Nou vorige week gebeld en toen de belofte dat toestel al gerepareerd is. Zou vorige week daar bericht over krijgen.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:01 schreef LurkJeRot het volgende:
Op social media aan de schandpaal nagelen, die toko.
Maar serieus, vaak krijg je wel snel reactie als je twittert / op hun fb pagina iets post.
Staat er iets over in de algemene voorwaarden van de verzekering? (of valt het onder de garantie?)quote:Op maandag 12 maart 2018 13:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nou vorige week gebeld en toen de belofte dat toestel al gerepareerd is. Zou vorige week daar bericht over krijgen.
Maar helaas.
Bijna 5 weken later en heb hem nog niet. Slaat echt nergens op en wat zijn mijn rechten
3 keer gebeld.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:07 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
En in die vijf weken heb je stilletjes thuis gezeten en niks meer van je laten horen?
ik ga zo ook weer bellen. Het is echt de verzekering en ik werd er niet wijzer van.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Staat er iets over in de algemene voorwaarden van de verzekering? (of valt het onder de garantie?)
Maar als ze vorige week tegen je gezegd hebben dat je bericht zou krijgen, waarom neem je dan niet even contact met ze op om te vragen hoe het ervoor staat?
Daarom ff twitteren ofzo, zodat iedereen het kan zien.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nou vorige week gebeld en toen de belofte dat toestel al gerepareerd is. Zou vorige week daar bericht over krijgen.
Maar helaas.
Bijna 5 weken later en heb hem nog niet. Slaat echt nergens op en wat zijn mijn rechten
dynafix is een kut bedrijf.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:17 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Daarom ff twitteren ofzo, zodat iedereen het kan zien.
Jij hebt sowieso geen rechten, maar je vriendin misschien wel.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:05 schreef tailfox het volgende:
Bijna 5 weken later en heb hem nog niet. Slaat echt nergens op en wat zijn mijn rechten
verzekering staat op mijn naam. Op haar toestel.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso geen rechten, maar je vriendin misschien wel.
Alles valt en staat met de voorwaarden die van toepassing zijn op de verzekering.
En ik gok zomaar dat daar in staat dat een reparatie best 5/6/7/8 weken of misschien wel meer mag duren.
Dat helpt niet meer, want dat weet iedereen alquote:
quote:Op maandag 12 maart 2018 13:53 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, maar kutbedrijf is wel één woord, makker.
Precies.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:56 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dat helpt niet meer, want dat weet iedereen al
ja was niet mijn keuze.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Oh Dynafix... Mja daar moet je dan ook je telefoon niet naartoe laten sturen.
De persoon die je daar nu aan de lijn hebt werkt er morgen hoogstwaarschijnlijk niet meer. .quote:Op maandag 12 maart 2018 14:04 schreef Aalscholver het volgende:
Op Facebook/Twitter uitleggen wat het probleem is. Dat je nu al super lang wacht en meerdere keren hebt gebeld etc. en je voor vandaag nog een oplossing wilt. Stuur ook nog even een mail er achteraan. Als je belt heb je niets zwart op wit.
ben gedekt tegen alles.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ze zijn de telefoon gewoon even aan het gebruiken persoonlijk, zoals autogarages dat ook doen met sommige auto's die voor reparatie achter staan.
Dan claimen ze opeens "waterschade" en mag je de rekening zelf gaan betalen.
Als het jouw verzekering is, dan heb je vast ook de voorwaarden bij de hand waarin je kan teruglezen wat je kan verwachten als je telefoon via de verzekering gerepareerd wordt.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
verzekering staat op mijn naam. Op haar toestel.
nopequote:Op maandag 12 maart 2018 15:32 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Als het jouw verzekering is, dan heb je vast ook de voorwaarden bij de hand waarin je kan teruglezen wat je kan verwachten als je telefoon via de verzekering gerepareerd wordt.
ja we leven nu in 2018. personeel gaf dat aan.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vreemd? Op de website van die verzekeraar staat: Polissen vanaf 13-10-2014 (Media Markt)
Hier overigens de meest recent polis van hun Verzekeringsvoorwaarden via/bij MM.
Overigens zie ik in die voorwaarden nergens een termijn staan m.b.t. de maximale duur van een reparatie o.i.d., of ik heb er overheen gelezen.
Laat maar dan, ik weet ook wel dat wij in 2018 leven bijdehand. Suc6 met allesquote:Op maandag 12 maart 2018 17:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja we leven nu in 2018. personeel gaf dat aan.
Hij probeert je te helpen! Er staat vanaf 2014, dus dat zou nu nog goed van toepassing kunnen zijn.quote:Op maandag 12 maart 2018 17:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja we leven nu in 2018. personeel gaf dat aan.
Mijn vriending heeft contact opgenomen en ze zijn het toestel kwijtquote:Op maandag 12 maart 2018 17:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hij probeert je te helpen! Er staat vanaf 2014, dus dat zou nu nog goed van toepassing kunnen zijn.
Heb je al contact opgenomen met de verzekeraar en welke antwoorden wil je hebben?
Misschien helpt dit:quote:Op maandag 12 maart 2018 17:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
Mijn vriending heeft contact opgenomen en ze zijn het toestel kwijt
Mijn opmerking was niet bijdehand bedoelt. mijn excuses ik bedoelde dat het waarschijnlijk niet zou gelden voor mij.quote:Op maandag 12 maart 2018 17:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Laat maar dan, ik weet ook wel dat wij in 2018 leven bijdehand. Suc6 met alles
Ik had ook anders kunnen reageren, mijn excuses bij dezen. Ik ben gewoon een beetje gespannen, en reageer dan wel eens te impulsief.quote:Op maandag 12 maart 2018 18:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
Mijn opmerking was niet bijdehand bedoelt. mijn excuses ik bedoelde dat het waarschijnlijk niet zou gelden voor mij.
Ik reageer te vaak te kort. Maar wat bedoelde die medewerker dan met dat de mediamarkt nu niks meer met die verzekeringen doet dan?quote:Op maandag 12 maart 2018 18:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had ook anders kunnen reageren, mijn excuses bij dezen. Ik ben gewoon een beetje gespannen, en reageer dan wel eens te impulsief.
Geen flauw idee, maar ik denk dat ze alles rechtstreeks via de verzekeraar laten lopen, en dat jij die niet bij de MM moet zijn maar bij de verzekeraar (al vind ik dat wel gek aangezien de telefoon bij MM gekocht is).quote:Op maandag 12 maart 2018 18:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik reageer te vaak te kort. Maar wat bedoelde die medewerker dan met dat de mediamarkt nu niks meer met die verzekeringen doet dan?
Ja dat vind ik ookal vervelend en heb alleen een a4 waar het termijn opstaat. maar morgen gaat mijn vriendin weer bellen hopelijk krijgt ze gewoon nieuw toestelquote:Op maandag 12 maart 2018 18:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ik denk dat ze alles rechtstreeks via de verzekeraar laten lopen, en dat jij die niet bij de MM moet zijn maar bij de verzekeraar (al vind ik dat wel gek aangezien de telefoon bij MM gekocht is).
Ik hoop het ook voor haar, suc6quote:Op maandag 12 maart 2018 18:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ookal vervelend en heb alleen een a4 waar het termijn opstaat. maar morgen gaat mijn vriendin weer bellen hopelijk krijgt ze gewoon nieuw toestel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |