abonnement Unibet Coolblue
pi_177717462
Okay, heb sinds kort een auto die all-risk verzekerd is. In polisvoorwaarde staat dat ik sleutels op een veilige plek moet bewaren. Nu is mijn vraag, wat is een veilige plek? Als ik bijvoorbeeld een paar dagen weg ben van huis zonder auto, moet ik de sleutels dan meenemen of in een kluis leggen? Of is in een afgesloten huis veilig genoeg?
pi_177717706
Neem anders voor de zekerheid contact op met je verzekeraar.

Een kluis kunnen ze zo meenemen.

Persoonlijk had ik ze die paar dagen meegenomen, je weet het nooit.
pi_177717714
Een afgesloten huis is veilig genoeg. Wellicht zou het verstandig kunnen zijn om de sleutels niet ergens neer te leggen waar men ze kan zien van buiten het huis. Niet op de keukentafel bv, maar in een keukenla.
Je hoeft je sleutels niet overdreven te beveiligen tegen misdaad. Een kluis kan ook geopend worden. Jij kunt overvallen worden als je de sleutels bij je hebt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_177717753
Afgesloten huis is veilig, al zullen zich er vast onderuit proberen te lullen.
pi_177717826
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 02:39 schreef wawowiewa het volgende:
Afgesloten huis is veilig, al zullen zich er vast onderuit proberen te lullen.
Dit was ook mij hypothese indd.

Ik zou toch de verzekeraar bellen ‘waar’ je de sleutels moet bewaren mocht er ongein gebeuren.

Heb zelf 3 Amerikaanse klassiekers ook allrisk verzekerd, maar wanneer er betaald moet worden wanneer er iets misgaat doet de verzekering vaak moeilijk. Daarom altijd foto’s maken van de plek waar je je sleutels bewaard. Elke verzekeraar gaat hier anders mee om.

[ Bericht 27% gewijzigd door ChefvanOekels op 10-03-2018 03:19:44 ]
pi_177720617
Dank voor alle antwoorden! Ik neem ze voor de zekerheid voortaan gewoon mee als ik een aantal dagen zonder auto weg ben. Liever dat, dan dst de verzekering moeilijk gaat doen :-). In het zicht liggen kan sws, woon in een appartement (zonder galerij) ;-).
  zaterdag 10 maart 2018 @ 15:53:30 #7
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_177724700
Bij mij liggen alle reserve sleutels gewoon in een keukenla met een labeltje eraan welke sleutel van wat is. De normale sleutel van bv de auto neem ik meestal gewoon mee als ik ergens naar toe ga.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_177728151
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 02:28 schreef ChefvanOekels het volgende:
Persoonlijk had ik ze die paar dagen meegenomen, je weet het nooit.
Ik neem mijn autosleutels nooit mee als ik bijv met het vliegtuig op vakantie ga en ik de trein naar het vliegveld pak.

Ik mag hopen dat je auto gewoon verzekerd is als je sleutels gejat worden uit een afgesloten huis.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2018 23:00:57 ]
pi_177742633
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:51 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ik neem mijn autosleutels nooit mee als ik bijv met het vliegtuig op vakantie ga en ik de trein naar het vliegveld pak.

Ik mag hopen dat je auto gewoon verzekerd is als je sleutels gejat worden uit een afgesloten huis.
Afgesloten huis is veilig zat. Kluis is niet nodig (tenzij TS een ferrari heeft)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')