abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:23:06 #51
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_181344504
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:18 schreef wimderon het volgende:

[..]

Een tegenvallend WK is wel een heel erg eufemisme...... 😢

Maar toch wel heel erg jammer dat na de teloorgang van de schitterende parcoursen van Zeddam en Heerlen, nu ook Valkenburg voor de bijl gaat.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_181344507
Het gras op het Kuurpark is ook nog steeds niet hersteld van afgelopen februari denk ik :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 22 augustus 2018 @ 21:39:56 #53
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_181383162
https://sport.infonu.nl/o(...)izoen-2018-2019.html

Er lijkt steeds minder door Sporza te worden uitgezonden ;(
pi_181482013
Winter is coming.

*O*

Vos sluit wegseizoen af en kiest voor het veldrijden

Gezien de vorm van Vos in de afgelopen weken verwacht toch wel wat van haar deze winter.
pi_181482158
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
https://sport.infonu.nl/o(...)izoen-2018-2019.html

Er lijkt steeds minder door Sporza te worden uitgezonden ;(
Niet verrassend, wel jammer.
pi_181713447
quote:
Kwaliteitsinjectie voor team van Bart Wellens

Corendon-Circus, het team van Mathieu van der Poel, blijft het paradepaardje van de broers Christoph en Philip Roodhooft. Maar door het stopzetten van Era-Circus, na het vertrek van de broers Sweeckx, krijgt hun andere team, Steylaerts-777, wel een opwaardering.

Ploegleider Bart Wellens wordt straks geassisteerd door Marc Janssens en met Wietse Bosmans en Adam Toupalik krijgt Gianni Vermeersch nieuwe ploegmaats. Duits kampioen Marcel Meisen maakt de omgekeerde beweging en rijdt voortaan bij team Van der Poel. Bij de vrouwen krijgt Alica Maria Arzuffi ook een ploeggenote: Annemarie Worst. En met Timo Kielich, Gert Smets en Pieter-Jan Vliegen is er nu ook een beloftenkern. “De spoeling voor drie teams werd wat dun”, zegt Philip Roodhooft. “Nu hebben we een beter geheel met de twee teams.”

En er is natuurlijk ook nog het jongerenteam Iko-Beobank, met Sanne Cant als speerpunt bij de vrouwen. “We hebben onze handen vol”, zegt Roodhooft, die in 2008 een eigen team op poten zette met Niels Albert als kopman. Het veldritimperium van de broers Roodhooft breidde gestaag uit en tien jaar later wacht hen een nieuwe uitdaging met Mathieu van der Poel. Daarom wordt Corendon-Circus vanaf 1 januari een professioneel continentale ploeg om hun goudhaantje, dat bijtekende tot 2023, ook in voorjaarskoersen als de E3 Harelbeke aan de start te kunnen brengen. “We zijn daar hard mee bezig, maar veel kan ik er nog niet over kwijt”, zegt Roodhooft. Een degelijke wegkern van zestien profs bij elkaar krijgen, is niet simpel. “Het is inderdaad een nieuwe stap, maar het komt goed. We hebben een plan met Mathieu, die zich heel goed voelt bij ons.”

Veld, weg en mountainbike

Van der Poel wil scoren op het veld, op de weg en op de mountainbike: wordt dat op termijn niet allemaal een beetje te veel van het goede? “Neen, we hebben alles onder controle. We zullen ons plan te gepaste tijde uit de doeken doen. Maar dit veldritseizoen zal er weinig veranderen voor Mathieu.”

De Nederlander probeert zaterdag wereldkampioen mountainbike te worden in het Zwitserse Lenzerheide, maar start de week nadien al in de Brico Cross in Geraardsbergen. Om twee dagen later te vertrekken naar de Verenigde Staten voor de twee Wereldbekercrossen.

Steylaerts-777 , dat voortaan op fietsen van Stevens rijdt, laat die Amerikaanse trip voor wat het is. “Het is voor de renners toch een belasting en wij mikken op de Europese crossen”, zegt Bart Wellens. “Ze gaan in de plaats heel goed trainen om top te zijn in de Brico-crossen in Meulebeke en Ronse (6 en 7 oktober). Voor ons team is dat belangrijker.”
pi_181798293
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  maandag 10 september 2018 @ 12:28:55 #58
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_181814975
Dit weekend al de eerste cross.
pi_181824842
quote:
Mathieu van der Poel start zijn wintercampagne een halve maand later op dan gepland. De 23-jarige allrounder is na een drukke zomer aan wat extra rust toe.

Van der Poel pakte afgelopen weekend in het Zwitserse Lenzerheide nog brons op het WK mountainbike en schopte het zowel op de weg als op de bike tot nationaal kampioen. Eerder werd hij ook al Europees en Nederlands kampioen cyclocross en won hij de Boucles de la Mayenne, de Ronde van Limburg en twee etappes in de Noorse Arctic Race.

Concreet past Adrie’s jongste zoon voor de eerste manche van de Brico Cross, aanstaande zondag in Geraardsbergen, en de Amerikaanse ritten van de Wereldbeker in Waterloo (23 september) en Iowa City (29 september). Op de Berencross in Meulebeke (6 oktober) en de Hotondcross/GP Mario De Clercq in Ronse (7 oktober), allebei Brico Cross, is hij er opnieuw bij.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_181825031
Verstandig van Mathieu, zeker als hij op het wk top wil zijn en een voorjaar gaat rijden
pi_181828359
Verstandig.
pi_181829114
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:59 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Niet verrassend, wel jammer.
hopelijk wel op Ziggo
  dinsdag 11 september 2018 @ 14:58:05 #63
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_181837869
Kan die Van Aert in ieder geval ook het seizoen weer eens met winst beginnen.

En kunnen we Geraardsbergen gevoegelijk van het To-Do lijstje schrappen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_181841840
Iserbiet blijft de wereldbekers en het WK lekker bij de beloften rijden.

https://www.wielerflits.n(...)gaat-voor-wk-record/
pi_181898067
quote:
Kevin Pauwels verrast met stevige uitspraak: “Als ik weer geen rol van betekenis speel, dan hoeft het niet meer”

Jurgen Mettepenningen wil dit veldritseizoen beter doen met Marlux-Bingoal. “Ik wil meer podiumplaatsen en meer overwinningen”, zei de manager maandag bij de voorstelling van het team voor de winter van 2018-2019. En daar hoort een topseizoen van Kevin Pauwels bij. Maar die zit met grote twijfels.

Marlux-Bingoal heeft een minder seizoen achter de rug in het veld. Kevin Pauwels won geen enkele cross, behaalde zelfs geen enkele podiumplaats, maar wel tal van vierde, vijfde, zesde of nog verdere ereplaatsen. De Kalmthoutenaar werd dan ook niet geselecteerd voor het WK in Hoogerheide.

“Ik geloof sterk in Kevin Pauwels en hij mag zeker zijn kans gaan”, aldus Mettepenningen. “Hij is helemaal nog niet versleten, hij heeft betere testen afgelegd dan vorig jaar in deze periode. Hij werkt weer samen met Peter Hespel en ik geloof dat we opnieuw de Kevin gaan zien die zal meevechten voor het podium.”

“Harken”

Pauwels zelf windt er in een gesprek met Wielerflits geen doekjes om. “Het is er niet gemakkelijker op geworden”, aldus Pauwels. “Van Aert en Van der Poel steken erbovenuit, maar ook achter hen ligt het niveau heel hoog. Ik weet niet of ik zondag in Geraardsbergen met vertrouwen aan de winter begin. Op training moet ik harken om mijn ploegmaats te volgen. Een positief signaal vind ik dat niet. Maar ik zal mijn best doen.”

“Dit zou trouwens wel eens mijn laatste winter kunnen zijn”, verrast de 34-jarige ex-wereldkampioen bij de beloften. “Ik hoop dat het allemaal meevalt en ik nog langer in het peloton kan blijven. Maar als ik straks opnieuw geen rol van betekenis kan spelen, dan hoeft het voor mij allemaal niet meer. Ik heb geen zin om aan te modderen.”
  vrijdag 14 september 2018 @ 12:33:52 #66
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_181898151
Einde tijdperk Kevin. Ik zal zijn commentaren missen.
  vrijdag 14 september 2018 @ 14:17:24 #67
545 dop
:copyright: dop
pi_181899609
Mwoaaa
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  Moderator vrijdag 14 september 2018 @ 14:19:33 #68
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181899642
Een veldrijder die geen zin heeft om aan te modderen. :{
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 14 september 2018 @ 14:21:19 #69
545 dop
:copyright: dop
pi_181899660
Bwah
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_181899674
Betere testen en toch moet hij harken om te volgen. Misschien moet de manager zijn ogen eens open doen
pi_181900625


Nog even makkelijk overzichtje. Wel redelijk karig wat Sporza ons voorschotelt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 14 september 2018 @ 18:54:43 #72
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_181904595
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:23 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]

Nog even makkelijk overzichtje. Wel redelijk karig wat Sporza ons voorschotelt
Er zijn nogal wat wedstrijden die ook op Eurosport te zien zijn. Wel met het geluid uit wanneer je Jose Been niet wil horen. En niet te vergeten de live streams op Nieuwsblad.be. En in het ergste geval hebben we nog cyclingfans.com
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_181918382
Maar José Been gaat geen commentaar geven bij het veldrijden.
  zaterdag 15 september 2018 @ 13:23:37 #74
545 dop
:copyright: dop
pi_181918515
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:12 schreef wimderon het volgende:
Maar José Been gaat geen commentaar geven bij het veldrijden.
vorigjaar wel een aantal keer samen met Iris Slappendel, bij de dames.
Heren weet ik niet of ze dat toen ook deed.
Wat kunnen we nu dan verwachten?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_181918850
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:23 schreef dop het volgende:

[..]

vorigjaar wel een aantal keer samen met Iris Slappendel, bij de dames.
Heren weet ik niet of ze dat toen ook deed.
Wat kunnen we nu dan verwachten?
Bobbie Traksel en Sanne van Paassen bij de vrouwen en Jeroen Van Belleghem en Thijs van Amerongen bij de mannen. Volgens José Been althans.
  zondag 16 september 2018 @ 10:38:22 #76
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_181936925
Vandaag begint dus het nieuwe seizoen. De eerste cross van het seizoen staat gepland in Geraardsbergen. Hopelijk zorgen de VTM-Goden weer voor een vlot lopend streampje.

Programma:
9h45 Nieuwelingen
10h45 Junioren
11h45 Beloften
13h45 Dames
15h00 Elite

Deelnemerslijst Dames:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemerslijst Elite:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181937725
Hoe zou het met Sophie de Boer zijn na het rampseizoen? Verder hoop ik dat Alvarado en Worst dit seizoen helemaal door breken.

Bij de heren zal het vandaag een one man show van Wout worden nu Mathieu verstandig is geworden
pi_181938866
quote:
Vastgoedservice maakt tweede ploeg in het veld bekend: Timmy Simons wordt de grote baas van Creafin-Tüv Süd

Het zat er al even aan te komen en nu is het zover. Op een persconferentie werd zondagochtend in Geraardsbergen aangekondigd dat veldritploeg Pauwels Sauzen-Vastgoedservice een tweede team opstart: financieringsinstelling Creafin wordt hoofdsponsor, dienstverleningsconcern Tüv Süd co-sponsor. De renners van de nieuwe ploeg zullen rijden met fietsen van Zannata. Grote baas bij de nieuwe ploeg - waar de Tsjech Michel Boros start als kopman - is niemand minder dan Club Brugge-icoon Timmy Simons.

Timmy Simons (41) is voor 50% aandeelhouder van immokantoor Vastgoedservice en eind 2013 werd hij ook samen met Geert Vanhoof manager van wielerteam Vastgoedservice, al werkte hij vooral achter de schermen. Nu treedt hij dus meer op de voorgrond. Simons is een veldritfan en was als Rillaarnaar in zijn jeugd grote fan van Roland Liboton. Simons veroverde 94 caps bij de Rode Duivels en werd 4 keer landskampioen met Club Brugge en drie keer met PSV. Momenteel fungeert hij als T3 van trainer Ivan Leko bij Club Brugge.

Kopman van het nieuwe team is de 26-jarige Tsjech Michael Boros. Hij wordt bijgestaan door Braam Merlier, wiens broer Tim (Crelan-Charles) vanaf 1 januari het team vervoegt, en de Nederlander Sieben Wouters. Bij de beloften rijden Lander Loockx, Seppe Rombouts, Florian Vermeersch, de Zwitser Johan Jacobs. Ploegleider is de Nederlander Camiel Van den Bergh. Ex-triatleet Marc Herremans zal net als bij Pauwels Sauzen-Vastgoedservice de rol van sportief coördinator op zich nemen. Overigens zal Vastgoedservice de rol van derde sponsor in het team op zich nemen. Het is de bedoeling dat het bedrijf vanaf 2019 wegvalt bij Pauwels Sauzen. Bij dat team zijn ze nu volop op zoek naar een nieuwe geldschieter.

Bij de vrouwen strikte het team de 33-jarige Eva Lechner, negenvoudig Italiaans kampioen. Lechner combineert in haar carrière het mountainbiken en het veldrijden. Ze won al vijf Wereldbekermanches in het mountainbiken, maar ook twee in het veld (Hoogerheide 2015 en Valkenburg 2016). In 2014 pakte ze op het WK zilver na Marianne Vos en vorig jaar werd ze nog derde in de eindstand van de Wereldbeker. Lechner rijdt nu nog voor Clif Pro Team, maar maakt op 1 oktober de overstap. De andere vrouw in het team is de Nederlandse Geerte Hoeke. Karen Verhestraeten vervoegt de vrouwenploeg vanaf 1 januari, momenteel is zij nog aan de slag bij Vondelmolen.

Simons: “Paar keer verrassen”

Timmy Simons wordt dus naast het veld het gezicht van Creafin-Tüv Süd. “Maar onze uithangborden worden vooral Tim Merlier en Eva Lechner. Merlier komt pas op 1 januari de ploeg versterken, maar toonde eind vorige winter en de voorbije zomer al dat hij klaar is om uit de schaduw van zijn maatje Wout van Aert te treden. Eerlijk? Ik hoop met Tim zelfs een paar keer te scoren in de belangrijke januarimaand. Waarom niet op het BK in Kruibeke? Eva Lechner is niemand minder dan de nummer vier op de UCI-ranglijst. Vorige winter won Eva trouwens zes UCI-wedstrijden en was ze goed voor podiumplaatsen in de wereldbekermanches van zowel Namen, Heusden-Zolder als Hoogerheide. Dan heb je -in de wetenschap dat het damesveldrijden aan populariteit blijft winnen- een extra troef in huis. Eva sluit na de wereldbekermanches in de VS bij ons team aan en zal deze winter een overwegend Belgisch programma rijden. Daarnaast hebben we met Tsjechisch kampioen Michael Boros, Braam Merlier en opkomend talent Sieben Wouters nog drie eliterenners in huis die af en toe kunnen verrassen”, klinkt het in een persbericht.

Ervaring op de fiets heeft Simons niet, maar hij is ervan overtuigd dat hij zijn steentje kan bijdragen? “Zelf ben ik teammanager met als belangrijkste doel mijn ervaring die ik de voorbije twee decennia als topsporter heb opgedaan, zoveel mogelijk over te dragen op mijn rennerskern. Ik ben niet te beroerd om toe te geven dat ik niet over de specifieke crosskennis beschik. Daar hebben we dan weer een sportief coördinator en een coach voor. Maar naar motivatie, doorzettingsvermogen en ‘hard werken’ toe, kan ik wel mijn steentje bijdragen.”

Simons benadrukt wel dat zijn werk bij Club Brugge - waar hij assistent-trainer is - prioriteit blijft. “Maar ik zie Creafin-Tüv-Süd wel als een fantastische uitdaging. Buitenstaanders zullen ons in de aanvangsfase wellicht als een klein team zien. Dat mag ook: bescheidenheid siert: ik ga van start zonder wilde uitspraken. Maar ik wil wel duidelijk stellen dat ik met dit team de ambitie heb om dit seizoen een paar keer te verrassen en op iets langere termijn uit te groeien tot een vaste waarde in de veldritwereld.”

Simons was tot dusver medemanager van Pauwels Sauzen-Vastgoedserivce. “Klopt. In dat team blijf ik ‘stille vennoot’. En laat mijn vriend en zakenpartner Geert Vanhoof daar maar voort de lakens uitdelen. Creafin-Tüv Süd wordt geen meeloper. Een wedstrijd met Geert wil ik er niet onmiddellijk van maken, maar ik zal hem maar al te graag af en toe eens de loef afsteken”, klinkt het met een knipoog.
pi_181938899
quote:
Meteen al chaos bij eerste veldrit: ‘gevaarlijke’ afdaling uit parcours gehaald na klacht van vrouwen

In Geraardsbergen vindt vandaag de eerste veldrit van het nieuwe seizoen plaats, maar die verloopt alvast niet rimpelloos. Na de Junioren en Nieuwelingen hadden de vrouwen om 11u45 van start moeten gaan. Maar die start werd een half uur uitgesteld. Enkele rensters hadden geklaagd over een afdaling in het parcours, die te gevaarlijk zou zijn. De organisatie besliste daarop om de afdaling te schrappen. De vrouwen rijden daardoor hetzelfde rondje als de jeugdcategorieën, die sowieso niet langs die afdaling moesten. Voor de beloften en profs wordt een alternatieve, minder gevaarlijke helling voorzien.

Tijdens de verkenning ging het gros van vrouwen tegen de grond in de afdaling. “Te steil” oordeelden ze en de organisatie volgde hun oordeel. “Een terechte beslissing”, oordeelde wereldkampioene Sanne Cant. Ook Rob Peeters sloot zich aan bij de wijziging. “Het is misschien best dat ze die gaan aanpassen. Hij was nog steiler dan twee jaar geleden. Beneden moest je vol in de remmen, in combinatie met het losse zand en de bocht was dat te moeilijk.”

Gevolg van die beslissing is dus dat de vrouwen een halfuur later van start gingen. Of ook de beloften en profs later zullen vertrekken, is niet duidelijk. Voor die laatsten is er rekening te houden met de tv-uitzending. Het lijkt er dan ook op dat zij gewoon minder tijd krijgen om te verkennen.
  zondag 16 september 2018 @ 12:40:32 #80
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_181939053
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 10:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag begint dus het nieuwe seizoen. De eerste cross van het seizoen staat gepland in Geraardsbergen. Hopelijk zorgen de VTM-Goden weer voor een vlot lopend streampje.

Programma:
9h45 Nieuwelingen
10h45 Junioren
11h45 Beloften
13h45 Dames
15h00 Elite

Deelnemerslijst Dames:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemerslijst Elite:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buitenlandse deelname bij de Elite is heel magertjes. Ik zoek wel een stream voor de EKZ tour in Baden. Bij de dames maar eens kijken hoe De Boer, Alvarado, Verdonschot en Franck in beeld gebracht worden 😎
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 16 september 2018 @ 12:43:25 #81
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_181939118
quote:
9s.gif Op zondag 16 september 2018 12:34 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik denk dat Van Aert ook geklaagd zou hebben mocht Le Phénomène aan het vertrek gestaan hebben.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 16 september 2018 @ 13:40:23 #82
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_181940503
Lechner heeft er zin in
  zondag 16 september 2018 @ 14:26:58 #84
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_181941332
Lechner ^O^
  zondag 16 september 2018 @ 14:58:04 #85
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_181941938
Boskamp is aanwezig :D
pi_181941946
Jens Dekker had een flinke val bij de (alsnog gewijzigde) afdaling bij de beloften
pi_181942094
Hermans gaat ook gelijk onderuit. Een renner probeert zelf naar beneden te lopen, ging ook niet helemaal goed :D
Demain, on roule
  zondag 16 september 2018 @ 15:15:12 #88
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_181942281
Wout is ribbedebie
pi_181942311
Over en sluiten.
Demain, on roule
  zondag 16 september 2018 @ 15:19:10 #90
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_181942420
Nu al gedubbeld worden :{
  zondag 16 september 2018 @ 15:35:36 #91
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_181942841
Saaaaaaiiiiiii zouden de Belgen zeggen mocht Mathieu aan het vertrek gestaan hebben
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_181942995
Van der Haar best of the rest?
  zondag 16 september 2018 @ 15:46:08 #93
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_181943074
Chute Wout
pi_181943081
Kom op Lars.
pi_181943137
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 15:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Kom op Lars.
Het zou wel straf zijn mocht Van Aert dit nog pakken.
pi_181943143
Denk dat van Aert dit nog wel dichtrijd
  zondag 16 september 2018 @ 15:49:37 #97
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_181943144
20 seconde is doenbaar voor Wout
pi_181943163
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 15:49 schreef Pistolero het volgende:
Denk dat van Aert dit nog wel dichtrijd
Denk het ook.

Maar in ieder geval wat, kunstmatige, spanning in de wedstrijd.
pi_181943197
Wie is die co-commentator?
pi_181943311
Komt nu rap dichter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')