abonnement Unibet Coolblue
pi_177863467
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 13:53 schreef Maerwynn het volgende:

[..]

Heel herkenbaar helaas. Ben ook maar opgehouden fatsoenlijk iets af te sluiten. Iets te vaak voor lelijke dingen uitgemaakt, als ik zei dat ik het niet zag zitten om nog verder te praten. :{
Echt he? Wat verwachten mensen ook voor reactie als je het contact wilt beindigen? Ik snap het niet, alsof je jezelf beter voelt als iemand tegen je zegt dat hij/zij je niet aantrekkelijk vindt, dat het irritant is dat je niet normaal Nederlands kunt typen of dat je gewoon dom overkomt. Krijg je alleen maar een deuk in je ego van :@
Sarcasme. Herken het.
pi_177863730
Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat hoe minder foto's ik van iemand heb gezien, hoe minder kritisch ik ook ben en hoe meer het om het innerlijk gaat :@ Tinder is wat dat betreft toch ook best een valkuil, want op foto 1 vind je iemand leuk, 2 gaat wel, maar op 3 is hij best onaantrekkelijk. Dan swipe je die persoon toch makkelijker naar links. Dus er zit wel echt een kern van waarheid in wat hier wordt gezegd over oppervlakkigheid, zeker als je keuze te over hebt :@

Van mijn huidige vriend heb ik eigenlijk alleen 1 vage foto gezien waaruit ik opmaakte dat ik hem waarschijnlijk wel aantrekkelijk vond en het zeker een kans wilde geven gezien het fijne contact dat we hadden. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik hem naar links of rechts geswiped zou hebben als hij op tinder voorbij was gekomen :D
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 15:00:43 #253
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_177863903
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 14:50 schreef Spirit82 het volgende:
Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat hoe minder foto's ik van iemand heb gezien, hoe minder kritisch ik ook ben en hoe meer het om het innerlijk gaat :@ Tinder is wat dat betreft toch ook best een valkuil, want op foto 1 vind je iemand leuk, 2 gaat wel, maar op 3 is hij best onaantrekkelijk. Dan swipe je die persoon toch makkelijker naar links. Dus er zit wel echt een kern van waarheid in wat hier wordt gezegd over oppervlakkigheid, zeker als je keuze te over hebt :@

Van mijn huidige vriend heb ik eigenlijk alleen 1 vage foto gezien waaruit ik opmaakte dat ik hem waarschijnlijk wel aantrekkelijk vond en het zeker een kans wilde geven gezien het fijne contact dat we hadden. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik hem naar links of rechts geswiped zou hebben als hij op tinder voorbij was gekomen :D
Haha ik heb eigenlijk precies hetzelfde bij mijn vriendin. Ze had al wel eerlijk van tevoren aangegeven dat haar foto's van 'even geleden' waren en ik wist ook dat ze flink van het jojo-en is qua gewicht. Ze had dus ook wel gezegd dat ze weer wat was uitgedijd. Toch waren de gesprekken zo leuk dat ik toch graag op date wilde... en ook daar klikte het zo goed dat het me allemaal geen moer uitmaakt qua karakter.

Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik misschien ook niet rechts had geswiped, maar ik voel me ook niet 'bedrogen' in die zin in ben blij dat we gewoon hebben afgesproken en dat het hiertoe heeft geleid.

En ik snap haar struggles als notoire jojo-er myself heel goed... dus ik vond het ook hypocriet van mezelf om daarop af te haken. Glad I didn't.

(en ik weet hoe ze 'in potentie' er ook uit kan zien, en dat is iets waar ze weer aan wil werken, dus ruw diamantje in de dop denk ik dan maar ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_177863997
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 15:00 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Haha ik heb eigenlijk precies hetzelfde bij mijn vriendin. Ze had al wel eerlijk van tevoren aangegeven dat haar foto's van 'even geleden' waren en ik wist ook dat ze flink van het jojo-en is qua gewicht. Ze had dus ook wel gezegd dat ze weer wat was uitgedijd. Toch waren de gesprekken zo leuk dat ik toch graag op date wilde... en ook daar klikte het zo goed dat het me allemaal geen moer uitmaakt qua karakter.

Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik misschien ook niet rechts had geswiped, maar ik voel me ook niet 'bedrogen' in die zin in ben blij dat we gewoon hebben afgesproken en dat het hiertoe heeft geleid.

En ik snap haar struggles als notoire jojo-er myself heel goed... dus ik vond het ook hypocriet van mezelf om daarop af te haken. Glad I didn't.

(en ik weet hoe ze 'in potentie' er ook uit kan zien, en dat is iets waar ze weer aan wil werken, dus ruw diamantje in de dop denk ik dan maar ;)
Ja precies, op een foto krijg je toch niet mee hoe charmant iemand in persoon kan zijn, en die klik kan dan zomaar komen bij iemand door het totaalplaatje, waar je het bij een foto niet zou verwachten. Maar aan de andere kant moet je toch ergens op selecteren? En op tinder is dat in eerste instantie toch een foto. En daarbij, bij een foto kun je dus wel al een idee krijgen van het overall plaatje. Als je op lang en breed valt (:@) zul je sowieso niet snel warmlopen voor een kort en slank iemand.
Sarcasme. Herken het.
pi_177864462
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 11:57 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wat heb jij gesnoven? En waar koop ik het?
Ghehehe. Die hele date was trouwens hilarisch. Kort na het koken had ik nog even haar plafond geperforeerd met een klopboormachine. Hahaha ja ze deed een Spirit82, kan allemaal natuurlijk. Maar goed, maakt niet uit. Na afloop zegt ze "Wij kunnen beter samen klussen dan koken". O+ Dus ik zo, luister pop .. als jij mij vraagt een aantal gaten in jouw plafond te beuken dan doe ik exact tot op de puntkomma nauwkeurig wat jij zegt .. Als wij hebben afgesproken dat ik kook dan is het _niet_ de bedoeling dat jij de hele tijd om mijn reedt heen staat te draaien en iedere 5s "MOET MOAAHHRRR DOPERWT!!!" of "MOET MOAAHHRRR SPEKKIESSS!!!" staat te brullen. :') Ik boor, jouw gat, ik luister. Ik kook, mijn recept, jij luistert. Snapte? Heb d'r mooi laten staan pruttelen daarna hehe kom nou. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2018 15:27:40 ]
  vrijdag 16 maart 2018 @ 15:32:22 #256
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_177864564
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 15:04 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja precies, op een foto krijg je toch niet mee hoe charmant iemand in persoon kan zijn, en die klik kan dan zomaar komen bij iemand door het totaalplaatje, waar je het bij een foto niet zou verwachten. Maar aan de andere kant moet je toch ergens op selecteren? En op tinder is dat in eerste instantie toch een foto. En daarbij, bij een foto kun je dus wel al een idee krijgen van het overall plaatje. Als je op lang en breed valt (:@) zul je sowieso niet snel warmlopen voor een kort en slank iemand.
Klopt helemaal hoor, en Tinder is natuurlijk wel vooral gericht op foto's. Al keek ik ook atlijd wel naar bio, als die er al was. Maar daaraan merk je dus wel aan de ene kant hoe oppervlakkig het allemaal is, en je zelf kunt zijn (had ik links geswiped bij recentere foto's?) versus dat je toch ook wel weer meer vertrouwen in jezelf krijgt dat je door alleen uiterlijk heen kunt kijken... en meer het karakter, of beter, het complete plaatje kan waarderen.

Beetje de pech/luxe van het online daten, dat je eindeloos aanbod hebt en waar je in kunt filteren. Maar ook het risico dat je potentieel supergoede matches bij voorbaat al wegfiltert.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 15:34:19 #257
442280 Prisha
Moonshine!
pi_177864596
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 15:26 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Ghehehe. Die hele date was trouwens hilarisch. Kort na het koken had ik nog even haar plafond geperforeerd met een klopboormachine. Hahaha ja ze deed een Spirit82, kan allemaal natuurlijk. Maar goed, maakt niet uit. Na afloop zegt ze "Wij kunnen beter samen klussen dan koken". O+ Dus ik zo, luister pop .. als jij mij vraagt een aantal gaten in jouw plafond te beuken dan doe ik exact tot op de puntkomma nauwkeurig wat jij zegt .. Als wij hebben afgesproken dat ik kook dan is het _niet_ de bedoeling dat jij de hele tijd om mijn reedt heen staat te draaien en iedere 5s "MOET MOAAHHRRR DOPERWT!!!" of "MOET MOAAHHRRR SPEKKIESSS!!!" staat te brullen. :') Ik boor, jouw gat, ik luister. Ik kook, mijn recept, jij luistert. Snapte? Heb d'r mooi laten staan pruttelen daarna hehe kom nou. :')
ik heb beeld...soort van :D _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_177864927
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 15:34 schreef Prisha het volgende:

[..]

ik heb beeld...soort van :D _O-
Mooi. Dan kan je gewoon kijke, hoe de baas ut doet h.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2018 15:51:04 ]
pi_177865583
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 15:26 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Ghehehe. Die hele date was trouwens hilarisch. Kort na het koken had ik nog even haar plafond geperforeerd met een klopboormachine. Hahaha ja ze deed een Spirit82, kan allemaal natuurlijk. Maar goed, maakt niet uit. Na afloop zegt ze "Wij kunnen beter samen klussen dan koken". O+ Dus ik zo, luister pop .. als jij mij vraagt een aantal gaten in jouw plafond te beuken dan doe ik exact tot op de puntkomma nauwkeurig wat jij zegt .. Als wij hebben afgesproken dat ik kook dan is het _niet_ de bedoeling dat jij de hele tijd om mijn reedt heen staat te draaien en iedere 5s "MOET MOAAHHRRR DOPERWT!!!" of "MOET MOAAHHRRR SPEKKIESSS!!!" staat te brullen. :') Ik boor, jouw gat, ik luister. Ik kook, mijn recept, jij luistert. Snapte? Heb d'r mooi laten staan pruttelen daarna hehe kom nou. :')
Zie je nou wel dat zelfs jij daar voor valt :7 Weerloze vrouwen die niet kunnen klussen en mannelijk testosteron nodig hebben om alles in goed banen te leiden. Mooi ook dat ze je zo gek had om EN te komen klussen, EN te koken voor haar. Ik zeg: die troel is goed bezig! O+
Sarcasme. Herken het.
pi_177866410
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zie je nou wel dat zelfs jij daar voor valt :7 Weerloze vrouwen die niet kunnen klussen en mannelijk testosteron nodig hebben om alles in goed banen te leiden. Mooi ook dat ze je zo gek had om EN te komen klussen, EN te koken voor haar. Ik zeg: die troel is goed bezig! O+
"ZELFS JIJ". _O_
pi_177866484
Via Tinder een date tijdje terug. Tweede date was gepland, maar hij bleek dubbel gepland te hebben. Nieuwe date staat pas voor de 26e gepland. Hij kan niet eerder en ik merk dat het appen minder wordt van zijn kant. Baal wel een beetje, want vind hem wel leuk. -O-
  vrijdag 16 maart 2018 @ 17:15:44 #262
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177866599
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 17:10 schreef Allons.y het volgende:
Via Tinder een date tijdje terug. Tweede date was gepland, maar hij bleek dubbel gepland te hebben. Nieuwe date staat pas voor de 26e gepland. Hij kan niet eerder en ik merk dat het appen minder wordt van zijn kant. Baal wel een beetje, want vind hem wel leuk. -O-
Oh balen! Nou lekker ‘door Tinderen’ dan!
With the stars as her umbrella
pi_177866869
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 17:10 schreef Allons.y het volgende:
Via Tinder een date tijdje terug. Tweede date was gepland, maar hij bleek dubbel gepland te hebben. Nieuwe date staat pas voor de 26e gepland. Hij kan niet eerder en ik merk dat het appen minder wordt van zijn kant. Baal wel een beetje, want vind hem wel leuk. -O-
Klinkt alsof hij niet echt genteresseerd is. Tijd heb je niet, dat maak je. Zeker als je iemand leuk vindt dan wil je daar tijd voor maken.
Sarcasme. Herken het.
pi_177866913
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 17:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Klinkt alsof hij niet echt genteresseerd is. Tijd heb je niet, dat maak je. Zeker als je iemand leuk vindt dan wil je daar tijd voor maken.
Ja, ik weet het. De date staat zover ik weet nog gewoon gepland, maar ik kijk in de tussentijd wel gewoon verder.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 17:52:29 #265
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_177867266
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 17:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Klinkt alsof hij niet echt genteresseerd is. Tijd heb je niet, dat maak je. Zeker als je iemand leuk vindt dan wil je daar tijd voor maken.
klinkt als 2e keus
pi_177867364
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 17:52 schreef Marrije het volgende:

[..]

klinkt als 2e keus
Hoe is het met jouw date/relatie? :)
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 18:05:34 #267
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_177867555
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 17:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw date/relatie? :)
ik mag niet klagen, redelijk naar wens. Aardig dat je het vraagt :)
pi_177867566
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 17:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Klinkt alsof hij niet echt genteresseerd is. Tijd heb je niet, dat maak je. Zeker als je iemand leuk vindt dan wil je daar tijd voor maken.
Ben ik met je eens, maar soms kan het gewoon even niet anders (en ik kan niet bij iemand anders in de agenda kijken).

Het nu forceren en proberen eerder te plannen maakt je kansen alleen maar kleiner, dus dan maar even iets meer geduld.

Kans zit erin dat je 2de keus bent, tijd zal het leren.
pi_177867742
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 18:05 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik mag niet klagen, redelijk naar wens. Aardig dat je het vraagt :)
Misschien zie ik het verkeerd, maar dat klinkt niet alsof je overloopt van enthousiasme?
Sarcasme. Herken het.
pi_177868278
Mijn date staat te koken :)
  vrijdag 16 maart 2018 @ 18:49:50 #271
194695 franklop
Fran knock
pi_177868350
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 18:47 schreef Weissmania het volgende:
Mijn date staat te koken :)
Zal wel gezellig zijn als je dat hier kunt melden :P

Have fun
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177868429
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 14:50 schreef Spirit82 het volgende:
Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat hoe minder foto's ik van iemand heb gezien, hoe minder kritisch ik ook ben en hoe meer het om het innerlijk gaat :@ Tinder is wat dat betreft toch ook best een valkuil, want op foto 1 vind je iemand leuk, 2 gaat wel, maar op 3 is hij best onaantrekkelijk. Dan swipe je die persoon toch makkelijker naar links. Dus er zit wel echt een kern van waarheid in wat hier wordt gezegd over oppervlakkigheid, zeker als je keuze te over hebt :@

Van mijn huidige vriend heb ik eigenlijk alleen 1 vage foto gezien waaruit ik opmaakte dat ik hem waarschijnlijk wel aantrekkelijk vond en het zeker een kans wilde geven gezien het fijne contact dat we hadden. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik hem naar links of rechts geswiped zou hebben als hij op tinder voorbij was gekomen :D
maar ik zie niet zo goed waarom dat meteen slecht zou zijn?
Zolang je maar niet genoegen gaat nemen met een 'minder' karakter

Als er 100 mannen zijn om uit te kiezen dan zit daar zeg maar altijd wel wat bij
Wat maakt het dan uit hoe je die selectie maakt als je uiteindelijk maar bij een goede partner uit komt?

Maar nee je moet niet blijven hangen bij iemand die het niet is omdat je knap is
Maar andersom moet je ook niet blijven hangen bij iemand waar je het niet warm van krijgt omdat ie toevallig ook van bowlen houdt
pi_177868626
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 18:47 schreef Weissmania het volgende:
Mijn date staat te koken :)
Mijn date komt eraan om een hapje te eten terwijl ik bier aan het drinken ben in de kroeg.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177868670
Flikker op met je relatie man :r
pi_177868721
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:06 schreef Allures het volgende:
Flikker op met je relatie man :r
lekker sletje van tinder, weet de vrouw niet. :X
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177868737
:')
  vrijdag 16 maart 2018 @ 19:10:42 #277
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_177868750
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 18:18 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Misschien zie ik het verkeerd, maar dat klinkt niet alsof je overloopt van enthousiasme?
jawel, ik mag niet klagen, gewoon genieten,
  vrijdag 16 maart 2018 @ 19:12:54 #278
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_177868784
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 18:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar soms kan het gewoon even niet anders (en ik kan niet bij iemand anders in de agenda kijken).

Het nu forceren en proberen eerder te plannen maakt je kansen alleen maar kleiner, dus dan maar even iets meer geduld.

Kans zit erin dat je 2de keus bent, tijd zal het leren.
en 2e keus kan ook 1e keus worden
pi_177868973
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

en 2e keus kan ook 1e keus worden
Heb je al je hoofdoeken aan de kapstok gehangen ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_177868998
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:10 schreef Marrije het volgende:

[..]

jawel, ik mag niet klagen, gewoon genieten,
POHWP?
pi_177869024
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:23 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

POHWP?
Chop chop
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 16 maart 2018 @ 19:27:52 #282
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_177869038
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:23 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

POHWP?
nog steeds
pi_177869089
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:27 schreef Marrije het volgende:

[..]

nog steeds
Straks liefdesbaby. O+
pi_177869178
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:30 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Straks liefdesbaby. O+
;( Nee
:D Haha
:r Tief op
:O Jaja
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 16 maart 2018 @ 19:39:38 #285
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_177869255
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:30 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Straks liefdesbaby. O+
nee, haha, dat zit er niet in, geen 2e leg voor mij.
pi_177869316
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:39 schreef Marrije het volgende:

[..]

nee, haha, dat zit er niet in, geen 2e leg voor mij.
Ik ben blij dat het goed met je gaat ^O^
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 16 maart 2018 @ 19:51:50 #287
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_177869523
Dank je, wat betreft gezondheid gaat het niet heel goed, maar dat is een ander topic :)
  vrijdag 16 maart 2018 @ 20:47:45 #288
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_177870852
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 15:26 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Ghehehe. Die hele date was trouwens hilarisch. Kort na het koken had ik nog even haar plafond geperforeerd met een klopboormachine. Hahaha ja ze deed een Spirit82, kan allemaal natuurlijk. Maar goed, maakt niet uit. Na afloop zegt ze "Wij kunnen beter samen klussen dan koken". O+ Dus ik zo, luister pop .. als jij mij vraagt een aantal gaten in jouw plafond te beuken dan doe ik exact tot op de puntkomma nauwkeurig wat jij zegt .. Als wij hebben afgesproken dat ik kook dan is het _niet_ de bedoeling dat jij de hele tijd om mijn reedt heen staat te draaien en iedere 5s "MOET MOAAHHRRR DOPERWT!!!" of "MOET MOAAHHRRR SPEKKIESSS!!!" staat te brullen. :') Ik boor, jouw gat, ik luister. Ik kook, mijn recept, jij luistert. Snapte? Heb d'r mooi laten staan pruttelen daarna hehe kom nou. :')
Pop :') Deze manier van praten :r UitStraling, is it you?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 02:53:45 #289
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_177876284
Misschien is het een fries.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 17 maart 2018 @ 03:12:01 #290
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177876352
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 03:08 schreef markdeajaxfan het volgende:
super
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2018 @ 03:12:56 #291
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_177876356
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 14:48 schreef Techno het volgende:

[..]

Die arme Andr toch. :+
mooi
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 17 maart 2018 @ 03:18:47 #292
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177876376
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 03:12 schreef markdeajaxfan het volgende:

[..]

mooi
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:07:01 #293
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_177876932
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 17:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Paiq blijft een mooi iets..
Ben je lekker aan het praten, gezellig gesprek, en dan komen de foto's vrij en na een seconde geblokkeerd! _O- Classy hoor..
Ik gebruik paiq enkel via het fototoernooi. Eerst ff checken of je elkaars uiterlijk aantrekkelijk vind en dan zien we daarna wel of het ook gezellig is.

Een stuk minder tijdverspilling kan ik zeggen. Een soort Tinder.
pi_177884691
Thee gedronken met date, was gezellig maar weet niet of er een vervolg in zit van mijn kant :)
pi_177884890
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik gebruik paiq enkel via het fototoernooi. Eerst ff checken of je elkaars uiterlijk aantrekkelijk vind en dan zien we daarna wel of het ook gezellig is.

Een stuk minder tijdverspilling kan ik zeggen. Een soort Tinder.
Maar als je dan wil matchen, dan betaal je toch credits :?.
pi_177885727
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Maar als je dan wil matchen, dan betaal je toch credits :?.
Als ik zou willen zou ik dagelijks wel een gratis foto reactie kunnen geven. Als man niet? :o
pi_177886505
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:44 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Als ik zou willen zou ik dagelijks wel een gratis foto reactie kunnen geven. Als man niet? :o
Als man niet, mag je aftikken, soms wel 30 a 40 credits. Bij iemand die reageert op je quiz mag je per dag wel 1 persoon gratis toevoegen :).
  zaterdag 17 maart 2018 @ 19:49:20 #298
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_177891082
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Maar als je dan wil matchen, dan betaal je toch credits :?.
Klopt maar die credits kosten geen drol

En een vriendin hebben kost immers ook geld.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 19:50:57 #299
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_177891142
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 17:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Als man niet, mag je aftikken, soms wel 30 a 40 credits. Bij iemand die reageert op je quiz mag je per dag wel 1 persoon gratis toevoegen :).
Ik kan ook dikwijls gratis fotoreacties geven en ook vaak van nog geen 10 credits.
pi_177891535
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 19:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Klopt maar die credits kosten geen drol

En een vriendin hebben kost immers ook geld.
Klopt, kosten niet veel, vind het onderscheid gewoon apart.

Ik zal nog eens kijken bij een fotoreactie, als ik er een heb.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2018 20:03:03 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')