abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 maart 2018 @ 15:29:17 #76
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_177707141
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 15:26 schreef probeer het volgende:

[..]

Hoe is dat pretentieus? Als jij voor mij zou beslissen wat of hoe ik denk, dan zou ik ook een compleet ander mens zijn. Idem voor ieder ander.

Zit imo niets pretentieus aan. Is alleen maar een erkenning van onderlinge verschillen. Ik ben een ander mens dan jij, ben anders gesitueerd, en zal dus andere beslissingen maken.
Misschien zijn we wel hetzelfde en verschillen we alleen over dit onderwerp van mening?
"Hoka Hey!"
pi_177707224
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 15:29 schreef matspontius het volgende:

[..]

Misschien zijn we wel hetzelfde en verschillen we alleen over dit onderwerp van mening?
Dat kan natuurlijk (en dat zou betekenen dat je echt een geweldig persoon bent ;) ;) ), maar lijkt me sterk gezien onze verschillende levens.

En laten we eerlijk zijn ... ik vind het ergens best wel een beangstigend idee dat er iemand op deze aarde is die, ondanks dat hij/zij een compleet ander leven leeft, precies dezelfde persoon als ik zou zijn (muv dat ene puntje dan). Doet voor mij afbreuk aan mijn individualiteit.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 9 maart 2018 @ 15:36:51 #78
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_177707335
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 15:36 schreef matspontius het volgende:

[..]

Reden?
Bespaart mij belastinggeld.
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  vrijdag 9 maart 2018 @ 15:38:41 #79
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_177707368
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 15:36 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Bespaart mij belastinggeld.
Leg uit want die snap ik niet
"Hoka Hey!"
pi_177708952
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 15:14 schreef probeer het volgende:

[..]

Uit naam van bepaalde aanhangers van enkele stromingen van het islamitische geloof.
En nu, voor mijn gemoedstoestand, zou ik graag willen zien dat moslims die zich niet herkennen in de gijzelaars van hun geloof zich massaal gaan uitspreken hiertegen. Waar is nu hun trots voor hun geloof wanneer wat psychopaten voor al deze, in jouw overtuiging blijkbaar, geweld afkeurende moslims hun geloof geweld aandoen.

Ik had al moeite om dit te geloven. Als ik dan lees dat een niet te onderschatten aantal moslims begrip hebben voor deze extreme reacties en (ex)moslims die zich wel openlijk uitspreken tegen elke vorm van (dreiging van) reactionair geweld, bedreigd worden door mensen die zichzelf klaarblijkelijk zien als ware moslims, is voor mij het einde zoek.
quote:
Omdat Nederland Frankrijk niet is.
Of vooral omdat frankrijk zoveel groter is met zoveel meer ruimte voor woekering?
quote:
Maar als die dreiging precies hetzelfde is, waarom gooien we op dat punt dan niet gewoon onze soevereiniteit overboord en zeggen we 'laat Frankrijk het maar voor ons beslissen, want die weten het het beste met betrekking tot terrorisme'?
Mijn kernpunt in dit topic is het vanuit religieuze gronden inperken van de universele mensenrechten d.m.v (dreiging van) reactionair geweld. Ik zie dat ook mensen in frankrijk, net zoals in nederland, of eigenlijk gezegd elk ander land waar een substantieel aantal moslims aanwezig zijn, hier onder lijden.

Er is geen enkel land die het beter dan een ander land lijkt te weten, hoe op te komen voor de universele mensenrechten, zonder daarbij moslims het gevoel te geven dat zij, of hun religie, ''beledigd'' worden en dat die landen daarmee (in de ogen van die moslims; terecht) onheil over haar kritische inwoners af roept.
quote:
Dat doen we niet, omdat we denken dat onze aanpak in ons land beter werkt dan een Franse aanpak.
Als dat is wat we denken, waarom moet Wilders dan met beveiliging over straat, en leven op een kazerne?
Antwoord; omdat hij kritiek op de islam heeft.
Ik vind het heel raar dat dit vandaag de dag een ''normaal sociaal geaccepteerd'' antwoord is geworden, en dit heeft wat mij betreft ook te maken met de naïeve houding van mensen die onvoorwaardelijk deuglijk wensen te zijn.

Als laatste een vraag aan jou; jij constateert terecht dat ik hier erg boos over word. Kun jij je daarbij enigszins iets bij voorstellen, en in zekere zin een vorm van begrip voor opbrengen?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_177713331
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:21 schreef Hugo862 het volgende:
De Balie heeft zelf beveiliging geregeld.
Dat klopt maar enkel omdat de overheid dat verzaakte. Daarbij hebben particuliere beveiligers niet het recht om wapens te dragen dus er was alsnog een enorm veiligheidsrisico. We hebben kunnen zien hoe gebrekkig dat soort beveiliging is bij de aanslag op de Bataclan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:21 schreef Hugo862 het volgende:
De Nationaal Coordinator Terreur en Veiligheid heeft in dit geval de afweging gemaakt dat extra beveiliging vanuit de overheid niet nodig was. Blijkbaar hebben de Nederlandse veiligheidsdiensten geen accute dreigen kunnen constateren rondom het bezoek van Zineb.
Dat zegt dan vooral iets over de onbekwaamheid van de NCTV. Als ze daar denken dat de zwaarst beveiligde persoon van Frankrijk hier gewoon veilig over straat kan lopen dan is men daar uitermate onkundig. Alleen al gezien het feit dat er een groot deel van alle moslims bereid is om geweld te gebruiken uit naam van de islam is het niet heel raar om aan te nemen dat een van de meest bekende anti-islam activisten ter wereld hier ook weleens aangevallen zou kunnen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2018 21:16:56 ]
pi_177713406
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:00 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ja.

Maar pas op dat je in feite niet iemand kwetst door te zeggen dat die iemand een ander persoon kwetst, door bijvoorbeeld zelf-geclaimde inperking van universele mensenrechten aan de hand van een boekje.

Verders moet ik opnieuw na aanleiding van die lezing mijzelf hardop afvragen hoe lang, en vooral waarom, dit nog moet doorgaan voordat er een collectief westers kwartje valt.

-Een vrouw, in het westen hier, overleeft een aanslag, vanuit anti-westers sentiment, beraamt omdat zij gebruikt maakt van het hier geldende recht van vrijheid van menings uiting.
-Na deze mislukte aanslag word zij hier dusdanig bedreigd, dat beveiliging nodig is om hier haar veiligheid te garanderen.

Zodoende word uit wanhoop een vorm van beveiliging geregeld, die in mijn ogen eigenlijk niet nodig moet zijn.....maar ja wat moeten we dan? Als we alsmaar collectief toe blijven laten dat consequenties van het gebruiken van de vrijheid van meningsuiting om kritiek op een religie te geven, steevast tot (dreiging van) geweld ''mogen'' blijven lopen (hence de noodzaak van beveiliging), terwijl we allemaal heel hard blijven schreeuwen dat het niet okee is, in de veronderstelling dat zodoende het kwartje bij de andere partij vanzelf wel gaat vallen.... Hopeloos kansloos en deprimerend.

In 1989 had men al collectief pro-actief moeten opstaan tegen de oproep hier voor de dood van Salman Rushdie. Nu bijna 30 jaar later, en hoewel anti islamitische sentimenten binnen in het volk sterk gegroeid zijn (kijk naar de groei van de PVV), is er in dit opzicht nog echt geen donder verandert....wat zeg ik? Is in die periode het ''recht'' voor iemand om die te claimen om iemand te bedreigen of daadwerkelijk te vermoorden omdat die persoon de islam bekritiseerd alleen maar gevoed en gegroeid, en gaan we gebukt uit angst voor gewelddadige represailles door het leven. Dat lijkt sterk overdreven, maar het is gewoon waar. Iedereen die vandaag satire bedrijft weet wel beter als het op de combinatie ''islam'' + ''blasfemie'' aankomt. In dit vrije land met de recht van menings uiting.

En als er weer eens wat mensen durven op te staan om dit openlijk te benoemen, worden die mensen vervolgens weer bedreigd worden omdat ze het openlijk benoemen. Of word voor ''islamofoob'' uitgemaakt, nevermind de angst voor die gewelddadige represailles.

Repeat.

Om kotsmisselijk van te worden.
Dit denk ik dus ook. Je zag het laatsts Lubach ook al op camera toegeven dat er maar 1 onderwerp niet echt aangepakt kan worden. En dat bij de NPO.
pi_177718443
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 21:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dat klopt maar enkel omdat de overheid dat verzaakte. Daarbij hebben particuliere beveiligers niet het recht om wapens te dragen dus er was alsnog een enorm veiligheidsrisico. We hebben kunnen zien hoe gebrekkig dat soort beveiliging is bij de aanslag op de Bataclan.

[..]

Dat zegt dan vooral iets over de onbekwaamheid van de NCTV. Als ze daar denken dat de zwaarst beveiligde persoon van Frankrijk hier gewoon veilig over straat kan lopen dan is men daar uitermate onkundig. Alleen al gezien het feit dat er een groot deel van alle moslims bereid is om geweld te gebruiken uit naam van de islam is het niet heel raar om aan te nemen dat een van de meest bekende anti-islam activisten ter wereld hier ook weleens aangevallen zou kunnen worden.
Het gaat nogal ver om de NCTV op dit moment onkundig te noemen. Zeker gezien de lezing van Zineb zonder problemen is verlopen. Voor alsnog lijkt het er dus sterk op dat het NCTV een correcte analyse van de situatie heeft gemaakt.

Natuurlijk blijft het wel een vreemde situatie dat iemand die beveiligd wordt in Frankrijk hier in Nederland geen beveiliging krijgt. Daarom zijn er dus ook kamervragen gesteld en mag de minister dus gaan uitleggen waarom de NCTV tot de conclusie is gekomen dat extra beveiliging niet nodig is geweest. Dus tot de tijd dat er meer informatie over het handelen en overwegingen van de NCTV naar buiten komt is het nogal voorbarig om aan hun optreden conclusies te hangen.
pi_177719215
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:39 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Dood gaan tijdens debat :')
Huilie huilie
Charlie Hebdo-scribenten staan er inderdaad om bekend dat zij zonder gevaar hun werk kunnen uitvoeren.

pi_177719313
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:06 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Het gaat nogal ver om de NCTV op dit moment onkundig te noemen. Zeker gezien de lezing van Zineb zonder problemen is verlopen. Voor alsnog lijkt het er dus sterk op dat het NCTV een correcte analyse van de situatie heeft gemaakt.

Natuurlijk blijft het wel een vreemde situatie dat iemand die beveiligd wordt in Frankrijk hier in Nederland geen beveiliging krijgt. Daarom zijn er dus ook kamervragen gesteld en mag de minister dus gaan uitleggen waarom de NCTV tot de conclusie is gekomen dat extra beveiliging niet nodig is geweest. Dus tot de tijd dat er meer informatie over het handelen en overwegingen van de NCTV naar buiten komt is het nogal voorbarig om aan hun optreden conclusies te hangen.
Gaat helemaal niet ver. Ik kan me geen reden voorstellen om haar niet te beveiligen, laat je dat dan na dan heb je wat mij betreft gefaald en ben je onkundig bezig. Dat ze het dan heeft overleefd is gelukkig.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 10:34:55 #86
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_177719428
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 08:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Nu ben ik van mening dat in de meeste gevallen De Balie voor de beveiliging moet zorgen, zij gaat in op de uitnodiging van De Balie dus onze regering heeft hier niets mee van doen.

Maar, de bedreigingen vanuit de linkse en islamitische hoek zodra er kritiek wordt geleverd op de islam is een alsmaar groeiend probleem in de westerse wereld. Een probleem veroorzaakt door de Europese politici en regeringen, zo ook onze regering. Zij horen daar verantwoordelijkheid voor te nemen, maar zoals zo vaak in dit land creëert de elite het probleem waarna de gewone burger met de gebakken peren zit. Als dit land oppert een vrij land te zijn, waar de vrijheid van meningsuiting één van de grondrechten is, dient dit land er ook voor te zorgen dat iedereen dat grondrecht in Nederland mag gebruiken. Dit land, en veel andere landen om ons heen faciliteren een ideologie welke haaks staat op onze grondrechten, en zijn daarom verantwoordelijk voor de veiligheid van de burgers die wel gebruik willen maken van deze grondrechten.
Lijkt mij ook logisch dat De Balie daarvoor moet zorgen... screen je bezoek, fouilleren enz. Triest dat het zo moet, maar ik zie niet echt in waarom de staat een niet-politicus/diplomaat zou moeten beveiligen.
:')
pi_177719793
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:39 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Dood gaan tijdens debat :')
Huilie huilie
Ik heb zo'n vermoeden dat jij denkt ''terecht'', als haar wat overkomt, niet waar?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_177719901
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 10:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Lijkt mij ook logisch dat De Balie daarvoor moet zorgen... screen je bezoek, fouilleren enz. Triest dat het zo moet, maar ik zie niet echt in waarom de staat een niet-politicus/diplomaat zou moeten beveiligen.
De staat zou het in principe voor iedereen mogelijk moeten maken om te gaan en staan waar ze willen.
pi_177719994
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 10:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Lijkt mij ook logisch dat De Balie daarvoor moet zorgen... screen je bezoek, fouilleren enz. Triest dat het zo moet, maar ik zie niet echt in waarom de staat een niet-politicus/diplomaat zou moeten beveiligen.
Maar wie is dan verantwoordelijk voor de veiligheid van die persoon buiten op de straat?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_177720070
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:04 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

De staat zou het in principe voor iedereen mogelijk moeten maken om te gaan en staan waar ze willen.
De overheid neemt meestal de mensen die jongeren niet hoeven te vrezen weg uit de verstedelijkte gebieden. Zodat slechts de overheid zonder vrees overal kan gaan en staan.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 11:21:52 #91
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177720195
Goed dat hier vragen over gesteld worden. Kan me nog voorstellen dat ze liever geen buitenlandse beveiliging hebben, maar waarom er dan geen 'eigen' beveiliging in wordt gezet snap ik niet.

Nu is het gelukkig goed gegaan, maar hoe gaat dat een volgende keer (evt met een ander vergelijkbaar iemand) als het duidelijk is dat zo iemand hier geen beveiliging krijgt?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_177722099
Ze is geen heldin, maar een extremistische atheïstische viespeuk die God een dictator noemt in die video. Vervolgens jankt ze een uur dat het Westen niet aan haar kant staat... maar het is juist logisch dat meer dan een miljard moslims en tientallen moslimlanden nu eenmaal belangrijker zijn dan een atheïstisch kutwijf dat haat verspreidt. Het Westen wordt ook niet bestuurd door gekke henkies. Men beschikt over cijfers die laten zien dat atheïsten aan het uitsterven zijn terwijl gelovigen een nog grotere meerderheid worden in de wereld. God uitmaken voor skydaddy dictator is geen islamkritiek, maar atheïstisch smeerlapperij.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177722303
Even tot tien tellen hoor.


.. 10.

Zo jammer dat we tegenwoordig zoveel compleet gestoorde oninpasbare mensen hebben rondlopen in Nederland.

Ik kan wel janken.
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:16 schreef alilami het volgende:
Ze is geen heldin, maar een extremistische atheïstische viespeuk die God een dictator noemt in die video. ... maar het is juist logisch dat meer dan een miljard moslims en tientallen moslimlanden nu eenmaal belangrijker zijn dan een atheïstisch ... Men beschikt over cijfers die laten zien dat atheïsten aan het uitsterven zijn terwijl gelovigen een nog grotere meerderheid worden in de wereld. God uitmaken voor skydaddy dictator is geen islamkritiek, maar atheïstisch smeerlapperij.
Janken van t lachen. _O- wat een idioterie ook.



[ Bericht 54% gewijzigd door WodanIsGroot op 10-03-2018 13:37:42 ]
pi_177722332
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:16 schreef alilami het volgende:
Ze is geen heldin, maar een extremistische atheïstische viespeuk die God een dictator noemt in die video. Vervolgens jankt ze een uur dat het Westen niet aan haar kant staat... maar het is juist logisch dat meer dan een miljard moslims en tientallen moslimlanden nu eenmaal belangrijker zijn dan een atheïstisch kutwijf dat haat verspreidt. Het Westen wordt ook niet bestuurd door gekke henkies. Men beschikt over cijfers die laten zien dat atheïsten aan het uitsterven zijn terwijl gelovigen een nog grotere meerderheid worden in de wereld. God uitmaken voor skydaddy dictator is geen islamkritiek, maar atheïstisch smeerlapperij.
Zozo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177722367
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:16 schreef alilami het volgende:
Ze is geen heldin, maar een extremistische atheïstische viespeuk die God een dictator noemt in die video. Vervolgens jankt ze een uur dat het Westen niet aan haar kant staat... maar het is juist logisch dat meer dan een miljard moslims en tientallen moslimlanden nu eenmaal belangrijker zijn dan een atheïstisch kutwijf dat haat verspreidt. Het Westen wordt ook niet bestuurd door gekke henkies. Men beschikt over cijfers die laten zien dat atheïsten aan het uitsterven zijn terwijl gelovigen een nog grotere meerderheid worden in de wereld. God uitmaken voor skydaddy dictator is geen islamkritiek, maar atheïstisch smeerlapperij.
Ach jochie toch. Wat een ellende allemaal. Lekker aan het trollen? Of heeft deze dame je pijn aan je geloofje gedaan? Kusje d'r op?
pi_177722446
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:16 schreef alilami het volgende:
Ze is geen heldin, maar een extremistische atheïstische viespeuk die God een dictator noemt in die video. Vervolgens jankt ze een uur dat het Westen niet aan haar kant staat... maar het is juist logisch dat meer dan een miljard moslims en tientallen moslimlanden nu eenmaal belangrijker zijn dan een atheïstisch kutwijf dat haat verspreidt. Het Westen wordt ook niet bestuurd door gekke henkies. Men beschikt over cijfers die laten zien dat atheïsten aan het uitsterven zijn terwijl gelovigen een nog grotere meerderheid worden in de wereld. God uitmaken voor skydaddy dictator is geen islamkritiek, maar atheïstisch smeerlapperij.
Not sure if serious...
I´m back.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 13:45:58 #97
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_177722517
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:16 schreef alilami het volgende:
Ze is geen heldin, maar een extremistische atheïstische viespeuk die God een dictator noemt in die video. Vervolgens jankt ze een uur dat het Westen niet aan haar kant staat... maar het is juist logisch dat meer dan een miljard moslims en tientallen moslimlanden nu eenmaal belangrijker zijn dan een atheïstisch kutwijf dat haat verspreidt. Het Westen wordt ook niet bestuurd door gekke henkies. Men beschikt over cijfers die laten zien dat atheïsten aan het uitsterven zijn terwijl gelovigen een nog grotere meerderheid worden in de wereld. God uitmaken voor skydaddy dictator is geen islamkritiek, maar atheïstisch smeerlapperij.
Kusje er op? :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_177722654
Zal wel weer internetuurtje zijn in het Pieter Baan Centrum.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177723166
Haar beveiling was gewoon welkom, alleen niet gewapend, prima zaak. Overdrijven is ook een kunst. Volgende keer SWAT-teams inschakelen voor een simpel debat?
  zaterdag 10 maart 2018 @ 14:30:44 #100
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177723228
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:16 schreef alilami het volgende:
Ze is geen heldin, maar een extremistische atheïstische viespeuk die God een dictator noemt in die video. Vervolgens jankt ze een uur dat het Westen niet aan haar kant staat... maar het is juist logisch dat meer dan een miljard moslims en tientallen moslimlanden nu eenmaal belangrijker zijn dan een atheïstisch kutwijf dat haat verspreidt. Het Westen wordt ook niet bestuurd door gekke henkies. Men beschikt over cijfers die laten zien dat atheïsten aan het uitsterven zijn terwijl gelovigen een nog grotere meerderheid worden in de wereld. God uitmaken voor skydaddy dictator is geen islamkritiek, maar atheïstisch smeerlapperij.
Atheïsten aan het uitsterven my ass. De snelst groeiende "religieuze" groep zijn de niet-religieuzen. Vooral onder moslims stijgt het hard. Maar wat verwacht je van mensen die decennia lang geconfronteerd zijn met islamitisch extremisme. Op een gegeven moment worden mensen er schijtziek van.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  zaterdag 10 maart 2018 @ 14:31:13 #101
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_177723242
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:09 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Maar wie is dan verantwoordelijk voor de veiligheid van die persoon buiten op de straat?
Er worden zo veel mensen bedreigd,moet de staat voor elk van hen een team beveiligers inhuren?
:')
pi_177725153
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 14:26 schreef DeParo het volgende:
Haar beveiling was gewoon welkom, alleen niet gewapend, prima zaak. Overdrijven is ook een kunst. Volgende keer SWAT-teams inschakelen voor een simpel debat?
Dat ze bewapend een joodse school veilig houden vindt je wel oke ?
pi_177725244
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:20 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Dat ze bewapend een joodse school veilig houden vindt je wel oke ?
Uiteraard. Dat gaat om een consequente veiligheidsdreiging waarbij de politie, die bewapend mag zijn, de wacht houdt in van die mobiele hutjes naast de school. Dit gaat om een lezing waarbij er ongetwijfeld agenten in de buurt zullen zijn. Als iedere beveiliger lukraak nu ook pistolen mag dragen, kom op zeg, het is Amerika niet toch.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 17:33:30 #104
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177726761
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:24 schreef DeParo het volgende:

[..]

Uiteraard. Dat gaat om een consequente veiligheidsdreiging waarbij de politie, die bewapend mag zijn, de wacht houdt in van die mobiele hutjes naast de school. Dit gaat om een lezing waarbij er ongetwijfeld agenten in de buurt zullen zijn. Als iedere beveiliger lukraak nu ook pistolen mag dragen, kom op zeg, het is Amerika niet toch.
Dat zou idd een prima verklaring kunnen zijn waarom er geen extra beveiliging is ingezet, dat er al voldoende politie aanwezig was.

Maar ik been benieuwd wat er gezegd wordt...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_177729131
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 14:26 schreef DeParo het volgende:
Haar beveiling was gewoon welkom, alleen niet gewapend, prima zaak. Overdrijven is ook een kunst. Volgende keer SWAT-teams inschakelen voor een simpel debat?
In haar geval is dat geen overbodige luxe. De gemiddelde moslimextremist met een AK-47 hou je anders niet tegen.
pi_177740532
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

In haar geval is dat geen overbodige luxe. De gemiddelde moslimextremist met een AK-47 hou je anders niet tegen.
Welke Moslim met een AK-47?
  zondag 11 maart 2018 @ 08:00:45 #107
117098 Hathor
Effe niet
pi_177740593
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:16 schreef alilami het volgende:
Ze is geen heldin, maar een extremistische atheïstische viespeuk die God een dictator noemt in die video. Vervolgens jankt ze een uur dat het Westen niet aan haar kant staat... maar het is juist logisch dat meer dan een miljard moslims en tientallen moslimlanden nu eenmaal belangrijker zijn dan een atheïstisch kutwijf dat haat verspreidt. Het Westen wordt ook niet bestuurd door gekke henkies. Men beschikt over cijfers die laten zien dat atheïsten aan het uitsterven zijn terwijl gelovigen een nog grotere meerderheid worden in de wereld. God uitmaken voor skydaddy dictator is geen islamkritiek, maar atheïstisch smeerlapperij.
Iemand laat hier even zijn ware aard zien. Over extremist gesproken. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177740597
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:16 schreef alilami het volgende:
Ze is geen heldin, maar een extremistische atheïstische viespeuk die God een dictator noemt in die video. Vervolgens jankt ze een uur dat het Westen niet aan haar kant staat... maar het is juist logisch dat meer dan een miljard moslims en tientallen moslimlanden nu eenmaal belangrijker zijn dan een atheïstisch kutwijf dat haat verspreidt. Het Westen wordt ook niet bestuurd door gekke henkies. Men beschikt over cijfers die laten zien dat atheïsten aan het uitsterven zijn terwijl gelovigen een nog grotere meerderheid worden in de wereld. God uitmaken voor skydaddy dictator is geen islamkritiek, maar atheïstisch smeerlapperij.
Dat is spijtig, want als bevolkingsgroep zijn atheisten aanzienlijk nuttiger voor de mensheid dan moslims :(
pi_177740622
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:02 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Dat is spijtig, want als bevolkingsgroep zijn atheisten aanzienlijk nuttiger voor de mensheid dan moslims :(
Dat valt reuze mee, ik ben voorstander van het vrije woord, maar atheisten zijn vaak net zo bedroevend als die radicale religieuze types.
pi_177740630
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:07 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee, ik ben voorstander van het vrije woord, maar atheisten zijn vaak net zo bedroevend als die radicale religieuze types.
Daarom zeg ik ook nadrukkelijk "als bevolkingsgroep".
En atheisten zijn absoluut niet "top of the chain" - Joden scoren gemiddeld beter bijvoorbeeld.
pi_177740639
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:08 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook nadrukkelijk "als bevolkingsgroep".
En atheisten zijn absoluut niet "top of the chain" - Joden scoren gemiddeld beter bijvoorbeeld.
Als bevolkingsgroep zie ik ze niet als nuttiger dan welke andere groep dan ook, sommige mensen halen hun ambitie en motivatie uit religie, terwijl een atheist vaak weer andere zaken zal gebruiken om zijn ambities na te streven. Prima toch.
pi_177740713
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:09 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als bevolkingsgroep zie ik ze niet als nuttiger dan welke andere groep dan ook, sommige mensen halen hun ambitie en motivatie uit religie, terwijl een atheist vaak weer andere zaken zal gebruiken om zijn ambities na te streven. Prima toch.
Klopt, maar je eea gewoon meten. Hoeveel mensen in groep A hebben een baan tov groep B ? Hoeveel innovaties op technisch,medisch,artistiek etc. etc gebied produceert groep A tov groep B per jaar ? Hoeveel mensen kunnen overleven dankzij de inspanning van groep A tov groep B ?

Enzovoorts. Dan moet je daar nog wat correcties op toepassen - het is immers niet redelijk om een vluchteling uit een land waar alle universiteiten verwoest zijn kwalijk te nemen dat hij geen hersenchirurg is. En na al die correcties zie je dat sommige groepen als geheel een maatschappij verrijken en anderen die verarmen. Individuele uitzonderingen zullen er altijd zijn; maar met gemiddelden kom je desondanks heel ver.
pi_177740789
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:21 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Klopt, maar je eea gewoon meten. Hoeveel mensen in groep A hebben een baan tov groep B ? Hoeveel innovaties op technisch,medisch,artistiek etc. etc gebied produceert groep A tov groep B per jaar ? Hoeveel mensen kunnen overleven dankzij de inspanning van groep A tov groep B ?

Enzovoorts. Dan moet je daar nog wat correcties op toepassen - het is immers niet redelijk om een vluchteling uit een land waar alle universiteiten verwoest zijn kwalijk te nemen dat hij geen hersenchirurg is. En na al die correcties zie je dat sommige groepen als geheel een maatschappij verrijken en anderen die verarmen. Individuele uitzonderingen zullen er altijd zijn; maar met gemiddelden kom je desondanks heel ver.
Ik denk niet dat dit zoveel met religie te maken heeft aangezien bijvoorbeeld de groep Protestanten in Nederland, net als Joden die je al eerder noemde, allebei ook bovengemiddeld scoren. Voor Katholieken zal het ook niet dramatisch slecht zijn.
pi_177765610
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 14:26 schreef DeParo het volgende:
Haar beveiling was gewoon welkom, alleen niet gewapend, prima zaak. Overdrijven is ook een kunst. Volgende keer SWAT-teams inschakelen voor een simpel debat?
Precies, weinig aan de hand.
pi_177765958
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 14:26 schreef DeParo het volgende:
Haar beveiling was gewoon welkom, alleen niet gewapend, prima zaak. Overdrijven is ook een kunst. Volgende keer SWAT-teams inschakelen voor een simpel debat?
:')

Dude, dit is een vrouw die zegmaar naast Geert Wilders op het podium staat, wat denk jij?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177766047
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 14:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Er worden zo veel mensen bedreigd,moet de staat voor elk van hen een team beveiligers inhuren?
Als de moorddreigingen erg concreet zijn en concreet blijven, en het aannemelijk is dat er mensen woord bij daad willen voegen (bedoel, al der collega's zijn afgeslacht vanwege hetzelfde als wat zij deed) dan ja.

Als we dat niet kunnen bekostigen hebben we een groter probleem. :') Dan zou ik iedereen aanraden om nu wapens te gaan kopen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177766056
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

:')

Dude, dit is een vrouw die zegmaar naast Geert Wilders op het podium staat, wat denk jij?
Ik denk dat ik en vele anderen het niet per definitie beter weten dan het NCTV. Dat betekent niet dat zij het altijd bij het juiste eind hebben, maar daarom zijn er dus ook kamervragen gesteld en mag de minister uitleg geven.
"Pools are perfect for holding water"
pi_177766101
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:58 schreef probeer het volgende:
Ik denk dat ik en vele anderen het niet per definitie beter weten dan het NCTV.
Mag het hopen dat de profs het over het algemeen beter weten lol.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177766231
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mag het hopen dat de profs het over het algemeen beter weten lol.
Profs? Als in, professionals? Als in, de mensen die bij het NCTV werken?
"Pools are perfect for holding water"
pi_177766464
quote:
12s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:04 schreef probeer het volgende:

[..]

Profs? Als in, professionals? Als in, de mensen die bij het NCTV werken?
Jazekah
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177766602
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jazekah
Laten we dan de mening van die professionals maar afwachten, over het wel of niet toestaan van gewapende private beveiliging. Ow wacht ...
"Pools are perfect for holding water"
pi_177766908
quote:
12s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:14 schreef probeer het volgende:

[..]

Laten we dan de mening van die professionals maar afwachten, over het wel of niet toestaan van gewapende private beveiliging. Ow wacht ...
Ik vind de mening van de profs in dit geval dus onbegrijpelijk, in Frankrijk wordt ze ook goed beveiligd, nu komt ze naar Nederland dan moet ze daar als schietschijf gaan rondlopen? Volgens mij gaat daar wel iets fout hoor.

Maar over het algemeen hoop ik dat ze het beter weten ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177767695
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind de mening van de profs in dit geval dus onbegrijpelijk, in Frankrijk wordt ze ook goed beveiligd, nu komt ze naar Nederland dan moet ze daar als schietschijf gaan rondlopen? Volgens mij gaat daar wel iets fout hoor.

Maar over het algemeen hoop ik dat ze het beter weten ;)
Precies. En vandaar dat er nu dus ook kamervragen zijn gesteld.
pi_177767977
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 14:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Er worden zo veel mensen bedreigd,moet de staat voor elk van hen een team beveiligers inhuren?
Een gestelde vraag beantwoorden met een weder vraag is geen antwoord op de gestelde vraag.

Verder is het nu lekker makkelijk achteraf kletsen, nu er niets gebeurt is.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_177778435
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 03:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Verstandigste woorden die ik ooit van een Marokkaanse gehoord heb.
Landverrader en verwesterde hoerrrr.
  maandag 12 maart 2018 @ 21:03:13 #126
117098 Hathor
Effe niet
pi_177778462
quote:
9s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Landverrader en verwesterde hoerrrr.
Ja dat zijn de standaard reacties. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177778589
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja dat zijn de standaard reacties. :')
Is het heeeeel erg dat ik niet onder de indruk ben van haar lezing? :@
  maandag 12 maart 2018 @ 21:11:00 #128
117098 Hathor
Effe niet
pi_177778770
quote:
11s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Is het heeeeel erg dat ik niet onder de indruk ben van haar lezing? :@
welnee joh, moet ieder lekker voor zich weten. Ik vind het alleen in en in triest dat een "afvallige" de rest van haar leven bewaking nodig heeft. Laat dat mens gewoon haar gang gaan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177778900
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:11 schreef Hathor het volgende:

[..]

welnee joh, moet ieder lekker voor zich weten. Ik vind het alleen in en in triest dat een "afvallige" de rest van haar leven bewaking nodig heeft. Laat dat mens gewoon haar gang gaan.
De mensen die bedreigd worden met de dood reizen en zien meer de wereld dan ik.

On a serious note: Dat is wel spijtig ja, vervolgd worden vanwege wat je zegt. Ik wil haar wel slaan omdat ze weer begint over 'links'.
  maandag 12 maart 2018 @ 21:20:25 #130
117098 Hathor
Effe niet
pi_177779082
quote:
9s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De mensen die bedreigd worden met de dood reizen en zien meer de wereld dan ik.

On a serious note: Dat is wel spijtig ja, vervolgd worden vanwege wat je zegt. Ik wil haar wel slaan omdat ze weer begint over 'links'.
Ik zie ook graag dingen over heel de wereld, maar dan wel lekker op mijn gemak zonder bewapend escorte. Ik zie het al voor me zeg...ik stap morgen een of andere kerkelijke instantie in en zeg dat ik me kom laten uitschrijven uit het katholieke register, en dat er dan op de eerstvolgende zondagdienst in de kerk word opgeroepen door de plaatselijke kapelaan om mij een kopje kleiner te maken. :') Nou ben ik gelukkig wel te oud om sexueel misbruikt worden door de paters, dus dat scheelt dan weer.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177780802
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik zie ook graag dingen over heel de wereld, maar dan wel lekker op mijn gemak zonder bewapend escorte. Ik zie het al voor me zeg...ik stap morgen een of andere kerkelijke instantie in en zeg dat ik me kom laten uitschrijven uit het katholieke register, en dat er dan op de eerstvolgende zondagdienst in de kerk word opgeroepen door de plaatselijke kapelaan om mij een kopje kleiner te maken. :') Nou ben ik gelukkig wel te oud om sexueel misbruikt worden door de paters, dus dat scheelt dan weer.
Is er nog in jouw omgeving iets wat je een 'kerkelijke leven' kunt noemen?
  maandag 12 maart 2018 @ 23:06:19 #132
117098 Hathor
Effe niet
pi_177781684
quote:
11s.gif Op maandag 12 maart 2018 22:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Is er nog in jouw omgeving iets wat je een 'kerkelijke leven' kunt noemen?
Dat denk ik wel, mits je er zelf actief bij betrokken bent. Toen ik nog een broekie was werd je dat met de paplepel ingegoten, maar sinds ik er afstand van heb genomen merk ik er nog maar weinig van. De kerken zijn ook grotendeels leeg nu als je er langsloopt op zondag, terwijl ze toen ik opgroeide nog echt volgepakt zaten. De gemiddelde Nederlander is denk ik wel een beetje klaar met religie. Het christendom leeft nog wel, maar ik heb het dus letterlijk zien aftakelen tot een entiteit waar bijna niemand nog naar omkijkt in mijn directe omgeving.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177782280
quote:
11s.gif Op maandag 12 maart 2018 22:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Is er nog in jouw omgeving iets wat je een 'kerkelijke leven' kunt noemen?
Waar gaat dit nou weer over? :')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 13 maart 2018 @ 00:06:28 #134
117098 Hathor
Effe niet
pi_177782444
quote:
15s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:48 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Waar gaat dit nou weer over? :')
Leek me gewoon een hele normale vraag.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177782699
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 00:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Leek me gewoon een hele normale vraag.
Ik stel een vraag aan triggershot, en jij reageert?

Wat heeft zijn vraag te maken met het topic?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 13 maart 2018 @ 01:26:27 #136
117098 Hathor
Effe niet
pi_177782722
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 01:14 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik stel een vraag aan triggershot, en jij reageert?

Wat heeft zijn vraag te maken met het topic?
Jij reageert op zijn vraag aan mij? Verder heeft het inderdaad weinig met het topic te maken, die krijg je van me.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177788875
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 01:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Jij reageert op zijn vraag aan mij? Verder heeft het inderdaad weinig met het topic te maken, die krijg je van me.
Bedankt voor je antwoord iig. SpaceOddity is een soort van strenge meester in de klas, je mag wel je mobieltje gebruiken, maar dan alleen voor een rekenmachine. Als je wilt gaan Appen doe je dat buiten de klas :(
pi_177789313
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 12:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord iig. SpaceOddity is een soort van strenge meester in de klas, je mag wel je mobieltje gebruiken, maar dan alleen voor een rekenmachine. Als je wilt gaan Appen doe je dat buiten de klas :(
~O>

Is het mij nog echt compleet onduidelijk waarom jij belangstelling hebt in het kerkelijke leven in Hathors omgeving, in een topic wat gaat over de NCTV die beveiliging weigert.

Ben gewoon erg benieuwd naar jou grote ''nou...daarom''.

*;
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_177789820
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 12:46 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

~O>

Is het mij nog echt compleet onduidelijk waarom jij belangstelling hebt in het kerkelijke leven in Hathors omgeving, in een topic wat gaat over de NCTV die beveiliging weigert.

Ben gewoon erg benieuwd naar jou grote ''nou...daarom''.

*;
Know your enemy natuurlijk. :7
  dinsdag 13 maart 2018 @ 13:11:56 #140
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177789927
quote:
9s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Landverrader en verwesterde hoerrrr.
Jij bent zeker een forums.marokko.nl lid. Een online gesticht is dat. :')
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  dinsdag 13 maart 2018 @ 13:17:00 #141
117098 Hathor
Effe niet
pi_177790056
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 13:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Know your enemy natuurlijk. :7
Ik wist niet dat ik de enemy was. :@
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')