die hier jaren post, a4 kantjes vol schrijft als OP's die een keer iemand helpt door een streampje te plaatsen. Meteen bannen, dat helpt echt jongens en zo ga je goed met je terugkerende users om hier. Goed bezig!
Regels zijn regels heb ik altijd geleerd. :)
pi_177903434
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:07 schreef Mansjester het volgende:
Soms hoeven jullie niet precies de regels te volgen he. Iemand die hier jaren post, a4 kantjes vol schrijft als OP's die een keer iemand helpt door een streampje te plaatsen. Meteen bannen, dat helpt echt jongens en zo ga je goed met je terugkerende users om hier. Goed bezig!
Ik zei net hetzelfde in een ander topic dus kan mij volledig vinden in de mening van Mansjester.
pi_177903452
quote:
7s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:09 schreef Vasion het volgende:

[..]

Regels zijn regels heb ik altijd geleerd. :)
Fluiten in de geest van de wedstrijd. Niet dansen naar de pijpen van Danny.
pi_177903484
Een van de meest trouwe, loyale user en iemand die veel voor dit forum heeft betekend (Itt tong) niet eens een waarschuwing geven, toont maar weer aan hoe triest het gesteld is hier
pi_177903492
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:10 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Fluiten in de geest van de wedstrijd. Niet dansen naar de pijpen van Danny.
Dus je mag de regels overtreden als je een enorme staat van dienst heb? :? Onlogisch en oneerlijk bovendien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')