abonnement Unibet Coolblue
pi_177793021
abbydphillip twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 14:50:17 Trump today after firing Tillerson: “I am really at a point where we are getting close to having the cabinet and other things that I want." reageer retweet
pi_177793031
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:11 schreef DeParo het volgende:

[..]

De steun voor de Koerden is ongekend veranderd, ttv Obama konden de ISIS-strijders de Koerdische gebieden onder de voet lopen tot het laatste moment de VS wel moest ingrijpen, nu met de Turkse druk heeft de VS van het eerste moment ingegrepen.

Syrie houdt zich nu alleen bezig in de centrale gebieden waar het het sterkste is, verovert daar voornamelijk gebieden en daarbuiten op ISIS-terrein, dat mag ook want dat is geen rode lijn voor de Amerikanen. Net zo zeer als de Russische invloed in Syrie mag op dit moment. Zo is de situatie nu eenmaal. Maar de verandering in het land nu is dat Syrie en de Russen niet verder gaan komen, de rode lijn wordt streng gehandhaafd, en dat hebben zowel de Syrische regering als de Russen direct ondervonden.

Onder Trump houden de Amerika zich voor zowel de Koerden als de Syrische oppositiepartijen veel directer bezig met wapenleveranties, bombardementen waar nodig, en trainingen. Ze leveren directe steun waar strategische posities, de rode lijn dus, wordt overschreden. Dat is een enorm verschil met Obama wat ik al verschillende keren heb benoemd maar jij weet simpelweg te weinig van de situatie in Syrie om er een onderbouwd tegenargument op te kunnen formuleren.
Er staan zo veel dingen in deze post die niet kloppen.

Obama steunde de Koerden en Trump ging door met dat beleid. Overigens zijn ze alsnog aangevallen door Turkije, Syrië en de Russen. Dezelfde Russen die zelfs een Amerikaanse basis aanvielen (!). Totale onzin dat er een rode lijn is die niet overschreden wordt. Sterker nog, er zijn aanwijzingen dat Trumps lijn geschonden wordt (hij wilde geen gasaanvallen meer, en die zijn er wel geweest, ook dit jaar nog).

Je lult van alles aan elkaar zonder dat dat echt klopt met als hoofdgedachte dat Obama het niet goed deed en Trump alles goed doet. In werkelijkheid is hun beleid grotendeels een voortzetting van dat van de voorgangers en heeft geen van beide tot een oplossing geleid of iets wat er in de buurt komt. Door een harde grens te stellen en die niet na te komen herhaalt Trump bovendien de fouten van Obama.
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 15:16:33 #158
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177793046
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:15 schreef Genesisfan het volgende:
abbydphillip twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 14:50:17 Trump today after firing Tillerson: “I am really at a point where we are getting close to having the cabinet and other things that I want." reageer retweet
Het kostte hem slechts anderhalf jaar. Niet slecht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177793068
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:15 schreef Genesisfan het volgende:
abbydphillip twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 14:50:17 Trump today after firing Tillerson: “I am really at a point where we are getting close to having the cabinet and other things that I want." reageer retweet
:') :') :')
pi_177793100
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:11 schreef DeParo het volgende:
maar jij weet simpelweg te weinig van de situatie in Syrie om er een onderbouwd tegenargument op te kunnen formuleren.
Ik weet wel wanneer iemand onzin loopt te verkondigen en dat doe jij duidelijk.

Wel bizar dat jij mij onkunde aan het verwijten bent om zo onder het beantwoorden van de vraag wat er nu precies wel aardig is aan het buitenlandbeleid uit te komen of zal ik het maar gewoon heel laf van je noemen aangezien je tot nu toe exact niks van je geneuzel (veel tekst betekend nog niet veel inhoud) kan onderbouwen.

Kom maar eens met een lijstje wapenfeiten over het wel aardige buitenlanbeleid, ik heb je al van punten voorzien waaruit ik vind blijken dat het beleid hopeloos faalt, jij komt niet verder dan dat ik ongeïnformeerd zou zijn en daarom geen antwoord verdien. Ja het klopt dat ik niet op de hoogte ben van de leugens die jij hier verkondigt over Syrie

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2018 15:23:46 ]
pi_177793103
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:15 schreef Genesisfan het volgende:
abbydphillip twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 14:50:17 Trump today after firing Tillerson: “I am really at a point where we are getting close to having the cabinet and other things that I want." reageer retweet
Op Mattis na is iedereen die in staat is tot zelfstandig nadenken weggewerkt, inderdaad. Hij heeft het bijna voor elkaar.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_177793127
Tillerson heeft zeker gezegd dat hij Juncker ooit hoorde praten over een Groot Europees Rijk terwijl hij in werkelijkheid helemaal niet aanwezig was en de woorden van een vriend die er wel was verdraaide.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 13 maart 2018 @ 15:23:57 #163
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177793199
Maar wie wordt nu CIA-directeur dan? :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177793225
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:23 schreef Szura het volgende:
Maar wie wordt nu CIA-directeur dan? :')
Gina Haspel, zoals al een keer of tien genoemd in dit topic. Huidige onderdirecteur (en, overigens, eerste vrouwelijke CIA-directeur).
pi_177793264
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:15 schreef Genesisfan het volgende:
abbydphillip twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 14:50:17 Trump today after firing Tillerson: “I am really at a point where we are getting close to having the cabinet and other things that I want." reageer retweet
"The other things i want" klinkt heel erg onheilspellend op deze manier
  dinsdag 13 maart 2018 @ 15:27:33 #166
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177793280
Kennelijk overzag ze het martelen van gevangenen ...
  dinsdag 13 maart 2018 @ 15:29:43 #167
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177793323
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Gina Haspel, zoals al een keer of tien genoemd in dit topic. Huidige onderdirecteur (en, overigens, eerste vrouwelijke CIA-directeur).
Ja rustig maar vriend, ik ga niet al die kankerzooi teruglezen met al die bullshit van DeParo over Syrië ertussen alleen maar om de OP aan te passen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177793487
Haha, je volgt een paar dagen het nieuws niet en er is weer een key figure weg uit het Witte Huis. Wat een waanzin.
pi_177793540
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kennelijk overzag ze het martelen van gevangenen ...
Wordt een interessante hearing.
pi_177793563
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Er staan zo veel dingen in deze post die niet kloppen.

Obama steunde de Koerden en Trump ging door met dat beleid. Overigens zijn ze alsnog aangevallen door Turkije, Syrië en de Russen. Dezelfde Russen die zelfs een Amerikaanse basis aanvielen (!). Totale onzin dat er een rode lijn is die niet overschreden wordt. Sterker nog, er zijn aanwijzingen dat Trumps lijn geschonden wordt (hij wilde geen gasaanvallen meer, en die zijn er wel geweest, ook dit jaar nog).

Je lult van alles aan elkaar zonder dat dat echt klopt met als hoofdgedachte dat Obama het niet goed deed en Trump alles goed doet. In werkelijkheid is hun beleid grotendeels een voortzetting van dat van de voorgangers en heeft geen van beide tot een oplossing geleid of iets wat er in de buurt komt. Door een harde grens te stellen en die niet na te komen herhaalt Trump bovendien de fouten van Obama.
Sorry maar je hebt echt geen idee waar je het over hebt. Obama heeft de Koerden nauwelijks gesteund en die steun kwam pas op het moment dat het Koerdische gebied op omvallen stond in Kobane zoals we allemaal weten. Waarschijnlijk met boots on the ground maar die acties zullen nooit precies duidelijk worden.

De Koerden houden op dit moment in hun gebied een strijd tegen Turkse aanvallen oogsluikend toegestaan door de Russen maar waar bij de Koerden worden gesteund door Amerikaans gesteunde oppositietroepen en Syrische regeringstroepen.Als je het nieuws had gevolgd had je dit geweten. Je kan hier wat meer vinden: https://en.wikipedia.org/(...)an_government_forces

Obama's bondgenoten, inclusief de Turken die grondgebied verleenden en wapenleveranties toestonden, hebben steen en been geklaagd over Obama's steun aan Syrische oppositietroepen. Die was zo slecht, en zo ongeorganiseerd, dat diezelfde groepen continue overliepen van de ene strijdende partij naar de andere om dan niet met elkaar in conflict te gaan: http://www.bbc.co.uk/news/magazine-33997408

Trump jaagt juist actiever zijn rode lijnen na. Misschien niet in elke situatie. Maar een keer dat is al meer dan Obama heeft gedaan en het werkt om Syrische regeringstroepen en de Russen op afstand te houden plus actieve steun voor oppositietroepen:

https://en.wikipedia.org/wiki/2017_Shayrat_missile_strike
https://www.theguardian.c(...)uietly-and-forgotten
http://foreignpolicy.com/(...)ns-to-syrian-rebels/

Probeer je wel bij de feiten te houden aub:
https://en.wikipedia.org/wiki/Syrian_Civil_War
pi_177793576
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Sorry maar je hebt echt geen idee waar je het over hebt. Obama heeft de Koerden nauwelijks gesteund en die steun kwam pas op het moment dat het Koerdische gebied op omvallen stond in Kobane zoals we allemaal weten. Waarschijnlijk met boots on the ground maar die acties zullen nooit precies duidelijk worden.

De Koerden houden op dit moment in hun gebied een strijd tegen Turkse aanvallen oogsluikend toegestaan door de Russen maar waar bij de Koerden worden gesteund door Amerikaans gesteunde oppositietroepen en Syrische regeringstroepen.Als je het nieuws had gevolgd had je dit geweten. Je kan hier wat meer vinden: https://en.wikipedia.org/(...)an_government_forces

Obama's bondgenoten, inclusief de Turken die grondgebied verleenden en wapenleveranties toestonden, hebben steen en been geklaagd over Obama's steun aan Syrische oppositietroepen. Die was zo slecht, en zo ongeorganiseerd, dat diezelfde groepen continue overliepen van de ene strijdende partij naar de andere om dan niet met elkaar in conflict te gaan: http://www.bbc.co.uk/news/magazine-33997408

Trump jaagt juist actiever zijn rode lijnen na. Misschien niet in elke situatie. Maar een keer dat is al meer dan Obama heeft gedaan en het werkt om Syrische regeringstroepen en de Russen op afstand te houden plus actieve steun voor oppositietroepen:

https://en.wikipedia.org/wiki/2017_Shayrat_missile_strike
https://www.theguardian.c(...)uietly-and-forgotten
http://foreignpolicy.com/(...)ns-to-syrian-rebels/

Probeer je wel bij de feiten te houden aub:
https://en.wikipedia.org/wiki/Syrian_Civil_War
Pak ze aan maat

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2018 15:38:55 ]
pi_177793580
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:18 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik weet wel wanneer iemand onzin loopt te verkondigen en dat doe jij duidelijk.

Wel bizar dat jij mij onkunde aan het verwijten bent om zo onder het beantwoorden van de vraag wat er nu precies wel aardig is aan het buitenlandbeleid uit te komen of zal ik het maar gewoon heel laf van je noemen aangezien je tot nu toe exact niks van je geneuzel (veel tekst betekend nog niet veel inhoud) kan onderbouwen.

Kom maar eens met een lijstje wapenfeiten over het wel aardige buitenlanbeleid, ik heb je al van punten voorzien waaruit ik vind blijken dat het beleid hopeloos faalt, jij komt niet verder dan dat ik ongeïnformeerd zou zijn en daarom geen antwoord verdien. Ja het klopt dat ik niet op de hoogte ben van de leugens die jij hier verkondigt over Syrie
Leugens nog wel. Prima onderbouwd joh. Lekker bezig.
pi_177793599
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kennelijk overzag ze het martelen van gevangenen ...
Gatverdamme, zit net even te lezen over dat wijf, maar het is echt een vreselijk onfris figuur zeg :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_177793624
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:38 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Pak ze aan maat
_O_ Doublepain hehe _O_
pi_177793710
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Er staan zo veel dingen in deze post die niet kloppen.

Obama steunde de Koerden en Trump ging door met dat beleid. Overigens zijn ze alsnog aangevallen door Turkije, Syrië en de Russen. Dezelfde Russen die zelfs een Amerikaanse basis aanvielen (!). Totale onzin dat er een rode lijn is die niet overschreden wordt. Sterker nog, er zijn aanwijzingen dat Trumps lijn geschonden wordt (hij wilde geen gasaanvallen meer, en die zijn er wel geweest, ook dit jaar nog).

Je lult van alles aan elkaar zonder dat dat echt klopt met als hoofdgedachte dat Obama het niet goed deed en Trump alles goed doet. In werkelijkheid is hun beleid grotendeels een voortzetting van dat van de voorgangers en heeft geen van beide tot een oplossing geleid of iets wat er in de buurt komt. Door een harde grens te stellen en die niet na te komen herhaalt Trump bovendien de fouten van Obama.
Oh en dat stuk van de Nypost is echt boulevardroddel, je weet dat die krant de Daily Mail is van Amerika he, hier wat betere informatie: https://www.foreignaffair(...)cenary-debacle-syria
pi_177793724
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Sorry maar je hebt echt geen idee waar je het over hebt.
Heel sterk dit soort retoriek alleen jammer dat je blijft liegen :')

Het beleid is gewoon niet veranderd sinds Trump de president is en je linkjes ondersteunen je leugens ook helemaal nergens of heb je zelf de links niet gelezen of begrepen?

http://www.chicagotribune(...)-20170202-story.html

Het zou dus gewoon voortzetting van het beleid zijn geweest als je held de koerden echt zou steunen maar wat deed je oranje held?

http://www.rudaw.net/english/middleeast/syria/030220171

En wat is er verder wel aardig aan het huidige buitenlandbeleid of ben je er inmiddels achter dat dit gewoon een inhoudsloze natte scheet van je was?
pi_177793743
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 14:15 schreef borisz het volgende:

[..]

Tillerson wist vrijdag al dat hij aan de kant gezet zou worden. :s)
dat is wat trump zegt. Tillerson zelf zegt dat hij het via twitter moest horen.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_177793757
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Leugens nog wel. Prima onderbouwd joh. Lekker bezig.
Ja leugens

Wat is er trouwens verder wel aardig aan het buitenlandbeleid?
pi_177793771
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:40 schreef DeParo het volgende:

[..]

_O_ Doublepain hehe _O_
Als die je aanmoedigt moet er een rood lampje gaan branden, maar helaas.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 15:46:45 #180
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177793782
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:37 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wordt een interessante hearing.
Is die niet al geweest toen ze deputy werd?
pi_177793833
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heel sterk dit soort retoriek alleen jammer dat je blijft liegen :')

Het beleid is gewoon niet veranderd sinds Trump de president is en je linkjes ondersteunen je leugens ook helemaal nergens of heb je zelf de links niet gelezen of begrepen?

http://www.chicagotribune(...)-20170202-story.html

Het zou dus gewoon voortzetting van het beleid zijn geweest als je held de koerden echt zou steunen maar wat deed je oranje held?

http://www.rudaw.net/english/middleeast/syria/030220171

En wat is er verder wel aardig aan het huidige buitenlandbeleid of ben je er inmiddels achter dat dit gewoon een inhoudsloze natte scheet van je was?
Ik reageer wel weer als je direct kan reageren.
pi_177793840
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja leugens

Wat is er trouwens verder wel aardig aan het buitenlandbeleid?
Jeruzalem.
pi_177793852
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als die je aanmoedigt moet er een rood lampje gaan branden, maar helaas.
Jaloers?!
pi_177793860
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Oh en dat stuk van de Nypost is echt boulevardroddel, je weet dat die krant de Daily Mail is van Amerika he, hier wat betere informatie: https://www.foreignaffair(...)cenary-debacle-syria
Wel grappig dat je je zo vast blijft bijten in deze leugen om maar niet uit te hoeven leggen wat je nu precies bedoelt met dat het buitenlandbeleid wel aardig is :')
  dinsdag 13 maart 2018 @ 15:50:17 #185
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177793882
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:45 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

dat is wat trump zegt. Tillerson zelf zegt dat hij het via twitter moest horen.
Het state department zegt dat bij monde van de huidige deputy, zonder dat we al van Tillerson gehoord hebben, toch?
pi_177793891
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:49 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wel grappig dat je je zo vast blijft bijten in deze leugen om maar niet uit te hoeven leggen wat je nu precies bedoelt met dat het buitenlandbeleid wel aardig is :')
In mijn eerste reactie op KoosVogels heb ik al gezegd wat ik vrij aardig vond, je bewijst continue dat je niet wilt reageren op wat ik zeg, maar schijnbaar wil je ook niet lezen wat ik schrijf.
pi_177793909
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:49 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jaloers?!
Ontzettend!!
pi_177793912
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:49 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jeruzalem.
Doe eens beter je best :')

Ik mis namelijk een onderbouwing of zal ik het ook maar gooien op je onkunde?
pi_177793915
Deparo de helft van dit topic is nu 1 regel posts van jou, vaak nog achterelkaar, kun je even wachtten tot je achter een computer zit en wat meer in 1 venster kunt doen. Het lijkt er namelijk op dat je ieder bericht even naar een vorige pagina spammed in 4 minuten tijd.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 15:52:09 #190
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177793933
Ga anders gewoon lekker PM’en met DeParo ^O^
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177793937
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Doe eens beter je best :')

Ik mis namelijk een onderbouwing of zal ik het ook maar gooien op je onkunde?
Doe dat. Voor iemand die niet lees en reageert doe ik ook weinig moeite dus wat dat betreft.
pi_177793966
Kan die bitchfight niet elders?
pi_177793968
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:50 schreef DeParo het volgende:

[..]

In mijn eerste reactie op KoosVogels heb ik al gezegd wat ik vrij aardig vond, je bewijst continue dat je niet wilt reageren op wat ik zeg, maar schijnbaar wil je ook niet lezen wat ik schrijf.
Als ik niet zou lezen wat je schrijft dan zou ik niet weten dat je dom aan het liegen bent toch?

In je eerste reactie aan Koos bazel je ook maar wat over Syrië waaruit eigenlijk alleen maar blijkt dat je totaal niet op de hoogte bent of bewust liegt.


En buitenlandbeleid gaat toch wel iets verder dan Syrië en Jeruzalem lijkt me

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2018 15:54:32 ]
pi_177794001
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Is die niet al geweest toen ze deputy werd?
Ik weet niet precies hoe dat werkt bij confirmation hearings.
pi_177794038
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Is die niet al geweest toen ze deputy werd?
Nee, blijkbaar hoeft alleen de director zo'n hearing te krijgen. Die van Haspel komt dus nog. Bron:

"Trump has tapped Gina Haspel, Pompeo's former deputy and a CIA veteran, to take the helm of the spy agency.

Haspel did not require Senate confirmation to serve in her deputy role but will to serve as the full-fledged director of the agency. Her hearing could exhume many CIA demons about the torture of terror suspects and the secret detention program that followed the 2001 terror attack."
https://www.npr.org/2018/(...)director-mike-pompeo
  dinsdag 13 maart 2018 @ 15:58:25 #196
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177794066
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:56 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, blijkbaar hoeft alleen de director zo'n hearing te krijgen. Die van Haspel komt dus nog. Bron:

"Trump has tapped Gina Haspel, Pompeo's former deputy and a CIA veteran, to take the helm of the spy agency.

Haspel did not require Senate confirmation to serve in her deputy role but will to serve as the full-fledged director of the agency. Her hearing could exhume many CIA demons about the torture of terror suspects and the secret detention program that followed the 2001 terror attack."
https://www.npr.org/2018/(...)director-mike-pompeo
Ah, interessant wordt dat!
pi_177794096
Waren er toen Haspel aangenomen werd niet al Democraten die er flink op tegen waren, vanwege Haspels verleden? Daar staat me vaag iets van bij. Diezelfde Democraten zullen nu ook hun mond niet houden, lijkt me.
pi_177794180
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:10 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ontslagen wegens een securityissue en gelijk in dienst bij de campagne? Mmmmkaaaay.

Wat een klotezooi.
kaitlancollins twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 15:56:40 NEWS: Johnny McEntee was fired because he is currently under investigation by the Department of Homeland Security for serious financial crimes, a source familiar with his firing tells CNN. This source says the charges are not Trump related. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_177794246
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[..]

kaitlancollins twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 15:56:40 NEWS: Johnny McEntee was fired because he is currently under investigation by the Department of Homeland Security for serious financial crimes, a source familiar with his firing tells CNN. This source says the charges are not Trump related. reageer retweet
Alsof ze de vacatures op het memobord van een witteboordencriminaliteit-bijeenkomst hebben opgehangen. Ongelooflijk.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:11:17 #200
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177794266
Only the best people
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177794272
Tillerson's ontslag moet in het licht van Netanyahu's recente bezoek aan Washington gezien worden: het verlangen van Trump om de Iran-deal binnen 3 maanden op te zeggen als de Europeanen de Iraniërs niet tot gewenste wijzigingen kunnen dwingen. Tillerson was een voorstander van het behoud van de Iran-deal in zijn huidige constructie, en die houding heeft hem - tegen het zere been van veel invloedrijke pro-Israëlische donors - uiteindelijk zijn baan gekost.

Met de welbekende Iran-hawk Pompeo aan het roer zijn we weer dichter bij een grote oorlog in het Midden-Oosten gekomen.

HeathaT twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 14:56:15 Trump says the Iran deal, not Russia, behind firing of Tillerson, as he boards AF1 to go look at border wall in CA: https://t.co/sjcpKcSwrF reageer retweet
pi_177794303
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]


[..]

kaitlancollins twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 15:56:40 NEWS: Johnny McEntee was fired because he is currently under investigation by the Department of Homeland Security for serious financial crimes, a source familiar with his firing tells CNN. This source says the charges are not Trump related. reageer retweet
En dan gewoon weer opnieuw aannemen :')

Soms denk ik, hij doet het er gewoon om.
pi_177794340
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als ik niet zou lezen wat je schrijft dan zou ik niet weten dat je dom aan het liegen bent toch?

In je eerste reactie aan Koos bazel je ook maar wat over Syrië waaruit eigenlijk alleen maar blijkt dat je totaal niet op de hoogte bent of bewust liegt.
Het laatste wat ik er over zeg want schijnbaar storen een heleboel mensen zich aan onze conversatie. Over Syrie heb ik redelijk uitgebreid geschreven. Behalve wat persoonlijke verwijten ben je niet verder gekomen dan 'leugens' zonder dat verder te kunnen onderbouwen. Mocht je daadwerkelijk interesse hebben in een discussie over dit onderwerp, en bereid zijn inhoudelijk te kunnen reageren, vind dan aub in de volgende link een topic dat ik speciaal heb gemaakt:

POL / Politieke ontwikkelingen in het Midden-Oosten

Ook in POL dus je hoeft verder niet eens zo diep te zoeken.

Wat betreft Trump zijn buitenlandse beleid ben ik vooral blij dat hij afstand heeft genomen van Obama's desastreuze beleid. Waar Obama prima in staat was sterke banden op te bouwen met Westerse bondgenoten, zoals het een Amerikaans President betaamt, was hij bijzonder slecht in staat zijn bondgenoten en Amerikaanse belangen te beschermen in de gebieden waar het nodig was waarmee hij uiteindelijk bijzonder veel bondgenootschappen op het spel heeft gezet.

In het Midden-Oosten kwam dit tot uiting in een uiterest slechte houding jegens de gevolgen van de Arabische Lente. Waar Obama actief plaats had moet nemen achter zijn bondgenoten koos hij Qatar als voornaamste partner, een land dat zijn eigen koers tussen Iran en KSA probeerde te varen, en door het steunen van allerlei 'volksbewegingen' in Arabische landen zonder te begrijpen hoe radicaal die bewegingen eigenlijk waren en hoe ver verwijderd ze waren van Amerikaanse belangen met als duidelijkste voorbeeld het Moslimbroederschap in Egypte. Dat heeft Amerikaanse bondgenootschappen met KSA, Egypte, en Israel op het spel gezet. Deze politiek was ook verantwoordelijk voor een meer neutrale houding jegens Iran, waarbij Qatar als soort mediator een belangrijke rol speelde, en met als dieptepunt het nucleaire akkoord dat werd getekend. Op zich prima dat je een nucleair wapen wilt voorkomen maar als het uiteindelijk betekent dat je een tegenstander in de regio versterkt, die bijzonder slecht ligt met een paar van jouw belangrijkste bondgenoten, dan kan dit nooit positief uitpakken. Nog een van de redenen waarom Amerika niet super actief was in Syrie en dat was voor een groot deel ivm Iran.

Trump heeft hier afstand van genomen en zeer snel door vlak na zijn verkiezing richting KSA te reizen. Nog geen paar dagen later werd een enorme wapendeal getekend, Qatar buitenspel gezet (en geboycott), en trokken de Arabische bondgenoten sterk naar elkaar toe, naar Amerika toe, en naar Israel toe om zich te verenigen tegen een versterkt Iran. Precies wat nodig was om de vitale Amerikaanse en Westerse belangen in de regio te kunnen beschermen en te voorkomen dat een Iraans-Russisch regime voortaan over deze regio zou heersen. In Syrie hebben zij misschien de overhand, zelfs nog steeds, maar dat was altijd zo. Door de oppositietroepen en Koerden in Syrie sterk te houden (en niet per se dominant) worden zowel Iran als Rusland, en zelfs Hezbollah, afgeleid om zich te veel met andere regionale conflicten te bemoeien.

Tegelijkertijd heeft een versterkt Arabisch-Israelisch pact tegen Iran de mogelijkheid gecreeerd dat Amerika zich minder actief hoeft te bemoeien met de regio als geheel en de leiding aan dit pact kan laten. Dat betekent dat Amerika indirect steun levert waar nodig en niet direct de klappen meer hoeft op te vangen voor de schade of strijd geleverd in de regio als geheel.

Obama wilde zich ook van het Midden-Oosten keren maar liet daarbij zijn bondgenoten in de steek. Dat heeft Trump helemaal omgedraaid. Obama wilde zich richten op Azie en weerstand bieden tegen China. Prijzenswaardig. Helaas is dit voor een groot deel bij woorden gebleven. Onder Obama is er in deze regio nauwelijks iets veranderd. Ik moet zeggen dat is tot dusverre waar Trump ook nog tegenvalt. Zijn retoriek jegens China. Weliswaar zijn de tarievenstrijd steeds meer gericht tegen China, en dus heb ik ook het vermoeden dat ze eerst de handelsbalans willen herstellen voordat er actief actie kan worden genomen in de regio, maar hier Hoop je toch echt op een sterkere Amerikaanse houding. De handelsoorlog moet ook op de grond worden uitgevochten, weliswaar niet zo zeer letterlijk, maar de Amerikaanse aanwezigheid moet sterker zijn. Zowel Obama als Trump falen hier tot dusverre.

Noord-Korea vind ik Trump sterk omdat, net zoals bij Assad, dit soort dictators alleen luisteren naar harde woorden en daden. Trump viel Syrie wel aan en Syrie hield zich enigszins koest en met Noord-Korea zijn het vooral woorden, maar Chinese druk heeft wel veel losgemaakt om Noord-Korea onder druk te zetten en te frustreren, diplomatieke betrekkingen via bondgenoten hebben nu voor een opening gezorgd. En misschien zal deze ontmoeting tussen Kim en Trump weinig effect hebben. Maar het is een kans. Een mogelijkheid. Een historisch moment ligt in het vooruitschiet, hoe klein dan ook, en dat is meer dan menig Amerikaans leider de afgelopen decennia voor elkaar heeft gekregen.

Betekent dit dat het buitenlands beleid van Trump perfect is tot dusverre? Verre van. Dat heb ik ook nooit beweerd. Zijn houding jegens Rusland en dictators, ivm hun rol, is naief. Je moet niet vergeten de onverkozen leider van het Westen te zijn en in het Westen hebben we op dit moment wat moeite met dictators. Bovendien moet Trump niet vergeten wie zijn beste vrienden zijn, ook al mogen ze hem niet persoonlijk, de frustratie met bepaalde Europese staten drijft sommige van hen steeds verder de Russische kant op en dat is een enorm gevaar.

Maar tegelijkertijd ben ik wel enigszins optimistisch ivm het Midden-Oosten waar hij een groot falen heeft rechtgezet. En daarbij komt dus nog Jeruzalem, de erkenning mag als provocerend worden ervaren door de Palestijnen, maar om de verkeerde reden. Net als Noord-Korea een decennialange patstelling, maar juist door het versterken van de alliantie tussen Arabische staten en Israel, heeft hij hier nu enig schot in de zaak weten te brengen. Uiteindelijk zullen de Palestijnen te afhankelijk zijn van de andere Arabische landen. En nu hebben de Palestijnen weer een reden om naar de onderhandelingstafel te komen voordat ze heel Jeruzalem mogelijk kwijtraken, een vredesakkoord dat nodig is in deze, om Israel en de Arabische staten, met officiele akkoorden nader bijeen te brengen, en een dusdanig collectief op de been te zetten waarbij Amerika niet meer direct hoeft te steunen, meer indirect, en zijn eigen boontjes kan doppen.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:15:15 #204
8369 speknek
Another day another slay
pi_177794348
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 14:16 schreef monkyyy het volgende:


They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_177794393
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Sorry maar je hebt echt geen idee waar je het over hebt. Obama heeft de Koerden nauwelijks gesteund en die steun kwam pas op het moment dat het Koerdische gebied op omvallen stond in Kobane zoals we allemaal weten. Waarschijnlijk met boots on the ground maar die acties zullen nooit precies duidelijk worden.

De Koerden houden op dit moment in hun gebied een strijd tegen Turkse aanvallen oogsluikend toegestaan door de Russen maar waar bij de Koerden worden gesteund door Amerikaans gesteunde oppositietroepen en Syrische regeringstroepen.Als je het nieuws had gevolgd had je dit geweten. Je kan hier wat meer vinden: https://en.wikipedia.org/(...)an_government_forces

Obama's bondgenoten, inclusief de Turken die grondgebied verleenden en wapenleveranties toestonden, hebben steen en been geklaagd over Obama's steun aan Syrische oppositietroepen. Die was zo slecht, en zo ongeorganiseerd, dat diezelfde groepen continue overliepen van de ene strijdende partij naar de andere om dan niet met elkaar in conflict te gaan: http://www.bbc.co.uk/news/magazine-33997408

Trump jaagt juist actiever zijn rode lijnen na. Misschien niet in elke situatie. Maar een keer dat is al meer dan Obama heeft gedaan en het werkt om Syrische regeringstroepen en de Russen op afstand te houden plus actieve steun voor oppositietroepen:

https://en.wikipedia.org/wiki/2017_Shayrat_missile_strike
https://www.theguardian.c(...)uietly-and-forgotten
http://foreignpolicy.com/(...)ns-to-syrian-rebels/

Probeer je wel bij de feiten te houden aub:
https://en.wikipedia.org/wiki/Syrian_Civil_War
Je hebt echt geen flauw benul waar je het over hebt, he? Trump heeft Obama's beleid jegens de Koerden niet of nauwelijks gewijzigd sinds dat hij aan de macht is.
pi_177794398
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:11 schreef Stabiel het volgende:
Trump says the Iran deal, not Russia, behind firing of Tillerson, as he boards AF1 to go look at border wall in CA: https://t.co/sjcpKcSwrF
Een begrijpelijke beslissing van Trump voor de verandering.
pi_177794426
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:16 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Je hebt echt geen flauw benul waar je het over hebt, he? Trump heeft Obama's beleid jegens de Koerden niet of nauwelijks gewijzigd sinds dat hij aan de macht is.
Een stuk beter dan jij. Obama had geen beleid jegens de Koerden, pas op het moment dat Kobane omviel, daarna is diezelfde steun voor een groot deel weer ingestort omdat het niet nodig meer zou zijn geweest. Als je bedoelt dat Trump steun levert aan de Koerden net als Obama deed ttv Kobane, prima, maar dan is Trump toch wel een stuk consequenter in deze.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:19:55 #208
8369 speknek
Another day another slay
pi_177794460
BBCBreaking twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 14:41:59 "As soon as we get the facts straight, if we agree with them, we will condemn Russia or whoever it may be" - President Trump on Salisbury poisoning https://t.co/fiPPBhAZFc https://t.co/wv5kWRIK2e reageer retweet
"if we agree with them"
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_177794475
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 12:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

En Amerika draait nog steeds vrolijk verder zo zie je maar weer dat een dergelijk circus probleemloos een land kan 'leiden'.
De VS is ook een federatie, dat scheelt wel een slok op een borrel. België draaide ook prima door toen het anderhalf jaar zonder regering zat.
pi_177794510
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:18 schreef DeParo het volgende:
Obama had geen beleid jegens de Koerden, pas op het moment dat Kobane omviel, daarna is diezelfde steun voor een groot deel weer ingestort omdat het niet nodig meer zou zijn geweest. Als je bedoelt dat Trump steun levert aan de Koerden net als Obama deed ttv Kobane, prima, maar dan is Trump toch wel een stuk consequenter in deze.
Je hebt dus geen flauw idee waar je het over hebt. Die stuitende arrogantie is precies de reden waarom ik je topic over de politieke ontwikkelingen in het MO heb ontweken.

Obama's beleid jegens de Koerden in de laatste jaren van zijn administratie is nagenoeg hetzelfde als die van Trump vandaag de dag. Dat is de reden waarom Turkije gedesillusioneerd is, omdat men in Istanbul nog hoopvol was dat Washington haar beleid omtrent de Koerden in Syrië zou wijzigen toen Trump net verkozen was.
pi_177794527
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:18 schreef DeParo het volgende:

[..]

Een stuk beter dan jij. Obama had geen beleid jegens de Koerden, pas op het moment dat Kobane omviel, daarna is diezelfde steun voor een groot deel weer ingestort omdat het niet nodig meer zou zijn geweest. Als je bedoelt dat Trump steun levert aan de Koerden net als Obama deed ttv Kobane, prima, maar dan is Trump toch wel een stuk consequenter in deze.
Trump was in eerste instantie zelfs een stuk onbetrouwbaarder als partner zoals je in de links had kunnen lezen. Ook had je daar kunnen lezen wat het beleid was van Obama en dat Trump deze op een presenteerblaadje kreeg.

Je bent nu al door meerdere users gewezen op je foute aanname's inclusief onderbouwing maar jij komt niet verder dan "je weet er niks van", heel sterk :')
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:25:08 #212
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177794593
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:22 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Je hebt dus geen enkele flauw idee waar je het over hebt. Die stuitende arrogantie is precies de reden waarom ik je topic over de politieke ontwikkelingen in het MO heb ontweken.

Obama's beleid jegens de Koerden in de laatste jaren van zijn administratie is nagenoeg hetzelfde als die van Trump vandaag de dag. Dat is de reden waarom Turkije gedesillusioneerd is, omdat men in Istanbul nog hoopvol was dat Washington haar beleid omtrent de Koerden in Syrië zou wijzigen toen Trump net verkozen was.
Zelfde hier. En ook de reden dat ik blij ben dat ie niet in het Syriëtopic post ^O^.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177794648
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:22 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Je hebt dus geen enkele flauw idee waar je het over hebt. Die stuitende arrogantie is precies de reden waarom ik je topic over de politieke ontwikkelingen in het MO heb ontweken.

Obama's beleid jegens de Koerden in de laatste jaren van zijn administratie is nagenoeg hetzelfde als die van Trump vandaag de dag. Dat is de reden waarom Turkije gedesillusioneerd is, omdat men in Istanbul nog hoopvol was dat Washington haar beleid omtrent de Koerden in Syrië zou wijzigen toen Trump net verkozen was.
Je kan roepen wat je wilt maar dat had niks te maken met Trump. Dat had te maken met interne spanningen in Turkije en een deal die niet gesloten was met de Amerikanen maar met de Russen. De Turken zochten actief steun voor zo'n operatie bij Poetin en dat probeerden ze al ver voor Trump immers:

https://www.al-monitor.co(...)-mistrust-kurds.html

Uiteindelijk bleek het Turkse vertrouwen volledig misplaatst te zijn. Je noemde het woord al 'arrogant'.

Ik nodig je alsnog uit in dat topic de discussie voort te zetten.
pi_177794711
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:26 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik nodig je alsnog uit in dat topic de discussie voort te zetten.
Yes please. Deze discussie is nogal storend terwijl er allerlei actuele ontwikkelingen zijn nu.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_177794715
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Trump was in eerste instantie zelfs een stuk onbetrouwbaarder als partner zoals je in de links had kunnen lezen. Ook had je daar kunnen lezen wat het beleid was van Obama en dat Trump deze op een presenteerblaadje kreeg.

Je bent nu al door meerdere users gewezen op je foute aanname's inclusief onderbouwing maar jij komt niet verder dan "je weet er niks van", heel sterk :')
De enige die consequent verwijten maakt ben jij, ik heb mijn stellingen onderbouwd, als je het er niet mee eens bent prima maar het heeft geen enkele zin dat uit te vechten als je niet bereid bent argumenten te gebruiken.
pi_177794737
Ah, DeParo saboteert weer eens een topic door het onder te sneeuwen met niet onderbouwde meningen, antwoorden te ontwijken en de ander onkunde te verwijten. Jammer.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_177794751
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:25 schreef Szura het volgende:

[..]

Zelfde hier. En ook de reden dat ik blij ben dat ie niet in het Syriëtopic post ^O^.
Jouw reden heeft helemaal niks met Syrie of het Midden-Oosten te maken, waar we twitter als belangrijkste informatiebron bijhouden *zucht*, maar met mijn stellingen over Trump en Amerika.
pi_177794785
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:29 schreef DeParo het volgende:

[..]

De enige die consequent verwijten maakt ben jij, ik heb mijn stellingen onderbouwd, als je het er niet mee eens bent prima maar het heeft geen enkele zin dat uit te vechten als je niet bereid bent argumenten te gebruiken.
Ach ik tel al 2 andere users en nee jij onderbouwt niks, je onderbouwing bestaat alleen maar uit "je bent niet op de hoogte" en Jeruzalem roepen zonder enige context kan ik ook niet als een onderbouwde mening zien.

En heb je mijn post gemist met onderbouwing waarin het wel heel erg duidelijk wordt hoe Trump aan zijn beleid is gekomen omtrent Syrië of negeer je dat maar omdat het makkelijk voor je is?
pi_177794799
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:29 schreef OllieA het volgende:
Ah, DeParo saboteert weer eens een topic door het onder te sneeuwen met niet onderbouwde meningen, antwoorden te ontwijken en de ander onkunde te verwijten. Jammer.
Ik vind het oprecht jammer dat het alleen een persoonlijk verwijtenverhaal wordt, ik heb al mijn stellingen onderbouwd je kan alles terugvinden, als je mij niet mag prima, maar reageer dan gewoon niet, ik doe ten minste nog mijn best een punt te bewijzen.
pi_177794812
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:30 schreef DeParo het volgende:
, maar met mijn stellingen over Trump en Amerika.
Als een randdebiel "Jeruzalem" roepen is geen stelling
pi_177794824
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ach ik tel al 2 andere users en nee jij onderbouwt niks, je onderbouwing bestaat alleen maar uit "je bent niet op de hoogte" en Jeruzalem roepen zonder enige context kan ik ook niet als een onderbouwde mening zien.

En heb je mijn post gemist met onderbouwing waarin het wel heel erg duidelijk wordt hoe Trump aan zijn beleid is gekomen omtrent Syrië of negeer je dat maar omdat het makkelijk voor je is?
Ja dezelfde users die consequent mijn mening over Trump en Amerika aanvallen, heeft niks met dit onderwerp te maken, maar ok. Ja die post reageer ik net als je consequent elke post en elke link die ik heb aangedragen hebt genegeerd.
pi_177794833
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:32 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als een randdebiel "Jeruzalem" roepen is geen stelling
Je hebt mijn halve essay gemist?
pi_177794854
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:32 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ja dezelfde users die consequent mijn mening over Trump en Amerika aanvallen, heeft niks met dit onderwerp te maken, maar ok. Ja die post reageer ik net als je consequent elke post en elke link die ik heb aangedragen hebt genegeerd.
Je links ondersteunen je eigen gebazel al niet eens, dus ja ik neem de moeite om het te lezen. Jij duidelijk niet aangezien je niet wil lezen dat Trump dit beleid op een presenteerblaadje kreeg.
pi_177794869
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:33 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je hebt mijn halve essay gemist?
Nee het hele woord gelezen :')

Als je doelt op die andere reactie met veel tekst zonder inhoud, ja gelezen en met links aangetoond dat je niet zo van de waarheid bent.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2018 16:35:14 ]
pi_177794886
Tillerson ontslagen en het hele topic wordt volgespamd met allerlei rotzooi door de DeParo, ik zet die Blacklist app van Chrome maar weer aan :')
pi_177794903
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:34 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je links ondersteunen je eigen gebazel al niet eens, dus ja ik neem de moeite om het te lezen. Jij duidelijk niet aangezien je niet wil lezen dat Trump dit beleid op een presenteerblaadje kreeg.
Hoe ondersteunen ze mij niet dan? Ga er eens wat dieper op in. Je roept het wel maar onderbouw dat dan als je dat vindt.
pi_177794917
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:34 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee het hele woord gelezen :')

Als je doelt op die andere reactie met veel tekst zonder inhoud, ja gelezen en met links aangetoond dat je niet zo van de waarheid bent.
Schijnbaar heb je het niet gelezen want daar heb ik het Jeruzalem punt uitgelegd net als Trump zijn hele buitenlandse beleid en wat ik er aan prijs (en wat niet overigens).
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 16:37:17 #228
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177794933
Wat een onrecht, DeParo. Wat een onrecht doet men je aan!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177794939
Als iedereen nou eens ophoudt met te reageren op DeParo is het probleem opgelost }:|
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_177794953
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:37 schreef Ulx het volgende:
Wat een onrecht, DeParo. Wat een onrecht doet men je aan!
Ja. Eigenlijk wel. Best jammer.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:39:10 #231
8369 speknek
Another day another slay
pi_177794964
olgaNYC1211 twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 14:18:56 Was one of the reasons that Rex Tillerson got fired because he snubbed Lavrov in Africa and refused to meet the Russians? This story was in Russian media for days and made zero sense https://t.co/og1JGGTEJB reageer retweet
Overigens ook weer een dooie Rus in de UK:
https://www.telegraph.co.(...)is-berezovsky-found/
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_177794967
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:37 schreef Kijkertje het volgende:
Als iedereen nou eens ophoudt met te reageren op DeParo is het probleem opgelost }:|
pi_177795010
NancyPelosi twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 15:21:47 Whenever Secretary Tillerson’s successor goes into meetings with foreign leaders, his credibility will be diminished as someone who could be here today and gone tomorrow. https://t.co/DdyLCbpUiG reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:43:26 #234
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177795073
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:30 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jouw reden heeft helemaal niks met Syrie of het Midden-Oosten te maken, waar we twitter als belangrijkste informatiebron bijhouden *zucht*, maar met mijn stellingen over Trump en Amerika.
Fijn dat je nu ook al mijn gedachten kan lezen, alwetende held.

:') !!!!!!!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177795098
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:39 schreef speknek het volgende:
olgaNYC1211 twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 14:18:56 Was one of the reasons that Rex Tillerson got fired because he snubbed Lavrov in Africa and refused to meet the Russians? This story was in Russian media for days and made zero sense https://t.co/og1JGGTEJB reageer retweet
Overigens ook weer een dooie Rus in de UK:
https://www.telegraph.co.(...)is-berezovsky-found/
Wat een bizarre tweet waar ze naar linkt ook:

RusEmbUSApress twitterde op vrijdag 09-03-2018 om 04:31:13 ‘@statedeptspox, Twitter seems to be more reliable & quicker communication channel (under your gov control) on urgent issues. We are ready to share copies of our “formal invitations” via DM. Provided you start following @RusEmbUSA..Let our ministers meet! reageer retweet
Van dus de press secretary van de Russische ambassade in Washington, naar de woordvoerder van het Amerikaanse State Department.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:45:29 #236
192592 SureD1
------------------------------
pi_177795126
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:37 schreef Kijkertje het volgende:
Als iedereen nou eens ophoudt met te reageren op DeParo is het probleem opgelost }:|
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:46:03 #237
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177795142
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:37 schreef Ulx het volgende:
Wat een onrecht, DeParo. Wat een onrecht doet men je aan!
_O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:47:14 #238
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177795181
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ja. Eigenlijk wel. Best jammer.
SAD!

Zo zegt een echte minion het.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 16:49:46 #239
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177795253
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:41 schreef Kijkertje het volgende:
NancyPelosi twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 15:21:47 Whenever Secretary Tillerson’s successor goes into meetings with foreign leaders, his credibility will be diminished as someone who could be here today and gone tomorrow. https://t.co/DdyLCbpUiG reageer retweet
Goed punt.

Loopjongen van Trump. Meer is het niet.

State is kapot gemaakt door die prutser met zijn "we gaan het runnen als een bedrijf". Voordeel is dat Pompeo ook weinig meer kan verknallen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:50:26 #240
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177795273
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

Goed punt.

Loopjongen van Trump. Meer is het niet.

State is kapot gemaakt door die prutser met zijn "we gaan het runnen als een bedrijf". Voordeel is dat Pompeo ook weinig meer kan verknallen.
Pompeo kan in de wereld een heleboel verknallen, samen met de oranje gek de Irandeal kapotmaken bijvoorbeeld.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177795342
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:39 schreef speknek het volgende:
olgaNYC1211 twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 14:18:56 Was one of the reasons that Rex Tillerson got fired because he snubbed Lavrov in Africa and refused to meet the Russians? This story was in Russian media for days and made zero sense https://t.co/og1JGGTEJB reageer retweet
Overigens ook weer een dooie Rus in de UK:
https://www.telegraph.co.(...)is-berezovsky-found/
Tillerson is vanaf begin af aan tegengewerkt door zijn (ex) President en andere invloedrijke figuren binnen Trump's administratie. Dat hij uiteindelijk meer uitgesproken jegens Rusland was is wel opmerkelijk, omdat Tillerson ten tijde van zijn nominatie als SecDef ervan werd beticht goede verhoudingen met Putin te hebben onderhouden toen hij CEO van Exxon Mobil was.

Maar Tillerson's kijk op Rusland is geen reden van zijn ontslag geweest. Dit gaat om een heel ander onderwerp: de Iran-deal. Dat is de volgende crisis die gaat ontstaan als Trump binnen drie maanden, zoals hij heeft aangekondigd, de overeenkomst gaat opzeggen. Alle posities worden nu zo bekleed dat de VS voorbereid is op het confronteren van Iran, en Tillerson met zijn steun voor de Iran-deal paste daar nu eenmaal niet tussen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 16:53:14 #242
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177795350
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:50 schreef Szura het volgende:

[..]

Pompeo kan in de wereld een heleboel verknallen, samen met de oranje gek de Irandeal kapotmaken bijvoorbeeld.
Natuurlijk. Maar de VS staat gewoon alleen wat dat betreft.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177795387
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:44 schreef Tchock het volgende:
Van dus de press secretary van de Russische ambassade in Washington, naar de woordvoerder van het Amerikaanse State Department.
Dat is een fake account hè.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:55:54 #244
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177795401
Maggie Haberman:

People close to the White House say they expect more major personnel shifts this week. An effort to rip off the bandaid fast on a number of fronts is likely.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177795409
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:53 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Tillerson is vanaf begin af aan tegengewerkt door zijn (ex) President en andere invloedrijke figuren binnen Trump's administratie. Dat hij uiteindelijk meer uitgesproken jegens Rusland was is wel opmerkelijk, omdat Tillerson ten tijde van zijn nominatie als SecDef ervan werd beticht goede verhoudingen met Putin te hebben onderhouden.

Maar Tillerson's kijk op Rusland is geen reden van zijn ontslag geweest. Dit gaat om een heel ander onderwerp: de Iran-deal. Dat is de volgende crisis die gaat ontstaan als Trump binnen drie maanden, zoals hij heeft aangekondigd, de overeenkomst gaat opzeggen. Alle posities worden nu zo bekleed dat de VS voorbereid is op het confronteren van Iran, en Tillerson met zijn steun voor de Iran-deal paste daar nu eenmaal niet tussen.
Het lijkt eerder een combinatie van zetten, de Iran-deal speelde mee maar de onvrede was er al lange tijd en dat had ook met andere onderwerpen te maken waarvan er een paar hierboven zijn aangedragen eerder, mijn inziens paste hij gewoon niet meer in de strategie van Trump op de algehele lijn.
pi_177795428
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

Goed punt.

Loopjongen van Trump. Meer is het niet.

State is kapot gemaakt door die prutser met zijn "we gaan het runnen als een bedrijf". Voordeel is dat Pompeo ook weinig meer kan verknallen.
Het is ook belangrijk te herinneren dat Tillerson een dramatische minister was, hè. Ik zie nu heel veel geluiden alsof Trump een kwaliteitsman aan de kant zet om nóg maar weer een idioot naar voren te schuiven.

Tillerson heeft heel erg weinig gedaan en wordt door kenners een van de slechtste ministers ooit genoemd. Een groot deel van de topdiplomaten van de VS is vertrokken. Er zijn geen ambassadeurs voor allerlei belangrijke landen, van China tot Zuid-Korea en Zuid-Afrika. Tillerson werd regelmatig omzeild en overlopen door Trump en diplomaten communiceerden liever via het Witte Huis.

Het is gewoon een bizarre situatie.
pi_177795438
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:55 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat is een fake account hè.
Oh. :') Thanks voor het aanwijzen.
pi_177795452
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:56 schreef DeParo het volgende:
Het lijkt eerder een combinatie van zetten, de Iran-deal speelde mee maar de onvrede was er al lange tijd en dat had ook met andere onderwerpen te maken waarvan er een paar hierboven zijn aangedragen eerder, mijn inziens paste hij gewoon niet meer in de strategie van Trump op de algehele lijn.
Zeker. Maar de Iran-deal lijkt de meest prominente hangijzer te zijn geweest. Dat lijkt Trump nu ook zelf te bevestigen in zijn reactie op Tillerson's ontslag.
pi_177795541
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:57 schreef Tchock het volgende:
Het is ook belangrijk te herinneren dat Tillerson een dramatische minister was, hè. Ik zie nu heel veel geluiden alsof Trump een kwaliteitsman aan de kant zet om nóg maar weer een idioot naar voren te schuiven.

Tillerson heeft heel erg weinig gedaan en wordt door kenners een van de slechtste ministers ooit genoemd. Een groot van de topdiplomaten van de VS is vertrokken. Er zijn geen ambassadeurs voor allerlei belangrijke landen, van China tot Zuid-Korea en Zuid-Afrika. Tillerson werd regelmatig omzeild en overlopen door Trump en diplomaten communiceerden liever via het Witte Huis.

Het is gewoon een bizarre situatie.
Tillerson is nauwelijks effectief geweest, maar daar heeft hij zelf imo weinig schuld aan.

Het is meer dat het Witte Huis vanaf dag één zijn ministerschap bewust heeft ondermijnd door met andere landen op belangrijke dossiers via andere wegen (Kushner, etc) te communiceren; door het budget voor de State Department drastisch te verminderen en een algehele sfeer te creëren waarin voormalige topambtenaren niet meer in willen fungeren.

Bovendien werd Tillerson door zijn President vaak niet geïnformeerd over nieuwe beleidskwesties, zoals de Qatar blokkade bijvoorbeeld.
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 17:04:23 #250
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177795573
State is gewoon dood en Tillerson hielp vrolijk mee het de nek om te draaien.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177795574
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is ook belangrijk te herinneren dat Tillerson een dramatische minister was, hè. Ik zie nu heel veel geluiden alsof Trump een kwaliteitsman aan de kant zet om nóg maar weer een idioot naar voren te schuiven.

Tillerson heeft heel erg weinig gedaan en wordt door kenners een van de slechtste ministers ooit genoemd. Een groot deel van de topdiplomaten van de VS is vertrokken. Er zijn geen ambassadeurs voor allerlei belangrijke landen, van China tot Zuid-Korea en Zuid-Afrika. Tillerson werd regelmatig omzeild en overlopen door Trump en diplomaten communiceerden liever via het Witte Huis.

Het is gewoon een bizarre situatie.
Liever een incompetente man zonder kwade bedoelingen, dan een competente met kwade bedoelingen. Op dit punt kan de chaos in de VS ons in Nederland direct raken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 17:05:13 #252
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177795588
Je kunt neer meer competent zijn onder Trump. That ship has sunk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177795647
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:03 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Tillerson is nauwelijks effectief geweest, maar daar heeft hij zelf imo weinig schuld aan.

Het is meer dat het Witte Huis vanaf dag één zijn ministerschap bewust heeft ondermijnd door met andere landen op significante dossiers via andere wegen (Kushner, etc) te communiceren; door het budget voor de State Department drastisch te verminderen en een algehele sfeer te creëren waarin voormalige topambtenaren niet meer in willen fungeren.
Wat je in de tweede alinea zegt is zeker zonder meer waar. Maar dat hij zelf geen fouten heeft gemaakt ben ik niet met je eens. Interessante artikelen van vandaag:

https://www.vox.com/world(...)red-state-department
https://www.theatlantic.c(...)017/12/rexit/547295/

Maar ook eerder al waren er grote bezwaren tegen Tillerson en zijn werkwijze:
https://edition.cnn.com/2(...)criticism/index.html
pi_177795661
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:05 schreef Ulx het volgende:
Je kunt neer meer competent zijn onder Trump. That ship has sunk.
Trump trekt incompetente mensen aan omdat geen weldenkend figuur in zo'n regering zou willen werken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 17:14:06 #255
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177795754
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Trump trekt incompetente mensen aan omdat geen weldenkend figuur in zo'n regering zou willen werken.
Of ze kunnen misschien wel een bedrijf runnen maar zijn totaal ongeschikt om beleid te maken of een ministerie te leiden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 17:17:54 #256
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177795843
Onderminister Goldstein ook weg :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177795872
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:05 schreef Ulx het volgende:
Je kunt neer meer competent zijn onder Trump. That ship has sunk.
Met als enig uitzondering de Amerikaanse Minister van Defensie, Jim Mattis. Tillerson en Mattis konden het opvallend genoeg goed met elkaar vinden, lunchten geregeld met elkaar en waren op het belangrijke beleidslijnen (de Iran-deal, diplomatie met Noord-Korea, Qatar blokkade) het vaak met elkaar eens.

Mattis is imo nu als enige professional in de Trump administratie overgebleven.
pi_177795891
Hij zet ook graag mensen op een positie waar iedereen daar onder van walgt.
Vervuilers op de epa iemand die geen MAVO diploma kan halen op onderwijs. Echt puur gericht op totale vernietiging van de ministeries en departementen.
pi_177795920
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:20 schreef thesiren.nl het volgende:
Hij zet ook graag mensen op een positie waar iedereen daar onder van walgt.
Vervuilers op de epa iemand die geen MAVO diploma kan halen op onderwijs. Echt puur gericht op totale vernietiging van de ministeries en departementen.
Als ik Rusland was en ik wilde de gehele Amerikaanse overheid destabiliseren, dan zou ik het op deze manier doen.
pi_177796115
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:20 schreef thesiren.nl het volgende:
Hij zet ook graag mensen op een positie waar iedereen daar onder van walgt.
Vervuilers op de epa iemand die geen MAVO diploma kan halen op onderwijs. Echt puur gericht op totale vernietiging van de ministeries en departementen.
Waarschijnlijk zijn totale nitwits ook de enige groep mensen die het beleid van Trump willen uitvoeren. Iemand met een goede staat van dienst en verstand van de materie gaat toch niet (of iig met wat meer tegengas) in z'n idiote ideeen mee. Ook al omdat een willoze ja-knikker worden onder Trump allicht niet heel best is voor je verdere carriere...
pi_177796124
Weer een dode Rus gevonden in London. Kan mobiel even niet makkelijk linken, maar ik ben erg benieuwd hoe Trump daar weer op gaat reageren..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_177796129
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:32 schreef BlackLining het volgende:
Weer een dode Rus gevonden in London. Kan mobiel even niet makkelijk linken, maar ik ben erg benieuwd hoe Trump daar weer op gaat reageren..
Niet, gok ik.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 17:33:13 #263
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177796139
@NBCPolitics
JUST IN: Under Secretary of State Steve Goldstein is being fired for contradicting the account of Rex Tillerson’s dismissal, White House official tells @PeterAlexander

Ojee, deze official gaat er ook uitgegooid worden
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177796155
Ik kan ook niet even een dagje druk zijn of er is alweer van alles gebeurd. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177796168
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:33 schreef Szura het volgende:
@NBCPolitics
JUST IN: Under Secretary of State Steve Goldstein is being fired for contradicting the account of Rex Tillerson’s dismissal, White House official tells @PeterAlexander

Ojee, deze official gaat er ook uitgegooid worden
Als dat zo is, dan is dat ook wel een enorm lachwekkende reden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 13 maart 2018 @ 17:36:15 #266
56724 Wombcat
rent wiel
pi_177796188
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:04 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Liever een incompetente man zonder kwade bedoelingen, dan een competente met kwade bedoelingen. Op dit punt kan de chaos in de VS ons in Nederland direct raken.
En Tillerson gaf iig nog een beetje tegengas tegen Trump. Dat zie ik zijn opvolger niet doen.
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 13 maart 2018 @ 17:37:38 #267
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177796213
Goed, Pompeo is dus een havik en als Trump ook nog McMaster vervangt voor de ranzige warmonger Bolton kunnen we helemaal schuilkelders gaan bouwen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 17:38:37 #268
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177796232
Advocaat pornoster:

@MichaelAvenatti
The President and Mr. Cohen have purposely ignored our settlement offer, thus doubling down on their efforts to muzzle Ms. Clifford and prevent her from telling the American people what happened. Time to buckle up. #basta
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177796258
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:38 schreef Szura het volgende:
Advocaat pornoster:

@MichaelAvenatti
The President and Mr. Cohen have purposely ignored our settlement offer, thus doubling down on their efforts to muzzle Ms. Clifford and prevent her from telling the American people what happened. Time to buckle up. #basta
Uhm, als ze die settlement wél hadden geaccepteerd neem ik toch aan dat Ms. Clifford helemaal niets meer had gezegd?
pi_177796279
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:38 schreef Szura het volgende:
Advocaat pornoster:

@MichaelAvenatti
The President and Mr. Cohen have purposely ignored our settlement offer, thus doubling down on their efforts to muzzle Ms. Clifford and prevent her from telling the American people what happened. Time to buckle up. #basta
Ondertussen heeft één van de vier personen die genoemd zijn in de NDA van Daniels openbaar gemaakt dat hij wist van de affaire.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 17:42:20 #271
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177796298
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ondertussen heeft één van de vier personen die genoemd zijn in de NDA van Daniels openbaar gemaakt dat hij wist van de affaire.
Godver dit nieuws is allemaal niet meer bij te houden :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177796363
Ik ben benieuwd wat er met Kelly, McMasters en Mattis gaat gebeuren.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  dinsdag 13 maart 2018 @ 17:50:21 #273
192592 SureD1
------------------------------
pi_177796467
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:46 schreef OllieA het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met Kelly, McMasters en Mattis gaat gebeuren.
Die vliegen er vast uit, en dan the Mooch op DoD ;) lekker frontstabben...
pi_177796624
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:46 schreef OllieA het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met Kelly, McMasters en Mattis gaat gebeuren.
Mattis is veel te populair onder alle gelederen om ontslagen te worden. McMaster zal binnen afzienbare tijd wel vervangen worden. Kelly's eventuele lot is mij geheel onbekend.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 18:01:37 #275
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177796723
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:57 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Mattis is veel te populair onder alle gelederen om ontslagen te worden. McMaster zal binnen afzienbare tijd wel vervangen worden. Kelly's eventuele lot is mij geheel onbekend.
Gaan al weken geruchten over Kelly. Toen Cohn vertrok als economisch adviseur werd z’n naam ook al genoemd als nieuwe CoS. En voor McMaster’s vervanging gaan Bolton en Biegun rond.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177796750
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:57 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Mattis is veel te populair onder alle gelederen om ontslagen te worden. McMaster zal binnen afzienbare tijd wel vervangen worden. Kelly's eventuele lot is mij geheel onbekend.
De geruchten waren destijds dat Mattis een deal had met Tillerson dat de ander zou opstappen als een van de twee eruit zou vliegen, dacht ik.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 18:03:45 #277
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177796771
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De geruchten waren destijds dat Mattis een deal had met Tillerson dat de ander zou opstappen als een van de twee eruit zou vliegen, dacht ik.
Suicide pact van Tillerson, Mattis en Mnuchin was het
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177796773
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De geruchten waren destijds dat Mattis een deal had met Tillerson dat de ander zou opstappen als een van de twee eruit zou vliegen, dacht ik.
Dat werd ook over Mnuchin gezegd maar die engnek zit veel te goed op z'n plek gok ik zo.
pi_177796844
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De geruchten waren destijds dat Mattis een deal had met Tillerson dat de ander zou opstappen als een van de twee eruit zou vliegen, dacht ik.
'The Suicide Pact'

quote:
One US official expressed confidence in Tillerson's status due to a so-called "suicide pact" forged between Defense Secretary James Mattis, Treasury Secretary Steven Mnuchin, and Tillerson, whereby all three cabinet secretaries vow to leave in the event that the president makes moves against one of them.
BuzzFeed



[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 13-03-2018 18:12:54 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_177796897
quote:
Multiple White House officials said that Tillerson had been informed of the decision Friday, while he was in Ethiopia. One official said chief of staff John Kelly had called Tillerson on Friday and again on Saturday to warn him that Trump was about to take imminent action if he did not step aside, and that a replacement had already been identified. When Tillerson didn’t act, Trump fired him, that official said.
AP

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_177796916
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:01 schreef Szura het volgende:

[..]

Gaan al weken geruchten over Kelly. Toen Cohn vertrok als economisch adviseur werd z’n naam ook al genoemd als nieuwe CoS. En voor McMaster’s vervanging gaan Bolton en Biegun rond.
De naam Bolton gonst al rond sinds dat Trump verkozen is tot President. Hij werd eerder al genoemd als kandidaat voor SecDef voordat Tillerson uiteindelijk de job kreeg.

Bolton is zonder twijfel de grootste engnek die in Washington rondloopt. Een fervent voorstander van een aanval op zowel Noord-Korea als Iran.

Met Pompeo, Haley en Bolton aan het roer kunnen we ons voorbereiden op fire and fury.
pi_177797002
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:08 schreef Stabiel het volgende:

[..]

De naam Bolton gonst al rond sinds dat Trump verkozen is tot President. Hij werd eerder al genoemd als kandidaat voor SecDef voordat Tillerson uiteindelijk de job kreeg.

Bolton is zonder twijfel de grootste engnek die in Washington rondloopt. Een fervent voorstander van een aanval op zowel Noord-Korea als Iran.

Met Pompeo, Haley en Bolton aan het roer kunnen we ons voorbereiden op fire and fury.
Een afleidingsoorlog, rally behind the troops style om Trump's herverkiezing te redden?
pi_177797003
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De geruchten waren destijds dat Mattis een deal had met Tillerson dat de ander zou opstappen als een van de twee eruit zou vliegen, dacht ik.
Ik heb het idee dat Mattis een veel te grote verantwoordelijkheidsgevoel heeft (enige 'adult in the room') om zelf vrijwillig op te stappen.
pi_177797046
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:11 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat Mattis een veel te grote verantwoordelijkheidsgevoel heeft (enige 'adult in the room') om zelf vrijwillig op te stappen.
Met Tillerson zijn 'we' sowieso een van de kinderleiders in de kleuterklas van Trump's Witte Huis kwijt.
pi_177797061
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:11 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Een afleidingsoorlog, rally behind the troops style om Trump's herverkiezing te redden?
Lijkt me plausibele verklaring :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_177797072
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:13 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Met Tillerson zijn 'we' sowieso een van de kinderleiders in de kleuterklas van Trump's Witte Huis kwijt.
Ik heb nu niet echt het idee dat hij veel leiding gaf aan dingen, eigenlijk. Het lijkt al snel heel wat als je het afzet tegen Trump, maar wat heeft Tillerson nu eigenlijk gedaan?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_177797231
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:01 schreef Szura het volgende:

[..]

Gaan al weken geruchten over Kelly. Toen Cohn vertrok als economisch adviseur werd z’n naam ook al genoemd als nieuwe CoS. En voor McMaster’s vervanging gaan Bolton en Biegun rond.
Schijnbaar wilde Cohn de job van Kelly en Trump had hem uitgelachen en daarna stapte Cohn op. _O-
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 18:21:50 #288
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177797276
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik heb nu niet echt het idee dat hij veel leiding gaf aan dingen, eigenlijk. Het lijkt al snel heel wat als je het afzet tegen Trump, maar wat heeft Tillerson nu eigenlijk gedaan?
Een vacaturestop ingevoerd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 18:29:05 #289
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_177797421
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:41 schreef Kijkertje het volgende:
NancyPelosi twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 15:21:47 Whenever Secretary Tillerson’s successor goes into meetings with foreign leaders, his credibility will be diminished as someone who could be here today and gone tomorrow. https://t.co/DdyLCbpUiG reageer retweet
Stef Blok vindt dit niet leuk.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 18:30:40 #290
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177797463
Van mij mag Mueller komende vrijdag weer iemand aanklagen. Gewoon om de chaos compleet te maken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 18:34:03 #291
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_177797550
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_177797572
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:30 schreef Ulx het volgende:
Van mij mag Mueller komende vrijdag weer iemand aanklagen. Gewoon om de chaos compleet te maken.
Ik dacht bijna dat het vandaag al vrijdag was. Iedere dag is tegenwoordig vrijdag qua nieuws.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 13 maart 2018 @ 18:34:54 #293
192592 SureD1
------------------------------
pi_177797573
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:29 schreef Falco het volgende:

[..]

Stef Blok vindt dit niet leuk.
Stef Blok doet me denken aan een kruising tussen de doodgraver en zo’n gier uit Lucky Luke.

Nou place your bets gentlemen, wie is de volgende? Kelly, McMaster of Sessions?
pi_177797658
yashar twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 18:35:40 Whoah....Tillerson making a statement at 2:00 PM from the State Department. reageer retweet
Hopen dat Tillerson niet bang is om de waarheid te schuwen in zijn toespraak zo.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 18:40:59 #295
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177797702
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:34 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Stef Blok doet me denken aan een kruising tussen de doodgraver en zo’n gier uit Lucky Luke.

Nou place your bets gentlemen, wie is de volgende? Kelly, McMaster of Sessions?
McMaster
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 18:41:35 #296
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_177797716
Pagina 304 uit Fire and Fury:
quote:
Tillerson would merely become yet another example of a subordinate who believed that his own abilities could somehow compensate for Trump's failings.
Aligned with Tillerson were the three generals, Mattis, McMasters (sic) and Kelly, each seeing themselves as representing maturity, stability, and restraint. And each, of course, was resented by Trump for it.
Verderop op pagina 306 worden suggesties gedaan wie de opvolger van Tillerson zou worden. De familie-zijde (Jarvanka) zou gaan voor Haley (en Dina Powell naar de VN), het Bannon-kamp zou pushen voor Pompeo. Is Steve Bannon weer in genade aangenomen, stiekem?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_177797842
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:39 schreef Stabiel het volgende:
yashar twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 18:35:40 Whoah....Tillerson making a statement at 2:00 PM from the State Department. reageer retweet
Hopen dat Tillerson niet bang is om de waarheid te schuwen in zijn toespraak zo.
Over een kwartiertje dus?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Redactie Games dinsdag 13 maart 2018 @ 18:46:54 #298
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_177797861
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:41 schreef Falco het volgende:
Pagina 304 uit Fire and Fury:

[..]

Verderop op pagina 306 worden suggesties gedaan wie de opvolger van Tillerson zou worden. De familie-zijde (Jarvanka) zou gaan voor Haley (en Dina Powell naar de VN), het Bannon-kamp zou pushen voor Pompeo. Is Steve Bannon weer in genade aangenomen, stiekem?
Er zijn wel meer mensen die de idiote visie van Bannon vertegenwoordigen. Bannon hoeft daar zelf niet voor aanwezig te zijn.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_177797876
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:41 schreef Falco het volgende:
Pagina 304 uit Fire and Fury:

[..]

Verderop op pagina 306 worden suggesties gedaan wie de opvolger van Tillerson zou worden. De familie-zijde (Jarvanka) zou gaan voor Haley (en Dina Powell naar de VN), het Bannon-kamp zou pushen voor Pompeo. Is Steve Bannon weer in genade aangenomen, stiekem?
De vraag is in hoeverre dit daadwerkelijk klopt. Ik las recentelijk een artikel waarin McMaster voorstander is van een agresssieve Iran-strategie, terwijl Mattis en Tillerson dit tegen probeerden te houden.

McMaster caught in the middle as Mattis and Tillerson maneuver to constrain Trump on national security issues

quote:
As President Trump appears to lurch from crisis to crisis on the world stage, Defense Secretary James N. Mattis and Secretary of State Rex Tillerson have quietly maneuvered to constrain an impulsive commander in chief, the latest sign of a national security team that is increasingly challenging the president.

Officials say the two senior Cabinet officers have slow-rolled requests for options on a wide range of policy goals, including exiting the Iran nuclear disarmament deal, reacting to missile strikes into Saudi Arabia by Iran-backed rebels in Yemen, pressuring longtime ally Pakistan by cutting U.S. military aid, and possible limited airstrikes on North Korea's nuclear infrastructure.

Trump is said to blame Lt. Gen. H.R. McMaster, bristling when his national security advisor has not presented the options he sought, or as quickly as he demanded them. That has given rise to multiple reports that McMaster could resign or be forced out in coming weeks, and added to the portrait of a White House in perpetual turmoil.

But when he walks into the Oval Office, McMaster is often caught in a carefully orchestrated manipulation by Mattis and Tillerson to slow the delivery of options they don't want the president to take, according to two current White House officials and one former official who spoke on the condition of anonymity to describe internal discussions.

"They are going to hide the ball from the president to keep him from doing stupid [stuff], there's no doubt about it," said another former official, a national security expert who served in the Trump administration transition and asked not to be identified discussing internal deliberations.
http://www.latimes.com/po(...)-20180223-story.html
  dinsdag 13 maart 2018 @ 18:49:06 #300
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177797917
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177797936
Slot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')