abonnement Unibet Coolblue
pi_177732852
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:21 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ze hadden offline ook niet zoveel succes vandaag:

https://www.metronieuws.n(...)i-suitsupply-protest
Ze zien er ook echt precies zo uit als ik al dacht.
pi_177736042
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 21:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ze zien er ook echt precies zo uit als ik al dacht.
Als je dit nu verteld/geschreven had voordat, en toegelicht had met foto naam ik het nog glad aan ook. Achteraf lullen kan ik ook als niet beter.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2018 22:43:53 ]
  zaterdag 10 maart 2018 @ 23:25:18 #153
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_177737378
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Organisatie van zeer conservatieve katholieken.

Maar ik geloof dat Baudet wel banden met ze heeft ja.
Correct. Ze zijn ook groot fan van mijn werk. Ik ken ze.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_177738661
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:25 schreef Ryon het volgende:

[..]

Correct. Ze zijn ook groot fan van mijn werk. Ik ken ze.
Helaas deed mijn linkje het niet, maar Baudet heeft in 2015 dus een lezing voor ze gehouden.

Leuk voor een artikeltje.
pi_177738753
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:25 schreef Ryon het volgende:

[..]

Correct. Ze zijn ook groot fan van mijn werk. Ik ken ze.
Wat vind jij er trouwens van (en de rest van de sc) dat je zonder VOG in de raad mag. Las dat de reden daarvoor was dat het vereisen van een VOG niet grondwettelijk is, want inbreuk op passief kiesrecht, maar zo hou je wel de deur open voor allerlei gespuis

[ Bericht 0% gewijzigd door skysherrif op 11-03-2018 00:42:33 ]
pi_177738863
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:25 schreef Ryon het volgende:

[..]

Correct. Ze zijn ook groot fan van mijn werk. Ik ken ze.
Je ken ze of je kent ze, met mij kan je 10 zakken zout eten dan ken je mij nog niet.
  zondag 11 maart 2018 @ 00:40:28 #157
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_177739320
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2018 00:34 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wat vind jij er trouwens van (en de rest van de sc) dat je zonder VOG in de raad mag. Las dat de reden daarvoor was dat het vereisen van een VOG niet grondwettelijk is, want inbreuk op passief kiesrecht, maar zo hou je wel de deur open voor allerlei gespuis
Het hele idee van politieke functies is dat je wet- en regelgeving maakt of invoert. Als je gaat eisen dat je bestaande wetgeving niet mag hebben overtreden, dan creëer je nogal een vreemde situatie. Denk bijvoorbeeld aan de verandering van wetgeving op het gebied van homosexualiteit in de loop der jaren of rassenwetten in de VS of Zuid-Afrika.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177739665
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 01:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het hele idee van politieke functies is dat je wet- en regelgeving maakt of invoert. Als je gaat eisen dat je bestaande wetgeving niet mag hebben overtreden, dan creëer je nogal een vreemde situatie. Denk bijvoorbeeld aan de verandering van wetgeving op het gebied van homosexualiteit in de loop der jaren of rassenwetten in de VS of Zuid-Afrika.
Sure, maar het lijkt me niet dat zaken als oplichting, mishandeling of fraude ooit legaal wordt. Moet je er echt zo puristisch naar kijken met als gevolg dat er daardoor weinig controle op is wie er in de raad komt?
  zondag 11 maart 2018 @ 03:35:43 #160
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zondag 11 maart 2018 @ 03:39:44 #161
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_177740310
Hmja... Lastig. Als mensen per se Holleeder in de raad willen, moet dat dan kunnen? Enerzijds ja, want het volk kiest zijn eigen vertegenwoordiging, ook lokaal; anderzijds nee, want dit is natuurlijk dodelijk voor het systeem. Met een beetje pech zelfs letterlijk.
pi_177740575
Waarom zijn juist de populisten zo enorm oververtegenwoordigd op internetfora/Facebook? En dan bedoel ik niet alleen de rechtspopulisten, maar ook de Denkers.

Dat is toch raar? Waarom niet de centrumprogressieven/christendemocraten/natuurbeschermers/veganisten? Of leent digitale meningsuiting zich vooral voor boze meningen over een extreem versimpelde werkelijkheid? En als dat het geval is: waarom?

Want we neigen er nog weleens naar om binnen FOK! subfora aan te wijzen waar mensen zich voornamelijk profileren als met uitsterven bedreigde witmensen (NWS / Presentatrice Nadia Moussaid pleit openlijk voor minder blanken holy motherfucking christ, wat een dieptrieste bedoening), maar kijk eens in de reacties onder Facebookposts van landelijke kwaliteitskranten. Ook één bak vol platte versimpelingen met termen die direct te herleiden zijn naar FvD/PVV/Denk.

Goed, de Denkers ontbreken hier dan weer vrijwel volledig, maar het punt lijkt me duidelijk.
pi_177740598
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 07:54 schreef Jigzoz het volgende:
Waarom zijn juist de populisten zo enorm oververtegenwoordigd op internetfora/Facebook? En dan bedoel ik niet alleen de rechtspopulisten, maar ook de Denkers.
Omdat veel mensen met een baan en een leven geen tijd voor zoiets hebben, denk ik.

Trouwens, de nieuwe Duitse ministeres/ministerster van digitalisering is ook lekker scherp. Jongeren gebruiken Instagram en Snapchat; Facebook is voor ouwe lullen en op Twitter vind je alleen nog maar politici, journalisten en psychopaten. :D
pi_177740654
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:02 schreef Igen het volgende:

[..]

Omdat veel mensen met een baan en een leven geen tijd voor zoiets hebben, denk ik.

Trouwens, de nieuwe Duitse ministeres/ministerster van digitalisering is ook lekker scherp. Jongeren gebruiken Instagram en Snapchat; Facebook is voor ouwe lullen en op Twitter vind je alleen nog maar politici, journalisten en psychopaten. :D
Het is wat kort door de bocht, maar het snijdt wel hout: soort zoekt soort.

Het verklaart alleen niet waarom jongeren dan juist voor Instagram gaan en populisten voor fora en Facebook.
pi_177740866
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het is wat kort door de bocht, maar het snijdt wel hout: soort zoekt soort.

Het verklaart alleen niet waarom jongeren dan juist voor Instagram gaan en populisten voor fora en Facebook.
Volgens haar komt dat omdat Instagram en Snapchat actuele content laten zien van mensen die je volgt, en bij FB je feed vol staat met dingen die over langere tijd veel clicks hebben gehad maar die niet veel relevantie voor jou hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2018 08:43:24 ]
pi_177740896
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:43 schreef Igen het volgende:

[..]

Volgens haar komt dat omdat Instagram en Snapchat actuele content laten zien van mensen die je volgt, en bij FB je feed vol staat met dingen die over langere tijd veel clicks hebben gehad maar die niet veel relevantie voor jou hebben.
Dus Facebook en fora gaan wat betreft onderwerpen traag en ze zijn redelijk beperkt, terwijl Instagram/Snapchat snel en toegespitst zijn.

Hm. Klinkt heel aannemelijk.
  zondag 11 maart 2018 @ 09:13:14 #168
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_177741093
Pegida is toch wel flink sfeerverziekend voor een dergelijk klein clubje mensen.

volkskrant twitterde op zaterdag 10-03-2018 om 17:28:33 Leden van de anti-islambeweging Pegida hebben zaterdag in Enschede enkele tientallen kruizen geplaatst op een plek waar een moskee gebouwd zal worden https://t.co/3B0BCcsDT7 reageer retweet
En dan de ironie van de tekst 'No Islam, Just Freedom!'. :')
pi_177741143
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 09:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Pegida is toch wel flink sfeerverziekend voor een dergelijk klein clubje mensen.

volkskrant twitterde op zaterdag 10-03-2018 om 17:28:33 Leden van de anti-islambeweging Pegida hebben zaterdag in Enschede enkele tientallen kruizen geplaatst op een plek waar een moskee gebouwd zal worden https://t.co/3B0BCcsDT7 reageer retweet
En dan de ironie van de tekst 'No Islam, Just Freedom!'. :')
Ach, als je een uurtje op de snelweg rijdt heb je verschrikkelijk veel weggedrag gezien. Toch bepaalt dat kleine groepje verkeerstokkies je beeld van de situatie op de weg. Klotegedrag valt nu eenmaal veel meer op.
  zondag 11 maart 2018 @ 09:27:24 #170
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_177741236
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 09:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ach, als je een uurtje op de snelweg rijdt heb je verschrikkelijk veel weggedrag gezien. Toch bepaalt dat kleine groepje verkeerstokkies je beeld van de situatie op de weg. Klotegedrag valt nu eenmaal veel meer op.
Klopt zeker, al is het natuurlijk wel zo dat vervelend gedrag in het algemeen minder blijft hangen dan kutgedrag dat gericht is aan jou en 'de groep' waartoe je bedoelt.
pi_177741384
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2018 01:26 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Sure, maar het lijkt me niet dat zaken als oplichting, mishandeling of fraude ooit legaal wordt. Moet je er echt zo puristisch naar kijken met als gevolg dat er daardoor weinig controle op is wie er in de raad komt?
Oplichting en fraude zullen natuurlijk nooit helemaal verdwijnen, maar er kunnen best zaken zijn die daar nu onder vallen waarvan we in de toekomst zeggen dat het niet meer strafbaar is. En als iemand de partij voor de correctieve tik wil oprichten dan moet dat ook kunnen.

Er is een simpele controle over wie er in de raad komt, namelijk het feit dat je genoeg van de bevolking achter je moet hebben. Als je op de kieslijst van een bestaande partij staat, dan heeft die daar een taak in.

Een rechter kan overigens iemand wel het actief en passief kiesrecht ontnemen, maar daar is men de laatste jaren heel terughoudend in.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 11 maart 2018 @ 10:05:58 #172
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_177741670
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het verklaart alleen niet waarom jongeren dan juist voor Instagram gaan en populisten voor fora en Facebook.
Populisten hebben vaak hun leven al verpest hé. Die zijn derhalve wat ouder, en Facebook wordt op het moment steeds meer door ouderen gebruikt.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 11 maart 2018 @ 10:42:49 #173
104871 remlof
Europees federalist
pi_177742114
Feestboek is voor losers.
  zondag 11 maart 2018 @ 10:48:49 #174
104871 remlof
Europees federalist
pi_177742197
Voor wat het waard is, de periodieke cijfertjes van De Hond:

pi_177742551
50 plus heeft altijd lekker veel zetels tussen verkiezingen door.

Geen echte zetels dus.
Met extra vezels!
  Redactie Games zondag 11 maart 2018 @ 11:49:00 #176
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_177743075
Ik kijk nu al uit naar de komende formatie.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_177743238
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:15 schreef Volkorenbrood het volgende:
50 plus heeft altijd lekker veel zetels tussen verkiezingen door.

Geen echte zetels dus.
Sowieso vrij standaard coalitie verliest, oppositie wint verhaal en dan nog een verschuiving van PVV naar FvD.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177743276
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 09:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oplichting en fraude zullen natuurlijk nooit helemaal verdwijnen, maar er kunnen best zaken zijn die daar nu onder vallen waarvan we in de toekomst zeggen dat het niet meer strafbaar is. En als iemand de partij voor de correctieve tik wil oprichten dan moet dat ook kunnen.

Er is een simpele controle over wie er in de raad komt, namelijk het feit dat je genoeg van de bevolking achter je moet hebben. Als je op de kieslijst van een bestaande partij staat, dan heeft die daar een taak in.

Een rechter kan overigens iemand wel het actief en passief kiesrecht ontnemen, maar daar is men de laatste jaren heel terughoudend in.
Hmmm er zit wat in. Dit natuurlijk als reactie op dat item van Nieuwsuur, waarin burgemeesters zeggen bang te zijn voor dat soort dubieuze mensen in de raad.

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)alle-raadsleden.html
pi_177743315
Vraag me trouwens af of er ergens cijfers zijn van kinderen die klassen overslaan. Ik vind dat ook iets vrij raars. Vraag me af of dat ene jaartje het nou waard is om het risico te lopen allerlei sociale achterstand te krijgen met je nieuwe jaar.

Zag paar dagen geleden een artikel waarin blijkbaar een jongen van 8 al naar het Atheneum mocht, nee lekkere middelbare schoolperiode zal die jongen hebben :{
  zondag 11 maart 2018 @ 12:29:06 #180
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_177743745
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:00 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hmmm er zit wat in. Dit natuurlijk als reactie op dat item van Nieuwsuur, waarin burgemeesters zeggen bang te zijn voor dat soort dubieuze mensen in de raad.

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)alle-raadsleden.html
Ik vind het zwaar overdreven. Onderdeel van de landelijke hetze tegen de Gemeenteraad. Er is ook geen empirisch bewijs waaruit blijkt dat raadsleden mollen zijn.

Natuurlijk doen ook zwendelaars mee aan de verkiezingen. Maar het is de verantwoordelijkheid van de kiezer om daar niet op te stemmen. En anders krijgt de kiezer waarvoor zij gekozen hebben.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 11 maart 2018 @ 12:30:33 #181
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_177743770
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2018 00:30 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Helaas deed mijn linkje het niet, maar Baudet heeft in 2015 dus een lezing voor ze gehouden.

Leuk voor een artikeltje.
Is al bekend en de Volkskrant heeft er al eens naar gekeken. Dat Baudet goede contact onderhoudt met conservatieve christenen wordt niet als problematisch gezien.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_177743805
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:29 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ik vind het zwaar overdreven. Onderdeel van de landelijke hetze tegen de Gemeenteraad. Er is ook geen empirisch bewijs waaruit blijkt dat raadsleden mollen zijn.

Natuurlijk doen ook zwendelaars mee aan de verkiezingen. Maar het is de verantwoordelijkheid van de kiezer om daar niet op te stemmen. En anders krijgt de kiezer waarvoor zij gekozen hebben.
Oke, ik vond het vooral vrij apart dat ik als jeugdtrainer wel een VOG moet hebben, maar iemand in de raad niet die controle heeft.
pi_177743911
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Oke, ik vond het vooral vrij apart dat ik als jeugdtrainer wel een VOG moet hebben, maar iemand in de raad niet die controle heeft.
Daar is niets apart aan. Als jeugdtrainer werk je met kinderen, kom je waarschijnlijk in kleedkamers waar die kinderen zich omkleden en douchen eventueel in één op één situaties. In zo'n geval is het logisch om te eisen dat iemand geen verleden heeft als zedendelinquent.
Een verkozen volksvertegenwoordiger heeft daar geen zak mee te maken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 11 maart 2018 @ 12:45:56 #184
54278 crew  Tijger_m
42
pi_177744064
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daar is niets apart aan. Als jeugdtrainer werk je met kinderen, kom je waarschijnlijk in kleedkamers waar die kinderen zich omkleden en douchen eventueel in één op één situaties. In zo'n geval is het logisch om te eisen dat iemand geen verleden heeft als zedendelinquent.
Een verkozen volksvertegenwoordiger heeft daar geen zak mee te maken.
Het lijkt mij toch wel navrant dat iemand die mogelijk in de gemeenteraad dan wel wethouder word een VOG heeft, dat word tegenwoordig in het bedrijfsleven ook bij iedere hogere functie gevraagd.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 11 maart 2018 @ 12:50:42 #185
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_177744151
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daar is niets apart aan. Als jeugdtrainer werk je met kinderen, kom je waarschijnlijk in kleedkamers waar die kinderen zich omkleden en douchen eventueel in één op één situaties. In zo'n geval is het logisch om te eisen dat iemand geen verleden heeft als zedendelinquent.
Een verkozen volksvertegenwoordiger heeft daar geen zak mee te maken.
Inderdaad. Als jeugdtrainer wordt de VOG aanvraag ook getoetst op hele andere criteria dan de VOG politieke ambtsdragers. Die laatste bij wet verplicht stellen zou een grote aantasting zijn van de politieke rechten van inwoners. De partij die de toetsingscriteria bepaalt, bepaalt dan feitelijk wie uitgesloten wordt voor politieke deelname.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_177744167
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het lijkt mij toch wel navrant dat iemand die mogelijk in de gemeenteraad dan wel wethouder word een VOG heeft, dat word tegenwoordig in het bedrijfsleven ook bij iedere hogere functie gevraagd.
Volgens mij betekent navrant niet wat je denkt dat het betekent. :P
Het belangrijke verschil tussen een functie in het bedrijfsleven en een positie als verkozen politicus is dat laatstgenoemde zich met goedkeuring van de kiezer bezighoudt met het herzien van wetgeving. Ik heb hiervoor al aangegeven waarom je je met het inperken van die mogelijkheid op glad ijs bevindt.
Voor een benoemde functie is dat een ander verhaal en voor bijvoorbeeld ambtenaren op een departement al helemaal. Daarvan kun je gewoon een VOG verwachten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 11 maart 2018 @ 12:51:48 #187
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_177744176
Wethouders kunnen onderworpen worden aan een integriteit onderzoek en door de raad weggestuurd worden als de resultaten niet naar tevredenheid zijn. Biedt meer bescherming dan een VOG.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_177744473
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:51 schreef Ryon het volgende:
Wethouders kunnen onderworpen worden aan een integriteit onderzoek en door de raad weggestuurd worden als de resultaten niet naar tevredenheid zijn. Biedt meer bescherming dan een VOG.
Klopt ja, ook daarvoor is een prima democratisch middel.
Het soort draconische maatregelen als een VOG voor verkozen politici getuigt vooral van een zeer gebrekkig vertrouwen in de veerkracht van de democratie en het beoordelingsvermogen van de burger.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 11 maart 2018 @ 14:34:36 #189
54278 crew  Tijger_m
42
pi_177746314
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:51 schreef Ryon het volgende:
Wethouders kunnen onderworpen worden aan een integriteit onderzoek en door de raad weggestuurd worden als de resultaten niet naar tevredenheid zijn. Biedt meer bescherming dan een VOG.
Kunnen zou moeten behoren te zijn, lijkt mij.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zondag 11 maart 2018 @ 14:36:56 #190
54278 crew  Tijger_m
42
pi_177746368
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 13:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Klopt ja, ook daarvoor is een prima democratisch middel.
Het soort draconische maatregelen als een VOG voor verkozen politici getuigt vooral van een zeer gebrekkig vertrouwen in de veerkracht van de democratie en het beoordelingsvermogen van de burger.
Gegeven de keuzes van de kiezer tegenwoordig is het volgens mij wel terecht om daar twijfels aan te hebben.

Mogen we gerust anders over denken maar zolang het voor burgers niet transparant is, door de goede Nederlandse privacy wetgeving, wat de achtergronden van kandidaten zijn mag je toch op zijn minst een VOG verwachten imho.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 11 maart 2018 @ 14:38:27 #191
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_177746396
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:49 schreef Puddington het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de komende formatie.
Gewoon huidige coalitie plus SP. Komt helemaal goed.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_177746443
quote:
6s.gif Op zondag 11 maart 2018 14:38 schreef Euribob het volgende:

[..]

Gewoon huidige coalitie plus SP. Komt helemaal goed.
Een rechts kabinet plus SP?

Dat wordt een heel lange formatie.
pi_177746449
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 14:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Gegeven de keuzes van de kiezer tegenwoordig is het volgens mij wel terecht om daar twijfels aan te hebben.

Mogen we gerust anders over denken maar zolang het voor burgers niet transparant is, door de goede Nederlandse privacy wetgeving, wat de achtergronden van kandidaten zijn mag je toch op zijn minst een VOG verwachten imho.
Wat zijn 'de keuzes' van 'de kiezer' zoal die zorgen voor die twijfel?
We hebben media die prima in staat zijn om op basis van wat tips eens te gaan spitten in een CV, voor zover er al hem grote gaten in zitten vanwege een celstraf.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Redactie Games zondag 11 maart 2018 @ 14:42:41 #194
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_177746498
quote:
6s.gif Op zondag 11 maart 2018 14:38 schreef Euribob het volgende:

[..]

Gewoon huidige coalitie plus SP. Komt helemaal goed.
Wordt wel eens tijd dat de SP gaat regeren.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_177746518
De laatste tijd neig ik ernaar voorstander te zijn van een minderheidskabinet. Dat voorkomt van die dichtgetimmerde regeerakkoorden. Nu is de situatie zo dat het in theorie mogelijk is dat geen enkel punt van het kabinetsbeleid een 'echte' Kamermeerderheid heeft.
pi_177746536
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 14:42 schreef Puddington het volgende:

[..]

Wordt wel eens tijd dat de SP gaat regeren.
Tijd wel. Maar met rond de 30% van de stemmen op links gaat dat nog wel even langer duren.
pi_177747165
De stemwijzer van de speld is er ook weer:
https://stemwijzer.speld.nl/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 11 maart 2018 @ 15:27:22 #198
104871 remlof
Europees federalist
pi_177747795
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:49 schreef Puddington het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de komende formatie.
Dan is de PvdA gewoon de grootste partij.
  zondag 11 maart 2018 @ 15:38:02 #199
104871 remlof
Europees federalist
pi_177748125
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 15:03 schreef Monolith het volgende:
De stemwijzer van de speld is er ook weer:
https://stemwijzer.speld.nl/
Hij is weer leuk 😂
  zondag 11 maart 2018 @ 15:41:14 #200
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_177748236
quote:
6s.gif Op zondag 11 maart 2018 15:27 schreef remlof het volgende:

[..]

Dan is de PvdA gewoon de grootste partij.
Als De Hondt gewoon verkeerd zit met z'n peilingen en DENK overschat en de PVV onderschat dan kan de PvdA met een beetje geluk de grootste worden in Rotterdam. Maar ik heb er een hard hoofd in.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')