abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 maart 2018 @ 19:28:35 #26
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_177729123
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:07 schreef Rode_banaan het volgende:
Vanavond zullen we zien dat Jan de mol winnaar is.
Even verbeterd ;)
pi_177729877
Nog en half uurtje voordat het start! Spannend...
Gek? kan je dat eten?
pi_177730880
In de vorige aflevering -aan het einde - leek het toch erop dat Olcay zich verontschuldigde als mol door te zeggen 'de mol is ook maar een mens'

awww *; :@
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 10 maart 2018 @ 21:44:31 #29
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_177733855
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:28 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Even verbeterd ;)
LOL

Trouwens, ik heb wel 1 van mijn eigen regels overtreden anders had ik de mol al eerder doorgehad _O-

Volgend jaar gewoon weer terug naar mijn eigen standaard redeneringen en niet meer laten afleiden door andere forums en verdenkingen :7

Klaas - Thomas- Jan - ??
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_177733942
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Olcay haar naam betekend Geluk in haar taal.
Heel veel geluk had ze niet ;)
pi_177740841
Wat was hij een toffe mol!
Gek? kan je dat eten?
  zondag 11 maart 2018 @ 10:01:36 #32
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_177741624
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 15:02 schreef Poepz0r het volgende:


Er zitten er behoorlijk wat in. De rondjes, de klavertjes vier, de spel kaarten en de daarbij horende logo's (harten, ruiten etc).
Ik zag gisteren in de uitzending dat Bella klavertjes vier op haar vingers heeft . Tattoos op haar vingers klavertjes vier dan. Maar niet Olcay.
pi_177741636
quote:
11s.gif Op zondag 11 maart 2018 10:01 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik zag gisteren in de uitzending dat Bella klavertjes vier op haar vingers heeft . Tattoos op haar vingers klavertjes vier dan. Maar niet Olcay.
Olcay had die ook op haar vingers bij een test (volgens mij de aflevering waar Bella eruit ging) Er zaten dit seizoen veel fake hints in. Het is duidelijk dat de regie niet wilde dat De Mol echt bekend werd voor de finale ofzo.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 maart 2018 @ 10:04:23 #34
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_177741652
Tja, of niet alles is wat het lijkt en niet elk klavertje vier en elk vogeltje en elk steentje op een rivieroever is een hint. Dat kan ook.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_177741666
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2018 10:04 schreef heywoodu het volgende:
Tja, of niet alles is wat het lijkt en niet elk klavertje vier en elk vogeltje en elk steentje op een rivieroever is een hint. Dat kan ook.
Ik begrijp niet waarom Olcay ''ineens'' een symbool van een spel kaarten op haar vingers had. Die is er gewoon opgeplakt door de regie zeg maar.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 maart 2018 @ 10:06:16 #36
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_177741674
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 10:05 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom Olcay ''ineens'' een symbool van een spel kaarten op haar vingers had. Die is er gewoon opgeplakt door de regie zeg maar.
Misschien vindt ze dat wel gewoon leuk. Ik begrijp ook niet waarom mensen hun huid lelijk maken met een bende inkt, maar misschien vinden ze dat wel gewoon leuk. Niet alles wat mogelijk op een hint lijkt is een hint. Of een 'fake hint'.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_177741680
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 10:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Misschien vindt ze dat wel gewoon leuk. Ik begrijp ook niet waarom mensen hun huid lelijk maken met een bende inkt, maar misschien vinden ze dat wel gewoon leuk.
Je hebt die aflevering niet gezien denk ik? Olcay heeft helemaal geen tattoos op haar vingers.
pi_177741692
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2018 10:04 schreef heywoodu het volgende:
Tja, of niet alles is wat het lijkt en niet elk klavertje vier en elk vogeltje en elk steentje op een rivieroever is een hint. Dat kan ook.
Ik heb nog geen enkele hint gezien die geraden is.

De hints van dit jaar in de uitzending sloegen zoals normaal ook nergens op. Een willekeurige zin waar je dan letters uit moet halen en vervolgens woorden bij de letters bedenken vind ik geen hint..
  zondag 11 maart 2018 @ 10:15:09 #39
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177741788
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 10:08 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Ik heb nog geen enkele hint gezien die geraden is.

De hints van dit jaar in de uitzending sloegen zoals normaal ook nergens op. Een willekeurige zin waar je dan letters uit moet halen en vervolgens woorden bij de letters bedenken vind ik geen hint..
Precies... en bijvoorbeeld dit:

quote:
En de eindtijd van de finale-test van de Mol; 11:07. Bij elkaar opgeteld 18. Een laatste verwijzing naar de Mol van Wie is de Mol? seizoen 18.
Precies hetzelfde ging voor alle drie de kandidaten op :').

Doe dan geen aanwijzingen.
KuikenGuppy
pi_177742187
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 10:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

Precies... en bijvoorbeeld dit:

[..]

Precies hetzelfde ging voor alle drie de kandidaten op :').

Doe dan geen aanwijzingen.
Inderdaad, ze worden met het jaar stompzinniger die hints. Want met de huidige hints is elk woord of elk shot wel een hint te noemen, als je maar lang genoeg door gaat met verklaren:
Ja in aflevering 4 zag je groen gras. Gras groeit 3 cm per maand, het haar van Jan was 3 cm lang.
pi_177743291
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 10:06 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Je hebt die aflevering niet gezien denk ik? Olcay heeft helemaal geen tattoos op haar vingers.
Dat was gisteravond zeker wel even schrikken aangezien je er zo overtuigt van was dat Olcay de mol was :o :P
pi_177743322
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:01 schreef Max23 het volgende:

[..]

Dat was gisteravond zeker wel even schrikken aangezien je er zo overtuigt van was dat Olcay de mol was :o :P
Ik schrok meer van het feit hoe de regie er alles aan gedaan heeft om ons als kijkers continu op het verkeerde been te zetten tot aan de finale aan toe. Heel veel valse hints bijv.
pi_177743434
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik schrok meer van het feit hoe de regie er alles aan gedaan heeft om ons als kijkers continu op het verkeerde been te zetten tot aan de finale aan toe. Heel veel valse hints bijv.
Ik denk eerder dat mensen overal hints in willen zien.

Niet elke cirkel verwijst naar het NOS logo zal ik maar zeggen.
pi_177743471
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:11 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat mensen overal hints in willen zien.

Niet elke cirkel verwijst naar het NOS logo zal ik maar zeggen.
Nee er waren dit jaar gewoon heel veel valse hints.

De kaarten
De beelden
De klavertjes

Allemaal valse hints waar er normaliter wel 1 of 2 tussen zitten die weldegelijk naar De Mol wijzen. Nu helemaal geen.
pi_177743507
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:13 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee er waren dit jaar gewoon heel veel valse hints.

De kaarten
De beelden
De klavertjes

Allemaal valse hints waar er normaliter wel 1 of 2 tussen zitten die weldegelijk naar De Mol wijzen. Nu helemaal geen.
Ik vond dat allemaal geen hints. Ook geen valse. Vond ze vooral heel ver gezocht.

Een valse hint, voor zover je daarvan kan spreken, was de plek van Simone bij de foto’s.

Mensen zitten vaak in een tunnel en hangen daaraan allemaal hints, als achteraf blijkt dat ze het fout hebben roepen ze graag dat het valse hints waren.

Ook zo met Olcay. Dat zou dan geluk betekenen. Maar ze kunnen moeilijk kandidaten gaan selecteren op hun naam en eventuele vertaling in een taal die langskomt. Dat is gewoon toeval wat tot hint wordt gepromoveerd door Molloten.
pi_177743521
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:15 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Ik vond dat allemaal geen hints. Ook geen valse. Vond ze vooral heel ver gezocht.

Een valse hint, voor zover je daarvan kan spreken, was de plek van Simone bij de foto’s.

Mensen zitten vaak in een tunnel en hangen daaraan allemaal hints, als achteraf blijkt dat ze het fout hebben roepen ze graag dat het valse hints waren.
Ik vind dat wel valse hints aangezien we de afgelopen jaren altijd nummers, plaatjes, beelden hebben gezien die op de mol slaan zoals de bloem > Margriet, Kruis > Klaas etc etc
  zondag 11 maart 2018 @ 12:22:03 #47
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_177743615
De verborgen hints vielen wat tegen inderdaad. Maar Jan was wel een mol met lef, petje af voor hem!
  zondag 11 maart 2018 @ 21:29:30 #48
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_177756377
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:15 schreef Coritchando het volgende:
Een valse hint, voor zover je daarvan kan spreken, was de plek van Simone bij de foto’s.
Vraag me nog steeds af of dat een idee van Simone was, of dat dat geregisseerd was.
Ook heel toevallig dat dat afgelopen was op het moment dat dat naar buiten kwam..
pi_177761368
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:28 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Even verbeterd ;)
Hahaha.

quote:
6s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:42 schreef Rode_banaan het volgende:
Ik denk dat Jan de mol is. Een echte mol zie je vaak ook niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 12:54 schreef Rode_banaan het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn voorspelling wel gaat kloppen.

Vooral de opdracht bij het brug verven. Jan en Olcay gingen wel even wat spullen kopen.

Flesje drank, een paar hapjes, dan moet er in 1 keer nog een tafeltje geregeld worden.
Als je het gezellig maakt hebben mensen vaak de neiging om niet snel te werken. Verder claimt hij vaak Olcay die heel sociaal kan zijn. Hij hield Olcay gewoon bezig met onnuttige dingen, zodat ze minder tijd had om mensen aan te spreken om te schilderen.

Pakjes opdracht in trein:
Jan had inderdaad een enorme stapel dozen. Mooi moment om bijvoorbeeld een rode doos in zijn eigen kleur doos te stoppen, om zo het station te missen waar het pakje eruit moet. Of 2 rode dozen in elkaar, om deze vervolgens door Ruben de trein uit te laten gooien op het station.

Raft opdracht:
Beetje kletsen over een mooie omgeving. Vervolgens net niet bij de koker kunnen. Daarna als een commando uit de boot springen en een koker pakken (ik denk een koker met - geld), vervolgens heeft hij enorm veel moeite om weer in de boot te komen. Hij is vrij atletisch gebouwd. Door dit geklungel zijn er zeker 2 lijnen gemist. Verder zou iemand met het postuur van Simone bijvoorbeeld echt problemen krijgen als ze uit de boot zou springen. Een gezond iemand zoals Jan, zou zonder al teveel problemen weer in de boot kunnen klimmen.
;)

[ Bericht 68% gewijzigd door Rode_banaan op 12-03-2018 09:22:10 ]
pi_177763584
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 10:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Olcay had die ook op haar vingers bij een test (volgens mij de aflevering waar Bella eruit ging) Er zaten dit seizoen veel fake hints in. Het is duidelijk dat de regie niet wilde dat De Mol echt bekend werd voor de finale ofzo.
Het zijn niet zozeer fake hints maar meer een slechte projectie van wat jij erin wilt zien. Zo kan je in alles wel een hint zien/zoeken.

Je doet me denken aan de film "The number 23"
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')