abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 maart 2018 @ 10:06:14 #26
240618 Micson
The lonely stoner
pi_177762606
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:44 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Jeetje, wat heb jij een gek beeld van de werkelijkheid. Waarom zou ze loyaal aan jou moeten zijn 5 maanden nadat de relatie verbroken is? Ik snap ook niet zo goed waarom je haar appt? Om haar te feliciteren met haar nieuwe geluk?
We zijn sinds het uitgaan veel blijven appen en hebben elkaar ook nog een paar keer gezien, dus het is niet dat ik haar na 5 maanden uit het niets een bericht stuur. :')

Ik las in Thinking Fast and Slow dat je de toekomst van een huwelijk vrij nauwkeurig kunt bepalen met de formule: frequentie seks - frequentie ruzie. Beter dan dat mensen in de relatie zelf of bekenden dit kunnen inschatten. Dat vond ik wel grappig, omdat wij op het laatst ook geen seks meer hadden en wel veel ruzie.
  maandag 12 maart 2018 @ 10:08:08 #27
240618 Micson
The lonely stoner
pi_177762650
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:51 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik zou het heel irritant vinden als mijn ex op semigrappige wijze probeerde over onze relatie en de break-up te schrijven, persoonlijk. Daarom date ik ook geen wannabe cabaretiers en schrijvers.
Nou bedankt voor je mening over wat jij zou vinden als er over jou werd geschreven in een soortgelijk topic. Dat is heel relevant.
pi_177763485
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:06 schreef Micson het volgende:

[..]

We zijn sinds het uitgaan veel blijven appen en hebben elkaar ook nog een paar keer gezien, dus het is niet dat ik haar na 5 maanden uit het niets een bericht stuur. :')
Waarom? En was jij altijd de eerste die een berichtje stuurde of deed zij dat ook wel eens?
quote:
Ik las in Thinking Fast and Slow dat je de toekomst van een huwelijk vrij nauwkeurig kunt bepalen met de formule: frequentie seks - frequentie ruzie. Beter dan dat mensen in de relatie zelf of bekenden dit kunnen inschatten. Dat vond ik wel grappig, omdat wij op het laatst ook geen seks meer hadden en wel veel ruzie.
Goh.. Geen seks meer en wel veel ruzie. Dan kan iedereen toch 1 en 1 optellen? Daar heb je geen 'formule' voor nodig.
  maandag 12 maart 2018 @ 11:26:53 #29
240618 Micson
The lonely stoner
pi_177764174
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:54 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Waarom? En was jij altijd de eerste die een berichtje stuurde of deed zij dat ook wel eens?

[..]

Goh.. Geen seks meer en wel veel ruzie. Dan kan iedereen toch 1 en 1 optellen? Daar heb je geen 'formule' voor nodig.
Nee ook zij. Geen idee, het was vertrouwd en we hebben het altijd zo gedaan. Ik vroeg me zelfs op een gegeven moment af (toen ze na een voetbalwedstrijd vroeg hoe het was gegaan, precies zoals het altijd ging toen we nog een relatie hadden) of het wel slim was om zo intensief contact te houden in een fase dat het net uit was. Ik denk dat dat de reden is dat ik dacht dat het uiteindelijk toch wel goed zou komen. En dat het nu zo rauw op mijn dak valt dat ze opeens niet meer reageert.

En ja, ik vond dat wel grappig. Met twee gegevens doe je nauwkeurigere voorspellingen dan mensen kunnen doen, die veel meer gegevens hebben.
pi_177765771
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:26 schreef Micson het volgende:

[..]

Nee ook zij. Geen idee, het was vertrouwd en we hebben het altijd zo gedaan. Ik vroeg me zelfs op een gegeven moment af (toen ze na een voetbalwedstrijd vroeg hoe het was gegaan, precies zoals het altijd ging toen we nog een relatie hadden) of het wel slim was om zo intensief contact te houden in een fase dat het net uit was. Ik denk dat dat de reden is dat ik dacht dat het uiteindelijk toch wel goed zou komen. En dat het nu zo rauw op mijn dak valt dat ze opeens niet meer reageert.

En ja, ik vond dat wel grappig. Met twee gegevens doe je nauwkeurigere voorspellingen dan mensen kunnen doen, die veel meer gegevens hebben.
Gast, ze is je niets verschuldigd, ook geen contact, als haar nieuwe vriend het niet chill vindt dat ze met jou cotnact heeft dan is dat zo. Heb je al nieuwe pussy gescoord?
pi_177769296
Haters gonna hate.
  maandag 12 maart 2018 @ 16:29:01 #32
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_177771663
Wat een te lang kutverhaal om aan te geven dat jij haar geen gelukkig leven kan gunnen en jij, te zielig voor woorden na bijna een half jaar, hier loopt uit te huilen.
Get over it. Ze is je ex en jou niks verplicht.
Jij hebt jouw leven en zij de hare.
pi_177773227
Wees blij joh. Tijd voor een nieuwe vagina na al die tijd.
pi_177773285
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:17 schreef Micson het volgende:

[..]

Ze appt ook niet eens meer terug, terwijl ik het helemaal niet zó bont heb gemaakt. :') l
Niet zó bont?
pi_177773723
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 17:53 schreef Micson het volgende:

[..]

Een jaar. Dan zijn de wonden geheeld, heb je er met een gezond brein over nagedacht en ben je weer in staat om een beslissing te maken.
Je moet niet je eigen mentale instabiliteit als norm hanteren.

Al had ze een dag na de break-up al met drie anderen liggen wippen, dat moet ze helemaal zelf weten.
  maandag 12 maart 2018 @ 17:53:31 #36
240618 Micson
The lonely stoner
pi_177773731
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 16:29 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Wat een te lang kutverhaal om aan te geven dat jij haar geen gelukkig leven kan gunnen en jij, te zielig voor woorden na bijna een half jaar, hier loopt uit te huilen.
Get over it. Ze is je ex en jou niks verplicht.
Jij hebt jouw leven en zij de hare.
Nou oké dat is vrij hard maar wel eerlijk. Gelukkig is zielig uithuilen de core business van R&P, waardoor ik nog steeds goed zit.
  maandag 12 maart 2018 @ 18:30:33 #37
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_177774666
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 17:53 schreef Micson het volgende:

[..]

Nou oké dat is vrij hard maar wel eerlijk. Gelukkig is zielig uithuilen de core business van R&P, waardoor ik nog steeds goed zit.
Misschien is het inderdaad wat te hard, maar ik hoop wel oprecht dat je het geluk vindt.
Dat lukt alleen niet als je er zo mee bezig blijft.
Leef je eigen leven en je eigen geluk maak je zelf om maar even in wat vriendelijker termen te blijven ;)
  donderdag 15 maart 2018 @ 11:21:47 #38
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_177834479
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 17:42 schreef Micson het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk. Ik wilde het een beetje leuk verpakken omdat ik erover dacht om het in KLB te posten, maar gezien de ernst van de zaak (die er voor mij wel degelijk is) dacht ik dat het toch meer geschikt voor R&P was.

Dank voor je advies. Het rationele gedeelte van mijn brein is het met je eens, maar er raast al dagenlang een diepe frustratie door mijn lichaam waardoor ik er constant mee bezig ben. Ik vind het moeilijk om mijn emotie en ratio met elkaar te verzoenen. Tijd heelt alle wonden en dat zal hierin ook wel gelden, maar voor nu kan ik mezelf niet weerhouden om door whatsapp-gesprekken te scrollen en mezelf afvragen of ik niet beter mijn best had moeten doen/beter voor haar had moeten zijn. :'(
Mja het verbreken van een relatie is enigszins met rouw te vergelijken: de ene persoon kan na twee weken al weer redelijk functioneren na het verlies van een gezinslid en de ander staat pas na 2 jaar weer in het hier en nu.

Accepteer dat je er nog niet overheen bent en focus je op andere zaken.
  donderdag 15 maart 2018 @ 11:27:42 #39
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_177834600
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:30 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]

Misschien is het inderdaad wat te hard, maar ik hoop wel oprecht dat je het geluk vindt.
Dat lukt alleen niet als je er zo mee bezig blijft.
Leef je eigen leven en je eigen geluk maak je zelf om maar even in wat vriendelijker termen te blijven ;)
Uithuilen is ook niet het probleem, moet gewoon plek voor zijn. Misgunnen/rancuneus blijven is iets wat TS beter zsm kan afleren idd, niet eerlijk en vooral zonde van de energie.
  donderdag 15 maart 2018 @ 15:27:10 #40
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_177839188
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 17:53 schreef Micson het volgende:

[..]

Een jaar. Dan zijn de wonden geheeld, heb je er met een gezond brein over nagedacht en ben je weer in staat om een beslissing te maken.
Zowel mijn ex als ik waren na een relatie van 3,5 jaar na ongeveer 6 maanden allebei met een ander. En daar zijn we beide nu, 3 jaar later, nog steeds mee.. Dus zo gek vind ik 5 maanden niet... Vooral niet als vriendin dus blijkbaar al eerder contact had met de nieuwe vriend.

Voor sommige mensen duurt het helen van wonden meer dan 3 jaar (zie genoeg voorbeelden op Fok) moet je dan als ex ook maar steeds wachten? En waarom maakt het voor hen niet uit om "even te wachten om het expliciet te maken"? Als je verliefd bent wil je het meestal van de daken schreeuwen... En dat mag volgens mij ook gewoon.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_177842669
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 17:53 schreef Micson het volgende:

[..]

Een jaar. Dan zijn de wonden geheeld, heb je er met een gezond brein over nagedacht en ben je weer in staat om een beslissing te maken.
Voor jou zijn de wonden misschien na een jaar geheeld, voor haar misschien al na 2 maanden. Waarom zou ze rekening met jou moeten houden? Het is gewoon uit. Verman je een beetje!
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:26:40 #42
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_177880372
Zet door ,mijn ex had ook een ander,maar het gaat van dag tot dag beter
pi_177883226
In ieder geval is het toch constructief om het van je af te schrijven in een goed verhaal, dus mijn sympathie heb je. 😉

Voor de rest lijkt het toch echt ‘gewoon’ over liefdesverdriet te gaan, inclusief alle fases die erbij horen. Je zult er overheen komen, maar het gaat nog even duren. Kwel jezelf niet met “wat je misschien...”, maar denk ook terug aan de leuke tijden met haar - en ga verder.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 18:02:05 #44
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177887992
Vinger in de anus... ieder zijn ding hoor, maar wil je dat echt delen met vreemden?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')