abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177838327
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Achtergrondverhalen. O+

[..]

*O* Dat hoef je bij de kluisjes bij mijn buurtsportschool niet te proberen, daar is een winterjas en standaardrugtas al een uitdaging. _O-
Viel ook behoorlijk tegen nog, helm & tailbag paste er wel in - pak heb ik toch maar in de kleedkamer laten hangen. :@

Succes PizzaPuntje!

En knuffel voor alle persoonlijke verhalen-delers. O+ Ik heb ze allemaal gelezen, maar overal afzonderlijk op reageren is een beetje overkill inmiddels, misschien. :@

Overigens MANNEN. o|O Die van mij is echt een zwart gat, en hij eet veel sneller dan ik. Hij doet dus zo'n puppyblik dan, terwijl 'ie naar mij, mijn bord, mij, mijn bord, etc. kijkt. En dan vind ik het zielig en hem schattig dus dan geef ik 'm mijn eten maar weer. :') Gelukkig houdt hij absoluut niet van koek&snoep&chips, dus dat is er bij hem ook nooit in huis, wat me dan toch dwingt om bewuster te eten en echt iets te gaan maken met voedingswaarde.

Maar ik had laatst een pizza en die heb ik dus echt helemaal opgegeten (al kostte het me 45min), ondanks zijn zielige blik. :7 Hij was wel diep teleurgesteld. :')
Your opinion of me is none of my business.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')