abonnement Unibet Coolblue
pi_179126490
Tink en Priem, allebei prachtig!

Lemijn, wauw! Zowel de huidige als de 41 weken geleden-foto :)
pi_179126673
Lemijn, prachtig! O+
pi_179133566
Ooh Lemijn wat tof zo’n vergelijking O+ wil ik ook! Ga ik zeker vergeten..

Tink en Priem ook prachtige buikjes. Nu mis ik de mijne wel O+
pi_179136273
Lemijn O+ . Blijft bijzonder, zo’n in- en uit de buik foto!

25 weken vandaag. Voelt wel als mijlpaal, dus maar weer een buikfoto:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179138554
Lemijn O+
Bijzondere mijlpaal!
  maandag 14 mei 2018 @ 10:52:37 #106
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_179149405
Wat een mooie foto, lemijn!

Ik mis mijn buik wel, was ook nog niet helemaal klaar om hem te laten gaan! Mijn laatste buikgoto, de dag voor de bevalling met 38+4:

pi_179149968
Lemijn, prachtig zeg! O+

Sillie, mooie bol :).

Jagar, mooi zo met die schaduw. Kan me voorstellen dat het gek is.

Mijn terugplooi, 3 weken en 3 dagen post partum, iphonekabelloos en dus ook rugzakloos:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179150019
Indrukwekkende terugplooi, Malteser ^O^ En wat fijn toch dat je van die kabel af bent. Hoe gaat het nu met eten eigenlijk, gaat alles weer of moet je nog opbouwen?
pi_179150164
Woow Malteser O+ en inderdaad, ik ben ook benieuwd hoe het met jou gaat! Hopelijk kun je inmiddels (bijna) alles weer eten :)

En ik zag nog een mooie schaduwbuik van jagar! Ik snap wel dat je er nog niet helemaal klaar voor was. Ik denk dat ik mijn buik ook ga missen.

Sillie, prachtig!
  maandag 14 mei 2018 @ 11:33:37 #110
319308 Tink89
To live is to dance
pi_179150181
Malteser, wat een mooie terugplooi en wat fijn om je zonder iphonekabel en rugzak te zien. Hopelijk komt die dag hier ook snel.

Ik ga zaterdag weer een foto maken, dan is trimester 1 voorbij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tink89 op 14-05-2018 12:44:15 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_179150497
Eten gaat goed, ik kan alles weer eten. Wel heb ik een minimaag (sondekabel ging tot in mijn darmen dus maag is gekrompen) dus kleine porties. Maar alles smaakt weer! De simpelste dingen proeven als de meest luxe gebakjes!
  maandag 14 mei 2018 @ 12:44:26 #112
319308 Tink89
To live is to dance
pi_179151809
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 11:46 schreef Malteser het volgende:
minimaag
_O_ O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_179154938
Wat goed om te horen! En uiteindelijk groeit je maag weer een beetje naar het oude formaat denk ik?

En inderdaad Tink, hopelijk kan jij hier snel een buikfoto zonder kabel en tas laten zien!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was 35+3 O+
pi_179173452
Ohhhh terugplooi van lemijn en Malteser *; en wat fijn verlost te zijn van die kabel :D

Jager mooie laatste schaduwbuik mnohhh

Sillie wat een mooie bol en leuk jurkje O+

Aure prachtig !!

Hier 19 weken 2d vakantiebuik:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_179416731
Aure O+

Priem, das nu echt een heus babybolletje!

Ik ben vandaag 27 weken. (Huh? Nu alweer? Hoe dan!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 mei 2018 @ 15:31:38 #116
319308 Tink89
To live is to dance
pi_179448227
Bijna vergeten, maar mijn 13+3 foto van vorige week

K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:00:58 #117
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_179506045
Er zijn weer foto's bij gekomen :D. Leuk!

IMA, wat ben jij mooi zwanger zeg!

Ik zag een lieve vergelijkingsfoto van Lemijn O+.

Sillie, gaat hard hč? Ik sta er af en toe ook van te kijken.

Malteser, Aure en Priem O+.

Tink, wat een lief bolletje al!

Gisteren weer een foto gemaakt van de mijne. Ik merk dat ik er nu ook minder vaak aan denk :+.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179518936
Mooie bollies!

Serieus begin al Tink! :D

Hier 32 in het ochtendzonnetje, maar hij oogt nog niet heel anders dan een paar weken terug.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179522691
Wauw Malteser! Wat een prachtige terugplooi! _O_

Aure, mooie bol heb je O+

Priem heb je een fijne vakantie gehad? Heb je nog gemerkt dat je door de rust nog harder bent gaan groeien? Mooie buik!

Sillie O+

Mooi begin Tink! Helaas nog met rugzak }:|

Helsinki, de buik voorbij de borsten! Je bent helemaal niet uit verhouding, juist mooi zwanger!

IMA, mooie streepjesbuik!

Eindelijk tijd en energie om even weer een update te doen. Mijn 21 weken buik. Inmiddels ben ik bijna 23 weken. Beter laat.... :P

  vrijdag 1 juni 2018 @ 09:50:21 #120
319308 Tink89
To live is to dance
pi_179531312
Leuke jurk peace! En mooie buiken weer van iedereen :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_179533098
Oh sillie wat een mooie bol heb je toch *;

Tink duidelijk minibuik gespot :D

Helsinki; nou helemaal niet uit verhouding hoor! Ik zou net willen dat mijn borsten stopten; maar die
lijken weer opnieuw een groeispurt te krijgen huuu :')

IMA mooi O+ 32 weken alweer :D

Peace ja het was zo heerlijk en ja :o !! Ik had een vergelijkingsfoto van mn vakantiebuik en 2 weken daarna en hij groeit echt hard :o Krijg er best wel wat opmerkingen over die ik niet altijd apprecieer moet ik zeggen :')
Merk jij goed verschil nu? Dat het echt hard gaat? Bijvoorbeeld nu 23w in vergelijking met deze foto? Ik vind het absurd hoe 'snel' het af en toe lijkt te gaan... :@
Erg leuk jurkje trouwens *;
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_179533448
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 11:08 schreef PriemGirl het volgende:


Peace ja het was zo heerlijk en ja :o !! Ik had een vergelijkingsfoto van mn vakantiebuik en 2 weken daarna en hij groeit echt hard :o Krijg er best wel wat opmerkingen over die ik niet altijd apprecieer moet ik zeggen :')
Merk jij goed verschil nu? Dat het echt hard gaat? Bijvoorbeeld nu 23w in vergelijking met deze foto? Ik vind het absurd hoe 'snel' het af en toe lijkt te gaan... :@
Erg leuk jurkje trouwens *;
Viel mij ook al op dat deze weken ineens heel hard gaan. Ik ben tov deze foto zeker al weer gegroeid. Ik merk nu dat 's avonds mijn huid ook op spanning komt te staan. Krijg je ook niet leuke opmerkingen ja? Dat is zo vervelend :'( Mijn broertjes noemen mij gekscherend 'dikkerd'. Hoewel ik echt niet dik ben voelt het toch niet even tof. Iets met hormonen en wennen aan een veranderend lijf of zo. Laatst zei een collega dat ik zo mooi zwanger was. Zo'n opmerking doet je dan even zo goed O+
pi_179534577
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 11:25 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Viel mij ook al op dat deze weken ineens heel hard gaan. Ik ben tov deze foto zeker al weer gegroeid. Ik merk nu dat 's avonds mijn huid ook op spanning komt te staan. Krijg je ook niet leuke opmerkingen ja? Dat is zo vervelend :'( Mijn broertjes noemen mij gekscherend 'dikkerd'. Hoewel ik echt niet dik ben voelt het toch niet even tof. Iets met hormonen en wennen aan een veranderend lijf of zo. Laatst zei een collega dat ik zo mooi zwanger was. Zo'n opmerking doet je dan even zo goed O+
Zo herkenbaar! Hier ook spanning savonds alsof mn buik nog even extra hard wil groeien ofzo :') en de dikkerds opmerkingen kan ik ook errrrrg moeilijk verdragen momenteel :{ Stom he hoe je hersenen daar zo op kunnen reageren.. :@ En krijg ook wel complimenten enzo maar nope die negatieve blijven dan vooral hangen _O-

Maar je bent prachtig zwanger en je buik groeit mooi O+ We moeten elkaar maar vaker positief benaderen gezien we maar een weekje schelen qua groei :D Misschien gaan we het dan toch eerder geloven hihi ;)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_179534854
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 12:17 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Zo herkenbaar! Hier ook spanning savonds alsof mn buik nog even extra hard wil groeien ofzo :') en de dikkerds opmerkingen kan ik ook errrrrg moeilijk verdragen momenteel :{ Stom he hoe je hersenen daar zo op kunnen reageren.. :@ En krijg ook wel complimenten enzo maar nope die negatieve blijven dan vooral hangen _O-

Maar je bent prachtig zwanger en je buik groeit mooi O+ We moeten elkaar maar vaker positief benaderen gezien we maar een weekje schelen qua groei :D Misschien gaan we het dan toch eerder geloven hihi ;)
Hahaha dat laatste is zo'n goed idee! Gelukkig krijgen we ook veel lieve opmerkingen vanuit hier O+
pi_179538307

Morgen 16 weken tweelingbuik!

Krijg hem niet gedraaid sorry!
  vrijdag 1 juni 2018 @ 14:58:38 #126
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_179538451
Leuk om bij sommigen ook een gezicht te zien! :).

Opmerkingen over de buik... poeh. Hier vindt de één dat ik een enorme buik heb en de ander vindt hem normaal of bescheiden. Iedereen vindt er wel wat van en wil dat graag even laten weten. Ik weet het zelf ook niet meer maar hey, het is een prima babyhuisje en hij heeft het er goed *O*.
pi_179538776
Iedereen zal altijd een mening hebben over buiken. Zo kreeg ik deze week 3 keer te horen dat ik wel een kleine buik heb voor een tweeling... scheelt dat ik bij kleuter ook niet zon grote buik heb gehad haha!
pi_179555937
Hier krijg ik juist dagelijks de vraag of het er niet "toch stiekem 2" zijn. :')

Overigens had ik daar mijn eerste zwangerschap wel last van, al die "wow wat is je buik groot!" opmerkingen. Nu zal het me wat. Ik maak een baby, zoek het verder allemaal maar uit.
pi_179651140
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 11:03 schreef silliegirl het volgende:
Hier krijg ik juist dagelijks de vraag of het er niet "toch stiekem 2" zijn. :')

Overigens had ik daar mijn eerste zwangerschap wel last van, al die "wow wat is je buik groot!" opmerkingen. Nu zal het me wat. Ik maak een baby, zoek het verder allemaal maar uit.
Ja dat laatste moet ik ook meer en meer herhalen in mijn hoofd :@

Hier nu 22+5 :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 7 juni 2018 @ 11:50:29 #130
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_179652105
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 11:03 schreef silliegirl het volgende:
Hier krijg ik juist dagelijks de vraag of het er niet "toch stiekem 2" zijn. :')

Overigens had ik daar mijn eerste zwangerschap wel last van, al die "wow wat is je buik groot!" opmerkingen. Nu zal het me wat. Ik maak een baby, zoek het verder allemaal maar uit.
Dat krijg ik ook bijna dagelijks te horen, terwijl mijn buik volgens objectieve meting van de verloskundige toch echt iets ondergemiddeld groot is, en de grootte van het kind deze week op P17 is gemeten :+. Mensen zijn al snel onder de indruk van een buik denk ik.
  donderdag 7 juni 2018 @ 12:36:00 #131
56471 pinquit
oh my lama!
pi_179652770
Mensen van buitenaf weten toch helemaal niet welk formaat buik bij welke termijn "hoort" :D die zien gewoon een grote buik.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_179652888
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juni 2018 10:40 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja dat laatste moet ik ook meer en meer herhalen in mijn hoofd :@

Hier nu 22+5 :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw wat ben je mooi! O+ We hebben echt een beetje hetzelfde buikje qua vorm en grootte, grappig! Mooi jurkje ook :)
  donderdag 7 juni 2018 @ 13:10:34 #133
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_179653264
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juni 2018 10:40 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja dat laatste moet ik ook meer en meer herhalen in mijn hoofd :@

Hier nu 22+5 :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh Wow wat mooi zeg O+
En toffe jurk, ik hou wel van leuke printjes bij zwangere buiken!
  vrijdag 8 juni 2018 @ 09:11:05 #134
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_179669142
Priem O+.

26 weken vandaag!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179669418
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 11:03 schreef silliegirl het volgende:
Hier krijg ik juist dagelijks de vraag of het er niet "toch stiekem 2" zijn. :')

Overigens had ik daar mijn eerste zwangerschap wel last van, al die "wow wat is je buik groot!" opmerkingen. Nu zal het me wat. Ik maak een baby, zoek het verder allemaal maar uit.
Die vraag kreeg ik ook...toen ik al 34 + weken was.
Ja hallooo! :')

Ik vind al die vormen buiken zo grappig en mooi om te zien.
pi_179688113
17 weken tweelingbuik.
En grr waarom draait tinypic mn foto's elke keer. Zijn gewoon rechtop genomen. Nouja, even je hoofd draaien dus


pi_179700985
Vandaag 33 weken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_179701693
Ik gooi er ook een bescheiden tweeling bol in. 29 weken zonder noemenswaardige klachten, had ik eind vorige maand niet verwacht *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179758928
Tweelingbuiken O+

Wolken O+

En natuurlijk alle andere prachtige dames.

Bij deze mijn eerste bijdrage! Ik ben vandaag 21+4, dus over de helft! De foto is wel een beetje wazig, ik ben overduidelijk geen selfiequeen :D


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179760182
Wat een diverse buiken allemaal :D Zo mooi om te zien hoe men anders 'draagt' bij ongeveer dezelfde weken ook. Prachtig O+ O+ O+

Jullie tweelingbuiken wow :o *; Zoveel respect _O_ Ik klaag al best wat met die ene piemel in m'n buik haha :')

Peel; nou duidelijk zat hoor :Y Daar kijk je niet zomaar langs :D Mooi bolletje *;
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_179760250
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juni 2018 10:31 schreef PriemGirl het volgende:

Peel; nou duidelijk zat hoor :Y Daar kijk je niet zomaar langs :D Mooi bolletje *;
Dank je! Jij ziet er ook steeds zo mooi uit, buikje groeit mooi O+
pi_179760736
Oh, die tweelingbuiken! Zou echt niet weten hoe er bij mij nog eentje bij in zou moeten :D

Mooi Peel en valt mee met wazig toch? ;-)

Ik heb nog een buikloos plaatje. Hij zit toch echt naar voren :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179760781
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 11:01 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

Mooi Peel en valt mee met wazig toch? ;-)

Ik heb nog een buikloos plaatje. Hij zit toch echt naar voren :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de imgur app was ie ineens heel wazig, ik zie dat het op FOK! meevalt.

Leuke foto IMA :P Ben je eigenlijk wel zwanger :o
  woensdag 13 juni 2018 @ 11:28:43 #144
56471 pinquit
oh my lama!
pi_179761116
Jeetje IMA :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_179762946
Haha, ja, echt!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179763187
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 13:32 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Haha, ja, echt!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie bol O+
  woensdag 13 juni 2018 @ 14:28:56 #147
319308 Tink89
To live is to dance
pi_179763860
Én een toffe jurk!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 13 juni 2018 @ 15:42:31 #148
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179765024
O+ O+ O+ O+
Protčge moi de mes désirs.
pi_179769250
O+ Mooi weer dames!
♥ J & S
pi_179772949
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 14:28 schreef Tink89 het volgende:
Én een toffe jurk!
Echt heul oud! :D Had m’n zus al toen ze zwanger was, de jongste is 7.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')