abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177984297
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:54 schreef B.ertha het volgende:
Maar toch, PUPO *O* n is gewoon genoeg!

Wat is fragmentatie?
Dat betekent dat er delen in het embryo zijn zonder kern. Hier kun je het zien op plaatjes:

https://www.uzleuven.be/n(...)atorium/embryo-atlas
  woensdag 21 maart 2018 @ 15:11:41 #77
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_177984450
Deze ene is gewoon genoeg Bobby ^O^

En ik doe lekker met je mee kirb, hoop op 2 hele mooie streepjes voor je vrijdag :*
pi_177985045
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 09:29 schreef Kirb het volgende:
Poelewoep ik las even de OP maar hopelijk ben jij nu ook PUPO! Was de cryo terugplaatsing goed gegaan?

Bobby hopelijk hebben jullie een mooi aantal embryo's. Ik duim!
Dit klopt niet! Ik had een echo maandag maar krijg inderdaad wel een terugplaatsing, volgende week woensdag als alles goed gaat *O*

Bobby PUPO *O* Wel ontzettend balen zeg dat er geen cryo's zijn ;( Maar hopelijk zijn die niet nodig en is dit gewoon al voldoende! O+

Hoe gaat het met de rest hier? Ik ben nog steeds herstellende van mijn buikgriep, nog steeds ontzettend moe! De hormonen die je slikt helpen daar natuurlijk ook niet bij.
  woensdag 21 maart 2018 @ 15:50:31 #79
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_177985308
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:21 schreef BobbyMcGee het volgende:
Nee niet waar het precies aan lag. Heb wel te horen gekregen hoe de afvalrace verliep: 11 eicellen, 10 genjecteerd, 8 bevrucht, 4 terugplaatsbaar, 1 drie- of viercellig embryo teruggeplaatst.
Bij de andere drie was er veel fragmentatie, dus die waren niet invriesbaar.
bobby, herkenbaar ;)
en.. ik was de vorige ivf poging ook zwanger van die ENE die wel terug geplaats kon worden..

maar PUPO! dus dit gaat hem worden! :* *O*

Wij hadden vandaag ons evaluatie/ opstart gesprek..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder vertelde de gyn dat er gezien wordt dat de kwaliteit van het sperma omhoog kan gaan als mannen ook de zwangerschapsmultivitaminen slikken die de vrouwen ook slikken.. dus.. als je meer slikt dan foliumzuur, lekker samen aan de pil! ;) .. het KAN een positief effect hebben ~O>
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
pi_177985649
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 15:38 schreef poelewoep het volgende:

[..]

Dit klopt niet! Ik had een echo maandag maar krijg inderdaad wel een terugplaatsing, volgende week woensdag als alles goed gaat *O*

Bobby PUPO *O* Wel ontzettend balen zeg dat er geen cryo's zijn ;( Maar hopelijk zijn die niet nodig en is dit gewoon al voldoende! O+

Hoe gaat het met de rest hier? Ik ben nog steeds herstellende van mijn buikgriep, nog steeds ontzettend moe! De hormonen die je slikt helpen daar natuurlijk ook niet bij.
Oh dan klopt de OP niet volgens mij. En zo'n buikgriep kan erin hakken he? Hopelijk knap je nu snel weer op. :*

Sowieso kunnen we de data wel weer aanvullen toch?
Snoenk NOD? Bobby NOD? Poelewoep dan de 28e een cryo TP.

Barreltje dat klinkt als een goed plan van aanpak! Fijn dat jullie je er ook goed bij voelen, dat is al het halve werk vind ik. *O*
pi_177986461
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 13:31 schreef BobbyMcGee het volgende:
Dan missen we elkaar net Gaddle ;)

[..]

pfff, wat stom is dat Bertha. Ondertussen wel een andere reis gepland, of blijf je wachten tot het veilig is?

Ik moet testen in de VS dus. En als eerste gaan we langs bij een kennis die in Miami woont, en net gisteren is bevallen van haar baby. Die timing in het leven is soms perfect :')
Dan kan je mij misschien wel leuke tips geven.
pi_177989313
Bobby PUPO! *O* lekker broeden de komende weken. Balen dat er geen cryo's zijn.

Poelewoep fijn dat de terugplaatsing door gaat!

Kirb, ik duim mega hard voor streepjes voor jou :*

Barrel, klinkt als een mooi actieplan. Hebben jullie nog rond gekeken naar een ander ziekenhuis? En twee terugplaatsingen. Zie je een eventuele tweeling zitten? Ik vond het zelf absoluut geen probleem (Ik wilde ptverdorie gewoon een kind!) Maar toen het er n bleek te zijn was ik toch wel opgelucht.
  woensdag 21 maart 2018 @ 20:38:28 #83
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_177992108
Ik zou juist heel graag een tweeling willen.. dus dat is helemaal geen probleem *;
Omdat we nu nog 3 pogingen hebben eisen we deze keer nog bij ons huidige ziekenhuis verder gaan. Mocht dat niet lukken is Leiderdorp wsl de volgende optie (die hebben een wachtlijst van 4-6 weken terwijl Gent een wachtlijst van 2 -4 maanden heeft... )
pi_177993028
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2018 20:38 schreef Barreltje het volgende:
Ik zou juist heel graag een tweeling willen.. dus dat is helemaal geen probleem *;
Omdat we nu nog 3 pogingen hebben eisen we deze keer nog bij ons huidige ziekenhuis verder gaan. Mocht dat niet lukken is Leiderdorp wsl de volgende optie (die hebben een wachtlijst van 4-6 weken terwijl Gent een wachtlijst van 2 -4 maanden heeft... )
Klinkt goed! Ik hoop zo dat verder kijken absoluut niet nodig is! :*
pi_177999595
Bobby PUPO! *O*
  donderdag 22 maart 2018 @ 09:36:52 #86
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178006007
En het is alweer voorbij -O- ongesteld al 6 dagen na terugplaatsing :'(

We hebben gisteren wel een brief gekregen dat de overgebleven embryo ingevroren kon worden dus ik hoop dat die ook goed ontdooid.

Barrel klinkt goed
pi_178006041
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 09:36 schreef snoenk het volgende:
En het is alweer voorbij -O- ongesteld al 6 dagen na terugplaatsing :'(

We hebben gisteren wel een brief gekregen dat de overgebleven embryo ingevroren kon worden dus ik hoop dat die ook goed ontdooid.

Barrel klinkt goed
oh nee! :'( Al zo snel? Kan er niet iets anders aan de hand zijn? Er werd mij op het hart gedrukt om hoe dan ook na twee weken te testen en tot die tijd door te gaan met de utrogestan.
  donderdag 22 maart 2018 @ 10:19:58 #88
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178006743
Nouja, kleine kans op innestellingsbloeding maar daar geloof ik niet echt in. En blijf idd voor zekerheid wel doorgaan met die bollen. Heb ook niet het ziekenhuis gebeld omdat ik verwacht dat ze dat idd zeggen.
Maar hoe hoopvol ik was en in gedachten al de hele babykamer had ingericht is dat nu wel voorbij -O-
pi_178006831
Ohnee snoenk. -O-
pi_178007086
Ahnee snoenk wat rot ;( ook echt krampen en al? Ik hoop zo dat het toch iets met innesteling te maken kan hebben. :*
  donderdag 22 maart 2018 @ 10:37:53 #91
319308 Tink89
To live is to dance
pi_178007164
Ahnee... -O- -O-
Gelukkig getrouwd sinds 29 april 2017
K&W / Tink en de lelijke Tegels - Deel 3
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 22 maart 2018 @ 11:12:28 #92
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178007870
snoenk, ik hou nog even hoop hoor, volgens mij kunnen de bollen ook bloedingen veroorzaken.. geen idee hoe heftig ze zijn.. maar na 6 dagen al?? das iets te snel toch? :o
  Moderator donderdag 22 maart 2018 @ 15:40:03 #93
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_178013306
Snoenk ik zou de hoop ook nog niet opgeven! De ronde dat ik zwanger was had ik ook op dag 6 bloedverlies waardoor ik dacht dat het mislukt was maar dit bleek een innestelingsbloeding. Dit is natuurlijk geen garantie dat het bij jou ook zo is maar het zou dus wel kunnen!
24 aug - 14 sep: Jakarta / Bogor / Bandung / Yogyakarta / Malang / Bromo / Munduk / Ubud
  Moderator donderdag 22 maart 2018 @ 15:42:18 #94
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_178013340
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 11:02 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Dikke :* voor jou! Ik moet vaak aan je denken!
Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat (buiten de kennis), maar t blijft gewoon een oneerlijke, rot situatie!

En eens, jullie hebben zeker een heerlijke reis naar Amerika verdiend.
En nog een O+ voor jullie lieve reacties :* we zitten weer lekker naar verre reizen te kijken dus wie weet wordt het toch weer de VS :D maar Azi is ook een goede kanshebber, eens helemaal iets anders!

Ik ga weer voor jullie allemaal duimen lieve meiden :*
24 aug - 14 sep: Jakarta / Bogor / Bandung / Yogyakarta / Malang / Bromo / Munduk / Ubud
  donderdag 22 maart 2018 @ 16:18:35 #95
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178014102
Bedankt voor de lieve woorden maar het is een flinke hoeveelheid en met stolsels en kramp dus ik verwacht niet meer dat dat een innestellingsbloeding is :'(
pi_178014106
Ik kan je in alle opzichten China aanraden, wat een fantastisch en veelzijdig land O+

Snoenk, ik houd nog even hoop dat het een innesteling was hoor! :*
All you need is tea & warm socks
pi_178015194
Snoenk geen goede berichten :'( Wat ontzettend jammer.

Mijn ouders zijn vorig jaar naar China geweest. Ze waren mega enthousiast O+

Majo O+ fijn om je af en toe weer even te zien :*
  Moderator donderdag 22 maart 2018 @ 19:05:55 #98
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_178017571
Och snoenk dat klinkt niet goed nee, toch blijf ik nog even voor je duimen!

China lijkt me ook heel gaaf maar we kijken nu meer naar Zuidoost-Azi. Maar het kan nog alle kanten op.

Aw peace O+ ik zal af en toe mijn gezicht laten zien, ben toch veel te benieuwd hoe het met iedereen gaat ;)
pi_178019013
Snoenk :*

Een tijd terug had ik hier al even een meeleespost geplaatst, de weken zijn echt voorbij gevlogen :o. Maandag hebben we de 1e afspraak op de fertiliteitspoli, ik ben benieuwd wat ons te wachten staat. Hebben jullie nog tips?
pi_178019458
quote:
17s.gif Op donderdag 22 maart 2018 19:52 schreef Camac het volgende:
Snoenk :*

Een tijd terug had ik hier al even een meeleespost geplaatst, de weken zijn echt voorbij gevlogen :o. Maandag hebben we de 1e afspraak op de fertiliteitspoli, ik ben benieuwd wat ons te wachten staat. Hebben jullie nog tips?
Voel je niet bezwaard om al je vragen te stellen en laat je niet opjagen; noem alles wat je denkt dat relevant kan zijn, hoe klein ook; dring erop aan dat je man ook meteen getest wordt
Succes :*
All you need is tea & warm socks
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')