abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 maart 2018 @ 08:40:47 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177761196
https://www.psychologytod(...)&utm_campaign=FBPost

Blijkt dat pestkoppen meer seks hebben en het pesten een goede manier is om je sociale status in een groep te verhogen. Dus pesten is een evolutionaire strategie om meer sekspartners te krijgen. Meer informatie in de link.

Uit eigen ervaring heb ik dit meegemaakt. Op de middelbare school was ik bevriend met een jongen die op een gegeven moment alles wou doen om vrouwen te versieren. Hij was extreem narcistisch en begon de kwetsbare mensen naar beneden te halen, waaronder ik. Was walgelijk hoe hij te werk ging, tot de dag van vandaag haat ik hem nog steeds. Als ik hem nu tegen zou komen zou ik een flying kick doen op zijn gezicht.

Wat ik altijd wonderbaarlijk vond was dat zijn pesten strategie nog werkte ook. Ik vroeg me af, hebben vrouwen door als mannen dit soort strategieën gebruiken om hun sociale status te verhogen, of merken vrouwen dit niet?

[ Bericht 40% gewijzigd door Keep_Walking op 12-03-2018 09:02:13 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 12 maart 2018 @ 08:44:14 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177761224
And so is the past
  maandag 12 maart 2018 @ 08:46:21 #3
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_177761246
Nou, bedankt voor de info. En nu?
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 12 maart 2018 @ 08:47:51 #4
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177761261
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2018 08:46 schreef RingBewoner het volgende:
Nou, bedankt voor de info. En nu?
Ga mensen pesten!
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177761263
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2018 08:46 schreef RingBewoner het volgende:
Nou, bedankt voor de info. En nu?
Nu kunnen we met z'n allen massaal de zwakkere van de samenleving gaan pesten zodat we meer seks krijgen.
pi_177761298
Weet niet zeker of hier sprake is van directe causaliteit.
pi_177761346
Misschien kun je de OP iets uitbreiden, want het is nu een beetje onduidelijk wat je precies met dit topic wil.
Link dumps doen we hier niet aan :P
pi_177761440
Alfa zijn he
pi_177761466
Wat zegt je eigen ervaring dan over je seksleven? Gek voorbeeld ertussen.
pi_177761477
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2018 08:51 schreef LurkJeRot het volgende:
Weet niet zeker of hier sprake is van directe causaliteit.
Dat. Pesters zijn over het algemeen mensen die wat meer op de voorgrond treden. Daardoor vallen ze meer op. Daardoor leggen ze meer contact.
pi_177761506
MEISJES PALGEN ZOENTJES VRAGEN 11!!!
  maandag 12 maart 2018 @ 09:11:17 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177761532
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:06 schreef Handleiding het volgende:
Wat zegt je eigen ervaring dan over je seksleven? Gek voorbeeld ertussen.
Nou ik heb een oké seksleven gehad. Vanwege ziektes en aandoeningen heb ik niet volop van kunnen genieten, maar toch wel wat leuke partners gehad.

Die “vriend” van me neukte als een konijn. Goede candidaat voor de “metoo” movement.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177761637
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou ik heb een oké seksleven gehad. Vanwege ziektes en aandoeningen heb ik niet volop van kunnen genieten, maar toch wel wat leuke partners gehad.

Die “vriend” van me neukte als een konijn. Goede candidaat voor de “metoo” movement.
Volgens mij snap je niet helemaal wat #metoo betekent.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 12 maart 2018 @ 09:20:26 #14
74056 crew  ToT
pi_177761725
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:03 schreef hoechst het volgende:
Alfa zijn he
Dit idd ja, puur dierlijk gedrag.
Zwakkeren uit de roedel verstoten om de genenpoel zo sterk mogelijk te houden. Als alfa laat je daarmee je dominantie zien en hossel je keihard geyle nueckgleuven! B-)
pi_177761757
Om goed te kunnen pesten, moet je er goed uitzien. Anders krijg je overal de schuld van.

Zelf zat ik op de middelbare school ook een korte tijd in een vriendengroep die een aantal zwakkeren pestte. Zelf was ik meer een meeloper, maar toch werd ik gezien als 'de pestkop', omdat ik dik en lelijk was. Ik was dan ook de persoon die bij de rector moest komen voor die pesterijen en daar te horen kreeg waarvan ik beschuldigd ben, maar wat de mensen met wie ik meeliep eigenlijk uitgevoerd hadden. Zo hield ik het zelf bij schelden/gebaren, maar ik wist dat die vriendengroep ook fysiek pestte, meestal als ik er niet bij was. Maar daar werd ik dus van beschuldigd _O-

Kben dan ook niet lang bij die vriendengroep gebleven, omdat ik er weinig winst uit haalde. De grootste pestkop die er ook fatsoenlijk uitzag, die hield er veel status, vrienden en meiden aan over. Maar de meiden bleven juist verder weg van mij, omdat ik 'de lelijke pestkop' was en het dus geoorloofd was om zich kut tegen mij te gedragen.
  maandag 12 maart 2018 @ 09:23:23 #16
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_177761782
Onzekere vrouwen gaan gewoon voor de Alpha
:')
pi_177761798
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:20 schreef ToT het volgende:

[..]

Dit idd ja, puur dierlijk gedrag.
Zwakkeren uit de roedel verstoten om de genenpoel zo sterk mogelijk te houden. Als alfa laat je daarmee je dominantie zien en hossel je keihard geyle nueckgleuven! B-)
Dit inderdaad.

Persoonlijk ben ik na mijn eigen levenservaringen voor euthanasie voor de lelijke/korte/zieke mensen. Zelf had ik ook liever gewild dat ik gedood was na tijdens of na mijn geboorte om het lijden te voorkomen dat vanzelf komt wanneer je er uit ziet als genetisch afval.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 12 maart 2018 @ 09:25:31 #18
74056 crew  ToT
pi_177761815
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:24 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Persoonlijk ben ik na mijn eigen levenservaringen voor euthanasie voor de lelijke/korte/zieke mensen. Zelf had ik ook liever gewild dat ik gedood was na tijdens of na mijn geboorte om het lijden te voorkomen dat vanzelf komt wanneer je er uit ziet als genetisch afval.
Zo dan! :o
  maandag 12 maart 2018 @ 09:27:52 #19
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177761868
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:16 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Volgens mij snap je niet helemaal wat #metoo betekent.
Hij heeft ook wel gepusht en bedrogen om aan seks te komen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 12 maart 2018 @ 09:29:30 #20
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177761890
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:24 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Persoonlijk ben ik na mijn eigen levenservaringen voor euthanasie voor de lelijke/korte/zieke mensen. Zelf had ik ook liever gewild dat ik gedood was na tijdens of na mijn geboorte om het lijden te voorkomen dat vanzelf komt wanneer je er uit ziet als genetisch afval.
Was het zo erg?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177761919
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hij heeft ook wel gepusht en bedrogen om aan seks te komen.
Je moet die #metoo movement dan ook niet serieus nemen. Er is niks moreel goed of politiek correct aan seksuele aantrekkelijkheid.

Pushen/bedriegen/manipuleren om aan seks te komen is natuurlijk. Mensen zouden graag willen dat het niet natuurlijk was en projecteren dat graag op de samenleving om de samenleving beter te zien dan het daadwerkelijk is. Maar dat is niet hoe het werkt.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 12 maart 2018 @ 09:33:28 #22
74056 crew  ToT
pi_177761951
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:31 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Je moet die #metoo movement dan ook niet serieus nemen. Er is niks moreel goed of politiek correct aan seksuele aantrekkelijkheid.

Pushen/bedriegen/manipuleren om aan seks te komen is natuurlijk. Mensen zouden graag willen dat het niet natuurlijk was en projecteren dat graag op de samenleving om de samenleving beter te zien dan het daadwerkelijk is. Maar dat is niet hoe het werkt.
Ik denk dat je wel een punt hebt, maar bepaalde natuurlijke drangen moeten in deze samenleving toch wel wat ingetoomd worden, wil je het een beetje prettig houden voor iedereen.
pi_177762508
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hij heeft ook wel gepusht en bedrogen om aan seks te komen.
Pushen en bedriegen is niet hetzelfde als #metoo.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177762554
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:31 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Je moet die #metoo movement dan ook niet serieus nemen. Er is niks moreel goed of politiek correct aan seksuele aantrekkelijkheid.

Pushen/bedriegen/manipuleren om aan seks te komen is natuurlijk. Mensen zouden graag willen dat het niet natuurlijk was en projecteren dat graag op de samenleving om de samenleving beter te zien dan het daadwerkelijk is. Maar dat is niet hoe het werkt.
Dus omdat jij bij de bodemlaag van de samenleving hoort weet jij WEL hoe het werkt? Beetje dubbel, niet?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177762571
Net zoals mannen met Dark Triad persoonlijkheidstypen zoals narcisten en sociopaten ook seksueel aantrekkelijk worden gevonden:

https://www.psychologytod(...)-women-fall-bad-boys
pi_177762665
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:03 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dus omdat jij bij de bodemlaag van de samenleving hoort weet jij WEL hoe het werkt? Beetje dubbel, niet?
Nee dat is niet dubbel. Mensen voor wie relaties vanzelf kwamen en daar geen problemen mee gehad hebben, die denken daar niet over na. Die snappen hun eigen succes dan ook eigenlijk niet en zijn vaak de mensen die dingen zeggen als: 'ja je moet gewoon jezelf zijn, dan komt het wel' of iets dergelijks.

Een sociaal mislukt persoon als ik daarentegen, die gaat zijn tijd verspillen met het lezen van onderzoek en ervaringen over sociale interacties. Sociale interacties snappen en er succesvol in zijn, zijn natuurlijk verschillende zaken.
pi_177762798
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:09 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Nee dat is niet dubbel. Mensen voor wie relaties vanzelf kwamen en daar geen problemen mee gehad hebben, die denken daar niet over na. Die snappen hun eigen succes dan ook eigenlijk niet en zijn vaak de mensen die dingen zeggen als: 'ja je moet gewoon jezelf zijn, dan komt het wel' of iets dergelijks.

Een sociaal mislukt persoon als ik daarentegen, die gaat zijn tijd verspillen met het lezen van onderzoek en ervaringen over sociale interacties. Sociale interacties snappen en er succesvol in zijn, zijn natuurlijk verschillende zaken.
Ok, anders gezegd.

Jij denkt de wijsheid in pacht te hebben omdat je de wereld vanuit een bepaald referentiekader ziet, als zijnde 'sociaal mislukt'. Wat je daar in doet is afgeven op mensen die een ander referentiekader hebben en derhalve een andere wijsheid in pacht denken te hebben.

Dat klopt toch niet?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177762908
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:15 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ok, anders gezegd.

Jij denkt de wijsheid in pacht te hebben omdat je de wereld vanuit een bepaald referentiekader ziet, als zijnde 'sociaal mislukt'. Wat je daar in doet is afgeven op mensen die een ander referentiekader hebben en derhalve een andere wijsheid in pacht denken te hebben.

Dat klopt toch niet?
Ik geef op helemaal niemand af. Ik zeg alleen zoals ik denk dat het is, zonder oordeel. Als ik een beter leven gehad zou hebben, dan had ik waarschijnlijk hetzelfde gezegd als die persoon voor wie relaties vanzelf kwamen. Want waarom zou ik mij bezig houden met negatieve aspecten van het leven, wanneer mijn leven zo positief is.

[ Bericht 2% gewijzigd door JaJammerJan op 12-03-2018 10:30:57 ]
  maandag 12 maart 2018 @ 10:27:10 #29
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177762996
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:21 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik geef op helemaal niemand af. Ik zeg alleen zoals ik denk dat het is, zonder oordeel. Als ik een beter leven gehad zou hebben, dan had ik waarschijnlijk hetzelfde gezegd. Want waarom zou ik mij bezig houden met negatieve aspecten van het leven, wanneer mijn leven zo positief is.
Maar is je leven zo slecht dan? Wat maakt jouw leven zo slecht?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 12 maart 2018 @ 10:34:22 #30
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177763134
Het is wel waar, toen ik op de lagere school zat en juist gepest werd had ik nooit meidjes, toen ik op internaten had gezeten maar weer thuis kwam wonen pestte ik een paar gasten in de buurt en had ik constant meidjens die me wilden. Alleen wilde ik hun weer niet omdat ik toen vond dat je voor de ware moest gaan ofzo.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_177763250
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar is je leven zo slecht dan? Wat maakt jouw leven zo slecht?
Jarenlange sociale afwijzing van leeftijdsgenoten en opgroeien in een niet functionerend gezin met een narcistische moeder. De onherstelbare hersenschade die daaruit volgt, maakt het onmogelijk voor mij om nog van het leven te kunnen genieten.
  maandag 12 maart 2018 @ 10:40:55 #32
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_177763253
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Het is wel waar, toen ik op de lagere school zat en juist gepest werd had ik nooit meidjes, toen ik op internaten had gezeten maar weer thuis kwam wonen pestte ik een paar gasten in de buurt en had ik constant meidjens die me wilden. Alleen wilde ik hun weer niet omdat ik toen vond dat je voor de ware moest gaan ofzo.
Je ware zat daar dus niet tussen. Ik zocht ook naar de ware, tot ik haar had gevonden. Toen kreeg ik spijt dat ik niet eerder was begonnen.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_177763269
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:40 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Je ware zat daar dus niet tussen. Ik zocht ook naar de ware, tot ik haar had gevonden. Toen kreeg ik spijt dat ik niet eerder was begonnen.
Spijt? Da's zund van d'n tijd!
  maandag 12 maart 2018 @ 10:51:54 #34
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_177763435
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:41 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Spijt? Da's zund van d'n tijd!
Nouja, spijt is misschien een groot woord.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_177763601
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:40 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Jarenlange sociale afwijzing van leeftijdsgenoten en opgroeien in een niet functionerend gezin met een narcistische moeder. De onherstelbare hersenschade die daaruit volgt, maakt het onmogelijk voor mij om nog van het leven te kunnen genieten.
Met zo'n fatalistische instelling wel ja.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177763897
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:00 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Met zo'n fatalistische instelling wel ja.
Precies. Mijn fatalistische instelling is een van de redenen waarom mijn situatie fatalistisch is. Jammer genoeg heeft de mens geen controle over zijn emoties en gedachten dus is er niks aan te doen.
pi_177763920
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:13 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Precies. Mijn fatalistische instelling is een van de redenen waarom mijn situatie fatalistisch is. Jammer genoeg heeft de mens geen controle over zijn emoties en gedachten dus is er niks aan te doen.
Wat een onzin. Alles kun je trainen. Als je maar voldoende hulp krijgt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177763941
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:13 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wat een onzin. Alles kun je trainen. Als je maar voldoende hulp krijgt.
En die hulp is er niet. Ik heb geen familie of vrienden en de GGZ in Nederland is van zeer laag niveau. Daarom een hopeloze situatie.

Op een bepaald moment moet je je realiseren dat het voorbij is en het niet beter wordt in plaats van een hopeloze strijd te voeren.
  maandag 12 maart 2018 @ 11:20:38 #39
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177764073
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:13 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Precies. Mijn fatalistische instelling is een van de redenen waarom mijn situatie fatalistisch is. Jammer genoeg heeft de mens geen controle over zijn emoties en gedachten dus is er niks aan te doen.
Maar je hebt over andere dingen wel controle, zoals discipline om je ergens in te storten in de vorm van zingeving. Focus. Waarom denk je dat ik bijv tegenwoordig helemaal de sport hoek in gegaan ben, omdat het mn kop uitzet. Bezig zijn = in connectie komen met het leven/de directe omgeving/realiteit/hoe je het ook maar wilt noemen. Niet bezig zijn = twijfel zaaien in je eigen gedachten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 12 maart 2018 @ 11:42:16 #40
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177764432
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:09 schreef C.L.Werner het volgende:
MEISJES PALGEN ZOENTJES VRAGEN 11!!!
Ik palg die bitches keihard.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_177769338
Castreren dat soort figuren. Hebben vrouwen er ook geen interesse meer in, geloof me.
pi_177770876
Mooi, een topic waar JaJammerJan lekker kan zeuren en de wereld de schuld geven van al zijn problemen :D
pi_177772168
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 15:55 schreef robbietobbie het volgende:
Mooi, een topic waar JaJammerJan lekker kan zeuren en de wereld de schuld geven van al zijn problemen :D
https://en.wikipedia.org/wiki/Schadenfreude
  maandag 12 maart 2018 @ 17:16:28 #44
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_177772884
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Onzekere vrouwen gaan gewoon voor de Alpha
Nee, juist omgekeerd. Hoe aantrekkelijker en zelfzekerder de vrouw, des te meer ze op alpha's valt. Dat verzin ik niet. Dat komt naar voren uit onderzoek.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 12 maart 2018 @ 17:34:16 #45
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_177773336
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:09 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Nee dat is niet dubbel. Mensen voor wie relaties vanzelf kwamen en daar geen problemen mee gehad hebben, die denken daar niet over na. Die snappen hun eigen succes dan ook eigenlijk niet en zijn vaak de mensen die dingen zeggen als: 'ja je moet gewoon jezelf zijn, dan komt het wel' of iets dergelijks.

Een sociaal mislukt persoon als ik daarentegen, die gaat zijn tijd verspillen met het lezen van onderzoek en ervaringen over sociale interacties. Sociale interacties snappen en er succesvol in zijn, zijn natuurlijk verschillende zaken.
Dit!!

Als jij, zonder er bij na te hoeven denken, de een na de ander (m/v) in bed hebt, dan is er geen enkele noodzaak tot reflectie en analyse. Daardoor krijg je inderdaad van die klassieke adviezen, dat je gewoon en jezelf moet zijn en je ding moet doen. Zij deden immers niet meer dan dat.
Alleen dat betekent beslist niet dat er een oorzaak-gevolg-relatie zit tussen je ding doen en succes hebben op de neuk/relatie-markt. Echter daar denken mensen bij wie het vanzelf gaan, niet over na, want no need to.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_177777751
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 08:40 schreef Keep_Walking het volgende:
https://www.psychologytod(...)&utm_campaign=FBPost

Blijkt dat pestkoppen meer seks hebben en het pesten een goede manier is om je sociale status in een groep te verhogen. Dus pesten is een evolutionaire strategie om meer sekspartners te krijgen. Meer informatie in de link.

Uit eigen ervaring heb ik dit meegemaakt. Op de middelbare school was ik bevriend met een jongen die op een gegeven moment alles wou doen om vrouwen te versieren. Hij was extreem narcistisch en begon de kwetsbare mensen naar beneden te halen, waaronder ik. Was walgelijk hoe hij te werk ging, tot de dag van vandaag haat ik hem nog steeds. Als ik hem nu tegen zou komen zou ik een flying kick doen op zijn gezicht.

Wat ik altijd wonderbaarlijk vond was dat zijn pesten strategie nog werkte ook. Ik vroeg me af, hebben vrouwen door als mannen dit soort strategieën gebruiken om hun sociale status te verhogen, of merken vrouwen dit niet?
Er is een bepaald slag mensen dat alles doet voor de sociale status en er zijn mensen (ja, ook vrouwen. Ja ook hele knappe vrouwen!) die pesten gewoon een kut-eigenschap vinden en er niks mee hebben (ze trekken zeg maar een wenkbrauw op en vinden 't raar/belachelijk).

Soort zoekt soort.

Als ik jou zo iemand een flying kick zou zien geven, dan heb ik per ongeluk niets gezien. Bij die mensen laat 't me kouder als ik ze pijn zie hebben, juist omdat zij zo zijn (ik vraag me weleens af of ze überhaupt wel pijn kunnen hebben, of dat dat ook maar een rol/acteerwerk is, net zoals veel van hun andere gedrag naar anderen toe (vanwege die sociale status van ze).
pi_177777782
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:09 schreef C.L.Werner het volgende:
MEISJES PALGEN ZOENTJES VRAGENVALGEN 11!!!
pi_177777810
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:20 schreef ToT het volgende:

[..]

Dit idd ja, puur dierlijk gedrag.
Zwakkeren uit de roedel verstoten om de genenpoel zo sterk mogelijk te houden. Als alfa laat je daarmee je dominantie zien en hossel je keihard geyle nueckgleuven! B-)
Tis alleen jammer dat het voor de mens als soort niet bepaald voor een gezondere genenpoel zorgt.
pi_177777848
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:24 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Persoonlijk ben ik na mijn eigen levenservaringen voor euthanasie voor de lelijke/korte/zieke mensen. Zelf had ik ook liever gewild dat ik gedood was na tijdens of na mijn geboorte om het lijden te voorkomen dat vanzelf komt wanneer je er uit ziet als genetisch afval.
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Zo dan! :o
Ja, dit slaat ook nergens op :')

Laat mensen lekker -zelf- bepalen of ze dood willen of niet, debiel :') (niet jij ToT, jij bent geen debiel (meestal :P :* ))
pi_177777923
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2018 17:34 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dit!!

Als jij, zonder er bij na te hoeven denken, de een na de ander (m/v) in bed hebt, dan is er geen enkele noodzaak tot reflectie en analyse. Daardoor krijg je inderdaad van die klassieke adviezen, dat je gewoon en jezelf moet zijn en je ding moet doen. Zij deden immers niet meer dan dat.
Alleen dat betekent beslist niet dat er een oorzaak-gevolg-relatie zit tussen je ding doen en succes hebben op de neuk/relatie-markt. Echter daar denken mensen bij wie het vanzelf gaan, niet over na, want no need to.
Er is denk ik ook wel meer nodig dan alleen maar "jezelf zijn".
Ik ben vaker wel blij dan niet om wel single te zijn, waardoor ik ook vaker single ben. Ik ben er gewoon niet zo mee bezig (maar weet ook dat ik er ook niet zo handig in ben) en mis 't ook meestal niet. En iets wat je niet mist, ga je ook minder hard voor werken om 't wel te krijgen.
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 15:55 schreef robbietobbie het volgende:
Mooi, een topic waar JaJammerJan lekker kan zeuren en de wereld de schuld geven van al zijn problemen :D
En mensen laten euthanaseren :D
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:55 schreef Cockwhale het volgende:
Castreren dat soort figuren. Hebben vrouwen er ook geen interesse meer in, geloof me.
Of laat ze zich maar voortplanten. Dan sterft de mens vanzelf wel uit :P
  maandag 12 maart 2018 @ 20:50:28 #51
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177778045
Vrouwen houden van dominante mannen. Pesten is een vorm van dominantie uitoefenen over anderen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 12 maart 2018 @ 21:05:36 #52
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_177778554
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:50 schreef SpecialK het volgende:
Vrouwen houden van dominante mannen. Pesten is een vorm van dominantie uitoefenen over anderen.
Zo simpel is het helaas.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_177779190
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Ja, dit slaat ook nergens op :')

Laat mensen lekker -zelf- bepalen of ze dood willen of niet, debiel :') (niet jij ToT, jij bent geen debiel (meestal :P :* ))
:') Dat soort mensen kunnen het leven niet aan zonder aan een infuus van hulp van de samenleving te hangen. Daar moet je belastingbetalers niet voor laten opdraaien. Speciaal onderwijs, gehandicaptenzorg en al dat soort troep is een verspilde investering in levende wezens die nooit iets fatsoenlijks aan deze samenleving bij gaan dragen.
Uiteraard probeer je te voorkomen dat je zoveel kinderen af moet gaan maken. Mijn ouders bijvoorbeeld hadden al lang onvruchtbaar gemaakt moeten worden voordat ze mij als kind verwekten.

-beneden modaal verdienend.
-historie van psychische klachten
-een van ouders boven de 35 jaar oud (vergroot kans op autisme en andere problemen die een kind kansarm maken)

3 redenen waarvoor mijn ouders al lang gecastreerd hadden kunnen worden, voordat ze mij verwekten en ik geëuthanaseerd had moeten worden.

Andere criteria kunnen met uiterlijk, lengte, IQ en nog veel meer te maken hebben. Laat mensen maar een flink onderzoek ondergaan voordat ze de toestemming krijgen om kinderen te mogen hebben.
pi_177779307
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:50 schreef SpecialK het volgende:
Vrouwen houden van dominante mannen. Pesten is een vorm van dominantie uitoefenen over anderen.
Zodra de simpele banen allemaal weg geautomatiseerd zijn, sterft het domme dominante volk uit, omdat er geen banen meer voor ze zijn. Die leven dan op straat en sterven af. De enige die dan een waardig bestaan kunnen hebben zijn de nerdige beta's die nog niet door robots vervangen kunnen worden, omdat complexe taken lastiger te automatiseren zijn.

Uiteindelijk gaan de beta's winnen en krijgen zij alle vrouwtjes. Misschien deze eeuw nog. Waar we in ieder geval voor moeten zorgen is dat deze maatschappij zo rechts mogelijk wordt en er geen sociaal vangnet komt voor domme pestkoppen die niet studeren.
pi_177779428
Damn

Wel een tikkeltje eens met TS, in de zin van wat specialK zegt in post #51
Maar ik vraag mij af welk nut het dient om hier steeds over na te denken beste TS?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 12 maart 2018 @ 22:06:12 #56
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177780374
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:32 schreef ludovico het volgende:
Damn

Wel een tikkeltje eens met TS, in de zin van wat specialK zegt in post #51
Maar ik vraag mij af welk nut het dient om hier steeds over na te denken beste TS?
Steeds?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177780412
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 22:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Steeds?
Ja het zijn topics in dezelfde trant, iets met, dat jij minder bij vrouwen in de markt zit vanwege psychisch probleem en weet ik het... Het heeft altijd een beetje een negatieve ondertoon.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 12 maart 2018 @ 22:41:35 #58
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177781175
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 22:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja het zijn topics in dezelfde trant, iets met, dat jij minder bij vrouwen in de markt zit vanwege psychisch probleem en weet ik het... Het heeft altijd een beetje een negatieve ondertoon.
Nee hoor, ik open haast nooit topics over mijn marktwaarde met vrouwen. 1 topic over dat ik single wil blijven vanwege mijn psychische aandoening. Dit topic gaat niet over mij.

Ik heb vrede met single blijven. Toevallig heb ik volgende week wel een date met een mooi meisje, maar ik verwacht er niet te veel van. Maar ik verwacht dat ik op lange termijn geen lange relatie kan onderhouden.

Verder heb ik genoeg succes gehad met vrouwen in het verleden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177781200
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 22:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee hoor, ik open haast nooit topics over mijn marktwaarde met vrouwen. 1 topic over dat ik single wil blijven vanwege mijn psychische aandoening. Dit topic gaat niet over mij.

Ik heb vrede met single blijven. Toevallig heb ik volgende week wel een date met een mooi meisje, maar ik verwacht er niet te veel van. Maar ik verwacht dat ik op lange termijn geen lange relatie kan onderhouden.

Verder heb ik genoeg succes gehad met vrouwen in het verleden.
Jaja, blabla, je bent incongruent, je gaat met die mooie dame daten maar wilt niks met vrouwen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 12 maart 2018 @ 22:50:45 #60
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177781380
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 22:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jaja, blabla, je bent incongruent, je gaat met die mooie dame daten maar wilt niks met vrouwen?
Ik wil het wel, denkt alleen niet dat het een goed idee is. Ik vermoed dat ik te onstabiel ben voor een relatie. Maar (sommige) vrouwen vinden mij nog steeds leuk op eerste indruk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177781392
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 22:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik wil het wel, denkt alleen niet dat het een goed idee is. Ik vermoed dat ik te onstabiel ben voor een relatie. Maar (sommige) vrouwen vinden mij nog steeds leuk op eerste indruk.
Waar ben je nu mee bezig dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 12 maart 2018 @ 22:59:04 #62
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177781531
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 22:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar ben je nu mee bezig dan?
Je weet nooit hoe het gaat lopen. Misschien ziet ze iets in me dat ik niet zie.

Bovendien is het meer gewoon afspreken, niet perse een date.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177781549
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 22:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je weet nooit hoe het gaat lopen. Misschien ziet ze iets in me dat ik niet zie.

Bovendien is het meer gewoon afspreken, niet perse een date.
Tis toch geen goed idee waarom doe je het dan?

Je noemt het zelf daten, nu is het opeens "gewoon afspreken, niet persé date"
Dus nogmaals:

Waar ben je nu mee bezig?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177781618
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:50 schreef SpecialK het volgende:
Vrouwen houden van dominante mannen. Pesten is een vorm van dominantie uitoefenen over anderen.
Heeft niemand de bron gelezen?

Extroverts, especially among the younger adolescents, reported more sexual partners — but there was no mediating effect of bullying.

Kortom. Pesters zijn vaak extravert, en dat zorgt voor meer seks.

Pesten zorgt dus niet voor meer seks, extravert zijn wel.
  maandag 12 maart 2018 @ 23:09:13 #65
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177781732
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 22:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tis toch geen goed idee waarom doe je het dan?

Je noemt het zelf daten, nu is het opeens "gewoon afspreken, niet persé date"
Dus nogmaals:

Waar ben je nu mee bezig?
Als jij in mijn positie was, dus je hebt schizofrenie en een mooi meisje wil afspreken, wat zou jij doen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177781755
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Als jij in mijn positie was, dus je hebt schizofrenie en een mooi meisje wil afspreken, wat zou jij doen?
Ik zou even bij jezelf nagaan wat je wilt want je zegt nog geen halve tel geleden dat het geen goed idee is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 12 maart 2018 @ 23:20:26 #67
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177781902
quote:
9s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zou even bij jezelf nagaan wat je wilt want je zegt nog geen halve tel geleden dat het geen goed idee is.
Nogmaals wat zou je doen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177781913
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nogmaals wat zou je doen?
Bij mezelf nagaan 'wat the fuck ik wil' zou ik doen.

Word eerst eens congruent, als het niet verstandig is moet je er vanaf zien, en anders moet je er vol voor gaan, niet half..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 12 maart 2018 @ 23:33:36 #69
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177782113
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bij mezelf nagaan 'wat the fuck ik wil' zou ik doen.

Word eerst eens congruent, als het niet verstandig is moet je er vanaf zien, en anders moet je er vol voor gaan, niet half..
Ik wil nog niet opgeven.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177782267
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:24 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

:') Dat soort mensen kunnen het leven niet aan zonder aan een infuus van hulp van de samenleving te hangen. Daar moet je belastingbetalers niet voor laten opdraaien. Speciaal onderwijs, gehandicaptenzorg en al dat soort troep is een verspilde investering in levende wezens die nooit iets fatsoenlijks aan deze samenleving bij gaan dragen.
Uiteraard probeer je te voorkomen dat je zoveel kinderen af moet gaan maken. Mijn ouders bijvoorbeeld hadden al lang onvruchtbaar gemaakt moeten worden voordat ze mij als kind verwekten.

-beneden modaal verdienend.
-historie van psychische klachten
-een van ouders boven de 35 jaar oud (vergroot kans op autisme en andere problemen die een kind kansarm maken)

3 redenen waarvoor mijn ouders al lang gecastreerd hadden kunnen worden, voordat ze mij verwekten en ik geëuthanaseerd had moeten worden.

Andere criteria kunnen met uiterlijk, lengte, IQ en nog veel meer te maken hebben. Laat mensen maar een flink onderzoek ondergaan voordat ze de toestemming krijgen om kinderen te mogen hebben.
En jij dacht zeker dat dit allemaal op een eerlijke manier uitgevoerd kon gaan worden zonder dat er met bijvoorbeeld IQ-testuitslagen gesjoemeld gaat worden?
Sorry hoor, maar je argumenten zijn nogal kortzichtig, asociaal, arrogant en dom. Je staat niet stil bij de gevolgen, behalve bij de meest directe gevolgen. Je dacht zeker dat het ouders niks zou kunnen schelen en die ouders geen psychische problemen zouden ondervinden als blijkt dat hun kind net 2 puntjes tekort zou komen bij een IQ test en daarop maar verplicht geëuthanaseerd wordt, maar zo werkt 't niet. Zoals je weet fluctueren persoonlijke vermogens.

Dingen haken veel meer in elkaar en je versimpelde afspiegeling van hoe volgens jou belangrijke problemen in de maatschappij opgelost zouden moeten worden.
Mensen die speciaal onderwijs volgen verplicht euthanaseren? Of verplicht steriliseren? Dat deed Hitler ook. Maar afgezien daarvan blijk je te denken dat als zo'n wet ooit ingevoerd zou worden (wat je jaren vooraf al zal zien aankomen), ouders hun kinderen niet zullen proberen op een standaard school te krijgen om zo verplichte euthanasering te ontlopen. Of wat dacht je van een schooldirecteur die 'toevallig' een hekel heeft aan iemand en met de schoolresultaten van diens kinderen gaat sjoemelen zodat diens kind ook voor euthanasie in aanmerking gaat komen?

Je bent niet goed bij je hoofd als je zulke wetten gaat invoeren. Voor de rest ga ik 't daarbij laten. Laat wat ik net heb gezegd anders even op je inwerken. Of ga naar ONZ en spui je rotzooi daar (ook al lees ik het daar ook niet graag). Of zo.
pi_177782305
quote:
5s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En jij dacht zeker dat dit allemaal op een eerlijke manier uitgevoerd kon gaan worden zonder dat er met bijvoorbeeld IQ-testuitslagen gesjoemeld gaat worden?
Sorry hoor, maar je argumenten zijn nogal kortzichtig, asociaal, arrogant en dom. Je staat niet stil bij de gevolgen, behalve bij de meest directe gevolgen. Je dacht zeker dat het ouders niks zou kunnen schelen en die ouders geen psychische problemen zouden ondervinden als blijkt dat hun kind net 2 puntjes tekort zou komen bij een IQ test en daarop maar verplicht geëuthanaseerd wordt, maar zo werkt 't niet. Zoals je weet fluctueren persoonlijke vermogens.

Dingen haken veel meer in elkaar en je versimpelde afspiegeling van hoe volgens jou belangrijke problemen in de maatschappij opgelost zouden moeten worden.
Mensen die speciaal onderwijs volgen verplicht euthanaseren? Of verplicht steriliseren? Dat deed Hitler ook. Maar afgezien daarvan blijk je te denken dat als zo'n wet ooit ingevoerd zou worden (wat je jaren vooraf al zal zien aankomen), ouders hun kinderen niet zullen proberen op een standaard school te krijgen om zo verplichte euthanasering te ontlopen. Of wat dacht je van een schooldirecteur die 'toevallig' een hekel heeft aan iemand en met de schoolresultaten van diens kinderen gaat sjoemelen zodat diens kind ook voor euthanasie in aanmerking gaat komen?

Je bent niet goed bij je hoofd als je zulke wetten gaat invoeren. Voor de rest ga ik 't daarbij laten. Laat wat ik net heb gezegd anders even op je inwerken. Of ga naar ONZ en spui je rotzooi daar (ook al lees ik het daar ook niet graag). Of zo.
Je hebt het vooral over problemen bij het zorgvuldig uitvoeren van deze wet, niet over de gevolgen en uitkomsten. Weinig inhoud om op me in te laten werken.
pi_177782310
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:24 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

:') Dat soort mensen kunnen het leven niet aan zonder aan een infuus van hulp van de samenleving te hangen. Daar moet je belastingbetalers niet voor laten opdraaien. Speciaal onderwijs, gehandicaptenzorg en al dat soort troep is een verspilde investering in levende wezens die nooit iets fatsoenlijks aan deze samenleving bij gaan dragen.
Uiteraard probeer je te voorkomen dat je zoveel kinderen af moet gaan maken. Mijn ouders bijvoorbeeld hadden al lang onvruchtbaar gemaakt moeten worden voordat ze mij als kind verwekten.

-beneden modaal verdienend.
-historie van psychische klachten
-een van ouders boven de 35 jaar oud (vergroot kans op autisme en andere problemen die een kind kansarm maken)

3 redenen waarvoor mijn ouders al lang gecastreerd hadden kunnen worden, voordat ze mij verwekten en ik geëuthanaseerd had moeten worden.

Andere criteria kunnen met uiterlijk, lengte, IQ en nog veel meer te maken hebben. Laat mensen maar een flink onderzoek ondergaan voordat ze de toestemming krijgen om kinderen te mogen hebben.
Je projecteert je eigen gevoelens wel erg op de rest zeg. Mijn ouders hadden ze beter ook een les of 100 ouderschap kunnen geven maar ik ben toch blij dat ik rondloop ondanks mijn gebreken. :D
pi_177782311
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:24 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

:') Dat soort mensen kunnen het leven niet aan zonder aan een infuus van hulp van de samenleving te hangen. Daar moet je belastingbetalers niet voor laten opdraaien. Speciaal onderwijs, gehandicaptenzorg en al dat soort troep is een verspilde investering in levende wezens die nooit iets fatsoenlijks aan deze samenleving bij gaan dragen.
Uiteraard probeer je te voorkomen dat je zoveel kinderen af moet gaan maken. Mijn ouders bijvoorbeeld hadden al lang onvruchtbaar gemaakt moeten worden voordat ze mij als kind verwekten.

-beneden modaal verdienend.
-historie van psychische klachten
-een van ouders boven de 35 jaar oud (vergroot kans op autisme en andere problemen die een kind kansarm maken)

3 redenen waarvoor mijn ouders al lang gecastreerd hadden kunnen worden, voordat ze mij verwekten en ik geëuthanaseerd had moeten worden.

Andere criteria kunnen met uiterlijk, lengte, IQ en nog veel meer te maken hebben. Laat mensen maar een flink onderzoek ondergaan voordat ze de toestemming krijgen om kinderen te mogen hebben.
Er is echt verdomde veel mis met jou. Wat een ziekelijke manier van denken. Zoek hulp of zo.
"Pools are perfect for holding water"
pi_177782335
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:53 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Je hebt het vooral over problemen bij het zorgvuldig uitvoeren van deze wet, niet over de gevolgen en uitkomsten. Weinig inhoud om op me in te laten werken.
Even het bericht quoten waar je naar refereert:
quote:
5s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

zonder dat er met bijvoorbeeld IQ-testuitslagen gesjoemeld gaat worden?
het ouders niks zou kunnen schelen en die ouders geen psychische problemen zouden ondervinden als blijkt dat hun kind net 2 puntjes tekort zou komen bij een IQ test en daarop maar verplicht geëuthanaseerd wordt
ouders hun kinderen niet zullen proberen op een standaard school te krijgen om zo verplichte euthanasering te ontlopen. Of wat dacht je van een schooldirecteur die 'toevallig' een hekel heeft aan iemand en met de schoolresultaten van diens kinderen gaat sjoemelen zodat diens kind ook voor euthanasie in aanmerking gaat komen?
Hierzo wat random gevolgen die volgens jou niet in bovenstaande zelfquote zouden staan.
Kijk, ik ben niet van plan om jou in dit topic te gaan leren hoe je moet lezen. Succes met alles, je bent offtopic.
pi_177782341
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:54 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je projecteert je eigen gevoelens wel erg op de rest zeg. Mijn ouders hadden ze beter ook een les of 100 ouderschap kunnen geven maar ik ben toch blij dat ik rondloop ondanks mijn gebreken. :D
Ik ben er ergens ook wel blij mee :)
pi_177782542
Aantal Bedpartners van de gemiddelde fokker:

0,12
pi_177782985
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:28 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Zodra de simpele banen allemaal weg geautomatiseerd zijn, sterft het domme dominante volk uit, omdat er geen banen meer voor ze zijn. Die leven dan op straat en sterven af. De enige die dan een waardig bestaan kunnen hebben zijn de nerdige beta's die nog niet door robots vervangen kunnen worden, omdat complexe taken lastiger te automatiseren zijn.

Uiteindelijk gaan de beta's winnen en krijgen zij alle vrouwtjes. Misschien deze eeuw nog. Waar we in ieder geval voor moeten zorgen is dat deze maatschappij zo rechts mogelijk wordt en er geen sociaal vangnet komt voor domme pestkoppen die niet studeren.
Wat is jouw wereld zwart-wit.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 08:23:21 #78
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177785080
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:28 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Zodra de simpele banen allemaal weg geautomatiseerd zijn, sterft het domme dominante volk uit, omdat er geen banen meer voor ze zijn. Die leven dan op straat en sterven af. De enige die dan een waardig bestaan kunnen hebben zijn de nerdige beta's die nog niet door robots vervangen kunnen worden, omdat complexe taken lastiger te automatiseren zijn.

Uiteindelijk gaan de beta's winnen en krijgen zij alle vrouwtjes. Misschien deze eeuw nog. Waar we in ieder geval voor moeten zorgen is dat deze maatschappij zo rechts mogelijk wordt en er geen sociaal vangnet komt voor domme pestkoppen die niet studeren.
Ik denk dat er vooral veel onschuldige mensen zijn die een vangnet nodig heeft.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177787585
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben er ergens ook wel blij mee :)
Ben je verliefd op fripsel Magnetron?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177787801
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 11:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ben je verliefd op fripsel Magnetron?
Is offtopic. lol
pi_177789554
Als ik weet dat een man pest om zijn status omhoog te krijgen dan is hoef ik zo'n persoon niet meer. Zelfs niet als gewone vrienden. Pesten bah.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_177790032
quote:
Toevallig een van mijn favoriete woorden! Net als Weltschmerz en Waldeinsamkeit. Geweldig toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')