abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177764897
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:04 schreef Caland het volgende:
Het lijkt door de hoeveelheid spandoeken net alsof er een massaal protest is maar feitelijk worden die spandoeken gewoon gemaakt en uitgedeeld door een klein groepje. Gezang om de Kuip te behouden kreeg ook nauwelijks bijval gisteren. Hopelijk is dat gezeur na de gemeenteraadsverkiezingen weer een beetje over. Ik vind het best prima dat er discussie is verder, maar de discussie richt zich nu op de verkeerde punten.
Het ziet er ook zo teringamateuristisch uit.
BFF met GGMM
pi_177764915
FRFC goden.
  Moderator maandag 12 maart 2018 @ 12:09:58 #103
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177764974
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Bijzonder treurige acties zijn dat.
Want je liefde voor de Kuip uitdragen is verboden :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 12 maart 2018 @ 12:10:33 #104
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177764983
Odegaard had een mooie goal tegen ajax uit stand bijna. Ik blijf eigenwijs hoop houden dat vangeel hem naar de kuip kan krijgen, ondanks dat iedereen hier in dit topic zegt dat hij weer ergens anders heen moet van madrid.

https://www.voetbalprimeu(...)en-doelpunt-1-1.html
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177765027
quote:
9s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Want je liefde voor de Kuip uitdragen is verboden :?
In ieder geval is het een beetje raar dat je liefde voor de Kuip groter is dan je liefde voor Feyenoord in dat geval.

Al weet ik wel dat daarover de meningen verschillen. :)

Maar als je na alle informatie nog steeds niet doorhebt dat nieuwbouw echt het beste is voor de club dan heb je echt een bunker voor je harses.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator maandag 12 maart 2018 @ 12:13:12 #106
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177765035
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

In ieder geval is het een beetje raar dat je liefde voor de Kuip groter is dan je liefde voor Feyenoord in dat geval.

Al weet ik wel dat daarover de meningen verschillen. :)

Maar als je na alle informatie nog steeds niet doorhebt dat nieuwbouw echt het beste is voor de club dan heb je echt een bunker voor je harses.
Ja, hap nog even.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177765048
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja, hap nog even.
Jij bent toch zo'n RDK aanhangert? :P

Ik houd ze ook niet allemaal uit elkaar hoor.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator maandag 12 maart 2018 @ 12:15:17 #108
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177765076
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jij bent toch zo'n RDK aanhangert? :P

Ik houd ze ook niet allemaal uit elkaar hoor.
Van mij hoeft nieuwbouw in principe niet zo nee. Maar RDK is ook een kansloze missie.

Ik word ook een beetje moe van die hele stadionsoap die al sinds 2003 bezig is of zo. Nu het definitief lijkt te worden met de toezegging van de gemeenteraad mag het van mij opschieten ook.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177765108
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Van mij hoeft nieuwbouw niet zo nee. Maar RDK is ook een kansloze missie.
Het is allemaal ruk, uiteindelijk ben ik toch al lang dood voordat er iets zal veranderen. Dus: care.
BFF met GGMM
  maandag 12 maart 2018 @ 12:21:56 #110
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177765206
Ik zit nu te kijken, had gisteravond geen tijd. Maar als az in de eerste helft wel die penalty krijgt waar ze eventueel recht op hadden, dan is het een totaal andere wedstrijd en verlies je. Dus ik denk dat we nu niet moeten denken dat het lek boven is.

Wel goed voor feyenoord dat jorgenson heeft gescoord na zijn 3 maanden drooglegging. Je zag echt de opluchting bij hem. Mooi is dat hoeveel impact dat heeft op spits. Die jorgenson werd echt onderschat vind ik. Waarschijnlijk de beste spits van de eredivisie in mijn ogen, doet me denken aan een van nistelrooij achtige speler: ook sterk, ook technisch, kan een aanspeelpunt zijn maar ook afmaken.

[ Bericht 7% gewijzigd door govie op 12-03-2018 12:28:05 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177765262
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:21 schreef govie het volgende:
Ik zit nu te kijken, had gisteravond geen tijd. Maar als az in de eerste helft wel die penalty krijgt waar ze eventueel recht op hadden, dan is het een totaal andere wedstrijd en verlies je. Dus ik denk dat we nu niet moeten denken dat het lek boven is.
Ik ben niemand tegengekomen die vond dat we goed speelden. Laat staan dat iemand dacht dat het lek boven was.
BFF met GGMM
  Moderator maandag 12 maart 2018 @ 12:26:52 #112
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177765300
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik ben niemand tegengekomen die vond dat we goed speelden. Laat staan dat iemand dacht dat het lek boven was.
Het enige positieve aan gisteren vond ik Diks en een scorende Jorgenson. En de winst uiteraard :+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177765314
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het enige positieve aan gisteren vond ik Diks en een scorende Jorgenson.
Diks ja, maar die had hulp van boven. :{

En Jorg heeft nils goeds gedaan behalve dat doelpunt.
BFF met GGMM
  maandag 12 maart 2018 @ 12:29:40 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177765346
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Van mij hoeft nieuwbouw in principe niet zo nee. Maar RDK is ook een kansloze missie.

Ik word ook een beetje moe van die hele stadionsoap die al sinds 2003 bezig is of zo. Nu het definitief lijkt te worden met de toezegging van de gemeenteraad mag het van mij opschieten ook.
Vind het vooral raar dat men zo valt over, bijvoorbeeld, het afsluiten van dat brugkrediet. Hadden ze verwacht dat het geld van het goede doel kwam ofzo? En hoe zien ze dan precies zo’n financieringstraject voor zich als de Kuip gerenoveerd gaat worden
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 12 maart 2018 @ 12:33:01 #115
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177765454
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik ben niemand tegengekomen die vond dat we goed speelden. Laat staan dat iemand dacht dat het lek boven was.
Ik kom niet veel in de kuip helaas.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177765472
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:33 schreef govie het volgende:

[..]

Ik kom niet veel in de kuip helaas.
Het spel was kut, we hadden gewoon geluk dat die gehypte kaasklapperts er ook niks van kunnen.
BFF met GGMM
pi_177766035
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het spel was kut, we hadden gewoon geluk dat die gehypte kaasklapperts er ook niks van kunnen.
Zo'n finale als herkansing is voor AZ alleen wel een ultieme revanche mogelijkheid natuurlijk.

Hoewel AZ vrijwel nooit van een club wint uit de traditionele top-3 heb ik stiekem toch nog wel een beetje vrees voor die finale.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_177766230
Ook weer lekker praktisch dat ze bij die Diks geen optie tot koop hebben bedongen. Seizoen bijna klaar gaat hij aardig spelen en vervolgens terug naar zijn club.
blablablabla
  maandag 12 maart 2018 @ 13:04:41 #119
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177766243
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het spel was kut, we hadden gewoon geluk dat die gehypte kaasklapperts er ook niks van kunnen.
Misschien kom ik komend seizoen met een nieuwe trainer nog wel in de kuip. Dan kunnen timmm en ik onder het genot van een broodje kramer elkaar de tyfus wensen en dan afsluitend nog een broodje kramer nemen om het af te leren. :+
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 12 maart 2018 @ 13:06:52 #120
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177766313
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:04 schreef Elan het volgende:
Ook weer lekker praktisch dat ze bij die Diks geen optie tot koop hebben bedongen. Seizoen bijna klaar gaat hij aardig spelen en vervolgens terug naar zijn club.
Ik kan het wel begrijpen. Volgens mij heeft feyenoord voldoende verdedigers voor de competitie, maar niet voor 2 competities (championsleague).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177766415
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:06 schreef govie het volgende:

[..]

Ik kan het wel begrijpen. Volgens mij heeft feyenoord voldoende verdedigers voor de competitie, maar niet voor 2 competities (championsleague).
We hebben alleen Nieuwkoop als rechtsback die amper voldoen en/of constant geblesseerd is.
blablablabla
  maandag 12 maart 2018 @ 13:16:38 #122
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177766658
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:09 schreef Elan het volgende:

[..]

We hebben alleen Nieuwkoop als rechtsback die amper voldoen en/of constant geblesseerd is.
Misschien, maar als psv een rechtsback op links kan zetten voor een heel seizoen langs en nog kampioen wordt, dan zie ik niet het probleem als diks vertrekt. Daarnaast vind ik dat backposities vaak prima zijn voor te matige middenvelders of vleugelaanvallers, zoals ongeveer elke middenvelder van feyenoord. :+
Mooi voorbeeld is giovanni zelf, was middenvelder maar beter als back. Hoe verder je naar voren gaat kijken in een elftal hoe meer klasse ik hoop dat ze hebben. Een centrale verdediger vind ik 2x zo belangrijk als een back, maar een back achja, we vinden wel iemand.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177766796
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:04 schreef Elan het volgende:
Ook weer lekker praktisch dat ze bij die Diks geen optie tot koop hebben bedongen. Seizoen bijna klaar gaat hij aardig spelen en vervolgens terug naar zijn club.
Diks kopen. Sla jij bij de lunch een fles whiskey achterover?
Die gozer speelt aardig. Niet meer dan dat. Heeft niks bij Feyenoord te zoeken verder. Gewoon een fatsoenlijke rechtsback halen in de zomer want als Diks je uit de basis houdt dan weet je dat het met Nieuwkoop ook niks wordt.
pi_177767019
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:04 schreef Elan het volgende:
Ook weer lekker praktisch dat ze bij die Diks geen optie tot koop hebben bedongen. Seizoen bijna klaar gaat hij aardig spelen en vervolgens terug naar zijn club.
Lekker opportunistisch weer. 3 kwart seizoen word hij van alle kanten uitgelachen en zou iedereen je voor gek verklaren met zo'n post, speelt nu 2 wedstrijdjes redelijk en dan is het weer 'niet praktisch' dat er geen optie tot koop is. Zo blijf je bezig he.
pi_177767214
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:20 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Diks kopen. Sla jij bij de lunch een fles whiskey achterover?
Die gozer speelt aardig. Niet meer dan dat. Heeft niks bij Feyenoord te zoeken verder. Gewoon een fatsoenlijke rechtsback halen in de zomer want als Diks je uit de basis houdt dan weet je dat het met Nieuwkoop ook niks wordt.
Je hebt toch 2 backs nodig aapje, zie liever Diks samen met een eventuele versterking spelen dan Nieuwkoop op rechts falen. Dat kan gewoon echt niet meer.
blablablabla
pi_177767275
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Lekker opportunistisch weer. 3 kwart seizoen word hij van alle kanten uitgelachen en zou iedereen je voor gek verklaren met zo'n post, speelt nu 2 wedstrijdjes redelijk en dan is het weer 'niet praktisch' dat er geen optie tot koop is. Zo blijf je bezig he.
Een optie tot koop hoef je niet perse te lichten he Scrummiegod. Voor hetzelfde geld speelt hij het hele seizoen de sterren van de hemel.

Diks heeft zelf ook aangegeven dat hij bij ons moeite had met zijn draai vinden, op het moment speelt hij toch gewoon goed ? Als dat zo blijft had het een mogelijkheid geweest, niet meer niet minder....
blablablabla
  maandag 12 maart 2018 @ 13:50:03 #127
438851 Oldground
El Poderoso
pi_177767564
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 22:48 schreef Caland het volgende:

[..]

De regel is volgens mij hand naar de bal en daar is hier geen sprake van.
Naja dat is net zoals afstand tot bal en natuurlijke houding van de arm overwegingen die je als scheidsrechter volgens mij maakt. Er zijn op die regel die jij noemt natuurlijk ook talloze uitzonderingen bedenken.

Maar genoeg over de spelregels, normaal geen fan van.
Van alles is weer waardeloos.
pi_177768006
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Je hebt toch 2 backs nodig aapje, zie liever Diks samen met een eventuele versterking spelen dan Nieuwkoop op rechts falen. Dat kan gewoon echt niet meer.
Dan kan je beter Nieuwkoop als backup houden dan Diks kopen. Je gaat toch geen speler (Diks) kopen waarvan je weet dat hij niet goed genoeg is en eigenlijk 8 van de 10 wedstrijd keihard door de mand is gevallen.

quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Diks heeft zelf ook aangegeven dat hij bij ons moeite had met zijn draai vinden, op het moment speelt hij toch gewoon goed ? Als dat zo blijft had het een mogelijkheid geweest, niet meer niet minder....
Diks speelt niet zo slecht als eerst. Dat houdt niet in dat hij opeens goed speelt. Het is nog steeds erg mager allemaal en overduidelijk niet goed genoeg
pi_177768278
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:05 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dan kan je beter Nieuwkoop als backup houden dan Diks kopen. Je gaat toch geen speler (Diks) kopen waarvan je weet dat hij niet goed genoeg is en eigenlijk 8 van de 10 wedstrijd keihard door de mand is gevallen.

[..]

Diks speelt niet zo slecht als eerst. Dat houdt niet in dat hij opeens goed speelt. Het is nog steeds erg mager allemaal en overduidelijk niet goed genoeg
Diks heeft een kapot moeilijk begin gehad maar speelt inmiddels al wedstrijden prima. Je hoorde de reactie van het publiek gisteren ook na zijn wissel. Als we nou ergens mee moeten stoppen is het wel spelers die niet of nauwelijks voldoen (Nieuwkoop dus) als backup houden, gewoon omdat het kan of je niks anders hebt.

Vraag me sowieso af in hoeverre Nieuwkoop nou een back is, elke keer geblesseerd en er komt amper een fatsoenlijke opbouw uit zijn poten.
blablablabla
pi_177768385
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Diks heeft een kapot moeilijk begin gehad maar speelt inmiddels al wedstrijden prima. Je hoorde de reactie van het publiek gisteren ook na zijn wissel. Als we nou ergens mee moeten stoppen is het wel spelers die niet of nauwelijks voldoen (Nieuwkoop dus) als backup houden, gewoon omdat het kan of je niks anders hebt.

Vraag me sowieso af in hoeverre Nieuwkoop nou een back is, elke keer geblesseerd en er komt amper een fatsoenlijke opbouw uit zijn poten.
Nieuwkoop heb je al onder contract staan. Diks kopen als backup is waanzin. Die 2 ontlopen elkaar niet heel veel. Diks speelt niet prima. Hij speelt niet zo tering slecht als begin dit seizoen dus lijkt het al snel aardig. Maar we zijn het er denk ik over eens dat Diks en Nieuwkoop allebei niet goed genoeg zijn dus er moet minstens 1 goede rechtsback komen. St. Juste ben ik ook niet echt van overtuigd als rechtsback.
pi_177768710
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Een optie tot koop hoef je niet perse te lichten he Scrummiegod. Voor hetzelfde geld speelt hij het hele seizoen de sterren van de hemel.
Klopt, ik zeg dat dan ook weer nergens. Jezus Elan, leer nou eens te lezen. Elangod _O_

quote:
Diks heeft zelf ook aangegeven dat hij bij ons moeite had met zijn draai vinden, op het moment speelt hij toch gewoon goed ? Als dat zo blijft had het een mogelijkheid geweest, niet meer niet minder....
Ja, 2 potjes speelt ie goed. Bizar dat we geen optie tot koop hebben op deze geweldenaar ja. Diksgod _O_ Elangod _O_
pi_177768744
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Diks heeft een kapot moeilijk begin gehad maar speelt inmiddels al wedstrijden prima. Je hoorde de reactie van het publiek gisteren ook na zijn wissel. Als we nou ergens mee moeten stoppen is het wel spelers die niet of nauwelijks voldoen (Nieuwkoop dus) als backup houden, gewoon omdat het kan of je niks anders hebt.

Vraag me sowieso af in hoeverre Nieuwkoop nou een back is, elke keer geblesseerd en er komt amper een fatsoenlijke opbouw uit zijn poten.
Het 'publiek' klapte ook de handen stuk voor Immers. Misschien die ook maar porren voor een terugkeer.
pi_177769011
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:19 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Nieuwkoop heb je al onder contract staan. Diks kopen als backup is waanzin. Die 2 ontlopen elkaar niet heel veel. Diks speelt niet prima. Hij speelt niet zo tering slecht als begin dit seizoen dus lijkt het al snel aardig. Maar we zijn het er denk ik over eens dat Diks en Nieuwkoop allebei niet goed genoeg zijn dus er moet minstens 1 goede rechtsback komen. St. Juste ben ik ook niet echt van overtuigd als rechtsback.
Hier geloof ik echt helemaal niks van. St Juste heeft prima gespeeld op de rechtsbackpositie, waarom ben je daar niet van overtuigd :{
blablablabla
pi_177769141
Diks.

Hahahaha.
pi_177769164
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Klopt, ik zeg dat dan ook weer nergens. Jezus Elan, leer nou eens te lezen. Elangod _O_

[..]

Ja, 2 potjes speelt ie goed. Bizar dat we geen optie tot koop hebben op deze geweldenaar ja. Diksgod _O_ Elangod _O_
Leg mij het achterliggende idee van zo'n speler huren eens uit dan?
Eerst zie je hem maandenlang strugglen omdat hij amper gespeeld heeft in Italië en totaal geen wedstrijdritme heeft.
Vervolgens krijgt hij iets van vertrouwen en vorm terug (na letterlijk elke fout gemaakt te hebben die maar mogelijk is) en exact op dat moment neem je weer afscheid van elkaar :?

Je kan ook zeggen Diks is per definitie enorm kut, maar waarom huur je hem dan überhaupt als Feyenoord zijnde. Had dan direct geïnvesteerd in een waardige opvolger voor Karsdorp als je iemand wil die er gelijk staat, of richt je pijlen op een speler die in bloedvorm is/was bij zijn oude club of die wel de ervaring heeft waarnaar je op zoek bent.

Beleidsmatig is het pure aids.
blablablabla
pi_177769174
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:19 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Nieuwkoop heb je al onder contract staan. Diks kopen als backup is waanzin. Die 2 ontlopen elkaar niet heel veel. Diks speelt niet prima. Hij speelt niet zo tering slecht als begin dit seizoen dus lijkt het al snel aardig. Maar we zijn het er denk ik over eens dat Diks en Nieuwkoop allebei niet goed genoeg zijn dus er moet minstens 1 goede rechtsback komen. St. Juste ben ik ook niet echt van overtuigd als rechtsback.
Ik vond St Juste niet per se slecht op rechtsback, ik denk alleen dat hij meer kwaliteiten heeft als CV.
BFF met GGMM
pi_177769199
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het 'publiek' klapte ook de handen stuk voor Immers. Misschien die ook maar porren voor een terugkeer.
Leer nou eens sarcasme herkennen Dummie.
blablablabla
pi_177769274
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Leg mij het achterliggende idee van zo'n speler huren eens uit dan?
Eerst zie je hem maandenlang strugglen omdat hij amper gespeeld heeft in Italië en totaal geen wedstrijdritme heeft.
Vervolgens krijgt hij iets van vertrouwen en vorm terug (na letterlijk elke fout gemaakt te hebben die maar mogelijk is) en exact op dat moment neem je weer afscheid van elkaar :?

Je kan ook zeggen Diks is per definitie enorm kut, maar waarom huur je hem dan überhaupt als Feyenoord zijnde. Had dan direct geïnvesteerd in een waardige opvolger voor Karsdorp als je iemand wil die er gelijk staat, of richt je pijlen op een speler die in bloedvorm is/was bij zijn oude club.
Karsdorp ging weg en Nieuwkoop was geblesseerd. Ik dacht dat Amrabat eventueel backup was voor die positie en dat was te weinig. Vandaar de huur van Diks, dacht ik. Vooral ook omdat naast de competitie er ook nog 6 CL wedstrijden waren.
BFF met GGMM
pi_177769342
Oprotten met Diks en Boetius bitte. Als je volgend jaar wat wil, dan moet je naar beter zoeken.
pi_177769353
Ook in de breedte
  maandag 12 maart 2018 @ 15:02:22 #141
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177769492
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:47 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vond St Juste niet per se slecht op rechtsback, ik denk alleen dat hij meer kwaliteiten heeft als CV.
Dat heb ik nou juist precies andersom
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177769527
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Karsdorp ging weg en Nieuwkoop was geblesseerd. Ik dacht dat Amrabat eventueel backup was voor die positie en dat was te weinig. Vandaar de huur van Diks, dacht ik. Vooral ook omdat naast de competitie er ook nog 6 CL wedstrijden waren.
Begrijp wel dat je er nog een back bij haalt maar hoe de neuk kom je bij Diks uit. Je huurt je die Diks dus gewoon als beoogde basisspeler om het seizoen mee te beginnen, niet als derde keus..

Amrabat rechtsback was weer een van de geniale ingevingen van onze trainer maar sloeg eigenlijk helemaal nergens op is een pure middenvelder, net als Diks linksback zetten of centraal (waar hij vervolgens wel veelvuldig op is afgerekend toen het niet zo verstandig bleek :') )

Nou als je zoveel vertrouwen hebt in een speler en je weet dat hij amper gespeeld heeft doe er dan tenminste een optie tot koop bij, mocht het wonder zich voltrekken dat hij in bloedvorm geraakt kun je hem tenminste definitief toevoegen.
blablablabla
  maandag 12 maart 2018 @ 15:05:24 #143
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177769559
Diks heeft toen inderdaad een potje centraal gestaan, maar dat was omdat écht iedereen geblesseerd was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177769594
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 15:05 schreef Caland het volgende:
Diks heeft toen inderdaad een potje centraal gestaan, maar dat was omdat écht iedereen geblesseerd was.
Zo'n wedstrijd thuis tegen Ajax op een onnatuurlijke positie spelen kan je natuurlijk aardig opbreken.
blablablabla
pi_177769602
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 15:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat heb ik nou juist precies andersom
Ik denk dat St Juste de pech had om elke week een andere CV naast zich te hebben.
BFF met GGMM
pi_177769638
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2018 15:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Begrijp wel dat je er nog een back bij haalt maar hoe de neuk kom je bij Diks uit. Je huurt je die Diks dus gewoon als beoogde basisspeler om het seizoen mee te beginnen, niet als derde keus..

Amrabat rechtsback was weer een van de geniale ingevingen van onze trainer maar sloeg eigenlijk helemaal nergens op is een pure middenvelder, net als Diks linksback zetten of centraal (waar hij vervolgens wel veelvuldig op is afgerekend toen het niet zo verstandig bleek :') )

Nou als je zoveel vertrouwen hebt in een speler en je weet dat hij amper gespeeld heeft doe er dan tenminste een optie tot koop bij, mocht het wonder zich voltrekken dat hij in bloedvorm geraakt kun je hem tenminste definitief toevoegen.
Nieuwkoop was bij aanvang gewoon eerste keus, maar gebleseerd. ;)

En tja, Diks zal misschien dezelfde zaakwaarnemer hebben als Gio...
BFF met GGMM
pi_177769668
Tegen Roda speelde Diks trouwens ook centraal, gewoon totaal debiel van Gio om hem daar neer te zetten.
blablablabla
  maandag 12 maart 2018 @ 15:11:56 #148
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177769702
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 15:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Zo'n wedstrijd thuis tegen Ajax op een onnatuurlijke positie spelen kan je natuurlijk aardig opbreken.
Hoe had jij de verdediging toen neergezet?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177769776
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2018 15:09 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nieuwkoop was bij aanvang gewoon eerste keus, maar gebleseerd. ;)

En tja, Diks zal misschien dezelfde zaakwaarnemer hebben als Gio...
Ja eerste keus.... maar voordat Nieuwkoop überhaupt weer kon spelen was het wel al eind oktober.

En dat wist men.
blablablabla
pi_177769814
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 15:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoe had jij de verdediging toen neergezet?
Had desnoods El Ahmadi centraal gezet en Amrabat doorgeschoven naar het middenveld. Diks rechtsback.
blablablabla
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')