abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 maart 2018 @ 10:07:20 #1
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_177718995
Zoals jullie in eerdere topics hebben gelezen, ben ik vorig jaar ruim een half jaar uit elkaar geweest met mijn vriend. We spraken en zagen elkaar in die periode helemaal niet.

Afgelopen augustus nam hij weer contact op, en nu zijn we al een aantal maanden samen en het gaat over het algemeen goed.

Nu zit ik met het volgende, en laat mij voorop stellen dat ik rationeel gezien wéét dat dit totaal niet fair is, en graag zou weten hoe ik ermee om moet gaan:

Van die 6 maanden heeft hij zo’n 4 maanden een scharreltje gehad. Ze zagen elkaar ongeveer één keer per week, soms wat minder. Deden leuke dingen en hadden seks.

Toen hij weer contact met mij opnam heeft hij vrij snel daarna de dingen met haar op een nette manier afgekapt en zijn wij weer bij elkaar gekomen. Dit is inmiddels ook weer maanden geleden.

Nu merk ik aan mijzelf dat ik er nog steeds mee zit, wat echt totaal nergens op slaat. Wij waren immers uit elkaar en spraken elkaar niet eens.

Maar dan zit het in mijn gedachten, ga ik alles aan hem vragen tot in detail toe; wat ze hebben gedaan in die periode, waar ze zijn geweest, of hij iets voelde, of ze daar en daar seks hebben gehad.

En als ik de antwoorden krijg op mijn vragen kwets ik mezelf en vreet ik mezelf van binnen helemaal op en ben ik niet meer te genieten.

Hoe krijg ik mijn gedachten onder controle en laat ik dit los?
  zaterdag 10 maart 2018 @ 10:15:36 #2
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_177719102
Lastige. Probeer consequent te blijven rationaliseren als je weer op die manier aan het denken bent. Desnoods doe je dat op papier. Op den duur zou je jezelf een soort van getraind hebben om niet meer op die manier te denken. Sowieso niet meer naar details van die periode vragen of zelf invullen.

Zo'n break is vaak geen goed teken voor de toekomst maar zo te lezen staan jullie wel goed in de relatie nu. Heb je wel eens met je vriend het over dit probleem gehad? Kan hij dingen zeggen die je gerust stellen?
pi_177719125
Super klote dit, TS. Maar waarschijnlijk heeft het tijd nodig.
Hoe frustrerend het ook is en nieuwsgierig je ook bent. Alles tot in de details weten gaat je niet verder helpen, dat maakt het alleen maar erger.

Pas wel op dat hij je niet gebruikt zodat hij niet alleen hoeft te zijn.
Lullige vraag, maar wat is de reden dat jullie nu wel weer bij elkaar zijn?
Mocht tijd het niet willen fixen zou ik er een punt achter zetten en een gezonde nieuwe relatie opbouwen.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 10:34:50 #4
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_177719424
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 10:15 schreef Trashcanman het volgende:
Lastige. Probeer consequent te blijven rationaliseren als je weer op die manier aan het denken bent. Desnoods doe je dat op papier. Op den duur zou je jezelf een soort van getraind hebben om niet meer op die manier te denken. Sowieso niet meer naar details van die periode vragen of zelf invullen.

Zo'n break is vaak geen goed teken voor de toekomst maar zo te lezen staan jullie wel goed in de relatie nu. Heb je wel eens met je vriend het over dit probleem gehad? Kan hij dingen zeggen die je gerust stellen?
Jazeker! Hij zegt ook lieve dingen, dat hij geen gevoelens voor haar had op die manier en dat ie dat op het begin al duidelijk had gemaakt. Hij wil ook liever geen antwoord geven op de vragen die ik stel, want hij geeft ook aan dat ik er niets mee win, en daar heeft hij ook gelijk in.

Het ligt zeker niet aan hem, in deze situatie.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 10:37:17 #5
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_177719467
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 10:17 schreef Aalscholver het volgende:
Super klote dit, TS. Maar waarschijnlijk heeft het tijd nodig.
Hoe frustrerend het ook is en nieuwsgierig je ook bent. Alles tot in de details weten gaat je niet verder helpen, dat maakt het alleen maar erger.

Pas wel op dat hij je niet gebruikt zodat hij niet alleen hoeft te zijn.
Lullige vraag, maar wat is de reden dat jullie nu wel weer bij elkaar zijn?
Mocht tijd het niet willen fixen zou ik er een punt achter zetten en een gezonde nieuwe relatie opbouwen.
Ik denk ook dat het tijd nodig heeft, ten minste: dat hoop ik.

Ik denk sowieso niet dat hij mij gebruikt om niet alleen te zijn, want toen hij weer contact met mij opnam had hij haar ook nog, wat in die zin een stuk makkelijker was. Seks, leuke dingen doen, en niet de struggles van ‘hoe nu verder’ die hij met mij wel had op het begin.

De reden dat wij bij elkaar zijn weer is denk ik toch sterke gevoelens die zelfs na een half jaar radiostilte niet verdwenen waren. Wij hebben het echt super leuk samen, ik merk aan hem dat hij veranderd is en open en transparant, en ik ben zelf ook in positieve zin veranderd. In feite staat niets ons in de weg, behalve deze irrationele gedachten van mij, om iets wat in een periode is gebeurd waarin wij elkaar niet eens spraken.
pi_177719573
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 10:37 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het tijd nodig heeft, ten minste: dat hoop ik.

Ik denk sowieso niet dat hij mij gebruikt om niet alleen te zijn, want toen hij weer contact met mij opnam had hij haar ook nog, wat in die zin een stuk makkelijker was. Seks, leuke dingen doen, en niet de struggles van ‘hoe nu verder’ die hij met mij wel had op het begin.

De reden dat wij bij elkaar zijn weer is denk ik toch sterke gevoelens die zelfs na een half jaar radiostilte niet verdwenen waren. Wij hebben het echt super leuk samen, ik merk aan hem dat hij veranderd is en open en transparant, en ik ben zelf ook in positieve zin veranderd. In feite staat niets ons in de weg, behalve deze irrationele gedachten van mij, om iets wat in een periode is gebeurd waarin wij elkaar niet eens spraken.
Natuurlijk is het niet fijn om het niet te weten. Maar wat is het ergste dat zij gedaan zouden kunnen hebben, zou je daar mee kunnen dealen?
Als ik jou was zou ik het achter me laten. Het was uit tussen jullie en het is eigenlijk ook niet zo dat jij een reden hebt om boos oid te mogen zijn om wat hij heeft uitgespookt.

Als hij alle details gaat vertellen ga jij je daar veel langer druk om maken en dingen inbeelden dan wanneer je het niet weet.
Het is een goed teken dat hij terwijl hij met dit meisje was nog aan jou dacht.

Ik hoop dat je deze gedachten gauw opzij kan zetten :)
  zaterdag 10 maart 2018 @ 11:34:36 #7
545 dop
:copyright: dop
pi_177720459
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 10:07 schreef PrinsesPerzik het volgende:
Zoals jullie in eerdere topics hebben gelezen, ben ik vorig jaar ruim een half jaar uit elkaar geweest met mijn vriend. We spraken en zagen elkaar in die periode helemaal niet.

Afgelopen augustus nam hij weer contact op, en nu zijn we al een aantal maanden samen en het gaat over het algemeen goed.

Nu zit ik met het volgende, en laat mij voorop stellen dat ik rationeel gezien wéét dat dit totaal niet fair is, en graag zou weten hoe ik ermee om moet gaan:

Van die 6 maanden heeft hij zo’n 4 maanden een scharreltje gehad. Ze zagen elkaar ongeveer één keer per week, soms wat minder. Deden leuke dingen en hadden seks.

Toen hij weer contact met mij opnam heeft hij vrij snel daarna de dingen met haar op een nette manier afgekapt en zijn wij weer bij elkaar gekomen. Dit is inmiddels ook weer maanden geleden.

Nu merk ik aan mijzelf dat ik er nog steeds mee zit, wat echt totaal nergens op slaat. Wij waren immers uit elkaar en spraken elkaar niet eens.

Maar dan zit het in mijn gedachten, ga ik alles aan hem vragen tot in detail toe; wat ze hebben gedaan in die periode, waar ze zijn geweest, of hij iets voelde, of ze daar en daar seks hebben gehad.

En als ik de antwoorden krijg op mijn vragen kwets ik mezelf en vreet ik mezelf van binnen helemaal op en ben ik niet meer te genieten.

Hoe krijg ik mijn gedachten onder controle en laat ik dit los?
1 liefde en sex zijn twee verschillende dingen.
2 liefde die je voor iemand voelt staat los van de liefde voor een ander.
Het is geen grote doos die op kan raken of die je moet delen.
De liefde voor een ander doet ook niet af aan de liefde voor jou.
De liefde voor jou is exclusief en alleen voor jou.
Hij heeft ook liefde voor die ander, maar zij heeft niet gekregen of genomen wat jou toebehoort.
Liefde voor jou was er nog steeds, hij kon die alleen niet tonen/delen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zaterdag 10 maart 2018 @ 12:05:06 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177720990
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:34 schreef dop het volgende:

[..]

1 liefde en sex zijn twee verschillende dingen.
2 liefde die je voor iemand voelt staat los van de liefde voor een ander.
Het is geen grote doos die op kan raken of die je moet delen.
De liefde voor een ander doet ook niet af aan de liefde voor jou.
De liefde voor jou is exclusief en alleen voor jou.
Hij heeft ook liefde voor die ander, maar zij heeft niet gekregen of genomen wat jou toebehoort.
Liefde voor jou was er nog steeds, hij kon die alleen niet tonen/delen.
Wat een mooie post.

TS, wat levert het je op om zoveel details over die tijd te willen blijven weten? Het moet je iets opleveren anders zou je het meer kunnen laten voor wat het is.
pi_177721893
Je klinkt als een moeilijk persoon.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177722118
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 10:07 schreef PrinsesPerzik het volgende:
Nu merk ik aan mijzelf dat ik er nog steeds mee zit, wat echt totaal nergens op slaat. Wij waren immers uit elkaar en spraken elkaar niet eens.

Maar dan zit het in mijn gedachten, ga ik alles aan hem vragen tot in detail toe; wat ze hebben gedaan in die periode, waar ze zijn geweest, of hij iets voelde, of ze daar en daar seks hebben gehad.

En als ik de antwoorden krijg op mijn vragen kwets ik mezelf en vreet ik mezelf van binnen helemaal op en ben ik niet meer te genieten.

Hoe krijg ik mijn gedachten onder controle en laat ik dit los?
Ik kan me je voorgaande topics niet herinneren, maar je username wel.

Sowieso is dit gevoel iets wat bij jou vandaan komt. Heb je hier al jaren last van?
Het is misschien een reliek uit je verleden, zeg maar iets wat vanuit je vroegere (semi-)onbewust ervaringen is blijven hangen.

Heb je enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Een stap om deze gedachte onder controle te krijgen is door in elk geval te weten waar het vandaan komt. Bewustwording is de 1e stap.
  zondag 11 maart 2018 @ 12:58:12 #11
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_177744305
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:04 schreef ITrade het volgende:
Je klinkt als een moeilijk persoon.
Ik vind mijzelf ook een moeilijk persoon als het hierop aankomt.
  zondag 11 maart 2018 @ 13:00:10 #12
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_177744337
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 12:05 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wat een mooie post.

TS, wat levert het je op om zoveel details over die tijd te willen blijven weten? Het moet je iets opleveren anders zou je het meer kunnen laten voor wat het is.
Nou ja, het levert mij dus absoluut niets op behalve verdriet en beelden in mijn hoofd die ik niet wil zien. Rationeel gezien weet ik dat ook, zelfs als ik die vragen stel... maar dan heb ik opeens zo de drang om het naadje van de kous te weten en alles te over analyseren...
  woensdag 14 maart 2018 @ 13:54:27 #13
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177816066
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 10:07 schreef PrinsesPerzik het volgende:
Zoals jullie in eerdere topics hebben gelezen, ben ik vorig jaar ruim een half jaar uit elkaar geweest met mijn vriend. We spraken en zagen elkaar in die periode helemaal niet.

Afgelopen augustus nam hij weer contact op, en nu zijn we al een aantal maanden samen en het gaat over het algemeen goed.

Nu zit ik met het volgende, en laat mij voorop stellen dat ik rationeel gezien wéét dat dit totaal niet fair is, en graag zou weten hoe ik ermee om moet gaan:

Van die 6 maanden heeft hij zo’n 4 maanden een scharreltje gehad. Ze zagen elkaar ongeveer één keer per week, soms wat minder. Deden leuke dingen en hadden seks.

Toen hij weer contact met mij opnam heeft hij vrij snel daarna de dingen met haar op een nette manier afgekapt en zijn wij weer bij elkaar gekomen. Dit is inmiddels ook weer maanden geleden.

Nu merk ik aan mijzelf dat ik er nog steeds mee zit, wat echt totaal nergens op slaat. Wij waren immers uit elkaar en spraken elkaar niet eens.

Maar dan zit het in mijn gedachten, ga ik alles aan hem vragen tot in detail toe; wat ze hebben gedaan in die periode, waar ze zijn geweest, of hij iets voelde, of ze daar en daar seks hebben gehad.

En als ik de antwoorden krijg op mijn vragen kwets ik mezelf en vreet ik mezelf van binnen helemaal op en ben ik niet meer te genieten.

Hoe krijg ik mijn gedachten onder controle en laat ik dit los?
Haha, jij bent precies zo als mijn vrouw.
De oplossing is bij ons, dat ik haar niets (helemaal niets) meer vertel. Waarom niets? Nu, als ik over sommige zaken wel vertel en andere niets is dat voor haar lichtelijk zieke geest natuurlijk een bewijs dat daar dus "vanalles" is gebeurd.
Ik heb haar dat ook zo uitgelegd. Jij vraagt mij, en ik hou niet van liegen. Maar als ik jou antwoord ben je vaak boos, of zoek je er meer achter dan er achter zit. En dan hebben we weer een hoop geruzie. Oplossing, alles geheim. Dus ook normale dingen. Stel je voor ik stuur mijn ex een berichtje waarin ik haar een fijne verjaardsg wens, en hoe het met "onze" katten gaat. Ja, dáár kun je veel ruzie materiaal uithalen.
Dus; niets meer. Zo kan ze niet meer in mijn mobiel kijken en ook op de pc niet meer in mijn e-mails enz. kijken. Wat ik dus de eerste 10 jaren wel altijd voor haar open heb gehad.

Dus hoe je het beste hier mee om kunt gaan is tegen je vriend zeggen: ik kan er NIET mee omgaan, dus vertel mij NIETS meer, ook al vraag, smeek of dreig ik!

ps. Ik heb haar nooit dingen beloofd of toegezegd over "exclusiviteit". Omdat ik van haar houd is het niet dat ik daarom alle andere vrouwen opeens haat.
Wij zijn niet getrouwd, wel bijna decenia samen en onze deur staat altijd open. Zowel om naar binnen te komen als om naar buiten te gaan. Zowel voor mij als voor haar. We leven in een vrij land, en in een vrije (keus) relatie. Bevalt het niet (meer), je bent vrij om te gaan.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177816198
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:54 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Haha, jij bent precies zo als mijn vrouw.
De oplossing is bij ons, dat ik haar niets (helemaal niets) meer vertel. Waarom niets? Nu, als ik over sommige zaken wel vertel en andere niets is dat voor haar lichtelijk zieke geest natuurlijk een bewijs dat daar dus "vanalles" is gebeurd.
Ik heb haar dat ook zo uitgelegd. Jij vraagt mij, en ik hou niet van liegen. Maar als ik jou antwoord ben je vaak boos, of zoek je er meer achter dan er achter zit. En dan hebben we weer een hoop geruzie. Oplossing, alles geheim. Dus ook normale dingen. Stel je voor ik stuur mijn ex een berichtje waarin ik haar een fijne verjaardsg wens, en hoe het met "onze" katten gaat. Ja, dáár kun je veel ruzie materiaal uithalen.
Dus; niets meer. Zo kan ze niet meer in mijn mobiel kijken en ook op de pc niet meer in mijn e-mails enz. kijken. Wat ik dus de eerste 10 jaren wel altijd voor haar open heb gehad.

Dus hoe je het beste hier mee om kunt gaan is tegen je vriend zeggen: ik kan er NIET mee omgaan, dus vertel mij NIETS meer, ook al vraag, smeek of dreig ik!

ps. Ik heb haar nooit dingen beloofd of toegezegd over "exclusiviteit". Omdat ik van haar houd is het niet dat ik daarom alle andere vrouwen opeens haat.
Wij zijn niet getrouwd, wel bijna decenia samen en onze deur staat altijd open. Zowel om naar binnen te komen als om naar buiten te gaan. Zowel voor mij als voor haar. We leven in een vrij land, en in een vrije (keus) relatie. Bevalt het niet (meer), je bent vrij om te gaan.
Gezellig, zo een relatie.

Maar nu iover TS - jullie waren uit elkaar, hij heeft een scharrel gehad. Jammer, dan hadden jullie maar niet uit elkaar moeten gaan. Wat heb JIJ gedaan in die tijd? Ook een scharrel gehad?
  woensdag 14 maart 2018 @ 14:15:29 #15
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177816569
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik kan me je voorgaande topics niet herinneren, maar je username wel.

Sowieso is dit gevoel iets wat bij jou vandaan komt. Heb je hier al jaren last van?
Het is misschien een reliek uit je verleden, zeg maar iets wat vanuit je vroegere (semi-)onbewust ervaringen is blijven hangen.

Heb je enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Een stap om deze gedachte onder controle te krijgen is door in elk geval te weten waar het vandaan komt. Bewustwording is de 1e stap.
Kijk, dit is mijn diep psychologische kijk op zullke zaken:

1- mijn vrouw is een schorpioen! Die zijn zo! Vechtlustig, vol gif.
2- mijn vrouw is een vrouw, die voelen zich al gauw gekwetst, benadeeld, angst om hun kostwinnaar en het daarmee samenhangend comfort te verliezen. Het zit er al eeuwen ingebakken door, tijdens de evolutie.

Het beste dat mannen in zulke situaties kunnen doen is dus
1- er niet (serieus) op ingaan. Werkt dat niet, dan ...
2- sterke consequenties eraan verbinden. En hen duidelijk maken (liefst door daden) dat die consequenties er zijn. Bederft ze je door haar geruzie en gezeur de vrijdagavond, na een week hard werken, dan gooi wat spullen in een koffertje en gewoon weggaan. Wedden dat ze zaterdagavond geen boze bui meer heeft. Dan vraagt ze je kom terug, kom naar huis. Nou, dan doe ik dat ook, en ik maak er dan verder ook geen punt van, hooguit zeg ik dan: als het niet leuk is ga ik elders waar het wel leuk is.
Dat impliceert dus ook dat de tijd die ik norlaal ALtijd met haar samen doorbreng dat doe omdat ik het leuk vind bij haar, graag bij haar ben. Want anders ben ik dus weg. Dus eigenlijk is het een groot compliment.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 14-03-2018 14:20:42 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 14 maart 2018 @ 14:18:13 #16
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177816654
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:58 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Ik vind mijzelf ook een moeilijk persoon als het hierop aankomt.
Ik vind zo iemand meer een vermoeiend persoon. Moeilijk is het vooral voor jezelf. En destructief naar je relatie. Goede dagen verander je in slechte dagen zonder dat daar een gegronde reden (bv. ziekte) aan ten grondslag ligt.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177816775
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 14:15 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
2- sterke consequenties eraan verbinden. En hen duidelijk maken (liefst door daden) dat die consequenties er zijn. Bederft ze je door haar geruzie en gezeur de vrijdagavond, na een week hard werken, dan gooi wat spullen in een koffertje en gewoon weggaan. Wedden dat ze zaterdagavond geen boze bui meer heeft. Dan vraagt ze je kom terug, kom naar huis. Nou, dan doe ik dat ook, en ik maak er dan verder ook geen punt van, hooguit zeg ik dan: als het niet leuk is ga ik elders waar het wel leuk is.
Dat impliceert dus ook dat de tijd die ik norlaal ALtijd met haar samen doorbreng dat doe omdat ik het leuk vind bij haar, graag bij haar ben. Want anders ben ik dus weg. Dus eigenlijk is het een groot compliment.
Wow... just wow.
pi_177816959
Ik snap dit nooit.
Misschien ben ik niet jaloers genoeg aangelegd ofzo. ;(
  woensdag 14 maart 2018 @ 16:15:43 #19
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_177818959
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 14:18 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik vind zo iemand meer een vermoeiend persoon. Moeilijk is het vooral voor jezelf. En destructief naar je relatie. Goede dagen verander je in slechte dagen zonder dat daar een gegronde reden (bv. ziekte) aan ten grondslag ligt.
Om even in het geheel op je verhaal te reageren: ik ben niet zoals jouw vrouw. Ten eerste: word ik niet boos over normaal, gezond contact met het andere geslacht.

Ten tweede: wanneer ik deze dingen over zijn scharrel vraag aan hem, en hij geeft antwoord, dan maken wij er geen ruzie over. Het is meer voor mij vervelend, omdat ik voel dat het aan MIJ knaagt van binnen, maar het is niet dat ik ruzie maak of boos word.
  woensdag 14 maart 2018 @ 16:16:37 #20
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_177818976
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 14:00 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Gezellig, zo een relatie.

Maar nu iover TS - jullie waren uit elkaar, hij heeft een scharrel gehad. Jammer, dan hadden jullie maar niet uit elkaar moeten gaan. Wat heb JIJ gedaan in die tijd? Ook een scharrel gehad?
Ik heb geen scharrels gehad, ik had het besef dat er nog teveel gevoelens waren en ik daar eerst mee moest dealen voordat ik iemand anders toe ging laten in mijn leven.
pi_177820073
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 16:16 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Ik heb geen scharrels gehad, ik had het besef dat er nog teveel gevoelens waren en ik daar eerst mee moest dealen voordat ik iemand anders toe ging laten in mijn leven.
Prima als jij er zo over denkt, maar ook prima dat hij er anders over denkt.
Maar probeer te onthouden dat wat hij ook voor leuke momenten met scharrel heeft gehad, hoe geweldig de seks met haar was, uiteindelijk heeft hij voor JOU gekozen en dat is niet voor niks natuurlijk!
Minder over nadenken wat hij misschien wel of niet gedaan heeft en ook minder hem "verhoren" dat werkt alleen maar averechts.
Over een tijdje denk je er vanzelf niet meer aan.
  woensdag 14 maart 2018 @ 17:23:02 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_177820153
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 14:31 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik snap dit nooit.
Misschien ben ik niet jaloers genoeg aangelegd ofzo. ;(
Dit. Tuurlijk zal je in het begin wel ff blijven hangen aan bepaalde dingen maar dat moet toch echt wel gewoon heel snel slijten tenzij je er dus bewust in blijft hangen en er mentaal op terug blijft komen. dat is en blijft een keuze, misschien een keuze waar je door conditionering of aanleg moeilijk vanaf kan komen maar het blijft niets meer dan dat. Het lijkt me heel vermoeiend wanneer mentaal en emotioneel niet op één lijn zit qua dit soort zaken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 14 maart 2018 @ 17:23:48 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_177820171
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 16:16 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Ik heb geen scharrels gehad, ik had het besef dat er nog teveel gevoelens waren en ik daar eerst mee moest dealen voordat ik iemand anders toe ging laten in mijn leven.
Ja en je vriend gooide het over een andere boeg in de vorm van een rebound.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 14 maart 2018 @ 17:28:02 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_177820230
In principe is het juist een compliment naar jou toe dat hij dus al verder was gegaan maar tijdens het hebben van een nog nieuwe relatie (wat altijd spannender is) terug ging naar jou. Hij heeft ervaren dat het gras bij de buren helemaal niet groener was en besefte wat hij aan jou miste.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_177820385
De andere kant is natuurlijk dat het best zo kan zijn dat je er niet mee kan leven.

Is het rationeel? Nee, maar je kan niet alles wegdenken of redeneren in het leven.
Soms kan iets zo dwars zitten dat je er gewoon niet omheen kan.

Maar goed, dat is dus de andere zienswijze.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')