abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 maart 2018 @ 07:01:04 #103
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_177760594
Kunnen we vaderdag niet omdopen tot @metoo dag

Even een kleine stek naar de vrouwen toe :-)
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  maandag 12 maart 2018 @ 07:02:16 #104
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_177760599
Ik vind het best als de jij's hun eigen freakdag krijgen maar waarom moet dat op dezelfde datum als Moederdag?
pi_177760615
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 07:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik vind het best als de jij's hun eigen freakdag krijgen maar waarom moet dat op dezelfde datum als Moederdag?
Wat ga je ertegen doen, de verkoop van die wenskaarten verbieden in de periode voor moederdag?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 12 maart 2018 @ 07:08:59 #106
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_177760617
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 06:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mensen kunnen vooral niet meer nadenken wat iets echt betekent.

Dit bericht wordt hier op belachelijke wijze geïnterpreteerd. Beetje om lachen dat het een onzinbericht is, dat zou je moeten. Maar we zijn zo bang geworden voor betutteling dat we elke vorm ervan tot in de extremen geloven.
Ben je ook zo vrijdenkend over je eigen afdeling? Sport? Als een volleyballer in een voetbaltopic over volleybal gaat posten zeg je dan ook: jongens jij's, wat maakt het allemaal uit?
  maandag 12 maart 2018 @ 08:28:21 #107
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_177761090
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 19:13 schreef byah het volgende:
Op de gemiddelde school wordt volgens mij allang niet meer aan moeder/vaderdag gedaan ivm eventuele dubbele moeder/vader :')
Nee, dat is meer omdat er dan op school met iedereen moederdag gevierd wordt, behalve voor Keesje uit het éénoudergezin die geen mama meer heeft.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 13 maart 2018 @ 18:14:44 #108
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_177797083
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 19:13 schreef byah het volgende:
Op de gemiddelde school wordt volgens mij allang niet meer aan moeder/vaderdag gedaan ivm eventuele dubbele moeder/vader :')
Waarom zou dat een reden zijn om niet aan moeder/vaderdag te doen?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_177797707
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 06:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mensen kunnen vooral niet meer nadenken wat iets echt betekent.

Dit bericht wordt hier op belachelijke wijze geïnterpreteerd. Beetje om lachen dat het een onzinbericht is, dat zou je moeten. Maar we zijn zo bang geworden voor betutteling dat we elke vorm ervan tot in de extremen geloven.
Het valt nog wel mee met 'we'. Zo'n forumpje trekt nogal een specifieke demografie aan die niet direct troostgerief maar representatief is voor de gehele bevolking.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 13 maart 2018 @ 21:08:50 #110
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_177801820
Tradities en cultuur moeten bij wet beschermt worden, net zoals wij kartelvorming niet wenselijk achten kunnen we ook eisen stellen op het gebied van cultuurbehoud.
Een onderneming heeft nu eenmaal ook maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Puntjes scoren met waanideeën die tot de vernietiging van de Westerse beschaving leiden moeten maar eens afgelopen zijn.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  dinsdag 13 maart 2018 @ 21:14:31 #111
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_177801970
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 14:24 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zou wel eens met de tijdmachine 50 jaar in de toekomst willen kijken.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nihilisme_(politieke_stroming)
We weten inmiddels allemaal waar dit toe geleid heeft.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_177802386
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 21:08 schreef Eiwitshake het volgende:
Tradities en cultuur moeten bij wet beschermt worden, net zoals wij kartelvorming niet wenselijk achten kunnen we ook eisen stellen op het gebied van cultuurbehoud.
Een onderneming heeft nu eenmaal ook maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Puntjes scoren met waanideeën die tot de vernietiging van de Westerse beschaving leiden moeten maar eens afgelopen zijn.
En wie beschermt de Westerse beschaving tegen idioten als jij die niet verder lezen dan de titel van dit soort onzinberichten? :+
pi_177803054
_O- _O- _O- _O-

Zo blij dat ik niet op de UvA zit waar de professoren dermate krank zijn dat ze dit soort transities ambiëren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177803391
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 21:41 schreef ludovico het volgende:
_O- _O- _O- _O-

Zo blij dat ik niet op de UvA zit waar de professoren dermate krank zijn dat ze dit soort transities ambiëren.
Ik vind dat altijd wel mooi. Veel wauwelen over diversiteit en de schoonheid van diverse culturen terwijl ze onze kleine taal veranderen in Engels met allerlei kromme Amerikaanse termen in hun mondelinge en geschreven woord. Diversiteit ophemelen terwijl je meewerkt aan een monocultuur.
pi_177803419
Ik ga mensen gewoon met 'het' aanduiden, dat is pas echt neutraal, dan zijn mensen gewoon dingen.

Hey dinges, je bent een lekker ding.

Dan zijn mensen louter objecten, en dus zeer verwaarloosbaar, een soort van wegwerpartikelen, hoppakee.
pi_177803465
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 21:51 schreef RaXz het volgende:
Ik ga mensen gewoon met 'het' aanduiden, dat is pas echt neutraal, dan zijn mensen gewoon dingen.

Hey dinges, je bent een lekker ding.

Dan zijn mensen louter objecten, en dus zeer verwaarloosbaar, een soort van wegwerpartikelen, hoppakee.
Klinkt niet leuk, zou u van deze benaming af willen zien beste reiziger?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177803479
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 21:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klinkt niet leuk, zou u van deze benaming af willen zien beste reiziger?
Nee, ik moet politiek correct zijn.
pi_177803551
Persoonlijk geloof ik niet in transgenders, je wordt geboren met een van beide genders, en je sterft met de gender waar je mee geboren bent, of je nou een jurk aan hebt en je piemel hebt verwijdert doet er niet toe, het zit immers ook in je cellen, DNA etc.
pi_177803570
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 21:53 schreef RaXz het volgende:

[..]

Nee, ik moet politiek correct zijn.
Dan moet u bij deze ook Pakistaanse terroristen uitnodigen voor de koffie mij dunkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177803584
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 21:55 schreef RaXz het volgende:
Persoonlijk geloof ik niet in transgenders, je wordt geboren met een van beide genders, en je sterft met de gender waar je mee geboren bent, of je nou een jurk aan hebt en je piemel hebt verwijdert doet er niet toe, het zit immers ook in je cellen, DNA etc.
Loop eens een dagje door een stad en dan kom je er vanzelf wel een tegen.
pi_177803589
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 21:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dan moet u bij deze ook Pakistaanse terroristen uitnodigen voor de koffie mij dunkt.
Tuurlijk joh, Christenen zijn totaal niet zo, die juichen sodomie toe in het huwelijk.
pi_177803691
Homosexuelen hebben de kleur roze gejat, het woord 'gay' hebben ze ook gestolen, dat betekent immers blij, en nu ook de regenboog.

Gelukkig is degene die dat laatste geflikt had gestorven in z'n dromen.

  Redactie Sport dinsdag 13 maart 2018 @ 22:04:31 #123
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177803841
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 07:08 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ben je ook zo vrijdenkend over je eigen afdeling? Sport? Als een volleyballer in een voetbaltopic over volleybal gaat posten zeg je dan ook: jongens jij's, wat maakt het allemaal uit?
Huh? Wat bedoel je hiermee?

Als een voetbalwinkel ook een paar volleyballen gaat verkopen lig ik daar niet wakker van nee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177803842
Ik heb geen problemen met wat mensen met elkaar op de slaapkamer uitspoken, maar wees voorzichtig dat je het niet allemaal door de strot van kinderen dauwt, die worden met de dag vroeger seksueel actief. Als ze een regenboog zien dan denken ze vandaag de dag veel eerder aan seks.

  Redactie Sport dinsdag 13 maart 2018 @ 22:05:03 #125
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177803863
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het valt nog wel mee met 'we'. Zo'n forumpje trekt nogal een specifieke demografie aan die niet direct troostgerief maar representatief is voor de gehele bevolking.
mwah je ziet het ook in de opinierubrieken in de krant etc
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177804189
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

mwah je ziet het ook in de opinierubrieken in de krant etc
Oh die lees ik niet, misschien enkel die van the Economist maar daar reageren dan weer mensen die er wel toe doen.
Ik merk in mijn omgeving eigenlijk weinig ophef over dat soort zaken, maar wellicht is die ook niet representatief. Ik omring me in het dagelijks leven niet met zure zeiksnorren als het niet hoeft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')