abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177796711
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

+ hij ziet er nog exact hetzelfde uit ook als toen
Eens. Mijn bazin riep vanmorgen exact dat toen ik haar wat nummers liet horen. :D "Die is ook niks veranderd!"
pi_177796727
Mijn voorspelling is dat Nederland de juryvotes gaat winnen en dit de Top 3 gaat zijn;

Nederland
Israel
Noorwegen/AustraliŽ
pi_177796767
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij is te oud?

Hij is zes jaar jonger dan Waylon.. :+
verlopen kop en andere manier van aanspreken.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_177796781
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:03 schreef marsan het volgende:

[..]

verlopen kop en andere manier van aanspreken.
Verlopen kop? Ik wou dat ik er zo uit zag man :D Rybak is een ontzettend knappe gozer.
pi_177796807
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Haha nee tijdens de rehearsals zijn we daar nog lang niet. (Anders waren we zeker op z'n schoot gaan zitten tijdens de stream :P )
was een grapje. maar ik zie wel een actiepoging later tegemoet ;)
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_177796827
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:56 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Daar zeg je inderdaad wat ja. "Dom" was niet echt goed geformuleerd van me. Ik bedoel meer dat het niet erg handig gepland is allemaal. Als je al zolang weet wat het nummer moet worden en de 3 min versie en de clip moeten daarna nog gemaakt worden... Tja, het kŠn natuurlijk wel en het maakt ook niet heel veel uit, maar ik denk dan: had het netjes allemaal in 1x gedaan. Zeker omdat ik denk dat hij wel in eerste instantie al voor OIE ging.
Hij had ook nog best veel andere dingen te doen natuurlijk ;) Tussendoor nog ff naar Portugal. Dus dan maar liever een beetje uitgerust en goed aan die clip werken en er wat langer over doen.

Ik denk oprecht dat als ie nu z'n clip er al in had geknald dat het de aandacht niet had gekregen omdat dan net IsraŽl weer bekend werd gemaakt en andere songs. Dan viel het weg in de nieuwtjes van anderen. Nu komt ie er op een rustig moment mee. Beter denk ik echt.
pi_177796836
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Verlopen kop? Ik wou dat ik er zo uit zag man :D Rybak is een ontzettend knappe gozer.
smaken en referenties verschillen dan ;)
pi_177796865
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:01 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn voorspelling is dat Nederland de juryvotes gaat winnen en dit de Top 3 gaat zijn;

Nederland
Israel
Noorwegen/AustraliŽ
Ik ben zelf bang dat IsraŽl verreweg de meeste televotes haalt en daarmee iedereen voorbij ramt aan het eind bij die gedeelde puntentelling. :@
pi_177796872
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:00 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als Lordi kan winnen dan dit zeker. Overigens ben ik ook fan van het genre dus dat helpt. Country/Country Rock is een van de grootste muziekgenres ter wereld he.
Lordi was een bekende metalband (met veel fans) en won dankzij de televoting. Country is op het eurovisiesongfestival nooit echt groot geweest.
Ik hoop met je mee, maar durf nog niet te dromen over Amsterdam 2019.
pi_177796909
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:06 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Lordi was een bekende metalband (met veel fans) en won dankzij de televoting. Country is op het eurovisiesongfestival nooit echt groot geweest.
CATS was toch gekozen tot beste nummer van het ESC door de jury ;) Overigens is Outlaw niet echt Country, meer een mix van grass met Country/Country Rock. Lordi won ook met name omdat het een soort clowneske vertoning was natuurlijk. Country is wereldwijd heel groot.
pi_177796914
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:06 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Country werd tweede met CATS. ;)
pi_177796928
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben zelf bang dat IsraŽl verreweg de meeste televotes haalt en daarmee iedereen voorbij ramt aan het eind bij die gedeelde puntentelling. :@
bij haar zie ik t italie-scenario van vorig jaar. te vroeg gepiekt.
ja ik ben een rasoptimist :)
pi_177796935
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:08 schreef marsan het volgende:

[..]

bij haar zie ik t italie-scenario van vorig jaar. te vroeg gepiekt.
ja ik ben een rasoptimist :)
Denk dat ze te weinig jurypunten gaat krijgen.
pi_177796997
Overigens denk ik dat het OF heel spannend gaat worden qua puntendeling of Nederland blaast eroverheen maar niks daartussenin.
pi_177797056
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:11 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens denk ik dat het OF heel spannend gaat worden qua puntendeling of Nederland blaast eroverheen maar niks daartussenin.
ik denk dat t gaat tussen een land of 5 en dat t momentum aldaar van doorslaggevend belang gaat zijn.
pi_177797074
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:13 schreef marsan het volgende:

[..]

ik denk dat t gaat tussen een land of 5 en dat t momentum aldaar van doorslaggevend belang gaat zijn.
Denk ik niet. Nederland springt er kwalitatief wel bovenuit als je ziet wat een werk er in dat nummer zit. Dat gaat zeker gewaardeerd worden door de jury's. Zie wel wat concurrenten maar die zitten toch echt een level onder Waylon zeg maar.
pi_177797202
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Denk ik niet. Nederland springt er kwalitatief wel bovenuit als je ziet wat een werk er in dat nummer zit. Dat gaat zeker gewaardeerd worden door de jury's. Zie wel wat concurrenten maar die zitten toch echt een level onder Waylon zeg maar.
klopt idd. maar daar moet je t uitbouwen en iig niet onder laten sneeuwen.
je moet voor je daar aankomt gewoon lekker top 5 a top 10 staan. en daar t momentum pakken. hij is iig niet iemand die op t podium minder is dan op eerder opgenomen spul. zn presentatie en aanwezigheid zijn ook een pre.
dat moet je daar dan uitbouwen.
meer dan maximaal 5 anderen zie ik daar dan niet in de buurt komen.
pi_177797419
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja vooral omdat Het Hoofd dan op de stream is die naar de repetitie kijkt *O*
Jaa zo leuk weer *O* en toch die spanning als de eerste reacties online verschijnen
pi_177797565
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:11 schreef Poepz0r het volgende:
Ja. Of we zitten tijdens de puntentelling zo -O-
Dat kan gewoon ook. Zelfs Waylon houdt er rekening mee dat ie hiermee ook heel laag kan eindigen. Omdat smaak en niet te twisten.
pi_177797611
Weten we eigenlijk wanneer de indeling van de semi bekend wordt? Of verschijnt dat ineens online na een paar weken?
  dinsdag 13 maart 2018 @ 18:40:16 #121
467241 lashatumbai
russia goodbye
pi_177797685
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:36 schreef Em31 het volgende:
Weten we eigenlijk wanneer de indeling van de semi bekend wordt? Of verschijnt dat ineens online na een paar weken?
Het laatste. Waarschijnlijk over twee weken ongeveer.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 18:41:23 #122
467241 lashatumbai
russia goodbye
pi_177797713
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Of we zitten tijdens de puntentelling zo -O-
Dat kan gewoon ook. Zelfs Waylon houdt er rekening mee dat ie hiermee ook heel laag kan eindigen. Omdat smaak en niet te twisten.
Ja.. Goed om daar vast rekening mee te houden haha ;)

Voordat we ons helemaal rijk gaan rekenen
pi_177797726
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:40 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Het laatste. Waarschijnlijk over twee weken ongeveer.
Okť dankje ^O^
pi_177797737
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:36 schreef Em31 het volgende:
Vorig jaar werd het op 31 maart bekend gemaakt.
pi_177797801
Ik denk dat ze een van deze vier als eerste laten starten:

-MoldaviŽ
-Nederland
-Noorwegen
-San Marino

Ik hoop op Noorwegen omdat het gewoon een leuke opener zou zijn, maar ik 'vrees' dat ze beginnen met Nederland :P
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')