abonnement Unibet Coolblue
  zondag 11 maart 2018 @ 13:30:15 #1
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177744939
quote:
Leden van de anti-islambeweging Pegida hebben zaterdag in Enschede enkele tientallen kruizen geplaatst op een plek waar een moskee gebouwd zal worden. Op de kruizen staan de namen van slachtoffers van aanslagen in Stockholm, Parijs, Brussel en Barcelona.

'Hier ziet men waartoe de Islam in staat is', zegt een aanhanger van Pegida op een filmpje die de organisatie op de eigen Facebookpagina plaatste. De witte kruizen zijn inmiddels op last van de gemeente verwijderd.
:') |:( _O- Hoe triest kun je zijn?

https://www.volkskrant.nl(...)n-staat-is~a4580173/
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_177744958
Ik heb echt medelijden met die mensen. Ze zijn zo onwetend.
Hopelijk krijgen als straf koran-les, dan steken ze er iets van op.
Lijkt mij beter dan taakstraffen.
pi_177744968
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 13:31 schreef Hamzoef het volgende:
Ik heb echt medelijden met die mensen. Ze zijn zo onwetend.
Hopelijk krijgen als straf koran-les, dan steken ze er iets van op.
Lijkt mij beter dan taakstraffen.
:')
Met extra vezels!
pi_177744971
Pegida :')
Met extra vezels!
pi_177745003
Gisteren zei ik in een topic over de NRA dat zij toch wel de meest treurige groep op aarde zijn. Wat had ik het mis zeg... :')
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_177745037
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 13:32 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

:')
Wat lach jij, ik ben serieus.
pi_177745045
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 13:34 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat lach jij, ik ben serieus.
Daarom lach ik juist. De rechter die Koran-les gaat opleggen?
We leven niet in een theocratie.
Met extra vezels!
  zondag 11 maart 2018 @ 13:35:38 #8
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_177745056
Daar ben je dan in je weekend mee bezig. Wat een leeg bestaan moet je dan leiden. Al vermoed ik dat het voor veel van die mensen altijd weekend is.
pi_177745135
quote:
'Hier ziet men waartoe de Islam in staat is', zegt een aanhanger van Pegida
Als men hetzelfde flikt bij een kerk, en halve manen gaat plaatsen met de namen van de slachtoffers van westerlingen, dan zijn ze in 2026 nog steeds bezig, te veel om op te noemen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177745158
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 13:31 schreef Hamzoef het volgende:
Ik heb echt medelijden met die mensen. Ze zijn zo onwetend.
Hopelijk krijgen als straf koran-les, dan steken ze er iets van op.
Lijkt mij beter dan taakstraffen.
Eensch!
https://quran.com/2/216
pi_177745227
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 13:39 schreef alilami het volgende:

[..]

Als men hetzelfde flikt bij een kerk, en halve manen gaat plaatsen met de namen van de slachtoffers van westerlingen, dan zijn ze in 2026 nog steeds bezig, te veel om op te noemen.
Van mij mogen al die IS gangers doodgaan hoor. Terwijl onderzoek na onderzoek een hoge mate van sympathie voor jihadisten onder Europese moslims bevestigd.
pi_177745325
Wat een losers.
Weggegaan en opgerot
pi_177745411
Ludieke actie om zo het gevaar van de islam te benadrukken.
  zondag 11 maart 2018 @ 13:59:13 #14
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_177745533
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 13:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ludieke actie om zo het gevaar van de islam te benadrukken.
Welk gevaar?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_177745591
Ik ben het niet eens met de islam-invasie die zich in West-Europa heeft neergestreken. Culturele implementatie op een bestaande traditiegrond is leuk, maar door oeverloos links gezeik en het 'met open armen'-beleid lijkt het erop dat de westerse normen en waarden straks vervangen worden door die van de islam.

Nochtans kan ik de actie van Pegida niet goedkeuren. Herdenken doe je niet via een ongefundeerde PR-stunt om de plaatsing van een gebouw te blokkeren. Nee, dat doe je door gedenktekens te plaatsen op de plek van onheil, een vaste nationale datum te prikken om een gedenkdag in te luiden en regels op te stellen die toekomstige aanvallen onmogelijk maken.

Beter had Pegida een aantal lokale groenteboeren kunnen raadplegen om wat producten die over de houdbaarheidsdatum zijn te mogen afhalen, te dumpen op het perceel waar de terroristenkwekerij komt te staan en wat varkens te plaatsen om de groente te kunnen verorberen. Het zou de gemeente sowieso veel meer tijd gaan kosten en wellicht zouden de moslims het perceel in zijn geheel als 'onrein' hebben verklaard, aangezien er een varken overheen heeft gelopen.
Google is your friend, abuse your friends
  zondag 11 maart 2018 @ 14:03:06 #16
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_177745617




Kijk ze eens, deze kneusjes van Pegida met hun verlepte rokersmoeltjes en varkensmutsjes. Moet dit nou ons gaan redden als het tot een totale oorlog komt met de moslims :')?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_177745691
quote:
Heel goed, en Koranles voorziet dan in duiding en context.
pi_177745731
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2018 14:01 schreef Metalfrost het volgende:
Ik ben het niet eens met de islam-invasie die zich in West-Europa heeft neergestreken. Culturele implementatie op een bestaande traditiegrond is leuk, maar door oeverloos links gezeik en het 'met open armen'-beleid lijkt het erop dat de westerse normen en waarden straks vervangen worden door die van de islam.

Nochtans kan ik de actie van Pegida niet goedkeuren. Herdenken doe je niet via een ongefundeerde PR-stunt om de plaatsing van een gebouw te blokkeren. Nee, dat doe je door gedenktekens te plaatsen op de plek van onheil, een vaste nationale datum te prikken om een gedenkdag in te luiden en regels op te stellen die toekomstige aanvallen onmogelijk maken.

Beter had Pegida een aantal lokale groenteboeren kunnen raadplegen om wat producten die over de houdbaarheidsdatum zijn te mogen afhalen, te dumpen op het perceel waar de terroristenkwekerij komt te staan en wat varkens te plaatsen om de groente te kunnen verorberen. Het zou de gemeente sowieso veel meer tijd gaan kosten en wellicht zouden de moslims het perceel in zijn geheel als 'onrein' hebben verklaard, aangezien er een varken overheen heeft gelopen.
Weer die debiele mythe dat moslims ergens niet meer zullen komen omdat er varkens zijn geweest. :')
Met extra vezels!
pi_177745821
quote:
2s.gif Op zondag 11 maart 2018 13:59 schreef Falco het volgende:

[..]

Welk gevaar?
Moslims die met een vrachtwagen door een menigte heen ploegen of een spijkerbom in een groep kinderen laten afgaan bijvoorbeeld.
  zondag 11 maart 2018 @ 14:15:56 #20
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_177745851
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 14:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Moslims die met een vrachtwagen door een menigte heen ploegen of een spijkerbom in een groep kinderen laten afgaan bijvoorbeeld.
Dit maken we elke week mee ja in landen als Somalië en Irak. Goed van je om zo betrokken te zijn met dat soort landen. Laat die Pegida-lui ook daar dan actief zijn. Daar zullen ze meer effect hebben.

In Enschede is naar mijn weten de afgelopen jaren maar één terreuractie geweest en die was juist gepleegd door vier Tokkies met een brandbomgooi-actie richting een moskee.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_177745903
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 14:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Heel goed, en Koranles voorziet dan in duiding en context.
https://quran.com/3/56
Deze context bedoel je?
pi_177745975
quote:
2s.gif Op zondag 11 maart 2018 14:15 schreef Falco het volgende:

[..]

Dit maken we elke week mee ja in landen als Somalië en Irak. Goed van je om zo betrokken te zijn met dat soort landen. Laat die Pegida-lui ook daar dan actief zijn. Daar zullen ze meer effect hebben.

In Enschede is naar mijn weten de afgelopen jaren maar één terreuractie geweest en die was juist gepleegd door vier Tokkies met een brandbomgooi-actie richting een moskee.
Ik lees hier een goed betoog om de geloofssamenstelling van Engschede niet te laten veranderen in die van Irak. Of wilde je wat anders duidelijk maken?
  zondag 11 maart 2018 @ 14:25:15 #23
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_177746038
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 14:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik lees hier een goed betoog om de geloofssamenstelling van Engschede niet te laten veranderen in die van Irak. Of wilde je wat anders duidelijk maken?
Alsof dat gaat gebeuren :').
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_177746372
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 13:31 schreef Hamzoef het volgende:
Hopelijk krijgen als straf koran-les, dan steken ze er iets van op.
en zie hier waarom Pegida, PVV etc bestaan.
pi_177746574
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 14:37 schreef Prego het volgende:

[..]

en zie hier waarom Pegida, PVV etc bestaan.
Door onwetendheid en angst voor het onbekende inderdaad. Goed dat je dit bevestigt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')