abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177782282
quote:
Olcay Gulsen noemt de mode-industrie racistisch. Ook de televisiewereld is volgens de ondernemer "extreem blank en geen reflectie van de maatschappij".

"Ook daar wordt gedacht: blond verkoopt", zegt de 37-jarige Gulsen, wier ouders van Koerdisch-Armeense afkomst zijn, in gesprek met de Volkskrant. "Met Jandino (Asporaat, red.) hebben ze één excuusneger op de zaterdagavond. Zelf ben ik niet te donker en ik spreek goed Nederlands."

Volgens Gulsen, die modemerk SuperTrash opzette, is er de afgelopen jaren bar weinig veranderd in de modewereld. "Nu wordt een zwart model op de cover gezet: kijk eens hoe vooruitstrevend wij zijn, wij vieren alle geuren en kleuren die er in de wereld bestaan. Het is onecht."

Gulsen maakte onlangs bekend dat ze gestopt is als CEO bij SuperTrash omdat haar televisieprojecten te veel tijd van haar vragen. Ze staat regelmatig aan de desk bij RTL Boulevard en was de afgelopen tijd te zien in Wie is de Mol?
https://www.nu.nl/achterk(...)eld-racistisch-.html

Zeker een gezellig avondje met Sylvana gehad afgelopen week ofzo...
Eerst lekker cashen in die racistische wereld, en nu ineens met dit verhaal komen nadat je eruit stapt :')

Hoop dat ze nu d'r eigen glazen in heeft gegooid met deze trieste aandachttrekkerij voor d'r 'televisieprojecten'.
pi_177782313
Waar kuzu de rechterhand is, is zij de linker.
pi_177782356
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:48 schreef macuscam het volgende:
Gulsen maakte onlangs bekend dat ze gestopt is als CEO bij SuperTrash omdat haar televisieprojecten te veel tijd van haar vragen. Ze staat regelmatig aan de desk bij RTL Boulevard en was de afgelopen tijd te zien in Wie is de Mol?
Dat geeft toch te denken; hoe succesvol is dat merk van haar dan eigenlijk?

Ik bedoel waar stoppen als CEO en 3x per week aanschuiven bij een of ander flutprogramma?

Dat kan imo alleen maar als dat laatste meer pegels in het laatje brengt.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177782426
Ze heeft gewoon gelijk.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 01:49:31 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177782781
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 00:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ze heeft gewoon gelijk.
Voorspelbaar
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_177782923
Waarom denkt ze dat ze mee mocht doen met WIDM? Zij als excuusturk en Simone als excuusneger. Olcay had qua tests ook niet in de finale gestaan, maar ja, er stonden al twee blanke mannen in de finale. Het Sylvana-kamp was gaan hinniken als er nóg een blanke in de finale had gestaan.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_177782954
Ze heeft toch een beetje gelijk? Het is ook allemaal onecht. Tijdschriften die een zwart model op de cover zetten en dan doen alsof ze zo vooruitstrevend en antiracistisch zijn doen dit alleen om als vooruitstrevend en antiracistisch gezien te worden omdat vooruitstrevend en antiracistisch zijn waarschijnlijk hip is onder hun doelgroep. Het is naar aanleiding van de maatschappelijke discussie dat dit gedaan wordt en niet andersom. Dat is niet vooruitstrevend maar opportunistisch.

De BNNVARA die een negerin bij Matthijs van Nieuwkerk aan tafel zet en hem dan continue laat benoemen dat ze zwart en vrouw is doet dit alleen om te laten zien hoe vooruitstrevend en antiracistisch de VARA wel niet is. Terwijl de best betaalde mensen bij de BNNVARA gewoon allemaal blanke mannen zijn.

Ik zou het niet direct racistisch willen noemen maar ik vind het wel degelijk nep en hypocriet. En tegelijk vind ik het een beetje dom (of slim) en vermakelijk dat daadwerkelijk (zelfbenoemde) vooruitstrevende en antiracistische mensen zich zo makkelijk voor het karretje van dit soort (media)bedrijven laten spannen en zich laten lenen voor de rol van "neger omdat het moet". Die mensen zijn naar mijn mening niet vooruitstrevend maar opportunistisch.

[ Bericht 1% gewijzigd door Windhapper op 13-03-2018 02:48:03 ]
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_177783080
Nederlandse televisie uit het seizoen 1957-1959:

pi_177783087
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 02:40 schreef Windhapper het volgende:
Ze heeft toch een beetje gelijk? Het is ook allemaal onecht. Tijdschriften die een zwart model op de cover zetten en dan doen alsof ze zo vooruitstrevend en antiracistisch zijn doen dit alleen om als vooruitstrevend en antiracistisch gezien te worden omdat vooruitstrevend en antiracistisch zijn waarschijnlijk hip is onder hun doelgroep. Het is naar aanleiding van de maatschappelijke discussie dat dit gedaan wordt en niet andersom. Dat is niet vooruitstrevend maar opportunistisch.

De BNNVARA die een negerin bij Matthijs van Nieuwkerk aan tafel zet en hem dan continue laat benoemen dat ze zwart en vrouw is doet dit alleen om te laten zien hoe vooruitstrevend en antiracistisch de VARA wel niet is. Terwijl de best betaalde mensen bij de BNNVARA gewoon allemaal blanke mannen zijn.

Ik zou het niet direct racistisch willen noemen maar ik vind het wel degelijk nep en hypocriet. En tegelijk vind ik het een beetje dom (of slim) en vermakelijk dat daadwerkelijk (zelfbenoemde) vooruitstrevende en antiracistische mensen zich zo makkelijk voor het karretje van dit soort (media)bedrijven laten spannen en zich laten lenen voor de rol van "neger omdat het moet". Die mensen zijn naar mijn mening niet vooruitstrevend maar opportunistisch.
Zeker nooit gehoord van Naomi Campbell?
pi_177783456
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 04:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Nederlandse televisie uit het seizoen 1957-1959:

Toen mensen nog een goeie muzieksmaak hadden...
pi_177783476
Olcay is Koerdisch dus ze is een van de laatste om Turken of Kuzu te steunen. Niet zo lang geleden maakte ze nog racistische uitspraken jegens Turken. Als zelfs Olcay zegt dat er racisme is in die kringen dan is het ook zo.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 05:06:38 #12
186611 Haags
pi_177783602
Ok ze mag er best wezen qua uiterlijk
Zonder wrijving geen glans
pi_177784638
Lekker belangrijk allemaal.
pi_177784877
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 04:58 schreef Atak het volgende:
Olcay is Koerdisch
En ik maar denken dat ze Nederlands was. Hoe dom van mij.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_177784959
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 07:59 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En ik maar denken dat ze Nederlands was. Hoe dom van mij.
Omdat ze zo te koop loopt met haar ballonnen?
pi_177784961
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:48 schreef macuscam het volgende:

[..]

https://www.nu.nl/achterk(...)eld-racistisch-.html

Zeker een gezellig avondje met Sylvana gehad afgelopen week ofzo...
Eerst lekker cashen in die racistische wereld, en nu ineens met dit verhaal komen nadat je eruit stapt :')

Hoop dat ze nu d'r eigen glazen in heeft gegooid met deze trieste aandachttrekkerij voor d'r 'televisieprojecten'.
En het is nog gelogen ook.
quote:
In 2016 blijkt Supertrash in financiële problemen te zitten. Gulsen geeft toe dat haar bedrijf een kapitaalinjectie kreeg, maar zegt zelf dat het puur om een fundingprobleem ging. In februari 2018 verlaat ze echter het zinkende schip. Ze laat het bedrijf achter met een negatief eigen vermogen van twee miljoen euro.
http://www.welingelichtek(...)heeft-verzonnen.html
pi_177784982
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 08:07 schreef MCH het volgende:

[..]

Omdat ze zo te koop loopt met haar ballonnen?
zou jij haar doen?
pi_177784990
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 08:11 schreef Handleiding het volgende:

[..]

zou jij haar doen?
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?
  dinsdag 13 maart 2018 @ 08:13:50 #19
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_177784996
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 04:58 schreef Atak het volgende:
Olcay is Koerdisch dus ze is een van de laatste om Turken of Kuzu te steunen. Niet zo lang geleden maakte ze nog racistische uitspraken jegens Turken. Als zelfs Olcay zegt dat er racisme is in die kringen dan is het ook zo.
Jaja, dus omdat zij het zegt is het ook zo. Logische beredenering. Die Olcay heeft gewoon aandacht nodig en komt nu hiermee aanzetten. Denkt wat die Simons kan ken ik ook
"Hoka Hey!"
pi_177785004
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 08:13 schreef MCH het volgende:

[..]

Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?
zeker dude. "Ballonnen" is immers ook een hele serieuze bijdrage.
pi_177785016
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 08:15 schreef Handleiding het volgende:

[..]

zeker dude. "Ballonnen" is immers ook een hele serieuze bijdrage.
Ok natuurlijk zou ik haar doen, ben geen faggot
pi_177785019
Benieuwd naar de mening van Iwanius hierover.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 08:53:20 #23
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_177785341
Koerden :r

Armenen :r
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  dinsdag 13 maart 2018 @ 08:57:30 #24
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177785388
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 07:59 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En ik maar denken dat ze Nederlands was. Hoe dom van mij.
Nee dat is alleen als er geld te halen is. Voor de rest is al dat volk Turks, Koerdisch, Marokkaans etc.
And so is the past
  Forum Admin dinsdag 13 maart 2018 @ 09:39:50 #25
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_177785957
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')