abonnement Unibet Coolblue
pi_177778844
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:11 schreef Ace99 het volgende:

[..]

Ik weet dat Wikipedia misschien niet de beste bron is maar dit is er te vinden.

[..]

Dus je hoeft niet perse klaar te komen om een zaadlozing te krijgen.
Waar haal je dat uit ?
Je hebt al een zaadlozing bij een natte droom, ze heten niet voor niets zo...
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_177779085
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:13 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Waar haal je dat uit ?
Je hebt al een zaadlozing bij een natte droom, ze heten niet voor niets zo...
Dit artikel https://nl.wikipedia.org/wiki/Ejaculatie . wel een waarschuwing er staan wel expliciete foto's in.

Ja dat snap ik maar bedoelde ermee dat je dus niet perse klaar hoeft te komen om een zaadlozing te krijgen.
pi_177779142
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:20 schreef Ace99 het volgende:

[..]

Dit artikel https://nl.wikipedia.org/wiki/Ejaculatie . wel een waarschuwing er staan wel expliciete foto's in.

Ja dat snap ik maar bedoelde ermee dat je dus niet perse klaar hoeft te komen om een zaadlozing te krijgen.
Het is hetzelfde, Dit is een semantische discussie!
Het een is het gevolg van een ander.
Je komt klaar , conclusie: Zaadlozing
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_177779268
Het is als man zijnde onmogelijk om geen zaadlozing te hebben terwijl hij klaarkomt. Onbestaanbaar.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_177779305
Hier staat toch dat je de en kan krijgen zonder de ander

quote:
Meestal treedt gelijktijdig een orgasme op, maar het voorkomen van slechts een van beide is ook mogelijk
pi_177779372
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:28 schreef Ace99 het volgende:
Hier staat toch dat je de en kan krijgen zonder de ander

[..]

Slechtst 1 van beiden...Waarom denk je dat ze daar geen vrouw neerzetten?
Dat zou racistisch zijn. De vrouw kan meerdere malen klaarkomen en ejaculeert ook niet of nauwelujks.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_177779440
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:30 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Slechtst 1 van beiden...Waarom denk je dat ze daar geen vrouw neerzetten?
Dat zou racistisch zijn. De vrouw kan meerdere malen klaarkomen en ejaculeert ook niet of nauwelujks.
Dat artikel waar het uit komt gaat specifiek over mannen.
pi_177779505
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:32 schreef Ace99 het volgende:

[..]

Dat artikel waar het uit komt gaat specifiek over mannen.
Volgens mij gaat het enkel over het meervoudig klaarkomen, wat daar staat. Ik weet het wel vrij zeker trouwens.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  Moderator maandag 12 maart 2018 @ 22:07:00 #109
441859 crew  Lenny77
pi_177780390
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:27 schreef DoubleUU het volgende:
Het is als man zijnde onmogelijk om geen zaadlozing te hebben terwijl hij klaarkomt. Onbestaanbaar.
Tuurlijk wel! Maar het 'klaarkomen' is hier enkel in de vorm van de ejaculatie en niet met de bijhorende prettige gevoelens. Het is een gewone fysieke reactie zoals plassen ofzo.
Een man kan toch ook een orgasme krijgen zonder ejaculatie?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_177780429
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 22:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel! Maar het 'klaarkomen' is hier enkel in de vorm van de ejaculatie en niet met de bijhorende prettige gevoelens. Het is een gewone fysieke reactie zoals plassen ofzo.
Een man kan toch ook een orgasme krijgen zonder ejaculatie?
HAHA NEEE!!!! Dat is ONMOGELIJK!!!!!!
Bizar dit..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  Moderator maandag 12 maart 2018 @ 22:17:42 #111
441859 crew  Lenny77
pi_177780634
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 22:08 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

HAHA NEEE!!!! Dat is ONMOGELIJK!!!!!!
Bizar dit..
Bizar hoe weinig de mensen weten....
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_177781312
Grappig, ik ben zelf ook aseksueel en ik kan wel degelijk opgewonden raken. Daarentegen heb ik zelf helemaal geen behoefte aan seks of een relatie. Ik kan me dan ook niet herinneren dat ik ooit verliefd ben geweest.

Dus tja, ik kan je verder niet helpen. :')
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 12 maart 2018 @ 22:49:17 #113
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177781353
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 22:08 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

HAHA NEEE!!!! Dat is ONMOGELIJK!!!!!!
Bizar dit..
Je kan zeer zeker wel een droog orgasme krijgen.

Dat gebeurt echter niet zomaar, of door oefenen of door een medische aandoening.

Ik heb het nog nooit gehad en jij kennelijk ook niet, maar dat betekent niet dat het niet kan.
pi_177781689
quote:
11s.gif Op maandag 12 maart 2018 22:47 schreef Morrigan het volgende:
Grappig, ik ben zelf ook aseksueel en ik kan wel degelijk opgewonden raken. Daarentegen heb ik zelf helemaal geen behoefte aan seks of een relatie. Ik kan me dan ook niet herinneren dat ik ooit verliefd ben geweest.

Dus tja, ik kan je verder niet helpen. :')
Leuk om nog meer aseksuelen te zien hier. Ken jij veel andere aseksuelen?


Ik ben een keer in mijn leven verliefd geweest.
  maandag 12 maart 2018 @ 23:16:27 #115
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177781845
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:46 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar je verpest andermans topic behoorlijk met je niet al te snuggere uitspraken.
ja maar jij zegt net dat als je niet op een man of vrouw valt dan kan je nog wel ergens anders op vallen. dus mijn vraag is...waar val je anders nog op? is gewoon een normale vraag hoor. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177782351
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:06 schreef Ace99 het volgende:

[..]

Leuk om nog meer aseksuelen te zien hier. Ken jij veel andere aseksuelen?

Ik ben een keer in mijn leven verliefd geweest.
Zover ik weet niet.
ROBODEMONS..................|:(
pi_177784544
Topic opgeschoond, denigrerende posts en getroll mogen achterwege gelaten geworden.
pi_177784697
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:27 schreef DoubleUU het volgende:
Het is als man zijnde onmogelijk om geen zaadlozing te hebben terwijl hij klaarkomt. Onbestaanbaar.
Dan ga maar eens 3 keer achter elkaar fappen.
Bij de eerste keer klaarkomen komen er dikke klodders sperma, bij de tweede keer is het al wat dunner en de derde keer is het een doorschijnend nat goedje.
Na de derde keer klaarkomen zegt je prostaat: ja dat was hem dan voor vandaag, ik doe niet meer mee.
pi_177785570
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:06 schreef Ace99 het volgende:

[..]

Leuk om nog meer aseksuelen te zien hier. Ken jij veel andere aseksuelen?
Ik ben ook aseksueel, maar ik ken er verder maar weinig!
Tevens heb ik een relatie met een seksueel persoon, is soms wel erg moeilijk, maar met geven en nemen gaat het tot nu toe erg goed.
pi_177786238
Heb je al eens geprobeerd te daten? Je zou het gewoon eens kunnen proberen en jezelf gewoon blijven openstellen voor eventueel seksuele gevoelens wat dat oplevert. Want als je nooit in zo'n situatie bent geweest, weet je ook nog niet voor 100% of je seksualiteit met iemand waar je van houdt toch zou kunnen waarderen. Is ook weer een term voor, https://nl.wikipedia.org/wiki/Demiseksualiteit.
En zo niet, dan weet je dat ook weer, en kun je misschien gerichter op zoek naar andere aseksuelen of mensen die seks minder belangrijk vinden om te daten.
pi_177797190
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 09:58 schreef Lokasenna het volgende:
Heb je al eens geprobeerd te daten? Je zou het gewoon eens kunnen proberen en jezelf gewoon blijven openstellen voor eventueel seksuele gevoelens wat dat oplevert. Want als je nooit in zo'n situatie bent geweest, weet je ook nog niet voor 100% of je seksualiteit met iemand waar je van houdt toch zou kunnen waarderen. Is ook weer een term voor, https://nl.wikipedia.org/wiki/Demiseksualiteit.
En zo niet, dan weet je dat ook weer, en kun je misschien gerichter op zoek naar andere aseksuelen of mensen die seks minder belangrijk vinden om te daten.
Ja heb een relatie gehad van 8 maanden ongeveer een jaar geleden. Ze kon niet zonder seks maar op dat moment wist ik nog niet dat aseksualiteit een ding was.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 18:28:52 #122
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177797417
Heb je toevallig een chronische ziekte? Aseksualiteit blijkt dus een verband te hebben met gezondheidsproblemen of stress.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177800275
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Heb je toevallig een chronische ziekte? Aseksualiteit blijkt dus een verband te hebben met gezondheidsproblemen of stress.
Nee ben helemaal gezond en heb al helemaal geen stress
pi_177801968
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 07:37 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Dan ga maar eens 3 keer achter elkaar fappen.
Bij de eerste keer klaarkomen komen er dikke klodders sperma, bij de tweede keer is het al wat dunner en de derde keer is het een doorschijnend nat goedje.
Na de derde keer klaarkomen zegt je prostaat: ja dat was hem dan voor vandaag, ik doe niet meer mee.
Wat is volgens jou de functie van de prostaat?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_177804838
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 20:19 schreef Ace99 het volgende:

[..]

Nee ben helemaal gezond en heb al helemaal geen stress
Ben je narcistisch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')