abonnement Unibet Coolblue
pi_177723911
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:54 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik was een keer een kroeg binnen gelopen waar zich ook Britten bevonden. Om 21:00 uur waren de Britten al ladderzat en konden ze nog maar net lopen. De Nederlanders begonnen pas om 22:00 uur aangeschoten te raken. De Britten gedroegen zich als 'varkens' (ik kan even geen beter woord bedenken).

Weet iemand waarom de Britten om 21:00 uur al ladderzat zijn en zich dan niet kunnen gedragen?
Is het in Engeland niet normaal om uit je werk naar de pub te gaan. Daar te eten en te drinken tot een uur of 10. Dan moeten de pubs dicht en gaan ze naar bed om het morgen weer opnieuw te doen?
pi_177724216
Gelukkig is er binnenkort een directe treinverbinding met Engeland :D


TRV / Voor vier tientjes van Londen naar Amsterdam met Eurostar
pi_177725380
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 15:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Gelukkig is er binnenkort een directe treinverbinding met Engeland :D


TRV / Voor vier tientjes van Londen naar Amsterdam met Eurostar
Ik zie beelden voor me van passagiers die met laarzen aan door het stront stappen.
pi_177725495
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:31 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik zie beelden voor me van passagiers die met laarzen aan door het stront stappen.
Daar zijn de klompen toch voor uitgevonden?
pi_177726032
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 15:04 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Is het in Engeland niet normaal om uit je werk naar de pub te gaan. Daar te eten en te drinken tot een uur of 10. Dan moeten de pubs dicht en gaan ze naar bed om het morgen weer opnieuw te doen?
Ja.
pi_177726466
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:31 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik zie beelden voor me van passagiers die met laarzen aan door het stront stappen.
Waarom doen ze dan niet gewoon roosters maken in de bodem van de trein? Dan kan de stront tenminste weg. Of komt de tunnel dan vol te zitten?
pi_177728160
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:18 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Waarom doen ze dan niet gewoon roosters maken in de bodem van de trein? Dan kan de stront tenminste weg. Of komt de tunnel dan vol te zitten?
Dat is niet compatible met de Engelse vrouwen
pi_177728705
Engelsen :')
pi_177728854
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:18 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Waarom doen ze dan niet gewoon roosters maken in de bodem van de trein? Dan kan de stront tenminste weg. Of komt de tunnel dan vol te zitten?
Jij kan oplossingsgericht denken.
pi_177740142
Tijdens de sekjoerity tsjek ook voortaan voor het intsjekken ook maar een clysma eisen dan?
pi_177740199
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:54 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik was een keer een kroeg binnen gelopen waar zich ook Britten bevonden. Om 21:00 uur waren de Britten al ladderzat en konden ze nog maar net lopen. De Nederlanders begonnen pas om 22:00 uur aangeschoten te raken. De Britten gedroegen zich als 'varkens' (ik kan even geen beter woord bedenken).

Weet iemand waarom de Britten om 21:00 uur al ladderzat zijn en zich dan niet kunnen gedragen?
Omdat het in Engeland geen probleem is om je de volgende dag te moeten verantwoorden voor je gedrag, Nederlanders denken over algemeen nog enigzins na over hun gedrag, Britten niet.
Het is op een Brits bedrijfsfeestje geen enkel probleem om helemaal naar de klote te gaan en je te misdragen, de volgende dag kijkt niemand je daar raar aan. Heb het vorig jaar met een Engelse collega meegemaakt die werd enorm agressief in het appartement, de volgende dag heb ik hem er attent op gemaakt dat zijn gedrag niet zo gewaardeerd werd, hij erkende schuldbewust dat ik gelijk had, maar de avond erop was het gewoon weer raak.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_177764158
Russen>Polen>Britten>Nederlanders>Duiters>Fransen
pi_177765194
Ik voel als Brit veel hostiliteit in dit topic. Kan een mod mij even beschermen van al die haatdragende pijnlijke discriminerende teksten?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_177767305
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:54 schreef polderturk het volgende:
er een kroeg binnen gelopen waar zich ook Britten bevonden. Om 21:00 uur waren de Britten al ladderzat en konden ze nog maar net lopen. De Nederlanders begonnen pas om 22:00 uur aangeschoten te raken. De Britten gedroegen zich als 'varkens' (ik kan even geen beter
In Engeland gaan kroegen eerder dicht als hier. Ze zijn dus ook eerder lam om dat verschil te compenseren ;)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 12 maart 2018 @ 13:41:24 #65
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_177767357
Van Thalys naar tralies.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')