abonnement Unibet Coolblue
pi_177721433


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]


Persoonlijke touch van TS:
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 maart 2018 @ 12:37:42 #2
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177721472


Als je dit ziet krijg je toch spontaan alle vertrouwen terug in de markt :D

18k BTC verkocht tijdens laatste grote dip en nog boven de 6k gebleven _O_

Dit zijn trouwens data waarop BTC uit wallet is gehaald van mr. whale, dus niet perse data waarop het verkocht is, maar denk dat wij wel kunnen aannemen dat daar niet heel veel tijd tussen zat.
pi_177721522
BTCGOD _O_
pi_177721528
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 12:40 schreef Weissmania het volgende:
BTCGOD _O_
WEISSGOD _O_
Lambo of Rekt
pi_177721690
EggsGod _O_ wanneer gaan we weer paar kutbuitenlanders in elkaar trappen
pi_177721732
grapje mensen ben geen homofoob ofzo
pi_177721769
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 12:40 schreef Weissmania het volgende:
BTCGOD _O_
dit dus
pi_177721845
Dag lieve mensen O+ ik had een tijdje geleden een vraag gesteld in het vragentopic, maar daar kwam helaas geen antwoord op. Ik ben nogal een cryptonoob, maar ik heb een core wallet van Monero geïnstalleerd en ik wil daar op de goedkoopste en betrouwbaarste manier ook daadwerkelijk iets op gaan zetten.

Ik zie alleen heel erg veel informatie en wellicht weten jullie de beste manier? Volgens mij is het bijvoorbeeld alleen mogelijk om dit te doen door eerst Bitcoins te kopen? Graag advies cryptogoden _O_
pi_177721880
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:01 schreef Pandapunt het volgende:
Dag lieve mensen O+ ik had een tijdje geleden een vraag gesteld in het vragentopic, maar daar kwam helaas geen antwoord op. Ik ben nogal een cryptonoob, maar ik heb een core wallet van Monero geïnstalleerd en ik wil daar op de goedkoopste en betrouwbaarste manier ook daadwerkelijk iets op gaan zetten.

Ik zie alleen heel erg veel informatie en wellicht weten jullie de beste manier? Volgens mij is het bijvoorbeeld alleen mogelijk om dit te doen door eerst Bitcoins te kopen? Graag advies cryptogoden _O_
Voor het gemak zou je bijvoorbeeld https://www.litebit.eu/nl/kopen/monero gewoon kunnen gebruiken. Ben niet zo'n fan van die website, maar het werkt prima.
pi_177721949
Plasma Cash klinkt wel als een prima upgrade :P Benieuwd of ze dat bij MVP al mee kunnen nemen of niet.
pi_177721982
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Voor het gemak zou je bijvoorbeeld https://www.litebit.eu/nl/kopen/monero gewoon kunnen gebruiken. Ben niet zo'n fan van die website, maar het werkt prima.
Wat is hierin het verschil tussen mijn adres en het geïntegreerd adres wat ik krijg als ik de betaal-id aanmaak? Welke gebruik ik?
pi_177722071
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:09 schreef Pandapunt het volgende:

[..]

Wat is hierin het verschil tussen mijn adres en het geïntegreerd adres wat ik krijg als ik de betaal-id aanmaak? Welke gebruik ik?
Ik weet niet wat een betaal-id is, maar neem aan dat je de Monero in je eigen wallet wil zetten? Dus niet de Litebit wallet gebruiken
pi_177722078
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 12:48 schreef Weissmania het volgende:
EggsGod _O_ wanneer gaan we weer paar kutbuitenlanders in elkaar trappen
Jonge, kom jou ff klappe toch, als VEN boven de 12usd komt :9 _O_
Lambo of Rekt
pi_177722162
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:14 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik weet niet wat een betaal-id is, maar neem aan dat je de Monero in je eigen wallet wil zetten? Dus niet de Litebit wallet gebruiken
Klopt, als ik betalingen wil ontvangen kan je een betaal-id aanmaken, dan komt er een geïntegreerd adres tevoorschijn. Ik las net dat die het veiligste is om te gebruiken. Dat dus maar gedaan ook.

Nu heb ik de betaling voltooid, daarna moest ik mn bankrekening verifiëren met een betaling van 1 cent, best raar op zich, maargoed. Ben nu heel erg benieuwd of ik de Monero valuta er op ga zien verschijnen. Iemand een idee hoe lang dat kan duren?

Edit: Ah, ik zie dat hij in behandeling staat op de website, kon dat ff niet terugvinden :9
pi_177722285
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:21 schreef Pandapunt het volgende:

[..]

Klopt, als ik betalingen wil ontvangen kan je een betaal-id aanmaken, dan komt er een geïntegreerd adres tevoorschijn. Ik las net dat die het veiligste is om te gebruiken. Dat dus maar gedaan ook.

Nu heb ik de betaling voltooid, daarna moest ik mn bankrekening verifiëren met een betaling van 1 cent, best raar op zich, maargoed. Ben nu heel erg benieuwd of ik de Monero valuta er op ga zien verschijnen. Iemand een idee hoe lang dat kan duren?

Edit: Ah, ik zie dat hij in behandeling staat op de website, kon dat ff niet terugvinden :9
Dus je zet het wel in de geïntegreerde wallet van Litebit? Dat is zeker niet het veiligste.

Of is de Monero core wallet ofzo ook in het Nederlands? Snap er niks van lol
pi_177722369
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:30 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Dus je zet het wel in de geïntegreerde wallet van Litebit? Dat is zeker niet het veiligste.

Of is de Monero core wallet ofzo ook in het Nederlands? Snap er niks van lol
Nee ik probeer het inderdaad in de core wallet van Monero te zetten. Deze doet het bij mij gewoon in het Nederlands haha. Dus als litebit nu de centjes netjes overmaakt moet ik ze gaan ontvangen.
pi_177722512
@EggsTC ik heb helemaal nooit wat over ICX geroepen hoor :)
pi_177722555
lekker Man U - liverpool kijke hoor

rashford mooi kooltje gemacht
pi_177722568
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 12:37 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]

Als je dit ziet krijg je toch spontaan alle vertrouwen terug in de markt :D

18k BTC verkocht tijdens laatste grote dip en nog boven de 6k gebleven _O_

Dit zijn trouwens data waarop BTC uit wallet is gehaald van mr. whale, dus niet perse data waarop het verkocht is, maar denk dat wij wel kunnen aannemen dat daar niet heel veel tijd tussen zat.
Waarom geeft dit je vertrouwen?

Als al die kut MTGOX BTC allemaal verkocht is, dan ben ik benieuwd wat er markt gebeurt. Dat een mannetje de hele markt laat crashen is een beetje vergezocht hoor.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 maart 2018 @ 13:50:54 #20
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177722626
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:47 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Waarom geeft dit je vertrouwen?

Als al die kut MTGOX BTC allemaal verkocht is, dan ben ik benieuwd wat er markt gebeurt. Dat een mannetje de hele markt laat crashen is een beetje vergezocht hoor.
Nou, ik bedoel meer dat iemand even 18k aan BTC heeft gedumpt en de support op 6k alsnog stand heeft weten te houden. Volgens mij moet er dan iets heel geks gebeuren willen wij ooit onder de 6k duiken.

Garantie tot de voordeur, maar ziet er in ieder geval goed uit.

Die gasten MOESTEN verkopen om schuldeisers af te betalen. Hadden ze ook anders kunnen aanpakken, maar goed. Nu moeten ze niks meer en verwacht ik eigenlijk niet meer dat ze gaan dumpen. Tuurlijk gaan ze verkopen en winst pakken, maar niet meer dumpen.

Dat is in ieder geval mijn verwachting en mening :P
pi_177722786
Ik denk dat de FUD die ontstaat door het dumpen van die BTC meer schade aanricht dan het daadwerkelijke dumpen :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 maart 2018 @ 14:10:01 #22
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177722957
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:59 schreef MaGNeT het volgende:
Ik denk dat de FUD die ontstaat door het dumpen van die BTC meer schade aanricht dan het daadwerkelijke dumpen :P
Dat ook ja.
pi_177724575
Waarom staan die tickers in de OP eigenlijk niet in BTC/USD?
pi_177724617
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 15:41 schreef Gehrman het volgende:
Waarom staan die tickers in de OP eigenlijk niet in BTC/USD?
Omdat er hier mensen zijn die echt naar euro's kijken. Geen grap
pi_177724827
Hallo Allemaal
heeft het nog zin om te minen met je huis tuin en keukencomputer als die computer toch altijd maar aanstaat?
pi_177724874
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:02 schreef the_kloonies het volgende:
Hallo Allemaal
heeft het nog zin om te minen met je huis tuin en keukencomputer als die computer toch altijd maar aanstaat?
hier is laatst nog een discussie over geweest

iemand komt er nog wel op terug
pi_177724887
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:05 schreef Weissmania het volgende:

[..]

hier is laatst nog een discussie over geweest

iemand komt er nog wel op terug
oe, spannend. Ik heb trouwens zonnepanelen op dak :) :)
pi_177724961
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 15:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Omdat er hier mensen zijn die echt naar euro's kijken. Geen grap
Euro's zijn volkomen onzinnig in deze markt.

@EggsTC zou je de OP kunnen aanpassen naar USD tickers:



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2018 16:12:26 ]
pi_177725326
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:12 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Euro's zijn volkomen onzinnig in deze markt.

@EggsTC zou je de OP kunnen aanpassen naar USD tickers:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Fiat :') :')
pi_177725529
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:12 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Euro's zijn volkomen onzinnig in deze markt.

@EggsTC zou je de OP kunnen aanpassen naar USD tickers:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
:')
pi_177725801
Mensen die in euro's of dollars rekenen :')

ROMIGE DUKATEN it is _O_
pi_177726974
Niet alles omrekenen naar Guldens. :')
  zaterdag 10 maart 2018 @ 17:49:46 #33
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177727044
Niet alles omrekenen naar hoeren en cocaine :')
pi_177727344
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:49 schreef SugeLucky het volgende:
Niet alles omrekenen naar hoeren en cocaine :')
Cocaine. :')
pi_177727620
Niet in Lambo's rekenen :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177727712
Marc de Mesel nu live op youtube. Geen idee of hij wat zinnigs te melden heeft. Een ding is zeker, hij is financieel onafhankelijk geworden met crypto. En ja, daar hoort ook een lambo bij
pi_177727862
Wie heeft er dikke woofers? :D
pi_177727885
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:25 schreef Roellie80 het volgende:
Marc de Mesel nu live op youtube. Geen idee of hij wat zinnigs te melden heeft. Een ding is zeker, hij is financieel onafhankelijk geworden met crypto. En ja, daar hoort ook een lambo bij
geil
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177727989
Niet alles naar Florijnen omrekenen. :')
pi_177728185
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:25 schreef Roellie80 het volgende:
Marc de Mesel nu live op youtube. Geen idee of hij wat zinnigs te melden heeft. Een ding is zeker, hij is financieel onafhankelijk geworden met crypto. En ja, daar hoort ook een lambo bij
Boeiend. Strength nodes in VEN en CPC en je kan volgend jaar Lamborghini opkopen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177728257
Ik heb trouwens een nieuwe ICO gevonden waar ik een paar K in ga stoppen. *O*
pi_177728293
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:55 schreef BadVlad het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe ICO gevonden waar ik een paar K in ga stoppen. *O*
Bedankt voor je DM! Goede ICO, ga er ook wat instoppen!
pi_177728310
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bedankt voor je DM! Goede ICO, ga er ook wat instoppen!
Ik eerst !
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177728353
DM _O_ Dat gaat het worden dit jaar! Thanks! _O_
pi_177728372
Wat is DM en waar kan ik het kopen?!?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177728395
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat is DM en waar kan ik het kopen?!?
Je bent te laat. Was in Duitsland verkrijgbaar.
pi_177728404
Verkope verkope dumpen!

Gotx gaat vanaaf weer zooi dumpen!
pi_177728428
Zo te zien is ie alweer bezig
pi_177728490
De tering die selloffs worden nu wel voorspelbaar :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 10 maart 2018 @ 19:08:25 #50
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177728572
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:06 schreef the_kloonies het volgende:

[..]

oe, spannend. Ik heb trouwens zonnepanelen op dak :) :)
Ik neem aan dat je niet meer zonnepanelen hebt dan je (normale) eigen verbruik? Dan is dit niet relevant.

Mocht je een paar 1000 kW over hebben wordt het een ander verhaal.
pi_177728648
Hij verkoopt vanaaf alles!
pi_177728694
Hoppa en weer alles voor niks. Morgen 8k?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 maart 2018 @ 19:13:05 #53
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177728704
Gaan we weer.
pi_177728747
Ellende, doeve ellende
pi_177728758
Hoe heet de persoon die dit doet?
We gaan hem opzoeken met FOK! Knokploeg.
pi_177728950
Zum kotzen, al weken
  Moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 19:22:38 #57
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177728968
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:21 schreef Manzonderschouders het volgende:
Zum kotzen, al weken
Na december was het niet veel meer idd. Al een week of 10 pure ellende :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 10 maart 2018 @ 19:28:46 #58
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177729130
Zo jongens, vandaag mezelf verwend met een grote portie kibbeling en wat knoflooksaus. Lekker afgeblust met een broodje haring.

Clyde.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177729192
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo jongens, vandaag mezelf verwend met een grote portie kibbeling en wat knoflooksaus. Lekker afgeblust met een broodje haring.

Clyde.

:{²
Ik ben jou zo verschrikkelijk zat
  zaterdag 10 maart 2018 @ 19:33:00 #60
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177729215
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:31 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ik ben jou zo verschrikkelijk zat
Begrijp ik, de markt zit duidelijk in een spiraal naar beneden. Heb al een week niet ingelogd op Binance. Kun je dat geloven? :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177729226
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:31 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ik ben jou zo verschrikkelijk zat
Negeren :) niet op reageren.

Als iedereen dat blijft doen merk je er weinig van.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 19:34:34 #62
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177729243
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 15:41 schreef Gehrman het volgende:
Waarom staan die tickers in de OP eigenlijk niet in BTC/USD?
Omdat we in Nederland over het algemeen (nog) met euro's betalen. Het doel van bijna iedere crypto-investeerder is straks uitcashen naar de lokale currency, in ons geval de euro dus.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 19:35:13 #63
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177729254
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:34 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Omdat we in Nederland over het algemeen (nog) met euro's betalen. Het doel van bijna iedere crypto-investeerder is straks uitcashen naar de lokale currency, in ons geval de euro dus.
Ben je serieus? Hoe bedoel je in het algemeen? We betalen toch alleen met euro's? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177729255
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Begrijp ik, de markt zit duidelijk in een spiraal naar beneden. Heb al een week niet ingelogd op Binance. Kun je dat geloven? :')

:{²
Je bent niet geloofwaardig, en je eetgewoonten wekken mijn interesse ook niet. Ik had je allang eruit geschopt.

Edit: dat negeren schiet ook niet op. Blijft enkel maar topic troep droppen hier. En die kutsmoes van dat de SC's éen speciale status hebben wordt ik ook wel moe van.
pi_177729271
Hoogtij dagen in crypto lijken voorlopig geteld.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 19:36:26 #66
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177729284
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:35 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Je bent niet geloofwaardig, en je eetgewoonten wekken mijn interesse ook niet. Ik had je allang eruit geschopt.
Je geloof niet dat ik in crypto zit? Of bedoel je wat anders? :{

We zijn lekker bezig met zijn allen. Geduld is key.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177729312
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:35 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Je bent niet geloofwaardig, en je eetgewoonten wekken mijn interesse ook niet. Ik had je allang eruit geschopt.
Jouw gevoel voor humor draagt hier ook weinig bij toch? Zeker in deze donkere dagen voor de bitcoin winter. Deze ellende kan nog wel jaar of 2 duren. Better cheer up!
pi_177729326
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:55 schreef BadVlad het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe ICO gevonden waar ik een paar K in ga stoppen. *O*
Welke ICO?
pi_177729345
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je geloof niet dat ik in crypto zit? Of bedoel je wat anders? :{

We zijn lekker bezig met zijn allen. Geduld is key.

:{²
Die plaat voor je kop kan je ook wel een keer weghalen.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 19:38:40 #70
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177729346
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:35 schreef Manzonderschouders het volgende:
Hoogtij dagen in crypto lijken voorlopig geteld.
Ik volg je bijdragen met bijzondere aandacht. Je hebt het vaak bij het juist eind. En toch denk ik dat we écht nog wel trendsetters zullen blijken op de lange baan.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177729350
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:37 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Welke ICO?
DM
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 10 maart 2018 @ 19:39:29 #72
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177729376
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:38 schreef cunial het volgende:

[..]

Die plaat voor je kop kan je ook wel een keer weghalen.
Noem het naïef, noem het wishfull thinking, maar ik denk het echt.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 19:40:23 #73
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177729409
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo jongens, vandaag mezelf verwend met een grote portie kibbeling en wat knoflooksaus. Lekker afgeblust met een broodje haring.

Clyde.

:{²
Goor varken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177729439
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:37 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Jouw gevoel voor humor draagt hier ook weinig bij toch? Zeker in deze donkere dagen voor de bitcoin winter. Deze ellende kan nog wel jaar of 2 duren. Better cheer up!
Inhoudelijke discussies +1. Voor troep ga ik wel naar het Viva forum / ONZ fok forum.

Maar ik vind het wel prima geweest. Ik vertrek voor goed hier :)
  zaterdag 10 maart 2018 @ 19:41:52 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177729462
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ben je serieus? Hoe bedoel je in het algemeen? We betalen toch alleen met euro's? :?

:{²
Je kunt ook wat met BTC kopen, vooral online. Maar ca. 99,9% van de consumentenaankopen in NL wordt nog met euro's gedaan.
pi_177729655
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:11 schreef Dwaalboy het volgende:
Hij verkoopt vanaaf alles!
Is ie dan klaar?
pi_177729817
BTC Dip weer precies om 18:00.
Vakman pur sang
pi_177729865
Wanneer kunnen we zo'n beeld verwachten in Nederland? Allemaal onze namen erin gegraveerd. _O_

pi_177729964
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
BTC Dip weer precies om 18:00.
Klaas is de koers aan het manipuleren...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 maart 2018 @ 20:01:12 #80
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177730046
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:41 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Inhoudelijke discussies +1. Voor troep ga ik wel naar het Viva forum / ONZ fok forum.

Maar ik vind het wel prima geweest. Ik vertrek voor goed hier :)
Zonde man :(
pi_177730104
Ik ben ook weg jonges

kunnen banshee, klaas en MzS lekker circlejerken met zijn drieen

:W
pi_177730129
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je niet meer zonnepanelen hebt dan je (normale) eigen verbruik? Dan is dit niet relevant.

Mocht je een paar 1000 kW over hebben wordt het een ander verhaal.
ah jammer ;(
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 maart 2018 @ 20:06:14 #83
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177730193
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 20:03 schreef Weissmania het volgende:
Ik ben ook weg jonges

kunnen banshee, klaas en MzS lekker circlejerken met zijn drieen

:W
Nee lan, blijf :) Zit ik hier straks in mijn eentje met die mafkezen. BTC op $5000, VEN max $12 EOY ....
pi_177730299
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 20:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee lan, blijf :) Zit ik hier straks in mijn eentje met die mafkezen. BTC op $5000, VEN max $12 EOY ....
Ik ben er ook nog! Kunnen we samen die idioten uitlachen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 maart 2018 @ 20:11:56 #85
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177730389
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 20:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik ben er ook nog! Kunnen we samen die idioten uitlachen
^O^

#TeamBBQ
pi_177730408
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 20:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

^O^

#TeamBBQ
Ribbels maken :9~ 3-2-1
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 10 maart 2018 @ 20:19:40 #87
131603 Afwazig
Serious business
pi_177730647
Post gewoon in het algemene topic. De sc is niet meer te redden helaas.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 maart 2018 @ 20:29:17 #88
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177731241
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 20:19 schreef Afwazig het volgende:
Post gewoon in het algemene topic. De sc is niet meer te redden helaas.
Is het daar gezelliger dan? Misschien is kijkje komen nemen dan.

Verwacht dat we morgen dag afsluiten op 8.3K trouwens. De bekende zondag dump
  Moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 20:35:44 #90
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177731265
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 20:19 schreef Afwazig het volgende:
Post gewoon in het algemene topic. De sc is niet meer te redden helaas.
Moet je eens kijken hoe springlevend deze SC weer is als er 3 dagen op rij groene cijfers zijn.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177731296
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 20:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Moet je eens kijken hoe springlevend deze SC weer is als er 3 dagen op rij groene cijfers zijn.
Ja haha inderdaad:) Sentiment bepaalt alles
  zaterdag 10 maart 2018 @ 20:37:26 #92
131603 Afwazig
Serious business
pi_177731328
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 20:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Moet je eens kijken hoe springlevend deze SC weer is als er 3 dagen op rij groene cijfers zijn.
Het gaat niet om hoe levend het is het gaat om de achterlijke posts hier.
  Moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 20:37:51 #93
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177731347
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 20:37 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Het gaat niet om hoe levend het is het gaat om de achterlijke posts hier.
Niemand verplicht je hier te lezen/posten.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 10 maart 2018 @ 20:40:01 #94
131603 Afwazig
Serious business
pi_177731429
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 20:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Niemand verplicht je hier te lezen/posten.
Gelukkig maar. Ga wat anders doen. :)
  zaterdag 10 maart 2018 @ 20:40:41 #95
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177731454
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 20:03 schreef Weissmania het volgende:
Ik ben ook weg jonges

kunnen banshee, klaas en MzS lekker circlejerken met zijn drieen

Ok, ik ben zelf in Kralingen op het moment. Maar die Ripple kunnen we toch voorgoed begraven man? :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 10 maart 2018 @ 20:42:42 #96
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177731536
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Goor varken.
Doen we niks mee. Zo meteen aan de Pasta Pesto met chicken.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177732098
Weet iemand goeie site waar je geld kan lenen?
pi_177732163
Alles investeren in AlkebulanCash.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 20:56:43 #99
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177732184
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 20:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Weet iemand goeie site waar je geld kan lenen?
Ik ken wel wat opties. De betreffende instantie betaald je in salaris. Ik noem het werk. Bijkomend voordeel: je mag het houden.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177732770
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 20:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Weet iemand goeie site waar je geld kan lenen?
:')14.gif
pi_177732924
Ben klaar met de crypto..
Love is in the air!
pi_177733065
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:41 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Inhoudelijke discussies +1. Voor troep ga ik wel naar het Viva forum / ONZ fok forum.

Maar ik vind het wel prima geweest. Ik vertrek voor goed hier :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 20:03 schreef Weissmania het volgende:
Ik ben ook weg jonges

kunnen banshee, klaas en MzS lekker circlejerken met zijn drieen

:W
Ik doe met jullie mee heren. Kansloos hier
* Roellie80 stopt met volgen van de SC
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 20:19 schreef Afwazig het volgende:
Post gewoon in het algemene topic. De sc is niet meer te redden helaas.
Ik zal dat topic in de gaten blijven houden.

Nu MaGNet nog mee naar het algemente topic, misschien word het dan nog wat
pi_177733325
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 20:34 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Is het daar gezelliger dan? Misschien is kijkje komen nemen dan.

Verwacht dat we morgen dag afsluiten op 8.3K trouwens. De bekende zondag dump
kerel, daar word wel gemod.....dus bijna al jouw postings worden weggehaald.
pi_177733403
Tweakers 2.0
pi_177733462
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 21:31 schreef Predator38 het volgende:

[..]

kerel, daar word wel gemod.....dus bijna al jouw postings worden weggehaald.
Ok thanks. Niet gezellig dus
  zaterdag 10 maart 2018 @ 21:38:00 #106
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177733603
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 21:21 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

[..]

Ik doe met jullie mee heren. Kansloos hier
* Roellie80 stopt met volgen van de SC

Dat heeft natuurlijk geen zin. We moeten er samen wat van maken.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 10 maart 2018 @ 21:50:43 #107
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177734103
Bansheeboy heeft niet eens crypto's.

Hij is hier alleen om rare dingen te roepen.

Het was even grappig, nu begint het te vervelen inderdaad.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 21:53:35 #108
61320 TwztId
ja toch..
pi_177734212
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok, ik ben zelf in Kralingen op het moment. Maar die Ripple kunnen we toch voorgoed begraven man? :')

:{²
Waar in Kralingen ? Ik woon er naast, misschien dat ik iedereen een plezier doe als ik de internet kabel bij je eruit trek >:)


:P
pi_177734310
Ik erger me totaal niet aan Banshee en consorten. Er valt momenteel toch geen enkel zinnig woord over de hele cryptoverse te zeggen. Alles wat er toe doet heeft Magnet God al meerdere malen herhaald. Ik vind het wel fijn om te weten dat ik er mag zijn als ik mijn Blockfolio weer eens naar de tering zie gaan
  zaterdag 10 maart 2018 @ 22:00:41 #110
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177734455
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 21:56 schreef Frans449 het volgende:
Ik erger me totaal niet aan Banshee en consorten. Er valt momenteel toch geen enkel zinnig woord over de hele cryptoverse te zeggen. Alles wat er toe doet heeft Magnet God al meerdere malen herhaald. Ik vind het wel fijn om te weten dat ik er mag zijn als ik mijn Blockfolio weer eens naar de tering zie gaan
Ik weet dat ik van WC-eend ben, maar ik irriteer me echt helemaal niet aan Klaas of manzonderschouders, wat een geweldige nick trouwens. :D

Dat soort figureren spicen de boel een beetje op. We vullen elkaar dus aan. Mooi toch?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177734520
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 21:53 schreef TwztId het volgende:

[..]

Waar in Kralingen ? Ik woon er naast, misschien dat ik iedereen een plezier doe als ik de internet kabel bij je eruit trek >:)

:P
zoveel zijn er niet meer over in dit topic
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177734580
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 21:56 schreef Frans449 het volgende:
Ik erger me totaal niet aan Banshee en consorten. Er valt momenteel toch geen enkel zinnig woord over de hele cryptoverse te zeggen. Alles wat er toe doet heeft Magnet God al meerdere malen herhaald. Ik vind het wel fijn om te weten dat ik er mag zijn als ik mijn Blockfolio weer eens naar de tering zie gaan
Magnet God, komop zeg :')
Beetje teveel van de Waves Kool-aid gedronken?
  zaterdag 10 maart 2018 @ 22:04:54 #113
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177734599
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik weet dat ik van WC-eend ben, maar ik irriteer me echt helemaal niet aan Klaas of manzonderschouders, wat een geweldige nick trouwens. :D

Dat soort figureren spicen de boel een beetje op. We vullen elkaar dus aan. Mooi toch?

:{²
Ga elkaar lekker ergens anders aanvullen, mongolen.

Jullie hebben met z'n 3en zo'n beetje alle interessante users weggejaagd.
pi_177734634
Via wat kan ik het snelst btc kopen?
Bij coinbase duurt het een paar dagen voor het op coinbase staat.
Ik heb ook nog geen andere accounts.
Ik wil bijkopen als btc op 5600 euro staat.
pi_177734667
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:05 schreef woxxel het volgende:
Via wat kan ik het snelst btc kopen?
Bij coinbase duurt het een paar dagen voor het op coinbase staat.
Ik heb ook nog geen andere accounts.
Ik wil bijkopen als btc op 5600 euro staat.
bitonic.nl
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 22:06:28 #116
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177734673
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:05 schreef woxxel het volgende:
Via wat kan ik het snelst btc kopen?
Bij coinbase duurt het een paar dagen voor het op coinbase staat.
Ik heb ook nog geen andere accounts.
Ik wil bijkopen als btc op 5600 euro staat.
Ik heb goede ervaringen met Bitonic. Gaat snel.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 10 maart 2018 @ 22:06:54 #117
61320 TwztId
ja toch..
pi_177734694
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:05 schreef woxxel het volgende:
Via wat kan ik het snelst btc kopen?
Bij coinbase duurt het een paar dagen voor het op coinbase staat.
Ik heb ook nog geen andere accounts.
Ik wil bijkopen als btc op 5600 euro staat.
Bitonic
Bitrush
Bitmymoney
Btcdirect
Litebit
  zaterdag 10 maart 2018 @ 22:08:12 #118
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177734766
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:04 schreef SugeLucky het volgende:
Jullie hebben met z'n 3en zo'n beetje alle interessante users weggejaagd.
Waarom reken je mij mee? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177734796
Kan dat zonder legentimatie in te sturen?
pi_177734815
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:04 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Magnet God, komop zeg :')
Beetje teveel van de Waves Kool-aid gedronken?
magnet is de NLse clif high. alles kopen wat hij aanprijst.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 22:10:39 #121
61320 TwztId
ja toch..
pi_177734890
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:08 schreef woxxel het volgende:
Kan dat zonder legentimatie in te sturen?
Jep alleen je rekening verifiëren maar dat is zo gebeurd.
pi_177734948
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:09 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

magnet is de NLse clif high. alles kopen wat hij aanprijst.
Clif High is toch die reptilian die het internet afscant op emotionele woorden en daar via een of ander algoritme onleesbare rapporten van >30 pagina's mee schrijft waar echt geen touw aan vast te knopen is? Echt duidelijk een psychoot die vent.

Nee, MaGNeT is een goede vent hoor, was er slim en vroeg bij, maar heeft ook echt (bewust) veel coins gemist. Maar psychotisch is ie niet.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 22:11:59 #123
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177734955
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom reken je mij mee? :?

:{²
Ga ergens anders trollen, ik ga hier niet verder in mee.
pi_177735034
Hier een random quote uit zo'n "rapport"

quote:
2018
As modelspace is moved into March the sub sets of 'opportunity', and 'advancement',
and 'abundance' develop new supporting sets of their own, even as these same sets are
growing in support of CryptoSpace, and cryptocurrencies in general. The shift into
'advancement', and what is described as 'rampaging (slap you in the face) abundance'
are being described as 'swift' and 'certain', along with descriptors of 'sudden', and
en dit gaat dus pagina achter pagina door en mensen betalen hier honderden dollars voor. snap jij het? :?
  zaterdag 10 maart 2018 @ 22:13:51 #125
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177735043
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:08 schreef woxxel het volgende:
Kan dat zonder legentimatie in te sturen?
Weet ik niet meer zeker. Ik denk bij grotere bedragen dat je je sowieso moet legitimeren.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177735057
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:11 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Clif High is toch die reptilian die het internet afscant op emotionele woorden en daar via een of ander algoritme onleesbare rapporten van >30 pagina's mee schrijft waar echt geen touw aan vast te knopen is? Echt duidelijk een psychoot die vent.

Nee, MaGNeT is een goede vent hoor, was er slim en vroeg bij, maar heeft ook echt (bewust) veel coins gemist. Maar psychotisch is ie niet.
hij heeft altijd speciale informatie in zn 'datasets' en verkoopt rapporten ja voor veel te veel geld.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177735075
quote:
In the intersection of the 'unhinged behavior', 'breaking up (of old religions)', and 'secrets
revealed (about sins of the clerisy)', there are growing sets for a very 'public
(ripping/exposure)' of an 'old religion', as well as a 'barely adult religion'. This last set
has a 'major powerhouse' of a religion, that is described as 'born (of/in) the last
depression' being 'torn up/ripped open' with all manner of 'allegations' of ' fraud', and
'abuse', and 'trafficking', as well as 'bribery', and other 'crimes of money'. This set of new
aspect/attributes is forecasting an entertaining Summer (northern hemisphere) as the
'unglued relationships', and 'dis-fellowship' emerges into very 'public media'.
Noteworthy in these sets are aspects about the 'international reach' of this 'church', and
the 'many countries' which are being forecast as 'deciding to prosecute'.
In the 'old religions' sets we have sub sets specifically focusing on the 'magnetic form
(of the earth)' and the part that this plays in so many 'religions within science'. These sets
are suggesting that new 'understanding of the properties of magnets' will be involved in
a very large, and 'financially disturbing' schism within the greater scientific community.
There are many instances of the word 'resurgence' within these sets of the 'science
communities (academia)' coming 'unglued' over 2018.
ah, deze is dan wel weer duidelijk. ALL IN OP UNIWAVESSAAAAAAAAAAARUSHIAAAA JAJAJAJAHAHAHAHAHA

:')14.gif
pi_177735080
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:10 schreef TwztId het volgende:

[..]

Jep alleen je rekening verifiëren maar dat is zo gebeurd.
Dankje
  zaterdag 10 maart 2018 @ 22:15:10 #129
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177735085
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:14 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

hij heeft altijd speciale informatie in zn 'datasets' en verkoopt rapporten ja voor veel te veel geld.
Als het meer oplevert is het toch nooit teveel?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177735113
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:14 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

hij heeft altijd speciale informatie in zn 'datasets' en verkoopt rapporten ja voor veel te veel geld.
Ik heb dat rapport dus voor me, waar vind ik die "speciale informatie" dan? Het zijn gewoon ramblings van een psychoot.

Net zoals ene BansheeBoy, dat is ook een psychoot, maar die leeft op aandacht van andere anonieme users op een online forum. Heel sneu eigenlijk als je er bij stil staat :') Ach. Mooi om te zien dat nu bijna niemand meer op z'n gebrabbel reageert. Dan is de lol er ook snel weer af.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 22:17:26 #131
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177735164
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:11 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ga ergens anders trollen, ik ga hier niet verder in mee.
Daarom, ik heb een tijdje gedacht dat de WTC dukaat hét was! Maar je ziet het, een vage tweet en hij gaat down the drain. ik heb van 2 dingen spijt:

• Het moment van instappen
• Het bedrag waar ik mee ben ingestapt

Maar goed, achteraf kun je veel met het achterwerk van een rund.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177735241
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:15 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik heb dat rapport dus voor me, waar vind ik die "speciale informatie" dan? Het zijn gewoon ramblings van een psychoot.
dat zijn woorden van hem zelf. ik geloof er zelf ook nix van. maar daar denken grote groepen lemmingen heel anders over, die zien hem als een soort heilige.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177735289
Weten jullie nog andere sites voor gratis geld?
Vakman pur sang
  zaterdag 10 maart 2018 @ 22:24:12 #134
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177735411
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:15 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik heb dat rapport dus voor me, waar vind ik die "speciale informatie" dan? Het zijn gewoon ramblings van een psychoot.
Nou, ik ben benieuwd. Als er veel geld voor gevraagd wordt moet er vast wat onderscheidends in staan. Kan niet anders.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 10 maart 2018 @ 22:26:34 #135
61320 TwztId
ja toch..
pi_177735483
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Weten jullie nog andere sites voor gratis geld?
Ik heb al iets van 20 cent verdiend met een dinosaurus spel op Telegram.

Tis gratis :')
pi_177735684
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 21:21 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

[..]

Ik doe met jullie mee heren. Kansloos hier
* Roellie80 stopt met volgen van de SC

[..]

Ik zal dat topic in de gaten blijven houden.

Nu MaGNet nog mee naar het algemente topic, misschien word het dan nog wat
Er zijn momenten dat ik alleen maar verborgen posts zie.
Dan denk ik dat FOK! stuk is maar blijkt dat de blokkeerlijst gewoon goed z'n best doet op enkele gebruikers :P
pi_177735833
Weer een ICO die schaamteloos een logo heeft gejat :')

pi_177735884
Maar voor Universa zie ik wel een blockspace open op de kruising waar tech en future elkaar ontmoeten. Ontluikende code op een GitHub vol inspiratie. Bruisend gaan we april in waar de sterren en planeten zich zullen oplijnen voor een explosie aan nieuwe paradigms die de blockchain sustainable maken voor dit nieuwe tijdperk. De holistic approach van Alexander zorgt dat het een totaalomgeving wordt, een ecosystem met een dynamische token implementatie die z'n impact zal hebben. Universa, jaaaa.
pi_177736188
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bedankt voor je DM! Goede ICO, ga er ook wat instoppen!
Echt weer een pareltje. :) Deze gaat makkelijk meteen 10x.
pi_177736230
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok, ik ben zelf in Kralingen op het moment. Maar die Ripple kunnen we toch voorgoed begraven man? :')

:{²
Ik voelde je aanwezigheid. :{

Je hebt een mooie aura.
pi_177736290
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:48 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Echt weer een pareltje. :) Deze gaat makkelijk meteen 10x.
Waar hebben jullie het nu over?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_177736313
Ik zat nog even naar de grafieken voor Ethereum, Lisk en Waves te kijken in 2017.
Die gingen allemaal rond 10 maart in hun uptrend.

Dus mocht dat zich herhalen dan wordt het volgende week weer leuk :)
pi_177736422
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:51 schreef Gremen het volgende:

[..]

Waar hebben jullie het nu over?
DM
pi_177736504
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:51 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zat nog even naar de grafieken voor Ethereum, Lisk en Waves te kijken in 2017.
Die gingen allemaal rond 10 maart in hun uptrend.

Dus mocht dat zich herhalen dan wordt het volgende week weer leuk :)
We zijn op dit moment te afhankelijk van wat BTC doet. Die moet dan ook stijgen niet?
pi_177736666
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:56 schreef BadVlad het volgende:

[..]

We zijn op dit moment te afhankelijk van wat BTC doet. Die moet dan ook stijgen niet?
Dat helpt.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 23:03:49 #146
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177736741
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:49 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik voelde je aanwezigheid. :{

Je hebt een mooie aura.
Het respect is weer nagenoeg wederzijds. Heb net een bord spaghetti achter de kiezen. Wat veldsla en rucola er bovenop en je bent weer zo krols als een windhond.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177736910
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:09 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

magnet is de NLse clif high. alles kopen wat hij aanprijst.
Zie je wel! Die man verdient een standbeeld
  zaterdag 10 maart 2018 @ 23:21:11 #148
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177737260
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:56 schreef BadVlad het volgende:

[..]

We zijn op dit moment te afhankelijk van wat BTC doet.
bron?
pi_177737303
Kut BTC.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177737529
Als ik nu m'n alt inwissel in btc.
En ik koop ze terug als btc is gestegen. Heb ik dan meer alt?
pi_177737856
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:31 schreef woxxel het volgende:
Als ik nu m'n alt inwissel in btc.
En ik koop ze terug als btc is gestegen. Heb ik dan meer alt?
Wel als je ze voor minder sat koopt dan dat je ze verkocht hebt.

Dat zie je gauw genoeg zodra je een buy order wilt plaatsen en het aantal dat je wilt kopen hoger is dan dat je verkocht hebt.
Anders niet doen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 maart 2018 @ 23:51:17 #152
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177737874
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:31 schreef woxxel het volgende:
Als ik nu m'n alt inwissel in btc.
En ik koop ze terug als btc is gestegen. Heb ik dan meer alt?
Nee.

Dat hangt niet (direct) van de koers van BTC af, maar van hoeveel BTC je alt waard is.

Als je vandaag een alt verkoopt voor 0.0001BTC en morgen is het nog steeds 0.0001BTC dan maakt het helemaal niks uit wat de koers van BTC is. Je alt blijft 0.0001BTC of 1BTC nu $5000, $10000 of $20000 waard is.

In praktijk is het vaak zo dat als BTC flink stijgt de alts meestal even dalen, maar zou er niet op gokken.
pi_177737992
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 20:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee lan, blijf :) Zit ik hier straks in mijn eentje met die mafkezen. BTC op $5000, VEN max $12 EOY ....
broer...
  zondag 11 maart 2018 @ 00:07:39 #154
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_177738088
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:36 schreef Gehrman het volgende:
Weer een ICO die schaamteloos een logo heeft gejat :')

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En het font 'geleend' van ontwikkelaar Crytek. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_177738159
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:51 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee.

Dat hangt niet (direct) van de koers van BTC af, maar van hoeveel BTC je alt waard is.

Als je vandaag een alt verkoopt voor 0.0001BTC en morgen is het nog steeds 0.0001BTC dan maakt het helemaal niks uit wat de koers van BTC is. Je alt blijft 0.0001BTC of 1BTC nu $5000, $10000 of $20000 waard is.

In praktijk is het vaak zo dat als BTC flink stijgt de alts meestal even dalen, maar zou er niet op gokken.
Oké.
T blijft lastig om de dollar waarde of zelfs euro waarde er bij weg te denken.
Moet er erg aan wennen om alleen naar de sats te kijken.
pi_177738769
Nog iets gemist hier?
pi_177739179
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 00:34 schreef BakkenKappen het volgende:
Nog iets gemist hier?
Nope, moven naar general topic om trolls te ontkomen.
  zondag 11 maart 2018 @ 01:24:23 #158
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177739635
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 00:34 schreef BakkenKappen het volgende:
Nog iets gemist hier?
ja
  zondag 11 maart 2018 @ 02:27:22 #159
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_177740018
Ik heb begin januari uitgecashed en ik heb deze SC sindsdien (bewust) gelaten voor wat het was maar dit topic was genot. Wat een heerlijke bak ellendige kutposts zo op de zaterdagnacht. Mijn dank.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_177740043
pi_177740238
Er moet echt wat gebeuren, er zijn veel te veel ICOS,coins, en scams en het worden er alleen maar meer.

Dat doet me alleen maar denken dat de echte crash nog moet komen.
  zondag 11 maart 2018 @ 07:49:32 #162
61320 TwztId
ja toch..
pi_177740559
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 06:16 schreef Jed1Gam het volgende:
Er moet echt wat gebeuren, er zijn veel te veel ICOS,coins, en scams en het worden er alleen maar meer.

Dat doet me alleen maar denken dat de echte crash nog moet komen.
ICOs moeten ze gewoon compleet verbieden (voorlopig tot strenge regulering), iedereen met een (kut)idee doet een ico en pakt miljoenen.

Als ze gewoon ouderwets geld moeten lenen bij de bank oid om iets op te starten dan denken ze wel 10x na, zo filter je alle troep eruit.

Nu kan je gewoon zonder risico iets beginnen en mocht het falen ben je alsnog rijk :')
pi_177740617
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 07:49 schreef TwztId het volgende:

[..]

ICOs moeten ze gewoon compleet verbieden (voorlopig tot strenge regulering), iedereen met een (kut)idee doet een ico en pakt miljoenen.

Als ze gewoon ouderwets geld moeten lenen bij de bank oid om iets op te starten dan denken ze wel 10x na, zo filter je alle troep eruit.

Nu kan je gewoon zonder risico iets beginnen en mocht het falen ben je alsnog rijk :')
Hoe wil je dat "verbieden" aanpakken dan?

Burgers verbieden om mee te doen aan een ICO wordt hem al niet, als je BTC of ETH kan kopen kan je die anoniem in een ICO stoppen en krijg je weer anonieme tokens terug uit de ICO die je dan vaak ook nog via een DEX kan verkopen voor... BTC of ETH... Een blockchain houdt niet op met werken zodra je de grens over gaat.

En het organiseren van een ICO kan je plaatselijk verbieden maar dan zijn er nog 200 landen om naar uit te wijken. Je zal dan alle landen op 1 lijn moeten krijgen.
  zondag 11 maart 2018 @ 08:08:02 #164
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_177740627
Dag 3: ik heb nog steeds het vermoeden heb dat het een shitstorm is, maar ik voel mij rustiger door niet te kijken naar de cryptocijfertjes.

Ik ben tevens ook een hodler, dus daytrading met alerts en stoplosses doe ik niet aan, vandaar dat ik ook niet dagelijks hoef te checken. :)
pi_177740732
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hoe wil je dat "verbieden" aanpakken dan?

Burgers verbieden om mee te doen aan een ICO wordt hem al niet, als je BTC of ETH kan kopen kan je die anoniem in een ICO stoppen en krijg je weer anonieme tokens terug uit de ICO die je dan vaak ook nog via een DEX kan verkopen voor... BTC of ETH... Een blockchain houdt niet op met werken zodra je de grens over gaat.

En het organiseren van een ICO kan je plaatselijk verbieden maar dan zijn er nog 200 landen om naar uit te wijken. Je zal dan alle landen op 1 lijn moeten krijgen.
Daar zit wat in. Reguleren zal bijna globaal moeten. Toch denk ik dat wanneer grootmachten echt last krijgen van blockchain, dit wordt opgelost door een geheime dienst te voorzien van een aantal miljard en de hele markt te laten klappen.
Heropstarten Kun je dan veel beter reguleren.
Vakman pur sang
pi_177740804
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Daar zit wat in. Reguleren zal bijna globaal moeten. Toch denk ik dat wanneer grootmachten echt last krijgen van blockchain, dit wordt opgelost door een geheime dienst te voorzien van een aantal miljard en de hele markt te laten klappen.
Heropstarten Kun je dan veel beter reguleren.
Als je de blockchain echt dwars wil liggen zal je de internetkabels naar het buitenland moeten doorhakken :P

En dan is er altijd nog Nexus... en zal je het oude Starwars programma uit de mottenballen moeten halen...
pi_177740910
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als je de blockchain echt dwars wil liggen zal je de internetkabels naar het buitenland moeten doorhakken :P

En dan is er altijd nog Nexus... en zal je het oude Starwars programma uit de mottenballen moeten halen...
Of hele grote miningpools opzetten en alles dwarszitten en trollen :D
pi_177740968
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 02:27 schreef VeX- het volgende:
Ik heb begin januari uitgecashed en ik heb deze SC sindsdien (bewust) gelaten voor wat het was maar dit topic was genot. Wat een heerlijke bak ellendige kutposts zo op de zaterdagnacht. Mijn dank.
Je had 3000 euro ofzo toch? Gefeliciteerd.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 11 maart 2018 @ 09:24:29 #169
61320 TwztId
ja toch..
pi_177741200
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hoe wil je dat "verbieden" aanpakken dan?

Burgers verbieden om mee te doen aan een ICO wordt hem al niet, als je BTC of ETH kan kopen kan je die anoniem in een ICO stoppen en krijg je weer anonieme tokens terug uit de ICO die je dan vaak ook nog via een DEX kan verkopen voor... BTC of ETH... Een blockchain houdt niet op met werken zodra je de grens over gaat.

En het organiseren van een ICO kan je plaatselijk verbieden maar dan zijn er nog 200 landen om naar uit te wijken. Je zal dan alle landen op 1 lijn moeten krijgen.
Hoe zit dat met die Amerikanen dan, die kunnen toch aan bijna geen een ICO meedoen ?

Maar goed ik heb geen idee, tis meer mijn mening en de hoe of wat is niet voor mij weggelegd. Ik vind ICOs echt de rotte appel in de Crypto.
  zondag 11 maart 2018 @ 09:31:30 #170
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177741272
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 09:24 schreef TwztId het volgende:

[..]

Hoe zit dat met die Amerikanen dan, die kunnen toch aan bijna geen een ICO meedoen ?

Maar goed ik heb geen idee, tis meer mijn mening en de hoe of wat is niet voor mij weggelegd. Ik vind ICOs echt de rotte appel in de Crypto.
Probleem is de grote hoeveelheid waar niet meer door te komen is. Aan de andere kant is het zo dat áls je een ICO te pakken hebt die leuk gaat lopen, je spekkoper bent. Het is een hele mooie manier om voor weinig inleg een grote slag te slaan.
  zondag 11 maart 2018 @ 10:40:16 #171
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_177742096
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je had 3000 euro ofzo toch? Gefeliciteerd.
Voor 3k kom ik mn (crypto)bed niet eens uit mien jong. Daar zou ik blockfolio niet eens voor refreshen.

[ Bericht 2% gewijzigd door VeX- op 11-03-2018 10:46:29 ]
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Moderator zondag 11 maart 2018 @ 11:26:47 #172
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177742725
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 06:16 schreef Jed1Gam het volgende:
Er moet echt wat gebeuren, er zijn veel te veel ICOS,coins, en scams en het worden er alleen maar meer.

Dat doet me alleen maar denken dat de echte crash nog moet komen.
Denk ook dat de echte crash nog altijd moet komen. Er zijn zó veel shitcoins.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177742728
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Denk ook dat de echte crash nog altijd moet komen. Er zijn zó veel shitcoins.
HUH WAS JIJ EERST NIET BLAUW?
  Moderator zondag 11 maart 2018 @ 11:27:17 #174
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177742734
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:27 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

HUH WAS JIJ EERST NIET BLAUW?
Blauw is een staat, geen kleur.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177742746
quote:
6s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Blauw is een staat, geen kleur.
Ah vandaar die state channels zoals LN, Raiden en Trinity :P
  zondag 11 maart 2018 @ 11:36:38 #176
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_177742892
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik wens je al het goede toe totdat je anderen begon uit te lachen. Toen mocht je van mij een zware griep krijgen. Maar goed enige wat je bewijst is dat noobies ook wel eens geluk hebben :)
Ik lachte om het niveau van sommige posts in deze SC. Omdat ik het getroll en gekut stiekem wel grappig vond zo op de late avond. Het ging nergens meer over. Dat ik anderen zat uit te lachen, behalve om iets anders dan hun kutposts, dat maak jij ervan. Nergens voor nodig zo verzuurd.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_177742946
quote:
Nederlandse regels voor cryptomunten in de maak?

Bitcoin
Zijn er binnenkort Nederlandse regels voor cryptomunten? Het lijkt er op. Minister Hoekstra van Financiën heeft een brief met beleidsvoornemens rondom cryptomunten naar de Tweede Kamer gestuurd. Daarin maakt hij duidelijk dat hij van plan is maatregelen te nemen om de cryptohandel te reguleren. Maar ook dat daar tijd voor nodig is en internationale afstemming.

Hoe ziet de minister de Nederlandse regels voor cryptomunten?
minister de Nederlandse regels voor cryptomuntenIn de brief schetst de minister het huidige markt voor cryptocurrency. Hij beschrijft zaken als de handel in cryptovaluta en Initial Coin Offerings (ICO’s). Maar ook de handel in afgeleide producten als Bitcoin futures en binaire opties. Hoewel hij risico’s schetst en aangeeft consumenten te willen beschermen tegen deze risico’s, worden in de brief twee dingen duidelijk:

De minister gaat niet voor specifiek Nederlandse regels voor cryptomunten. Hij geeft aan dat die te makkelijk internationaal omzeild kunnen worden en richt zijn aandacht dus op het binnen Europa vaststellen van regels voor cryptomunten en de handel in die munten. Niet onbelangrijk is dat de minister expliciet stelt dat maatregelen proportioneel moeten zijn. Dus niet overdreven beperkend.
Ook maakt hij duidelijk dat een verbod niet aan de orde is. Ook al omdat het niet te handhaven is vanwege het internationale karakter van de handel in Bitcoins en andere digitale coins en tokens.
Omdat de internationale afstemming wel degelijk tijd in beslag zal nemen, noemt de minister al wel een aantal korte termijn maatregelen binnen Nederland. Dan moeten we denken aan extra regels voor de aankoop van cryptomunten via creditcards en beperkingen aan de reclamemogelijkheden voor de afgeleide producten. Maar ook aan handhaving van strenge witwasregels voor coin exchanges. En oh ja, je moet in ons land belasting betalen op je winsten met cryptomunten.

Nederlandse regels voor cryptomunten hebben goede kanten
Hoewel veel geïnteresseerden in de cryptohandel vrije denkers zijn die het liefst zonder regels aan de slag gaan – de oorspronkelijke filosofie achter de Bitcoin – zijn de regels natuurlijk wel begrijpelijk. Voor beginnende belegger in cryptomunten is het wel handig om beschermd te worden tegen bijvoorbeeld onbetrouwbare exchanges. Tegelijkertijd zijn er ook echte voordelen op de iets langere termijn. Als deze markt eenmaal goed georganiseerd is, zal hij ook veel toegankelijker worden. Toegankelijkheid trekt meer deelnemers en daarmee zal er weer meer vraag naar en gebruik van de munten ontstaan. Iets dat vrijwel altijd goed is voor de prijsontwikkeling.

Cijfers over de Nederlandse cryptomunten handel
Op dit ogenblik zijn er volgens de toelichting bij de brief ruim een half miljoen Nederlanders ingestapt in Bitcoins en andere coins. De meesten deden dat vorig jaar. Ze hebben samen een kleine miljard euro geïnvesteerd. Die miljard was op het hoogtepunt (zo rond de jaarwisseling) verviervoudigd, maar zakte daarna weer in. En dom zijn de kopers over het algemeen niet, 2 op de 3 is hoger opgeleid (hbo en hoger). Wel zijn cryptomunten investeerders wat jonger dan de gemiddelde belegger. Gemiddeld zijn ze 38 jaar, terwijl de gemiddelde aandelenbezitter 51 is.
jE KAN NU NOG JE SHIT VERKOPEN

ik heb jullie weer gewaardschuwd
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177743277
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:40 schreef klaasweetalles het volgende:
En oh ja, je moet in ons land belasting betalen op je winsten met cryptomunten.

Dit klopt niet. Of je winst of verlies hebt is irrelevant voor de belasting die je moet betalen.
  zondag 11 maart 2018 @ 12:05:51 #179
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_177743351
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

jE KAN NU NOG JE SHIT VERKOPEN

ik heb jullie weer gewaardschuwd
Feyenoord wordt geen kampioen, je kan beter je geld ergens anders in stoppen.

Ik heb je gewaarschuwd
  zondag 11 maart 2018 @ 12:06:15 #180
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177743359
Crypto, het is een belangrijke bijzaak. Maar laten we het aub niet ons leven laten beïnvloeden.

Investeer in een degelijk en voedzaam ontbijt. Olijven, eieren, vers brood.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177743387
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:05 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Feyenoord wordt geen kampioen, je kan beter je geld ergens anders in stoppen.

Ik heb je gewaarschuwd
Hoe gaat het met het niet checken vna de prijzen?
pi_177743628
“Handel wordt niet verboden”

Klaas: verkoop al je shit

Ben je dan een mongool of ben je dan een mongool?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177743776
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
“Handel wordt niet verboden”

Klaas: verkoop al je shit

Ben je dan een mongool of ben je dan een mongool?
domme clown

in azie gaan er vergaande maatregelen komen om die shit te verbieden het komende jaar
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177743918
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:30 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

domme clown

in azie gaan er vergaande maatregelen komen om die shit te verbieden het komende jaar
Je snapt er weer eens geen ene kut van. Kan je niet gewoon optyfen uit dit topic? Je hield je afgelopen weken na dat geblèr van je aardig koest, misschien moeten we maar weer terug naar 20k zodat je op zekers weg blijft :W
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 maart 2018 @ 12:40:33 #185
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177743942
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:30 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

domme clown

in azie gaan er vergaande maatregelen komen om die shit te verbieden het komende jaar
Fucking klapjosti, China maakt juist net bekend dat ze het langzamerhand gaan reguleren en niet van plan zijn om aan een verbod vast te houden. Leer gewoon een lezen kut kop.
pi_177743951
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je snapt er weer eens geen ene kut van. Kan je niet gewoon optyfen uit dit topic? Je hield je afgelopen weken na dat geblèr van je aardig koest, misschien moeten we maar weer terug naar 20k zodat je op zekers weg blijft :W
lijkt me sterk

het gaat de komende 8 weken naar de 5k

misschien kan jij dan weer met je domme koppie en je zware verlies in een hoekie gaan zitten
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177743979
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:40 schreef Kyran het volgende:

[..]

Fucking klapjosti, China maakt juist net bekend dat ze het langzamerhand gaan reguleren en niet van plan zijn om aan een verbod vast te houden. Leer gewoon een lezen kut kop.
ik heb connecties met de minister van handel in China, de heer fan hin wang. Die vertelde mij andere dingen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177743982
tyfus quotes

  Moderator / Redactie Sport zondag 11 maart 2018 @ 12:42:31 #189
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177743996
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik heb connecties met de minister van handel in China, de heer fan hin wang. Die vertelde mij andere dingen.
Ik heb connecties met je moeder, die wist mij ook één en andere te vertellen over jou.
pi_177744001
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik heb connecties met de minister van handel in China, de heer fan hin wang. Die vertelde mij andere dingen.
Ik heb connecties met je moeder en die vertelde me ook andere dingen.

En nu tjeften kutkakkerlak
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177744004
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik heb connecties met je moeder, die wist mij ook één en andere te vertellen over jou.
ik heb connecties met je zus
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 maart 2018 @ 12:42:56 #192
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177744007
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik heb connecties met je moeder en die vertelde me ook andere dingen.

En nu tjeften kutkakkerlak
#TeamBBQ

Lig dubbel hier _O-
pi_177744009
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik heb connecties met je moeder en die vertelde me ook andere dingen.

En nu tjeften kutkakkerlak
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik heb connecties met je moeder, die wist mij ook één en andere te vertellen over jou.
HUUUUHHH een bug in de Matrix.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 maart 2018 @ 12:43:39 #194
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177744024
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik heb connecties met je zus
Laat haar even contact opnemen, wil haar wel eens ontmoeten dan :D
pi_177744037
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

#TeamBBQ

Lig dubbel hier _O-
GMTA

Klaas is de enige die zo denkt

Klaas is geen great mind

Wees niet zoals Klaas :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177744051
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:43 schreef Kyran het volgende:

[..]

Laat haar even contact opnemen, wil haar wel eens ontmoeten dan :D
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177744060
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als dat mijn zus was zou ik serieus overwegen om naar Urk te verhuizen.

Grapje natuurlijk
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 maart 2018 @ 12:46:50 #198
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177744079
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:45 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Als dat mijn zus was zou ik serieus overwegen om naar Urk te verhuizen.

Grapje natuurlijk
Je zou de moeite niet eens nemen om naar Urk te verhuizen :D
  zondag 11 maart 2018 @ 12:56:05 #200
61320 TwztId
ja toch..
pi_177744272
Het enigste voordeel aan een dalende koers is Klaasje pesten _O-
pi_177744331
Iemand een idee waarom het nu ineens zo rap omhoog gaat?
pi_177744385
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:59 schreef Raskolnikow het volgende:
Iemand een idee waarom het nu ineens zo rap omhoog gaat?
POMPEN MATTIE
pi_177744394
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:59 schreef Raskolnikow het volgende:
Iemand een idee waarom het nu ineens zo rap omhoog gaat?
JE MOËT KEIHARD POMPEN
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 11 maart 2018 @ 13:04:10 #204
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_177744418
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:07 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Hoe gaat het met het niet checken vna de prijzen?
Goed! Zie vorige pagina :)

Nu heb ik meer tijd om alwetende Klaas te irriteren. Ik zou graag eens een biertje met hem willen drinken, volgens mij kunnen we goeie gesprekken hebben. :D
pi_177744480
Dd boot vertrekt!
  zondag 11 maart 2018 @ 13:11:58 #206
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_177744592
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 13:06 schreef Dwaalboy het volgende:
Dd boot vertrekt!
Ik zit al een paar dagen bij een raket, ik heb geen idee wanneer die vertrekt.
Hoe ver de raket gaat.

Of dat ik wel bij een raket zit...
pi_177744635
Vanaaf alweer rond 9500
pi_177744639
Pompen hop hop
pi_177744709
''GOLDMAN SACHS GAAT INVESTEREN IN CRYPTO''

Grapje.
  zondag 11 maart 2018 @ 13:19:30 #210
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_177744743
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 13:17 schreef DSVM het volgende:
''GOLDMAN SACHS GAAT INVESTEREN IN CRYPTO''
Sowieso kopen iedereen!
pi_177744770
Crazy pump wel >:)
pi_177745034
Ik zie nergens nieuws waardoor ik dit snap. Dat irriteert me mateloos.
pi_177745063
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 13:34 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik zie nergens nieuws waardoor ik dit snap. Dat irriteert me mateloos.
Manipulatie.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177745086
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 13:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Manipulatie.
Op wel hele grote schaal dan.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 maart 2018 @ 13:39:31 #215
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177745143
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 13:34 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik zie nergens nieuws waardoor ik dit snap. Dat irriteert me mateloos.
Dit is dus het irritante. Omhoog of omlaag, het is nergens op gebaseerd lijkt het :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 maart 2018 @ 13:43:49 #216
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177745241
Iedereen nu FOMO en dan vanavond weer binnen een minuut $500 er af.
pi_177745428
Mooooohooooon!!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 11 maart 2018 @ 13:58:37 #218
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177745523
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 13:17 schreef DSVM het volgende:
''GOLDMAN SACHS GAAT INVESTEREN IN CRYPTO''

Grapje.
Die hebben poliniex al gekocht, oud nieuws
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177745559
quote:
Binance looft 250.000$ uit voor het vinden van de trading bot hackers
11 maart 2018 RoubaintoN
Afgelopen woensdag werd de cryptowereld opgeschud door een vermeende Binance hack. Nu werd Binance zelf niet gehackt maar bepaalde accounts zijn wel het slachtoffer van phishing geworden, waardoor er toch cryptobezit van klanten verloren is gegaan. Binance looft nu 250.000$ uit voor tips die leiden tot de arrestatie van deze hackers.

Dit is te lezen in een blogpost vanuit het Binance team op Medium, die op zijn beurt weer werd aangekondigd op Twitter.


binance

@binance_2017
#Binance Hacker Bounty has just been announced.

Even though the hacking attempt against Binance on March 7th was not successful, it was clear it was a large-scale, organized effort. This needs to be addressed.https://medium.com/binanc(...)-bounty-58845d860afd

10:58 - 11 mrt. 2018

Binance Hacker Bounty – Binanceexchange – Medium
To ensure a safe crypto community, we can’t simply play defense.

medium.com
2.180
1.007 mensen praten hierover
Informatie over Twitter Ads en privacy
De 250.000$ wordt uitbetaalt in Binance Coin (BNB). De cryptocurrency die hoort bij het totale Binance project. Het blijft niet alleen bij beloningen voor deze ene hack. De exchange heeft ook meteen aangekondigd dat het maar liefst 10 miljoen dollar gaat reserveren voor toekomstige beloningen die leiden tot de arrestatie van mensen die pogen het bedrijf te hacken.

Daarnaast wordt ook meteen een oproep gedaan aan andere exchanges en ze geven aan elke samenwerking te zullen aan gaan.

Zogeheten hack-bounties worden wel vaker preventief ingezet. Als mensen erin slagen een bedrijf te hacken en dit netjes melden krijgen ze hiervoor een (rijkelijke) beloning. Dit zorgt ervoor dat het bedrijf een lek kan dichten en het geeft kundige ‘hackers’ een bron van inkomsten terwijl ze er een bedrijf een gunst mee doen.

Het actief opsporen van hackers en daarvoor beloningen uitloven is iets wat wij nog niet eerder hebben gezien in de cryptowereld. Het is naar alle waarschijnlijkheid een stevige motivatie voor mensen die ook maar iets van deze praktijk afweten. Het is namelijk geen misselijke beloning en zorgt wellicht ook voor een preventieve functie. Hackers gaan namelijk gewoon de gevangenis in als ze gepakt worden maar dit soort zaken worden uitbesteed aan de politie/recherche voor wie het een bijna onmogelijke taak is om dit uit te vogelen.

Het is aannemelijker dat iemand die dicht bij deze hack zit, of er via-via van gehoord heeft dat hij of zij deze 250.000$ wil opstrijken en op die manier de hackers aangeeft.
Ik weet zeker dat binance zelf er achter zit

maar even de aandacht afleiden ......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177745611
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En dan zijn er nog mensen die zeuren over het niveau van de posts hier. :9~
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177745819
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 14:00 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat binance zelf er achter zit

maar even de aandacht afleiden ......
Klaas, waarom gaat het ineens zo omhoog?
pi_177746243
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 14:13 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Klaas, waarom gaat het ineens zo omhoog?
Omdat het gewoon een schertsvertoning is van manipuleren van de markt

waarschijnlijk weer een groep speculanten die gezemenlijk grote aantallen nu weer aan het opkopen is in de hoop de koers naar de 10000 te tillen en weer te cashen bij die koers
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 11 maart 2018 @ 14:52:40 #223
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_177746813
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:35 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Je bent niet geloofwaardig, en je eetgewoonten wekken mijn interesse ook niet. Ik had je allang eruit geschopt.

Edit: dat negeren schiet ook niet op. Blijft enkel maar topic troep droppen hier. En die kutsmoes van dat de SC's éen speciale status hebben wordt ik ook wel moe van.
Ga toch zelf weg; je bent hier duidelijk niet geschikt voor.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_177747541
gvd ik opende de koersen en zag alleen maar groen

ik schrok me rot :')

hoop dat het na vandaag weer gaat bloeden
pi_177747565
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2018 15:16 schreef Dimachaerus het volgende:
gvd ik opende de koersen en zag alleen maar groen

ik schrok me rot :')

hoop dat het na vandaag weer gaat bloeden
Wat nee
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177747594
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 15:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wat nee
sale kan me niet lang genoeg duren
  zondag 11 maart 2018 @ 15:26:44 #227
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_177747776
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:59 schreef Raskolnikow het volgende:
Iemand een idee waarom het nu ineens zo rap omhoog gaat?
Omdat het te laag stond.

Gewoon wachten tot mei/juni boys and girls, dit blijkt een terugkerend patroon wanneer je naar de voorgaande jaren kijkt.

Zal er binnenkort eens een klein overzicht van maken.
pi_177747801
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2018 15:26 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Omdat het te laag stond.

Gewoon wachten tot mei/juni boys and girls, dit blijkt een terugkerend patroon wanneer je naar de voorgaande jaren kijkt.

Zal er binnenkort eens een klein overzicht van maken.
HODL HODL
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 11 maart 2018 @ 15:31:01 #230
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_177747900
quote:
Die trend volgt gewoon de koers.

Als de accumulatie fase straks weer voorbij is en er een stabiele groei terug komt zul je zien dat er ook weer een trending piek on google trends komt. Want dan zijn er ineens berichten dat crypro uit de dood is herezen. Alleen hoop ik echt niet dat de politiek op uit is om het te verbieden, want dan komt de koers er nooit meer boven op.

Voor nu op kort termijn is het janken met de pet op ja, mee eens en vind het ook shit.

[ Bericht 5% gewijzigd door Apekoek op 11-03-2018 15:36:42 ]
pi_177748281
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 15:18 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

sale kan me niet lang genoeg duren
Stalen ballen deze kerel, klasse hoor _O_
  zondag 11 maart 2018 @ 15:52:05 #232
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_177748565
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 15:31 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Die trend volgt gewoon de koers.

Als de accumulatie fase straks weer voorbij is en er een stabiele groei terug komt zul je zien dat er ook weer een trending piek on google trends komt. Want dan zijn er ineens berichten dat crypro uit de dood is herezen. Alleen hoop ik echt niet dat de politiek op uit is om het te verbieden, want dan komt de koers er nooit meer boven op.

Voor nu op kort termijn is het janken met de pet op ja, mee eens en vind het ook shit.
Natuurlijk gaan overheden dit niet verbieden. Ze kunnen nu elke transactie, van iedere persoon, tot in detail volgen; de droom van elke overheid (dus precies het tegenovergestelde van wat oorspronkelijk de bedoeling was).
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  zondag 11 maart 2018 @ 15:57:44 #233
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_177748738
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 15:52 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Natuurlijk gaan overheden dit niet verbieden. Ze kunnen nu elke transactie, van iedere persoon, tot in detail volgen; de droom van elke overheid (dus precies het tegenovergestelde van wat oorspronkelijk de bedoeling was).
Zuid korea en VS zijn bezig met reguleren en dus niet verbieden dat is al heel wat. Alleen moet meneer Wopke eens wat moderner worden.
pi_177748778
Even gewoon een simpele vraag van iemand met weinig kennis van cryptocurrencies.
Waar moet je vooral kennis van hebben om winstgevend te kunnen kopen en verkopen?
pi_177748786
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:59 schreef Raskolnikow het volgende:
Iemand een idee waarom het nu ineens zo rap omhoog gaat?
De bots kopen weer in,zodat ze morgen weer kunnen dumpen.
pi_177748850
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 15:59 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Even gewoon een simpele vraag van iemand met weinig kennis van cryptocurrencies.
Waar moet je vooral kennis van hebben om winstgevend te kunnen kopen en verkopen?
een boek lezen over beleggen in het algemeen is geen slecht idee

en vooraf weten wat je doel is en op welke termijn je dit wil realiseren

zodat je niet bij elke dip in paniek raakt
  zondag 11 maart 2018 @ 16:02:26 #237
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_177748865
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 15:59 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Even gewoon een simpele vraag van iemand met weinig kennis van cryptocurrencies.
Waar moet je vooral kennis van hebben om winstgevend te kunnen kopen en verkopen?
Het liefst zo min mogelijk kennis en emotie.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_177748948
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 16:01 schreef Weissmania het volgende:

[..]

een boek lezen over beleggen in het algemeen is geen slecht idee

en vooraf weten wat je doel is en op welke termijn je dit wil realiseren

zodat je niet bij elke dip in paniek raakt
Oke ja holden of hodl wat dan ook
En als je de basis van beleggen kent en niet in paniek raakt bij elke dip? Maar zeg maar als het op een laag punt is wil kopen en dus weet dat het laag is en op een hoog punt wil kopen omdat je weet dat het hoog is.
Vraag het vooral omdat ik zoveel lees erover dat crypto's zo anders zijn dan aandelen, erg volatiel en dat niet alle normale beleggingsregels daarom er op van toepassing zijn?
pi_177748979
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 16:04 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Oke ja holden of hodl wat dan ook
En als je de basis van beleggen kent en niet in paniek raakt bij elke dip? Maar zeg maar als het op een laag punt is wil kopen en dus weet dat het laag is en op een hoog punt wil kopen omdat je weet dat het hoog is.
Vraag het vooral omdat ik zoveel lees erover dat crypto's zo anders zijn dan aandelen, erg volatiel en dat niet alle normale beleggingsregels daarom er op van toepassing zijn?
Zoveel anders is het niet
pi_177749002
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 16:05 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Zoveel anders is het niet
Oke nou ja dat is ook wel goed om te weten, dus dankje
pi_177749070
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 16:06 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Oke nou ja dat is ook wel goed om te weten, dus dankje
Geloof je in een product, bedrijf, coin, visie

waarom heb je er vertrouwen in?

dan kan je holden of verkopen

verdiep je er in, lees de opzet van een coin, de whitepapers, het team, de toepasbaarheid en kijk er kritisch naar
en natuurlijk is de markt heel labiel
maar als je weet wat je doet heb je er minder last van en slaap je beter
pi_177749198
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 16:09 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Geloof je in een product, bedrijf, coin, visie

waarom heb je er vertrouwen in?

dan kan je holden of verkopen

verdiep je er in, lees de opzet van een coin, de whitepapers, het team, de toepasbaarheid en kijk er kritisch naar
en natuurlijk is de markt heel labiel
maar als je weet wat je doet heb je er minder last van en slaap je beter
Dank je, wat je zegt klinkt logisch en is min of meer ook wat ik dacht. Probeerde alleen even te kijken of er nog extra dingen zijn die ik sowieso niet weet. 30 seconden typen kan nooit kwaad en is het proberen waard of niet? :p
pi_177750122
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 15:59 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Even gewoon een simpele vraag van iemand met weinig kennis van cryptocurrencies.
Waar moet je vooral kennis van hebben om winstgevend te kunnen kopen en verkopen?
https://www.reddit.com/r/BitcoinMarkets/

Deze Reddit is in feite wel een handig startpunt om wat bekender te geraken met traden, definities en mogelijke strategieën.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_177751623
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 16:42 schreef chroestjov het volgende:

[..]

https://www.reddit.com/r/BitcoinMarkets/

Deze Reddit is in feite wel een handig startpunt om wat bekender te geraken met traden, definities en mogelijke strategieën.
Sowieso is reddit een goed startpunt voor crypto imo.
pi_177752226
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 17:50 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Sowieso is reddit een goed startpunt voor crypto imo.
Ik heb altijd wat moeite om mijn weg te vinden op reddit. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 11 maart 2018 @ 18:40:14 #246
61320 TwztId
ja toch..
pi_177752502
Las op Telegram al veel mensen die zich voorbereid hadden op de 18.00 dump haha..

Die complot theorieën kunnen ook allemaal weer de deur uit. >:)
pi_177752754
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 18:40 schreef TwztId het volgende:
Las op Telegram al veel mensen die zich voorbereid hadden op de 18.00 dump haha..

Die complot theorieën kunnen ook allemaal weer de deur uit. >:)
KEIHARD rekt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177752777
Groene candles genot.
pi_177752859
Rocket
pi_177752869
Bam hup vannacht weer boven de 10k
pi_177752933
Ik bezit veel bitcoin cash.. waarom gaat die zo up?
pi_177752970
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 18:56 schreef Dwaalboy het volgende:
Ik bezit veel bitcoin cash.. waarom gaat die zo up?
Roger Ver pump en dump scheme
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177753268
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 18:40 schreef TwztId het volgende:
Las op Telegram al veel mensen die zich voorbereid hadden op de 18.00 dump haha..

Die complot theorieën kunnen ook allemaal weer de deur uit. >:)
Nee logisch mt-cocks mag niet meer traden met BTC vd rechter.
Vakman pur sang
pi_177753881
WE GAAN OMHOOG OMHOOG OMHOOG *O* *O* *O*
pi_177753915
Ik ga even mijn koffer pakken, destination MOOOOONNNNNN
  zondag 11 maart 2018 @ 19:40:41 #256
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177754038
Jullie staan in een lift zeker.
pi_177754056
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2018 19:40 schreef hodlwave het volgende:
Jullie staan in een lift zeker.
:P

Even aan mijn huissleutel ruiken.
  zondag 11 maart 2018 @ 19:43:11 #258
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177754089
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 19:41 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

:P

Even aan mijn huissleutel ruiken.
Had je het ergens ingestopt waar het normaal gesproken niet hoort te zitten?
  zondag 11 maart 2018 @ 19:44:01 #259
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177754111
We gaan echt omhoog. :{ WTF? Wat is er aan de hand? :o

:')
pi_177754120
shitcoin cash opeens moon, raar
  zondag 11 maart 2018 @ 19:45:24 #261
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177754151
Zal tijd worden. Bij het naderen van een rood stoplicht denk je al aan crypto.
pi_177754165
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 18:56 schreef Dwaalboy het volgende:
Ik bezit veel bitcoin cash.. waarom gaat die zo up?
hopelijk weet je ze op tijd te lozen
pi_177754360
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 19:44 schreef hodlwave het volgende:
We gaan echt omhoog. :{ WTF? Wat is er aan de hand? :o

:')
Vorig jaar ook op zelfde datum.
Laten we hopen... :P
  zondag 11 maart 2018 @ 20:00:15 #264
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_177754515
Dag 3: de middag en avond vallen mij zwaar. Om mij heen zie ik de Lambo affiches alweer voorbij komen, maar ik weet niet of ik nou vrolijk of heel vrolijk moet zijn want ik heb nog steeds geen idee hoe groen het nou is.. (BTC een vermoeden en NXS voorbij zien komen, dus daar weet ik het ongeveer van)
pi_177754606
Wat is dit nou. Net alles verkocht op advies van Klaasweetalles.
pi_177754655
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 19:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Vorig jaar ook op zelfde datum.
Laten we hopen... :P
Als we straks doorstoten lijkt het erop alsof je gelijk gaat krijgen.

MaGNeT, het orakel van crypto. _O_ _O_ _O_
  zondag 11 maart 2018 @ 20:07:05 #267
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_177754694
Ik had gehoopt dat het na het Chinees nieuwjaar zou gaan knallen, maar dat viel ook wel even tegen. hopelijk is 10 maart de nieuwe feestdag. :D
pi_177754715
rip cpc
pi_177754716
quote:
8s.gif Op zondag 11 maart 2018 19:45 schreef hodlwave het volgende:
Zal tijd worden. Bij het naderen van een rood stoplicht denk je al aan crypto.
Haha en van ellende gas geven.
  zondag 11 maart 2018 @ 20:09:32 #270
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_177754744
De MoneroV fork is ook uitgesteld zie ik....?
pi_177754814
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:07 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik had gehoopt dat het na het Chinees nieuwjaar zou gaan knallen, maar dat viel ook wel even tegen. hopelijk is 10 maart de nieuwe feestdag. :D
Gewoon wachten tot het weer Ramadan is, na Suikerfeest gaan we UP UP UP
pi_177754832
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:13 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Gewoon wachten tot het weer Ramadan is, na Suikerfeest gaan we UP UP UP
Is crypto wel halal? :{
pi_177754855
quote:
15s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:13 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Is crypto wel halal? :{
Tijd voor een Meccoin?
pi_177754867
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:14 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Tijd voor een Meccoin?
Ik zie wel HalalChain. :{

https://coinmarketcap.com/currencies/halalchain/
  zondag 11 maart 2018 @ 20:15:44 #275
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177754869
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 19:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Vorig jaar ook op zelfde datum.
Laten we hopen... :P
Denk dat jij weer gelijk krijgt.
pi_177754872
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:15 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik zie wel HalalChain. :{

https://coinmarketcap.com/currencies/halalchain/
Verhip!
pi_177754878
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:16 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Verhip!
Niet eens een slecht idee eigenlijk. :P
  zondag 11 maart 2018 @ 20:16:59 #278
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_177754887
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:15 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik zie wel HalalChain. :{

https://coinmarketcap.com/currencies/halalchain/
Eigenlijk zijn dit de berichten dat ik denk: "Crypto is één grote grap :'( "
pi_177754905
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:16 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn dit de berichten dat ik denk: "Crypto is één grote grap :'( "
Nou, dit is wel een goeie toepassing denk ik. :D
  zondag 11 maart 2018 @ 20:19:14 #280
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177754949
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:16 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn dit de berichten dat ik denk: "Crypto is één grote grap :'( "
Dat klopt. Ik kan MaGNet hier horen lachen. Dat was al een tijdje zo en in februari werd het ineens veel luider. :{
pi_177754991
Even een TA voor jullie gemaakt.

pi_177755033
.

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2018 20:23:14 ]
pi_177755150
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:20 schreef BadVlad het volgende:
Even een TA voor jullie gemaakt.

[ afbeelding ]
moon. double top?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177755868
quote:
13s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:08 schreef Faeroer het volgende:
rip cpc
Ja wtf is daarmee opeens
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177755939
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 17:50 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Sowieso is reddit een goed startpunt voor crypto imo.
Ja, maar wel erg veel geshill en daar is het verboden om te shillen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_177756271
En we gaan weer omlaag.
  zondag 11 maart 2018 @ 21:23:11 #287
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177756287
quote:
13s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:08 schreef Faeroer het volgende:
rip cpc
Die gaat net moon
pi_177756293
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja wtf is daarmee opeens
20% van m'n portfolio rood, dat weet ik wel hahah
pi_177756325
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja wtf is daarmee opeens
niks bijzonders, gewoon domme telegram FUD.

[ Bericht 14% gewijzigd door Predator38 op 11-03-2018 21:36:23 ]
  zondag 11 maart 2018 @ 21:53:04 #290
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177756810
Ik was de hele dag de hort op. Ouders gezien en zo. Kan ik jullie ook aanraden.

Heb ik nog wat gemist?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 11 maart 2018 @ 21:54:58 #291
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177756850
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 16:09 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Geloof je in een product, bedrijf, coin, visie

waarom heb je er vertrouwen in?

dan kan je holden of verkopen

verdiep je er in, lees de opzet van een coin, de whitepapers, het team, de toepasbaarheid en kijk er kritisch naar
en natuurlijk is de markt heel labiel
maar als je weet wat je doet heb je er minder last van en slaap je beter
Wat een onzin zeg. Dit is jezelf wijsmaken dat je invloed kunt uitoefenen. Kom op, je weet inmiddels wel beter.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177756897
tot morgen jonges!

banshee heeft weer zijn computer tijd

:W
  zondag 11 maart 2018 @ 21:59:50 #293
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177756949
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:57 schreef Weissmania het volgende:
tot morgen jonges!

banshee heeft weer zijn computer tijd

:W
Ja, als ik iets heb geleerd de afgelopen maanden is dat je invloed nihil is. Dat zgn. white papers een wassen neus zijn en dat er enorm veel scams zijn.

Ik wil je helpen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177756975
quote:
15s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, als ik iets heb geleerd de afgelopen maanden is dat je invloed nihil is. Dat zgn. white papers een wassen neus zijn en dat er enorm veel scams zijn.

Ik wil je helpen.

:{²
Help je zelf maar eerst

met wat bcash


:W

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2018 22:04:13 ]
pi_177756987
quote:
15s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, als ik iets heb geleerd de afgelopen maanden is dat je invloed nihil is. Dat zgn. white papers een wassen neus zijn en dat er enorm veel scams zijn.

Ik wil je helpen.

:{²
Zit je al in Halalchain broeder?

https://coinmarketcap.com/currencies/halalchain/
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 11 maart 2018 @ 22:17:58 #296
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177757211
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 22:01 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Help je zelf maar eerst

met wat bcash

:W
Bedankt voor de tip. Ik heb er niks van nog in mijn portfolio.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177757958
Alles weer groen. Lekker hoor.
pi_177758117
Lekker rustig hier. Iedereen al op bed? ;)
pi_177758180
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 23:14 schreef BadVlad het volgende:
Lekker rustig hier. Iedereen al op bed? ;)
Druk bezig met vreten voor mezelf te maken, want geen vrouwtje die het me komt brengen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177758210
quote:
15s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:13 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Is crypto wel halal? :{
ergens las ik over een halal bank uit Dubai die backed is met opgeslagen goud...
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:15 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik zie wel HalalChain. :{
https://coinmarketcap.com/currencies/halalchain/
tijdens de ico had ik geen poen....
het idee vind ik goed...
die afgekeurde paardenslachter kan op deze manier nooit rundvlees ermee besmetten...
zoals laatst met het vlees schandaal..

halal het nieuwe goud :D
pi_177758242
quote:
2s.gif Op zondag 11 maart 2018 23:20 schreef SMS303 het volgende:

[..]

ergens las ik over een halal bank uit Dubai die backed is met opgeslagen goud...

[..]

tijdens de ico had ik geen poen....
het idee vind ik goed...
die afgekeurde paardenslachter kan op deze manier nooit rundvlees ermee besmetten...
zoals laatst met het vlees schandaal..

halal het nieuwe goud :D
Zou geweldig zijn inderdaad als je via de blockchain kunt zien waar de koe vandaan kwam, waar die geslacht is en wat voor stuk vlees je hebt. :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')