abonnement Unibet Coolblue
pi_177792431
Ik begrijp dat winkels niet alle producten x1000 in de winkel kunnen uitstallen of in het magazijn op voorraad hebben. Maar dan zie ik in een folder een product staan wat ik graag zou willen hebben. Op de dag het foldertje uitkomt ga je naar de winkel toe en vraag naar het product. Product blijft dus uitverkocht te zijn in een paar uur de folder binnen is. Weer extra naar de winkel geweest voor een product wat ze waarschijnlijk helemaal niet hebben gehad. Het lijkt mij als winkel je reclame maakt voor een product je dat product wel in de winkel hebt of wat extra voorraad. Ook als je dan vraagt of ze het product kunnen bestellen voor dezelfde prijs ze dat niet doen. Ik vind dit echt raar en het gaat hier om hele simpele producten zoals levensmiddelen of drank.

Klacht in het kort: Winkel adverteert met producten die ze niet hebben.
  roze dinsdag 13 maart 2018 @ 14:55:57 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177792461
Terechte klacht.
Your beauty never ever scared me.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 14:56:50 #3
186611 Haags
pi_177792481
We hoeven niet te raden over welke super dit gaat. Verder terechte klacht.
Zonder wrijving geen glans
pi_177792544
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We hoeven niet te raden over welke super dit gaat. Verder terechte klacht.
In dit geval gaat het niet om een super maar om pakjes chocomel bij de Kruitvat. Al komt het in de supermarkt ook heel erg vaak voor. Ik kan het mij wel voorstellen bij een TV van 8000 die dan in de aanbieding is voor 6000 ze die niet even uit het magazijn vissen maar ze die later leveren.
pi_177792571
Hoofdkantoor maakt een aanbieding maar past de vooraad niet aan, is altijd al zo geweest.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_177792706
Knotje had hier al voor gewaarschuwd 0:50:
pi_177792772
Als bedrijfsleider moet dit toch ook opvallen dat je eigenlijk producten kan verkopen dus winst kan maken van producten die er nu niet zijn. Zo heeft het hele idee van aanbiedingen ook geen zin meer. Vroeger kon een winkel nog wel denken ik heb de mensen binnen en kopen ze wel wat anders waardoor ze alsnog van de spullen afkomen. Tegenwoordig zijn mensen meer prijsbewust en zullen ze de winkel ontevreden met lege handen weer verlaten.
pi_177792869
Vroeger stond er op woensdag al een rij voor de aldi omdat die meuk snel uitverkocht was :')
pi_177793043
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:09 schreef CarltonBanks het volgende:
Vroeger stond er op woensdag al een rij voor de aldi omdat die meuk snel uitverkocht was :')
Dan ben je als winkel toch dom je weet je zo makkelijk het product kan verkopen zorg je toch er een heleboel van is. Kosten voor opslag heb je bijna niet want het product vliegt toch de winkel uit. Of maak een systeem je het product op een ander tijdstip op kan komen halen.

Albert Heijn heeft dat systeem ook als een aanbiedingsproduct niet meer beschikbaar is (wat ook daar heel vaak voorkomt) je een briefje krijgt en het de week erop (als je geluk hebt hebben ze het dan wel) kan kopen voor de aanbiedingsprijs.
pi_177793201
Waarom wil je in godsnaam een pakje chocomelk kopen?
pi_177793592
Niet gelezen maar terechte klacht!

In dezelfde categorie:
Kreeg laatst een email met een aanbieding die te mooi was om waar te zijn.
Bedrijf gebeld of dat wel klopte; "jahoor, maar alleen in filiaal xyz".
Ik rij erheen; "Nou, voor die prijs kan ik het echt niet verkopen hoor".

10 min later rectificatie per mail :')
pi_177793776
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:24 schreef Handleiding het volgende:
Waarom wil je in godsnaam een pakje chocomelk kopen?
Ging niet om één pakje maar ze hadden daar zo'n grootverpakking van kleine pakjes chocomel die een heel stuk goedkoper waren dan je ze per 6 koopt. Het zou meer dan de helft schelen als ze het hadden gehad. Die pakjes zijn best wel lang goed dus met 5 van die pakken spaar je al snel ruim 10 euro uit wat toch wel de moeite waard was geweest.
pi_177793814
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:39 schreef macuscam het volgende:
Niet gelezen maar terechte klacht!

In dezelfde categorie:
Kreeg laatst een email met een aanbieding die te mooi was om waar te zijn.
Bedrijf gebeld of dat wel klopte; "jahoor, maar alleen in filiaal xyz".
Ik rij erheen; "Nou, voor die prijs kan ik het echt niet verkopen hoor".

10 min later rectificatie per mail :')
Als een prijs te mooi is om waar te zijn dus een niet aannemelijke prijs dan hoeven ze het product ook niet aan je te leveren. Is laatst nog een rechtszaak over geweest van stapelbedden van de Leen Bakker die voor een prijs verkocht werden je bij de bouwmarkt nog geen afvalhout voor kan kopen.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 15:50:00 #14
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177793873
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:46 schreef CyberCow het volgende:

[..]

Ging niet om één pakje maar ze hadden daar zo'n grootverpakking van kleine pakjes chocomel die een heel stuk goedkoper waren dan je ze per 6 koopt. Het zou meer dan de helft schelen als ze het hadden gehad. Die pakjes zijn best wel lang goed dus met 5 van die pakken spaar je al snel ruim 10 euro uit wat toch wel de moeite waard was geweest.
Tja levensmiddelen haal je dan ook niet bij de drogisterij.

Een fatsoenlijke supermarkt (o.a. AH, Linders, Plus en Jumbo) geven je een tegoedbon wanneer het product niet voorradig is.
And so is the past
pi_177793929
Ja ongelofelijk maar waar.
  Moderator dinsdag 13 maart 2018 @ 16:13:26 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177794314
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:48 schreef CyberCow het volgende:

[..]

Als een prijs te mooi is om waar te zijn dus een niet aannemelijke prijs dan hoeven ze het product ook niet aan je te leveren. Is laatst nog een rechtszaak over geweest van stapelbedden van de Leen Bakker die voor een prijs verkocht werden je bij de bouwmarkt nog geen afvalhout voor kan kopen.
Maar je wil natuurlijk sowieso niet in een stapelbed liggen van de Leenbakker, en al zeker niet als dat ook nog voor een spotprijsje is want je krijgt normaal gesproken waar je voor betaald, dus dat kan alleen maar rommel zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177794813
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar je wil natuurlijk sowieso niet in een stapelbed liggen van de Leenbakker, en al zeker niet als dat ook nog voor een spotprijsje is want je krijgt normaal gesproken waar je voor betaald, dus dat kan alleen maar rommel zijn.
Buitenom dat het hout alleen was al de prijs het voor de houtkachel geschikt zou zijn.

Gaat om dit bericht: Leen Bakker hoeft hoogslapers niet te leveren
pi_177794851
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Tja levensmiddelen haal je dan ook niet bij de drogisterij.

Een fatsoenlijke supermarkt (o.a. AH, Linders, Plus en Jumbo) geven je een tegoedbon wanneer het product niet voorradig is.
Chocomel van de Kruidvat of de super komen beide uit de fabriek uit Cuijk.
pi_177794938
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Een fatsoenlijke supermarkt (o.a. AH, Linders, Plus en Jumbo) geven je een tegoedbon wanneer het product niet voorradig is.
Dit dus, heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ze die service niet boden (Lidl en Aldi daargelaten.)
pi_177794977
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:37 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Dit dus, heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ze die service niet boden (Lidl en Aldi daargelaten.)
Maar dan nog blijft het erg vervelend je voor een aanbieding naar een winkel gaat en ze het product gewoon niet hebben gehad. Toch weer dubbel naar de winkel toe en incidenteel kan dat gebeuren maar dit lijkt normaal te gaan worden. Dat was mijn klacht ook niet dat er bepaalde supermarkten het oplossen door maar een briefje en een sorry keer op keer mee te sturen.
pi_177794996
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:39 schreef CyberCow het volgende:

[..]

Maar dan nog blijft het erg vervelend je voor een aanbieding naar een winkel gaat en ze het product gewoon niet hebben gehad. Toch weer dubbel naar de winkel toe en incidenteel kan dat gebeuren maar dit lijkt normaal te gaan worden. Dat was mijn klacht ook niet dat er bepaalde supermarkten het oplossen door maar een briefje en een sorry keer op keer mee te sturen.
Boeit mij het nou dat ik terug moet, ik moet op een gegeven moment toch weer terug want boodschappen moet je telkens weer opnieuw halen.
pi_177795091
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:48 schreef CyberCow het volgende:

[..]

Als een prijs te mooi is om waar te zijn dus een niet aannemelijke prijs dan hoeven ze het product ook niet aan je te leveren. Is laatst nog een rechtszaak over geweest van stapelbedden van de Leen Bakker die voor een prijs verkocht werden je bij de bouwmarkt nog geen afvalhout voor kan kopen.
Dat is ook niet m'n probleem.
Het probleem is dat ik eerst bel of dat wel klopt, en dat zo'n call center kneus dan na 'overleg' (zeker even wezen pissen oid) gewoon zegt dat 't inderdaad die prijs is.

Ik bel express zodat ik niet voor niets rij, en dan rij ik alsnog voor niets uiteindelijk...
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:47:21 #23
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_177795186
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:46 schreef CyberCow het volgende:

[..]

Ging niet om één pakje maar ze hadden daar zo'n grootverpakking van kleine pakjes chocomel die een heel stuk goedkoper waren dan je ze per 6 koopt. Het zou meer dan de helft schelen als ze het hadden gehad. Die pakjes zijn best wel lang goed dus met 5 van die pakken spaar je al snel ruim 10 euro uit wat toch wel de moeite waard was geweest.
Waren de pakjes wel van de normale hoeveelheid. Ze hebben namelijk ook weleens Kitkat ofzo in de "aanbieding" maar dan zijn de Kitkats net effe iets kleiner dan normaal.
pi_177795285
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:47 schreef the-eye het volgende:

[..]

Waren de pakjes wel van de normale hoeveelheid. Ze hebben namelijk ook weleens Kitkat ofzo in de "aanbieding" maar dan zijn de Kitkats net effe iets kleiner dan normaal.
Zijn van die kleine pakjes 200ml die handig zijn om mee te nemen in de auto of naar het werk. Normaal zijn ze per 6 verpakt en nu per 15 en dan voor bijna dezelfde prijs als de 6 stuks.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')