SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:49 |
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras vel vehicula nunc, ut eleifend massa. Proin augue tortor, feugiat id nulla ut, gravida lobortis urna. Aliquam convallis molestie urna at lobortis. Suspendisse hendrerit interdum mauris. Integer aliquam interdum metus laoreet tristique. Sed non enim lectus. Mauris ornare leo id sem vehicula, ac dignissim dolor lobortis. Etiam dignissim augue nec augue auctor, sed ultrices tortor vestibulum. Suspendisse et pulvinar nunc. Pellentesque consectetur elementum risus a commodo. In at nibh enim. Suspendisse quis aliquam orci, tincidunt tincidunt ligula. Fusce ullamcorper consectetur metus sed pretium. Integer auctor arcu dui. Suspendisse potenti. Quisque scelerisque mi risus. In euismod, arcu eget imperdiet efficitur, nisi massa dictum metus, vitae fermentum odio eros eget nisi. Nam pellentesque ligula sit amet posuere commodo. Maecenas est ex, tincidunt in nunc sed, vehicula dictum lacus. Morbi pulvinar, mi nec semper dignissim, metus orci tempus mi, at faucibus dui leo quis risus. Morbi at nulla quis nisi pharetra vehicula. Nullam dapibus velit tempor neque rhoncus volutpat. Aenean interdum eros et efficitur semper. Mercedes AMG Petronas F1 Team #44 Lewis Hamilton en #77 Valtteri Bottas Mercedes AMG W09 Red Bull Racing #3 Daniel Ricciardo en #33 Max Verstappen Aston Martin Red Bull Tag Heuer 14 Scuderia Ferrari #5 Sebastian Vettel en #7 Kimi Raikkonen Scuderia Ferrari SF71H Sahara Force India F1 Team #11 Sergio Perez en #31 Esteban Ocon Sahara Force India VJM11 Williams Martini Racing #18 Lance Stroll en Sergey Sirotkin Williams Mercedes FW41 McLaren Honda Formula 1 Team #14 Fernando Alonso en #2 Stoffel Vandoorne McLaren MCL33 Renault Scuderia Toro Rosso #10 Pierre Gasley en #28 Brandon Hartley Scuderia Toro Rosso Honda 13 Haas F1 Team #8 Romain Grosjean en #20 Kevin Magnussen Haas VF-18 Renault Sport Formula One Team #27 Nico Hulkenberg en #55 Carlos Sainz Renault R.S. 18 Alfa Romeo Sauber F1 Team Marcus Ericsson en Charles Leclerc Alfa Romeo Sauber C37 | |
bedachtzaam | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:50 |
https://www.facebook.com/(...)os/2083770311842351/ | |
Geralt | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:51 |
Is dat wel zo? Ik weet dat regeltje, maar hoe zat dat dan met McLaren; die besloten toch pas ver na mei dat ze Honda aan de kant schoven voor komend jaar. Hoezo mocht dat wel dan? En dan heb ik het nog niet eens over contractbreuk, maar puur over dat FIA regeltje van in mei moet je aangeven met welke motor je volgend jaar rijdt. | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:55 |
Het aantal motoren bleef gelijk... Toro Rosso - Renault en McLaren - Honda hebben toen gezamenlijk besloten contractruil te doen. Als RBR straks besluit om te stoppen met Renault dan moet Renault een deel van z'n productie/fabriek afschalen en Honda moet opschalen. Daarom werd dat wel gedoogd, idem bij Toro Rosso in 2016 toen ze nog met de 2015 Ferrari motor reden. | |
Tarado | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:55 |
hoe dat precies zit weet ik ook niet maar in dit geval heeft ook Renault zich in die richting uitgesproken | |
sasquatsch | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:56 |
De leveranciers moeten voor 15 mei bekendmaken aan de FIA aan wie ze gaan leveren volgend jaar. Dit om te voorkomen dat een team zonder motor komt te zitten zoals met Red Bull in 2015. Als teams na die tijd besluiten om van leverancier te switchen kan dat gewoon, mits het contract met de leverancier dat toestaat (of dat er van contract geruild wordt ). Renault wil gewoon voor 15 mei duidelijkheid hebben van Red Bull. | |
Geralt | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:57 |
Nee, die FIA wil dat de teams voor 15 mei duidelijkheid verschaffen. Renault heeft niets te willen in deze. Het is geen regeltje of toevoeging in hun contract met Red Bull. | |
Geralt | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:57 |
Maargoed, dan nog, als die regel bestaat dan kun je er imo ook niet onderuit. Ook niet als 2 leveranciers willen wisselen. Geef het volgend jaar voor 15 mei maar door zou ik zeggen. Befehl ist befehl! | |
sasquatsch | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:58 |
Nee, de leveranciers moeten zeggen aan wie ze gaan leveren. Zo staat het in de regulations om de reden die ik noemde. Heeft niets met contracten te maken. | |
sasquatsch | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:59 |
Dat ze er onder uit kunnen zagen we afgelopen jaar al. Het is een richtlijn van de FIA om te kijken of er teams buiten de boot vallen, geen verplichting om ook daadwerkelijk met die leverancier te gaan rijden | |
Geralt | vrijdag 9 maart 2018 @ 12:00 |
Nouja omgedraaid dan, maakt niet uit, ik snap niet als het in de regels staat van de FIA dat 2 leveranciers dan zomaar kunnen besluiten om na die deadline te ruilen. Wordt dat expliciet benoemd in die regels? Lijkt me niet. Dus zou het imo niet moeten mogen. Maargoed, dat doet er verder niet zo veel toe wat ik vind | |
sasquatsch | vrijdag 9 maart 2018 @ 12:03 |
Er staat zelfs in de regels dat teams halverwege het seizoen van motoren mogen switchen | |
RingBewoner | vrijdag 9 maart 2018 @ 12:05 |
Misschien is het hier te vinden: https://www.fia.com/regulation/category/110 | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 12:06 |
zonder constructeurspunten te verliezen? | |
Tinos85 | vrijdag 9 maart 2018 @ 12:09 |
Nieuwe motor is nieuwe constructeur. Dus je punten met de nieuwe leverancier worden apart geteld. Dus in feite verlies je wel punten/je positie in het constructeurskampioenschap. | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 12:10 |
Ja maar hij heet nog steeds TAG :p volgend jaar pas Honda. Weet alleen niet of dat mag idd. | |
RingBewoner | vrijdag 9 maart 2018 @ 12:16 |
Was deze al voorbij gekomen? Van gisteren: | |
Ener-G | vrijdag 9 maart 2018 @ 12:19 |
Ferrari jast even een hypersoft rondje erdoorheen, iedereen wakker? | |
RingBewoner | vrijdag 9 maart 2018 @ 12:32 |
En nog maar een keer. | |
Tarado | vrijdag 9 maart 2018 @ 12:32 |
Alonso vanmiddag tegen de pers | |
RingBewoner | vrijdag 9 maart 2018 @ 12:36 |
Vandoorne gaf gisteren aan 'helemaal klaar te zijn voor Melbourne' na zijn productieve testdag. | |
tvdleur | vrijdag 9 maart 2018 @ 12:42 |
upload pic | |
Smacked_Actor | vrijdag 9 maart 2018 @ 12:42 |
Wat een drama daar... | |
flipsen | vrijdag 9 maart 2018 @ 12:58 |
Kunnen ze in de tussentijd pitstops oefenen | |
sasquatsch | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:01 |
Nee, wat ik al eerder zei, dat het dan gezien wordt als aparte entry. Al worden blijkbaar wel de punten bij elkaar opgeteld om het prijzengeld te bepalen.
| |
Sunri5e | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:01 |
Iemand nog dat filmpje van gister? Hilarisch | |
chiren | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:06 |
Heeft iemand een overzicht van racepaces? Uit wat ik lees kan ik opmaken dat Hamilton en Ricciardo racesims rijden en dat Ric in de 1:21 zit terwijl Ham 1:20 doet, maar ik kan nergens echt harde cijfers vinden. Zijn die er toevallig? | |
daNpy | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:06 |
Weer eens te lomp gedaan, kunnen ze niet tegen | |
sasquatsch | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:14 |
Ja, Op twitter via F1Debrief Heb ze van de eerste twee dagen van deze week al vergeleken en daar is Mercedes (1:21.0) op unmarked medium ca 0.5s gemiddeld per ronde sneller dan Ferrari en Red Bull (beiden 1:21.5). Die van de afgelopen twee dagen moet ik nog bekijken | |
Geralt | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:17 |
Ze hadden Ron niet buiten moeten flikkeren. | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:19 |
Ze hebben het gewoon te hoog in de bol daar bij McLaren. "befehl ist befehl"! En daar gaat het dus fout. | |
Geralt | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:21 |
Impliceer je iets met deze post? | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:22 |
| |
DKUp | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:26 |
chiren | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:26 |
Dankje | |
DKUp | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:33 |
#thebestfansgenot | |
Sinister-D- | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:39 |
| |
Nattekat | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:40 |
Oja: apart live topic voor elke race die gewoon weer op slot gaat achteraf om dit topic te ontzien. Voor of tegen? | |
mikieu | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:41 |
Ik wil toch wel een 1.16 zien van rb. Ofzo | |
Geralt | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:42 |
Voor. Goed idee. Is dat niet hoe het vroeger ook was? | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:43 |
Ik neig meer naar tegen, ben niet zo goed in het volgen van meerdere draadjes :effort: | |
BadderHaring | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:43 |
Voor | |
Geralt | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:44 |
Waarom is dat ooit afgeschaft eigenlijk? | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:45 |
Het venijn richting McLaren wordt steeds groter https://www.motorsport.co(...)-with-honda-1012932/ https://www.motorsport.co(...)ouble-again-1013013/ De reacties daar | |
Nattekat | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:48 |
Dat is dan ook echt alleen live. | |
Nattekat | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:49 |
Dat was deze reeks Tussen races door was het gewoon dood. | |
Sked | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:49 |
Voor | |
#ANONIEM | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:56 |
Tegen, ik lees graag terug, het word dan toch in 1 topic gegooid. Net zoals het f1 nieuwtjes, die is ook overbodig omdat hier ook alles word gepost. | |
trein2000 | vrijdag 9 maart 2018 @ 13:58 |
Voor, maakt het volgen van de andere topics ook makkelijker en leesbaarder | |
DKUp | vrijdag 9 maart 2018 @ 14:07 |
Voor | |
sasquatsch | vrijdag 9 maart 2018 @ 14:11 |
Juist omdat ook tijdens races alles hier gepost wordt gaan de nieuwtjes nog wel eens verloren en is het andere topic handig. Als het gesplitst wordt in aparte topics per race zou dat inderdaad niet meer hoeven, hoewel ik het prettiger vind om aparte topics voor nieuwtjes en slowchat te hebben. | |
#ANONIEM | vrijdag 9 maart 2018 @ 14:13 |
Wees eens eerlijk, wie kijkt er regelmatig in het F1-Subforum opzoek naar andere topics? Iedereen kijkt toch gewoon hier? | |
HansvanOchten | vrijdag 9 maart 2018 @ 14:17 |
Idd tegen, 1 centraal topic lijkt me voldoende | |
Sjemmert | vrijdag 9 maart 2018 @ 14:17 |
Dit. Gewoon zo laten. | |
Nattekat | vrijdag 9 maart 2018 @ 14:27 |
Je drukt één keer op Volg topic en het is klaar. | |
Zorro | vrijdag 9 maart 2018 @ 14:29 |
Op Tweakers werkt het ook he | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 14:30 |
Even tussendoor, is Tickettravel een goede site om F1 tickets te kopen of zijn nog andere? | |
Atreidez | vrijdag 9 maart 2018 @ 14:31 |
Wel nodig ook.. Na gisteren is t niet veel beter geworden | |
#ANONIEM | vrijdag 9 maart 2018 @ 14:31 |
Je vraagt om een voorkeur, die geef ik. Maar blijkbaar ben je er zelf al uit. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2018 14:41:34 (typo) ] | |
Sinister-D- | vrijdag 9 maart 2018 @ 14:31 |
RBR pr-man aangenomen? | |
Sunri5e | vrijdag 9 maart 2018 @ 14:33 |
LOL? | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 14:36 |
omg | |
Sinister-D- | vrijdag 9 maart 2018 @ 14:37 |
gaan we dit gezeik weer krijgen of wat waarom om je elke 2 seizoenen moet die vraag? | |
Sinister-D- | vrijdag 9 maart 2018 @ 14:38 |
dit was ook nog gisteren. Vandoorne zit achter het stuur. | |
ShaoliN | vrijdag 9 maart 2018 @ 14:39 |
Waarbij het wel lijkt dat Ferrari en RB langere stints rijden dus wel eens zwaarder kunnen zijn. | |
Weltschmerz | vrijdag 9 maart 2018 @ 14:52 |
Ik ben ook niet zo onder de indruk van het gepresenteerde feitenmateriaal, waarom net die ene stint vergelijken na zoveel testdagen? Er lijkt een soort berusting te bestaan dat Mercedes toch weer veel sneller is. Maar dat was er vorig jaar bij de tests ook en toen bleek Ferrari als beste te voorschijn te komen in Melbourne. Ik snap ook niet waarom Mercedes de hypers niet test. Hebben ze weer een bandenvreter gemaakt en willen ze die strategische kennis niet weggeven? Je zou zeggen dat je met de snelste band alles op scherp zet en je daarmee de meest informatie krijgt over de aero en de juistheid van de simulaties. | |
ondeugend | vrijdag 9 maart 2018 @ 14:59 |
Ferrari is ook aan het knutselen | |
Tarado | vrijdag 9 maart 2018 @ 15:00 |
| |
AMDB | vrijdag 9 maart 2018 @ 15:02 |
Is er een subforum? | |
Jonmen | vrijdag 9 maart 2018 @ 15:13 |
Ik denk dat hij bedoelt, het F1 subforum hier op Fok. F1 is al het subforum. Dus hij refereert naar het feit ofdat iemand ooit andere topics als dit topic bekijkt/zoekt. Overigs, ik ben een lurker. Dus veel heb ik niet te zeggen hierover, al wil ik toch snel mijn standpunt hierover vertellen. Een verschillend topic dat gaat over de race zelf en een topic dat gaat over alle technieken, geruchten, teams, motors, banden etc. maakt het wel overzichtelijker. Al dit nieuws verdwijnt in het weekend onmiddellijk, gewoon omdat het 'hoofdtopic en enige topic' overspoelt wordt met posts over de race. Een splitsing maakt gewoon een hele hoop duidelijk voor iedereen en na de race kunnen bepaalde discussies gewoon terug hervat worden, gelanceerd worden in het hoofdtopic. Only my point of view | |
DKUp | vrijdag 9 maart 2018 @ 15:26 |
| |
Tarado | vrijdag 9 maart 2018 @ 15:26 |
wordt allemaal wat te warm waarschijnlijk | |
DKUp | vrijdag 9 maart 2018 @ 15:27 |
Klinkt inderdaad hetzelfde als Ricciardo [ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 09-03-2018 15:53:53 ] | |
AMDB | vrijdag 9 maart 2018 @ 15:33 |
Weet ik, het was een grapje. Ik kijk alleen maar in dit topic en zal waarschijnlijk nooit anders gaan doen. Ik kom hier genoeg om alles redelijk bij te kunnen houden. | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 15:33 |
Oververhitting | |
Jester65 | vrijdag 9 maart 2018 @ 15:35 |
https://www.autosport.com(...)ff-fuel-mistake-jibe | |
ChilllayD | vrijdag 9 maart 2018 @ 17:05 |
Ricci lekker slapen 🤗 | |
Nattekat | vrijdag 9 maart 2018 @ 17:10 |
Dit is voor het eerst | |
Tarado | vrijdag 9 maart 2018 @ 17:12 |
hou het maar gewoon hier en in een reeks | |
potjecreme | vrijdag 9 maart 2018 @ 17:15 |
voor | |
ChilllayD | vrijdag 9 maart 2018 @ 17:15 |
Voor | |
Klummie | vrijdag 9 maart 2018 @ 17:44 |
Voor. | |
Gezicht | vrijdag 9 maart 2018 @ 17:55 |
Lijkt me wel een goed idee maar je gaat iedere keer krijgen dat alle eendagsvliegen die alleen tijdens de race meeposten toch in dit topic terechtkomen waardoor je twee parallelle topics krijgt. | |
jpjedi | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:13 |
Tegen, anders loopt het toch door elkaar. Gewoon in enkel draadje houden. | |
beantherio | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:18 |
Het lijkt me een stuk overzichtelijker qua terugzoeken dus wat dat betreft voor. Maar ik ben tegen het zetten van een slotje op zo'n race-topic na de race. Ik stel me zo voor dat het nabespreken van sommige races langer duurt dan die van anderen en dat moet je niet in een 'algemeen' topic willen proppen. | |
Sunri5e | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:19 |
Wat zijn jullie conclusies na deze test boys? Meest opvallende vind ik toch wel de Honda. | |
Nattekat | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:21 |
Renault is FI voorbij. | |
Tarado | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:23 |
wel met je eens | |
ChilllayD | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:24 |
En Girls 😇 Er spoken allerlei conclusies door m'n hoofd die bewust zijn op mijn eigen (te?) positieve hoop 😄. Max en ricci hebben zich gister en vandaag verdacht hard ingehouden en geen knappe snelle rondjes neergezet. Hoeft ook niet.... Mercedes laat 't achterste van z'n tong ook niet zien. Wat ik wel zeker weet is dat max en ricci beiden al 14 dagen glimmende oogjes hebben 😂 | |
Sunri5e | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:26 |
| |
beantherio | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:28 |
- Mercedes nog steeds het sterktste team - Red Bull zou Ferrari wel eens gepasseerd kunnen zijn, maar ze hebben zich wat verstopt - Renault lijkt het middenveld te leiden - STR ziet er heel goed uit, maar je vraagt je af hoe betrouwbaar ze zullen zijn - McLaren ziet er slecht uit, maar toch niet hopeloos - deden Sauber en FI wel mee? - Williams en Haas pure middelmaat | |
Sunri5e | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:29 |
Mijn lijstje na deze dagen: - Mercedes - Red Bull - Ferrari - Renault - Toro Rosso - Force India - Haas - McLaren - Williams - Sauber | |
Tarado | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:29 |
Mercedes Ferrari Red Bull Renault Force India Haas Williams Toro Rosso McLaren Sauber zo dan maar met dezelfde disclaimer | |
trein2000 | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:30 |
De Renault lijkt aardig betrouwbaar. Red bull kan het Ferrari lastig maken. McLaren heeft een probleem. | |
Sunri5e | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:31 |
McLaren was echt dramatisch ja. Ik heb het al eerder geroepen vandaag maar ik heb het idee dat de McLaren vorig seizoen de Honda slechter heeft laten lijken als dat hij daadwerkelijk was. | |
Nattekat | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:31 |
Mercedes Ferrari Red Bull Renault Force India Haas Toro Rosso McLaren (als ze heel blijven) Williams Sauber | |
Frozen-assassin | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:32 |
Tegen F1-subforum dient te worden opgeheven. | |
Sunri5e | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:33 |
Beste wel triest eigenlijk die teloorgang van Williams | |
beantherio | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:33 |
Het kampioenschap kan dit jaar wel eens een echte driestrijd gaan worden. De achterstand die RBR vorig jaar na de tests had is er dit jaar niet: ze hebben een heel compleet programma gereden met goede tijden, veel rondes en vrijwel geen problemen. | |
flipsen | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:35 |
Die voorspellingen kunnen ook in het voorspellingentopic he? | |
GM78 | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:37 |
Red Bull Betrouwbaarheid ✔ Long runs ✔ Snelheid ✔ Dit kan wel eens een heel mooi seizoen worden Tijden liggen ook mooi bij elkaar, hopelijk kunnen de rest van de teams nu ook wat meer aansluiten | |
Nattekat | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:38 |
Dat zijn geen seizoensvoorspellingen | |
beantherio | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:41 |
Ik haal uit de Ted's Notebook van gisteren dat Renault blijkbaar de hele test tot en met gisteren (en inclusief de 190 rondes van eergisteren) met een motor heeft gedaan. Qua betrouwbaarheid klinkt dat veelbelovend. | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:47 |
Harsh @ McLaren nog verder achteraan dan vorig jaar | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:48 |
Ja en gisteren kregen de Renault teams dus 50% van het ontbrekende vermogen om te testen | |
Sjemmert | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:48 |
Over twee weken in Melbourne | |
Ferdii | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:50 |
doet mercedes een boekje open en blazen iedereen naar huis om het weer een saai seizoen te maken | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:51 |
Hiervoor is dus de Halo (van Tweakers gejat) | |
Sjemmert | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:52 |
| |
beantherio | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:57 |
Beetje triest om te zien dat de twee teams die de Formule 1 in de jaren 80 en 90 zo'n beetje definieerden (en in die periode 16 van de 20 kampioenschappen pakten) zo ploeteren. En specifiek voor Williams vindt ik het wel echt zorgwekkend: ze lijken me financieel best wel kwetsbaar. | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 18:59 |
McLaren heeft idd nog z'n "standaard" auto divisies enzo, Williams heeft buiten de F1 niks naar mijn weten? | |
beantherio | vrijdag 9 maart 2018 @ 19:01 |
Wel wat maar volgens mij geen echte vetpot. Zie https://en.wikipedia.org/(...)ering#Williams_Group | |
sasquatsch | vrijdag 9 maart 2018 @ 19:38 |
Nog geen tijd gehad om de tijden (snelste en long runs) te vergelijken. Misschien zondag. Maar op het eerste gezicht Mercedes Ferrari/Red Bull Renault Haas/Force India Toro Rosso/Williams/McLaren Sauber | |
Tinos85 | vrijdag 9 maart 2018 @ 19:57 |
YourCaptor | vrijdag 9 maart 2018 @ 20:07 |
| |
BaasBanaan | vrijdag 9 maart 2018 @ 20:15 |
Had je deze al gezien dan? Het is maar goed dat ze nog even oefenen. | |
Tinos85 | vrijdag 9 maart 2018 @ 20:25 |
Ja dat gekut met die banden had ik al gezien. Nog even goed oefenen voor die jongens | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 20:27 |
Honda heeft dus de eerste week met 2 motoren gereden die ze dus 's nachts uitwisselde en de gene die niet in de auto lag hebben gecontroleerd op wear etc... Maar deze week hebben ze dus de hele week met 1 motor gereden: de spec. die ze ook voor Aussie willen gebruiken. Respect hoor voor Toro Rosso Honda voor zo'n soepele start | |
beantherio | vrijdag 9 maart 2018 @ 21:23 |
Ted is wel erg optimistisch over McLaren. | |
Meike26 | vrijdag 9 maart 2018 @ 21:57 |
Niet lullig bedoelt, maar ik denk dat er dit jaar wat kopjes gaan rollen bij McLaren. Het lijkt er steeds meer op dat het een warboel is aan sturing/leiding van het F1 project. Ook deze week nog een teaserdat ze met een productie wagen bezig zijn die sneller is dan de F1. Al bij McLaren Tooned dacht ik soms, zijn ze niet iets teveel met de randzaken bezig? En zoals het bij Ferrari duidelijk van elkaar gescheiden is, is het bij McLaren naar mijn idee duidelijk dat als zij andere projecten hebben lopen, het niet zo fijn gaat met het team.. En de laatste 4/5 jaar gaat het alleen maar minder. En hebben ze meer productiewagens dan ooit tevoren.. Ik ben géén fan van Ron Dennis, maar ergens hoop ik wel dat hij weer aan het roer komt ! Een baasje is het wel ! | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 22:16 |
/keuze stress Zit te twijfelen tussen 4 Laterale Sinistra Grandstand of 8 A Prima Variante Grandstand 4 is gaaf omdat je ook de pitlane ziet en ze komen met 330+ langs + DRS acties... 8 is gaaf omdat daar waarschijnlijk de meeste overtakes te zien zijn. 1 is mij te duur | |
Frozen-assassin | vrijdag 9 maart 2018 @ 22:17 |
Mooi dat het met betrouwbaarheid wel goed zit. Maar ik begrijp dus dat andere 50% van de vermogen in Melbourne wordt vrijgegeven. Dan is het toch weer de vraag of de motor het dan wel houdt? | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 22:19 |
Ik denk dat ze de data over de extra 50% kunnen extrapoleren uit de 50% die ze nu al hebben vrijgegeven, dus dat komt wel goed. (hoop ik) | |
ondeugend | vrijdag 9 maart 2018 @ 23:06 |
SnowOokami | zaterdag 10 maart 2018 @ 00:26 |
498 rondjes met de Aus. spec. Honda motor RBR heeft ook lekker rondjes lopen stampen | |
ondeugend | zaterdag 10 maart 2018 @ 00:58 |
Ja heel ander verhaal dan vorig jaar! | |
HansvanOchten | zaterdag 10 maart 2018 @ 05:42 |
r Ik heb met le mans op het rechte stuk gelopen en in een bocht met actie. Het rechte stuk is leuk voor 10 minuten, nummer 8 voor een hele race. | |
Sjemmert | zaterdag 10 maart 2018 @ 06:39 |
Ik zou zeker voor 8 gaan maar ik zou persoonlijk ook nooit langs een recht stuk gaan zitten. | |
Tarado | zaterdag 10 maart 2018 @ 09:14 |
| |
Fer | zaterdag 10 maart 2018 @ 09:29 |
Spannend, Ferrari op eerste startrij en tijdens de race Mercedessen en Redbulls die erlangs willen. Op Monaco en Singapore zijn die zilverpijlen zeker weer helemaal nergens. | |
SnowOokami | zaterdag 10 maart 2018 @ 09:57 |
oki thanks! | |
Dauthi | zaterdag 10 maart 2018 @ 10:50 |
Waarom niet 6? | |
SnowOokami | zaterdag 10 maart 2018 @ 10:59 |
hmm 6B is ook wel aardig ja | |
mikieu | zaterdag 10 maart 2018 @ 11:07 |
Kijk even hoe het scherm staat, daar moet je het uiteindelijk toch van hebben imo | |
opreis | zaterdag 10 maart 2018 @ 11:37 |
Mercedes heeft de qualy modus nog op zaterdag dus ik zou die niet zo 1,2,3 uitvlakken voor de eerste startrij. En inhalen is behoorlijk lastig gebleken met de nieuwe wagens als ze niet 2 seconde sneller zijn. Hopelijk dat er met verschillende banden nog iets mogelijk is, of verschillende strategien en overcuts en undercuts | |
sasquatsch | zaterdag 10 maart 2018 @ 11:39 |
Analyse gedaan en mijn conclusie is 1. Mercedes 2. Ferrari 3. Red Bull 4. Renault/McLaren/Haas 7. Williams 8. Force India 9. Toro Rosso 10. Sauber | |
Asschen_sukar | zaterdag 10 maart 2018 @ 13:03 |
McLaren zo hoog ja? Volgens mij gaan die de eerste seizoenshelft zwaar tegen vallen qua betrouwbaarheid. | |
Monolith | zaterdag 10 maart 2018 @ 13:06 |
Ik waag me niet aan voorspellingen. Nog maar twee weekjes wachten! | |
bedachtzaam | zaterdag 10 maart 2018 @ 13:10 |
Mijn lijstje. Mercedes Ferrari Red Bull Renault/Haas Force India/McLaren/Toro Rosso/Williams Sauber. | |
sasquatsch | zaterdag 10 maart 2018 @ 14:39 |
Als ze heel blijven wel. Ze hebben een goede racesim gedaan waarbij ze maar een fractie langzamer waren dan Ferrari en Red Bull. En ook over 1 ronde zitten ze er redelijk goed bij. | |
Asschen_sukar | zaterdag 10 maart 2018 @ 14:53 |
Ik maak me meer zorgen om de pitstops Grote probleem voor Mclaren wordt denk ik hun warmte issues | |
SnowOokami | zaterdag 10 maart 2018 @ 14:56 |
Die pitstops van McLaren vorig jaar en het jaar daarvoor ook dramatisch. Ik heb er eens een paar races opgelet... maar de snelste pitstop van McLaren was ergens een hoge 2,X en gemiddeld zaten ze rond de 3,5 sec. Zo ga je geen races winnen https://www.gpupdate.net/(...)staan-langs-de-kant/ | |
Asschen_sukar | zaterdag 10 maart 2018 @ 15:29 |
Precies hoe ik er ook over denk. En hoewel ik groot fan ben van Alonso, wordt het dit seizoen moeilijk om hem aan te moedigen | |
Zorro | zaterdag 10 maart 2018 @ 15:35 |
https://www.ed.nl/formule(...)j-red-bull~ad7ae967/ Daar gaan de kansen voor Max | |
KingRadler | zaterdag 10 maart 2018 @ 15:41 |
Klopt die kan je al afschrijven | |
ChatGirl | zaterdag 10 maart 2018 @ 15:56 |
Wie vroeg er laatst naar de studioplekken bij Ziggo? `De inschrijving start aanstaande maandag om 12.00 https://www.ziggosport.nl(...)n-start-maandag.html | |
THEFXR | zaterdag 10 maart 2018 @ 15:57 |
de contract verlening was gebaseerd op de ontwikkeling van het team onder newey. | |
KingRadler | zaterdag 10 maart 2018 @ 16:08 |
Wat hebben jullie liever vroeg in de ochtend / middag / of tijdens avond wedstrijden voor GP wedstrijden | |
Geralt | zaterdag 10 maart 2018 @ 16:33 |
de start om 14:00 uur. Lokale tijd. Elke GP. Dat heb ik het liefst. | |
AMDB | zaterdag 10 maart 2018 @ 16:37 |
Persoonlijk: uurtje of 4/5 namiddag. | |
Kleffe_Dop | zaterdag 10 maart 2018 @ 16:38 |
Will Buxton over zijn indrukken van de verschillende teams na twee testweken. Net als Sky dus ook vraagtekens van hem bij Ferrari, niemand die precies weet waar ze staan. En Williams... | |
Zorro | zaterdag 10 maart 2018 @ 16:46 |
Dat | |
flipsen | zaterdag 10 maart 2018 @ 16:59 |
Ok, ik ga mijn manager wel weer aanpassen | |
Nattekat | zaterdag 10 maart 2018 @ 17:05 |
Voor het überhaupt hebben gekozen voor Williams welteverstaan. | |
potjecreme | zaterdag 10 maart 2018 @ 17:14 |
in de ochtend. | |
BadderHaring | zaterdag 10 maart 2018 @ 17:17 |
Vanaf 20:00 s'avonds. Dat is echt ideaal. Kinderen in bed, chips en bier. | |
ChilllayD | zaterdag 10 maart 2018 @ 17:23 |
Liefst overdag of avond maar m'n wekker om 06:45 zetten heeft ook wel weer wat. 😎 | |
BadderHaring | zaterdag 10 maart 2018 @ 17:24 |
1x per jaar midden in de nacht is ook leuk. Slaapfeestje met de maten. | |
Weltschmerz | zaterdag 10 maart 2018 @ 17:28 |
Gebaseerd op wat 'iedereen zegt' en de lichaamstaal van de Ferrari-coureurs, waarvan één extreem veel kilometers heeft gemaakt en de ander Kimi Raikkonen is. Niemand weet ook waar de andere teams staan, je kunt ook niks met zekerheid zeggen maar als je nou twee weken langs de baan hebt gestaan en alle tijden en auto's hebt kunnen bestuderen zou iets van analyse wel op zijn plek zijn. Naar Raikkonen luisteren en daaruit afleiden dat hij de pé in heeft kan ik zelf ook nog wel, net als anderen napraten. | |
ChilllayD | zaterdag 10 maart 2018 @ 18:02 |
Mag van mij ook 😀. Ik, aldus vrouw, krijg de afgelopen jaren alleen maar mannelijke 'maten' om F1 te komen kijken 😂😎altijd gezellig!! | |
Monolith | zaterdag 10 maart 2018 @ 18:28 |
Mercedes heeft volgens Bottas de zachte compound nog niet helemaal onder controle: https://m.gpupdate.net/nl(...)-zachtere-compounds/ Ben benieuwd of dat nog impact gaat hebben op de race pace in Australië of dat men gewoon moeiteloos naar de overwinning rijdt. | |
Fir3fly | zaterdag 10 maart 2018 @ 19:18 |
Was iedereen vorig jaar niet ook zo onzeker over Ferrari na het testen, en zo verrast toen men toch zo dicht bij Mercedes kon komen toen het seizoen eenmaal startte? Mijn volledig ongeďnformeerde onderbuik zegt dat Ferrari nog niet het achterste van de tong heeft laten zien . | |
Sjemmert | zaterdag 10 maart 2018 @ 19:24 |
Welke compounds zijn er eigenlijk beschikbaar in Melbourne ? Hyper, ultra en super ? | |
alpeko | zaterdag 10 maart 2018 @ 19:27 |
Soft, supersoft, ultrasoft Bahrein: supersoft, soft, medium China: ultrasoft, soft, medium | |
sasquatsch | zaterdag 10 maart 2018 @ 19:28 |
Hyper op zijn vroegst pas in Monaco en in ieder geval in Canada. | |
Sjemmert | zaterdag 10 maart 2018 @ 19:36 |
Thanks | |
Tinos85 | zaterdag 10 maart 2018 @ 19:36 |
Geen opeenvolgende compounds meer | |
opreis | zondag 11 maart 2018 @ 02:21 |
Volgens mij waren ze toen tijdens de test ook erg betrouwbaar/snel, maar had men zijn twijfels of dit werkelijkheid was. Maar in australie bleken ze echt een goede wagen te hebben gebouwd | |
BadderHaring | zondag 11 maart 2018 @ 07:44 |
Verkapte 'kijk mij eens een geile donder zijn'-post. | |
potjecreme | zondag 11 maart 2018 @ 08:09 |
10 uur vind ik een mooie tijd. | |
ChilllayD | zondag 11 maart 2018 @ 10:26 |
😂 | |
sasquatsch | zondag 11 maart 2018 @ 10:39 |
Veel te laat. Dan zijn vaak de IndyCar en Nascar races, dus doe maar gewoon 's middags. Dan kan ik (inclusief supporteaces) de hele dag kijken | |
SnowOokami | zondag 11 maart 2018 @ 14:19 |
14:00 vind ik prima, 14:10 daarentegen | |
Monolith | zondag 11 maart 2018 @ 14:31 |
Hoe laat begint de race in Melbourne eigenlijk? Beetje verwarrend met internationale tijden en de ingang van de zomertijd in dat weekend. | |
GM78 | zondag 11 maart 2018 @ 14:31 |
Uurtje of vijf, heerlijk met een bord vreten op schoot de race kijken. En anders een uurtje of acht. Zak chips en een pot bier er bij, en ik kom de avond wel door | |
SnowOokami | zondag 11 maart 2018 @ 14:46 |
Gewoon om 4u opstaan, mis je niks. | |
JayHovah | zondag 11 maart 2018 @ 14:48 |
De race is sochtends he... Tenzij je graag ontbijt met chips en bier | |
Monolith | zondag 11 maart 2018 @ 14:49 |
Dan mis ik waarschijnlijk alles omdat ik al lang weer in slaap ben gevallen voordat de race is begonnen. | |
ondeugend | zondag 11 maart 2018 @ 14:49 |
Ik denk 7 uur 's morgens... de nieuwe tijd dus. Als je klok vergeet te verzetten dan om 6 uur | |
GM78 | zondag 11 maart 2018 @ 15:12 |
Dit zijn ook meer mijn droomtijden | |
Peterselieman | zondag 11 maart 2018 @ 15:15 |
Niet ontbijten met bier en nootjes ... | |
daNpy | zondag 11 maart 2018 @ 15:43 |
Fuck das weer vroeg. | |
Sinister-D- | zondag 11 maart 2018 @ 16:43 |
kan niet, want 10 minuten.... | |
ondeugend | zondag 11 maart 2018 @ 16:48 |
Was alleen in Europa toch? | |
ChatGirl | zondag 11 maart 2018 @ 16:53 |
Nee, daar beginnen de races een uur later. Dus startte een race eerst altijd om 14.00, dat wordt dan nu 15.10. | |
ondeugend | zondag 11 maart 2018 @ 17:05 |
Ja maar het ging even over Melbourne nu | |
ChatGirl | zondag 11 maart 2018 @ 17:15 |
Melbourne is 10 over het hele uur ja. | |
sasquatsch | zondag 11 maart 2018 @ 19:11 |
Als je dus om 7 uur klaar zit ben je op tijd voor de start die om 10 over is En alle starttijden staan in de OP van het nieuwtjestopic. F1 / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 204 - Presentatie galore | |
Nattekat | zondag 11 maart 2018 @ 19:13 |
Herinner me er niet aan | |
SnowOokami | zondag 11 maart 2018 @ 19:29 |
Echt? 15:10? Ik dacht 14:10 | |
Sinister-D- | zondag 11 maart 2018 @ 21:05 |
Niet zo serieus Sasq, ik dacht dat het er niet serieus op lag met m'n Captain Obvious opmerking.... [ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 12-03-2018 14:55:53 ] | |
SnowOokami | maandag 12 maart 2018 @ 08:53 |
En nu is het weer 1,5 week stil | |
DKUp | maandag 12 maart 2018 @ 08:54 |
Vorige week was leuk | |
ondeugend | maandag 12 maart 2018 @ 10:04 |
Ik heb begrepen dat Olav Mol een uitgebreid interview met Max heeft gehad. Wordt vrijdag uitgezonden geloof ik. | |
Themeparktommy | maandag 12 maart 2018 @ 12:29 |
Wow.. binnen een minuut waren alle studioplekken vergeven.. | |
Tarado | maandag 12 maart 2018 @ 13:10 |
waar is die ziggo studio? | |
Themeparktommy | maandag 12 maart 2018 @ 13:22 |
Hilversum | |
GM78 | maandag 12 maart 2018 @ 13:35 |
Is ook niet zo raar natuurlijk. Het is best een kleine studio. En met al die nieuwe autosport(Max Verstappen)fans zijn die kaarten zo weg | |
nils7 | maandag 12 maart 2018 @ 15:12 |
Heb plekken in de studio voor Melbourne | |
Tinos85 | maandag 12 maart 2018 @ 15:50 |
Ach een beetje de normale tijd tussen races als het geen back to back is of back to back to back | |
Floriz87 | maandag 12 maart 2018 @ 15:52 |
kijk er nu al naar uit, dit wachten duurt lang | |
opreis | maandag 12 maart 2018 @ 16:05 |
Motogp begint dit weekend al geloof ik | |
sasquatsch | maandag 12 maart 2018 @ 17:05 |
IndyCar en Nascar zijn al begonnen | |
ChilllayD | maandag 12 maart 2018 @ 17:19 |
Ja, 😀 vrijdag om 22:30 op ziggo | |
Sinister-D- | maandag 12 maart 2018 @ 17:19 |
jup | |
Asschen_sukar | maandag 12 maart 2018 @ 18:15 |
Indycar ook pas over een maand weer verder toch? | |
Pino112 | maandag 12 maart 2018 @ 18:18 |
Interview of 'interview'? | |
#ANONIEM | maandag 12 maart 2018 @ 18:22 |
Ik erger me aan je smileys. | |
sasquatsch | maandag 12 maart 2018 @ 19:23 |
Yep! | |
BadderHaring | maandag 12 maart 2018 @ 19:26 |
Generatiekloofje, denk ik. | |
potjecreme | maandag 12 maart 2018 @ 20:08 |
Tis inderdaad erg kinderlijk. | |
potjecreme | maandag 12 maart 2018 @ 20:09 |
Mwa...misschien wel ja. | |
Geralt | maandag 12 maart 2018 @ 20:32 |
| |
SnowOokami | maandag 12 maart 2018 @ 20:54 |
Wil net de kaarten kopen bij Tickettravel echter... >> Afhandelingskosten (U ontvangt uiterlijk 7 tot 10 werkdagen voor het evenement van ons uw trackingscode waarmee u kunt zien wanneer uw zending wordt afgeleverd. - PostNL) Krijg ik pas 7 tot 10 dagen van te voren de tickets voor de F1? Geeneens digitale tickets? Ga al eerder op vakantie dus niet zo heel handig dit... Zijn er andere goede opties waar ik tickets kan kopen? | |
Asschen_sukar | maandag 12 maart 2018 @ 21:00 |
Via de officiële site? https://tickets.formula1.com/en/3293-italy-fom/ Of wil je perse een georganiseerde reis? | |
SnowOokami | maandag 12 maart 2018 @ 21:01 |
Nee alleen tickets is goed genoeg. | |
Rossdale | maandag 12 maart 2018 @ 21:10 |
Volgens mij is dat altijd zo. Bij sportstadion, tickettravel, etc | |
ColtZ40 | maandag 12 maart 2018 @ 21:12 |
Ik heb nog nooit digitale tickets gehad voor een F1 race. Bel die lui ff en leg je situatie uit, zijn aardige lui, die regelen wel wat. | |
Asschen_sukar | maandag 12 maart 2018 @ 21:13 |
Zijn die sites zoveel goedkoper en/of handiger, dat men het niet gewoon via https://tickets.formula1.com/ haalt? | |
SnowOokami | maandag 12 maart 2018 @ 21:14 |
zat 1 week verkeerd kom ik net achter, dus het kan net ga die maandag voor de GP. Scheelt 40 euro per ticket zo te zien. | |
SnowOokami | maandag 12 maart 2018 @ 21:28 |
Ik heb ze besteld Weekend Monza Uiteindelijk hebben we voor 6B. Alta Velocita gekozen. | |
danusz1986 | maandag 12 maart 2018 @ 23:30 |
"Red Bull mist 35PK op Mercedes in de race-modus" 12-03-2018 21:03 Vorige week was Robert Doornbos even naar Barcelona om te kijken hoe Red Bull Racing presteerde tijdens de testdagen. Robert, die voorheen ook coureur was bij het team, heeft daar ook even met de engineers gesproken en pikte daar wat informatie op. Tijdens de uitzending van het Ziggo programma Peptalk deed hij zijn verhaal. De grote vraag is hoe de Renault motor dit jaar gaat presteren. Van Red Bull weten we dat ze een goed chassis kunnen bouwen, maar tot toe houdt de Renault motor het team uit Milton Keynes tegen. Doornbos wist echter te melden dat Renault dit jaar wel stappen heeft gezet. ''Renault heeft zich goed ontwikkeld. Het schijnt in de race nog maar 35 PK te schelen, dat is niet heel veel op een motor van meer dan 900pk. Mercedes heeft nog wel de overhand in de kwalificatie'', vertelde Doornbos tijdens de uitzending van Peptalk. Ik denk dat Red Bull drie á vier tienden achter Mercedes staat tijdens de kwalificatie. Dat komt vooral doordat de Mercedes motor zo goed is. Tijdens de race kunnen ze dat echter goed gaan maken met de balans van de wagen vervolgde hij. Mercedes heeft last van slijtage van de achterbanden. Hun chassis is namelijk te agressief en dat vreet aan de achterbanden. Red Bull heeft daar geen last van. Daarnaast hebben ze ook nog Max achter het stuur. | |
Geralt | maandag 12 maart 2018 @ 23:40 |
Fixed; geen dank. | |
danusz1986 | maandag 12 maart 2018 @ 23:56 |
Ik neem het artikel over, meer niet. | |
Geralt | maandag 12 maart 2018 @ 23:58 |
Ik pas het artikel aan, meer niet. | |
flipsen | dinsdag 13 maart 2018 @ 01:13 |
Ik lees/kijk al die interviews gewoon niet, het is toch allemaal koffiedik kijken. Een engineer kan wel zeggen dat hij dénkt dat ze 35pk achterlopen op Mercedes, maar niemand die het weet tot de eerste race. | |
Tarado | dinsdag 13 maart 2018 @ 07:37 |
ik vind het wel leuk om te lezen maar niet meer dan dat en in dit stukje vergeet onze vriend Doornbos Ferrari ook maar even | |
Fer | dinsdag 13 maart 2018 @ 07:40 |
Pk zegt sowieso op zichzelf niet alles meer. Met de hybride systemen is het minstens zo belangrijk hoeveel seconden per ronde je beschikt over dat vermogen en hoeveel brandstof je verbruikt. | |
SnowOokami | dinsdag 13 maart 2018 @ 07:42 |
Ferrari zit op 34pk en Honda op 36pk. bron: linker duim | |
nils7 | dinsdag 13 maart 2018 @ 07:45 |
Wat ik gisteren hoorde is dat de banden van de Merc er sneller aan gaan. So.... power is nothing without control
| |
Tarado | dinsdag 13 maart 2018 @ 07:47 |
| |
SnowOokami | dinsdag 13 maart 2018 @ 07:51 |
Dat las ik ook ergens idd, maar misschien dat ze dat verschil met hun motor kunnen goedmaken? Dan rijden ze gewoon met een compound harder dan de rest.
| |
Tarado | dinsdag 13 maart 2018 @ 08:07 |
zie er eerst maar eens voorbij te komen | |
ondeugend | dinsdag 13 maart 2018 @ 10:43 |
De bandenkeuzes voor Melbourne | |
#ANONIEM | dinsdag 13 maart 2018 @ 10:59 |
Niet veel van de hardste compound banden voor Mercedes, denk dat het banden vreten misschien nog wel mee valt. | |
Tarado | dinsdag 13 maart 2018 @ 11:05 |
ze willen nog wat abonnees trekken bij Ziggo dus kunnen moeilijk zeggen dat het net zo'n jaar als vorig jaar wordt | |
Automatic_Rock | dinsdag 13 maart 2018 @ 11:31 |
Dat Mercedes problemen zou hebben met de zachte compounds blijkt iig niet uit de bandenkeuze... | |
#ANONIEM | dinsdag 13 maart 2018 @ 11:33 |
2 posts boven je... | |
Weltschmerz | dinsdag 13 maart 2018 @ 11:35 |
Of ze hebben zich al neergelegd bij een extra wissel. | |
Ochtendjas | dinsdag 13 maart 2018 @ 11:39 |
De bandenkeuze is veertien weken voor de start van de race gemaakt. Als Mercedes echt nog issues heeft met de zachte compounds, dan hebben ze in Melbourne misschien al een probleem. Het is wel een circuit met lage degradatie. | |
#ANONIEM | dinsdag 13 maart 2018 @ 11:46 |
Zou kunnen, maar denk dat de problemen bij Mercedes niet zo groot zijn zoals ze proberen te schetsen. We gaan het zien, vorig jaar was Ferrari ook sterker dan Mercedes in Melbourne. Maar de rest van het seizoen zat Mercedes er toch wel weer boven op. Ook na Melbourne kunnen we de denk ik de balans nog niet opmaken. | |
Automatic_Rock | dinsdag 13 maart 2018 @ 11:46 |
Oeps | |
sasquatsch | dinsdag 13 maart 2018 @ 12:05 |
Toen zat Ferrari er ook bij de testen dichterbij dan dit jaar, terwijl nu Mercedes vooral in de long runs sterker lijkt. | |
Donderkonijn | dinsdag 13 maart 2018 @ 12:46 |
Eerste helft van het Seizoen was Ferrari gewoon sterker, maar dat heethoofd van een Vettel heeft het verprutst voor ze. | |
ChilllayD | dinsdag 13 maart 2018 @ 13:09 |
Voel me spontaan 10 jaar jonger. Thanks! | |
Geralt | dinsdag 13 maart 2018 @ 13:16 |
waar staat die pannenkoek eigenlijk op de bonusmalusladder na dat botsautootje spelen van vorig jaar. | |
Kreator | dinsdag 13 maart 2018 @ 13:44 |
Monza is erg tof. Ademt motorsport. Paar jaar geleden geweest. Ik zat toen bij 1 variante. Wij mochten toen op donderdag en vrijdag het binnencircuit op en dat is wel de moeite waard daar. Liep toen nog wat coureurs tegen het lijf. . | |
PSVCL | dinsdag 13 maart 2018 @ 15:07 |
max wordt komend seizoen 5e | |
Dven | dinsdag 13 maart 2018 @ 15:29 |
ok | |
Pagan | dinsdag 13 maart 2018 @ 15:45 |
2019 GP van Assen? https://www.f1today.net/n(...)sland-hoogst-onzeker | |
JayHovah | dinsdag 13 maart 2018 @ 15:50 |
Doornbos was gisteren ook weer in vorm in Peptalk: “Ze zitten er aan te denken om de camera boven de auto een kleurtje te geven zodat de eerste en tweede coureur beter herkenbaar is”. Volgens mij is dit al jaren zo... Niet teveel met Kamphues optrekken Robert, dan verlaag je jezelf naar zijn niveau. | |
SnowOokami | dinsdag 13 maart 2018 @ 17:48 |
Gaaf Ja heb er nu al zin in! Ook gelijk m'n eerste race die ik live bijwoon, ben benieuwd naar The Temple of Speed | |
Peterselieman | dinsdag 13 maart 2018 @ 19:26 |
Dat leverde mooie beelden op | |
Anonymousz | dinsdag 13 maart 2018 @ 19:55 |
Volgend weekend genot | |
zoem | dinsdag 13 maart 2018 @ 19:57 |
| |
BeamofLight | dinsdag 13 maart 2018 @ 20:07 |
ik zou fel-geel doen | |
SnowOokami | dinsdag 13 maart 2018 @ 20:10 |
| |
mikieu | dinsdag 13 maart 2018 @ 20:34 |
Hij zei om de tweede rijder te kunnen herkennen. Noemde max daar gewoon tweede rijder | |
SnowOokami | dinsdag 13 maart 2018 @ 21:42 |
Denk dat Max er geen seconde van wakker ligt dat hij "tweede" rijder is, zolang hij maar goed spul krijgt om mee te rijden zal het hem echt een biet zijn. En je herkent hem ook meteen met die gele T-cam | |
needakill | woensdag 14 maart 2018 @ 01:04 |
Is dit niet meer voor die nieuwe streaming dienst van de F1? | |
HansvanOchten | woensdag 14 maart 2018 @ 10:37 |
https://racingnews365.nl/(...)lken-nader-verklaard Toch minder spectaculair. | |
Dven | woensdag 14 maart 2018 @ 12:16 |
Goed geoliede machine | |
KillerBee4ever | woensdag 14 maart 2018 @ 14:11 |
Nu alleen beide coureurs nog... | |
Meike26 | woensdag 14 maart 2018 @ 14:13 |
Typisch Italiaans spul.. mijn Alfa twinspark zoop ook olie. En dan geen gewone olie natuurlijk, maar je moet echt de duurste (en dunste) hebben. Maar voor de rest prima karretje hoor | |
danusz1986 | woensdag 14 maart 2018 @ 18:17 |
Lewis Hamilton denkt dat Red Bull Racing dit jaar verassend uit de hoek kan komen. De viervoudig wereldkampioen is zelfs bang dat de Oostenrijkse renstal aan het begin van het seizoen zelfs de snelste auto zal hebben. James Allison, technisch directeur van Mercedes, verklaarde al eerder dat Red Bull coureurs Max Verstappen en Daniel Ricciardo de grootste concurrenten zijn voor komend seizoen. Op het sponsorevenement van Petronas ging Lewis Hamilton nog een stapje verder. “Aan het einde van vorig seizoen kwam Red Bull heel dichtbij. Het lijkt erop dat zij deze stap hebben voortgezet. Tevens heb ik gehoord dat ze extra updates zullen meebrengen naar Melbourne. Daarom denk ik dat Red Bull het snelste team is.”,vertelde Lewis Hamilton aan Motorsport.com De Australische coureur Daniel Ricciardo heeft al eerder verklaard dat Red Bull de favoriet is voor het aankomende seizoen. Mede door deze bevindingen en de uitspraken aan de kant van Red Bull, is de nachtmerrie van Hamilton compleet. “Mercedes heeft een hele andere filosofie dan wij. Zij hebben een sterke motor maar wij hebben de beste maximale downforce. Ik heb volledig vertrouwen dat wij de wereldtitel weten binnen te halen.”, aldus Ricciardo. | |
franklop | woensdag 14 maart 2018 @ 18:19 |
Het kan voor de Max fans alleen maar tegenvallen dus | |
Monolith | woensdag 14 maart 2018 @ 18:20 |
Gewoon even de concurrentie hypen om de druk daar neer te leggen. | |
beantherio | woensdag 14 maart 2018 @ 18:26 |
Ik ben benieuwd naar de precieze quote want ik waag te betwijfelen dat Ricciardo zo stellig is geweest. "weten" zal eerder "kunnen" zijn vermoed ik. | |
Nattekat | woensdag 14 maart 2018 @ 18:26 |
All-in op RB. | |
DKUp | woensdag 14 maart 2018 @ 18:27 |
Ik dacht dat Mercedes gewoon de favoriet was | |
daNpy | woensdag 14 maart 2018 @ 18:38 |
Dit ja. Alvast met het koppie van Vettel spelen nog voor het seizoen. En dan blijken toch nóg beter te zijn en de eerste races winnen. Simpel psychologisch spelletje. | |
Smacked_Actor | woensdag 14 maart 2018 @ 18:58 |
Wat een rotzakjes. | |
Toweler | woensdag 14 maart 2018 @ 19:07 |
Hoe schaten jullie de kansen van Red Bull dit jaar? | |
WEST | woensdag 14 maart 2018 @ 19:08 |
kan best maar niemand weet het. Ook Hamilton niet. | |
Monolith | woensdag 14 maart 2018 @ 19:17 |
We hebben de testdagen gezien. Daaruit lijken veel mensen te concluderen dat Mercedes nog steeds superieur is en RB misschien de strijd met Ferrari om plek twee aankan. In Australië gaan we zien of er nog konijnen uit de hoge hoed komen. Vraag me wel af hoe het gaat met de verhoudingen binnen het team als RB echt mee gaat doen. Bottas en Raikonnen spelen duidelijk tweede viool, waar Max en Ric toch meer gelijkwaardig zijn. Voor het kampioenschap is dat toch minder gunstig, dus dan zullen ze bij RB waarschijnlijk ook keuzes moeten gaan maken. | |
ESF1Gamer | woensdag 14 maart 2018 @ 20:08 |
U heeft lef | |
SnowOokami | woensdag 14 maart 2018 @ 20:11 |
Idem. | |
tja77 | woensdag 14 maart 2018 @ 20:25 |
Gewoon indekken, Mercedes is gewoon het sterkste team. Dat waren ze al, en ze zijn alleen maar sneller geworden. | |
Gezicht | woensdag 14 maart 2018 @ 20:44 |
Tuurlijk. Lekker speculeren weer allemaal nu maar in Australďe is Merc toch gewoon weer veel sneller dan de rest. | |
XL | woensdag 14 maart 2018 @ 21:19 |
Niet eens indekken. Het is een sponsor event, hij moet iets zeggen en wat hij in ieder geval niet mag zeggen is dat het weer een seizoen zonder concurrentie gaat worden. Dat wil namelijk niemand horen. | |
SnowOokami | woensdag 14 maart 2018 @ 21:21 |
Durf het bijna niet te zeggen... maar deze (oude) Alfa motor klinkt (bijna) beter dan een hedendaagse F1 motor http://www.dumpert.nl/med(...)te_racemonsters.html | |
Monolith | woensdag 14 maart 2018 @ 21:26 |
Zou wel erg teleurstellend zijn als Hamilton zonder strijd naar een kampioenschap zou rijden. Hoewel het vorig seizoen nog lange tijd aardig ging tussen Vettel en Hamilton. In mijn ogen verprutste Vettel het vervolgens zelf. | |
XL | woensdag 14 maart 2018 @ 21:37 |
Ja, Vettel kon de druk niet aan en maakte bizarre fouten. Wel al heel vroeg in het seizoen, na de zomer was het een gelopen race. | |
Fir3fly | woensdag 14 maart 2018 @ 21:40 |
Waar dan? Baku? | |
Dauthi | woensdag 14 maart 2018 @ 22:19 |
Singapore?? | |
Monolith | woensdag 14 maart 2018 @ 22:20 |
Bali, Singapore en in mindere mate Mexico inderdaad. | |
Fir3fly | woensdag 14 maart 2018 @ 22:22 |
Dat was pech. | |
Dauthi | woensdag 14 maart 2018 @ 22:25 |
Dat was zelfmoord... | |
Fir3fly | woensdag 14 maart 2018 @ 22:25 |
. | |
Monolith | woensdag 14 maart 2018 @ 22:28 |
Kunnen we weer eindeloos over gaan twisten, maar in mijn ogen is de afhandeling van die situatie op zo'n moment gewoon onprofessioneel. | |
aesop | woensdag 14 maart 2018 @ 22:39 |
Zei Hamilton vorig jaar niet hetzelfde over Ferrari als nu over RedBull. Ik wil hem ook dit jaar wel geloven hoor | |
XL | woensdag 14 maart 2018 @ 22:43 |
Dat is een standaard Vettel fout. Singapore 2017 en Spa 2016. Crash veroorzaken door aan te nemen dat andere voor je remmen als ze dat niet hoeven te doen. | |
sasquatsch | woensdag 14 maart 2018 @ 22:52 |
Vettel denkt dat een circuit slechts breed genoeg is voor twee auto's. Hij gaat er niet van uit dat er nog een derde auto naast kan zitten. | |
Fer | woensdag 14 maart 2018 @ 22:57 |
Bizar om de crash met Webber in 2010 te zien. Praktisch een kopie van de acties de afgelopen jaren. | |
ondeugend | woensdag 14 maart 2018 @ 23:09 |
Ferrari haalt topman FIA binnenBron Ze laten nooit teveel aan het toeval over | |
Fir3fly | woensdag 14 maart 2018 @ 23:10 |
Achteraf is makkelijk praten inderdaad. | |
Fir3fly | woensdag 14 maart 2018 @ 23:13 |
Geen van beide was Vettel's fout. | |
Dauthi | donderdag 15 maart 2018 @ 00:12 |
| |
sasquatsch | donderdag 15 maart 2018 @ 00:21 |
Bij de start geen rekening houden dat er nog iemand naast kan zitten als je iemand afknijpt is niet erg slim. | |
Dauthi | donderdag 15 maart 2018 @ 00:48 |
Als we Vettel's standaard aanhouden, dan zaten in beide gevallen beide rijders RUIM naast Vettel, en is Vettel schuldig. Vettel vindt namelijk zelf dat hij er al naast zit als de wing endplate van de voorvleugel naast die van achtervleugel zit | |
Fir3fly | donderdag 15 maart 2018 @ 01:45 |
Wel als je die andere simpelweg niet kunt zien. Gewoon race-incidenten. Mensen vinden het leuk om drama te maken maar dit soort ongelukken hebben geen schuldige. |