abonnement Unibet Coolblue
pi_177719306
De afvoer van onze douchecabine lijkt wat ontzet te zijn en stinkt daardoor soms. Dat is als het plastic binnengedeelte omhoog geplopt is. Maar: hij stinkt niet altijd. Soms als ik hem open heb om haren te verwijderen ruikt ik helemaal niets.

Het lijkt alsog die witte plastic binnenring naar beneden wat verbogen is.
Is hier nog wat aan te doen zonder meteen de hele douchebak te hoeven slopen?

pi_177719626
Beetje suf antwoord, maar het lijkt alsof er een barst in dat plastic binnengedeelte zit?
Daar kan het net zo goed aan liggen, kun je gewoon nieuw kopen. Anders misschien die zwarte ring vervangen mocht die uitgerekt zijn.
pi_177719670
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 10:50 schreef Aalscholver het volgende:
Beetje suf antwoord, maar het lijkt alsof er een barst in dat plastic binnengedeelte zit?
Daar kan het net zo goed aan liggen, kun je gewoon nieuw kopen. Anders misschien die zwarte ring vervangen mocht die uitgerekt zijn.
Geen suf antwoord. Dat is een haar...
pi_177720100
het lijkt dat die schroeven een beetje hoog uitsteken
misschien die vervangen door schroeven met een verzonken kop, dan kan waarschijnlijk het binnengedeelte wat er wat dieper ingestoken worden
pies on joe toe
pi_177720296
Meestal hebben doucheputjes een waterslot, waardoor er geen luchtverbinding is tussen badkamer en riool. Dus ik zou proberen te achterhalen of er een waterslot is en zo ja, waarom die niet meer functioneert zoals het zou moeten.

En misschien is het wel gewoon die binnenring, maar dan zou je eens contact moeten opnemen met de fabrikant om te kijken of je een vervangend exemplaar kan krijgen. Wat je ook kan proberen, is om het ding in te vetten. Of de twee schroeven iets losdraaien en kijken of je de afvoer op de goede plek kan schuiven (als die wat scheef staat).
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177749874
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:16 schreef bonke het volgende:
het lijkt dat die schroeven een beetje hoog uitsteken
misschien die vervangen door schroeven met een verzonken kop, dan kan waarschijnlijk het binnengedeelte wat er wat dieper ingestoken worden
DIe schroeven bevestigen het metalen plaatje aan de bovenkant met het plastic gebeuren onder de douchebak. Ik heb zelf sterk de indruk dat dat laatste verbogen is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:27 schreef Jordy-B het volgende:
Meestal hebben doucheputjes een waterslot, waardoor er geen luchtverbinding is tussen badkamer en riool. Dus ik zou proberen te achterhalen of er een waterslot is en zo ja, waarom die niet meer functioneert zoals het zou moeten.

En misschien is het wel gewoon die binnenring, maar dan zou je eens contact moeten opnemen met de fabrikant om te kijken of je een vervangend exemplaar kan krijgen. Wat je ook kan proberen, is om het ding in te vetten. Of de twee schroeven iets losdraaien en kijken of je de afvoer op de goede plek kan schuiven (als die wat scheef staat).
Dat witte ding wat rechts nog op de foto te zien is, zorgt als het waren ook voor het waterslot. Maar omdat het omhulsel onder de douchebak wat verbogen is klikt ie niet lekker meer vast.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')