abonnement Unibet Coolblue
  zondag 11 maart 2018 @ 12:05:50 #76
168739 Red_85
'echt wel'
pi_177743350
Haal die trekker dan een keer over en schiet dat tuig in de benen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_177744840
Gewoon in de knieën schieten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 11 maart 2018 @ 13:27:39 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177744893
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:51 schreef Schaapje1987 het volgende:

[..]

Nog steeds geen reden om met een agent te vechten.

Daarna gingen deze personen zichber mee bemoeien.

Alles spreekt mocro.
Uit Bunschoten...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 11 maart 2018 @ 16:47:44 #79
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177750255
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:56 schreef Schaapje1987 het volgende:
Achterlijke! Probeer het niet goed te praten. Alcohol of niet, je gaat geen gevecht aan met de politie.
Zodra de politie jou met je dronken kop gaat provoceren, heb je feitelijk geen andere keus.
De politie hoort je beste kameraad te zijn, niet een of andere onruststoker/ruziezoeker.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 11 maart 2018 @ 16:55:15 #80
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_177750438
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2018 16:47 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zodra de politie jou met je dronken kop gaat provoceren, heb je feitelijk geen andere keus.

Ok vriend. Succes om dit uit te leggen aan een rechter :')

"Ja meneer de rechter, ik had geen keus. De politie was aan het provoceren dus ik moest wurgen. Dat was feitelijk de enige keuze die ik had. Weglopen was geen optie want ik was dronken"
  zondag 11 maart 2018 @ 16:57:05 #81
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177750486
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2018 16:55 schreef Twiitch het volgende:
Ok vriend. Succes om dit uit te leggen aan een rechter :')

"Ja meneer de rechter, ik had geen keus. De politie was aan het provoceren dus ik moest wurgen. Dat was feitelijk de enige keuze die ik had"
Wat heeft zoʼn dronken schuimbek op zaterdagnacht met de rechter te maken?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 11 maart 2018 @ 16:58:29 #82
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_177750532
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2018 16:57 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat heeft zoʼn dronken schuimbek op zaterdagnacht met de rechter te maken?
Nou ik denk dat de wurger in kwestie zich mag verantwoorden voor een rechter? Ik ben benieuwd in hoeverre de rechter mogelijk provocerend gedrag van de agenten in kwestie gaat meenemen in zijn vonnis.
  zondag 11 maart 2018 @ 17:00:15 #83
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177750586
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2018 16:58 schreef Twiitch het volgende:
Nou ik denk dat de wurger in kwestie zich mag verantwoorden voor een rechter?
Maar dat is achteraf. Dan is het kwaad al geschied.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_177750889
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2018 16:47 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zodra de politie jou met je dronken kop gaat provoceren, heb je feitelijk geen andere keus.
De politie hoort je beste kameraad te zijn, niet een of andere onruststoker/ruziezoeker.
Dan moet je maar geen winkelruit slopen met je dronken kop. Als je niet,tegen drank kunt dan kun je het beter laten staan
  zondag 11 maart 2018 @ 18:23:27 #85
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177752192
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 17:13 schreef grimselman het volgende:
Dan moet je maar geen winkelruit slopen met je dronken kop. Als je niet,tegen drank kunt dan kun je het beter laten staan
Iedereen reageert anders op alcohol. Een beetje meer empathie vanuit de politie kan heus geen kwaad. Je ziet nu wat er van kan komen als je een stel dronken kwajongens loopt uit te dagen en te treiteren, alleen omdat die zich misschien niet helemaal gedragen volgens jouw wet- en regelboekje.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 11 maart 2018 @ 20:10:18 #86
400841 Marcus_Zaagius
Ta eis heauton
pi_177754755
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2018 18:23 schreef Ringo het volgende:

[..]

Iedereen reageert anders op alcohol. Een beetje meer empathie vanuit de politie kan heus geen kwaad. Je ziet nu wat er van kan komen als je een stel dronken kwajongens loopt uit te dagen en te treiteren, alleen omdat die zich misschien niet helemaal gedragen volgens jouw wet- en regelboekje.
Hoezo was de politie bezig deze jongens aan het uitdagen?
pi_177756149
Bizar dit.
Ik heb het (zelfs straalbezopen) nooit in mijn knar gehaald om een wout te meppen/wurgen. Hoe haal je het in je bolle kop?!

Ik heb 1 keer geluk gehad. Betrapt op wildplassen in de stad. Eigen domme schuld. Ze wilde boete uitschrijven en ik baalde natuurlijk, is een dure prent. Vlak voor ze mijn paspoort wilde pakken kregen ze een spoedmelding, waardoor ik mooi de andere kant de benen kon nemen.
Maar om een agent te mishandelen omdat je wordt aangesproken op een ingegooide ruit? Zieke hufter. Doorgesnoven/bezopen of niet, lekker een tijdje in hotel de Blauwe Pet overnachten. Mafklapper :r
pi_177756371
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2018 16:47 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zodra de politie jou met je dronken kop gaat provoceren, heb je feitelijk geen andere keus.
De politie hoort je beste kameraad te zijn, niet een of andere onruststoker/ruziezoeker.
Je bent duidelijk een achterlijke. En keuze heb je altijd.

Misschien een spoedcursus begrijpend lezen nemen, dan snap je tenminste wat er in de bron geschreven staat.
pi_177756494
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2018 18:23 schreef Ringo het volgende:

[..]

Iedereen reageert anders op alcohol. Een beetje meer empathie vanuit de politie kan heus geen kwaad. Je ziet nu wat er van kan komen als je een stel dronken kwajongens loopt uit te dagen en te treiteren, alleen omdat die zich misschien niet helemaal gedragen volgens jouw wet- en regelboekje.
Stop eens met je getroll randdebiel. Je bent niet grappig.

Politie die van mensen eist zich aan de wet te houden, goh wat een extreme vorm van uitdagen.
  zondag 11 maart 2018 @ 21:36:19 #90
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_177756504
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:15 schreef Sjemmert het volgende:
Een goed uitgevoerde choke is niet levens bedreigend.
Als je op tijd los laat.

Welke gek weet wanneer het tijd is om de choke los te laten als hij goed is uitgevoerd
  zondag 11 maart 2018 @ 21:36:55 #91
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_177756516
Hadden gwn moeten schieten, al helemaal die andere agenten

Meteen ontslaan
pi_177756792
quote:
13s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:35 schreef kataklysm het volgende:

[..]

Stop eens met je getroll randdebiel. Je bent niet grappig.

Politie die van mensen eist zich aan de wet te houden, goh wat een extreme vorm van uitdagen.
Maar jij zou eens naar het postuur van degene moeten kijken, waar de politieagenten van eisen dat die zich aan de wet houden. Dit m.b.t. het gegeven dat politieagenten niet zouden tarten.
  zondag 11 maart 2018 @ 21:55:34 #93
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_177756868
Getuigen komen met belangrijke info over mishandelde agente Amersfoort

AMERSFOORT - De politie heeft meerdere getuigenverklaringen gekregen over de schokkende mishandeling eerder dit weekend in Amersfoort. Een agente raakte zwaargewond toen iemand haar in de nacht van vrijdag op zaterdag probeerde te wurgen.

De getuigen hebben belangrijke informatie gegeven. "Dus daar kunnen we verder mee aan het werk", zegt een woordvoerder van de politie tegen RTV Utrecht, die ook benadrukt dat meer getuigen welkom zijn.

VERWONDINGEN
De vechtpartij ontstond nadat de politie iemand aansprak op een vernieling en omstanders zich ermee gingen bemoeien. De vrouwelijke agente heeft een zware hersenschudding en meerdere verwondingen aan haar gezicht opgelopen. Ze moet de komende dagen rust houden. Drie andere agenten, die vreesden voor het leven van hun collega en wilden ingrijpen, raakten ook gewond.

De politie heeft zes jongeren uit Bunschoten-Spakenburg aangehouden die 17 tot 22 jaar oud zijn. "We onderzoeken wie precies welke rol heeft gehad." Op basis daarvan wordt bepaald wie langer vast blijft zitten en wie binnenkort mogelijk de cel uit mag.

STROOMSTOOTWAPEN
Agenten wisten de jongeren uiteindelijk te overmeesteren nadat ze met een stroomstootwapen dreigden. In Amersfoort wordt gewerkt met een proef waarbij het stroomstootwapen als geweldsmiddel wordt ingezet als alternatief voor het vuurwapen. De politiewoordvoerder benadrukt dat het wapen een belangrijke rol heeft gespeeld bij het incident. "Als een agente gewurgd wordt moet je onmiddellijk ingrijpen. En het enige alternatief naast het stroomstootwapen zou het vuurwapen zijn geweest."

Het drama heeft veel indruk gemaakt. Niet alleen in de regio Amersfoort en bij de lokale politie, maar in heel Nederland. Op Dumpert verscheen een filmpje van de vechtpartij en dat werd al honderdduizenden keren bekeken.

STEUNBETUIGINGEN
De politie stelt het grote aantal steunbetuigingen erg op prijs, benadrukt de woordvoerder. "Ook vanuit Amersfoort kwamen er veel, wat natuurlijk heel prettig is voor de collega's daar."

https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1742065/
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_177756955
Iedereen die je weghoudt bij die collega in doodsnood in het been schieten.

Ik snap dit echt niet.
Whatever...
pi_177757096
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 22:00 schreef Spanky78 het volgende:
Iedereen die je weghoudt bij die collega in doodsnood in het been schieten.

Ik snap dit echt niet.
Omdat de agent die schiet op het matje word geroepen en verantwoordelijk word gehouden voor het schieten, terwijl meneer de wurger zo weer op de voeten is. Het is de Nederlandse wet.
pi_177757410
In Den Haag was het ook gezellig..

Wéér agent mishandeld

Filmpje; https://www.telegraaf.nl/video/1775819/weer-agent-mishandeld

6-7 man en vrouw sterk..Man man man.. :')
´
  maandag 12 maart 2018 @ 21:49:38 #97
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177779963
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:10 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Hoezo was de politie bezig deze jongens aan het uitdagen?
Het is natuurlijk het eeuwige gezeur: kwajongen is een beetje stout, schopt eens tegen "openbaar eigendom", er gaat per ongeluk iets stuk en daar staat direct een agentje met het bonnenboekje te zwaaien.
Dat roept gewoon agressie op bij een gezonde Hollandse jongen. Zeker als zo'n gast een half krat bier heeft weggetikt. Ik kan die emotionele reactie dan goed begrijpen. Je moet je kunnen verdedigen tegen onrecht!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_177781719
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:49 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het is natuurlijk het eeuwige gezeur: kwajongen is een beetje stout, schopt eens tegen "openbaar eigendom", er gaat per ongeluk iets stuk en daar staat direct een agentje met het bonnenboekje te zwaaien.
Dat roept gewoon agressie op bij een gezonde Hollandse jongen. Zeker als zo'n gast een half krat bier heeft weggetikt. Ik kan die emotionele reactie dan goed begrijpen. Je moet je kunnen verdedigen tegen onrecht!
Onrecht? Je sloopt andermans eigendom en tracht iemand te wurgen, en vervolgens kan je het niet winnen ga je lopen huilen op je knietjes. Politie wint altijd he.
pi_177784337
De Telegraaf meldt vandaag dat de wurger al een "bekende" was...
quote:
Bunschoter die agente in Amersfoort wurgde pleegde als 15-jarige al overval
De man die afgelopen weekend in het centrum van Amersfoort een agente probeerde te wurgen, pleegde in 2012 op 15-jarige leeftijd al een gewapende overval in zijn woonplaats Bunschoten. In 2014 werd hij veroordeeld voor het dealen van drugs en zware mishandeling.
Ik zeg alsnog een nekschot, en als die "twee kinderen" waar is, maar onderbrengen bij een ander gezin.
Racist
pi_177784395
"Ik heb twee kinderen!" Ja, oetlul, die had je nooit mogen hebben met zo'n zieke geest als jij hebt. Misschien verbaast hij zichzelf er ook over, en is het een uitroep in die geest: ik heb twee kinderen, hoe is het mogelijk dat ik daar de verantwoordelijkheid voor heb gekregen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')