abonnement Unibet Coolblue
pi_177738221
En ik weet niet wat ik ermee moet. Het verhaal zit zo: De moeder van mijn vriendin slaapt in een kamer die tegen de kamer van mijn vriendin aan zit. Nu gaat haar moeder meestal erg laat slapen, rond een uur of 01:00, en vaak wordt er daarvoor nog uren met de puppy gespeeld en vaak geschreeuwd tegen de puppy als die zich niet goed heeft gedragen.

Dit is door heel het huis heen te horen, en meestal als wij rond 22:00 naar bed gaan word ik meerdere keren wakker door het geschreeuw vanaf beneden. Ik kan er persoonlijk erg slecht tegen als ik uit m'n slaap gehaald word en kan dan ook bloedchagrijnig worden. M'n vriendin probeert dan om me in slaap te laten vallen, maar meestal slaap ik niet tot een uur of 01:00, en dit is nu al een maand zo.

Ook als ze dan eindelijk naar bed gaat (met de puppy want die slaapt in 't bed van de moeder), hoor je haar s'nachts vaak nog schreeuwen tegen dat beest omdat ie niet braaf is soms. Echt bloedirritant dus en ik heb al tegen m'n vriendin gezegd dat ik daar liever niet meer slaap totdat de puppy alleen slaapt en het s'avonds gewoon rustig is. Aan de andere kant is dat niet eerlijk voor haar want dan gaat zij vaker naar mij toe.

Nu overweeg ik om slaappillen te nuttigen als ik bij haar thuis slaap, maar ik hoor dat de kans op verslaving aanwezig is en dat het dan moeilijker wordt om in slaap te vallen zonder slaapmedicatie.

Oordoppen waren een andere keuze, maar die zitten echt totaal niet lekker.

Verder weet ik het ook niet, mijn vriendin wilt ook niet ergens anders gaan slapen want zelf slaapt ze er zo doorheen, maar ik word er iedere keer wakker van..
pi_177738500
Je moet maar zo denken

1) gelukkig ben jij die puppy niet.

2) de schoonouders krijg je er gewoon altijd bij en als het wat lekker klikt tussen jou en je vriendin kunnen jullie mooi in jullie eigen leefruimte.
pi_177738524
Waarom slaap jij bij je vriendin?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_177738557
Wat een non probleem, slaap gewoon vaker bij jou thuis, als dat ‘niet eerlijk’ is, moet je maar denken dat t ook niet eerlijk is als jij niet fatsoenlijk kan slapen.
En verder, hoezo probeert ze jou in slaap te laten vallen? Zingt ze slaap kindje slaap ofzo?
compact en kleverig.
pi_177738565
Subtiele hint dat jullie moeten oprotten. een eigen plek moeten zoeken.

quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 00:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
En verder, hoezo probeert ze jou in slaap te laten vallen? Zingt ze slaap kindje slaap ofzo?
:D
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_177738595
Zoek een baan.
pi_177738647
Ik zou trouwens geen slaappillen nemen maar een lijntje snuiven, dan loop je de hele nacht met die puppy mee te stuiteren en is er ook geen probleem.
pi_177738656
Zoek een baan
pi_177738684
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 00:30 schreef Deckard het volgende:
Zoek een baan
Doe ff normaal hey
pi_177738799
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 00:26 schreef spierbal het volgende:
Waarom slaap jij bij je vriendin?
Omdat we allebei nog thuiswonen
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 00:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een non probleem, slaap gewoon vaker bij jou thuis, als dat ‘niet eerlijk’ is, moet je maar denken dat t ook niet eerlijk is als jij niet fatsoenlijk kan slapen.
En verder, hoezo probeert ze jou in slaap te laten vallen? Zingt ze slaap kindje slaap ofzo?
Ja, maar zij wilt ook graag dat ik nog wel bij haar over de vloer kom, wat ik begrijp. Maar na een maand ben ik er eigenlijk wel klaar mee om nog zo te slapen.

En nee, aangezien ik echt chagrijnig wordt op zo'n moment maak ik haar ook wakker en dan gaan we ff praten fz en dan val ik weer in slaap daarna.
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 00:27 schreef KennyPowers het volgende:
Subtiele hint dat jullie moeten oprotten. een eigen plek moeten zoeken.

[..]

:D
Kan nog niet door omstandigheden, zeker nog een jaar wilt ze thuis blijven wonen.
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 00:30 schreef Beathoven het volgende:
Ik zou trouwens geen slaappillen nemen maar een lijntje snuiven, dan loop je de hele nacht met die puppy mee te stuiteren en is er ook geen probleem.
Dan wordt mn vriendin boos dat ik dr wakker maak
pi_177738824
oordopjes
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177738856
Prik je vriendin gewoon totdat je schoonmaker gaat slapen ^O^
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_177738895
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 00:35 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Omdat we allebei nog thuiswonen

[..]

Ja, maar zij wilt ook graag dat ik nog wel bij haar over de vloer kom, wat ik begrijp. Maar na een maand ben ik er eigenlijk wel klaar mee om nog zo te slapen.

En nee, aangezien ik echt chagrijnig wordt op zo'n moment maak ik haar ook wakker en dan gaan we ff praten fz en dan val ik weer in slaap daarna.

[..]

Kan nog niet door omstandigheden, zeker nog een jaar wilt ze thuis blijven wonen.

[..]

Dan wordt mn vriendin boos dat ik dr wakker maak
Begint zij dan ook te keffen?
pi_177738952
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 00:35 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Omdat we allebei nog thuiswonen

[..]

Ja, maar zij wilt ook graag dat ik nog wel bij haar over de vloer kom, wat ik begrijp. Maar na een maand ben ik er eigenlijk wel klaar mee om nog zo te slapen.

En nee, aangezien ik echt chagrijnig wordt op zo'n moment maak ik haar ook wakker en dan gaan we ff praten fz en dan val ik weer in slaap daarna.

[..]

Kan nog niet door omstandigheden, zeker nog een jaar wilt ze thuis blijven wonen.

[..]

Dan wordt mn vriendin boos dat ik dr wakker maak
dat snap ik, maar t hoeft niet 50/50 als jij daar niet kan slapen. Dan ga je van de 5x 1x bij haar ofzo. Als ze gaat miepen dat dat niet eerlijk is: andere vriendin zoeken ^O^
compact en kleverig.
pi_177739050
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat snap ik, maar t hoeft niet 50/50 als jij daar niet kan slapen. Dan ga je van de 5x 1x bij haar ofzo. Als ze gaat miepen dat dat niet eerlijk is: andere vriendin zoeken ^O^
Weet jij niet iemand voor die beste jonge?
pi_177739122
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
ar zij wilt ook graag dat ik nog wel bij haar over de vloer kom, wat ik begrijp. Maar na een maand ben ik er eigenlijk wel klaar mee om nog zo te slapen.
Ja zit wat in, meestal komt zij 1/2x per week naar mij en blijf ik heel het weekend. In het weekend kan zij niet maar om dan gelijk niet meer te komen vind ik ook wel kut
  zondag 11 maart 2018 @ 00:50:04 #17
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177739149
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 00:35 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Omdat we allebei nog thuiswonen

[..]

Ja, maar zij wilt ook graag dat ik nog wel bij haar over de vloer kom, wat ik begrijp. Maar na een maand ben ik er eigenlijk wel klaar mee om nog zo te slapen.

En nee, aangezien ik echt chagrijnig wordt op zo'n moment maak ik haar ook wakker en dan gaan we ff praten fz en dan val ik weer in slaap daarna.

[..]

Kan nog niet door omstandigheden, zeker nog een jaar wilt ze thuis blijven wonen.

[..]

Dan wordt mn vriendin boos dat ik dr wakker maak
je maakt haar nu ook wakker
pi_177739162
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 00:48 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ja zit wat in, meestal komt zij 1/2x per week naar mij en blijf ik heel het weekend. In het weekend kan zij niet maar om dan gelijk niet meer te komen vind ik ook wel kut
We hebben al wat andere kandidaten geselecteerd. Dus zo kut hoeft dat niet te zijn.
pi_177740545
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 00:48 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ja zit wat in, meestal komt zij 1/2x per week naar mij en blijf ik heel het weekend. In het weekend kan zij niet maar om dan gelijk niet meer te komen vind ik ook wel kut
Je moet ook niet zo vroeg gaan slapen in het weekend.
pi_177740821
Wat een probleem zeg, dan slaap je er toch niet, ga opzoek naar eigen woonruimte en dan is het probleem helemaal opgelost.
  zondag 11 maart 2018 @ 09:54:36 #21
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_177741520
Dat oordopjes niet fijn zitten lijkt me een kwestie van wennen. Evt andere doppen proberen.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_177741531
Schoonmoeder klinkt niet erg stabiel als ik het zo hoor maar je bent wel te gast in haar huis. Dus je kan er vanuit gaan dat je de situatie daar niet kan veranderen. Het enige wat je kan veranderen is jezelf. Ik kan me goed voorstellen dat je nooit aan die herrie gaat wennen dus zijn er twee andere optes. Een: accepteren. Twee: er niet meer blijven slapen.
pi_177741855
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wat een probleem zeg, dan slaap je er toch niet, ga opzoek naar eigen woonruimte en dan is het probleem helemaal opgelost.
Allebei nog studerende, gaat 'm dus niet worden dit jaar. Wellicht volgend jaar.
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 09:54 schreef embedguy het volgende:
Dat oordopjes niet fijn zitten lijkt me een kwestie van wennen. Evt andere doppen proberen.
Heb je een suggestie? Als dat het probleem zou oplossen kan ik er wel mee leven.
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 09:55 schreef Struyaard het volgende:
Schoonmoeder klinkt niet erg stabiel als ik het zo hoor maar je bent wel te gast in haar huis. Dus je kan er vanuit gaan dat je de situatie daar niet kan veranderen. Het enige wat je kan veranderen is jezelf. Ik kan me goed voorstellen dat je nooit aan die herrie gaat wennen dus zijn er twee andere optes. Een: accepteren. Twee: er niet meer blijven slapen.
Klopt, is ook zo. Ik ben 1x naar beneden gegaan s'nachts om te vragen of het wat stiller kon, daar is toen gehoor aan gegeven maar de nacht erna was het weer raak..
  zondag 11 maart 2018 @ 10:25:23 #24
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_177741905
Hahah de moeder van TS zijn vriendin is een tokkie die geen rekening houdt met anderen.
Is het al in je opgekomen dat je ook wijf in kwestie kan aanspreken dat ze niet meer met de hond moet spelen wanneer jullie op bed liggen?
pi_177741942
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 10:25 schreef oppanganjastyle het volgende:
Hahah de moeder van TS zijn vriendin is een tokkie die geen rekening houdt met anderen.
Is het al in je opgekomen dat je ook wijf in kwestie kan aanspreken dat ze niet meer met de hond moet spelen wanneer jullie op bed liggen?
Er moet met de hond gespeeld worden want die moet moe worden, anders slaapt hij niet. Dat moet alleen wel altijd nog na 23:00 :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')