abonnement Unibet Coolblue
pi_177765655
En dan krijg je uiteindelijk dit.

De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 12 maart 2018 @ 12:41:24 #52
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_177765675
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed om te zien dat de Britse politie drukker is met mensen opzoeken die op Twitter kwetsende dingen zeggen.
Ben benieuwd hoeveel ze er naar aanleiding van dit bericht weer zullen oppakken.

TS, er zijn nog veel meer van deze zaken die de popo jarenlang verborgen heeft gehouden.
K(w)etsende dingen ja.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_177765775
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2018 19:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Worden de hele dag in de gaten gehouden door hun god idd.
God houdt wel van een jong gaatje.
  maandag 12 maart 2018 @ 12:55:26 #54
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177765972
Dit zijn fucking Pakistanen. In dezelfde Pakistaanse gemeenschap zijn neef nicht huwelijken een eeuwenoude traditie. Zeer immoreel aangezien dit weleens leidt tot kinderen die worden geboren met een genetische aandoening. (https://www.telegraph.co.(...)-among-children.html)

Best wel kutvolk eerlijk gezegd. Niet om hun huidskleur voordat mensen me weer gaan betichten van racisme maar juist door dit soort onzin. Incestueuze huwelijken waarbij de kinderen dan de dupe zijn en dan ook nog verkrachtingen en ander seksueel georiënteerd geweld decennialang.

Edit: En het zijn vaak religieuze fundamentalisten. :r
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  maandag 12 maart 2018 @ 13:16:25 #55
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177766647
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 03:25 schreef Shaken63 het volgende:
Dat krijg je als de linkse politici’s wegkijken als dat import tuig misdaden begaan. Kijk bijvoorbeeld wat de Marokkaanse jeugd hier allemaal uitvreet.
En dan heb ik het nog niet eens over de rovende Oost Blokkers....
Dan vallen onze kut Marokkanen nog mee eerlijk gezegd (de zogenaamde Mocro maffia is een uitzondering hierop maar die knallen elkaar af en betrekken geen onschuldigen hierin). Dan vind ik wat die Pakis doen nog wel een niveautje of twee erger.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_177766753
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:16 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Dan vallen onze kut Marokkanen nog mee eerlijk gezegd (de zogenaamde Mocro maffia is een uitzondering hierop maar die knallen elkaar af en betrekken geen onschuldigen hierin). Dan vind ik wat die Pakis doen nog wel een niveautje of twee erger.
In die mafia oorlog in met name Amsterdam zijn anders toch al de nodige onschuldige slachtoffers gevallen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177768492
‘Ergste kindermisbruik ooit’: gevolg van politieke correctheid?

quote:
Britse media spreken van het ergste kindermisbruikschandaal aller tijden: de krant The Mirror onthulde zondag dat in de Engelse stad Telford jonge meisjes tientallen jaren ernstig zijn misbruikt door bendes Pakistaanse mannen. Net als bij eerdere schandalen wordt vermoed dat ze hun gang konden gaan omdat autoriteiten niet ‘racistisch’ wilden zijn.

De onthullingen van The Mirror zijn schokkend: volgens de krant zijn meisjes vanaf 11 jaar bij hun gezinnen weggehaald, gedrogeerd, verkracht en mishandeld. Drie slachtoffers zijn zelfs vermoord, en twee van de meisjes zouden zijn gestorven als gevolg van ‘tragedies die verband hebben met het schandaal’. In 2013 bracht de regionale krant The Shropshire Star al seksueel misbruik van schoolmeisjes in Telford door zeven Pakistanen aan het licht. Destijds werden vier meisjes het slachtoffer van verkrachting, kinderprostitutie en mensensmokkel.

Meisjes gedwongen tot abortus en gedrogeerd met harddrugs
Maar nu blijkt dat het misbruik veel grootschaliger en ernstiger is: het zou al sinds 1980 aan de gang zijn, en gaat volgens diverse slachtoffers nog steeds door. De krant sprak twaalf slachtoffers, die meer dan zeventig misbruikers hebben aangewezen. ‘Nacht na nacht ben ik gedwongen om seks te hebben met meerdere mannen in smerige afhaalrestaurants en vieze huizen,’ zegt een 14-jarig meisje. Een ander meisje raakte twee keer zwanger en is naar eigen zeggen in beide gevallen gedwongen tot het plegen van abortus. Vele anderen werden gedrogeerd, onder meer met heroïne en crack.

Op basis van gesprekken met slachtoffers en onderzoekers – onder wie Liz Kelly, die aan de London Metropolitan University onderzoek doet naar vrouwenmisbruik – schat The Mirror het aantal misbruikte meisjes op honderden, tot wel duizend.

Ook in Rotherham grootschalig misbruik door bendes Pakistanen
Als daders noemt The Mirror bendes ‘Asian men‘ (Aziatische mannen), een term die in het Verenigd Koninkrijk vooral wordt gebruikt om immigranten aan te duiden uit de voormalige Britse koloniën India en Pakistan. Bij een vergelijkbaar langdurig misbruikschandaal in de stad Rotherham was het leeuwendeel van de daders ook al Pakistaans.

Zeven jaar geleden onthulde The Times dat in Rotherham tussen 1997 en 2013 naar schatting 1.400 meisjes, variërend van 11 tot 16 jaar oud, ten prooi zijn gevallen aan pedofielen van voornamelijk Pakistaanse afkomst. De afgelopen jaren zijn 19 mannen en twee vrouwen veroordeeld voor onder meer verkrachting, gedwongen prostitutie en pedofilie. De straffen varieerden van enkele jaren tot 35 jaar cel. Sociaal werkers, politieagenten en hulpverleners waren al jaren op de hoogte van de gebeurtenissen, maar durfden vaak de Pakistaanse afkomst van de daders niet te benoemen, omdat ze bang waren voor ‘racist’ te worden uitgemaakt.

Ook in het stadje Rochdale, vlak bij Manchester, vielen meisjes ten prooi aan kinderlokkers. In 2012 werden tien mannen – negen Pakistanen en een Afghaan – veroordeeld voor verkrachting, mensensmokkel en seks met kinderen. Ze kregen celstraffen van vier tot 19 jaar. Twee van hen hadden een dubbel paspoort en werden vorig jaar uitgezet naar Pakistan. In 2015 maakte de politie excuses voor het niet tijdig onderzoeken van de zaak, wederom uit angst om beticht te worden van ‘vooroordelen’.

‘Autoriteiten lieten na onderzoek te doen uit angst voor racisme’
Naar aanleiding van eerdere gevallen van kindermisbruik in Telford riep parlementslid Lucy Allan in 2016 al op tot een openbaar onderzoek, maar de politie en raadsleden in Telford achtten dat destijds niet noodzakelijk. The Mirror beweert dat de autoriteiten hebben nagelaten onderzoek te doen naar verdachten ‘uit angst voor racisme’.

Sheila Taylor, die was betrokken bij het onderzoek naar het misbruikschandaal in Rotherham, lijkt dat te bevestigen. ‘We zijn goed in het identificeren van blanke meisjes, maar zijn minder in staat om jonge mannen uit etnische minderheden, van “reizende” gemeenschappen, met leerachterstanden of andere beperkingen in de gaten te houden.’

De politie is een onderzoek begonnen naar wat in Britse media het grootste kindermisbruikschandaal aller tijden wordt genoemd. De Telfordse gemeenteraad benadrukt dat de politie alles uit de kast zal halen om de onderste steen boven te krijgen. Parlementslid Allan eist opnieuw een openbaar onderzoek. Ze noemt de bevindingen van The Mirror ‘serieus en schokkend’.
Ik geloof wel dat dit een gevolg is van het politiek correcte wegkijken, het niet durven benoemen. Wij plukken daar ook al geregeld de vruchten van in de samenleving, helaas hebben deze meiden al kennis mogen maken met een nog donkere kant van de samenleving.
pi_177768611
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 17:32 schreef Fer het volgende:
In de UK is het normaal dat je tienerdochter iedere avond urenlang op stap is?
Dat is het eerste wat in je opkomt?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_177769066
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:25 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat is het eerste wat in je opkomt?
Fraai staaltje victimblaming inderdaad.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 12 maart 2018 @ 15:20:50 #60
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_177769937
quote:
When she wrote the report, the chapter that gave her the most sleepless nights was about the ethnicity of the perpetrators. Almost all of them were from Rotherham’s Pakistani-heritage community, which makes up just 3.1% of the local population.
De Paki's maken 3% uit van de Rotherhamse bevolking, maar (bijna) alle leden van deze bendes zijn van Pakistaanse afkomst.

quote:
Nazir Afzal, chief crown prosecutor for the north-west and the Crown Prosecution Service (CPS) lead on child sexual exploitation, explained the overrepresentation of Pakistani men in on-street grooming crimes by pointing to the fact they are more likely to work in the night-time economy in Rotherham
De hoofdaanklager beweert dat niet de culturele achtergrond van de daders de verbindende factor is, maar het feit dat ze veel nachtwerk doen. Die nachtwerkers zijn inderdaad ook bijna allemaal verkrachters en moordenaars _O-

Zou het kunnen dat deze bagatelliserende aanklager uit dezelfde ethnische groep afkomstig is?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_177770688
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Daar ga ik wel vanuit ja. Beter gezegd, klopt.
Ik zeg dan ook niets over afkomst, maar over dat ik het zo lang zwijgen en zulk zwaar bewijs negeren omdat ze bang waren voor racist uitgemaakt te worden niet geloof.

Dat sommige mensen vanuit de hulpverlening daar meisjes aan hebben gebracht staat gewoon te lezen (iig bij die andere zaak). Dat politie meisjes naar huis heeft gestuurt met zeer ernstige verhalen ook, dat ze geintimideert werden geen aangifte meer te komen doen ook. Dat politie en hulpverlening dingen heeft gezien en gewoon het heeft laten gebeuren ook.

Het stinkt gewoon aan alle kanten en de smoes ja maar dan noemen ze me een racist is te ver gezocht. Nogmaals, daarvoor was er teveel keihard bewijs.
Als het was gegaan over ik (en niet veel meer mensen) kon niets bewijzen en zweeg daarom was het een ander verhaal geweest.
Er was zat bewijs, veel agenten en hulpverleners deden niks, of stuurden de meisjes weg, soms in de handen van de misbruikers. Dat maakt het m.i. minder aannemelijk dat er sprake was van medeplichtigheid, want veel te veel hulpverleners hadden iets gezien. Zijn die dan allemaal verbonden aan/doen mee met het verkrachten van minderjarige meisjes? Daar geloof ik niks van, als dat zo is dan is het schandaal nog veel groter dan het nu lijkt.

Het lijkt me juist dat er niet gehandeld werd door een eigenschap die al die hulpverleners delen: bang zijn om voor racist uitgemaakt te worden. En wat waarschijnlijk ook een rol speelde, was de minachting voor de lager klasse in het algemeen, en sletjes uit de lager klasse in het bijzonder -
dat is wat ze van die meisjes dachten.
pi_177770820
Maar goed dat de Britten uit de EU gaan, dan weten we tenminste zeker dat dergelijk 'Brits' uitschot fijn op dat eiland blijft.
pi_177782690
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
‘Ergste kindermisbruik ooit’: gevolg van politieke correctheid?

[..]

Ik geloof wel dat dit een gevolg is van het politiek correcte wegkijken, het niet durven benoemen. Wij plukken daar ook al geregeld de vruchten van in de samenleving, helaas hebben deze meiden al kennis mogen maken met een nog donkere kant van de samenleving.
Nee, het nieuws volgend lijkt het me meer te maken te hebben met macht waardoor het zolang kon doorgaan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_177782754
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 19:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Gokje: dit gaat doodgezwegen worden door de NL linkse pers
Even zoeken...

- Volkskrant: geen resultaat
- Trouw: geen resultaat
- Parool: geen resultaat
- NRC: geen resultaat

Alleen de Telegraaf en het AD berichten erover.

Verrassend.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2018 01:41:28 ]
pi_177784138
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 01:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Even zoeken...

- Volkskrant: geen resultaat
- Trouw: geen resultaat
- Parool: geen resultaat
- NRC: geen resultaat

Alleen de Telegraaf en het AD berichten erover.

Verrassend.
Dat is wel slecht. BBC was er ook nogal laat mee.
pi_177784999
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 01:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Even zoeken...

- Volkskrant: geen resultaat
- Trouw: geen resultaat
- Parool: geen resultaat
- NRC: geen resultaat

Alleen de Telegraaf en het AD berichten erover.

Verrassend.
Viel mij ook al op, apart want toen het misbruikschandaal met Jimmy Saville bekend werd stond het wel prominent op alle voorpagina's.
pi_177785053
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 01:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Even zoeken...

- Volkskrant: geen resultaat
- Trouw: geen resultaat
- Parool: geen resultaat
- NRC: geen resultaat

Alleen de Telegraaf en het AD berichten erover.

Verrassend.
#hatefacts.
pi_177785332
Politieke correctheid, de kanker van de westerse samenleving. :r
  dinsdag 13 maart 2018 @ 09:41:54 #69
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177785985
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 15:48 schreef Broomer het volgende:

[..]

Er was zat bewijs, veel agenten en hulpverleners deden niks, of stuurden de meisjes weg, soms in de handen van de misbruikers. Dat maakt het m.i. minder aannemelijk dat er sprake was van medeplichtigheid, want veel te veel hulpverleners hadden iets gezien. Zijn die dan allemaal verbonden aan/doen mee met het verkrachten van minderjarige meisjes? Daar geloof ik niks van, als dat zo is dan is het schandaal nog veel groter dan het nu lijkt.

Het lijkt me juist dat er niet gehandeld werd door een eigenschap die al die hulpverleners delen: bang zijn om voor racist uitgemaakt te worden. En wat waarschijnlijk ook een rol speelde, was de minachting voor de lager klasse in het algemeen, en sletjes uit de lager klasse in het bijzonder -
dat is wat ze van die meisjes dachten.
Als je willens en wetens iemand direct in de handen terugbrengt van iemand die misdaden pleegt ben je ook medeplichtig. Daarvoor hoef je er niet zelf over heen te gaan.

Ik vermoed dat er wat met geld geschoven is waardoor ze zwegen (is niet alsof dat zo raar is bij georganiseerde misdaad). Dat het voor de meeste op die manier dieper gaat (en evt druk van binnenuit door degene de betaald werden). En dat enkelen er ook letterlijk gebruik van gemaakt hebben.

Het racist argument slaat gewoon nergens op. De afgelopen 40 jaar is er nog nooit sprake geweest van een serieuze dreiging om voor racist uitgemaakt te worden als je met keihard bewijs komt dat een georganiseerde misdaadbende (pakistaanse maffia in deze) een kinder- en vrouwenhandel netwerk heeft.
En met serieuze dreiging doel ik op kans dat het je in de kont bijt, niet dat een of andere eenzame gek een keer zoiets doms roept.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_177792574
De deugmensen van joop.nl staan meestal vooraan om dit soort misstanden aan de kaak te stellen, behalve deze keer.

Zou het iets te maken hebben met het feit dat de daders een bepaalde afkomst hebben en de slachtoffertjes lelieblank zijn...?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2018 15:02:22 ]
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:42:42 #71
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_177795050
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 01:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Even zoeken...

- Volkskrant: geen resultaat
- Trouw: geen resultaat
- Parool: geen resultaat
- NRC: geen resultaat

Alleen de Telegraaf en het AD berichten erover.

Verrassend.
Wacht maar tot de 'MeToo beweging' dit nieuws op pikt!

O nee toch niet :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:42:56 #72
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_177795057
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_177795785
Bizar... en wat het nog zo erg maakt is dat de politiek en de media minstens net zo verknipt zijn als de daders zelf :r Soms twijfels ik wel eens of er niet echt kwaadaardige bedoelingen achter zitten :{
..///
pi_177796022
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 18:03 schreef alilami het volgende:
Lees het boek 'Onschuldig vast'!
Ik heb geen zin om een heel boek te gaan lopen te lezen. Kun je het misschien samenvatten en dan de samenvatting uitbeelden in moderne dans?
pi_177796474
quote:
De trieste waarheid helaas
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')