abonnement Unibet Coolblue
pi_177775140
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik heb het niet over hoe je trade.

Het gaat om je vorige reacties is deze reeks: wat is er aan de hand! Gemanipuleerde koersen! Bots maken alles kapot!
Reageren op de emotie dus.
Haha, ja ik geef toe, dat is om een beetje discussie in het topic aan te wakkeren. Maar, geloof wel dat er flinke mate van manipulatie gaande is. En dat maakt een hoop kapot
pi_177775238
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Daarvoor moet je inderdaad stevig in je schoenen staan en niet onder een kloon posten om je onzekerheid te maskeren.

Zolang jij je maar goed voelt bij zulk eigenaardig gedrag zullen we maar zeggen.
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:51 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Haha, ja ik geef toe, dat is om een beetje discussie in het topic aan te wakkeren. Maar, geloof wel dat er flinke mate van manipulatie gaande is. En dat maakt een hoop kapot
Ja, kan je je eens uitlaten daarover, beetje t ventje komen zijn onder een kloon... Waarom?
Lambo of Rekt
pi_177775330
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]


[..]

Ja, kan je je eens uitlaten daarover, beetje t ventje komen zijn onder een kloon... Waarom?
Ja leg dat kloon verhaal is uit? Dat ik ook een andere user hier ben? Moet ik dat zo zien?
pi_177775346
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:59 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Ja leg dat kloon verhaal is uit? Dat ik ook een andere user hier ben? Moet ik dat zo zien?
Vigen98 plz :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177775382
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:59 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Ja leg dat kloon verhaal is uit? Dat ik ook een andere user hier ben? Moet ik dat zo zien?
Dus jij bent een nieuwe user, van zaterdag 10 februari, je hebt het vaker over "het blijft FOK", maar je hebt dit forum nooit eerder gezien?

Goed verhaal, voor een nieuwe user.
Lambo of Rekt
pi_177775420
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 19:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Vigen98 plz :')
Jij mag denken wat je wilt, maar van je beschuldiging klopt niks. Weten mods ook.
pi_177775477
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 19:03 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Jij mag denken wat je wilt, maar van je beschuldiging klopt niks. Weten mods ook.
Durf je ook te beweren dat de mods weten dat je geen kloon bent en als je dat wel bent ze je prijs mogen geven? Of dat dan weer niet?
Lambo of Rekt
pi_177775558
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 19:03 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Jij mag denken wat je wilt, maar van je beschuldiging klopt niks. Weten mods ook.
Een moderator met voldoende rechten om IP adressen te kunnen achterhalen heeft het genoemde account helemaal opgezocht om te vergelijken met het jouwe?
pi_177775595
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 19:08 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Een moderator met voldoende rechten om IP adressen te kunnen achterhalen heeft het genoemde account helemaal opgezocht om te vergelijken met het jouwe?
ik geloof dat er best een kloonscan is geweest, maar mods mogen dat niet zomaar prijsgeven.
Lambo of Rekt
pi_177775644
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2018 19:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ik geloof dat er best een kloonscan is geweest, maar mods mogen dat niet zomaar prijsgeven.
Da's een hoop werk voor jan met de korte achternaam. :D
pi_177775739
Het boeit me verder ook niet of iemand een kloon is.

Offtopic posten in een SC kan en mag.
Zieken / sfeer verpesten is tegen de policy van FOK!

Dat er verder niets mee gedaan wordt en dat users wegtrekken uit dit ooit leuke topic is vooral een verlies voor FOK! zelf.

quote:
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
pi_177775862
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 19:15 schreef MaGNeT het volgende:
Het boeit me verder ook niet of iemand een kloon is.

Offtopic posten in een SC kan en mag.
Zieken / sfeer verpesten is tegen de policy van FOK!

Dat er verder niets mee gedaan wordt en dat users wegtrekken uit dit ooit leuke topic is vooral een verlies voor FOK! zelf.

[..]

Wat snap je dan niet aan de zin?

laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen.
pi_177775866
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 19:15 schreef MaGNeT het volgende:
Het boeit me verder ook niet of iemand een kloon is.

Offtopic posten in een SC kan en mag.
Zieken / sfeer verpesten is tegen de policy van FOK!

Dat er verder niets mee gedaan wordt en dat users wegtrekken uit dit ooit leuke topic is vooral een verlies voor FOK! zelf.

[..]

Ja maar als je dan zo'n grote mond heb om te zeggen dat je geen kloon bent, terwijl het er vanaf spat, wees dan ook mans genoeg om het te bewijzen toch.

Ik vind het ook normaal om een kloon aan te maken als je iets beschamends te vertellen hebt en advies wilt bijvoorbeeld, dat is menselijk, naja, we gaan er maar vanuit dat hij zn gedrag beschamend genoeg vind om daarvoor een kloon aan te maken.
Lambo of Rekt
pi_177775898
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 15:34 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Jij bent een ei als je denkt dat er geen manipulatie plaats vindt op een markt zonder regulatie.

Ja, ook VEN koers wordt gemanipuleerd. Zingen al genoeg artikelen over rond
Dus jij vind dit allemaal niet zweer (sfeer) verziekend?
Vakman pur sang
pi_177775899
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 19:21 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Wat snap je dan niet aan de zin?

laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen.
Ik laat dat ook zeker aan modjes en FA's over.

Volgens mij heb ik in mijn reactie geen specifieke gebruikers genoemd, al staan er voor mij inmiddels 3 op het lijstje van genomineerden.

Voel je je aangesproken? Dan zal er een goede reden voor zijn.

Als een topic doelbewust door 2 of 3 personen verziekt wordt dan zie ik dat als voldoende reden om in te grijpen. Ik weet niet of die personen echt geestelijk ziek zijn of er gewoon lol in hebben, ik ben er absoluut klaar mee en begrijp niets van het modereerbeleid hier, zeker omdat er op andere momenten wel naar de policy gewezen wordt.

Post een tiet en je hebt een ban als je pech hebt maar een paar maanden lang een topic zwaar verzieken wordt gezien als "acceptabel want het is de SC".

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 12-03-2018 19:35:31 ]
pi_177775910
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dus jij vind dit allemaal niet zweer (sfeer) verziekend?
Nou dit valt nog wel mee.
Lambo of Rekt
pi_177775936
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2018 19:24 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou dit valt nog wel mee.
Ik gaf hem net zijn laatste kans😂
Nu niet bagettaliseren.
Vakman pur sang
pi_177775996
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 19:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik laat dat ook zeker aan modjes en FA's over.

Volgens mij heb ik in mijn reactie geen specifieke gebruikers genoemd, al staan er voor mij inmiddels 3 op het lijstje van genomineerden.

Voel je je aangesproken? Dan zal er een goede reden voor zijn.
Voel mij zeker aangesproken. Ik geef hier een mening over crypto en of die nu gefundeerd is of niet in de ogen van sommige users, wij hebben de vrijheid hier om die mening te geven.

Meestal krijg ik daarna een baal stront over mij heen wat niks meet met crypto te maken heeft. En met al dan niet een hoop valse bedchuldigingen er bij opgeteld. Geef ik daarna repliek gaat men om bans schreeuwen. Tsja...voor dat soort huiliuhuilie awards heb ik ook wel wat genomineerden.
pi_177776083
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 19:29 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Voel mij zeker aangesproken. Ik geef hier een mening over crypto en of die nu gefundeerd is of niet in de ogen van sommige users, wij hebben de vrijheid hier om die mening te geven.

Meestal krijg ik daarna een baal stront over mij heen wat niks meet met crypto te maken heeft. En met al dan niet een hoop valse bedchuldigingen er bij opgeteld. Geef ik daarna repliek gaat men om bans schreeuwen. Tsja...voor dat soort huiliuhuilie awards heb ik ook wel wat genomineerden.
Ik kan je verzekeren, mensen die hier ontopic posten staan niet op mijn lijstje voor genomineerden. Een afwijkende mening vind ik ook prima.

Maar als je hier 10x per dag komt vertellen dat je vrouwtje je één of andere gore maaltijd heeft gebracht en verder niets bijdraagt aan het topic dan ben je hier om te zieken of niet goed bij je hersenpan.
pi_177776136
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 19:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik kan je verzekeren, mensen die hier ontopic posten staan niet op mijn lijstje voor genomineerden.
ok sorry dan dat ik insinueerde dat je op mij doelde. Met zoveel haat om zich heen wordt ook MzS wel is achterdochtig
pi_177776178
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 19:35 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

ok sorry dan dat ik insinueerde dat je op mij doelde. Met zoveel haat om zich heen wordt ook MzS wel is achterdochtig
Praat je in het dagelijks leven ook in de derde persoon over jezelf? :P
pi_177776236
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 19:37 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Praat je in het dagelijks leven ook in de derde persoon over jezelf? :P
_O-
Lambo of Rekt
pi_177776325
MaGNeT for preside.... admin!!

Njah, ook Fok! crypto-president dan. *O*

Ik kan mensen wel aanraden om je crypto apps van je telefoon te verwijderen als je geen daytrader bent, geeft toch wel de nodige rust. (ondanks dat ik toch vandaag even heb zitten loeren)
pi_177776342
Volgt iemand hier The Block and Chain op Twitter? Die chick is echt weird.
pi_177776368
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 19:45 schreef DrSnuggle het volgende:
MaGNeT for preside.... admin!!

Njah, ook Fok! crypto-president dan. *O*

Ik kan mensen wel aanraden om je crypto apps van je telefoon te verwijderen als je geen daytrader bent, geeft toch wel de nodige rust. (ondanks dat ik toch vandaag even heb zitten loeren)
Ik kijk gewoon niet :)
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')