abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 maart 2018 @ 20:25:03 #76
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_177823449
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 19:52 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Heeft Erdo goed met Poetin afgestemd dat die het luchtruim mag gebruiken tegen Assad ook indien hij Turks Russische afspraken schendt.
Laat ook zien dat de SAA geen serieuze luchtafweer heeft bij Turkije in de buurt.
pi_177823938
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 19:52 schreef Aloulu het volgende:

Heeft Erdo goed met Poetin afgestemd dat die het luchtruim mag gebruiken tegen Assad ook indien hij Turks Russische afspraken schendt.
daar lijkt het wel op idd. wel een gekke vertoning natuurlijk als je het zwart wit bekijkt. de syrisch regeringsgezinde milities mogen niet in een bepaalde deel van syrie komen, omdat dat niet mag volgens de afspraken tussen de turken en de russen. allah bashar suriya *O*
quote:
10s.gif Op woensdag 14 maart 2018 19:57 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 2 poorten tot Afrin, ook die zullen binnenkort sluiten.
ik hoop dat zoveel mogelijk burgers de stad uit kunnen voordat het echt los gaat in de stad, de pkk lijkt zich in te graven oa met hulp van oude vrouwen en jonge kinderen zoals we eerder hebben gezien in de turkse steden een paar jaar terug en pkk hoofd karayilan uit irak die burgers oproept naar afrin te komen omdat het "veilig" is, hij stuurt ze de dood tegemoet om zo propaganda materiaal te creëren. de leiders zijn bezig met hun spelletjes en klootjesvolk mag als kanonnenvoer dienen.

quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:25 schreef Richestorags het volgende:

Laat ook zien dat de SAA geen serieuze luchtafweer heeft bij Turkije in de buurt.
ze hadden wel wat dingen richting het noorden verplaatst, meen ik, maar misschien werken die dingen niet of hebben ze geen toestemming om op de turkse vliegtuigen te schieten die in afrin bezig zijn?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177824136
Ey Slayage en anderen, zijn jullie het met mij eens dat het lijkt alsof de YPG helemaal geen zware wapens heeft gehad in Afrin van de Amerikanen? Dat was toch ook vaak een argument van Turkije dat ze daarom boos waren?
pi_177824409
quote:
5s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:52 schreef BEFEM het volgende:
Ey Slayage en anderen, zijn jullie het met mij eens dat het lijkt alsof de YPG helemaal geen zware wapens heeft gehad in Afrin van de Amerikanen? Dat was toch ook vaak een argument van Turkije dat ze daarom boos waren?
omdat afrin uiteraard nooit direct betrokken is geweest met de strijd tegen isis, hebben ze naar mijn weten geen leveringen gekregen.

de turken zijn gewoon boos om die hele samenwerking inclusief wapenleveringen, niet zo zeer om wat de amerikanen in afrin wel of niet hebben gedaan. "de PKK, aartsvijand van de turken wordt door de VS niet alleen mee samengewerkt, maar er wordt zelfs een quasi staat voor hen gesticht door de VS", dat was zon beetje het sentiment van de turken mbt de samenwerking.

afrin is door de russen aan de turken gewoon opgeofferd, omdat de ypg de gebieden niet aan het regime wilde afstaan, daarbij werd uiteraard enigszins de relatie van de turken met de VS en de relatie van de YPG met de VS verziekt, dat was ook nog eens een mooie bijeffect van deze afrin op voor de russen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 14 maart 2018 @ 21:16:45 #80
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_177824765
Adnan Oktar in the Jerusalem Post over Afrin.

http://www.jpost.com/Opin(...)rin-operation-544919
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_177824790
eckte Leninisten zijn te vinden in turkije. volgens dit bericht is hij "onsterfelijk" geworden in afrin c_/

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 15 maart 2018 @ 12:01:15 #82
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177835272
Schijnen nu honderden, zo niet duizenden burgers naar de corridors te vluchten in Ghouta



[ Bericht 47% gewijzigd door Szura op 15-03-2018 12:08:10 ]
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177837280
sayed_ridha twitterde op donderdag 15-03-2018 om 13:06:56 Syrian TV says up to 10k civilians have crossed or are crossing via Hamouriyah corridor leaving East Ghouta towards Syrian Government areas. https://t.co/8nTvukQmdF reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177837324
NORAH O'DONNELL: You've been rivals for centuries. At its heart, what is this rift about? Is it a battle for Islam?

MOHAMMED BIN SALMAN: Iran is not a rival to Saudi Arabia. Its army is not among the top five armies in the Muslim world. The Saudi economy is larger than the Iranian economy. Iran is far from being equal to Saudi Arabia.

O'DONNELL: But I've seen that you called the Ayatollah Khamenei, "the new Hitler" of the Middle East.

MOHAMMED BIN SALMAN: Absolutely.

O'DONNELL: Why?

MOHAMMED BIN SALMAN: Because he wants to expand. He wants to create his own project in the Middle East very much like Hitler who wanted to expand at the time. Many countries around the world and in Europe did not realize how dangerous Hitler was until what happened, happened. I don't want to see the same events happening in the Middle East.

O'DONNELL: Does Saudi Arabia need nuclear weapons to counter Iran?

MOHAMMED BIN SALMAN: Saudi Arabia does not want to acquire any nuclear bomb, but without a doubt if Iran developed a nuclear bomb, we will follow suit as soon as possible.
Bron
-----

Wat een hoogmoed. 1 op 1 maakt het Iraanse leger gehakt van het Saudi-Arabische leger. Het Arabische leger dient alleen om de eigen bevolking koest te houden.

Ook veelzeggend dat de Israëlische atoombommen geen reden vormen om nucleair te gaan. Saudi-Arabië aanvaardt het Amerikaanse/ Israëlische gezag, Iran niet.
  donderdag 15 maart 2018 @ 13:50:40 #85
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_177837379
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:46 schreef Slayage het volgende:
sayed_ridha twitterde op donderdag 15-03-2018 om 13:06:56 Syrian TV says up to 10k civilians have crossed or are crossing via Hamouriyah corridor leaving East Ghouta towards Syrian Government areas. https://t.co/8nTvukQmdF reageer retweet
Nu de terroristen druk aan het vechten zijn en er corridors zijn opgezet kan men ineens vluchten. Mensen zijn gewoon jarenlang gevangen gehouden in dat gebied.
pi_177837405
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:48 schreef Bilge het volgende:
NORAH O'DONNELL: You've been rivals for centuries. At its heart, what is this rift about? Is it a battle for Islam?

MOHAMMED BIN SALMAN: Iran is not a rival to Saudi Arabia. Its army is not among the top five armies in the Muslim world. The Saudi economy is larger than the Iranian economy. Iran is far from being equal to Saudi Arabia.

O'DONNELL: But I've seen that you called the Ayatollah Khamenei, "the new Hitler" of the Middle East.

MOHAMMED BIN SALMAN: Absolutely.

O'DONNELL: Why?

MOHAMMED BIN SALMAN: Because he wants to expand. He wants to create his own project in the Middle East very much like Hitler who wanted to expand at the time. Many countries around the world and in Europe did not realize how dangerous Hitler was until what happened, happened. I don't want to see the same events happening in the Middle East.

O'DONNELL: Does Saudi Arabia need nuclear weapons to counter Iran?

MOHAMMED BIN SALMAN: Saudi Arabia does not want to acquire any nuclear bomb, but without a doubt if Iran developed a nuclear bomb, we will follow suit as soon as possible.
Bron
-----

Wat een hoogmoed. 1 op 1 maakt het Iraanse leger gehakt van het Saudi-Arabische leger. Het Arabische leger dient alleen om de eigen bevolking koest te houden.

Ook veelzeggend dat de Israëlische atoombommen geen reden vormen om nucleair te gaan. Saudi-Arabië aanvaardt het Amerikaanse/ Israëlische gezag, Iran niet.
Jammer dat hij de eerste vraag niet beantwoordt.
  donderdag 15 maart 2018 @ 13:52:43 #87
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177837429
Haha zonder enige kennis in huis gaat Jemen-vernietiger Bin Salman wel even een atoomwapen maken jongens _O_.

Hopelijk gaat ie zelf aan de knoppen zitten.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177837480
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:48 schreef Bilge het volgende:
NORAH O'DONNELL: You've been rivals for centuries. At its heart, what is this rift about? Is it a battle for Islam?

MOHAMMED BIN SALMAN: Iran is not a rival to Saudi Arabia. Its army is not among the top five armies in the Muslim world. The Saudi economy is larger than the Iranian economy. Iran is far from being equal to Saudi Arabia.

O'DONNELL: But I've seen that you called the Ayatollah Khamenei, "the new Hitler" of the Middle East.

MOHAMMED BIN SALMAN: Absolutely.

O'DONNELL: Why?

MOHAMMED BIN SALMAN: Because he wants to expand. He wants to create his own project in the Middle East very much like Hitler who wanted to expand at the time. Many countries around the world and in Europe did not realize how dangerous Hitler was until what happened, happened. I don't want to see the same events happening in the Middle East.

O'DONNELL: Does Saudi Arabia need nuclear weapons to counter Iran?

MOHAMMED BIN SALMAN: Saudi Arabia does not want to acquire any nuclear bomb, but without a doubt if Iran developed a nuclear bomb, we will follow suit as soon as possible.
Bron
-----

Wat een hoogmoed. 1 op 1 maakt het Iraanse leger gehakt van het Saudi-Arabische leger. Het Arabische leger dient alleen om de eigen bevolking koest te houden.

Ook veelzeggend dat de Israëlische atoombommen geen reden vormen om nucleair te gaan. Saudi-Arabië aanvaardt het Amerikaanse/ Israëlische gezag, Iran niet.
sowieso klopt die eerste stelling niet, "youve been rivals for centuries" de saud familie met hun wahabi backing zwaaien pas de scepter sinds een eeuw en is het mollah regime in iran pas aanwezig sinds 1979. het jaar dat hun concurentie begon als twee rivaliserende "vertegenwoordigers van de islam".
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177837497
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:52 schreef Szura het volgende:
Haha zonder enige kennis in huis gaat Jemen-vernietiger Bin Salman wel even een atoomwapen maken jongens _O_.

Hopelijk gaat ie zelf aan de knoppen zitten.
die knop wordt dan groter dan die van trump :B
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177838014
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:51 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Jammer dat hij de eerste vraag niet beantwoordt.
Met het antwoord op de 2e vraag beantwoordt hij ook de eerste vraag. Hij claimt dat Iraanse expansiedrift spanningen veroorzaakt, wat niet ontkent kan worden, maar sektarische overwegingen spelen vast ook mee.
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

sowieso klopt die eerste stelling niet, "youve been rivals for centuries" de saud familie met hun wahabi backing zwaaien pas de scepter sinds een eeuw en is het mollah regime in iran pas aanwezig sinds 1979. het jaar dat hun concurentie begon als twee rivaliserende "vertegenwoordigers van de islam".
Niet helemaal waar :P
  donderdag 15 maart 2018 @ 14:23:35 #91
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177838056
Hammuriyah zou nu ook veroverd zijn
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177838088
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:21 schreef Bilge het volgende:

[..]

Met het antwoord op de 2e vraag beantwoordt hij ook de eerste vraag. Hij claimt dat Iraanse expansiedrift spanningen veroorzaakt, wat niet ontkent kan worden, maar sektarische overwegingen spelen vast ook mee.

[..]

Niet helemaal waar :P
de saudis vertegenwoordigen niet "de moslims" en de mollahs vertegenwoordigen niet "de perzen" :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 15 maart 2018 @ 14:31:31 #93
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177838164
Zuidelijk terroristendeel stort compleet in, schijnbaar hebben ze zich ook teruggetrokken uit Saqba.

https://twitter.com/dalatrm/status/974268492466794496?s=21
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177838178
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:31 schreef Szura het volgende:
Zuidelijk terroristendeel stort compleet in, schijnbaar hebben ze zich ook teruggetrokken uit Saqba.

https://twitter.com/dalatrm/status/974268492466794496?s=21
Dalatrm twitterde op donderdag 15-03-2018 om 13:58:04 CORRECTIONRebels ARE WITHDRAWING still from #Hammouriyeh and #Saqba. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 15 maart 2018 @ 14:36:16 #95
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177838241
Demonstratie tegen China/pro-Oeigoeren in Den Haag Slayage, moet je daar niet heen :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177838269
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:36 schreef Szura het volgende:
Demonstratie tegen China/pro-Oeigoeren in Den Haag Slayage, moet je daar niet heen :P
ik eet wel eens bij eens uygur tent hiero. telt dat ook? :P

https://www.facebook.com/(...)sine/142550326200086
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177839002
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:55 schreef Slayage het volgende:

[..]
"vertegenwoordigers van de islam".
Wa's deze? Turk altijd nummer 1 :7
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_177839886
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:16 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Wa's deze? Turk altijd nummer 1 :7
jij weet broer!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 15 maart 2018 @ 17:38:23 #100
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_177842555
http://www.presstv.com/De(...)ounieh-Jaish-alIslam
quote:
Syrian army finds militants’ chemical weapons workshop in Eastern Ghouta

Syrian army troops have discovered a workshop used by foreign-backed militants to manufacture toxic chemical weapons in Eastern Ghouta, near the capital Damascus, according to Syrian state media.

Syria’s official news agency SANA reported on Tuesday that the clandestine workshop was uncovered near recently-liberated al-Shefounieh town in the volatile enclave as government soldiers were combing the area for possible improvised explosive devices planted by the so-called Jaish al-Islam Takfiri terrorist group prior to its defeat in the town and its suburbs.

The report, citing an unnamed military commander, further said that the plant, which consists of a two-story building with a basement located between Douma, enclave’s largest town, and al-Shefounieh, adding that it included a lab for making toxic chemicals containing equipment of “Saudi origin” and materials and protection gear of “Western origin.”

The commander further revealed that the lab contained vials for mixing chemicals as well as vats and mixing and heating equipment, in addition to a variety of materials used to make lethal chemicals and explosives, including substances containing chlorine, as well as Saudi manuals and booklets with the logo of the Takfiri outfit.

According to the commander, the workshop had housed high-tech equipment and installations, indicating “the involvement” of European and Saudi Arabia’s experts and chemists.

For the past several years, the flashpoint enclave, home to some 400,000 people, has been under the control of multiple foreign-backed terror groups, particularly the so-called Jaish al-Islam outfit and the Jabhat Fateh al-Sham Takfiri terrorist group, formerly known as al-Nusra Front, which have practically captivated the civilians and use them as human shield against the government’s liberating forces.

The Syrian army troops, backed by pro-government forces, have launched a full-scale offensive to crush the terror outfits, which constantly launch mortar attacks against residential neighborhoods in and around Damascus, killing and wounding dozens of people.

Furthermore, the Ghouta-based militants are trying to prevent civilians from leaving the enclave as they constantly target the safe passages of al-Wafideen and Jisreen with shells and explosive bullets, killing a number of people so far.

Following the alleged use of chemical weapons in the enclave in January, US Secretary of State Rex Tillerson, who was fired on Tuesday, claimed that the Syrian government could be using chemical weapons, accusing Moscow of being responsible for the victims because of its military engagement in Syria.

The Russian Foreign Ministry at the time said Washington was spreading mass propaganda against the Kremlin in a bid to demonize the Syrian government and subsequently topple it, underscoring that the information on the chemical attacks used by the US was uncorroborated.

The Syrian government has time and again stated that it had completely destroyed its chemical weapons stockpiles, confirmed by the Organization for the Prohibition of Chemical Weapons, and that the chemical attacks are carried out by different foreign-backed militants in the Arab country.

Syria has been gripped by foreign-backed militancy since March 2011. The Syrian government says the Israeli regime and its Western and regional allies are aiding Takfiri terrorist groups that are wreaking havoc in the country.

According to the so-called Syrian Observatory for Human Rights, around 511,000 people have been killed in Syria since the onset of the foreign-backed militancy some seven years ago. It added in its Monday’s report that it had succeeded in identifying only more than 350,000 of those killed.
Hier horen we niks over in het acht uur journaal.
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')