abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177756001
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:55 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nee, 'de Joden' is niet hetzelfde als 'IsraŽl'.
Het is niet hetzelfde, maar je kan het moeilijk los van elkaar zien. Je weet toch waar IsraŽl zijn bestaansrecht aan ontleend toch?
pi_177756015
quote:
17s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kritiek op IsraŽl is dus niet antisemitisme pur sang?
Buiten jouw hoofd heeft ook niemand dat beweerd. In tegendeel, in dit topic zijn al verschillende voorbeelden van DENK's antisemitisme genoemd die niets met IsraŽl te maken hebben. Maar die gaan op een of andere manier niet je hoofd in. Frappant :{.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_177756023
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:02 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het is niet hetzelfde, maar je kan het moeilijk los van elkaar zien. Je weet toch waar IsraŽl zijn bestaansrecht aan ontleend toch?
Iemand die niet antisemitisch is kan 't wel degelijk los van elkaar zien. Serieus, ik meen dit :{.
  zondag 11 maart 2018 @ 21:09:10 #79
61100 Triggershot
Pro-Gay=OKAY.
pi_177756070
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:02 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Meerdere moordaanslagen op Joden in Frankrijk, een islamitische aanslag op Joden in Brussel, in Kopenhagen, et cetera, et cetera. Noem daarentegen ťťn naoorlogse moordaanslag op Joden in West-Europa die niet gepleegd is door moslims :{. Lukt niet hŤ :{.
Lol, heb je beperking na beperking nodig om voor jezelf een veilig punt te maken. Je bent wel erg veeleisend he.

A. West Europa.
B. Naoorlogs
C: Moordaanslag.

Houdt extreem-rechts en antisemitisme buiten de door jou gestelde beperkingen op?
  zondag 11 maart 2018 @ 21:10:41 #80
61100 Triggershot
Pro-Gay=OKAY.
pi_177756086
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:04 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Buiten jouw hoofd heeft ook niemand dat beweerd. In tegendeel, in dit topic zijn al verschillende voorbeelden van DENK's antisemitisme genoemd die niets met IsraŽl te maken hebben. Maar die gaan op een of andere manier niet je hoofd in. Frappant :{.
Geduld is een schone zaak, ik werk het speciaal voor jou stap voor stap uit.
Afgaande op je vorige reactie begrijp ik dus kritiek op IsraŽl niet antisemitisme pur sang is, correct? Ik vraag het nog een keer omdat ik met grote zorgvuldigheid wil voorkomen dat er woorden in je mond worden gelegd.
  zondag 11 maart 2018 @ 21:12:05 #81
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_177756114
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Lol, heb je beperking na beperking nodig om voor jezelf een veilig punt te maken. Je bent wel erg veeleisend he.

A. West Europa.
B. Naoorlogs
C: Moordaanslag.

Houdt extreem-rechts en antisemitisme buiten de door jou gestelde beperkingen op?
Een moordaanslag is nu eenmaal de meest heftige vorm van antisemitisme :{. Dat zal zelfs jij niet betwisten, dunkt me :{. Als je liever de focus legt op niet-gewelddadig antisemitisme, dan scoren moslims nog steeds 'bovengemiddeld', trouwens :{.

quote:
A number of studies conducted among the Muslim youth in various western European countries have showed that Muslim children have far more antisemitic ideas than Christian children- in 2011 Mark Elchardus, a Belgian sociologist, published a report on Dutch-language elementary schools in Brussels. He found that about 50 percent of Muslim students in second and third grade could be considered anti-Semites, versus 10% of others. In the same year Unther Jikeli published his findings from the 117 interviews he conducted with Muslim male youngsters (average age 19) in Berlin, Paris and London. The majority of the interviewees voiced some, or strong antisemitic feelings. They expressed them openly and often aggressively.[47]
pi_177756121
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:04 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Iemand die niet antisemitisch is kan 't wel degelijk los van elkaar zien. Serieus, ik meen dit :{.
:') Je begrijpt donders goed wat ik bedoel.

Als iemand spreekt over "de lange term van Turkije en de Turken" dan begrijpt ieder weldenkend mens toch ook wel dat hier niet alle Turken mee bedoeld worden?
pi_177756140
quote:
17s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Geduld is een schone zaak, ik werk het speciaal voor jou stap voor stap uit.
Afgaande op je vorige reactie begrijp ik dus kritiek op IsraŽl niet antisemitisme pur sang is, correct? Ik vraag het nog een keer omdat ik met grote zorgvuldigheid wil voorkomen dat er woorden in je mond worden gelegd.
Als je nu in ditzelfde tempo de eerste posts uit dit topic terugleest, dan begrijp je wellicht ooit het verschil tussen antisemitisme en kritiek op IsraŽl. Wellicht. Ooit :{.
pi_177756147
quote:
Wat vind jij van deze tweet?
pi_177756160
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

:') Je begrijpt donders goed wat ik bedoel.

Als iemand spreekt over "de lange term van Turkije en de Turken" dan begrijpt ieder weldenkend mens toch ook wel dat hier niet alle Turken mee bedoeld worden?
÷zturk zei niet 'de IsraŽliŽrs', maar 'de Joden'. Niet alle IsraŽliŽrs zijn Joods en niet alle Joden zijn IsraŽlisch. Opnieuw, dit is echt waar :{.
pi_177756169
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:15 schreef 2thmx het volgende:

[..]

÷zturk zei niet 'de IsraŽliŽrs', maar 'de Joden'. Niet alle IsraŽliŽrs zijn Joods en niet alle Joden zijn IsraŽlisch. Opnieuw, dit is echt waar :{.
:')
  zondag 11 maart 2018 @ 21:17:14 #88
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177756189
Weer een knappe prestatie van onze islamitische cultuurverrijkers uit de woestijn.

Het toenemende antisemitisme in Europa mag je gerust een naoorlogs dieptepunt noemen.

Ondertussen gaat de islamisering lekker door, en hebben we leden in de tweede kamer en in de regering die de islam als een aanwinst voor Nederland zien.
This harvest is heavy and bitter it seems,
In tainted soil it has grown.
These words are it's venom in it's purest form,
So choke on them now, yes harvest the storm.
pi_177756192
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:15 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

:')
Laat 't gerust even op je inwerken; m'n DM staat altijd open mocht je aanvullende vragen hebben :{.
  zondag 11 maart 2018 @ 21:17:40 #90
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_177756198
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:14 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat vind jij van deze tweet?
GL moet zich niet encanailleren met Nida in Rdm.
  zondag 11 maart 2018 @ 21:22:11 #91
61100 Triggershot
Pro-Gay=OKAY.
pi_177756269
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:12 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Een moordaanslag is nu eenmaal de meest heftige vorm van antisemitisme :{. Dat zal zelfs jij niet betwisten, dunkt me :{. Als je liever de focus legt op niet-gewelddadig antisemitisme, dan scoren moslims nog steeds 'bovengemiddeld', trouwens :{.

Een radicaal-Islamitische terreuraanslag is antisemitisme, whattefuck is een radicaal-Islamitische terreuraanslag op willekeurige blanke mensen dan? Weinig tot niet is antisemitisme een motivatie voor een (moord)aanslag door moslims, eerder theologische en territoriale claims.

Almost half of Britons hold antisemitic view, poll suggests

Alsjeblieft.
  zondag 11 maart 2018 @ 21:23:01 #92
61100 Triggershot
Pro-Gay=OKAY.
pi_177756284
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:14 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Als je nu in ditzelfde tempo de eerste posts uit dit topic terugleest, dan begrijp je wellicht ooit het verschil tussen antisemitisme en kritiek op IsraŽl. Wellicht. Ooit :{.
Lees mijn reactie opnieuw en probeer het dit x begrijpend te lezen.
pi_177756312
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Een radicaal-Islamitische terreuraanslag is antisemitisme,
Kijk, je boekt al vooruitgang :{.
quote:
whattefuck is een radicaal-Islamitische terreuraanslag op willekeurige blanke mensen dan?
Geen antisemitisme in ieder geval. Nogal wiedes :{.
quote:
Weinig tot niet is antisemitisme een motivatie voor een (moord)aanslag door moslims, eerder theologische en territoriale claims.
De aanslagen waren specifiek gericht op Joden :{. Ga je dat nu ook nog ontkennen? Dat zou zelfs voor jouw doen een nieuw dieptepunt zijn :{.

Een willekeurige Jood (in pakweg Frankrijk) omleggen om iets wat een andere Jood (in IsraŽl) doet is overigens een klassiek voorbeeld van antisemitisme. Geloof het of niet :{.
quote:
Worden in dat onderzoek de opvattingen van moslims vergeleken met die van niet-moslims? In het onderzoek dat ik aanhaalde namelijk wel :{.
pi_177756315
quote:
Dit kan je niet antisemitisch noemen. Het is belangrijk zuiver in definities te blijven.

Wat die Ozturk zei over Israel en joden is wel antisemitisch.
"He who dont miss the Soviet Union has no heart, he who wants it back has no brain".
Vladimir Putin.
pi_177756324
quote:
17s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Lees mijn reactie opnieuw en probeer het dit x begrijpend te lezen.
Ik heb je ietwat dommige vraag al beantwoord, dus dat ga ik geen tweede keer doen :{. Ga jij nog reageren op 't feit dat de DENK-boys bazelen over 'de Joden' en spotprenten ŗ la Der StŁrmer maken over Joden :{?
pi_177756358
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:02 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Meerdere door moslims gepleegde moordaanslagen op Joden in Frankrijk, een islamitische aanslag op Joden in Brussel, in Kopenhagen, et cetera, et cetera. Noem daarentegen ťťn naoorlogse moordaanslag op Joden in West-Europa die niet gepleegd is door moslims :{. Lukt niet hŤ :{.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)rd-uit-1992-a1593144

Die mss?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_177756367
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:24 schreef Aloulu het volgende:
Wat die Ozturk zei over Israel en joden is wel antisemitisch.
Vind je dat echt? Waarom? Alleen omdat er verondersteld wordt dat joden een homogene groep zijn die per definitie achter IsraŽl staan.
pi_177756372
quote:
Ja, deze keur ik goed :{. Eťn voor extreemrechts, stuk of tien voor islamisten.
  zondag 11 maart 2018 @ 21:29:33 #99
61100 Triggershot
Pro-Gay=OKAY.
pi_177756378
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:24 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Kijk, je boekt al vooruitgang :{.

Nu jij nog.

quote:
Geen antisemitisme in ieder geval. Nogal wiedes :{.
Vreemd genoeg geen behoefte om daar een speciale term voor in het leven te roepen begrijp ik?

quote:
De aanslagen waren specifiek gericht op Joden :{. Ga je dat nu ook nog ontkennen? Dat zou zelfs voor jouw doen een nieuw dieptepunt zijn :{.
Omdat IsraŽl, theologische en territoriale claims. Nadat de VS militair actiever werd in het Midden Oosten namen de aanslagen toe op willekeurige Amerikaanse doelen. Hopelijk boek je nu ook een beetje vooruitgang zoals ik en zie je een patroon.

quote:
Worden in dat onderzoek de opvattingen van moslims vergeleken met die van niet-moslims? In het onderzoek dat ik aanhaalde namelijk wel :{.
Heel goed, je hebt gemerkt dat er dus onderzoeken zijn met vergelijkbare resultaten zonder specifiek moslims te benoemen. Probeer het nu nog eens te verwerken.
  zondag 11 maart 2018 @ 21:30:26 #100
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_177756393
Smerige rattenpartij dat DENK.
I don't always listen to music, but when I do, the neighborhood does too
De vergelijking met Nelis loopt mank.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')