abonnement Unibet Coolblue
pi_177741065
Hi!

Vanwege ruimteoverschot (lees: 2 kamers die we niet benutten) heb ik het plan om wat fitness spullen te plaatsen in 1 van de kamers. Bankje, gewichten e.d. hebben we al maar ik wil ook graag een pull-up stang/bar bevestigen.

Op zolder (overloop) hebben we een aantal dwarsbalken die zich er perfect voor lenen, het probleem is alleen dat de overloop maar 80/90 cm breed is. De meeste stangen zijn al 1/1.20 breed. Mij leek het dus wel een goed idee om het idee van een stang helemaal weg te laten en over te gaan op alleen de hendels, dan kun je zelf de breedte instellen.

Probleem is alleen dat ik deze niet kan vinden op internet. Uiteraard kun je zelf iets knutselen wat niet per se fitness gerelateerd is, maar wellicht hebben jullie een betere suggestie.

Een klein probleem is dan wel de hoogte. De balken hangen direct onder het plafond (no shit), dus als je daar hendels aan bevestigd zou je tijdens het optrekken met je hoofd tegen het plafond komen. Een stang kun je via een bevestigingspunt nog wat naar onder kunnen laten lopen.

Als jullie nog ideeën hebben dan hoor ik het graag!
pi_177742541
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 09:08 schreef nickhguitar het volgende:
Uiteraard kun je zelf iets knutselen wat niet per se fitness gerelateerd is
Dit dus. Is super easy.



pi_177742619
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:15 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dit dus. Is super easy.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik ben bang dat die dunne plaatjes waarmee je het bevestigd niet zoveel gewicht houden.
pi_177742943
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:19 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik ben bang dat die dunne plaatjes waarmee je het bevestigd niet zoveel gewicht houden.
Jawel, makkelijk, zelf als je >100 kilo weegt en extra gewicht onder je hangt.
pi_177751564
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:39 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jawel, makkelijk, zelf als je >100 kilo weegt en extra gewicht onder je hangt.
Idd is 6kg per schroef.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')