abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 4 april 2018 @ 11:19:32 #101
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_178297975
Ik denk dat Gerard gewoon langzaam de overstap naar TV wil maken.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 4 april 2018 @ 11:20:23 #102
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_178297988
quote:
2s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat Gerard gewoon langzaam de overstap naar TV wil maken.
Die zal bij SBS6 wel een plekje kunnen krijgen.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_178298009
quote:
2s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat Gerard gewoon langzaam de overstap naar TV wil maken.
Hij is niet voor niets de laatste jaren zich zo aan het oppompen in de sportschool en z'n haar aan het bijplussen.
Mooiboy wat het tegenwoordig is.
pi_178298260
Lost meteen het Stenders/Annemiek-geschil op. En zet dan maar Paul Rabbering op de ochtend.
Of misschien is het wel een mooi moment voor Michiel Veenstra om 3fm te verruilen voor 2.
  woensdag 4 april 2018 @ 11:32:59 #105
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_178298284
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:21 schreef Bronson het volgende:

[..]

Hij is niet voor niets de laatste jaren zich zo aan het oppompen in de sportschool en z'n haar aan het bijplussen.
Mooiboy wat het tegenwoordig is.
tja geef hem eens ongelijk...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  ESF Reporter woensdag 4 april 2018 @ 11:37:09 #106
87554 Cee
Welluk?
pi_178298351
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:01 schreef Bronson het volgende:

[..]

Zal hem niet missen. :W

Stenders naar de ochtend, Annemiek terug naar de middag en weer door. w/
Ik teken hiervoor. Of Veenstra naar de ochtend, Staverman in de isoleercel en Annemiek van 12-2.
pi_178298436
quote:
2s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:32 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

tja geef hem eens ongelijk...
Hij moet lekker zelf weten, maar ik vind het nogal sneu overkomen.
Maar goed, nu hoef ik mij lekker niet meer te ergeren aan hem *O* *O*
pi_178298440
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:37 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik teken hiervoor. Of Veenstra naar de ochtend, Staverman in de isoleercel en Annemiek van 12-2.
Daar teken ik dan weer voor.
pi_178298502
quote:
Fijne vrienden, het is waar. Ik ga weg bij NPO Radio2, en verlaat de publieke omroep. De vraag die je wellicht zult stellen: waarom? Laat ik vooropstellen dat ik enorm heb genoten van de 20(!) jaar dat ik nu bij de publieke omroep zit. Het is een warm nest met fijne collega’s. Ik heb in die 20 jaar meters en meters geweldige radio mogen maken. Ik kreeg een hoop kansen en heb ze allemaal met beide handen aangepakt. Acht keer Serious Request, drie keer de Top2000, geweldige evenementen om te mogen meemaken. Het was een prachtige en zeer leerzame tijd. Een ochtendshow opbouwen op Radio 2 en het station zien groeien was de afgelopen drie jaar ook een feestje. Waarom zou je dan weggaan? Vrijheid en toekomst! Ik heb enorm veel ideeën en plannen. Ik ben een creatief mens, een ondernemer en de stap die ik nu ga zetten biedt mij alle mogelijkheden om mij daarin verder te ontwikkelen. De tijden veranderen. Dat geldt voor zowel radio als televisie. De boel is enorm in beweging. Ik zie kansen en mogelijkheden. De NPO heeft helaas te maken met steeds meer regels. En ik wil verder. Wie weet waar de radio en televisie over pakweg 5 jaar staan? Je moet mee met je tijd en dat geldt ook voor mij uiteraard.
Creativiteit, vrijheid en toekomst zijn voor mij het allerbelangrijkste. Stilstand is achteruitgang.! Bij Radio 10 krijg ik alle kansen en vrijheden. Het is een prachtig station met heel veel potentie voor de toekomst. Uiteraard is mijn muzikale vrijheid heel erg belangrijk voor me maar ik krijg daarin ook alle vrijheid. Radio 10 heeft een breed kavel waarop heel veel kan en mag en waar ik prima ga passen. En geloof me, dit soort beslissingen liggen me heel zwaar. Dat gaat niet over één nacht ijs, daar denk ik HEEL lang en HEEL goed over na. En bovendien: het voelt goed! En als iets goed voelt, waarom zou je die sprong dan niet wagen? Ik heb de commerciële boot vaak af gehouden, omdat het de tijd nog niet was. Maar nu ga ik het ijzer smeden terwijl het gloeiendheet is. Mijn gevoel heeft me immers nog nooit in de steek gelaten. Ik heb er zin in, ik hoop jij ook! The future is wide open!

Gerard
https://www.facebook.com/gerardekdom/posts/1747126512015863

Misschien wil hij zich wat meer op Youtube profileren? Of krijgt hij geen kansen meer om muziekprogramma's te maken? Of hij gaat gewoon voor die ver-tig-voudiging van zijn salaris.
pi_178298636
Hij houdt de reden wel lekker vaag, lijkt erop dat hij verwacht dat de publieke omroep flink op de schot gaat de komende jaren
  woensdag 4 april 2018 @ 11:59:01 #111
318507 Jester65
Stay frosty
pi_178298724
quote:
De NPO heeft helaas te maken met steeds meer regels.
Niet in de laatste plaats over het inkomen van medewerkers van de NPO.
  woensdag 4 april 2018 @ 12:00:57 #112
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_178298758
John De Mol-zenders en vrijheid?

_O-
pi_178298816
Hij is altijd wel met geld bezig geweest.
  woensdag 4 april 2018 @ 12:30:03 #114
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_178299282
Einde van NPO Radio 2, waar is het Radio 10 topic?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_178299393
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:00 schreef Eightyone het volgende:
John De Mol-zenders en vrijheid?

_O-
De enige die echt absolute vrijheid heeft is Evers bij Talpa.
pi_178299403
.

[ Bericht 98% gewijzigd door wolfrolf op 04-04-2018 12:39:57 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_178299411
Eén van de mooiste nog wel...

Hebben Adamski en Seal dan meer samen opgenomen, Gijs?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_178299420
quote:
6s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
Einde van NPO Radio 2, waar is het Radio 10 topic?
Met Ruud de Wild nog in het programmaschema? Neuh...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_178299435
Van Inkel misschien naar radio 2?? :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_178299590
Weet niet precies wat er allemaal voor extra regelgeving aan het bijkomen is op de publieke zender, maar kan me wel steeds beter voorstellen dat je in een heel correct en bekrompen hoekje wordt gedrukt.

Daarnaast, voor het geld, geef hem eens ongelijk. De Mol is flink aan het investeren in zijn imperium, bij de publieke wordt er alleen maar beknibbeld.
pi_178299652
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:39 schreef wolfrolf het volgende:
Van Inkel misschien naar radio 2?? :D
van mij mag hij ophoepelen van radio5, het is echt niet om aan te horen (ik pik bijna dagelijks de laatste minuten mee en da's meeeeer dan genoeg)
pi_178300640
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:37 schreef Evertjan het volgende:

[..]

De enige die echt absolute vrijheid heeft is Evers bij Talpa.
Welnee, die heeft alleen een Robert Jensen-clausule.
Hij heeft erg weinig met de muziek die 'ie daar draait.
pi_178300698
Maargoed, als Radio 10 over een tijdje evt Ekdom/Diergaarde/Evers/v Someren in de dagprogrammering wordt, dan knallen ze wel omhoog lijkt me.
  Moderator woensdag 4 april 2018 @ 13:52:05 #124
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_178300916
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:37 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik teken hiervoor. Of Veenstra naar de ochtend, Staverman in de isoleercel en Annemiek van 12-2.
Dat is echt een topidee! (Vooral dat stuk over Gijs)
pi_178300945
De ochtend dus..Stenders gaat het niet volhouden (en gaat sowieso de Bonanza niet opgeven, die muzikale vrijheid wil ie behouden), Van Inkel is te oud om in te laten stromen.
KidV lijkt me geen reële optie als ie elke ochtend uit Antwerpen moet komen.
  woensdag 4 april 2018 @ 14:02:22 #126
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_178301208
Kom er maar in, Veenstra.

Geen idee wat 'ie op 3FM nog te zoeken heeft. Verder valt er qua (enigszins) grote namen die de Radio 2-ochtend aan zouden kunnen, en ook nog de juiste leeftijd hebben, ook niet veel meer te kiezen. Veel mensen die technisch prima de plaatjes aan elkaar kunnen babbelen op een commerciële zender, zijn voor Radio 2 te inhoudsloos. Of ze willen waarschijnlijk niet bij de betreffende zender weg.

Annemieke Schollaardt is ook nog een optie.
pi_178301252
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 14:02 schreef Eightyone het volgende:
Kom er maar in, Veenstra.

Geen idee wat 'ie op 3FM nog te zoeken heeft. Verder valt er qua (enigszins) grote namen die de Radio 2-ochtend aan zouden kunnen, en ook nog de juiste leeftijd hebben, ook niet veel meer te kiezen. Veel mensen die technisch prima de plaatjes aan elkaar kunnen babbelen op een commerciële zender, zijn voor Radio 2 te inhoudsloos. Of ze willen waarschijnlijk niet bij de betreffende zender weg.
Ja als Veenstra nou niet gaat heeft tie echt een dikke plaat voor zn harses.
pi_178301298
Of Marc Adriani en Frank die een shiftje opschuift. Elke ochtend danceclassics ;)
  woensdag 4 april 2018 @ 14:06:23 #129
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_178301333
Als Veenstra bij 3FM blijft hangen, en pech heeft, bestaat die zender over een paar jaar niet eens meer.

*mompelt iets over de Titanic*
pi_178301375
Het lijkt mij ook de meest reële optie. Gaat echter niet concurreren met de andere ochtendjocks.
Heeft ie nog geluk dat Evers stopt.
  woensdag 4 april 2018 @ 14:11:52 #131
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_178301499
Veenstra weet iig iets over muziek; iig genoeg om het beheer te hebben over de database van een van die internetzenders van Stenders (en Stenders kennende zal die heus niet de eerste de beste kneus uitkiezen).

Dat kan je lang niet van elke dj van tegenwoordig zeggen. Sterker nog, volgens mij komen er wat betreft de jongere generaties dj's amper nog van dat soort types bij. Sander Hoogendoorn schijnt ook een echte muziekliefhebber te zijn, maar duwt zich in dat opzicht nog niet zo op de voorgrond.
pi_178301613
Muziekkennis is echter voor een ochtendshow niet echt de prioriteit.
Kijk maar naar de doorsnee meuk die Stenders draait als 'ie invalt voor Ekdom.
Of dat is om Jeroen tevreden te houden.
pi_178301740
Hehe, ik dacht ook gelijk als 1e aan deze toen ik Parquet Courts voor het eerst hoorde,
  woensdag 4 april 2018 @ 14:30:00 #134
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_178301894
#byebyeman
Isn't it ironic, don't you think
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 april 2018 @ 14:30:40 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178301904
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 14:02 schreef Eightyone het volgende:
Kom er maar in, Veenstra.

Geen idee wat 'ie op 3FM nog te zoeken heeft. Verder valt er qua (enigszins) grote namen die de Radio 2-ochtend aan zouden kunnen, en ook nog de juiste leeftijd hebben, ook niet veel meer te kiezen. Veel mensen die technisch prima de plaatjes aan elkaar kunnen babbelen op een commerciële zender, zijn voor Radio 2 te inhoudsloos. Of ze willen waarschijnlijk niet bij de betreffende zender weg.

Annemieke Schollaardt is ook nog een optie.
dikke kans dat nu alsnog de lelijke oplossing met Stenders/Annemiek wordt gerepareerd. Dus of Annemieke schuift naar de ochtend en krijgt zo haar 5 dagen. Of iemand als Ruud gaat naar de ochtend en Stenders of Annemiek niet dat over en de ander krijgt gewoon de 5 dagen. Kan Veenstra alsnog wel een weekend slot krijgen en doorschuiven naar 2.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_178302193
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 14:03 schreef Bronson het volgende:

[..]

Ja als Veenstra nou niet gaat heeft tie echt een dikke plaat voor zn harses.
Wel de vraag of hij zin heeft om elke ochtend zo godsgruwelijk vroeg op te staan, wat dat betreft heeft hij bij 3FM altijd vrij normale tijdstippen gehad. Bij Ekdom was die ambitie van een eigen ochtendshow er altijd wel, weet niet of Veenstra Veenstra die ook heeft..

(maar goed, hij kan enkel weigeren als hij eerst gevraagd wordt natuurlijk. )
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 april 2018 @ 14:42:06 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178302209
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 14:03 schreef Bronson het volgende:

[..]

Ja als Veenstra nou niet gaat heeft tie echt een dikke plaat voor zn harses.
gaat, hij moet er ook voor gevraagd worden hè
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_178302273
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:46 schreef DD_Kong het volgende:
Weet niet precies wat er allemaal voor extra regelgeving aan het bijkomen is op de publieke zender, maar kan me wel steeds beter voorstellen dat je in een heel correct en bekrompen hoekje wordt gedrukt.

Daarnaast, voor het geld, geef hem eens ongelijk. De Mol is flink aan het investeren in zijn imperium, bij de publieke wordt er alleen maar beknibbeld.
quote:
Financiële motieven lijken de voornaamste drijfveer voor Gerard Ekdom om in september over te stappen van NPO Radio 2 naar Talpa’s Radio 10. Het feit dat de dj straks een fors deel van zijn huidige salaris moet inleveren, dreef hem in de handen van John de Mol.

Het is niet dat Gerard Ekdom baalt van NPO Radio 2, waar hij sinds oktober 2015 de ochtendshow presenteert. Sterker, hij zou zijn huidige plek als de mooiste in radioland beschouwen. Het is ook niet dat de dj straks bij John de Mols Talpa ineens een miljoenensalaris binnensleept. Toch lijkt geld het hoofdmotief, zeggen radiokenners en ingewijden.

Bij de publieke omroep moeten alle presentatoren bij het afsluiten van een nieuw contract, terug naar de Balkenendenorm (dit jaar 187.000 euro). Het aantal topverdieners daalde de afgelopen jaren, maar uitzonderingen als Matthijs van Nieuwkerk (De Wereld Draait Door) zien straks een aanzienlijk deel van hun jaarsalaris verdampen. Ekdom verdient momenteel naar verluidt een slordige 3 ton. De daling is zo fors dat hij het aanbod van Talpa onmogelijk kon weigeren. Bij een commerciële zender is van een maximumbedrag geen sprake.
Aldus een deel van een analyse van de overstap door het AD. Waarbij van Inkel het ook nog als optie ziet dat Dane de verwachtingen op 538 niet waar kan maken en ze Ekdom dan achter de hand hebben om die ochtendshow over te nemen.

https://www.ad.nl/show/ov(...)rmijdelijk~a87d1fac/
pi_178302350
Ik zie Ekdom geen Guetta blazen op 538.
pi_178302655
quote:
2s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat Gerard gewoon langzaam de overstap naar TV wil maken.
Ik denk het niet. Hij heeft al eens gezegd nadat ie Join the Beat en TopPop op tv deed en de freaknacht en Ekstra weekend liet vallen, hij helemaal geen tv meer wilde doen voor een jaar en dat het ooit zijn ultieme droom was, maar dat ie daar op terug moest komen en toch veel meer een radioman was. Het viel 'm zwaar tegen. Meer dan aanschuiven bij een talkshow en een jurytje hier en daar zal het niet worden.
  woensdag 4 april 2018 @ 15:34:46 #141
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_178303479
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:08 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ach, als hij dat wilde had hij waarschijnlijk al lang niet meer bij de publieke gezeten, denk ik.
Dat zit hij nu toch niet meer.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 april 2018 @ 16:03:50 #142
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178303969
quote:
6s.gif Op woensdag 4 april 2018 14:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Hij heeft al eens gezegd nadat ie Join the Beat en TopPop op tv deed en de freaknacht en Ekstra weekend liet vallen, hij helemaal geen tv meer wilde doen voor een jaar en dat het ooit zijn ultieme droom was, maar dat ie daar op terug moest komen en toch veel meer een radioman was. Het viel 'm zwaar tegen. Meer dan aanschuiven bij een talkshow en een jurytje hier en daar zal het niet worden.
Ik denk dat hij misschien wel zijn eigen muziekprogramma in elkaar mag gaan knutselen voor TV ipv een staand format wat niet van hem is.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_178304057
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 14:44 schreef Marcoss het volgende:

[..]

[..]

Aldus een deel van een analyse van de overstap door het AD. Waarbij van Inkel het ook nog als optie ziet dat Dane de verwachtingen op 538 niet waar kan maken en ze Ekdom dan achter de hand hebben om die ochtendshow over te nemen.

https://www.ad.nl/show/ov(...)rmijdelijk~a87d1fac/
is 538 van Talpa? Dat zou wel echt een goede stap zijn imo.

Erfenis van Evers kan Ekdom denk ik niet opvangen maar hij is wel een goede second best.
pi_178304551
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 15:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Dat zit hij nu toch niet meer.
Hij is nog niet weg, hé? :P

Maar hij had waarschijnlijk in zijn Arbeidsvitaminen-tijd al kunnen overstappen naar een commerciële zender als hij dat had gewild.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_178308717
bij Talpa roepen ze FUCK DE BALKENENDENORM!!!
pi_178308782
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 16:33 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Hij is nog niet weg, hé? :P

Maar hij had waarschijnlijk in zijn Arbeidsvitaminen-tijd al kunnen overstappen naar een commerciële zender als hij dat had gewild.
was toen toch al spraken van dat Stenders hem mee wou nemen naar Yorin FM?
pi_178308800
Maar nu kan Radio 2 een DJ in de ochtend zetten die wel iets met nieuws en achtergronden doet ipv alleen maar muziekitems in zijn show heeft
  Redactie Frontpage woensdag 4 april 2018 @ 20:08:16 #148
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_178309033
quote:
6s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
Einde van NPO Radio 2, waar is het Radio 10 topic?
Ik luister de laatste maanden ook meer en meer Radio 10. Ik ben de huidige muziek echt kotsbeu, al die hoge mannenstemmetjes op een goedkope beat van weer een of andere overschatte kut-dj. Ekdom en Stenders zijn nog de enige redenen om Radio 2 te luisteren. Helaas maar waar, Radio 2 had gewoon niet de nieuwe Radio 3 moeten willen blijven worden
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 4 april 2018 @ 20:43:04 #149
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_178310031
quote:
6s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De ochtend dus..Stenders gaat het niet volhouden (en gaat sowieso de Bonanza niet opgeven, die muzikale vrijheid wil ie behouden), Van Inkel is te oud om in te laten stromen.
KidV lijkt me geen reële optie als ie elke ochtend uit Antwerpen moet komen.
Kidv woont niet eens in Antwerpen?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_178311033
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 20:43 schreef zeefje het volgende:

[..]

Kidv woont niet eens in Antwerpen?
Niet meer?
  woensdag 4 april 2018 @ 21:19:21 #151
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_178311187
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 21:15 schreef Bronson het volgende:

[..]

Niet meer?
Google says no
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_178313112
Hij woont nog steeds in Antwerpen bij mijn weten.
pi_178325791
Southern Comfort. Wijvendrankje. Niks rockchick.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_178326608
quote:
6s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij woont nog steeds in Antwerpen bij mijn weten.
Op instagram meerdere foto's voorbij zien komen dat hij aan het verhuizen is. Waar naar toe geen idee..
pi_178327044
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 17:13 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Op instagram meerdere foto's voorbij zien komen dat hij aan het verhuizen is. Waar naar toe geen idee..
Hij en zijn partner zijn natuurlijk ook onlangs uit elkaar gegaan, dus goed mogelijk.
Overigens heeft Jeroen in een podcast van Veenstra te kennen gegeven geen dagelijks radioprogramma te willen. Als invaller kan ie het beter combineren met zijn andere werkzaamheden als voice over e.d.
Misschien geldt hetzelfde wel voor Rabbering.

edit: dat íe teruggaat naar NL vertelt hij hier


[ Bericht 12% gewijzigd door n00biedoobiedoo op 05-04-2018 17:49:42 ]
pi_178332916
quote:
6s.gif Op donderdag 5 april 2018 17:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Hij en zijn partner zijn natuurlijk ook onlangs uit elkaar gegaan, dus goed mogelijk.
Overigens heeft Jeroen in een podcast van Veenstra te kennen gegeven geen dagelijks radioprogramma te willen. Als invaller kan ie het beter combineren met zijn andere werkzaamheden als voice over e.d.
Misschien geldt hetzelfde wel voor Rabbering.

edit: dat íe teruggaat naar NL vertelt hij hier
Klinkt ook wel logisch ja. Beiden hebben behoorlijk wat nevenactiviteiten. Wel jammer eigenlijk, kan ze allebei goed hebben. Zeker in combinatie met een ander.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 6 april 2018 @ 18:01:56 #157
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_178350952
Novastar _O_ Lekker man.
pi_178404894
Reden waarom platenpaleis gestopt is ook meteen duidelijk :

https://www.radiofreak.nl(...)eur-bij-talpa-radio/
quote:
Marc Adriani is vanaf 1 juli de nieuwe Radio Directeur van Talpa Radio. Adriani maakt de overstap van BNNVARA en volgt Dave Minneboo op die eind vorig jaar bekendmaakte te vertrekken bij Talpa Radio. Binnen de directie van Talpa Radio zal Adriani als Radio Directeur eindverantwoordelijk zijn voor de programmering van Radio 538, Radio 10, Sky Radio en Radio Veronica.
pi_178405502
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 12:33 schreef ddx het volgende:
Reden waarom platenpaleis gestopt is ook meteen duidelijk :

https://www.radiofreak.nl(...)eur-bij-talpa-radio/

[..]

Ome John is goed bezig
pi_178411210
Veenstra dus geen zendermanager bij 3FM, dus kansen dat íe naar 2 zou gaan zijn weer iets groter.
Maar aangezien hij net zo'n liefhebber is van nevenprojecten als Ekdom, zou het me ook niet verbazen als íe weer terug naar Veronica zou gaan.
  Redactie Sport woensdag 11 april 2018 @ 08:40:06 #161
274204 crew  Mexicanobakker
pi_178442220
Jezus dit nummertje is ook alweer 3.5 jaar oud.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 11 april 2018 @ 08:41:12 #162
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_178442230
En ik hoor nog steeds constant de 'koud hè' sample ertussendoor. Bedankt Gerard
pi_178463399
Goedemorgen.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_178506981
Het einde van Dotan als vaste huisartiest? c_/

https://twitter.com/miserus/status/985026869375455233
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zaterdag 14 april 2018 @ 12:50:39 #165
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_178507713
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 12:10 schreef Ferdo het volgende:
Het einde van Dotan als vaste huisartiest? c_/

https://twitter.com/miserus/status/985026869375455233
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  Redactie Sport maandag 16 april 2018 @ 06:53:44 #166
274204 crew  Mexicanobakker
pi_178545683
Duel O+
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_178546019
d.. d,,do..do..dokter request
pi_178546170
Alle 13 teek :')
  maandag 16 april 2018 @ 11:52:18 #169
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_178549585
O+ O+ O+
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_178550878
Ze komen echt niet van die kaarten voor Santana af hè. Om het half uur een reclame daarover... Als we dan Bartje met z’n mix van Smooth / Havana niet in ons mik krijgen geduwd erbij.
  Moderator maandag 16 april 2018 @ 14:34:30 #171
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_178553788
Annemieke _O_
  ESF Reporter maandag 16 april 2018 @ 15:22:03 #172
87554 Cee
Welluk?
pi_178555154
Common people _O_
pi_178581884
Goed zo Ruud gewoon Helene Fischer draaien
pi_178602797
Zo, deze is vet!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 20 april 2018 @ 10:46:02 #175
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_178637866
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 14:34 schreef noodgang het volgende:
Annemieke _O_
Ik vind het wel prima nu weer eens Annemieke een week lang. Ben als luisteraar nog steeds erg blij met deze oplossing, al zal het voor de radiomakers denk ik nog steeds een beetje raar zijn.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_178639605
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:46 schreef Againzender het volgende:

[..]

Ik vind het wel prima nu weer eens Annemieke een week lang. Ben als luisteraar nog steeds erg blij met deze oplossing, al zal het voor de radiomakers denk ik nog steeds een beetje raar zijn.
Als straks Stenders in de ochtend zit is dat probleem ook weer opgelost
  vrijdag 20 april 2018 @ 13:33:35 #177
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_178640285
Annemieke doet het prima.
Gijs is een ander verhaal :{
  Spellchecker vrijdag 20 april 2018 @ 19:45:41 #178
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zaterdag 21 april 2018 @ 23:54:18 #179
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_178664716
Hoi
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 24 april 2018 @ 19:37:03 #180
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_178719197
Bart met zn Aviici-/nieuwsmix :')
pi_178729531
Paul Rabbering en Krystl uit elkaar. Gelukkig heeft ie z'n grote bril nog om mee te knuffelen.
pi_178737308
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:26 schreef Wuwwa het volgende:
Paul Rabbering en Krystl uit elkaar. Gelukkig heeft ie z'n grote bril nog om mee te knuffelen.
Ha ha.
pi_178737318
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:26 schreef Wuwwa het volgende:
Paul Rabbering en Krystl uit elkaar. Gelukkig heeft ie z'n grote bril nog om mee te knuffelen.
:') goeie zeg ik moest hard lachen
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_178738056
quote:
13s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:21 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

:') goeie zeg ik moest hard lachen
Ik kom pas net bij.
pi_178754858
Nu aleer Drei tage wach. Is dat een remix?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_178769929
Mary Jane nu pas de topsong? Die wordt al wekenlang dagelijks gedraaid.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 29 april 2018 @ 18:36:59 #187
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_178817526
Roodshow twitterde op zondag 29-04-2018 om 18:31:20 De komende 2 weken geen Roodshow Late Night voor @JWRoodbeen, hij heeft de wekker extra vroeg staan want je hoort hem tussen 6-9 uur in de ochtend op @NPORadio2! 📻⏰ https://t.co/YB4ubUhDzJ reageer retweet
Geen Gekdom de komende twee weken. *O*
pi_178819117
Dat is zo'n opmerkelijke keuze dat je bijna gaat denken dat íe ergens voor wordt klaargestoomd..
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 29 april 2018 @ 19:43:39 #189
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_178819342
quote:
14s.gif Op zondag 29 april 2018 18:36 schreef Pino112 het volgende:
Roodshow twitterde op zondag 29-04-2018 om 18:31:20 De komende 2 weken geen Roodshow Late Night voor @JWRoodbeen, hij heeft de wekker extra vroeg staan want je hoort hem tussen 6-9 uur in de ochtend op @NPORadio2! 📻⏰ https://t.co/YB4ubUhDzJ reageer retweet
Geen Gekdom de komende twee weken. *O*
Dat komt mooi uit, in de ochtend lekker luisteren dus :)
quote:
6s.gif Op zondag 29 april 2018 19:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat is zo'n opmerkelijke keuze dat je bijna gaat denken dat íe ergens voor wordt klaargestoomd..
ja en nee, het is ook toevallig de vakantie van Wendy.
JWRoodbeen twitterde op zondag 29-04-2018 om 11:27:07 @wendyhendrikse omgekeerde ritmes haha reageer retweet


[ Bericht 29% gewijzigd door Nizno op 29-04-2018 19:48:43 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_178819455
quote:
99s.gif Op zondag 29 april 2018 19:43 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dat komt mooi uit, in de ochtend lekker luisteren dus :)

[..]

ja en nee, het is ook toevallig de vakantie van Wendy.
Corne schijnt anders 's avonds met Wendy te presenteren
  ESF Reporter zondag 29 april 2018 @ 19:48:30 #191
87554 Cee
Welluk?
pi_178819461
quote:
14s.gif Op zondag 29 april 2018 18:36 schreef Pino112 het volgende:
Roodshow twitterde op zondag 29-04-2018 om 18:31:20 De komende 2 weken geen Roodshow Late Night voor @JWRoodbeen, hij heeft de wekker extra vroeg staan want je hoort hem tussen 6-9 uur in de ochtend op @NPORadio2! 📻⏰ https://t.co/YB4ubUhDzJ reageer retweet
Geen Gekdom de komende twee weken. *O*
Oh :o Tof! JW is leuk. *O*
quote:
6s.gif Op zondag 29 april 2018 19:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat is zo'n opmerkelijke keuze dat je bijna gaat denken dat íe ergens voor wordt klaargestoomd..
Ik hoop het.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 29 april 2018 @ 19:49:56 #192
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_178819486
quote:
6s.gif Op zondag 29 april 2018 19:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Corne schijnt anders 's avonds met Wendy te presenteren
Ow dan is Wendy alleen een weekendje weg en zit de ene in de ochtend en de ander in de avond, las ik de tweets verkeerd

ik lees het idd nu in de tweets van de roodshow zelf

Roodshow twitterde op zondag 29-04-2018 om 19:21:01 @raydtcR @JWRoodbeen @NPORadio2 Corne, Wendy & Alfred. reageer retweet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_178819733
quote:
14s.gif Op zondag 29 april 2018 18:36 schreef Pino112 het volgende:
Roodshow twitterde op zondag 29-04-2018 om 18:31:20 De komende 2 weken geen Roodshow Late Night voor @JWRoodbeen, hij heeft de wekker extra vroeg staan want je hoort hem tussen 6-9 uur in de ochtend op @NPORadio2! 📻⏰ https://t.co/YB4ubUhDzJ reageer retweet
Geen Gekdom de komende twee weken. *O*
JWR. *O* *O*
pi_178819749
quote:
6s.gif Op zondag 29 april 2018 19:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat is zo'n opmerkelijke keuze dat je bijna gaat denken dat íe ergens voor wordt klaargestoomd..
Ik zeg doen.
pi_178837692
Tja, dit is dan weer een waardeloos stukje muziek wat werkelijk niets toevoegt aan de maandagmiddag.
Zoiets zou Annemiek dus nooit draaien.
pi_178863749
Après ski-Metal is inderdaad een hele goeie omschrijving van Volbeat
pi_178886840
Dit kiezen in de shuffle.
Verdomme.

Dat het uberhaubt in de top 2000 staat.
pi_178888228
Booty Luv :)
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 2 mei 2018 @ 23:27:25 #199
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_178903840
Alweer Ellen ten Damme te gast :r
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:20:24 #200
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_178916340
Waar is dat nieuwe nummer van Kanye te luisteren?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')