abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177786297
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic.
Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
IVF
PCOS

Vitamine info (van Isla)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Ronderotonde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mrs.Peel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bottoms_up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoopje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deadly_kiss
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BobbyMcGee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kirb
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B.ertha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cygne
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AN.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ereshkigal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-------------------------------------------------------------

Belangrijke data

19-03: Poelewoep cryo terugplaatsing
24-03: Kirb NOD na IUI
29-03: Bertha NOD

In het vorige topic uitgezwaaid:

[ Bericht 1% gewijzigd door Kirb op 16-03-2018 10:12:25 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177786306
Ik sloot hem met:

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 10:01 schreef Kirb het volgende:
Cygne wat fijn!

Jeetje Bottoms_up, ik las even de OP maar die loopt een beetje achter met jouw verhaal zie ik. Hoe is het verlopen met de twee IVF pogingen?

En snoenk heel veel succes vandaag.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177786309
Nog wijzigingen of data toe te voegen voor de OP?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177786513
Ik denk dat Mrs. Peel en Arja uit de OP mogen..
  dinsdag 13 maart 2018 @ 15:01:03 #5
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_177792601
Dank voor alle succeswensen. Ze hebben 5 eicellen gevonden, vrijdag word ik gebeld hoeveel embryo's er zijn.
pi_177792783
Spannend snoenk! Hopelijk een paar mooie embryo's! O+
pi_177795665
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:01 schreef snoenk het volgende:
Dank voor alle succeswensen. Ze hebben 5 eicellen gevonden, vrijdag word ik gebeld hoeveel embryo's er zijn.
Fijn dat het achter de rug is, viel het een beetje mee? Spannend vrijdag! Duimen voor 5 mooie embryo's :Y.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177795674
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 10:19 schreef B.ertha het volgende:
Ik denk dat Mrs. Peel en Arja uit de OP mogen..
Ik laat dat even aan de users zelf over denk ik, of ze er uit willen :@
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177796893
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:11 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ik laat dat even aan de users zelf over denk ik, of ze er uit willen :@
Ik wil nog even blijven staan inderdaad, het kan nog mis gaan. Ik heb af en toe een beetje bloed bij m'n afscheiding, het is echt moordend spannend nog :X
pi_177797388
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:11 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ik laat dat even aan de users zelf over denk ik, of ze er uit willen :@
Sorry, dat is ook zo.
pi_177805425
Hopelijk groeien die 5 eicellen uit tot mooie embryo's snoenk!


Mijn tekstje in de OP verdient wel een update volgens mij:

Bezig sinds september 2014. Alles na een jaar onderzocht en niks afwijkends gevonden. In september 2016 met iui begonnen waarbij de zaadkwaliteit na opwerken erg tegenviel. Na 2 pogingen doorgegaan voor ivf. Daar in 2017 ook al twee pogingen van gehad. Telkens 1 terugplaatsing en geen cryo's. Het aantal eicellen tov het aantal follikels viel tegen. Nu op zoek naar een nieuw ziekenhuis waar we de 3de poging willen doen. Wij zijn beide 35
pi_177807005
Bottoms_up, ook al weer zo lang. -O- :*
  woensdag 14 maart 2018 @ 06:51:20 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_177809492
B_u we gaan mooi tegelijk op.. hier ook sinds 2014 bezig en we gaan voor de 3e IVF.. hoe heb je de pauze ervaren?

Heb je voor dit jaar een zorgverzekering met 5 ivf pogingen? Of is dit "de laatste kans" zo cru om te schrijven.. :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_177810000
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2018 06:51 schreef Barreltje het volgende:
B_u we gaan mooi tegelijk op.. hier ook sinds 2014 bezig en we gaan voor de 3e IVF.. hoe heb je de pauze ervaren?

Heb je voor dit jaar een zorgverzekering met 5 ivf pogingen? Of is dit "de laatste kans" zo cru om te schrijven.. :{
De pauze was heerlijk. Ik heb terug een beetje aan mezelf kunnen werken. Ik was heel wat bijgekomen en ik zat niet lekker in mijn vel. Tijdens de pogingen ook geen fut om te sporten. Nu sinds oktober 12kg lichter en heel wat fitter.

We hebben nu geen andere verzekering maar we willen dit jaar maar 1 poging doen. Daarna zien we wel weer. Ofwel zelf betalen ofwel andere verzekering als dat nog mag. We hebben wel de luxe dat zelf betalen kan. Voor nu ben ik heel tevreden van onze huidige verzekering. Denken heel erg mee voor de second opinion en zo. Ik vind het contact met hun zelfs fijner dan met de artsen :o
pi_177810036
Ik blijf wegens een operatie nog zeker tot voorjaar 2019 op pauze..
Zal ik me maar afmelden? :)
pi_177810556
Waar jij je prettig bij voelt, toch? Je moet niks :)

Bottoms en Barreltje, wat zijn jullie al lang bezig! Wat lijkt me dat moeilijk! (Of is dat de gangbare tijd dat IVF nou eenmaal duurt? :@ )
  woensdag 14 maart 2018 @ 09:24:49 #17
437909 GVman
korte tekst
pi_177810881
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 10:07 schreef Arja het volgende:
De test was wit.

Dit was het dan. Emmy blijft alleen. En ik zal nooit meer zwanger zijn en de baby-tijd meemaken en de interactie tussen mijn twee kinderen zien.

Tegelijkertijd besef ik me nog maar een keer wat een wonder het is dat we Emmy wel hebben gekregen.

Ik zal denk ik minder actief zijn hier en wat afstand nemen. Ik wens jullie allemaal dat dromen uitkomen. Ik houd het update topic wel in de gaten.
En
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 08:50 schreef Arja het volgende:
Dankjulliewel allemaal.
Het is zuur dat wij niet zelf kunnen bepalen hoe groot ons gezin wordt. Emmy zou een geweldige grote zus geweest zijn.

Maar het komt wel goed. We wisten van tevoren dat de kans groot was dat het niet zou lukken en zijn niet tot het uiterste gegaan.

Ik heb nieuwe doelen genoeg. Ben net aan een nieuwe baan begonnen. En wil weer lekker in mijn vel zitten. Er zitten nog zwangerschapskilo's aan, maar omdat ik nog bezig was zwanger te worden heb ik dit niet consequent aangepakt. Door de hormonen blaas ik ook op en heb ik geen zin te sporten, maar nu is mijn lichaam weer van mij.
Ik ga dus Milf worden ;)

En 1 kind heeft ook voordelen. Als emmy 4 is willen we een grote reis met haar gaan maken.

Neemt niet weg dat het verdriet soms zal opsteken. Mijn beste en zwangere vriendin was hier op bezoek. Het was altijd onze droom samen zwanger te zijn en even is dit ook gelukt alleen bij mij ging het mis. Ik had nu ook zo'n buik kunnen hebben en de 20 weken echo.
Ohw Arja, wat verdrietig… Ik leef met je mee, mede omdat ik in een zelfde situatie zit (maar dan nog eerder: moeten we hier aan gaan beginnen). Jouw twee berichten geven precies aan waar mijn zorg en angst zit. Ga je nog wat met (psychologische) nazorg doen?

Veel sterkte en knuffels!
ruimte gereserveerd voor signature...
pi_177811153
Ja ik wil graag uit de OP

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 22:45 schreef Bottoms_up het volgende:
Hopelijk groeien die 5 eicellen uit tot mooie embryo's snoenk!


Mijn tekstje in de OP verdient wel een update volgens mij:

Bezig sinds september 2014. Alles na een jaar onderzocht en niks afwijkends gevonden. In september 2016 met iui begonnen waarbij de zaadkwaliteit na opwerken erg tegenviel. Na 2 pogingen doorgegaan voor ivf. Daar in 2017 ook al twee pogingen van gehad. Telkens 1 terugplaatsing en geen cryo's. Het aantal eicellen tov het aantal follikels viel tegen. Nu op zoek naar een nieuw ziekenhuis waar we de 3de poging willen doen. Wij zijn beide 35
Ik kreeg ooit een folder van mijn gyn over voedingssupplementen voor mannen en vrouwen in ivf traject en dat die soort goed onderzocht was en effect had. Ik weet alleen de naam niet meer. Misschien iemand anders
pi_177811191
Dankjewel gvman. We hebben van tevoren afgesproken hoe ver we zouden gaan. Ben toch blij dat we het deden want anders had ik me altijd afgevraagd wat als we het wel hadden geprobeerd. En ik ben intussen ook al 40 he.

Ik heb geen nazorg nodig. Ik voel me wel rustig. Ik heb een levend medicijntje. Het is lente. Vanmiddag lekker hardlopen
pi_177811604
Jeetje bottums_up ;( ze weten zeker niet waarom de opbrengst zo tegenviel en er geen cryo's zijn? Wat weten we toch eigenlijk nog veel niet.

Ik heb de OP aangepast. Kan ik nog wat data toevoegen? Afspraken/NOD's e.d.?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177827444
Mag ik in de agenda? Op 19 maart echo voor cryo terugplaatsing.

Sorry dat ik even afwezig was, ik was compleet gevloerd door buikgriep. Voel me eindelijk weer beter na bijna een week ziek zijn! Ik heb dus misschien wat gemist :@

Spannend hoor snoenk! Hoe was de punctie? Vond dat best pijnlijk! Ik ga duimen voor een paar mooie embryo's!

Bottoms welkom terug! Wat lastig zeg dat de opbrengst steeds zo tegenvalt. Ik hoop dat de derde poging gewoon raak gaat zijn!

Deadly wat voor operatie krijg je waardoor je het zo lang uit moet stellen? Mag uiteraard ook via PM als je dat liever niet deelt.
Arja wat klink je er rustig onder. Het scheelt misschien dat je zo'n harde deadline had? Maar het zal ongetwijfeld een lastige beslissing blijven :*
  donderdag 15 maart 2018 @ 11:09:27 #22
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_177834228
Bottems welkom terug. Ik hoop dat een ander ziekenhuis betere resultaten geeft :*

Punctie viel reuze mee, vond de vorige keren zonder verdoving ook al te doen maar nu met roesje wel beter. Herinner me er eigenlijk maar weinig van :@ wel de hele dag zo een naar duf gevoel gehad.
En morgen hopelijk een goede uitslag

Poelewoep spannend ook weer. Hoeveel cryo's hebben jullie nog?
pi_177837353
Fijn dat de punctie meeviel snoenk! Zo'n licht roesje is wel heel fijn.
pi_177842447
Werd vanochtend ook nog even gebeld door de fertiliteitsarts met bevestiging dat alles goed is en we dus in april starten volgens plan. Morgen even bloed prikken voor hormoonbepaling nog en al begonnen met pil.
pi_177846844
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 17:33 schreef Cygne het volgende:
Werd vanochtend ook nog even gebeld door de fertiliteitsarts met bevestiging dat alles goed is en we dus in april starten volgens plan. Morgen even bloed prikken voor hormoonbepaling nog en al begonnen met pil.
Spannend! April is al bijna *O*.

Snoenk m’n duimen draaien voor morgen. Wordt je ‘s ochtends gebeld?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177856732
Succes vandaag snoenk!
Wat fijn cygne dat het nu zo dichtbij komt O+

Mijn nod mag wel in de OP: 29 maart
  vrijdag 16 maart 2018 @ 10:56:06 #27
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_177859118
Ja!! Vanmiddag een terugplaatsing :D
pi_177859223
Super snoenk *O*

Hier even wat angstige momenten beleefd. Gisteren plots behoorlijk wat bloedverlies en na een heel spannende nacht vanochtend gelukkig wel een goede echo! We zijn ons rotgeschrokken :'( Ik moet hier even van bijkomen, vandaag afgemeld op mijn werk.
pi_177859586
Snoenk. *O*

Wat akelig is dat he, mrs. Peel. :*
pi_177860280
Yes Snoenk!! *O*

Oh mrsPeel wat naar :* gelukkig is alles goed. Weten ze de reden van de bloeding? Iets gezien op de echo misschien?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177860290
Dat is schrikken! :o Gelukkig is alles goed!
pi_177860566
Op de echo zag alles er goed uit, geen enkele afwijking aan de zwangerschap. Vermoedelijk een gesprongen vaatje bij de baarmoedermond. Ik ben meteen 10 jaar ouder ;(
pi_177861034
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 12:08 schreef Mrs.Peel het volgende:
Op de echo zag alles er goed uit, geen enkele afwijking aan de zwangerschap. Vermoedelijk een gesprongen vaatje bij de baarmoedermond. Ik ben meteen 10 jaar ouder ;(
pfff wat een spanning opeens :* gelukkig was de echo goed.
pi_177861110
ik heb maandag de punctie *O*

k Had er al niet meer op gerekend eerlijk gezegd, het groeitempo zat er nu ook niet echt in. Maar vandaag toch drie grote follikels, twee van rond de 14/15 mm en een heeeeeleboel kleintjes. Ze hopen dat het nog een beetje doorgroeit dit weekend. Ze gaan waarschijnlijk ook wat kleinere aanprikken, want het lijkt erop dat die gewoon geen ruimte hebben om door te groeien. Misschien zitten daar dan wel goede eicellen in.
Het gaat tot nu toe allemaal zo-zo, maar als er uiteindelijk een goede embryo in zit maakt het niet meer uit.
pi_177861251
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 12:08 schreef Mrs.Peel het volgende:
Op de echo zag alles er goed uit, geen enkele afwijking aan de zwangerschap. Vermoedelijk een gesprongen vaatje bij de baarmoedermond. Ik ben meteen 10 jaar ouder ;(
Kan ik me voorstellen zeg, jeetje. Heel fijn dat de zwangerschap er helemaal goed uit zag :).

Bobby wat fijn dat de punctie door kan gaan. Hopelijk groeien er nog een paar mee dit weekend.

Ik heb net heerlijk een broodje carpaccio gegeten, nu bedenk ik me opeens dat dat mogelijk niet zo handig is. Houden jullie rekening met eten in de wachtweken? Alcohol laat ik wel staan, roken deed ik al niet.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177861798
Snoenk *O* Ik ga heel hard voor je duimen.

Peel, Wat schrikken zeg! Gelukkig zag alles er goed uit maar ik kan me voorstellen dat je 10 jaar ouder bent nu. Phoe!

Bobby! Eindelijk de langverwachte punctie in zicht *O* ik duim mee voor een aantal mooie eitjes!

Kirb, Ik heb wel rood vlees gegeten, maar geen alcohol gedronken bijv. Eigenlijk precies zoals jij dat nu ook al doet. Hoe gaat het? Lukt het afwachten nog een beetje? :*
pi_177874040
Snoenk pupo? *O*

Kirb wat fijn dat de punctie doorgaat! Hopelijk zitten er een paar mooie eicellen tussen, ook bij de kleinere follikels. Je weet het nooit!

Pfff Mrs Peel kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent! Maar... gewoon weer een goeie echo in de pocket O+ Wanneer is je UD?

Peace hoe gaat ie? Is het idee nu eindelijk geland? ;)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 16 maart 2018 @ 23:43:23 #38
269689 crew  Viv
pi_177874237
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 12:41 schreef BobbyMcGee het volgende:
ik heb maandag de punctie *O*
Ohh hup kleine follikels, nog even groeien! *O*
  zaterdag 17 maart 2018 @ 06:26:07 #39
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_177876658
Kirb ik hou er wel rekening mee ja. Maar ik zou me ook niet heel schuldig voelen om dat broodje carpaccio hoor :* Gaat het wachten nog een beetje?

Bobby ja eindelijk! Ik hoop dat de kleintjes nog lekker doorgroeien en een mooie score maandag. Zie je er tegenop?

Peel een goede echo *O* Wat zal dat schrikken geweest zijn :*

Oh en uiteindelijke score 2 embryo's. 1 nu teruggeplaatst en van de andere embryo krijg ik binnen 2 weken een brief of hij ingevroren kon worden.
pi_177877219
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 12:49 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ik heb net heerlijk een broodje carpaccio gegeten, nu bedenk ik me opeens dat dat mogelijk niet zo handig is. Houden jullie rekening met eten in de wachtweken? Alcohol laat ik wel staan, roken deed ik al niet.
Rood vlees kàn besmet zijn met listeria, maar die kans is heel erg klein! Ik zou me niet te druk maken. Roken en drinken is altijd schadelijk en dat doe je niet!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_177879093
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:30 schreef poelewoep het volgende:
Kirb wat fijn dat de punctie doorgaat! Hopelijk zitten er een paar mooie eicellen tussen, ook bij de kleinere follikels. Je weet het nooit!
Je bedoelt Bobby denk ik :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 13:19 schreef Peacefulll het volgende:
Kirb, Ik heb wel rood vlees gegeten, maar geen alcohol gedronken bijv. Eigenlijk precies zoals jij dat nu ook al doet. Hoe gaat het? Lukt het afwachten nog een beetje? :*
Ik maak me er dan inderdaad maar niet druk om. Het wachten gaat goed! De eerste wachtweek is voorbij gevlogen. Lief dat je 't vraagt :). Hoe gaat het met jou? Ik spiek af en toe mee in Z&G en ben zo blij dat je echo's goed waren (met je drukke spartelkindje O+).

McLaura en Snoenk ook bedankt voor jullie reacties.

Snoenk, spannend zeg, maar je bent PUPO *O*. Hopelijk nestelt ie goed in as we speak O+.

Bij een eventuele volgende ronde ga ik vragen of ik 3x pregnyl mag prikken in plaats van de utrogestan. We gaan dan lekker op vakantie en heb dan geen zin in de bollen. Alleen nog even kijken hoe ik pregnyl gekoeld houd in het vliegtuig.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177881905
Begrijp ik wel, Kirb.
Ik ga (tenzij overstimulatie) ook weer voor pregnyl ipv utro.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 14:48:26 #43
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_177882969
Snoenk PUPO!!! *O*

En Bobby maandag punctie.. Ik ga voor jullie duimen!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_177886217
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 11:02 schreef Kirb het volgende:


Bij een eventuele volgende ronde ga ik vragen of ik 3x pregnyl mag prikken in plaats van de utrogestan. We gaan dan lekker op vakantie en heb dan geen zin in de bollen. Alleen nog even kijken hoe ik pregnyl gekoeld houd in het vliegtuig.
Is dat ook mogelijk? Dat zou voor mij erg handig zijn, want ik moet ook nog utro gebruiken terwijl ik naar de VS ga. Ik heb geen idee hoe dat op vaste tijden zou moeten terwijl je te maken hebt met een tijdsverschil.

Succes met de tweede wachtweek Kirb!
pi_177886261
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:43 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ohh hup kleine follikels, nog even groeien! *O*
Thanks allemaal!
Superspannend man, dit :o
En ik ben blij dat het einde van de eerste poging nu in zicht is ^O^

Snoenk, je bent gewoon PUPO *O* sterkte met de wachtweken :*
pi_177888375
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 17:00 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Is dat ook mogelijk? Dat zou voor mij erg handig zijn, want ik moet ook nog utro gebruiken terwijl ik naar de VS ga. Ik heb geen idee hoe dat op vaste tijden zou moeten terwijl je te maken hebt met een tijdsverschil.

Succes met de tweede wachtweek Kirb!
Zou je even kunnen overleggen met je arts denk ik. Vaak staan ze daar wel voor open.

Tjonge, ik heb echt weer last van de pil. Neerslachtig, moe.. -O-
pi_177888469
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 17:00 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Is dat ook mogelijk? Dat zou voor mij erg handig zijn, want ik moet ook nog utro gebruiken terwijl ik naar de VS ga. Ik heb geen idee hoe dat op vaste tijden zou moeten terwijl je te maken hebt met een tijdsverschil.

Succes met de tweede wachtweek Kirb!
Het doet ongeveer hetzelfde als utrogestan begrijp ik van mijn gynaecoloog (je LF verlengen). Ik zou even informeren bij je arts. Wat tof dat je ook naar de VS gaat :D wanneer ga je en waarheen?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177890794
Kirb, Poelewoep, het gaat goed hoor! Ik begin me langzaam weer een beetje mens te voelen :) Het idee lijkt aan de ene kant geland, aan de andere kant ook weer niet.. Nouja, komt vast nog ;)
Heel veel plezier in de VS Kirb en Bobby! Naar welk deel gaat de reis?
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 01:07:13 #49
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_177898231
Ik heb het al eens eerder gezegd maar je krijgt niet zomaar pregnyl in plaats van utrogestan, je moet daar wel echt een goeie (medische) reden voor hebben. Dat het makkelijker is qua reizen lijkt me geen reden voor het ziekenhuis om aan mee te werken eerlijk gezegd. Pregnyl is namelijk ontzettend kostbaar om te maken (lees: duur) dus ze zullen dat niet makkelijk verstrekken. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen :)

Wel heerlijk al die reizen naar de VS, wolken ook al O+ nu heb ik ook weer zin om daarheen te gaan maar ik mag natuurlijk helemaal niet klagen :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 18 maart 2018 @ 08:49:21 #50
269689 crew  Viv
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 15:45:07 #51
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_177908326
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 08:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hé MaJo, hoe is het met jou dan? :*
Hey! Het gaat allemaal zijn gangetje eigenlijk. Druk met werk en studie en wat persoonlijke dingetjes (een kennis die overleden is). Maar naar omstandigheden gaat het goed :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 19 maart 2018 @ 08:55:49 #52
269689 crew  Viv
pi_177924824
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:45 schreef MaJo het volgende:
Hey! Het gaat allemaal zijn gangetje eigenlijk. Druk met werk en studie en wat persoonlijke dingetjes (een kennis die overleden is). Maar naar omstandigheden gaat het goed :)
Fijn! (Behalve van die kennis.) En jullie hebben wel weer een reis naar Amerika verdiend vind ik. :Y
pi_177926724
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 01:07 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het al eens eerder gezegd maar je krijgt niet zomaar pregnyl in plaats van utrogestan, je moet daar wel echt een goeie (medische) reden voor hebben. Dat het makkelijker is qua reizen lijkt me geen reden voor het ziekenhuis om aan mee te werken eerlijk gezegd. Pregnyl is namelijk ontzettend kostbaar om te maken (lees: duur) dus ze zullen dat niet makkelijk verstrekken. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen :)

Wel heerlijk al die reizen naar de VS, wolken ook al O+ nu heb ik ook weer zin om daarheen te gaan maar ik mag natuurlijk helemaal niet klagen :')
Daar heb je wel een punt inderdaad. Ik vraag het gewoon eerlijk, mocht het niet kunnen slaan we twee rondes over i.v.m. de vakantie. Ik had alleen gehoopt maar 1 ronde over te hoeven slaan. Het voelt gewoon als wéér een maand niks ;(.


En eens met Vivi, gewoon lekker gaan!

[ Bericht 1% gewijzigd door Kirb op 19-03-2018 10:38:14 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177927371
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hey! Het gaat allemaal zijn gangetje eigenlijk. Druk met werk en studie en wat persoonlijke dingetjes (een kennis die overleden is). Maar naar omstandigheden gaat het goed :)
Dikke :* voor jou! Ik moet vaak aan je denken!
Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat (buiten de kennis), maar t blijft gewoon een oneerlijke, rot situatie!

En eens, jullie hebben zeker een heerlijke reis naar Amerika verdiend.
pi_177927400
11 eicellen *O*
echt blij met deze score :Y
De punctie viel me mee. Wel maakte de fentanyl me wat labieler, en was het lastig uit te leggen dat mijn tranen niet kwamen door de pijn maar door de emoties die loskwamen. Gek spul :D

Kirb, we gaan naar Miami, en maken dan een roadtrip door 'the deep south' om uiteindelijk in New York te belanden.

Ik heb uiteindelijk niet meer gevraagd om pregnyl ipv utrogestan. Was zo opgelucht van het prikken af te zijn dat ik die paar dagen het utro-schema volgen wel oké vindt.
pi_177927621
Wat een goeie score Bobby! Veel meer dan in eerste instantie verwacht toch? Fijn dat het achter de rug is. Wanneer hoor je nu hoeveel embryo's er zijn en terugplaatsing e.d.?
En toffe reisplannen :) heel veel plezier.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177929212
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 01:07 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het al eens eerder gezegd maar je krijgt niet zomaar pregnyl in plaats van utrogestan, je moet daar wel echt een goeie (medische) reden voor hebben. Dat het makkelijker is qua reizen lijkt me geen reden voor het ziekenhuis om aan mee te werken eerlijk gezegd. Pregnyl is namelijk ontzettend kostbaar om te maken (lees: duur) dus ze zullen dat niet makkelijk verstrekken. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen :)

Wel heerlijk al die reizen naar de VS, wolken ook al O+ nu heb ik ook weer zin om daarheen te gaan maar ik mag natuurlijk helemaal niet klagen :')
Ik ga in mei naar New York. Ik sluit mij er gezellig bij aan.
In juni mogen wij weer beginnen. *O*
  maandag 19 maart 2018 @ 12:52:11 #58
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_177929568
Wat een goede score Bobby!
Nu lekker bijkomen :*
pi_177929637
Wat fijn Bobby! *O*
En wat gaan er hier veel mensen naar de VS! :D Wij willen naar Peru maar stellen dat nu al 2 jaar uit ivm zika ;( Hopelijk gaat iedereen met een +1 die kant op O+
pi_177930423
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 11:19 schreef Kirb het volgende:
Wat een goeie score Bobby! Veel meer dan in eerste instantie verwacht toch? Fijn dat het achter de rug is. Wanneer hoor je nu hoeveel embryo's er zijn en terugplaatsing e.d.?
En toffe reisplannen :) heel veel plezier.
Ja vorige week verwachtte ik er niet veel van. Maar afgelopen weekend had ik zoveel last van mijn buik dat ik al hoopte op meer ^O^
Woensdag wordt ik gebeld over het aantal embryo's en wanneer precies de terugplaatsing is die middag.
pi_177930525
Dan missen we elkaar net Gaddle ;)


quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 12:55 schreef B.ertha het volgende:
Wat fijn Bobby! *O*
En wat gaan er hier veel mensen naar de VS! :D Wij willen naar Peru maar stellen dat nu al 2 jaar uit ivm zika ;( Hopelijk gaat iedereen met een +1 die kant op O+
pfff, wat stom is dat Bertha. Ondertussen wel een andere reis gepland, of blijf je wachten tot het veilig is?

Ik moet testen in de VS dus. En als eerste gaan we langs bij een kennis die in Miami woont, en net gisteren is bevallen van haar baby. Die timing in het leven is soms perfect :')
pi_177931484
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 13:31 schreef BobbyMcGee het volgende:
Dan missen we elkaar net Gaddle ;)

[..]

pfff, wat stom is dat Bertha. Ondertussen wel een andere reis gepland, of blijf je wachten tot het veilig is?

Ik moet testen in de VS dus. En als eerste gaan we langs bij een kennis die in Miami woont, en net gisteren is bevallen van haar baby. Die timing in het leven is soms perfect :')
We gaan in mei een rondreis Engeland doen, ook leuk.
Maar het aantal mensen dat dan (goedbedoeld) andere bestemmingen voorstelt, is absurd. "Oh, kun je niet naar Peru? Australië schijnt ook heel mooi te zijn! *) " Alsof ik ¤5000 ga uitgeven voor een reis die ik niet zo nodig hoef te maken, alleen omdat dat ook ver weg is :') Het is niet dat ik van mijn geld af moet ofzo :D

Hmmm, geweldige timing inderdaad. Moet je ook 'bij haar' testen?
pi_177935891
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 13:31 schreef BobbyMcGee het volgende:
Dan missen we elkaar net Gaddle ;)

[..]

pfff, wat stom is dat Bertha. Ondertussen wel een andere reis gepland, of blijf je wachten tot het veilig is?

Ik moet testen in de VS dus. En als eerste gaan we langs bij een kennis die in Miami woont, en net gisteren is bevallen van haar baby. Die timing in het leven is soms perfect :')
Wij vliegen weer naar huis vanaf Miami, we volgen elkaar allemaal mooi op haha. New York wil ik ook heel graag nog een keer naartoe.
En die timing, pff, ik hoop dat je dan gewoon keipositief test daar :).

Bertha ook leuke reisplannen! Engeland is prachtig!

Moet het toch even kwijt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177936090
Damn, das niet leuk -O- Ik kan me die teleurstelling helemaal voorstellen. Nu maar hopen dat het een voorspellende droom is O+
pi_177940743
PUPO dames *O*

En wat een goede score Bobby!

Wat verdrietig Kirb ;( Soms kunnen dromen zo verschrikkelijk realistisch zijn.

quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 01:07 schreef MaJo het volgende:

Wel heerlijk al die reizen naar de VS, wolken ook al O+ nu heb ik ook weer zin om daarheen te gaan maar ik mag natuurlijk helemaal niet klagen :')
:W Ik ben zaterdag weer teruggekomen maar oef, die jetlag :{ . Ik zal nog even een klein verslag zetten in Travel.

Bij mijn vorige zwangerschap was ik 4 maart uitgerekend en het was wel prettig om op die dag daar te zijn. Het blijft toch even een verdrietige dag.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177977599
Poelewoep ik las even de OP maar hopelijk ben jij nu ook PUPO! Was de cryo terugplaatsing goed gegaan?

Bobby hopelijk hebben jullie een mooi aantal embryo's. Ik duim!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177977681
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 20:19 schreef Wolken het volgende:

Bij mijn vorige zwangerschap was ik 4 maart uitgerekend en het was wel prettig om op die dag daar te zijn. Het blijft toch even een verdrietige dag.
:*
Ik las dat je een jongetje krijgt O+ Bizar zeg, dat je zo'n enorme 'voorsprong' hebt en al 20 weken bent!

Poelewoep PUPO? Geen nieuws is goed nieuws?

Kirb, bijna je NOD :o Hoe voel je je?
pi_177977720
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 09:35 schreef B.ertha het volgende:

[..]

:*
Ik las dat je een jongetje krijgt O+ Bizar zeg, dat je zo'n enorme 'voorsprong' hebt en al 20 weken bent!

Poelewoep PUPO? Geen nieuws is goed nieuws?

Kirb, bijna je NOD :o Hoe voel je je?
Yep :) vrijdag ga ik er een testje aan wagen. Ik voel niks, voel me gewoon normaal.

En jij?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177977732
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 09:29 schreef Kirb het volgende:
Poelewoep ik las even de OP maar hopelijk ben jij nu ook PUPO! Was de cryo terugplaatsing goed gegaan?

Bobby hopelijk hebben jullie een mooi aantal embryo's. Ik duim!
De terugplaatsing gaat in elk geval door *O* om 13.15

Ik heb de afgelopen dagen allerlei verhalen gelezen op allerlei fora waarbij er met veel eicellen geen enkel goed embryo was :') En vanochtend kwam ik op het idee dat ook na terugplaatsing de deling nog verkeerd kan zijn, dus ik houd alsnog een slag om de arm :+
pi_177978134
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 09:37 schreef Kirb het volgende:

[..]

Yep :) vrijdag ga ik er een testje aan wagen. Ik voel niks, voel me gewoon normaal.

En jij?
Ik had gisteren (5 dpo) twee keer een scherpe steek links in mijn baarmoeder en 's avonds nog een klein steekje, dus ik maak mezelf uiteraard weer lekker gek :')
pi_177982675
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 09:37 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

De terugplaatsing gaat in elk geval door *O* om 13.15

Ik heb de afgelopen dagen allerlei verhalen gelezen op allerlei fora waarbij er met veel eicellen geen enkel goed embryo was :') En vanochtend kwam ik op het idee dat ook na terugplaatsing de deling nog verkeerd kan zijn, dus ik houd alsnog een slag om de arm :+
Dus nu in ieder geval PUPO? *O* weet je al hoeveel embryo's er waren? Spannend man!

quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik had gisteren (5 dpo) twee keer een scherpe steek links in mijn baarmoeder en 's avonds nog een klein steekje, dus ik maak mezelf uiteraard weer lekker gek :')
Irritant is dat he, jezelf gek maken. Het zou wel heel vroeg zijn om al iets te voelen. Maar, wie weet!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177982880
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 13:51 schreef Kirb het volgende:

[..]

Dus nu in ieder geval PUPO? *O* weet je al hoeveel embryo's er waren? Spannend man!
Ja, ik ben PUPO :D

Er was helaas maar één goed embryo. De rest viel allemaal af dus geen cryo's. Maargoed, we hopen dat deze ene blijft zitten ^O^

5-4 mag ik testen.
pi_177983032
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:01 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Ja, ik ben PUPO :D

Er was helaas maar één goed embryo. De rest viel allemaal af dus geen cryo's. Maargoed, we hopen dat deze ene blijft zitten ^O^

5-4 mag ik testen.
Daar duim ik dan heel hard voor. :Y

Toch hoor/lees je dat nog best vaak. Best veel eicellen, maar toch zo weinig bevruchtingen. Konden ze daar bij jou iets over zeggen waar dat aan ligt?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177983288
Nee niet waar het precies aan lag. Heb wel te horen gekregen hoe de afvalrace verliep: 11 eicellen, 10 geïnjecteerd, 8 bevrucht, 4 terugplaatsbaar, 1 drie- of viercellig embryo teruggeplaatst.
Bij de andere drie was er veel fragmentatie, dus die waren niet invriesbaar.
pi_177984060
Maar toch, PUPO *O* één is gewoon genoeg!

Wat is fragmentatie?
pi_177984297
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:54 schreef B.ertha het volgende:
Maar toch, PUPO *O* één is gewoon genoeg!

Wat is fragmentatie?
Dat betekent dat er delen in het embryo zijn zonder kern. Hier kun je het zien op plaatjes:

https://www.uzleuven.be/n(...)atorium/embryo-atlas
  woensdag 21 maart 2018 @ 15:11:41 #77
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_177984450
Deze ene is gewoon genoeg Bobby ^O^

En ik doe lekker met je mee kirb, hoop op 2 hele mooie streepjes voor je vrijdag :*
pi_177985045
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 09:29 schreef Kirb het volgende:
Poelewoep ik las even de OP maar hopelijk ben jij nu ook PUPO! Was de cryo terugplaatsing goed gegaan?

Bobby hopelijk hebben jullie een mooi aantal embryo's. Ik duim!
Dit klopt niet! Ik had een echo maandag maar krijg inderdaad wel een terugplaatsing, volgende week woensdag als alles goed gaat *O*

Bobby PUPO *O* Wel ontzettend balen zeg dat er geen cryo's zijn ;( Maar hopelijk zijn die niet nodig en is dit gewoon al voldoende! O+

Hoe gaat het met de rest hier? Ik ben nog steeds herstellende van mijn buikgriep, nog steeds ontzettend moe! De hormonen die je slikt helpen daar natuurlijk ook niet bij.
  woensdag 21 maart 2018 @ 15:50:31 #79
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_177985308
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:21 schreef BobbyMcGee het volgende:
Nee niet waar het precies aan lag. Heb wel te horen gekregen hoe de afvalrace verliep: 11 eicellen, 10 geïnjecteerd, 8 bevrucht, 4 terugplaatsbaar, 1 drie- of viercellig embryo teruggeplaatst.
Bij de andere drie was er veel fragmentatie, dus die waren niet invriesbaar.
bobby, herkenbaar ;)
en.. ik was de vorige ivf poging ook zwanger van die ENE die wel terug geplaats kon worden..

maar PUPO! dus dit gaat hem worden! :* *O*

Wij hadden vandaag ons evaluatie/ opstart gesprek..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder vertelde de gyn dat er gezien wordt dat de kwaliteit van het sperma omhoog kan gaan als mannen ook de zwangerschapsmultivitaminen slikken die de vrouwen ook slikken.. dus.. als je meer slikt dan foliumzuur, lekker samen aan de pil! ;) .. het KAN een positief effect hebben ~O>
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_177985649
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 15:38 schreef poelewoep het volgende:

[..]

Dit klopt niet! Ik had een echo maandag maar krijg inderdaad wel een terugplaatsing, volgende week woensdag als alles goed gaat *O*

Bobby PUPO *O* Wel ontzettend balen zeg dat er geen cryo's zijn ;( Maar hopelijk zijn die niet nodig en is dit gewoon al voldoende! O+

Hoe gaat het met de rest hier? Ik ben nog steeds herstellende van mijn buikgriep, nog steeds ontzettend moe! De hormonen die je slikt helpen daar natuurlijk ook niet bij.
Oh dan klopt de OP niet volgens mij. En zo'n buikgriep kan erin hakken he? Hopelijk knap je nu snel weer op. :*

Sowieso kunnen we de data wel weer aanvullen toch?
Snoenk NOD? Bobby NOD? Poelewoep dan de 28e een cryo TP.

Barreltje dat klinkt als een goed plan van aanpak! Fijn dat jullie je er ook goed bij voelen, dat is al het halve werk vind ik. *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177986461
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 13:31 schreef BobbyMcGee het volgende:
Dan missen we elkaar net Gaddle ;)

[..]

pfff, wat stom is dat Bertha. Ondertussen wel een andere reis gepland, of blijf je wachten tot het veilig is?

Ik moet testen in de VS dus. En als eerste gaan we langs bij een kennis die in Miami woont, en net gisteren is bevallen van haar baby. Die timing in het leven is soms perfect :')
Dan kan je mij misschien wel leuke tips geven.
pi_177989313
Bobby PUPO! *O* lekker broeden de komende weken. Balen dat er geen cryo's zijn.

Poelewoep fijn dat de terugplaatsing door gaat!

Kirb, ik duim mega hard voor streepjes voor jou :*

Barrel, klinkt als een mooi actieplan. Hebben jullie nog rond gekeken naar een ander ziekenhuis? En twee terugplaatsingen. Zie je een eventuele tweeling zitten? Ik vond het zelf absoluut geen probleem (Ik wilde ptverdorie gewoon een kind!) Maar toen het er één bleek te zijn was ik toch wel opgelucht.
  woensdag 21 maart 2018 @ 20:38:28 #83
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_177992108
Ik zou juist heel graag een tweeling willen.. dus dat is helemaal geen probleem *;
Omdat we nu nog 3 pogingen hebben eisen we deze keer nog bij ons huidige ziekenhuis verder gaan. Mocht dat niet lukken is Leiderdorp wsl de volgende optie (die hebben een wachtlijst van 4-6 weken terwijl Gent een wachtlijst van 2 -4 maanden heeft... )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_177993028
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2018 20:38 schreef Barreltje het volgende:
Ik zou juist heel graag een tweeling willen.. dus dat is helemaal geen probleem *;
Omdat we nu nog 3 pogingen hebben eisen we deze keer nog bij ons huidige ziekenhuis verder gaan. Mocht dat niet lukken is Leiderdorp wsl de volgende optie (die hebben een wachtlijst van 4-6 weken terwijl Gent een wachtlijst van 2 -4 maanden heeft... )
Klinkt goed! Ik hoop zo dat verder kijken absoluut niet nodig is! :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 21 maart 2018 @ 23:20:02 #85
269689 crew  Viv
  donderdag 22 maart 2018 @ 09:36:52 #86
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178006007
En het is alweer voorbij -O- ongesteld al 6 dagen na terugplaatsing :'(

We hebben gisteren wel een brief gekregen dat de overgebleven embryo ingevroren kon worden dus ik hoop dat die ook goed ontdooid.

Barrel klinkt goed
pi_178006041
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 09:36 schreef snoenk het volgende:
En het is alweer voorbij -O- ongesteld al 6 dagen na terugplaatsing :'(

We hebben gisteren wel een brief gekregen dat de overgebleven embryo ingevroren kon worden dus ik hoop dat die ook goed ontdooid.

Barrel klinkt goed
oh nee! :'( Al zo snel? Kan er niet iets anders aan de hand zijn? Er werd mij op het hart gedrukt om hoe dan ook na twee weken te testen en tot die tijd door te gaan met de utrogestan.
  donderdag 22 maart 2018 @ 10:19:58 #88
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178006743
Nouja, kleine kans op innestellingsbloeding maar daar geloof ik niet echt in. En blijf idd voor zekerheid wel doorgaan met die bollen. Heb ook niet het ziekenhuis gebeld omdat ik verwacht dat ze dat idd zeggen.
Maar hoe hoopvol ik was en in gedachten al de hele babykamer had ingericht is dat nu wel voorbij -O-
pi_178006831
Ohnee snoenk. -O-
pi_178007086
Ahnee snoenk wat rot ;( ook echt krampen en al? Ik hoop zo dat het toch iets met innesteling te maken kan hebben. :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 22 maart 2018 @ 10:37:53 #91
319308 Tink89
To live is to dance
pi_178007164
Ahnee... -O- -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 22 maart 2018 @ 11:12:28 #92
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178007870
snoenk, ik hou nog even hoop hoor, volgens mij kunnen de bollen ook bloedingen veroorzaken.. geen idee hoe heftig ze zijn.. maar na 6 dagen al?? das iets te snel toch? :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator donderdag 22 maart 2018 @ 15:40:03 #93
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178013306
Snoenk ik zou de hoop ook nog niet opgeven! De ronde dat ik zwanger was had ik ook op dag 6 bloedverlies waardoor ik dacht dat het mislukt was maar dit bleek een innestelingsbloeding. Dit is natuurlijk geen garantie dat het bij jou ook zo is maar het zou dus wel kunnen!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator donderdag 22 maart 2018 @ 15:42:18 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178013340
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 11:02 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Dikke :* voor jou! Ik moet vaak aan je denken!
Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat (buiten de kennis), maar t blijft gewoon een oneerlijke, rot situatie!

En eens, jullie hebben zeker een heerlijke reis naar Amerika verdiend.
En nog een O+ voor jullie lieve reacties :* we zitten weer lekker naar verre reizen te kijken dus wie weet wordt het toch weer de VS :D maar Azië is ook een goede kanshebber, eens helemaal iets anders!

Ik ga weer voor jullie allemaal duimen lieve meiden :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 22 maart 2018 @ 16:18:35 #95
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178014102
Bedankt voor de lieve woorden maar het is een flinke hoeveelheid en met stolsels en kramp dus ik verwacht niet meer dat dat een innestellingsbloeding is :'(
pi_178014106
Ik kan je in alle opzichten China aanraden, wat een fantastisch en veelzijdig land O+

Snoenk, ik houd nog even hoop dat het een innesteling was hoor! :*
pi_178015194
Snoenk geen goede berichten :'( Wat ontzettend jammer.

Mijn ouders zijn vorig jaar naar China geweest. Ze waren mega enthousiast O+

Majo O+ fijn om je af en toe weer even te zien :*
  Moderator donderdag 22 maart 2018 @ 19:05:55 #98
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178017571
Och snoenk dat klinkt niet goed nee, toch blijf ik nog even voor je duimen!

China lijkt me ook heel gaaf maar we kijken nu meer naar Zuidoost-Azië. Maar het kan nog alle kanten op.

Aw peace O+ ik zal af en toe mijn gezicht laten zien, ben toch veel te benieuwd hoe het met iedereen gaat ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_178019013
Snoenk :*

Een tijd terug had ik hier al even een meeleespost geplaatst, de weken zijn echt voorbij gevlogen :o. Maandag hebben we de 1e afspraak op de fertiliteitspoli, ik ben benieuwd wat ons te wachten staat. Hebben jullie nog tips?
pi_178019458
quote:
17s.gif Op donderdag 22 maart 2018 19:52 schreef Camac het volgende:
Snoenk :*

Een tijd terug had ik hier al even een meeleespost geplaatst, de weken zijn echt voorbij gevlogen :o. Maandag hebben we de 1e afspraak op de fertiliteitspoli, ik ben benieuwd wat ons te wachten staat. Hebben jullie nog tips?
Voel je niet bezwaard om al je vragen te stellen en laat je niet opjagen; noem alles wat je denkt dat relevant kan zijn, hoe klein ook; dring erop aan dat je man ook meteen getest wordt
Succes :*
pi_178028730
Kirb, ik ben zo benieuwd! Heb je al getest?
O+
pi_178029293
Ik heb helaas negatief getest ;(.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_178029367
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 09:14 schreef Kirb het volgende:
Ik heb helaas negatief getest ;(.
Och nee, meisje toch ;( het was je zo gegund :*
pi_178029862
Snoenk en Kirb :*
pi_178031654
:* Kirb, wat klote :'(
  vrijdag 23 maart 2018 @ 12:11:19 #106
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178032468
Kirb -O- :*
  vrijdag 23 maart 2018 @ 14:15:21 #107
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178034945
-O- :* voor snoenk en kirb...

Voor de belangrijke data in de OP: mag 16 april hysteroscopie er voor mij In?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178036577
Thanks allemaal. Vanavond nog maar even met mijn vriend bespreken maar ik denk dat we toch nu meteen maar een pauze inlassen. Dan slaan we twee cyclussen over en hebben we daarna nog twee pogingen. Even verstand op 0 en lekker op vakantie, daarna er weer tegenaan.

Barrel wat kunnen ze eigenlijk verder nog tegenkomen met een hysteroscopie? Ik kan de OP niet meer aanpassen, misschien even een mod DMen.

Camac veel succes maandag. Er zal vooral heel veel aan jullie gevraagd worden en mogelijk krijg je een echo. Is het een afspraak bij de gynaecoloog of bij een verpleegkundig specialist? En schrijf je vragen alvast op!

En snoenk, hoe gaat het? Heeft het echt nog doorgezet? :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_178038006
Allereerst: Kirb wat ontzettend rot dat deze poging weer niet gelukt is :'( Het vraagt zoveel uithoudingsvermogen hè? Ik denk dat een pauze een heel goed idee is. Je droom vind ik ook wel tekenend: op dit moment zit je er middenin en doet het veel met je. :*

quote:
17s.gif Op donderdag 22 maart 2018 19:52 schreef Camac het volgende:
Snoenk :*

Een tijd terug had ik hier al even een meeleespost geplaatst, de weken zijn echt voorbij gevlogen :o. Maandag hebben we de 1e afspraak op de fertiliteitspoli, ik ben benieuwd wat ons te wachten staat. Hebben jullie nog tips?
Hoi Camac, ik herinner me je verhaal niet meer. Zou je in de OP willen?
Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met inwendige echo's, maar het kan fijn zijn om een langer tuniekje/hemdje/jurkje aan te doen als je het ongemakkelijk vindt om in je blote bips rond te lopen.
Verder zou ik ook altijd vragen om een semenanalyse bij je man - dat bieden ze niet altijd aan. Wij hebben er zelf op aangedrongen en toen bleek helaas zijn zaad erg slecht te zijn. Het kan je tijd schelen aan nutteloze behandeling van jou als je dat direct aan het begin weet. Ik sluit me aan bij Bertha: stel al je vragen. Neem ze op papier mee als je denkt dat je het anders vergeet.

quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2018 15:50 schreef Barreltje het volgende:

[..]

bobby, herkenbaar ;)
en.. ik was de vorige ivf poging ook zwanger van die ENE die wel terug geplaats kon worden..

maar PUPO! dus dit gaat hem worden! :* *O*

Wij hadden vandaag ons evaluatie/ opstart gesprek..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder vertelde de gyn dat er gezien wordt dat de kwaliteit van het sperma omhoog kan gaan als mannen ook de zwangerschapsmultivitaminen slikken die de vrouwen ook slikken.. dus.. als je meer slikt dan foliumzuur, lekker samen aan de pil! ;) .. het KAN een positief effect hebben ~O>
Wat fijn dat je zo'n prettig gesprek hebt gehad! Een duidelijk plan van aanpak kan mentaal zoveel rust geven ^O^ Ik merk ook dat het heel belangrijk is om vertrouwen te kunnen hebben dat men in het ziekenhuis weet wat men doet. Ik vind dat van die zwangerschapsvitaminen wel interessant, daar ga ik mijn man de volgende keer ook aan zetten (al hoop ik dat het niet zover komt natuurlijk).
Hoezo krijg je nu nog drie pogingen trouwens?

quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 15:38 schreef poelewoep het volgende:

[..]

Dit klopt niet! Ik had een echo maandag maar krijg inderdaad wel een terugplaatsing, volgende week woensdag als alles goed gaat *O*

Bobby PUPO *O* Wel ontzettend balen zeg dat er geen cryo's zijn ;( Maar hopelijk zijn die niet nodig en is dit gewoon al voldoende! O+

Hoe gaat het met de rest hier? Ik ben nog steeds herstellende van mijn buikgriep, nog steeds ontzettend moe! De hormonen die je slikt helpen daar natuurlijk ook niet bij.
*boks* voor de moeheid. Ik slaap vaak 9 uur per nacht en ik ben de hele tijd moe. En ik heb vanochtend naar mijn werk gefietst (10 min), wat rondgelopen en gefietst op zoek naar een werkauto die onvindbaar was, wat boos rondgebeld en voicemails ingesproken en ben toen naar huis gegaan. Ik was kapot :o Om 11 uur 's ochtends!
Is dit je laatste cryo van de eerste poging poelewoep? Ik hoop toch zo dat het nu een keer scheepsrecht is :*

Gaddle, over New York: ik kan je tegen die tijd zeker wel tips geven!

Bertha, jij vroeg nog of IVF altijd zo lang duurde. IVF kan heel snel gaan:
maandje aan de pil, 12 dagen decapeptyl of iets vergelijkbaars, dan gemiddeld 14 dagen stimuleren van de follikelgroei met menopur of gonal f of wat dan ook, dan de punctie, twee dagen later de terugplaatsing, en twee weken later kun je zwanger zijn - of niet. Dan heb je het hele traject in ongeveer drie maanden achter de rug als je de tijd aan de pil meetelt. Maar vaak loopt het anders dan gemiddeld :') je kunt van de eerste teruggeplaatste embryo niet zwanger zijn geraakt maar wel nog embryo's van deze poging in de vriezer hebben (cryo's). Dan ga je telkens een traject in van medicatie gebruiken, echo's en dan een terugplaatsing (weet niet precies hoe en wat want daar heb ik geen ervaring in). Als je meerdere cryo's hebt, kan dat de duur van één poging dus flink langer maken. En ook zonder cryo's kan het langer duren: de gemiddelde duur van de stimulatie-fase is 14 dagen, maar als de eiblaasjes niet goed groeien kan dat langer duren en zelfs, zoals in mijn geval, kunstmatig gestopt worden door je ongesteld te laten worden waarna je opnieuw begint met stimuleren. Bij mij duurt deze poging dus vanaf 27 december (eerste injectie) tot 5 april (testdatum).
  vrijdag 23 maart 2018 @ 16:58:19 #110
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178038446
Bobby! Monsterpost! _O_

Mijn ivf poging duurde zelfs nog korter:
Wachten tot ik ongesteld ben.. dan 3e dag een uitgangs(ingangs :{ ) echo.. dan de avond beginnen met spuiten.. rond dag 17 punctie, 3 dagen later terugplaatsing en dan 2 weken later zwanger... *) das dan dus 33 dagen...

Wij hebben nog 3 pogingen omdat we een verzekering hebben met 5 pogingen... dus dat maakt deze 3e poging een stuk relaxter...en de hysteroscopie is voornamelijk om te kijken of we echt niets over het hoofd hebben gezien EN om "wondjes " te maken... het zogenaamde "scratching" ..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178038586
Nou bobby! Goeie post :o. Interessant om te lezen hoe er verschillen zitten in IVF behandelingen. Als het bij ons zo ver komt hoop ik eigenlijk dat ik niet aan de pil hoef. De laatste keer dat ik dat moest nemen kreeg ik echt een paar enorme migraine aanvallen :{.

Barreltje dat scratching zou dan eventueel zorgen voor een betere innesteling? Ik heb wel eens gehoord van assisted hatching, maar da's weer iets anders volgens mij. Zie je er tegenop?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 17:16:03 #112
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178038791
Jup.. dat is idd iets anders..
De theorie van het scratching is dat ze een wondje maken ergens in je baarmoeder en daarmee de aandacht van het imuusysteem van de baarmoeder wegtrekken naar dat gebied.. daardoor is een ander gebied van de baarmoeder "onbewaakt" en kan de embryo dus mgl beter innestellen.. de studies leveren voorlopig goede resultaten op..

en onze gyn weet ondertussen dat wij graag dingen proberen.. daarnaast vind zij ook het feit dat het niet de laatste poging hoeft te zijn een goede bijkomstigheid dat er nog dingen geprobeerd kunnen worden..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178040470
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 16:39 schreef BobbyMcGee het volgende:


Bertha, jij vroeg nog of IVF altijd zo lang duurde. IVF kan heel snel gaan:
maandje aan de pil, 12 dagen decapeptyl of iets vergelijkbaars, dan gemiddeld 14 dagen stimuleren van de follikelgroei met menopur of gonal f of wat dan ook, dan de punctie, twee dagen later de terugplaatsing, en twee weken later kun je zwanger zijn - of niet. Dan heb je het hele traject in ongeveer drie maanden achter de rug als je de tijd aan de pil meetelt. Maar vaak loopt het anders dan gemiddeld :') je kunt van de eerste teruggeplaatste embryo niet zwanger zijn geraakt maar wel nog embryo's van deze poging in de vriezer hebben (cryo's). Dan ga je telkens een traject in van medicatie gebruiken, echo's en dan een terugplaatsing (weet niet precies hoe en wat want daar heb ik geen ervaring in). Als je meerdere cryo's hebt, kan dat de duur van één poging dus flink langer maken. En ook zonder cryo's kan het langer duren: de gemiddelde duur van de stimulatie-fase is 14 dagen, maar als de eiblaasjes niet goed groeien kan dat langer duren en zelfs, zoals in mijn geval, kunstmatig gestopt worden door je ongesteld te laten worden waarna je opnieuw begint met stimuleren. Bij mij duurt deze poging dus vanaf 27 december (eerste injectie) tot 5 april (testdatum).
_O_
Dat is heel duidelijk en helpt me enorm! Ik hoop het nooit nodig te hebben maar ik weet graag waar ik aan toe ben :P Bedankt!
pi_178040495
Dat scratching klinkt echt heel interessant. Soms vraag ik me af hoe ze er toch op komen.. Bij ons doen ze ook allerlei onderzoeken bij ivf, zo las ik op het scherm, maar je weet nooit in welke groep je komt.
pi_178047388
Kirb wat ontzettend balen -O- Aan de andere kant kun je nu wel zorgeloos op reis zonder je druk te maken over de medicatie en kun je eten en drinken wat je wil. Blijft kut natuurlijk maar zeg maar als verzachtende omstandigheid :* Jij gaat ook naar de VS toch? Heerlijk al die vooruitzichten!

Als aanvulling op het verhaal van Bobby: met cryo terugplaatsingen gaat het allemaal nog sneller: wanneer je ongesteld wordt begin je met progynova. Dan op dag 10 heb je een echo en als alles er goed uit ziet krijg je ongeveer een week later de terugplaatsing (bij mij is het nu 9 dagen later). En omdat de cryo al wat verder is mag je 13 dagen later al testen. Dan ben je dus met een beetje geluk 30 dagen bezig, eigenlijk vergelijkbaar met een normale cyclus!

Barreltje dat klinkt interessant dat scratching! In ons ziekenhuis bieden ze ook allerlei onderzoeken aan vanaf de tweede poging. Ik zou daar dan ook wel aan mee willen doen. En fijn dat je extra verzekerd bent met meer pogingen. Als bij ons na de tweede punctie er ook nog geen succes is (hopelijk is die niet eens nodig en is de laatste cryo gewoon raak!) dan ga ik me ook bijverzekeren.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 07:09:39 #116
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_178050952
:* Voor iedereen die het nodig heeft. Ik lees hier nog regelmatig mee en duim elke dag dat het topic maar snel leeg mag stromen :*

En nog een kleine toevoeging aan het verhaal van poelewoep: als je van jezelf een goede cyclus hebt, kan een cryo zelfs zonder hormonen. Dan werk je met ovulatietesten en echo's om te zien of het bms dik genoeg is. Afhankelijk van hoe oud de embryo is, wordt ie dan ongeveer een week na de eisprong teruggeplaatst. Dus zonder spuiten en zonder bollen ( O+ )!
pi_178051570
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 16:39 schreef BobbyMcGee het volgende:
Allereerst: Kirb wat ontzettend rot dat deze poging weer niet gelukt is :'( Het vraagt zoveel uithoudingsvermogen hè? Ik denk dat een pauze een heel goed idee is. Je droom vind ik ook wel tekenend: op dit moment zit je er middenin en doet het veel met je. :*

[..]

Hoi Camac, ik herinner me je verhaal niet meer. Zou je in de OP willen?

Ja, alleen dan wel graag met mijn gewone account.... kloon heeft nu toch weinig zin meer :)
pi_178051762
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 08:07 schreef Camac het volgende:

[..]

Ja, alleen dan wel graag met mijn gewone account.... kloon heeft nu toch weinig zin meer :)
Dus hoi :W Ik ben/was Camac.

quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 20:11 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Voel je niet bezwaard om al je vragen te stellen en laat je niet opjagen; noem alles wat je denkt dat relevant kan zijn, hoe klein ook; dring erop aan dat je man ook meteen getest wordt
Succes :*
Dat mijn vriend ook gelijk getest moet worden, zeker ^O^. Zoveel vragen heb ik nog niet, ben vooral benieuwd wat er uit de diagnostiek komt en wat dan de mogelijkheden zijn om zwanger te kunnen worden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 15:37 schreef Kirb het volgende:

Camac veel succes maandag. Er zal vooral heel veel aan jullie gevraagd worden en mogelijk krijg je een echo. Is het een afspraak bij de gynaecoloog of bij een verpleegkundig specialist? En schrijf je vragen alvast op!

De afspraak is bij een gynaecoloog. We hebben al een flink vragenformulier in mogen vullen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 16:39 schreef BobbyMcGee het volgende:
Allereerst: Kirb wat ontzettend rot dat deze poging weer niet gelukt is :'( Het vraagt zoveel uithoudingsvermogen hè? Ik denk dat een pauze een heel goed idee is. Je droom vind ik ook wel tekenend: op dit moment zit je er middenin en doet het veel met je. :*

[..]

Hoi Camac, ik herinner me je verhaal niet meer. Zou je in de OP willen?
Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met inwendige echo's, maar het kan fijn zijn om een langer tuniekje/hemdje/jurkje aan te doen als je het ongemakkelijk vindt om in je blote bips rond te lopen.
Verder zou ik ook altijd vragen om een semenanalyse bij je man - dat bieden ze niet altijd aan. Wij hebben er zelf op aangedrongen en toen bleek helaas zijn zaad erg slecht te zijn. Het kan je tijd schelen aan nutteloze behandeling van jou als je dat direct aan het begin weet. Ik sluit me aan bij Bertha: stel al je vragen. Neem ze op papier mee als je denkt dat je het anders vergeet.

Voor de OP en gelijk ook mijn verhaal in het kort:
SPOILER: douche-eendje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In 2012 is er bij 1 ovaria een pco-beeld gezien, hormoonwaarden zijn destijds gecontroleerd en ben toen aan een andere pil gegaan wat heel goed werkte voor mijn overbeharing en acne. Ik ben 8 maanden geleden gestopt met de pil, sindsdien heb ik wisselende cyclussen. 30 - 35 dagen, maar ook uitschieter naar 55 dagen en zit momenteel op dag 45. Ook neemt de overbeharing en acne sterk toe.

Bedankt voor alle tips O+
pi_178051791
Wat vreselijk jammer kirb en snoenk :*


En bobby pupo! Altijd even rot om te horen dat er geen cryo's zijn, ik duim dat deze het meteen doet.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 12:47:20 #120
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178055151
D-E! Wat jammer je hier te mogen verwelkomen..
Had je ergens verkeerd gepost met je kloon? :P
Succes met de afspraken!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 24 maart 2018 @ 12:53:22 #121
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_178055284
Ik wil even een update geven dat ik hier nu even niet meedoe... Ik had een rustmaand, en daar komt er sowieso nog 1 bij. Ik heb al twee weken lang een drukkend gevoel op de borst, ben er helemaal niet fit door. Ik ben nu doorverwezen naar een andere afdeling in het ziekenhuis en ik durf voorlopig even niet het IUI traject te vervolgen terwijl ik niet weet wat er met me aan de hand is.Hopelijk snel weer back in the game....;(
Warempel, een drempel.
pi_178055634
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 12:47 schreef Barreltje het volgende:
D-E! Wat jammer je hier te mogen verwelkomen..
Had je ergens verkeerd gepost met je kloon? :P
Succes met de afspraken!
Hi barrel :* Ik heb nergens verkeerd gepost, maar voor mij is het nut van m'n kloon wel weg nu het wat langer kan gaan duren.

En ik zie nu geen reclame meer want op D-E heb ik al jaren een ABO O+

[ Bericht 0% gewijzigd door douche-eendje op 24-03-2018 13:36:31 ]
pi_178071565
Nou, hernieuwd welkom dan eendje!

Jongens, ik heb zo'n goed gevoel over deze ronde O+ :o
pi_178072429
Rr verstandig even pas op de plaats te maken. Gezondheid voor alles! Hoop dat het meevalt of het wellicht door stress valt te verklaren. Zorg goed voor jezelf

De rest succes!

Snoenk hoe is het nu?
  zondag 25 maart 2018 @ 19:49:23 #125
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178083772
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 10:17 schreef Arja het volgende:
Rr verstandig even pas op de plaats te maken. Gezondheid voor alles! Hoop dat het meevalt of het wellicht door stress valt te verklaren. Zorg goed voor jezelf

De rest succes!

Snoenk hoe is het nu?
Lief dat je dat vraagt :*
Gaat redelijk goed. Wel veel meer bloedverlies en buikpijn dan normaal tijdens menstruatie.
Maar ik ben eigenlijk al zo rijk. Ik heb al de 2 meest fantastische meisjes die er zijn en ze maken me elke dag zo blij O+
Door hun vind ik dat ik eigenlijk niet mag klagen dat deze poging niet gelukt is en in dit tempo de pogingen ook snel op zijn maar tegelijkertijd is de wens voor een 3e zo groot, juist omdat ze zo geweldig zijn.

Hoe is het met jou? :*

Bertha fijn dat het zo goed voelt. Ik hoop dat je gevoel het ook gewoon goed heeft!

De succes maandag op de afspraak!

Bobby hoe is het?

Rr hoop dat het meevalt :*
pi_178085036
Goed dat je het zo kunt relativeren snoenk :) neemt niet weg dat je hier ook gewoon verdriet van mag hebben.
:*
pi_178093364
RR wat eng! Hopelijk gauw duidelijkheid en is het niets ernstigs. Beterschap :*

Snoenk, volgens mij heb ik het wel eens vaker geroepen maar ik heb begrepen dat de wens voor een tweede/derde nét zo groot kan zijn als voor een eerste. Het is gewoon ontzettend balen dat het niet gelukt is. Hopelijk is de volgende poging heel succesvol!

Bertha wat fijn van je goede gevoel, hopelijk klopt het! Wanneer gooi je er een testje tegenaan?

Jongens, het voelt als zo'n enorme opluchting om een pauze in te lassen :o. Er viel zo'n last van me af toen we dit besloten. Blijkbaar heeft het er allemaal toch al harder ingehakt dan ik doorhad. Ik wilde gewoon lekker doorpakken as usual, maar dat werkt blijkbaar niet helemaal zo in dit traject. Ik ga heel hard genieten de komende 6 weken van geen polonaise aan m'n lijf. En lekker op vakantie O+. Ik lees hier zeker mee en duim heel hard voor jullie!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  maandag 26 maart 2018 @ 10:19:35 #128
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_178093387
Zo, dat was de eerste afspraak. PCOS, klachten zijn inderdaad erger geworden. Waar het 6 jaar terug alleen mijn linker eierstok was, zijn het nu beide. Er was ook veel baarmoederslijmvlies te zien op de echo, wat er volgens de gynaecoloog ook prima bij past.

Bloed geprikt op een hele riedel aan hormonen en nog wat andere dingen, volgende week nog een keer bloed prikken. Semenanalyse is standaard hier ^O^ dus dat gaat ook geregeld worden. 16 april volgende afspraak.

Omdat ik nog een redelijke cyclus heb (wisselend tussen 30 en 55 dagen) is de gynaecoloog wel optimistisch, maar we moeten het semenonderzoek nog even afwachten.
pi_178094245
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 10:18 schreef Kirb het volgende:
RR wat eng! Hopelijk gauw duidelijkheid en is het niets ernstigs. Beterschap :*

Snoenk, volgens mij heb ik het wel eens vaker geroepen maar ik heb begrepen dat de wens voor een tweede/derde nét zo groot kan zijn als voor een eerste. Het is gewoon ontzettend balen dat het niet gelukt is. Hopelijk is de volgende poging heel succesvol!

Bertha wat fijn van je goede gevoel, hopelijk klopt het! Wanneer gooi je er een testje tegenaan?
Zaterdag, zodat mijn vriend erbij kan zijn :)
quote:
Jongens, het voelt als zo'n enorme opluchting om een pauze in te lassen :o. Er viel zo'n last van me af toen we dit besloten. Blijkbaar heeft het er allemaal toch al harder ingehakt dan ik doorhad. Ik wilde gewoon lekker doorpakken as usual, maar dat werkt blijkbaar niet helemaal zo in dit traject. Ik ga heel hard genieten de komende 6 weken van geen polonaise aan m'n lijf. En lekker op vakantie O+. Ik lees hier zeker mee en duim heel hard voor jullie!
Wat fijn voor je :) Geniet er maar lekker van!
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2018 10:19 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, dat was de eerste afspraak. PCOS, klachten zijn inderdaad erger geworden. Waar het 6 jaar terug alleen mijn linker eierstok was, zijn het nu beide. Er was ook veel baarmoederslijmvlies te zien op de echo, wat er volgens de gynaecoloog ook prima bij past.

Bloed geprikt op een hele riedel aan hormonen en nog wat andere dingen, volgende week nog een keer bloed prikken. Semenanalyse is standaard hier ^O^ dus dat gaat ook geregeld worden. 16 april volgende afspraak.

Omdat ik nog een redelijke cyclus heb (wisselend tussen 30 en 55 dagen) is de gynaecoloog wel optimistisch, maar we moeten het semenonderzoek nog even afwachten.
Fijn dat het zaad standaard getest wordt! Hoe voel jij je verder onder het onderzoek?
Mijn cyclus is zonder clomid ook niet overdreven lang en ik ben uiteindelijk uitgekomen op een heel lage dosis, dus ook met heel weinig bijwerkingen. Misschien is dat bij jou ook wel zo, dat je maar net een klein zetje nodig hebt :s) Een vriendin die van zichzelf totaal geen cyclus heeft, zit aan een veel hogere dosis en ik heb begrepen dat dat ook veel heftiger is.
  maandag 26 maart 2018 @ 11:29:57 #130
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_178094671
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:07 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Zaterdag, zodat mijn vriend erbij kan zijn :)

[..]

Wat fijn voor je :) Geniet er maar lekker van!

[..]

Fijn dat het zaad standaard getest wordt! Hoe voel jij je verder onder het onderzoek?
Mijn cyclus is zonder clomid ook niet overdreven lang en ik ben uiteindelijk uitgekomen op een heel lage dosis, dus ook met heel weinig bijwerkingen. Misschien is dat bij jou ook wel zo, dat je maar net een klein zetje nodig hebt :s) Een vriendin die van zichzelf totaal geen cyclus heeft, zit aan een veel hogere dosis en ik heb begrepen dat dat ook veel heftiger is.
Ik duim voor je voor zaterdag!

Ja, vond het echt fijn dat we daar niet eens om hoeven vragen. Bij mij is bij bloedonderzoek ook standaard nog schildklierhormonen meegenomen ^O^ . Het onderzoek vond ik verder prima, vind alleen de inwendige echo hels. Mijn linker eierstok heeft aardig wat gepor en geduw nodig voordat hij goed in beeld is :X. Dat de PCOS meer is geworden moet nog wel even landen denk ik, maar we zitten in ieder geval al rap in een traject om zwanger te kunnen worden.
Op welke dosis zit jij?
pi_178094861
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2018 10:19 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, dat was de eerste afspraak. PCOS, klachten zijn inderdaad erger geworden. Waar het 6 jaar terug alleen mijn linker eierstok was, zijn het nu beide. Er was ook veel baarmoederslijmvlies te zien op de echo, wat er volgens de gynaecoloog ook prima bij past.

Bloed geprikt op een hele riedel aan hormonen en nog wat andere dingen, volgende week nog een keer bloed prikken. Semenanalyse is standaard hier ^O^ dus dat gaat ook geregeld worden. 16 april volgende afspraak.

Omdat ik nog een redelijke cyclus heb (wisselend tussen 30 en 55 dagen) is de gynaecoloog wel optimistisch, maar we moeten het semenonderzoek nog even afwachten.
Wat balen dat het nu je beide eierstokken zijn. Maar wel fijn dat je gynaecoloog optimistisch is.

Iig prettig dat die onderzoeken al meteen meegenomen worden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_178094904
Ik zit op 12,5 mg om de dag :') De startdosis is 50 mg, 5 dagen lang maar er zijn ook vrouwen die op 150 mg uitkomen.

Vervelend dat de echo zo zeer deed. Troost je met de gedachte dat dat niet iedere keer zo hoeft te zijn, ze bewegen een beetje en soms vinden ze ze ook in één keer. Waarom onderzoeken ze je schildklierhormonen? Ik heb eigenlijk geen idee of dat bij mij ook is gedaan. In welk ziekenhuis zit je?
  maandag 26 maart 2018 @ 11:59:50 #133
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_178095416
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat balen dat het nu je beide eierstokken zijn. Maar wel fijn dat je gynaecoloog optimistisch is.

Iig prettig dat die onderzoeken al meteen meegenomen worden.
Ja, dan weten we straks ook of echt alles naar behoren werkt :+
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:39 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit op 12,5 mg om de dag :') De startdosis is 50 mg, 5 dagen lang maar er zijn ook vrouwen die op 150 mg uitkomen.

Vervelend dat de echo zo zeer deed. Troost je met de gedachte dat dat niet iedere keer zo hoeft te zijn, ze bewegen een beetje en soms vinden ze ze ook in één keer. Waarom onderzoeken ze je schildklierhormonen? Ik heb eigenlijk geen idee of dat bij mij ook is gedaan. In welk ziekenhuis zit je?
Ow jij hebt echt maar een klein zetje nodig dan :o Nou, dan hoop ik dat mijn eierstok de volgende keer wat minder idioot verstopt zit. Hyper- en hypothyreoidie kunnen ook een onregelmatige cyclus veroorzaken, vandaar dat dat ook gelijk even gecontroleerd gaat worden. Ik zit in het Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijk. We mochten kiezen tussen Beverwijk of Alkmaar, ondanks dat ik in het ziekenhuis in Alkmaar (en in Hoorn :P) werk is voor ons het RKZ praktischer, lekker dichtbij huis.
  maandag 26 maart 2018 @ 12:14:23 #134
319308 Tink89
To live is to dance
pi_178095662
Ik ontlurk even om iets over schildklieren te roepen:

Een te langzaam of te snel werkende schildklier kan een onregelmatige cyclus icm hele lichte of juiste zware menstruaties veroorzaken en de vruchtbaarheid negatief beïnvloeden. Zie voor meer info:https://www.freya.nl/kind(...)n-en-vruchtbaarheid/
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_178096897
Bij mij (ook PCOS, zwanger geworden na 6 rondes met 50 mg clomid) onderzochten ze mijn schildklierhormoon omdat je kind anders een mentale achterstand kan hebben. :? Wel apart want als we gewoon aan de slag waren gegaan en het was gelukt kom je daar natuurlijk niet achter...
Dit, dat, alles.
pi_178120892
Hmm, dat is wel bizar ja.
Hoe gaat het met jou, Philo?
pi_178121956
Met mij goed, ik zit in Z&G en hoop dat jullie me allemaal snel volgen. :* Al met al is het bij mij best snel gegaan, dus ik “mag” niet klagen.
Dit, dat, alles.
pi_178127390
Poelewoep, heel veel succes morgen! Dat deze cryo het maar mag worden! *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_178127743
Is dat morgen al? :o veel succes!
pi_178131795
Kirb ^O^ voor de opluchting! Lekker he, even ademruimte :Y

snoenk, is je NOD al geweest?

poelewoep, succes morgen! Op dat deze moge blijven plakken en we straks saampjes in Z&G zitten :D

Alhoewel ik er weinig van verwacht. We hebben de embryo Schrödinger genoemd (de minst knuffelbare naam ever :') ) omdat er tegelijk wel en tegelijk geen embryo in mijn 'doos' zit :P
Ik was afgelopen weekend heel erg moe, kon mentaal ook weinig hebben. Kwam niet uit m'n woorden aan de kassa enzo, dat voelde erg vervelend. Maar deze week gaat het wel oké. Het is de laatste week voor mijn vakantie en doordat ik vorige week grotendeels afwezig was op mijn werk heb ik het nu onwijs druk met alles afronden voor ik weg kan. Geen seconde tijd om uit te rusten - vermoeiend maar ook weinig tijd om stil te staan bij het pupo-zijn, dat scheelt.
Mijn man is ook vrij moe. We zijn dit traject nu al zat :') kijken echt uit naar een lange pauze. En aan de andere kan zou ik in elk geval dit jaar nog wel een volgende poging willen doen.
  woensdag 28 maart 2018 @ 08:09:49 #141
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178141035
Bobby..wij doen ongeveer ieder half jaar een ivf poging..
Dat is heerlijk rustig met tijd om tussendoor een beetje op te laden..
Het scheelt dan weer dat we geen of maar 1 cryo hebben.. :{


Ik heb een trol lijf ... -O-
Normaal een cyclus van 30.5 dagen..
Na de miskraam cyclus van 29 dagen..
Nu op dag 32 en spierwitte test.. en ik wil gewoon graag aan de après ski... :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178143568
Helaas, de embryo heeft de nacht niet overleefd -O- Dit is dus het einde van poging één voor ons :'(
pi_178143891
Hè poelewoep, wat stom :{ Wat een teleurstelling :*
pi_178143988
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:48 schreef poelewoep het volgende:
Helaas, de embryo heeft de nacht niet overleefd -O- Dit is dus het einde van poging één voor ons :'(
Ach nee ;(. Wat ontzettend jammer :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_178144723
He shit, wat ontzettend jammer!
pi_178144948
Ach Poelewoep, wat een mega teleurstelling :'(
  woensdag 28 maart 2018 @ 12:24:36 #147
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178145442
Wat klote poelewoep :*
  woensdag 28 maart 2018 @ 12:53:55 #148
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178146001
Ahhneee.. poelewoep! :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178146065
Oh poelewoep wat klote :'(
Dit, dat, alles.
pi_178156152
Vanochtend had ik last van :% en meestal ben ik dan een paar uur later ongesteld, maar er is nog niets aan de hand. Ik heb er nog steeds een goed gevoel over :9

Wel bijzonder is dat ik de afgelopen cycli steeds gevoelige borsten had die ook bijna een cup groter waren, maar nu totaal niet..

[ Bericht 0% gewijzigd door B.ertha op 28-03-2018 20:17:56 ]
pi_178158031
Hmpf, ik had beter niets kunnen zeggen :'(
  woensdag 28 maart 2018 @ 21:41:54 #152
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178158394
Ach Bertha -O- :*
Stom hè, ik had er ook zo een goed gevoel over. Voor mijn gevoel hoefde ik alleen maar 2 streepjes te plassen om te bewijzen dat ik zwanger was.
Nogmaals een dikke :*
pi_178158661
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 21:24 schreef B.ertha het volgende:
Hmpf, ik had beter niets kunnen zeggen :'(
Aah niet tof. Zo’n enorme domper als je wel een goed gevoel had :*.

Allemaal niet het nieuws dat ik had willen lezen vandaag jongens. Een dikke knuffel voor iedereen.

Barreltje hopelijk gauw duidelijkheid! Irritant als het niet meewerkt. Hop 2 streepjes of anders lekker aan de apres ski. Veel plezier daar!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_178160334
ooh poelewoep :'( Wat een roteinde zo. :*

Bertha :*

Barrel wat stom van je lijf! Dat het maar snel door breekt.

Ik kreeg een berichtje vanavond dat een van mijn beste vriendinnen zwanger is. Van de tweede ;( Ze raakte zwanger van de eerste toen ik met de pil stopte. In de week dat haar eerste geboren werd hoorden wij dat het zaad van manlief enorm slecht was.

En dan toch even de gedachte 'misschien zijn we nu wel samen zwanger', om dat dan snel weer weg te drukken -O-
pi_178165308
Het heeft ook echt doorgezet dus het is zeker voorbij :{ het doet ook meer met me dan de vorige keren. Trollijf :(

Dat is wel even slikken, Bobby :*
pi_178166713
Vriezer kliniek defect: 4000 eicellen en embryo's verknoeid - http://nos.nl/l/2224840
:'( :'( :'(
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 29 maart 2018 @ 12:48:20 #157
269689 crew  Viv
pi_178168325
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:52 schreef B.ertha het volgende:
Vriezer kliniek defect: 4000 eicellen en embryo's verknoeid - http://nos.nl/l/2224840
:'( :'( :'(
Vreselijk zeg, vooral voor de vrouwen die eicellen hadden laten invriezen omdat ze onvruchtbaar zouden kunnen worden door chemotherapie. Dan heb je ook niks aan de gratis IVF-behandelig die ze nu aanbieden. :'(
pi_178168420
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:52 schreef B.ertha het volgende:
Vriezer kliniek defect: 4000 eicellen en embryo's verknoeid - http://nos.nl/l/2224840
:'( :'( :'(
Oh wat een vreselijk nieuws. Krijg er kippenvel van. Hopen dat zo iets nooit meer gebeurd.
pi_178169586
Ik zat ook te janken toen ik het las. Verschrikkelijk als je laatste kans zo in rook opgaat ;(
pi_178179881
Poelewoep en Bertha :*

quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:52 schreef B.ertha het volgende:
Vriezer kliniek defect: 4000 eicellen en embryo's verknoeid - http://nos.nl/l/2224840
:'( :'( :'(
Het zal je maar gebeuren zeg -O-

Mijn cyclus had wel weer het perfecte trollmoment met de eerste afspraak bij de gynaecoloog gekozen zeg. Ik zit nu op cyclusdag 50 en heb vandaag weer menstruatie-achtige krampen, maar het lijkt niet echt door te zetten. Pffff :{
pi_178220512
Bobby hoe gaat ie?

Fijne Pasen allemaal ladies :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_178225573
Bertha en Poelewoep. :*

Fijne pasen, dames!

Ik mag in de week van 30 april gaan starten met decapeptyl. Ik ga een iets hogere dosis gonal F krijgen, deze keer. Arts vond het nog steeds een wonder dat er überhaupt een terugplaatsing was de vorige keer. Ze was zelfs een beetje emotioneel toen ze Wolfje zag. Heb er ergens ook wel weer zin in, maar ben ook een beetje bang dat het succes van de vorige keer me te optimistisch maakt.
pi_178225844
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 21:00 schreef Kirb het volgende:
Bobby hoe gaat ie?

Fijne Pasen allemaal ladies :*
Meh.
Ik voel niets bijzonders, het lijkt wel alsof er niets gebeurd is. Het kan dus alle kanten nog op, ik vind het spannend :X

Cygne, ik weet nog hoe snel het de vorige keer ging toen je eenmaal begonnen was aan de poging. Wie weet gaat het nu weer relatief gemakkelijk. Ik hoop dat je dan straks een wat meer zorgeloze zwangerschap hebt :*
pi_178225878
Het is me gelukt om geen zwangerschapstesten te kopen trouwens :o
Ik ben van plan om echt pas op de testdatum te testen (5 april). Als ik het eerder doe en de rest is negatief weet ik niet of ik het op kan brengen om de kutbollen nog te gebruiken en geen alcohol te drinken.
pi_178273219
Je houdt het spannend Bobby, ik hoop op een knaltest overmorgen.

Cygne, spannend hoor! Hopelijk gaat het het gewoon nog een keer zo goed.

Hoe is het met iedereen verder hier?

De pauze hier bevalt wel :). Lichamelijk is het vooral lekker geen gepruts aan m'n lijf te hebben een tijdje. Mentaal had ik gehoopt er nog minder mee bezig te zijn, maar ik kan natuurlijk niet verwachten dat de zorgen zo maar 6 weken verdwijnen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 3 april 2018 @ 10:45:43 #166
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_178273510
Bobby spannend :o. Ik duim voor je.

Kirb, fijn dat de pauze je goed bevalt :*

Ik heb vanmorgen weer bloed laten prikken. Gisteren ongesteld geworden, de cyclus heeft 53 dagen geduurd. Nu echt even wachten tot de 16e, ik ben echt benieuwd wat er uit de onderzoeken komt.
Komend weekend gaan we een paar dagen weg, even bij familie langs in Parijs. Afleiding O+
pi_178273693
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 10:45 schreef douche-eendje het volgende:
Bobby spannend :o. Ik duim voor je.

Kirb, fijn dat de pauze je goed bevalt :*

Ik heb vanmorgen weer bloed laten prikken. Gisteren ongesteld geworden, de cyclus heeft 53 dagen geduurd. Nu echt even wachten tot de 16e, ik ben echt benieuwd wat er uit de onderzoeken komt.
Komend weekend gaan we een paar dagen weg, even bij familie langs in Parijs. Afleiding O+
Waarop prikken ze? En heel veel plezier in Parijs alvast *O*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 3 april 2018 @ 11:13:44 #168
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_178274047
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 10:57 schreef Kirb het volgende:

[..]

Waarop prikken ze? En heel veel plezier in Parijs alvast *O*.
Vorige week een hele riedel: tsh, prolactine, lh, fsh, oestradiol, progesteron, testosteron en omdat eerste afspraak ook chlamydia *)
Vandaag nog een keer de oestradiol, progesteron, fsh en lh.
En semenanalyse bij MeneerEend.

Ja ik heb er zin in, Parijs O+. We moeten nog even gaan bedenken wat we willen doen.
  dinsdag 3 april 2018 @ 11:30:41 #169
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178274308
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2018 11:13 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Vorige week een hele riedel: tsh, prolactine, lh, fsh, oestradiol, progesteron, testosteron en omdat eerste afspraak ook chlamydia *)
Vandaag nog een keer de oestradiol, progesteron, fsh en lh.
En semenanalyse bij MeneerEend.

Ja ik heb er zin in, Parijs O+. We moeten nog even gaan bedenken wat we willen doen.
hoe vaak ben je er al geweest en wat heb je al gezien? :)

hier is mijn cyclus zondag ook begonnen, een week later,, dus maar even een mailtje gestuurd of die hysteroscopy nog verplaatst moet worden.. ik wacht rustig af op het antwoord :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 3 april 2018 @ 11:44:20 #170
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_178274503
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 april 2018 11:30 schreef Barreltje het volgende:

[..]

hoe vaak ben je er al geweest en wat heb je al gezien? :)

hier is mijn cyclus zondag ook begonnen, een week later,, dus maar even een mailtje gestuurd of die hysteroscopy nog verplaatst moet worden.. ik wacht rustig af op het antwoord :)
Ik ben er 1x geweest, 11 jaar geleden. Eiffeltoren, Arc de Triomphe, Notre Dame, Sacre Coeur, Pantheon, Centre Pompidou en het Louvre ben ik toen geweest. Zal ook wel wat vergeten zijn, dit is wat ik mij nog kan herinneren. Sowieso willen we deze keer naar het Louvre. We zullen de komende jaren ook wel vaker die kant op gaan. Luxeprobleem :+

[ Bericht 0% gewijzigd door douche-eendje op 03-04-2018 11:49:52 ]
pi_178296222
Leuk, ff naar Parijs :D O+

Vandaag is clomid-dag en dan wil ik nog wel eens heel futloos worden. Vandaag heb ik ook een sollicitatiegesprek :X
  woensdag 4 april 2018 @ 09:49:54 #172
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178296536
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2018 11:44 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik ben er 1x geweest, 11 jaar geleden. Eiffeltoren, Arc de Triomphe, Notre Dame, Sacre Coeur, Pantheon, Centre Pompidou en het Louvre ben ik toen geweest. Zal ook wel wat vergeten zijn, dit is wat ik mij nog kan herinneren. Sowieso willen we deze keer naar het Louvre. We zullen de komende jaren ook wel vaker die kant op gaan. Luxeprobleem :+
slenteren door de straatjes, sowieso al leuk! en lekker op de vel'ib! stukjes fietsen! naar hotel des invalides geweest?

mijn hysterische operatie is verschoven naar 23 april( voor in de OP? ) ivm mijn troll cyclus , die uiteindelijk dus 35 dagen was.. ;(
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 4 april 2018 @ 09:58:17 #173
269689 crew  Viv
pi_178296697
Bobby al getest, of braaf aan het wachten tot morgen? ;)
pi_178297454
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2018 11:13 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Vorige week een hele riedel: tsh, prolactine, lh, fsh, oestradiol, progesteron, testosteron en omdat eerste afspraak ook chlamydia *)
Vandaag nog een keer de oestradiol, progesteron, fsh en lh.
En semenanalyse bij MeneerEend.

Ja ik heb er zin in, Parijs O+. We moeten nog even gaan bedenken wat we willen doen.
Wat een gedoe he die eerste onderzoeken :P. Wanneer krijg je de uitslagen? Vond ik toch wel spannend.

quote:
7s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:49 schreef Barreltje het volgende:

[..]

slenteren door de straatjes, sowieso al leuk! en lekker op de vel'ib! stukjes fietsen! naar hotel des invalides geweest?

mijn hysterische operatie is verschoven naar 23 april( voor in de OP? ) ivm mijn troll cyclus , die uiteindelijk dus 35 dagen was.. ;(
Oh balen zeg :{ dus toch weer een weekje later. Wel leuke wintersport gehad nog?
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:58 schreef ViviRAWRS het volgende:
Bobby al getest, of braaf aan het wachten tot morgen? ;)
Nu jij hier toch rondhangt.. Weet jij toevallig (of heb je er inzage in) of er enigszins bewezen onderzoek is gedaan naar de werking van extra CoQ10 m.b.t. beweeglijkheid/verbetering van semen?

En ik ben ook heel benieuwd naar Bobby :).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 4 april 2018 @ 11:08:59 #175
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_178297791
@Kirb, 16 april. We vinden het ook wel spannend, wat als er meer uitkomt dan we verwachten, wat zijn de mogelijkheden straks...
@Barreltje, bedankt voor de tips :) We gaan eens kijken wat we gaan doen. Succes met je hysterische operatie :*
  Moderator woensdag 4 april 2018 @ 12:20:39 #176
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178299142
Ga naar Musee D'Orsay d-e! Vind ik veel gaver nog dan het Louvre O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 4 april 2018 @ 12:55:35 #177
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_178299785
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:20 schreef MaJo het volgende:
Ga naar Musee D'Orsay d-e! Vind ik veel gaver nog dan het Louvre O+
*Noteert*

Maar voor deze keer gaat het toch het muséum national d'histoire naturelle worden :)
pi_178301163
Daar ben ik weer :) Even onder een steen geleefd sinds het nieuws van vorige week maar na een erg leuk weekend met leuke uitjes gaat het nu eigenlijk best wel weer goed. We hebben wel besloten om een grote pauze in te bouwen, waarschijnlijk tot augustus. Ik heb even geen zin in gedoe aan mijn lijf en dat heb je met een punctie natuurlijk heel erg. Dus lekker even geen hormonen maar genieten van elkaar en leuke dingen doen.

D-e wat heerlijk Parijs, daar wil ik ook wel weer eens heen! Het wordt ook prachtig weer dit weekend, dat is helemaal fijn!

Hoe gaat het verder met iedereen? Ik zie dat er weinig gepost is de laatste week.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 4 april 2018 @ 14:44:06 #179
269689 crew  Viv
pi_178302259
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:52 schreef Kirb het volgende:
Nu jij hier toch rondhangt.. Weet jij toevallig (of heb je er inzage in) of er enigszins bewezen onderzoek is gedaan naar de werking van extra CoQ10 m.b.t. beweeglijkheid/verbetering van semen?
Daar is inderdaad onderzoek naar gedaan. Bij mannen met onbegrepen vruchtbaarheidsproblemen worden soms (kleine) verbeteringen van de spermakwaliteit gezien (zoals concentratie, beweeglijkheid) na langdurig (bijvoorbeeld 6 maanden) gebruik van CoQ10. Het is alleen nog niet zeker of de kans op een zwangerschap daardoor ook toeneemt.
pi_178304820
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 14:44 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Daar is inderdaad onderzoek naar gedaan. Bij mannen met onbegrepen vruchtbaarheidsproblemen worden soms (kleine) verbeteringen van de spermakwaliteit gezien (zoals concentratie, beweeglijkheid) na langdurig (bijvoorbeeld 6 maanden) gebruik van CoQ10. Het is alleen nog niet zeker of de kans op een zwangerschap daardoor ook toeneemt.
Dankjewel O+. Volgens mij is dit wel echt een gevalletje baat het niet, schaadt het niet. Dus vriendlief gaat dit erbij nemen naast de multivitamine :).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_178305324
Nu ben ik wel nieuwsgierig, wat is dat CoQ10?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 4 april 2018 @ 17:29:24 #182
269689 crew  Viv
pi_178305617
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 17:15 schreef B.ertha het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig, wat is dat CoQ10?
Het is een lichaamseigen stof die ook als supplement wordt verkocht, en het zit soms toegevoegd aan cosmetica. Er worden allerlei positieve effecten voor de gezondheid aan toegeschreven, de meeste niet goed wetenschappelijk onderbouwd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Co-enzym_Q10
:Y)
pi_178306907
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 17:15 schreef B.ertha het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig, wat is dat CoQ10?
Wat Vivi zegt dus O-). Volgens mij wordt het ook als wondermiddel ingezet in al die Q10plus antirimpelcremes enzo :').
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_178307306
Cool
pi_178323396
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:58 schreef ViviRAWRS het volgende:
Bobby al getest, of braaf aan het wachten tot morgen? ;)
Ik heb net getest in een Airbnb in Miami, helaas negatief. Ik verwachtte het al, had af en toe wat bloed bij het afvegen en verder totaal geen zwangerschapsymptomen.
Dat was poging 1 -O-

Nu eerst maar genieten van de vakantie zónder medicatie en mét een drankje zo nu en dan. En weer even het gevoel krijgen dat mijn lijf van mijzelf is :)
  donderdag 5 april 2018 @ 14:44:43 #186
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178323744
Bobby -O- hoop dat je desondanks wel een fijne vakantie hebt :*
pi_178324834
Ahh shit, wat jammer Bobby :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_178326263
Jammer Bobby, gelukkig kun je op vakantie lekker even de zinnen verzetten :*
pi_178326664
Jammer Bobby -O-

Hopelijk heb je een hele fijne vakantie!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 5 april 2018 @ 18:29:29 #190
269689 crew  Viv
pi_178328107
Wat jammer Bobby, hopelijk heb je toch nog een fijne vakantie. :*
pi_178330903
Balen Bobby! Wel lekker hoor Miami O+

Q10, ik ken dat inderdaad van die anti rimpel reclames maar weet nooit waar het echt goed voor is :D Maar wie weet het proberen waard!
pi_178348398
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 20:25 schreef poelewoep het volgende:
Balen Bobby! Wel lekker hoor Miami O+

Q10, ik ken dat inderdaad van die anti rimpel reclames maar weet nooit waar het echt goed voor is :D Maar wie weet het proberen waard!
Ik kwam erop door iemand die "fertivits" kreeg aangeraden (door een specialist). Ben wat onderzoek gaan doen en kwam toen op die CoQ10.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Kirb op 06-04-2018 16:11:32 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_178469411
Ik heb mijn tas met hormonen weer opgehaald. 6 mei de eerste dosis decapeptyl. *O*
  donderdag 12 april 2018 @ 14:57:33 #194
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178469782
Go cygne !!

jullie doen weer dezelfde route als vorige keer??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 13 april 2018 @ 07:03:03 #195
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178483736
Cygne wat spannend weer!

Ik word maandag gebeld of de cryo goed ontdooid is en dan s middags de terugplaatsing.
pi_178485370
Cygne *O*

Snoenk wat spannend! Zet 'm op :*.

Barreltje, jou wil ik alvast heel veel succes wensen met de hysteroscopie :*. Hopelijk verloopt het allemaal goed.

Wij vertrekken zondagochtend vroeg op vakantie. Lekker 3 weken rondreizen O+. Als 't kan lees ik mee. Anders tot over 3 weekjes :W, dan met nieuwe moed weer door.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 13 april 2018 @ 10:17:22 #197
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178485656
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 09:54 schreef Kirb het volgende:
Cygne *O*

Snoenk wat spannend! Zet 'm op :*.

Barreltje, jou wil ik alvast heel veel succes wensen met de hysteroscopie :*. Hopelijk verloopt het allemaal goed.

Wij vertrekken zondagochtend vroeg op vakantie. Lekker 3 weken rondreizen O+. Als 't kan lees ik mee. Anders tot over 3 weekjes :W, dan met nieuwe moed weer door.
ghehe tnx! ik hoop het ook, de volgende dag heb ik medische keuring waarvoor ik moet gaan fietsen 8)7

veel plezier op jullie rondreis! geniet er van en check even helemaal uit! :*

en snoenk, spannend!!

gister even de bevestiging gekregen dat ik Q3 2019 een andere functie krijg. heel fijn, want er was wat verwarring of dat niet eind dit jaar al zou gaan gebeuren..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178485853
Succes met de nieuwe poging Cygne! *O*

Snoenk ik duim voor je dat jullie cryo mooi ontdooit!

Kirb, hele fijne vakantie en een mooie reis toegewenst :*

Barrel, mijn hysteroscopie viel reuze mee. Alleen de dag zelf wat gevoelig en de dag erna nergens meer last van. Hopelijk verloopt het bij jou ook zo soepeltjes.
En spannend mbt je baan. Zal wel allemaal wat lastiger te plannen worden dan.
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 10:44:16 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178486186
Go cygne!!

Kirb hele fijne reis! Ik ben benieuwd naar je ervaringen :)

Barrel gefeliciteerd met je nieuwe baan! Hopelijk valt het goed te combineren met ivf :)

Peace hoe gaat het met jou?

Snoenk spannend hoor! Hopelijk gaat het allemaal gewoon door :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_178487725
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:44 schreef MaJo het volgende:
Go cygne!!

Kirb hele fijne reis! Ik ben benieuwd naar je ervaringen :)

Barrel gefeliciteerd met je nieuwe baan! Hopelijk valt het goed te combineren met ivf :)

Peace hoe gaat het met jou?

Snoenk spannend hoor! Hopelijk gaat het allemaal gewoon door :*
Gaat goed :* Ik mag eigenlijk niet (meer) klagen.
Hoe gaat het met jou?
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 19:24:04 #201
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178495334
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:03 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Gaat goed :* Ik mag eigenlijk niet (meer) klagen.
Hoe gaat het met jou?
Eigenlijk, naar omstandigheden, best goed. Het is druk op het werk en we zijn een reis naar Indonesië aan het plannen dus ik heb genoeg afleiding ;)

Nu 3 dagen weekend dus dat is ook wel lekker *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 16 april 2018 @ 09:31:19 #202
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_178547051
Net weer bij de gyn geweest voor de uitslagen. Mijn testosteron was verhoogd, bloedwaarden lieten zien dat ik geovuleerd had afgelopen cyclus en ik was netjes ongesteld geworden bij de 2e keer bloed prikken. Semenanalyse bij vriend was in orde. Dus hij liet de keuze aan ons: starten met clomid de volgende cyclus of nog 2 maanden afwachten.
We hebben gekozen voor starten met clomid, maar afhankelijk van hoe lang deze cyclus duurt kan het ook nog even duren: in juni op vakantie, dus als dit weer een lange cyclus is starten we na de vakantie pas.
  maandag 16 april 2018 @ 11:07:50 #203
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178548552
Cryo is goed ontdooid *O*
  maandag 16 april 2018 @ 11:20:23 #204
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_178548784
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:07 schreef snoenk het volgende:
Cryo is goed ontdooid *O*
*O* Go cryo!
pi_178549388
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2018 09:31 schreef douche-eendje het volgende:
Net weer bij de gyn geweest voor de uitslagen. Mijn testosteron was verhoogd, bloedwaarden lieten zien dat ik geovuleerd had afgelopen cyclus en ik was netjes ongesteld geworden bij de 2e keer bloed prikken. Semenanalyse bij vriend was in orde. Dus hij liet de keuze aan ons: starten met clomid de volgende cyclus of nog 2 maanden afwachten.
We hebben gekozen voor starten met clomid, maar afhankelijk van hoe lang deze cyclus duurt kan het ook nog even duren: in juni op vakantie, dus als dit weer een lange cyclus is starten we na de vakantie pas.
Fijn dat je kunt beginnen met Clomid! Ik wist trouwens helemaal niet dat ze kunnen zien dat je geovuleerd hebt. Wel fijn om te weten dat je cyclus misschien irritant lang duurt, maar dat dat tenminste wel gewoon werkt ^O^
Bij mij boden ze toen ook nog aan om de menstruatie op te wekken en meteen te beginnen, maar dat zag ik zelf niet zitten.

quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:07 schreef snoenk het volgende:
Cryo is goed ontdooid *O*
Jippie!!
  maandag 16 april 2018 @ 21:56:32 #206
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_178565309
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:44 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Fijn dat je kunt beginnen met Clomid! Ik wist trouwens helemaal niet dat ze kunnen zien dat je geovuleerd hebt. Wel fijn om te weten dat je cyclus misschien irritant lang duurt, maar dat dat tenminste wel gewoon werkt ^O^
Bij mij boden ze toen ook nog aan om de menstruatie op te wekken en meteen te beginnen, maar dat zag ik zelf niet zitten.

[..]

Jippie!!
Geen idee hoe dat verder zit, heb ik ook niet naar doorgevraagd. Hier is dat niet aangeboden, maar ik vind het wel prima. We weten nu iig waar we mee aan de slag mogen.
pi_178608957
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:07 schreef snoenk het volgende:
Cryo is goed ontdooid *O*
Pupo dus! We gaan weer duimen. Wanneer mag je testen?
  donderdag 19 april 2018 @ 07:17:02 #208
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178615313
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 21:30 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Pupo dus! We gaan weer duimen. Wanneer mag je testen?
Geen idee eigenlijk, ik dacht dat dat ook 2 weken later was? Maar ik kan dat toch nooit volhouden en test altijd eerder.
Eerst maar eens afwachten of ik niet weer zo snel ongesteld word. Volgens normale cyclus zou ik nu al ongesteld moeten zijn maar eisprong was maandag een week geleden.
Maar lang verhaal kort *) ik test waarschijnlijk maandag voor het eerst. (week na terugplaatsing)
pi_178615589
Bij mij zagen ze in m’n bloedwaarden of ik geovuleerd had of niet. :)

Go snoenk!!
Dit, dat, alles.
pi_178629332
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 07:17 schreef snoenk het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, ik dacht dat dat ook 2 weken later was? Maar ik kan dat toch nooit volhouden en test altijd eerder.
Eerst maar eens afwachten of ik niet weer zo snel ongesteld word. Volgens normale cyclus zou ik nu al ongesteld moeten zijn maar eisprong was maandag een week geleden.
Maar lang verhaal kort *) ik test waarschijnlijk maandag voor het eerst. (week na terugplaatsing)
Ik testte beide keren (verse terugplaatsing) 10 dagen na de terugplaatsing positief. Eerder heb ik niet getest, omdat ik geen vals positieve test wilde door de Pregnyl. Maar bij een cryo gebruik je dat niet, denk ik?

Hopelijk zie je maandag twee mooie streepjes, of in ieder geval nog geen bloed. Duimen!

Niet iedereen hier leest in Z&G, dus van mij ook even een update. Gisteren voor het eerst het hartje gehoord O+ en vanmorgen een goede NIPT-uitslag *O* Het wordt nu langzaam tijd dit draadje te verlaten, of in ieder geval in het volgende topic uit de OP gelaten worden.

Ik hoop dat de diepste wens van alle lieve mensen hier uit komt :*
  vrijdag 20 april 2018 @ 06:25:47 #211
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178635537
Wat een goed nieuws peel! En hartje O+

Nee geen pregnyl gebruikt.
pi_178635820
Wat heerlijk Mrs Peel O+
pi_178649451
Wat fijn MrsPeel O+

Snoenk ik duim voor je!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  zondag 22 april 2018 @ 14:30:59 #214
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178673476
Snoenk.. morgen testen ? Vind je het spannend?

Hier morgen de hysteroscopie..
Vraagje... hoe heftig is het bloedverlies na afloop eigenlijk? De folder die ik heb is gecombineerd met laperoscopie en dat is toch net even een heftigere ingreep...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 22 april 2018 @ 18:02:32 #215
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178677732
Hysteroscopie is het nakijken/doorspoelen van de eileiders? Bij mij viel het toen erg mee met bloedverlies. Had wel paar uur last van redelijk pijnlijke krampen (meer dan tijdens menstruatie) maar daar heb ik normaal tijdens menstruatie dan ook niet veel last van.

Ja ik vind het wel spannend, bij beide had ik na een week een positieve test. Dus ik weet wel dat het nog niets hoeft te zeggen als hij negatief is maar denk wel dat ik dan iets minder optimistisch ben.

En succes morgen!
pi_178687216
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2018 14:30 schreef Barreltje het volgende:
Snoenk.. morgen testen ? Vind je het spannend?

Hier morgen de hysteroscopie..
Vraagje... hoe heftig is het bloedverlies na afloop eigenlijk? De folder die ik heb is gecombineerd met laperoscopie en dat is toch net even een heftigere ingreep...
Het lijkt wat meer dan het vaak is. Dat komt omdat ze met water je baarmoeder schoonspoelen en water icm een paar druppels bloed maakt dat heteen compleet bloedbad lijkt. Zorg wel dat je wat goed maandverband hebt, je verliest de uren erna nog wat water . Succes vandaag!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_178696568
Hoe is het gegaan vandaag, Barrel?

Ik ben zo blij als ik met de pil mag stoppen. Heb er echt heel erg last van. Nog 2.5 week. ;(
  maandag 23 april 2018 @ 18:24:06 #218
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178696957
Het viel me reuze mee! Tov een punctie is het een eitje!
Wel wat ongemakkelijk en wat steekjes en kriebels vandaag in mn buik maar niet zo heftig als na een punctie dus... klein beetje bloedverlies ivm de biopten die genomen zijn ..
Verder zag alles er goed en netjes uit en Geen afwijkingen gezien..
vandaag lekker op de bank gecrasht en morgen gewoon weer aan het werk.. ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 23 april 2018 @ 18:25:24 #219
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178696994
Snoenk al getest?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178697189
Gelukkig dat t meeviel!
  maandag 23 april 2018 @ 20:37:04 #221
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178700210
Fijn barrel!
Cygne wat rot dat je zo een last van de pil hebt :*

Helaas hartstikke negatief getest. Maar nog steeds geen bloedverlies dus ik duim en test nog even door.
  dinsdag 24 april 2018 @ 06:50:24 #222
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178707201
Duimen en testen hoeft niet meer -O-
pi_178707457
Ah wat klote snoenk. Knuffel
pi_178707563
-O-
Knuffel
pi_178707930
Wat balen snoenk :( Sterkte :*
pi_178709896
Snoenk. :*
pi_178711438
Wat naar Snoenk.
pi_178711966
Maar snoenk je bent wel vroeg ongesteld. Weer een week na de terugplaatsing al toch?
  dinsdag 24 april 2018 @ 13:22:14 #229
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178712232
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:02 schreef Arja het volgende:
Maar snoenk je bent wel vroeg ongesteld. Weer een week na de terugplaatsing al toch?
Ja nu 8 dagen na terugplaatsing. Maar eisprong is nu wel 2 weken geleden. Het was een terugplaatsing in eigen cyclus.

En bedankt iedereen :*
pi_178713389
Snoenk :* :* :*
Dit, dat, alles.
pi_178733743
Goedemiddag,

Hoewel ik weet dat het hier voornamelijk (of alleen??) vrouwen zijn die reageren wil ik toch even wat delen.

Allereerst is het eigenlijk gek hoe weinig mannen hierover iets delen, terwijl als ik merk wat het ons doet, dat kan toch niet anders dan dat dat voor meer mensen geldt? Ik kwam deze topic tegen zo'n ivf-traject zuigt eigenlijk best wel maar verder blijft het erg stil.

Wij zijn nu 4 jaar bezig om te kijken of we kindje kunnen krijgen. De afgelopen maanden hebben we 6 pogingen IUI gehad, zonder enig resultaat, en nu moeten we overwegen wat we willen.

Wat mij erg zwaar is gevallen, is eigenlijk hoe makkelijk er voorbij gegaan wordt aan wat voor impact het heeft op je relatie, je liefde voor elkaar, het verdriet en de hoop iedere keer weer. Bij ons is geen enkele reden waarom het NIET zou lukken, maar toch willen onze eitjes en zaadjes geen vriendjes worden.

Ik heb kneiter veel respect voor allereerst mijn vrouw en hoe ze het doet, maar ook voor jullie als ik alle verhalen zo lees.
pi_178734601
Snoenk :* dikke knuffel.

Barreltje fijn dat het meeviel! Nu gaan jullie weer starten toch?

Cygne aftellen! Balen dat de pil zoveel bijwerkingen heeft :{.

BBPieter welkom hier! Mannen zijn hier zeker ook welkom hoor. Wat wordt jullie vervolgtraject?

Ik geniet hier in de VS enorm. Wilde wel even kijken hoe het met jullie ging.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 25 april 2018 @ 16:08:14 #233
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178734748
Kirb, wij gaan idd weer beginnen als mijn cyclus begint..
met daarbij meteen de eerste horde: 4 mei moet ik naar Parijs voor een vergadering..
en dat kan ( met mijn nog niet helemaal stabiele cyclus) zomaar ook precies dag 3 zijn van de cyclus.. dus.. maar eens kijken hoe het loopt allemaal :) een maand wachten is geen optie, dan maar niet naar Parijs ( alhoewel ik daar wel enorm van zou balen :o )

en BB-Pieter.. op welke manier heft het effect op jullie relatie?

hier eigenlijk niet zo heel erg veel..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 25 april 2018 @ 18:06:56 #234
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_178736987
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 15:09 schreef BB-Pieter het volgende:
Goedemiddag,

Hoewel ik weet dat het hier voornamelijk (of alleen??) vrouwen zijn die reageren wil ik toch even wat delen.

Allereerst is het eigenlijk gek hoe weinig mannen hierover iets delen, terwijl als ik merk wat het ons doet, dat kan toch niet anders dan dat dat voor meer mensen geldt? Ik kwam deze topic tegen zo'n ivf-traject zuigt eigenlijk best wel maar verder blijft het erg stil.

Wij zijn nu 4 jaar bezig om te kijken of we kindje kunnen krijgen. De afgelopen maanden hebben we 6 pogingen IUI gehad, zonder enig resultaat, en nu moeten we overwegen wat we willen.

Wat mij erg zwaar is gevallen, is eigenlijk hoe makkelijk er voorbij gegaan wordt aan wat voor impact het heeft op je relatie, je liefde voor elkaar, het verdriet en de hoop iedere keer weer. Bij ons is geen enkele reden waarom het NIET zou lukken, maar toch willen onze eitjes en zaadjes geen vriendjes worden.

Ik heb kneiter veel respect voor allereerst mijn vrouw en hoe ze het doet, maar ook voor jullie als ik alle verhalen zo lees.
Dat het in dat topic erg stil is, komt omdat wij gestopt zijn met het ivf traject, ik zal mijn man (want het was zijn topic) eens vragen of hij er nog eens wil reageren

Snoenk :* dikke knuffel voor jou
Be happy with the little things in life
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 18:15:19 #235
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178737180
Mannen zijn altijd welkom in Dit topic. Ik denk dat het voor hen zelfs lastiger is omdat zij er minder makkelijk over praten met vrienden dan vrouwen met vriendinnen. Wij zijn momenteel even gestopt maar gaan er in oktober weer aan beginnen, wij zijn dan ook 4 jaar bezig.

Balen snoenk dat je ongesteld bent geworden!

Barrel hoe voel jij je nu? Fijn dat er niks geks is gevonden!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_178755205
Welkom BB-Pieter! Voor zijn eerste kindje schreef GV-man (ook een man ja) heel actief mee. Nu zou hij voor een tweede gaan maar ik heb hem al een tijdje niet gezien. Mijn man is geen prater/schrijver. Het gaat ook wel wat meer langs hem heen - hij heeft geen echo's en gaat dan ook niet mee. Het is dat hij mij prikt, anders merkte hij daar ook niets van. Hij heeft niet het lichaam waarbij elke verandering iets kan betekenen. Het heeft daardoor toch wat minder impact op hem dan op mij.
Is de volgende stap bij jullie IVF of zou je nog meer IUI pogingen kunnen doen? Wat raadt het ziekenhuis jullie aan?

quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 15:58 schreef Kirb het volgende:

Ik geniet hier in de VS enorm. Wilde wel even kijken hoe het met jullie ging.
Waar ben je nu Kirb?
Ik ben net weer terug, ik vond het fantastisch. Het was zo'n vakantie die je niet gemakkelijk zou kunnen doen met een kind (veel dagen van meer dan 6 uur in de auto bijvoorbeeld, veel dagen de hele dag op stap). Dat maakte ook dat de kinderwens wat naar de achtergrond ging - in tegenstelling tot andere vakanties waarbij je aan het strand zit met allemaal moeders met dikke buiken en peuters met schepjes en emmertjes.

We gaan nu weer een periode pauze houden. Ik denk dat we na de zomer weer aan de slag gaan met de volgende IVF-poging. Het plannen vind ik ook ingewikkeld. Ik krijg meer verantwoordelijkheden en meer uren op mijn werk. Dat wil ik ook graag maar het is natuurlijk helemaal niet handig in combinatie met dit traject. Ik weet nog niet welke keuzes ik daar in wil maken eigenlijk.

Barreltje: hoe kun je de punctie op drie dagen speling zo nauwkeurig inschatten? Bij mij was de punctie een maand later dan 'gepland'.
  vrijdag 27 april 2018 @ 08:17:06 #237
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178767856
@Bobby

bij mij gaat de behandeling van start zodra ik mijn cyclus begint, dus zonder eerst de cyclus plat te leggen ofzo..Ik heb ook altijd een regelmatige cyclus ( gehad) en beide keren is de punctie op dag 14 geweest.. Bij ons is eitjes niet echt het probleem.. Eerste ivf 17 eitjes en de icsi 19 eitjes .. dus we komen wel aan een minimum denk ik.. ;) het is voornamelijk afremmen van groei hier..

Een hele andere situatie dan vele andere hier..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178791807
Snoenk :* Wat stom zeg.

BB-Pieter, welkom hier. Mijn vriend post niet mee hier, zit ook niet op fok. Maar ook bij hem heeft het zeker wel impact, het traject waar je in gaat en de onzekerheid. Hij is vooral nog het meest bezig met mij opvangen als ik weer eens een huilbui heb omdat ik alles stom vind.

Kirb, fijn je vakantie O+

Barrel, weet je al wanneer je mag gaan beginnen?

En ook een :* voor DroomVrouwtje, Bobby en Majo.

Hier is het voor nu nog even wachten, als mijn cyclus weer wat langer duurt gaan we waarschijnlijk ergens in juli van start met clomid omdat het anders midden in mijn vakantie gaat vallen. En eerst maar lekker op vakantie hoor, de bergen in O+
Ik kocht eergisteren trouwens deze;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om mijn hoofd in leeg te schrijven O+
pi_178793417
Wat bijzonder! Ik ben zelf geen dagboekschrijver, dus dat is aan mij niet besteed. Maar fijn als het werkt voor jou :)
Ik ben vandaag ongesteld geworden. Ik had al een slecht gevoel over deze ronde en voelde het al aankomen, dus ik ben niet echt van streek. Maar het blijft jammer..
pi_178795185
Ik weet dat mijn man het traject ook behoorlijk heftig vind/vond.
Vooral bij de eerste.
Het geplande,het hopen van komt t nog goed...mijn hormonsters...ja hij heeft het flink te voortduren gehad.toch was hij het die dolgraag nog een kleine erbij wilde ik heb er lang over getwijfeld.
Feit dat we nu voor de 3e x dit traject doorlopen (en het relatief weinig voorsteld als ik jullie verhalen lees) maakt het wel gemakkelijker. Enige wat nu flink beroerd is is dat manlief met burn-out thuis zit en er nu dus meer op mijn schouders terecht komt...

Ondertussen hebben wij al bijna een wachtweek erop zitten... gaat snel dus ben benieuwd zou volgende week mooi kado voor mijn ouders zijn die zijn dan 39 jaar getrouwd
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_178797137
Spannend Eresh!
Ik hoop zo op een voorspoedig traject voor jullie. :*

Kunnen we straks hopelijk vier verjaardagen combineren. Geen straf!
  zondag 29 april 2018 @ 07:18:59 #242
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178803228
Bertha :*

Douche eendje wat fijn als dat werkt.

Bb welkom!

Spannend eresh. Hoop op een mooi cadeau voor jullie volgende week!
  maandag 30 april 2018 @ 09:11:56 #243
208890 June.
Seriously?
pi_178827803
Ik kom voorzichtig hier om de hoek kijken ;( Afspraak in juni bij de gynaecologie staat.. Dan zijn we ook een jaar bezig. Verdrietig om deze stap te moeten zetten, maar laat alles maar over me heen komen. Mijn cyclus is wel regelmatig, heb echter wel laatste maanden een week voordat ik ongesteld moet worden een soort spotting die dan overgaat in "the real deal" .

We hebben ons traject nog niet echt aan anderen verteld. Hoe gaan jullie hiermee om? Anderen weten wel dat we bezig zijn, maar dus niet hoe lang. Dat vond ik eerder wel prettig, nu weet ik het niet zo goed. Ik moet het misschien ook een keer op het werk komen vertellen, maar dat stel ik nog even uit tot na het evaluatie moment.
Shine bright like a diamond.
  maandag 30 april 2018 @ 10:51:41 #244
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_178829028
Hi June, jij ook helaas hier :*

Ik heb een aantal collega's op werk wel verteld, ook omdat zij mij een aantal jaar geleden met mijn pcos-klachten kunnen herinneren en die in alle hevigheid terug zijn. Haar en puistjes waar een puber trots op kan zijn :'). Ik denk dat je moet doen wat voor jou vooral goed voelt, voel je vooral niet verplicht naar anderen toe.
  maandag 30 april 2018 @ 12:29:22 #245
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178831572
June, welkom hier.. :{

Ik ben het eens met DE.. doe wat je zelf het beste vind, wat goed voelt.

Ik ben zelf 1 groot open boek en kan dit dus ook niet voor mezelf houden.. dus iedereen weet ervan.. we zitten nu ook 3 jaar in het traject ( we doen lekker rustig aan) en er wordt ons niet veel meer gevraagd.. men weet dat als er iets is, dat we het dan wel vertellen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 30 april 2018 @ 13:37:58 #246
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_178833597
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 12:29 schreef Barreltje het volgende:
June, welkom hier.. :{

Ik ben het eens met DE.. doe wat je zelf het beste vind, wat goed voelt.

Ik ben zelf 1 groot open boek en kan dit dus ook niet voor mezelf houden.. dus iedereen weet ervan.. we zitten nu ook 3 jaar in het traject ( we doen lekker rustig aan) en er wordt ons niet veel meer gevraagd.. men weet dat als er iets is, dat we het dan wel vertellen..
Ik ben er ook redelijk open over, maar heb lang niet altijd de behoefte om erover te praten en met bepaalde personen gaat momenteel vooral dit even op:


'Je bent nog zo jong, je hebt nog alle tijd'. 'Ach, wel meer vrouwen hebben een cyste'. 'Je moet er niet zoveel mee bezig zijn'. :')
  maandag 30 april 2018 @ 15:28:51 #247
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178836840
das inderdaad wel redelijk suf zulke opmerkingen .. die krijg ik iig niet.. (38 jaar and counting ;) )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 30 april 2018 @ 15:48:52 #248
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_178837408
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 15:28 schreef Barreltje het volgende:
das inderdaad wel redelijk suf zulke opmerkingen .. die krijg ik iig niet.. (38 jaar and counting ;) )
Bijna 31. Het is niet alsof ik 19 ben :')
  maandag 30 april 2018 @ 16:00:52 #249
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178837753
quote:
10s.gif Op maandag 30 april 2018 15:48 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Bijna 31. Het is niet alsof ik 19 ben :')
"ahhh joh.. toen ik zo jong als jij was.. "

nee hoor.. het is ALTIJD kut.. je wil NU een kind, niet over 10 jaar ( alhowel, als ik zeker zou weten dat ik over 10 jaar wel een kind zou krijgen dan zou ik er prima op kunnen wachten, maar dat is persoonlijk )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178838826
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 16:56 schreef BobbyMcGee het volgende:

Waar ben je nu Kirb?
Ik ben net weer terug, ik vond het fantastisch. Het was zo'n vakantie die je niet gemakkelijk zou kunnen doen met een kind (veel dagen van meer dan 6 uur in de auto bijvoorbeeld, veel dagen de hele dag op stap). Dat maakte ook dat de kinderwens wat naar de achtergrond ging - in tegenstelling tot andere vakanties waarbij je aan het strand zit met allemaal moeders met dikke buiken en peuters met schepjes en emmertjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 weken rondgereden in Arizona, Utah en Nevada. Het was echt super, maar ik merk dat ik er langzamerhand ook wel naar uitkijk om weer naar huis te gaan. Dat kan ik me van tevoren nooit voorstellen :D. Het was inderdaad wel het soort vakantie waarbij je wat afstand kon nemen van de kinderwens.

Ik verwacht eigenlijk dat we dan ook weer snel door kunnen met de laatste 2 IUI pogingen. Dat is iets waar ik dan weer minder naar uitkijk en ik ervaar nu zeker dat een pauze heel fijn is. Dus dat onthoud ik dan maar :).

Eresh wat spannend!!

June helaas welkom hier. En lastig is het he? Ik worstel er nog wel een beetje mee. Ik heb het mijn leidinggevende verteld toen we gingen starten met de IUI pogingen. De rest van mijn kleine team weet alleen dat er "iets" speelt waardoor ik soms even weg ben, maar ik heb ze gevraagd om er niet naar te vragen. Het is heel persoonlijk en je moet vooral doen wat voor jou en je vriend goed voelt.

Tof dat dagboek douche-eendje! Ik gebruik dit topic soms een beetje als dagboek :'). En bijna31boks.

:* voor iedereen!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  maandag 30 april 2018 @ 17:20:10 #251
208890 June.
Seriously?
pi_178839974
Thanks ladies :* Ik heb besloten om de OFO nog maar even af te wachten, er kunnen nog zoveel scenario's spelen.. Eerst maar eens op vakantie straks (rondreis Griekenland O+ ).

@ kirb, zo gaaf! Hebben wij aantal jaar geleden ook gedaan. Super indrukwekkend en inderdaad echt iets om even je zinnen te verzetten.
Shine bright like a diamond.
pi_178873980
quote:
17s.gif Op maandag 30 april 2018 13:37 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik ben er ook redelijk open over, maar heb lang niet altijd de behoefte om erover te praten en met bepaalde personen gaat momenteel vooral dit even op:
[ afbeelding ]

'Je bent nog zo jong, je hebt nog alle tijd'. 'Ach, wel meer vrouwen hebben een cyste'. 'Je moet er niet zoveel mee bezig zijn'. :')
Bah wat ik daar een hekel aan als mensen dat zeggen. Vooral omdat je er helemaal niet mee kan. Je gevoel wordt er niet minder op.
Sterkte meid. Hopelijk kan je die opmerkingen een beetje naast je neer leggen. Ik probeerde altijd te denken zo van die weten niet beter. Gewoon erg naïef
pi_178886012
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 17:20 schreef June. het volgende:
Thanks ladies :* Ik heb besloten om de OFO nog maar even af te wachten, er kunnen nog zoveel scenario's spelen.. Eerst maar eens op vakantie straks (rondreis Griekenland O+ ).

@ kirb, zo gaaf! Hebben wij aantal jaar geleden ook gedaan. Super indrukwekkend en inderdaad echt iets om even je zinnen te verzetten.
Welkom in het topic June. Jammer dat het nodig is :*

Ik heb net voor mijn vakantie iets over het traject aan mijn leidinggevende verteld. Eén andere collega is ook op de hoogte. Het viel me dit keer, met het ivf-traject, een stuk moeilijker te combineren met werk dan eerder met de IUI-pogingen. Dat ligt niet zozeer aan werk, maar wel aan het feit dat het in het ziekenhuis een stuk drukker was en de afspraken daar niet erg flexibel te plannen waren. Uiteindelijk is het altijd net goed gegaan, maar dat maakte het wel stressvol.
  woensdag 2 mei 2018 @ 11:03:55 #254
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178886324
wij gaan weer beginnen *O* en ik heb er gewoon weer zin in! :D
kom maar door met die tweeling! :P

en.. zoals altijd.. mijn meeting vrijdag in Parijs gaat dus wsl niet door ivm 1e echo. 8)7
holadijee.. welkom bij het circus weer _O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178887028
Barreltje, ik duim voor die tweeling voor jullie :*

En helaas om weer nieuwe aanwas, welkom June. En even uit nieuwsgierigheid, jullie zijn nog geen jaar bezig begrijp ik. Wat maakte dat jullie nu naar de fertiliteitspoli willen? Verwachten jullie dat er iets niet goed is?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 2 mei 2018 @ 12:46:06 #256
269689 crew  Viv
pi_178888683
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
En helaas om weer nieuwe aanwas, welkom June. En even uit nieuwsgierigheid, jullie zijn nog geen jaar bezig begrijp ik. Wat maakte dat jullie nu naar de fertiliteitspoli willen? Verwachten jullie dat er iets niet goed is?
Tegen de tijd dat de afspraak is zijn ze wél een jaar bezig, en dan is een verwijzing naar de poli standaard beleid. :)
pi_178890042
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:46 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat de afspraak is zijn ze wél een jaar bezig, en dan is een verwijzing naar de poli standaard beleid. :)
Dat het mag, wil nog niet zeggen dat het moet of zo hoort. Ik kan me ook zo voorstellen dat als alles in orde lijkt (regelmatige cyclus, geen fertiliteitsbelemmerende factoren bij het paar en dus ook een normale semenanalyse via de huisarts) dat je het nog een (half) jaar zelf probeert. Ik vond het namelijk echt niet leuk om voor onze kinderwens naar het ziekenhuis te moeten, en ik weet dat dat niet voor iedereen geldt, maar als je echt nog een goede kans hebt om het zelf te doen zou ik die met beide handen aangrijpen. Het ziekenhuis of de hulp loopt niet weg. Maar dat is mijn projectie...

Hopelijk kan June de afspraak om de best mogelijke reden annuleren!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 2 mei 2018 @ 14:05:56 #258
269689 crew  Viv
pi_178890609
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:39 schreef Mrs.Peel het volgende:
Hopelijk kan June de afspraak om de best mogelijke reden annuleren!
Dat sowieso! O+ En de uitkomst van zo'n OFO kan ook zijn dat ze een goede kans maken en het weer zelf mogen proberen. Ik kan me voorstellen dat ze vanwege die spotting wil checken of ze niet te snel ongesteld wordt na de eisprong.
  woensdag 2 mei 2018 @ 15:24:30 #259
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178892392
Vanmorgen zo blij als een kind.. toch maar even navragen hoe het met m'n bloedwaarden is.. die zijn dus niet goed mbt de schildklier voor de kenners 3.1 maar moet onder 2.6 zijn geloof ik dus de poging gaat nu niet door..
en ik ben er even helemaal van slag door -O-
nu dus aan de slag met pilletjes en dan als de waarde onder de 2.6 is weer een poging doen.. wanneer? niemand die het weet ?

iemand meer ervaring met schildklier klachten ??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178892494
Wat balen Barreltje :{ Gebruik je al medicijnen voor je schildklier?
  woensdag 2 mei 2018 @ 15:34:42 #261
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178892562
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 15:30 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat balen Barreltje :{ Gebruik je al medicijnen voor je schildklier?
Nee nog helemaal niet.. Ik ben er allemaal niet bekend mee dus het komt nogal rauw op mn dak...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178892662
quote:
7s.gif Op woensdag 2 mei 2018 15:24 schreef Barreltje het volgende:
Vanmorgen zo blij als een kind.. toch maar even navragen hoe het met m'n bloedwaarden is.. die zijn dus niet goed mbt de schildklier voor de kenners 3.1 maar moet onder 2.6 zijn geloof ik dus de poging gaat nu niet door..
en ik ben er even helemaal van slag door -O-
nu dus aan de slag met pilletjes en dan als de waarde onder de 2.6 is weer een poging doen.. wanneer? niemand die het weet ?

iemand meer ervaring met schildklier klachten ??
Wat kut, Barreltje. Tink89 heeft volgens mij ervaring met schildkliergedoetjes.

Sterkte.
pi_178892707
quote:
7s.gif Op woensdag 2 mei 2018 15:34 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Nee nog helemaal niet.. Ik ben er allemaal niet bekend mee dus het komt nogal rauw op mn dak...
Maar waarom moet je dan medicijnen? Is dat protocol bij onbegrepen verminderde vruchtbaarheid? Normaal gesproken wordt de waarde die je opschrijft niet als afwijkend gezien bij deze hoogte.
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:31:40 #264
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178893556
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 15:42 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Maar waarom moet je dan medicijnen? Is dat protocol bij onbegrepen verminderde vruchtbaarheid? Normaal gesproken wordt de waarde die je opschrijft niet als afwijkend gezien bij deze hoogte.
Het is natuurlijk wel de 3e icsi poging die we gaan doen,misschien dat het daar mee te maken heeft?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178893717
quote:
7s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:31 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel de 3e icsi poging die we gaan doen,misschien dat het daar mee te maken heeft?
Misschien wel. Ik kan me niet herinneren dat er bij ons over gesproken is, of dat het geprikt is. Maar we weten al dat elk ziekenhuis het net weer even anders doet. Weet je al wat meer, over wanneer je weer geprikt wordt? En een schrale troost, gaat Parijs nu wel door?
  woensdag 2 mei 2018 @ 17:02:05 #266
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178894227
Ik had net alles geregeld om niet naar Parijs te gaan. ( het is momenteel ook een drama met trein/vliegtickets) dus dat laat ik gewoon even voor wat het is en doe het via video conferentie.. over een paar maanden ben ik wel weer in Parijs.. komt wel goed..

En ja.. blijkbaar overal anders.. Ik las op een schildklier forum dat voor icsi/ivf de perfecte LSH 1 zou zijn.. nu wat artikelen van een of andere hoogleraar op te zoeken.. lang leve internet..

De schok is nu wel wat weg.. July en augustus zetten we dan maar alvast met potlood op de kalender. Juni is veel te vol..

En nu naar het strand daar een wijntje drinken :6
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178894384
quote:
7s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:02 schreef Barreltje het volgende:
Ik had net alles geregeld om niet naar Parijs te gaan. ( het is momenteel ook een drama met trein/vliegtickets) dus dat laat ik gewoon even voor wat het is en doe het via video conferentie.. over een paar maanden ben ik wel weer in Parijs.. komt wel goed..

En ja.. blijkbaar overal anders.. Ik las op een schildklier forum dat voor icsi/ivf de perfecte LSH 1 zou zijn.. nu wat artikelen van een of andere hoogleraar op te zoeken.. lang leve internet..

De schok is nu wel wat weg.. July en augustus zetten we dan maar alvast met potlood op de kalender. Juni is veel te vol..

En nu naar het strand daar een wijntje drinken :6
Zuip ze c_/

:*
pi_178895281
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 15:42 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Maar waarom moet je dan medicijnen? Is dat protocol bij onbegrepen verminderde vruchtbaarheid? Normaal gesproken wordt de waarde die je opschrijft niet als afwijkend gezien bij deze hoogte.
Normaal gezien niet, maar voor een zwangerschap is het wel aan de hoge kant.

Ik kreeg de vorige keer met 2.9 een go voor starten icsi. Was net op het randje.
pi_178897171
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:39 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Dat het mag, wil nog niet zeggen dat het moet of zo hoort. Ik kan me ook zo voorstellen dat als alles in orde lijkt (regelmatige cyclus, geen fertiliteitsbelemmerende factoren bij het paar en dus ook een normale semenanalyse via de huisarts) dat je het nog een (half) jaar zelf probeert. Ik vond het namelijk echt niet leuk om voor onze kinderwens naar het ziekenhuis te moeten, en ik weet dat dat niet voor iedereen geldt, maar als je echt nog een goede kans hebt om het zelf te doen zou ik die met beide handen aangrijpen. Het ziekenhuis of de hulp loopt niet weg. Maar dat is mijn projectie...

Hopelijk kan June de afspraak om de best mogelijke reden annuleren!
Sterker nog, als uit de OFO niks blijkt te komen is een half jaar zelf nog proberen standaard beleid.
Neemt niet weg dat ik dat half jaar proberen als heel erg naar en a-relaxt heb ervaren. Ondanks dat er volgens de standaard onderzoeken niks aan de hand is, is 1.5 jaar wachten, terwijl alles goed lijkt, heel naar en onzeker. Ik zat juist erg te wachten op de hulp uit het ziekenhuis, ondanks dat het alles behalve leuk is. Hulp loopt idd niet weg. Maar zo'n opmerking is m.i. net zo pijnlijk als 'maar je bent nog zo jong', 'niet aan denken dan word je vanzelf zwanger'.
Die wens is zo groot! Of er nu iets mis is of in eerste instantie niks. Ik vond het 2 lange jaren...
  woensdag 2 mei 2018 @ 19:26:28 #270
208890 June.
Seriously?
pi_178897455
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
Barreltje, ik duim voor die tweeling voor jullie :*

En helaas om weer nieuwe aanwas, welkom June. En even uit nieuwsgierigheid, jullie zijn nog geen jaar bezig begrijp ik. Wat maakte dat jullie nu naar de fertiliteitspoli willen? Verwachten jullie dat er iets niet goed is?
Als we de afspraak hebben zijn we een jaar bezig. Ik hoop dat ik de afspraak dan weer mag annuleren, maar dan staat hij maar vast.

Ik zie het inderdaad als een check of alles goed is. Controle van zaad bij vriend (doet mijn huisarts trouwens ook niet), echo bij mij etc. Als dat goed is dan kan ik er (zeg ik nu) ook prima mee leven om nog wat langer geduld te hebben.
Shine bright like a diamond.
pi_178897570
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 19:15 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Sterker nog, als uit de OFO niks blijkt te komen is een half jaar zelf nog proberen standaard beleid.
Neemt niet weg dat ik dat half jaar proberen als heel erg naar en a-relaxt heb ervaren. Ondanks dat er volgens de standaard onderzoeken niks aan de hand is, is 1.5 jaar wachten, terwijl alles goed lijkt, heel naar en onzeker. Ik zat juist erg te wachten op de hulp uit het ziekenhuis, ondanks dat het alles behalve leuk is. Hulp loopt idd niet weg. Maar zo'n opmerking is m.i. net zo pijnlijk als 'maar je bent nog zo jong', 'niet aan denken dan word je vanzelf zwanger'.
Die wens is zo groot! Of er nu iets mis is of in eerste instantie niks. Ik vond het 2 lange jaren...
Meestal laat ik dit soort dingen van me af glijden omdat ik voor mezelf weet wat ik bedoel. Nu voel ik toch de behoefte om me te verdedigen of uit te leggen.

Ik weet juist alle kanten van de medaille, ik heb het allemaal meegemaakt. Dus om mij nu te betichten van een ondoordachte kwetsende opmerking vind ik (mijn mening dus hè?) niet helemaal kies. En zeker niet de vergelijking met de door jou genoemde opmerkingen! Wij hebben 5 jaar moeten wachten op deze zwangerschap, met alle narigheid en teleurstellingen die je kunt bedenken, en dan nu gelukkig een goede uitkomst (hoop ik, het voelt nog als jinxen, was het maar oktober...). Mijn punt? Wachten sucks, medisch ingrijpen sucks, niet iedereen ervaart het als een grote opluchting.
pi_178897612
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 19:26 schreef June. het volgende:

[..]

Als we de afspraak hebben zijn we een jaar bezig. Ik hoop dat ik de afspraak dan weer mag annuleren, maar dan staat hij maar vast.

Ik zie het inderdaad als een check of alles goed is. Controle van zaad bij vriend (doet mijn huisarts trouwens ook niet), echo bij mij etc. Als dat goed is dan kan ik er (zeg ik nu) ook prima mee leven om nog wat langer geduld te hebben.
Duidelijk! Stom overigens dat de huisarts geen semenanalyse wil aanvragen, is simpel en geeft al veel informatie. Succes! Ik hoop op goede uitslagen ^O^
  woensdag 2 mei 2018 @ 19:37:14 #273
208890 June.
Seriously?
pi_178897725
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 19:32 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Duidelijk! Stom overigens dat de huisarts geen semenanalyse wil aanvragen, is simpel en geeft al veel informatie. Succes! Ik hoop op goede uitslagen ^O^
Ik denk dat als ik erop zou aandringen dat ze het wel zou doen. Maar ik wil ook graag een echo en eventueel lab. Heb namelijk voor menstruatie al spotting, dus misschien is er hormonaals iets mis of heb ik een poliep oid. We’ll see.

En barrel, wat raar van die TSH waarde. Die is namelijk volstrekt normaal bij iemand zonder schildklierproblemen. Is dat standaard de richtlijn??
Shine bright like a diamond.
pi_178898776
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 19:30 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Meestal laat ik dit soort dingen van me af glijden omdat ik voor mezelf weet wat ik bedoel. Nu voel ik toch de behoefte om me te verdedigen of uit te leggen.

Ik weet juist alle kanten van de medaille, ik heb het allemaal meegemaakt. Dus om mij nu te betichten van een ondoordachte kwetsende opmerking vind ik (mijn mening dus hè?) niet helemaal kies. En zeker niet de vergelijking met de door jou genoemde opmerkingen! Wij hebben 5 jaar moeten wachten op deze zwangerschap, met alle narigheid en teleurstellingen die je kunt bedenken, en dan nu gelukkig een goede uitkomst (hoop ik, het voelt nog als jinxen, was het maar oktober...). Mijn punt? Wachten sucks, medisch ingrijpen sucks, niet iedereen ervaart het als een grote opluchting.
Ho ho, misschien was mijn vergelijking met nare opmerkingen niet heel handig, maar jij spuit hier jouw projectie en ik geef je een tegengeluid. Uit jouw bericht proef ik dat je de stap van June snel vindt en dat, als jij de keuze had gehad, je nog een half jaar had gewacht als er niks bijzonders mis is. En ik benoem dat, ook als er niks aanwijsbaars mis is, dat een hele nare, frustrerende aangelegenheid kan zijn en dat je er niet 'zomaar fluitend een half jaar aan vast plakt'. Ik denk dat ik met name het laatste stuk lastig vind. Ik heb dat half jaar als heel zwaar en verdrietig ervaren en er zijn dus ook mensen die dat niet tof vinden. Jij had ervoor gekozen als het kon, ik vond het een nare periode. En ja, het hele medische circus is heel vervelend en naar, maar het feit dat er hulp kwam heeft mij meer rust geven, ondanks de onzekerheid :)
En sorry voor de vergelijking met de nare opmerkingen, maar hij kwam bij mij wel even zo binnen.
pi_178898923
Zo, nu we allebei ons plasje er overheen hebben gedaan, is het klaar. Kom, we horen hier niet (echt) meer, op naar Z&G en doorbroeden 8-)
  woensdag 2 mei 2018 @ 20:49:57 #276
208890 June.
Seriously?
pi_178899554
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:26 schreef Mrs.Peel het volgende:
Zo, nu we allebei ons plasje er overheen hebben gedaan, is het klaar. Kom, we horen hier niet (echt) meer, op naar Z&G en doorbroeden 8-)
Haha ik wilde geen discussie aanwakkeren hoor :D voor beide kanten is wat te zeggen, het is allemaal zo persoonlijk. Iedereen ervaart het weer anders. Hopelijk mag iedereen hier jullie snel volgen O+
Shine bright like a diamond.
pi_178899953
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:49 schreef June. het volgende:

[..]

Haha ik wilde geen discussie aanwakkeren hoor :D voor beide kanten is wat te zeggen, het is allemaal zo persoonlijk. Iedereen ervaart het weer anders. Hopelijk mag iedereen hier jullie snel volgen O+
Hear hear!
  woensdag 2 mei 2018 @ 21:16:17 #278
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178900470
Barrel wat klote :*
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 21:30:40 #279
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178900939
Weet iemand hoe het nu zit met zika en een icsi traject? Wij gaan in augustus naar Indonesië en willen daarna weer beginnen. Nu las ik dat je in sommige ziekenhuizen dan in de twee maanden daarna geen traject mag doen. In Indonesië is zika aangetroffen in het verleden maar momenteel niet actief. Vivi weet jij daar meer over?

Barrel wat balen zeg -O-

En June hopelijk is het helemaal niet nodig dit traject, maar snap dat je de afspraak al hebt staan :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 2 mei 2018 @ 21:52:35 #280
269689 crew  Viv
pi_178901691
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 21:30 schreef MaJo het volgende:
Weet iemand hoe het nu zit met zika en een icsi traject? Wij gaan in augustus naar Indonesië en willen daarna weer beginnen. Nu las ik dat je in sommige ziekenhuizen dan in de twee maanden daarna geen traject mag doen. In Indonesië is zika aangetroffen in het verleden maar momenteel niet actief. Vivi weet jij daar meer over?
Ja.
De Nederlandse informatie houdt een wachttijd aan van 1 maand voor vrouwen en 2 maanden voor mannen na een reis naar een Zika-gebied. Het Amerikaanse CDC is veel voorzichtiger: 2 maanden wachten voor vrouwen en 6 (!) maanden wachten voor mannen. Overigens is Indonesië zowel volgens het CDC als volgens de WHO (waar de Nederlandse informatie naar doorlinkt) een gebied waar Zika-besmettingen wél nog steeds gaande zijn. Kun je nog omboeken naar een USA-reis? :X
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 23:00:58 #281
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178903409
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 21:52 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja.
De Nederlandse informatie houdt een wachttijd aan van 1 maand voor vrouwen en 2 maanden voor mannen na een reis naar een Zika-gebied. Het Amerikaanse CDC is veel voorzichtiger: 2 maanden wachten voor vrouwen en 6 (!) maanden wachten voor mannen. Overigens is Indonesië zowel volgens het CDC als volgens de WHO (waar de Nederlandse informatie naar doorlinkt) een gebied waar Zika-besmettingen wél nog steeds gaande zijn. Kun je nog omboeken naar een USA-reis? :X
We hebben al geboekt en ik wil er ook graag heen :) ik denk dat we die 2 maanden maar voor lief moeten nemen. Wat maakt dat nog uit op 4 jaar bezig :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 2 mei 2018 @ 23:46:17 #282
269689 crew  Viv
pi_178904134
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 23:00 schreef MaJo het volgende:
We hebben al geboekt en ik wil er ook graag heen :) ik denk dat we die 2 maanden maar voor lief moeten nemen. Wat maakt dat nog uit op 4 jaar bezig :')
Nog lang niet alles is bekend over Zika. We weten dat het soms nog 6+ maanden in het sperma aan te tonen is, maar het is nog niet zeker of mannen al die maanden ook besmettelijk zijn. Ik ben zo'n zekere-voor-het-onzekere type, dus ik zou zelf wel van die 6 maanden wachten uitgaan. Of 6 maanden ook niks uitmaakt op 4 jaar kan ik niet overzien. :*
SPOILER: Zo voorzichtig was ik zelf met Zika
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: Die wachttijden van hierboven gaan overigens om zwanger worden in het algemeen, over de situatie bij ICSI weten we nog niet genoeg. Mogelijk zijn de risico's dan lager vanwege de bewerking van het sperma, zie deze informatie over andere infectieziekten:https://www.nvog.nl/wp-co(...)s-1.0-28-05-2015.pdf

[ Bericht 1% gewijzigd door Viv op 03-05-2018 07:09:17 ]
  donderdag 3 mei 2018 @ 07:58:52 #283
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178906982
Majo.. balen zeg! En herkenbaar hoor.. Ik had ook in mn hoofd dat zika voornamelijk in Afrika en zuid en midden Amerika voor kwam...

Wij zijn driftig op zoek naar landen waar we nog WEL op vakantie kunnen in October..
Tegen die tijd maar bekijken.. hier was de vraag vanuit het ziekenhuis : " de afgelopen 2 maanden "

Nu we door mij 2 maanden uitstel hebben zit mn lief ook aan de 6 maanden geen zika, dus helemaal veilig ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178907140
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2018 07:58 schreef Barreltje het volgende:


Wij zijn driftig op zoek naar landen waar we nog WEL op vakantie kunnen in October..


Wij zitten met precies hetzelfde :') ik wil dat risico gewoon echt niet nemen, zou naderhand het liefst een heel jaar wachten. Maar dat heb ik er natuurlijk niet voor over :+
Dus gaan we naar Engeland en blijf ik hopen dat het met kids ook ooit lukt om naar Peru te gaan..
pi_178907159
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 23:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

We hebben al geboekt en ik wil er ook graag heen :) ik denk dat we die 2 maanden maar voor lief moeten nemen. Wat maakt dat nog uit op 4 jaar bezig :')
Knap dat je dat zo kunt zien. Ik zou denken dat het alleen maar prangender wordt!
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 08:55:03 #286
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178907262
Ik heb er nog eens over nagedacht en ik denk dat het wel losloopt. Zo'n icsi traject duurt al gauw een week of 6 tot de punctie en we beginnen natuurlijk niet meteen weer. Dus die 2 maanden halen we dan wel :)

Om deze reden skippen we al jaren zuid Amerika maar niet bij stilgestaan (meer) dat het in Azië ook gewoon voor komt :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 08:56:16 #287
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178907274
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 08:41 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Knap dat je dat zo kunt zien. Ik zou denken dat het alleen maar prangender wordt!
Enerzijds wel maar anderzijds gaat de tijd ook gewoon zo snel dat ik uit ervaring weet dat die 2 maanden toch zo om zijn.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 3 mei 2018 @ 12:41:48 #288
319308 Tink89
To live is to dance
pi_178911444
Quoten gaat mis, maar ja hallo, schildklierpatiënt hier.

Welke waarde is precies zo hoog Barrel? Je tsh? Want die mag normaal gesproken tot ongeveer 4 gaan. Elk ziekenhuis en lab hanteren daar wel hun eigen normwaarden voor, dus dat verschilt.

1 wordt gezien als de ideale waarde, de minimale waarde is 0,3 ongeveer. Mijn waarde is al een jaar ofzo < 0,02, maar mijn schildklier werkt dan ook te snel. Mijn endocrinoloog hecht veel meer waarde aan de FT4 en de T3-waarden dan aan TSH, die vindt ze nietszeggend.

En schildkliermedicatie heeft zeker een week of 6 tot 8 nodig om resultaat te tonen. Hopelijk gaat het bij jullie in één keer goed en hoef je niet eerst een paar keer je dosering bij te stellen.

Pm gerust als je wilt, ik hoor hier eigenlijk niet meer... maar deel met liefde ervaringen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 3 mei 2018 @ 13:29:53 #289
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178912768
tnx Tink, je hebt PM! :*

Net een mail aan de ivf afdeling gestuurd, met daarin ook de vraag hoe het heft kunnen gebeuren dat de hysteroscopie ( + scratching) wel door is gegaan terwijl ze wisten dat de schildklier waarden niet goed waren.. je zou denken dat zoiets dan toch in een dossier staat .. :? 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178984775
Wat ontzettend balen Barreltje, daar zit je echt niet op te wachten :{. Ben benieuwd wat je ZH zegt.

Ik ben zaterdag thuis gekomen van vakantie, gister ongesteld geworden (timing :P) en vandaag dus gelijk kunnen bellen voor een eerste echo. Morgen weer beginnen met spuiten en volgende week dinsdag een eerste follikelmeting. Nog 2 IUI's, we gaan er weer met nieuwe moed tegenaan :).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  maandag 7 mei 2018 @ 11:19:56 #291
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_178985686
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:29 schreef Barreltje het volgende:
tnx Tink, je hebt PM! :*

Net een mail aan de ivf afdeling gestuurd, met daarin ook de vraag hoe het heft kunnen gebeuren dat de hysteroscopie ( + scratching) wel door is gegaan terwijl ze wisten dat de schildklier waarden niet goed waren.. je zou denken dat zoiets dan toch in een dossier staat .. :? 8)7
Er in staan zal het vast wel, maar of het door de juiste personen gelezen is blijft dan nog altijd de vraag. Communicatie in ziekenhuizen loopt niet altijd lekker weet ik vanuit de professionele kant :'). Het is wel ontzettend balen Barrel :*

quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 10:22 schreef Kirb het volgende:
Wat ontzettend balen Barreltje, daar zit je echt niet op te wachten :{. Ben benieuwd wat je ZH zegt.

Ik ben zaterdag thuis gekomen van vakantie, gister ongesteld geworden (timing :P) en vandaag dus gelijk kunnen bellen voor een eerste echo. Morgen weer beginnen met spuiten en volgende week dinsdag een eerste follikelmeting. Nog 2 IUI's, we gaan er weer met nieuwe moed tegenaan :).
Ongesteld-boks. Volgens de dame van de poli hier is het vast ' volle maan geweest want iedereen belt ineens dat ze ongesteld zijn geworden' . Veel succes deze ronde :*

Ik mag woensdag voor een uitgangsecho en dan hopelijk groen licht om te starten met clomid. En ik heb net maar even ingelogd op 'mijn.ziekenhuis' (lang leve het patientenportaal van HiX O+), even alle communicatie gelezen en mijn bloedwaarden geinspecteerd :7
pi_178986680
Spannend douche-eendje!
Handig hè dat inloggen bij het ziekenhuis?.

Hier zit de eerste prik er al weer in. Ik ben zo benieuwd wat het ons gaat brengen deze keer. Ons leven is wel een stuk rustiger dan tijdens het vorige traject. Da's wel chill.
  maandag 7 mei 2018 @ 12:13:48 #293
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_178986815
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:07 schreef Cygne het volgende:
Spannend douche-eendje!
Handig hè dat inloggen bij het ziekenhuis?.

Hier zit de eerste prik er al weer in. Ik ben zo benieuwd wat het ons gaat brengen deze keer. Ons leven is wel een stuk rustiger dan tijdens het vorige traject. Da's wel chill.
Ik ben heel benieuwd wat mij te wachten staat, wat ik ga merken van de clomid en of er geen overstimulatie plaats gaat vinden. En dat inloggen in het ziekenhuis is vooral grappig ' vanaf de andere kant'.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178987065
Oh da's wel lollig dan inderdaad!
  maandag 7 mei 2018 @ 13:52:19 #295
56471 pinquit
oh my lama!
pi_178988358
quote:
17s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:13 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd wat mij te wachten staat, wat ik ga merken van de clomid en of er geen overstimulatie plaats gaat vinden. En dat inloggen in het ziekenhuis is vooral grappig ' vanaf de andere kant'.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, zo leuk! Wat voor analist ben je en waar werk je?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 7 mei 2018 @ 16:05:07 #296
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178992081
HiX.. ik ben er nu geloof ik ook bekend in :')

wat een ziekenhuis bureaucratie zeg!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:R :R :R :R :R
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178992686
quote:
7s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:05 schreef Barreltje het volgende:
HiX.. ik ben er nu geloof ik ook bekend in :')

wat een ziekenhuis bureaucratie zeg!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:R :R :R :R :R
:o :( Wat een verhaal!
  maandag 7 mei 2018 @ 17:47:06 #298
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_178994485
quote:
7s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:05 schreef Barreltje het volgende:
HiX.. ik ben er nu geloof ik ook bekend in :')

wat een ziekenhuis bureaucratie zeg!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:R :R :R :R :R
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Serieus Barrel, ik zou echt even ontploft zijn :X
  maandag 7 mei 2018 @ 19:10:28 #299
208890 June.
Seriously?
pi_178996228
En kun je nagaan, HiX is zoveel fijner dan epic.. Het kan dus nog slechter ;(
Shine bright like a diamond.
pi_178997039
Pfffft Barrel
pi_178997349


[ Bericht 100% gewijzigd door SQ op 07-05-2018 21:14:58 (Niet nodig. ) ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')