abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177764080
Hoi allemaal,

Ik heb jullie hulp nodig!

Waarschijnlijk horen we vanmiddag het geslacht van onze baby!
We wilden het eerst geheim houden voor onszelf en een taart laten maken om deze later aan te snijden met familie erbij.
Maar nu wil ik toch eigenlijk heeeel graag nu al weten wat het wordt. Het lijkt me ook bijzonder om dit moment met zijn tweetjes te beleven.

Wel wil ik het alsnog met een klein feestje bekendmaken voor de familie (maar wij weten het dan dus al wel). Ik twijfel nu alleen een beetje over een taart. De magie is dan misschien al weg als wij het al weten.
Ik zat er daarom aan te denken om voor iedereen een cadeautje te kopen in de kleur van het geslacht van de baby.

Voor de opa's en oma's wil ik dan een logeerkoffertje kopen, maar voor de broers en zussen weet ik nog niet wat we kunnen geven.

Ik wil ze wel iets geven waar ze iets aan hebben, want anders is het zonde. Het hoeft daarom niet per se baby gerelateerd te zijn denk ik...

Iemand die tips heeft???
pi_177764177
Wacht eerst maar het nieuws af.
pi_177764244
Wat een poeha voor het geslacht van baby :D maar zo'n taart is toch prima? Of een grote ballon gevuld met blauw/roze confetti en die dan openprikken?

Voor iedereen een cadeautje kopen zou ik zelf niet aan beginnen, maar whatever tickles your fancy natuurlijk.
pi_177764264
Super lief hoor, maar hebben jullie het niet al druk genoeg met die taart, geboortekaartjes ed.?
Zou het geld lekker in je zak houden. Zo'n kind gaat je al bakken met geld kosten :)
Logeerkoffertje is denk ik wel nodig natuurlijk, begin daar mee?
pi_177764265
Wat is er zo boeiend aan het geslacht dat er een feestje voor moet komen? Wat een nonsens (in mijn ogen). Uiteraard een dure baby-shower erachteraan en de zinloosheid is compleet (wederom in mijn ogen). Komt er ook nog een 'name reveal' partij tussendoor? (het laat zich raden wat ik vind van bekend maken van namen voor de geboorte).

Zelf wist ik het niet bij de kinderen, het heeft mij ook geen seconde beziggehouden. Jongetje, meisje, ik zie het wel als het zover is.

Prijs je liever gelukkig als je kindje straks gelukkig is. Heb je allemaal veel meer aan.
pi_177764273
Krat pils een optie?
pi_177764287
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:32 schreef Coritchando het volgende:
Wat is er zo boeiend aan het geslacht dat er een feestje voor moet komen? Wat een nonsens (in mijn ogen). Uiteraard een dure baby-shower erachteraan en de zinloosheid is compleet (wederom in mijn ogen). Komt er ook nog een 'name reveal' partij tussendoor? (het laat zich raden wat ik vind van bekend maken van namen voor de geboorte).

Zelf wist ik het niet bij de kinderen, het heeft mij ook geen seconde beziggehouden. Jongetje, meisje, ik zie het wel als het zover is.

Prijs je liever gelukkig als je kindje straks gelukkig is. Heb je allemaal veel meer aan.
:O Vroeg ze om je mening?

TS: Ik zou toch bij de taart blijven. Voor iedereen een cadeau kopen is leuk, maar onnodig.
Protège moi de mes désirs.
pi_177764288
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:21 schreef Dromertje23 het volgende:
Ik wil ze wel iets geven waar ze iets aan hebben, want anders is het zonde. Het hoeft daarom niet per se baby gerelateerd te zijn denk ik...
Ik zie het helemaal voor me:

* Toekomstige mama snijdt de taart
* Toekomstige papa roept hard dat het een meisje is
* Iedereen juicht

En dan geef je je broer een nieuwe WC borstel, want daar heeft ie iets aan en is niet zonde.

_O-
pi_177764292
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:34 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

:O Vroeg ze om je mening?
Vroeg iemand jou om je mening?
pi_177764308
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:34 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Ik zie het helemaal voor me:

* Toekomstige mama snijdt de taart
* Toekomstige papa roept hard dat het een meisje is
* Iedereen juicht

En dan geef je je broer een nieuwe WC borstel, want daar heeft ie iets aan en is niet zonde.

_O-
Wel een ROZE wc borstel he.
pi_177764315
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:35 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Wel een ROZE wc borstel he.
Uiteraard, het moet wel in stijl!

Zou je die wel kunnen krijgen? WC borstels waarbij je de steel kan aanpassen aan het geslacht?
pi_177764338
Om ook wat serieus ontopic bij de dragen:
Meid, laat je niet zo gek maken met overgewaardeerde US bedenksels. Zonde van je geld. Steek dat geld liever in een mooi kaartje, mooi kamertje, etc. Hebben jullie veel meer aan allemaal.
pi_177764659
Persoonlijk vind ik cadeaus uitdelen wat overdreven. Daarbij heb ik ook niets met het roze/blauw voor jongen/meisje.

Als je iets groots wil maken van de geslachtsonthulling dan zou ik er vooral iets gezelligs van maken. Of iets komisch.

De koffiemelk blauw maken ofzo.
pi_177764721
Ik had inderdaad niet echt gevraagd om vervelende reacties, maar om tips.. Wel prettig dat mensen hier lekker hun gal kunnen spuwen.

Het is ook een nutteloos feestje, maar ik wil er iets speciaals van maken omdat zwanger worden voor ons niet zo vanzelfsprekend was. Iedereen vindt het tegenwoordig maar normaal om kinderen te krijgen, terwijl het iets heel bijzonders is als het je mag overkomen.

Ik vind het erg bijzonder wat er allemaal gebeurt en wil daarom de momenten die ik belangrijk vindt, delen op een leuke manier met de mensen die dicht bij mij staan. Ook een leuke reden om weer gezellig bij elkaar te komen.

Of het nu een jongetje of een meisje wordt, maakt me geen reet uit. Maar ik vind het gewoon leuk dat we het vooraf kunnen weten. Lekker beetje op kleur kunnen kopen en niet al dat saaie grijs of groen.
pi_177764756
Bedankt voor de mensen die wel serieus reageren trouwens!
Daar heb ik tenminste wat aan ;)
  maandag 12 maart 2018 @ 11:58:26 #16
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177764773
Gewaagd wel, zo'n gender reveal party in 2018 :o
pi_177764819
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:58 schreef hugecooll het volgende:
Gewaagd wel, zo'n gender reveal party in 2018 :o
ach, mensen moeten eens stoppen met overal een probleem van maken ;)
pi_177764948
Niet origineel, wel traditie:

pi_177764949
En dan weten jullie het geslacht en verlult één van jullie zich per ongeluk waardoor iedereen het ineens weet.
  Moderator maandag 12 maart 2018 @ 12:09:21 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_177764964
Is het überhaupt altijd 100% zeker dat het klopt? Straks maak je een taart joeehoee een meisje en is het toch een jongen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_177764970
Waarom een Engelstalige TT?
pi_177765467
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:09 schreef CarbonC het volgende:
Waarom een Engelstalige TT?
Omdat het uit amerika overgewaaide hysterie is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177765477
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:09 schreef Karina het volgende:
Is het überhaupt altijd 100% zeker dat het klopt? Straks maak je een taart joeehoee een meisje en is het toch een jongen.
Er is een user hier onlangs bevallen van een zoon. Tot week 34 oid waren ze overtuigd dat het een dochter was :D
pi_177765482
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:09 schreef Karina het volgende:
Is het überhaupt altijd 100% zeker dat het klopt? Straks maak je een taart joeehoee een meisje en is het toch een jongen.
Je hebt mannen met zo’n klein piemeltje. Die is dan niet te zien op zo’n (3D)echo.
pi_177765516
Niet nodig.

[ Bericht 96% gewijzigd door Roomsnoes op 12-03-2018 12:36:56 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')