abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177794326
registreer om deze reclame te verbergen
Messina je moet hem wel vertellen dat hij niet in bed moet springen. :D
Relativeer, adem in, adem uit en luister niet naar het geluid!
pi_177796081
Zo'n bedje moet zelfs mijn 11 kilo babysaurus kunnen houden, hoor :D
Ik zal 'm vertellen dat 'ie niet meer mag springen. :P

Ik was best boos over dat bedje, maar kan er nu wel weer om lachen. Pech hebben, niemand gewond, proberen niet druk over te maken ^O^
Je raekt an de dinge geweun.
pi_177799755
Ik vind onze baby's elke week zo snel groot worden O+ :o.

Gelukkig zijn er ook nog een paar lieve nieuwe kleintjes *O*

[ Bericht 32% gewijzigd door littledrummergirl op 14-03-2018 19:55:31 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_177800089
Oh jongens toch, ik smelt van jullie baby’s O+

M. was de lolligste thuis, poepte zich tot aan zijn nek vol, dus die heeft weer een badje gehad :9

Chillings bij opa en oma zaterdagavond:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177800591
Ik denk eerder baby hulk. Wel slordig zoiets, daar zou ik ook boos om worden, zelfs met stevig gebruik zou dit niet mogen.

Hier gaat het slapen eindelijk de betere kant op, al twee nachten met maar 1 voeding (en 1~2 keer kort extra wakker worden). Wellicht dat ze toch ooit nog gaan doorslapen. Vind het alleen wel heel sneu dat ik ze nu al twee dagen moet wakker maken om te voeden voor ik naar m'n werk ga. Morgen hopelijk uitslapen voor iedereen!

Franny, zo herkenbaar :D Ik verwijt man ook vaak dat ik altijd alles voor de kinderen moet klaar zetten ed, maar tegelijkertijd heb ik er ook weinig vertrouwen in dat hij het goed doet dus doe ik het ook liever zelf, maar het dan nog irritant vinden dat hij dat vanzelfsprekend vindt :')

Ellie, succes morgen weer op je eerste werkdag!

En ik zie dat we hier ook de stapeltoren tevoorschijn kunnen halen! Ik vrees allerbest peuter daarmee aan de haal gaat, dat vindt hij nog steeds leuk. Wel een erg toffe fotoserie zo!

Nu echt gefeliciteerd Cygne! Hopelijk is jullie snel nog zo'n leukerd gegund!

Skittles, waar heb je mini-baby gelaten?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_177801119
FF, dat is precies hoe ik het ervaar in onze relatie :') ik gooi het altijd op hormonen :@
pi_177803648
O+ :* O+ :* O+ :* Voor al jullie lieve kindjes!
Vooral alle lieve kleine verse baby'tjes O+ Ga meteen weer rammelen

Uit m'n hoofd:

Cygne, wat een lieve vrolijkerd, gefeliciteerd met je dreumes! En succes met jullie traject
Lemijn, JAcob en de stapelbekers, hij pakt wel steeds een ander kleurtje :D
Franny, herkenbaar gesprek. Zo kan het hier ook soms volledig uit de bocht vliegen over niks
LaBelleFleur, wat een schatje

Wat betreft gewicht: ik heb de afgelopen 2 weken van diverse klanten gehoord, dat ik toch wel behoorlijk afgevallen ben :{ Ben rond de 53 kilo nu denk ik. Eet zoveel ik kan en probeer ook gezond te eten, maar het is best lastig om op gewicht te blijven, laat staan om aan te komen.

S. is vreselijk druk met rollen, draaien om zijn as, achteruit tijgeren en af en toe lukt het hem om een stukje vooruit te buik schuiven O+

Gister had ik het even moeilijk, hard gewerkt, rond 17 uur thuis, toen sliep ie nog. Eerst zelf eten, kolfspullen schoonmaken en drogen, S. rond 17:45 wakker, S. voeden en even spelen, dan nog poging om wat vast voedsel binnen te krijgen en rond 20 uur S. tandjes poetsen, schone luier, voeden en naar bed. Wat blijft er dan weinig tijd over om met hem door te brengen :'(
pi_177804783
O+ voor alle lieve foto's O+ En wat een hoop mini's nog zeg, dat is O opeens al zo groot geworden.
Jacob met z'n bekers _O-
En Skittles, wanneer is C zo gegroeid!

Herkenbaar gesprek Franny :D Ik merk wel dat als ik dingen loslaat en het man laat uitzoeken het ook wel goed komt, meestal :+

Wat heerlijk dat het slapen weer beter gaat FF! Het leek me echt dodelijk vermoeiend die nachten zoals je ze een paar weken terug had :X

Hier nu al 3 nachten doorgeslapen achter elkaar *O* Misschien dat ze zich beseft dat ze bijna geen baby meer is :P Nog maar 2 keer BFD voor ons :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177809899
Jullie heerlijke baby's! O+ Wat tof om die verschillen te zien tussen de bijna-dreumesen en de mini baby's! Voelt soms toch gek dat dat eerste jaar zó veel veranderingen met zich meebrengt

Franny dank voor dat gesprek _O_ één en al herkenbaarheid! :D

Gisteren bij de kinderarts geweest; die zag buiten de reflux weinig zorgwekkends. Omdat die reflux nog altijd niet echt onder controle lijkt, andere medicatie gehad, kijken of dat beter gaat. Over 2 weken weer een belafspraak.

Man heeft Pitbull net voor de hele dag naar m'n zus (=gastouder) gebracht, voor een wendagje. Vandaag heeft ze geen andere kindjes (alleen die van zichzelf), dus alle aandacht voor hem. Heb er het volste vertrouwen in O+ maar voelt toch een beetje gek.
Maar vandaag een hele dag alleen met de Minion, dus die ga ik eens flink verwennen! O+ ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_177810464
Wat een leukje heb je daar fazzoletti. O+

Hoe ga je je minion verwennen, twist? ;)
pi_177811294
Eindelijk betere nachten FF, het is jullie gegund. :D

Fazz jouw baby. O+ Nog een reden om soms in het dreumestopic te spieken.

Krap twee uurtjes is ook weinig tijd Tolstoi. Grijp je kans om met hem te clusteren zodra het kan. :*

Fijn dat er verder weinig zorgwekkends te zien is Twist. Ben je zelf ook gerustgesteld?

Hier een kleine trolbaby. Hij sliep in de draagzak bij mij steeds hooguit een uurtje en wou dan weer drinken. Eerstvolgende slaapmomentje nam mijn man hem in de draagzak en sliep hij daar tot zeven uur (drieënhalf uur) in. Bij hongersignalen kreeg ik hem terwijl hij nog goed slaperig was en met een flinke maaltijd in zijn buikje sliep hij nog twee uur op mij verder. Zoveel uurtjes slaap redt hij 's nachts vaak niet eens. :D
pi_177811558
LDG, ik wil ook een kapitein, wat een blij ei O+

LeSage, wat een lekker kereltje heb je daar :Y

Fazz, wat een leuke foto; en al bijna baby af, wat gaat het snel he

Twist, fijn dat er verder niks ergs was, hopelijk gaat het met deze medicatie beter voor hem.

Ik zit Vier handen op een buik te kijken, wat een verbijsterende situatie weer, mens woont in een huis met 8 honden en lekker er op los roken, baby heeft ook een groeiachterstand :{ :( Ik wil niet beweren dat ik moeder van het jaar ben verder, maar ik word zo moedeloos als ik dit soort situaties zie. Je moet het echt maar treffen waar je wiegje staat.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_177815683
Fazz, drie nachten doorslapen, hoe fijn!

FF ook betere nachten *O*

Twist, mag Pitbull de hele dag wennen of een halve?

Verder ben ik ook benieuwd hoe het met O. van Mini is. Er is nog geen update geweest, toch?

Heel random; ervaren jullie ook dat jullie relatie met de eigen ouders anders is geworden sinds je zelf kinderen hebt? Mijn ouders zijn gek op beide kinderen en ze passen elke week op mijn zoon op. Ik ben heel blij dat dit zo goed gaat, heb ook echt niks op te merken over hoe het gaat. Ze respecteren hoe wij onze kinderen willen opvoeden en gaan daar ook echt in mee (ze verwennen onze zoon wel behoorlijk, maar dat mag erbij horen, vind ik). Dus dat gaat allemaal goed, maar ik merk wel dat mijn eigen relatie met mijn ouders ingewikkelder is. Misschien omdat je bewust of onbewust na gaat denken over je eigen opvoeding, hoe ouders zelf dingen hebben aangepakt en hoe ik dat anders zou willen doen. Nou ja, ik weet niet helemaal waar ik naar toe wil met deze gedachtekronkels, maar ik vroeg me af of anderen dit herkennen :)

En.. wat is het een heerlijk weer! Straks lekker naar buiten met z'n allen :)
pi_177816774
Eens Rena... Dat voelt ook altijd zo oneerlijk tegenover de mensen die geen kinderen kunnen krijgen.

M'n wasmachine is kapot :'( En terwijl ik de natte zooi aan het uitwringen was hebben de meiden de speeltegels te pakken gekregen. Duidelijk familie van hun broer (foto van in de zomer)...
SPOILER
pi_177816849
Wat een knap meisje is het toch, Fazz. O+ . En wat heerlijk van die nachten!!

Bij ons is het dus ziekenboeg: mijn vriend en ik zijn allebei ziek, Y is wel flink verkouden en heeft wat prut bij z'n oogjes maar lijkt daar niet echt onder te lijden, kleuter is vanochtend naar school gegaan, maar die stortte thuis in en ligt nu lekker te slapen. Mijn vriend en ik wisselen elkaar af in wie op bed mag. :') .

Olivia, wat je schrijft over je ouders is denk ik herkenbaar voor veel mensen. Kinderen krijgen maakt vaak dat je anders naar je eigen ouders kijkt. Ik heb het zelf niet, maar dat komt misschien omdat ik al wat ouder ben en al jong me heb losgemaakt van mijn ouders/opvoeding en toen dus al veel nadacht over waar ik vandaan kwam en wie ik zelf ben. Ik vind het wel lief dat mijn moeder ineens weer meer verhalen vertelt over hoe ik was als kind, omdat ze zoveel terug ziet bij I. Ik heb met mijn moeder niet zo heel goede band maar door die verhalen merk ik wel weer dat de (moeder)liefde er echt wel is.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_177817240
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 08:49 schreef vencodark het volgende:
Hoe ga je je minion verwennen, twist? ;)
Door haar vooral héél veel aandacht te geven O+ ik baal er met vlagen nog steeds heel erg van dat ik haar niet meer alle aandacht kan geven sinds haar broertje er is. En ik wéét dat ze nog steeds niks te kort komt én dat dat broertje haar juist ook heel veel tofs gaat brengen enzo, maar vind het soms nog steeds wel eens moeilijk :{

Maar vanmorgen al lekker naar Monkey Town geweest; dat vond ze sowieso al prachtig O+ en straks lekker even buiten spelen denk ik!

quote:
3s.gif Op woensdag 14 maart 2018 09:55 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Fijn dat er verder weinig zorgwekkends te zien is Twist. Ben je zelf ook gerustgesteld?
Hmm, het is nogal dubbel. Enerzijds verliep het gesprek totaal niet hoe ik verwachtte of hoopte (het was nogal chaotisch en ik heb voor m'n gevoel niet echt duidelijk uit kunnen leggen waar we mee zaten; e.e.a. werd al snel van tafel geveegd vond ik).
Maar tegelijkertijd gaat het nu eigenlijk best wel heel goed. Dus ik probeer me vooral geen zorgen meer te maken en zo objectief mogelijk te kijken hoe het nu gaat :)

En hopelijk heeft jouw trollbaby nu de smaak van het slapen goed te pakken ;)

Rena, snap precies wat je bedoelt ja... :{
Het relativeert wel altijd goed vind ik, zulke programma's. Ik ben ook geen moeder van het jaar, maar op zulke momenten durf ik wel te stellen dat ik m'n best doe en dat dat ook best goed genoeg is ;)

FF, wat een briljante foto's! :D
Maar wat klote van je wasmachine -O-

OIT ik snap denk ik wel wat je bedoelt :Y ik sta sinds ik zelf kinderen heb wel meer stil bij het soort opvoeding dat ik gehad heb inderdaad. En haal daar vooral dingen uit die ik ook zo wil doen, of juist helemaal anders ;)
Echt een andere relatie heb ik daardoor niet met m'n ouders denk ik.

Franny beterschap! :* hopelijk zijn jullie er dan ook straks allemaal snel weer vanaf!
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_177820339
OIT de relatie met mijn ouders is niet veranderd maar ik kijk wel wat anders naar mijn jeugd. Sinds ik weet dat mijn moeder me in de draagzak had én ik als eerste kindje (ben tweede) borstvoeding kreeg snap ik dat ze in ieder geval geprobeerd heeft me tevreden te houden. Het vult een heel klein beetje van een leegte die ik altijd voelde. Binnenkort wil ik eens vragen of ik ook zo onrustig was bij de voedingen. :D

Schoonouders is een heel ander verhaal. Mijn schoonvader wou onze wensen (handen wassen) in de kraamperiode niet respecteren en sindsdien is er nauwelijks nog contact. In een uitgebreid telefoongesprek heeft mijn man verteld wat hij mist, zoals dat zijn vader eens vraagt hoe het met hem gaat en eens zelf contact opneemt.
De eerste app vanuit schoonvader was "Hoe gaat het met Banaan?", mijn man antwoordde hoe het gaat en kreeg geen reactie meer terug. Week erop exact dezelfde vraag en zo copy paste hij die app (bijna) elke zaterdag. 8)7

Leuke foto FF. Familietraditie. :D

Beterschap Franny. :*

Fijn dat je enigszins gerustgesteld bent Twist. Hopelijk slaat de andere medicatie goed aan en kon je genieten van je tijd met Minion.

Banaan sliep straks weer drieënhalf uur en liet zich nou ook weer overtuigen om in de zak in slaap te vallen met minimale huiltjes. Ik weet niet wat me overkomt :o
pi_177821071
Olivia, is ook niet zo gek. Alle rollen verschuiven. Hier is dat ook zo. Ik ben de jongste thuis en ook nog een nakomer. Nu ben ik naast hun kind ook een moeder. Heeft best wat tijd gekost om daar onze weg in te vinden.
pi_177827453
Ik herken het eigenlijk niet. Ik ben ook het nakomertje, maar misschien juist daardoor zijn mijn ouders al gewend aan hun kinderen die ouders worden. En ik heb een goede band met m'n ouders, ik hoop dat ik mijn kinderen vrijwel hetzelfde op kan voeden. Ik merk wel dat mijn moeder het vooral heel leuk vind dat ik bv geef, ik ben de enige die dat deed, en toevallig ook de enige die zelf bv heeft gekregen.
pi_177828154
Ik had altijd al een goede band met mijn ouders en dat is zeker niet minder geworden nu ik moeder ben. Ik vind het prachtig om te zien hoe ze als opa en oma zijn. Ook heb ik nog zoveel meer respect voor mijn opvoeding, ik heb oprecht een fantastische jeugd gehad. Ik kan alleen maar hopen dat mijn kinderen later net zo dol zijn op hun ouders als ik op de mijne ben O+
pi_177828590
De band met mijn ouders is na de komst van de eerste alleen maar sterker geworden.
Die band was altijd goed maar nu kwamen daar ineens hele andere soort dingen bij kijken.
Het enige wat ik daarin weleens lastig vond/vindt is dat zij als opa en oma soms de dingen anders aanpakken dan ik.
We zijn bijvoorbeeld veel schoner met hem en mijn ouders kijken daar gewoon minder naar (bijvoorbeeld handen wassen na eten).
Hen aanspreken op dergelijke zaken heb ik heel moeilijk gevonden maar dat gaat inmiddels goed.
Eigenlijk vooral mijn/onze stem daarin laten horen.
Dat is rol die voor mij heel nieuw was.

Ze zijn gek op hun kleinkinderen en dit zijn ook hun enige. Ik ben kwetsbaarder naar hun en het niveau is meer gelijkwaardig, denk ik. :)
pi_177830926
Leuk om jullie reacties te lezen!

PKM, mijn schoonmoeder heeft een soortgelijke tactiek, alleen zij vraagt niet hoe het met de kinderen gaat, maar of we nog een fotootje willen doorsturen :D

Het is inderdaad een weg vinden in de nieuwe rollen. Ik geen slechte band met mijn ouders maar het voelt soms wat ingewikkeld. :)

Daarnaast, goedemorgen :D Het was vroeg vanmorgen, M. Is al sinds 03:30 wakker. Stomme krampjes!
pi_177831495
En de domste moeder-award gaat naar... Dirk is al een aantal weken slecht in zichzelf vermaken. Dus ik had hem bij mij op de bank gelegd, zodat ik m nog wat aandacht kon geven tussen het wakker worden door (ik vind voor 7en echt geen tijd om wakker te worden }:| ). En hij was rustig aan het pruttelen en doen, dus ik kijk op een gegeven moment waar hij nou mee bezig was. Had hij een papiertje gevonden van een pakketje wat man had besteld. Daar was hij dus gelijk op aan t sabbelen gegaan. Hij propte net een nat stuk in z'n mond toen ik keek. Kan mezelf wel voor m'n hoofd slaan. :@ ;(
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
pi_177831561
Ik vind de band met mijn moeder ook veel intenser geworden. Ze vertelt ook veel meer over vroeger, en ze vindt oprecht onze manier van opvoeden heel mooi. Al doen wij dingen anders, er zijn ook veel dingen gelijk. Er is zoveel meer gelijkheid ineens, al blijf ik ook altijd haar dochter. Heel bijzonder vind ik hoe het nu is. :)

c_/ voor OIT. Midden in de nacht wakker zijn is maar stom.
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
pi_177831572
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 08:24 schreef Nanuke het volgende:
En de domste moeder-award gaat naar... Dirk is al een aantal weken slecht in zichzelf vermaken. Dus ik had hem bij mij op de bank gelegd, zodat ik m nog wat aandacht kon geven tussen het wakker worden door (ik vind voor 7en echt geen tijd om wakker te worden }:| ). En hij was rustig aan het pruttelen en doen, dus ik kijk op een gegeven moment waar hij nou mee bezig was. Had hij een papiertje gevonden van een pakketje wat man had besteld. Daar was hij dus gelijk op aan t sabbelen gegaan. Hij propte net een nat stuk in z'n mond toen ik keek. Kan mezelf wel voor m'n hoofd slaan. :@ ;(
Dat zijn net van die lullige dingen die je even niet hebt gecheckt. Denk dat heel veel ouders zoiets al eens hebben gehad. :*
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')