abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177766080
registreer om deze reclame te verbergen
Vriendins toestel was kapot gegaan. Maar gelukkig verzekerd. Nu wachten we al weken op het toestel.


Bij de mediamarkt een telefoon toestel gekocht met verzekering. (Dit was in 2017).

Nu ging die kapot in feb en is mediamarkt overgestapt van verzekeringen en moesten wij direct contact op nemen met geeksquad nou telefoon werd opgehaald op 07-feb. De reparatie zou 5 tot 10 werkdagen duren maar is nog steeds niet klaar. Wat kunnen we nu doen?
pi_177766145
Op social media aan de schandpaal nagelen, die toko.

Maar serieus, vaak krijg je wel snel reactie als je twittert / op hun fb pagina iets post.
pi_177766263
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:01 schreef LurkJeRot het volgende:
Op social media aan de schandpaal nagelen, die toko.

Maar serieus, vaak krijg je wel snel reactie als je twittert / op hun fb pagina iets post.
Nou vorige week gebeld en toen de belofte dat toestel al gerepareerd is. Zou vorige week daar bericht over krijgen.
Maar helaas.

Bijna 5 weken later en heb hem nog niet. Slaat echt nergens op en wat zijn mijn rechten
pi_177766335
registreer om deze reclame te verbergen
En in die vijf weken heb je stilletjes thuis gezeten en niks meer van je laten horen?
pi_177766346
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:05 schreef tailfox het volgende:

[..]

Nou vorige week gebeld en toen de belofte dat toestel al gerepareerd is. Zou vorige week daar bericht over krijgen.
Maar helaas.

Bijna 5 weken later en heb hem nog niet. Slaat echt nergens op en wat zijn mijn rechten
Staat er iets over in de algemene voorwaarden van de verzekering? (of valt het onder de garantie?)

Maar als ze vorige week tegen je gezegd hebben dat je bericht zou krijgen, waarom neem je dan niet even contact met ze op om te vragen hoe het ervoor staat?
________________________________________________________________________________________________________________________________
pi_177766455
quote:
11s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:07 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
En in die vijf weken heb je stilletjes thuis gezeten en niks meer van je laten horen?
3 keer gebeld.
pi_177766522
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:08 schreef noodgang het volgende:

[..]

Staat er iets over in de algemene voorwaarden van de verzekering? (of valt het onder de garantie?)

Maar als ze vorige week tegen je gezegd hebben dat je bericht zou krijgen, waarom neem je dan niet even contact met ze op om te vragen hoe het ervoor staat?
ik ga zo ook weer bellen. Het is echt de verzekering en ik werd er niet wijzer van.
pi_177766545
Je moet er tegenwoordig bij veel bedrijven van uit gaan dat je altijd achter hun reet aan moet zitten en dat zij niks uit zichzelf doen. Daarbij af en toe een beetje druk via twitter en dat soort dingen. Dan gaat het al wat sneller
pi_177766695
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:05 schreef tailfox het volgende:

[..]

Nou vorige week gebeld en toen de belofte dat toestel al gerepareerd is. Zou vorige week daar bericht over krijgen.
Maar helaas.

Bijna 5 weken later en heb hem nog niet. Slaat echt nergens op en wat zijn mijn rechten
Daarom ff twitteren ofzo, zodat iedereen het kan zien.
pi_177766756
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:17 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Daarom ff twitteren ofzo, zodat iedereen het kan zien.
dynafix is een kut bedrijf.


Zo iets?
  maandag 12 maart 2018 @ 13:28:59 #11
20849 FredvZ
Beroepschagrijn
pi_177767029
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:05 schreef tailfox het volgende:
Bijna 5 weken later en heb hem nog niet. Slaat echt nergens op en wat zijn mijn rechten
Jij hebt sowieso geen rechten, maar je vriendin misschien wel.
Alles valt en staat met de voorwaarden die van toepassing zijn op de verzekering.

En ik gok zomaar dat daar in staat dat een reparatie best 5/6/7/8 weken of misschien wel meer mag duren.
So we just called him Fred
pi_177767136
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:28 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Jij hebt sowieso geen rechten, maar je vriendin misschien wel.
Alles valt en staat met de voorwaarden die van toepassing zijn op de verzekering.

En ik gok zomaar dat daar in staat dat een reparatie best 5/6/7/8 weken of misschien wel meer mag duren.
verzekering staat op mijn naam. Op haar toestel.
  maandag 12 maart 2018 @ 13:36:13 #13
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177767227
Oh Dynafix... Mja daar moet je dan ook je telefoon niet naartoe laten sturen.
And so is the past
  maandag 12 maart 2018 @ 13:40:22 #14
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_177767600
sowieso telefoon opsturen voor reparatie :') dan ben je m sowieso kwijt :') wedden dat ze met een ander 1 of ander refurbisht kk toestel aankomen zetten, en de jouwe is nergens meer te bekennen?

Gewoon zo'n iranees/turk van de telefoonwinkel op de hoek bevrienden en dan alles voor mooie prijsjes laten fixen tog B-)
pi_177767663
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:19 schreef tailfox het volgende:

[..]

dynafix is een kut bedrijf.

Zo iets?
Bijvoorbeeld, maar kutbedrijf is wel één woord, makker.
pi_177767752
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:19 schreef tailfox het volgende:

[..]

dynafix is een kut bedrijf.

Zo iets?
Dat helpt niet meer, want dat weet iedereen al :D


quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:53 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld, maar kutbedrijf is wel één woord, makker.
_O_
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  maandag 12 maart 2018 @ 13:58:08 #18
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177767787
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:56 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

Dat helpt niet meer, want dat weet iedereen al :D

Precies.
And so is the past
pi_177767978
Op Facebook/Twitter uitleggen wat het probleem is. Dat je nu al super lang wacht en meerdere keren hebt gebeld etc. en je voor vandaag nog een oplossing wilt. Stuur ook nog even een mail er achteraan. Als je belt heb je niets zwart op wit.
pi_177768103
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Oh Dynafix... Mja daar moet je dan ook je telefoon niet naartoe laten sturen.
ja was niet mijn keuze.
pi_177768468
Ze zijn de telefoon gewoon even aan het gebruiken persoonlijk, zoals autogarages dat ook doen met sommige auto's die voor reparatie achter staan.

Dan claimen ze opeens "waterschade" en mag je de rekening zelf gaan betalen.
  maandag 12 maart 2018 @ 14:23:09 #22
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177768515
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:04 schreef Aalscholver het volgende:
Op Facebook/Twitter uitleggen wat het probleem is. Dat je nu al super lang wacht en meerdere keren hebt gebeld etc. en je voor vandaag nog een oplossing wilt. Stuur ook nog even een mail er achteraan. Als je belt heb je niets zwart op wit.
De persoon die je daar nu aan de lijn hebt werkt er morgen hoogstwaarschijnlijk niet meer. _O-.
And so is the past
pi_177768526
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ze zijn de telefoon gewoon even aan het gebruiken persoonlijk, zoals autogarages dat ook doen met sommige auto's die voor reparatie achter staan.

Dan claimen ze opeens "waterschade" en mag je de rekening zelf gaan betalen.
ben gedekt tegen alles.
  maandag 12 maart 2018 @ 15:32:50 #24
20849 FredvZ
Beroepschagrijn
pi_177770233
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:32 schreef tailfox het volgende:

[..]

verzekering staat op mijn naam. Op haar toestel.
Als het jouw verzekering is, dan heb je vast ook de voorwaarden bij de hand waarin je kan teruglezen wat je kan verwachten als je telefoon via de verzekering gerepareerd wordt.
So we just called him Fred
pi_177770309
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2018 15:32 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Als het jouw verzekering is, dan heb je vast ook de voorwaarden bij de hand waarin je kan teruglezen wat je kan verwachten als je telefoon via de verzekering gerepareerd wordt.
nope
  maandag 12 maart 2018 @ 15:48:18 #26
20849 FredvZ
Beroepschagrijn
pi_177770683
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 15:35 schreef tailfox het volgende:

[..]

nope
Zou je die niet eens opzoeken dan?
So we just called him Fred
  maandag 12 maart 2018 @ 16:59:08 #27
2629 Juup©
Zelden serieus, soms wel.
pi_177772465
Vreemd? Op de website van die verzekeraar staat: Polissen vanaf 13-10-2014 (Media Markt)

Hier overigens de meest recent polis van hun Verzekeringsvoorwaarden via/bij MM.

Overigens zie ik in die voorwaarden nergens een termijn staan m.b.t. de maximale duur van een reparatie o.i.d., of ik heb er overheen gelezen.

[ Bericht 50% gewijzigd door Juup© op 12-03-2018 18:14:06 (Sorry, te gespannen.) ]
pi_177773204
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2018 16:59 schreef Juup© het volgende:

[..]

Vreemd? Op de website van die verzekeraar staat: Polissen vanaf 13-10-2014 (Media Markt)

Hier overigens de meest recent polis van hun Verzekeringsvoorwaarden via/bij MM.

Overigens zie ik in die voorwaarden nergens een termijn staan m.b.t. de maximale duur van een reparatie o.i.d., of ik heb er overheen gelezen.
ja we leven nu in 2018. personeel gaf dat aan.
  maandag 12 maart 2018 @ 17:38:27 #29
2629 Juup©
Zelden serieus, soms wel.
pi_177773421
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 17:27 schreef tailfox het volgende:

[..]

ja we leven nu in 2018. personeel gaf dat aan.
Laat maar dan, ik weet ook wel dat wij in 2018 leven bijdehand. Suc6 met alles :')
pi_177773473
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 17:27 schreef tailfox het volgende:

[..]

ja we leven nu in 2018. personeel gaf dat aan.
Hij probeert je te helpen! Er staat vanaf 2014, dus dat zou nu nog goed van toepassing kunnen zijn.
Heb je al contact opgenomen met de verzekeraar en welke antwoorden wil je hebben?
________________________________________________________________________________________________________________________________
pi_177773719
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 17:41 schreef noodgang het volgende:

[..]

Hij probeert je te helpen! Er staat vanaf 2014, dus dat zou nu nog goed van toepassing kunnen zijn.
Heb je al contact opgenomen met de verzekeraar en welke antwoorden wil je hebben?
Mijn vriending heeft contact opgenomen en ze zijn het toestel kwijt :')
  maandag 12 maart 2018 @ 18:03:29 #32
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_177773948
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 17:53 schreef tailfox het volgende:

[..]

Mijn vriending heeft contact opgenomen en ze zijn het toestel kwijt :')
Misschien helpt dit:
https://www.juridischloke(...)ekomen-overeenkomst/
Wat doe ik hier?
pi_177773965
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2018 17:38 schreef Juup© het volgende:

[..]

Laat maar dan, ik weet ook wel dat wij in 2018 leven bijdehand. Suc6 met alles :')
Mijn opmerking was niet bijdehand bedoelt. mijn excuses ik bedoelde dat het waarschijnlijk niet zou gelden voor mij.
  maandag 12 maart 2018 @ 18:15:06 #34
2629 Juup©
Zelden serieus, soms wel.
pi_177774255
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:04 schreef tailfox het volgende:

[..]

Mijn opmerking was niet bijdehand bedoelt. mijn excuses ik bedoelde dat het waarschijnlijk niet zou gelden voor mij.
Ik had ook anders kunnen reageren, mijn excuses bij dezen. Ik ben gewoon een beetje gespannen, en reageer dan wel eens te impulsief.
pi_177774466
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:15 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik had ook anders kunnen reageren, mijn excuses bij dezen. Ik ben gewoon een beetje gespannen, en reageer dan wel eens te impulsief.
Ik reageer te vaak te kort. Maar wat bedoelde die medewerker dan met dat de mediamarkt nu niks meer met die verzekeringen doet dan?
  maandag 12 maart 2018 @ 18:26:14 #36
2629 Juup©
Zelden serieus, soms wel.
pi_177774541
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:23 schreef tailfox het volgende:

[..]

Ik reageer te vaak te kort. Maar wat bedoelde die medewerker dan met dat de mediamarkt nu niks meer met die verzekeringen doet dan?
Geen flauw idee, maar ik denk dat ze alles rechtstreeks via de verzekeraar laten lopen, en dat jij die niet bij de MM moet zijn maar bij de verzekeraar (al vind ik dat wel gek aangezien de telefoon bij MM gekocht is).
pi_177775034
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:26 schreef Juup© het volgende:

[..]

Geen flauw idee, maar ik denk dat ze alles rechtstreeks via de verzekeraar laten lopen, en dat jij die niet bij de MM moet zijn maar bij de verzekeraar (al vind ik dat wel gek aangezien de telefoon bij MM gekocht is).
Ja dat vind ik ookal vervelend en heb alleen een a4 waar het termijn opstaat. maar morgen gaat mijn vriendin weer bellen hopelijk krijgt ze gewoon nieuw toestel
  maandag 12 maart 2018 @ 18:50:24 #38
2629 Juup©
Zelden serieus, soms wel.
pi_177775116
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:46 schreef tailfox het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ookal vervelend en heb alleen een a4 waar het termijn opstaat. maar morgen gaat mijn vriendin weer bellen hopelijk krijgt ze gewoon nieuw toestel
Ik hoop het ook voor haar, suc6 ^O^
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')