abonnement Unibet Coolblue
pi_177725408
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat bepaalt de krant toch echt helemaal zelf.
Aan banden leggen die handel.
Google is your friend, abuse your friends
pi_177725518
Doodvermoeiend die huidskleur-turvers.
pi_177725973
quote:
Ik ben voor keiharde quota om meer diversiteit in alle opzichten te krijgen, dus ook wat vrouwen betreft. Duw het iedereen maar door de strot.
Daar was Nieuwe Maan toch voor? Een door de strot duw-programma bij uitstek, niemand heeft erom gevraagd, niemand kijkt ernaar, het is ook niet gemaakt door een of andere moslimomroep voor moslims of zo. Het is puur een programma van belastinggeld om die domme burgers eens wat schijnprogressieve rassenleer door de strot te rammen en verdeeldheid te zaaien.

Het spijt me Nadia, maar het komt allemaal weer net zo hard naar boven. Kom eens uit die arrogante randstadbubbel en ga eens op het platteland in dorpen en stadjes kijken hoe al die mensen daar jouw salaris hebben opgebracht om vervolgens hun gemeenschap en hun kleur ondervertegenwoordigd te zien op de nationale tv. Dat interesseert ze verder helemaal niks, want ze zijn niet zo racistisch als jij, maar met dat splijtende rassengewauwel kunnen ze ook helemaal niks.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 16:53:48 #29
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177726035
Er wordt ons al genoeg onzin door de strot geduwd via de NPO. Of het nou roomblanke Peter R. de Vries en Claudia de Breij zijn of een of andere mompelende turk maakt ook geen reet uit. De boodschap is altijd hetzelfde.

Wat men ze door de strot zou moeten duwen zijn meer rechtse perspectieven.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 16:59:10 #30
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177726141
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 15:30 schreef Manke het volgende:
Als ze vindt dat het door de strot duwen is, dan geeft ze haar haat aan voor blanken.
Maar niemand zal haar op de viengers tikken. Meer blank in de bijlmer voor meer diversiteit, zeg dat eens en de wereld staat op de kop.

De bijbel spreekt over zulk volk in de eindtijd. Oogt als een lammetje, spreekt als een draak.
De bijbel. :')
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_177726434
Ze ziet haar zelf niet als Nederlander, ze vind immers dat een programma speciaal gericht op immigranten broodnodig is.
Het ironische is dat ze eigenlijk zelf behoorlijk racistisch bezig is met haar quota’s en dat allemaal om racisme te bestrijden.
Ik hoop echt dat dit soort racisme snel overwaait of ten minste bestreden word door mensen in de media.
Ze moet zich eens afvragen waarom racisme ineens wel oké is als het tegen de blanke medemens is.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 17:19:00 #32
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_177726485
Het houdt niet op.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 10 maart 2018 @ 17:19:45 #33
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_177726497
Wat is het toch met die zelfhaat tegenwoordig?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 10 maart 2018 @ 17:21:49 #34
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_177726541
Minder, minder, minder!
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_177726564
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat is het toch met die zelfhaat tegenwoordig?
Een vrouw die pleit voor meer vrouwen op de buis. Wat een zelfhaat, inderdaad.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 10 maart 2018 @ 17:26:07 #36
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_177726635
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een vrouw die pleit voor meer vrouwen op de buis. Wat een zelfhaat, inderdaad.
Ach kom zeg, het is niet alleen de boodschap, het is ook de toon van de boodschap.

Daarnaast is gedwongen diversiteit, in welke vorm dan ook, eigenlijk precies het tegenovergestelde van diversiteit.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 10 maart 2018 @ 17:27:13 #37
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_177726654
Net zoals dat er in sluipt dat het niet blank maar wit is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_177726713
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:26 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ach kom zeg, het is niet alleen de boodschap, het is ook de toon van de boodschap.

Daarnaast is gedwongen diversiteit, in welke vorm dan ook, eigenlijk precies het tegenovergestelde van diversiteit.

Enige wat ze zegt is dat ze vindt er dat te weinig (culturele) diversiteit is op de buis. Op een ietwat felle manier.

Gelijk schiet half FOK! in de stress en wordt ze beticht van zelfhaat.

Goddomme mensen, het is maar een mening.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 10 maart 2018 @ 17:32:33 #39
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_177726750
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Enige wat ze zegt is dat ze vindt er dat te weinig (culturele) diversiteit is op de buis. Op een ietwat felle manier.

Gelijk schiet half FOK! in de stress en wordt ze beticht van zelfhaat.

Goddomme mensen, het is maar een mening.
Een mening die word gebracht als nieuwsitem, met deze intonatie, zal altijd vrij heftige reacties opleveren. Als dat je verbaast ben je redelijk wereldvreemd.

Zeg voor de grap eens dat je de rapscene minder zwart wil hebben, als dat als nieuwsbericht naar buiten komt krijg je dezelfde reacties.

Feitelijk vind ik haar mening irrelevant en zeker niet nieuwswaardig, maar het staat er nu eenmaal.

Daarnaast heb ik persoonlijk veel moeite met de term wit/zwart.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_177726904
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:32 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Een mening die word gebracht als nieuwsitem, met deze intonatie, zal altijd vrij heftige reacties opleveren. Als dat je verbaast ben je redelijk wereldvreemd.

Zeg voor de grap eens dat je de rapscene minder zwart wil hebben, als dat als nieuwsbericht naar buiten komt krijg je dezelfde reacties.

Feitelijk vind ik haar mening irrelevant en zeker niet nieuwswaardig, maar het staat er nu eenmaal.

Daarnaast heb ik persoonlijk veel moeite met de term wit/zwart.
Het volledige citaat.

quote:
„Ik ben voor keiharde quota om meer diversiteit in alle opzichten te krijgen, dus ook wat vrouwen betreft. Duw het iedereen maar door de strot. Je hebt een taak als publiek omroep, daar krijg je belastinggeld voor. De omroep moet een afspiegeling zijn van de samenleving. De omroep is beeldbepalend, wat je op tv ziet, werkt door in de samenleving.”
Vind je dit nou werkelijk zo vreselijk stuitend?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177726989
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:53 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Er wordt ons al genoeg onzin door de strot geduwd via de NPO. Of het nou roomblanke Peter R. de Vries en Claudia de Breij zijn of een of andere mompelende turk maakt ook geen reet uit. De boodschap is altijd hetzelfde.

Wat men ze door de strot zou moeten duwen zijn meer rechtse perspectieven.
Daartoe is Buitenhof jaren geleden al aangepast, maar die rechtsen bleken toch liever naar op Volle Toeren of Harry Mens te kijken. Zelfs Livestro kon het niveau daarvoor niet voldoende omlaag trekken.

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Enige wat ze zegt is dat ze vindt er dat te weinig (culturele) diversiteit is op de buis. Op een ietwat felle manier.
Onzin. Ze pleit niet voor meer Friese schrijvers of Achterhoekse humanisten, maar voor meer donkere huidskleuren. Dat heeft dus helemaal niets met cultuur te maken.

quote:
Goddomme mensen, het is maar een mening.
Nee dat is het niet. Er is een hele industrie aan het ontstaan rondom de donkere huidskleur en behalve dat die zelf racistisch is wakkert die ook racisme aan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 10 maart 2018 @ 17:47:46 #42
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_177727011
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het volledige citaat.

[..]

Vind je dit nou werkelijk zo vreselijk stuitend?
Ik vind het vooral een domme polariserende uitspraak.

Daarnaast, zoiets moet je niet afdwingen. Dan krijg je van die rare uitwassen zoals een NOS die ipv blank wit gaat gebruiken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_177727047
Zelfhaat?

:')
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 10 maart 2018 @ 17:52:47 #44
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_177727098
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:49 schreef Poepoog het volgende:
Zelfhaat?

:')
Goh, een afwijkende mening. Snel, laat ik vooral niets inhoudelijks zeggen en een retorische vraag stellen.

Als dat je doel is kun je wmb direct weer opzouten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 10 maart 2018 @ 17:53:56 #45
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_177727114
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:49 schreef Poepoog het volgende:
Zelfhaat?

:')
Goh, een afwijkende mening. Snel, laat ik vooral niets inhoudelijks zeggen en een retorische vraag stellen.

Als dat je doel is kun je wmb direct weer opzouten.

Neem een voorbeeld aan koos aub, die gaat de discussie aan.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_177727159
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:52 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Goh, een afwijkende mening. Snel, laat ik vooral niets inhoudelijks zeggen en een retorische vraag stellen.

Als dat je doel is kun je wmb direct weer opzouten.
Direct weer opzouten. Tja nu weet ik weer waarom ik FOK! vermijd.

Lekker niveautje Hans. Of verdient een dergelijk domme uitroep dan een inhoudelijke reactie.
pi_177727187
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:47 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik vind het vooral een domme polariserende uitspraak.

Daarnaast, zoiets moet je niet afdwingen. Dan krijg je van die rare uitwassen zoals een NOS die ipv blank wit gaat gebruiken.
Deze vrouw gelooft in quota. Veel anderen niet.

Dat is alles. Om nou gelijk met z'n allen over die vrouw te vallen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 10 maart 2018 @ 17:56:18 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177727188
The Progressive Stack.

Direct uit Amerika. Nu ook in Nederland.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 10 maart 2018 @ 17:56:34 #49
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_177727194
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:55 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Direct weer opzouten. Tja nu weet ik weer waarom ik FOK! vermijd.

Lekker niveautje Hans. Of verdient een dergelijk domme uitroep dan een inhoudelijke reactie.
Nee je voegt geen reet toe. Dat is wel weer duidelijk. Dus blijf maar weg.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_177727196
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:52 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Goh, een afwijkende mening. Snel, laat ik vooral niets inhoudelijks zeggen en een retorische vraag stellen.

Als dat je doel is kun je wmb direct weer opzouten.
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:53 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Goh, een afwijkende mening. Snel, laat ik vooral niets inhoudelijks zeggen en een retorische vraag stellen.

Als dat je doel is kun je wmb direct weer opzouten.

Neem een voorbeeld aan koos aub, die gaat de discussie aan.
Wajoooo, twee reacties zelf.

Maar nu, ik wil best wel happen hoor.

Beste user, vanwaar de assumputie dat het zelfhaat zou zijn?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')