abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177695960
Ik vroeg me dit al eerder af en opende een topic erover met een onderzoek welteverstaan, echter stelde ik de vragen verkeerd en begreep niemand wat ik bedoelde door de onduidelijke vragen dus zei men later dat het resultaat niet geldig was omdat men het niet serieus had ingevuld.

Maar nu vroeg LeesfokNL vroeg zich dit ook af over hetero vrouwen.
Dus mijn vraag is aan de vrouwen die zichzelf als hetero beschouwen (of mannen als die willen reageren):

Wat vind jij het meest opwindend?
A. Het lichaam van een onbekende , naakte man*
B. Het lichaam van een onbekende, naakte vrouw*
C. Beiden evenveel
D. Geen van beiden, ik vind iemand alleen opwindend als ik verliefd ben
E. Geen van beiden, ik vind iemand alleen opwindend als ik alcohol op heb
F. Geen van beiden, vibd fysiek contact opwindend

*waar je niet verliefd op bent maar die wel een goed uitziend lichaam heeft

Alvast heel erg bedankt als je eerlijk reageert

[ Bericht 7% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 09-03-2018 19:33:29 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 8 maart 2018 @ 22:36:27 #2
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_177696058
B.
Fade to Black
pi_177696512
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:36 schreef Achterhoker het volgende:
B.
Jij bent een man...
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Moderator donderdag 8 maart 2018 @ 22:59:23 #4
441859 crew  Lenny77
pi_177696620
D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_177696685
D. Een soort van, verliefd is alleen een groot woord maar er moet meer dan een uiterlijke aantrekkingskracht zijn.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 00:17:15 #6
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_177697958
E
pi_177699507
ik ben heel blij dat er ook echte vrouwen reageren bedankt Lenny en Fripsel.
VarkensHart: jij bent ook een man toch!! Tenzij sommige vrouwen op Fok in hun profiel man hebben staan.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_177701390
D
Ik word niet warm van naakte lichamen van onbekenden, maar van mijn vriend wel.
pi_177701797
Verassend dat alle vrouwen alleen opgewonden worden als ze verliefd zijn, maar als je vanavond naar de kroeg gaat en een beetje je best doet of je gaat een avondje tinderen heb je een opgewonden vrouw in je bed liggen vanavond nog.

Zijn vrouwen dan ontzettend snel verliefd? Geldt dit alleen voor vrouwen die op fok komen? Of speelt men in het openbaar de heilige maagd terwijl ook vrouwen soms gewoon seks puur voor de lust willen en dan ook opgewonden zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 9 maart 2018 @ 11:03:12 #10
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_177702457
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:54 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Jij bent een man...
Die tellen nu helemaal niet meer mee?
Fade to Black
  vrijdag 9 maart 2018 @ 11:08:55 #11
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177702544
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 10:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Verassend dat alle vrouwen alleen opgewonden worden als ze verliefd zijn, maar als je vanavond naar de kroeg gaat en een beetje je best doet of je gaat een avondje tinderen heb je een opgewonden vrouw in je bed liggen vanavond nog.

Zijn vrouwen dan ontzettend snel verliefd? Geldt dit alleen voor vrouwen die op fok komen? Of speelt men in het openbaar de heilige maagd terwijl ook vrouwen soms gewoon seks puur voor de lust willen en dan ook opgewonden zijn.
Na 2 wijntjes kunnen ze doorgaans niet meer helder denken en is die sletvrees ineens niet meer zo boeiend en schakelen ze over op instinct.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 9 maart 2018 @ 12:16:18 #12
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177703844
Sory, maar de mogelijkheden tot antwoorden dekken weer niet alle mogelijkheden.

Als man (maar niet meer zo fanatiek als vroeger een halve eeuw geleden) is mijn antwoord B mits beetje D

Dus: op het lichaam van een naakte onbekende vrouw, mits (MITS) ze aardig overkomt en ook mijn type is. En dat type is dus niet alleen knappe vrouwen. Als die mijn type niet zijn doet het me ook nagenoeg niets. Je ziet wel eens modellen, mooie vrouwen, maar die zijn dan bv zo dun dat ik er niets aantrekkelijks aan vind.

En helemaal bovenaan staat dus het kontakt, of het klikt, dus veel meer op aardig, humoristisch, loyaliteit, intelligentie, sportief karakter (dus niet sporten), dat soort dingen. Maar daar vroeg je hier niet naar, maar ik wil het wel even benadrukken.
En ik denk dat heel veel mannen dat hebben. Dat dat bij hen belangrijk is. Meer nog dan de doorsnee vrouw, die zogenaamd alleen of vooral voor de innerlijke waarden gaan. Jaja. De innerlijke waarden .... de innerlijke waarde in de onderbroek dan toch.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177710180
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 10:02 schreef Luuntje het volgende:
D
Ik word niet warm van naakte lichamen van onbekenden, maar van mijn vriend wel.
Bedankt voor je serieuze reactie

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 10:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Verassend dat alle vrouwen alleen opgewonden worden als ze verliefd zijn, maar als je vanavond naar de kroeg gaat en een beetje je best doet of je gaat een avondje tinderen heb je een opgewonden vrouw in je bed liggen vanavond nog.

Zijn vrouwen dan ontzettend snel verliefd? Geldt dit alleen voor vrouwen die op fok komen? Of speelt men in het openbaar de heilige maagd terwijl ook vrouwen soms gewoon seks puur voor de lust willen en dan ook opgewonden zijn.
Tja, wel goede vragen, daar kan ik niet over meepraten. Ik ben niet zo'n type, vroeger wel maar dat was meer omdat ik wou experimenteren en kwam er al snel achter dat de fantasie leuker was dan de werkelijkheid. Het ging me toen ook niet om de seks zelf, dat vond ik niets, maar om het positieve contact met de mannen dat er zonder de poging tot seks niet zou zijn geweest. Daarnaast kan het feit dat een ander jou aanraakt bijv opwinding veroorzaken zonder dat deze echt door het zicht op het lichaam van de man wordt veroorzaakt. Die optie was ik trouwens vergeten. Dit forum is anoniem, dus voor reacties van anderen hoeft men over het algemeen niet bang te zijn , tenzij je persoonlijke info elders op het forum hebt gedeeld waaraan mensen je zouden kunnen herkennen als ze moeite doen of een beetje paranoide bent hoewel ik dat laatste best snap tegenwoordig.
Verliefd ben ik absoluut niet snel. Alleen als diegene al voldoet aan de blueprint van mijn type. Maar ik ken een vrouw die bij wijze van spreken een vreemde ontmoet in de kroeg die een beetje aardig is en dan al verliefd is. Het verschilt heel erg, net als bij mannen denk ik.

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:03 schreef Achterhoker het volgende:

Die tellen nu helemaal niet meer mee?
Maar waarom wil je reageren? Waarom voel je je aangesproken? Of wilde je dat deze vraag ook voor mannen bedoeld was? Ja eigenlijk is dat ook nog wel interessant .

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:16 schreef LeesFoknl het volgende:
Sory, maar de mogelijkheden tot antwoorden dekken weer niet alle mogelijkheden.

Als man (maar niet meer zo fanatiek als vroeger een halve eeuw geleden) is mijn antwoord B mits beetje D

Dus: op het lichaam van een naakte onbekende vrouw, mits (MITS) ze aardig overkomt en ook mijn type is. En dat type is dus niet alleen knappe vrouwen. Als die mijn type niet zijn doet het me ook nagenoeg niets. Je ziet wel eens modellen, mooie vrouwen, maar die zijn dan bv zo dun dat ik er niets aantrekkelijks aan vind.

En helemaal bovenaan staat dus het kontakt, of het klikt, dus veel meer op aardig, humoristisch, loyaliteit, intelligentie, sportief karakter (dus niet sporten), dat soort dingen. Maar daar vroeg je hier niet naar, maar ik wil het wel even benadrukken.
En ik denk dat heel veel mannen dat hebben. Dat dat bij hen belangrijk is. Meer nog dan de doorsnee vrouw, die zogenaamd alleen of vooral voor de innerlijke waarden gaan. Jaja. De innerlijke waarden .... de innerlijke waarde in de onderbroek dan toch.
Ja bedankt voor je aanvulling maar wat is dan het verschil tussen jouw antwoord en D? Dat iemand je type is is ook een soort verliefdheid. Waar ik benieuwd naar ben is wat de doorslag geeft, wat het belangrijkst is. Het lichaam en de voorkeur voor karakter/type komt erna? Of andersom?

[ Bericht 4% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 09-03-2018 18:13:34 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_177710505
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 10:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Verassend dat alle vrouwen alleen opgewonden worden als ze verliefd zijn, maar als je vanavond naar de kroeg gaat en een beetje je best doet of je gaat een avondje tinderen heb je een opgewonden vrouw in je bed liggen vanavond nog.

Zijn vrouwen dan ontzettend snel verliefd? Geldt dit alleen voor vrouwen die op fok komen? Of speelt men in het openbaar de heilige maagd terwijl ook vrouwen soms gewoon seks puur voor de lust willen en dan ook opgewonden zijn.
Alle vrouwen. :D Er hebben ook representatief veel vrouwen gereageerd ja.

Ik zoen in de kroeg maar ik ben nog nooit mee geweest voor een ONS. En na een avond kletsen op een date (en dan niet in een kroeg waar je elkaar niet kan verstaan) weet je of er ook een wat verdere klik is dan alleen het fysieke.

Dus rant om niks. :D
pi_177711175
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 18:18 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Alle vrouwen. :D Er hebben ook representatief veel vrouwen gereageerd ja.

Ik zoen in de kroeg maar ik ben nog nooit mee geweest voor een ONS. En na een avond kletsen op een date (en dan niet in een kroeg waar je elkaar niet kan verstaan) weet je of er ook een wat verdere klik is dan alleen het fysieke.

Dus rant om niks. :D
En als er een wat verdere klik is ben jij verliefd? Of maak je dat jezelf wijs om op de eerste date het bed in te kunnen duiken zonder schuldgevoel achteraf?

Het was overigens geen rant maar een constatering waar ik me enigszins over verwonder.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177712790
Ik zit tussen C en D in
-
pi_177712841
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 19:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En als er een wat verdere klik is ben jij verliefd? Of maak je dat jezelf wijs om op de eerste date het bed in te kunnen duiken zonder schuldgevoel achteraf?

Het was overigens geen rant maar een constatering waar ik me enigszins over verwonder.
Wel lezen:

quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:02 schreef Fripsel het volgende:
D. Een soort van, verliefd is alleen een groot woord maar er moet meer dan een uiterlijke aantrekkingskracht zijn.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 20:46:20 #18
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_177712872
G, Ik word niet opgewonden van een lichaam maar van de persoon die erin woont.
Prrrrr
  vrijdag 9 maart 2018 @ 20:50:40 #19
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_177712941
A is een mogelijkheid. Maar vaak wel in combinatie met het laatste stukje van F.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_177713214
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:46 schreef mrspoeZ het volgende:
G, Ik word niet opgewonden van een lichaam maar van de persoon die erin woont.
Fijn antwoord :).
pi_177714313
Goh wat een verrassing, al die politiek correcte antwoorden. Angst voor slut-shaming?
  vrijdag 9 maart 2018 @ 23:34:14 #22
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_177715627
B
  zaterdag 10 maart 2018 @ 00:56:51 #23
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177716958
IK citeer van ts-er

Ja bedankt voor je aanvulling maar wat is dan het verschil tussen jouw antwoord en D? Dat iemand je type is is ook een soort verliefdheid. Waar ik benieuwd naar ben is wat de doorslag geeft, wat het belangrijkst is. Het lichaam en de voorkeur voor karakter/type komt erna? Of andersom?

Het is een totaal sommetje maken.
Als iemand (vrouw) in het een heel erg uitblinkt (super aardig, super klik,lief en integer) dan hoeft ze echt niet knap te zijn. Het ene compenseert dan het andere. Waarbij bij mij het karakter, het klikken, meer waarde heeft dan het uiterlijk. Maar echt lelijk naar mijn voorkeuren kan een afknapper zijn.

Dus kijk zelf maar welk antwoord (ABCD etc.) het beste past bij mijn antwoord.

Wat betekent die afkorting in F ?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 10 maart 2018 @ 01:33:24 #24
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_177717426
C, wel vind ik lichamen van vrouwen meer opwindend.

Ik ben echter wel hetero. Vrouwen vind ik vooral seksueel aantrekkelijker. Hoewel ik soms ook de karakter erg aantrekkelijk kan vinden. Soms kijk ik ook naar vrouwen zoals ik mannen leuk vind. Ik zie mijzelf echter niet zo gauw een relatie met een vrouw hebben.. en hoe dat dan precies zou gaan..
Daarnaast zijn vrouwen vaker bi dan mannen dus dat zal ik dan wel hebben denk ik.

[ Bericht 79% gewijzigd door -Phineas- op 10-03-2018 11:42:53 ]
pi_177718083
D
  zaterdag 10 maart 2018 @ 12:38:35 #26
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177721490
Zou het niet zo kunnen zijn, dat voor een vrouw is sex gewoon handelswaar naar een man toe. Daarom zijn ze er zuinig mee, verkoop je voorbillen (zo noemt juf Anke in Luizenmoeders een kutje) zo goed en duur mogelijk. Want veel meer hebben de meeste vrouwen niet te bieden.
Ben je geil, dan rotsooi met een andere vrouw. Anders bederf je je eigen markt. Hoe minder aanbod hoe meer je ervoor kunt vangen. Ja, ik denk dat het zo in mekaar zit, ook geheel volgens de instincten van vrouwen. Tevens, wat moest je vroeger de hele dag doen, als de mannen dagen onderweg waren op jacht. Zo een grot is ook niet veel werk aan, geen ramen lappen, allemaal maar een berenvel dus weinig wasjes draaien enz. Nu, dan ga je maar wat kletsen, wat drinken en mekaar zolang wat likken.

c_/ c_/ c_/
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177738126
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 00:56 schreef LeesFoknl het volgende:
IK citeer van ts-er

Ja bedankt voor je aanvulling maar wat is dan het verschil tussen jouw antwoord en D? Dat iemand je type is is ook een soort verliefdheid. Waar ik benieuwd naar ben is wat de doorslag geeft, wat het belangrijkst is. Het lichaam en de voorkeur voor karakter/type komt erna? Of andersom?

Het is een totaal sommetje maken.
Als iemand (vrouw) in het een heel erg uitblinkt (super aardig, super klik,lief en integer) dan hoeft ze echt niet knap te zijn. Het ene compenseert dan het andere. Waarbij bij mij het karakter, het klikken, meer waarde heeft dan het uiterlijk. Maar echt lelijk naar mijn voorkeuren kan een afknapper zijn.

Dus kijk zelf maar welk antwoord (ABCD etc.) het beste past bij mijn antwoord.

Wat betekent die afkorting in F ?
Zo dacht ik D, maar als ik deze soort van troll post dan weer lees:

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 12:38 schreef LeesFoknl het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn, dat voor een vrouw is sex gewoon handelswaar naar een man toe. Daarom zijn ze er zuinig mee, verkoop je voorbillen (zo noemt juf Anke in Luizenmoeders een kutje) zo goed en duur mogelijk. Want veel meer hebben de meeste vrouwen niet te bieden.
Ben je geil, dan rotsooi met een andere vrouw. Anders bederf je je eigen markt. Hoe minder aanbod hoe meer je ervoor kunt vangen. Ja, ik denk dat het zo in mekaar zit, ook geheel volgens de instincten van vrouwen. Tevens, wat moest je vroeger de hele dag doen, als de mannen dagen onderweg waren op jacht. Zo een grot is ook niet veel werk aan, geen ramen lappen, allemaal maar een berenvel dus weinig wasjes draaien enz. Nu, dan ga je maar wat kletsen, wat drinken en mekaar zolang wat likken.

c_/ c_/ c_/
Dan denk ik toch weer vooral B

Ben blij met de reacties van vrouwen, en dat ik gelijk heb dat sommige vrouwen zoals oppanganjastyle en Phineas inderdaad ook het lichaam van de vrouw opwindend vinden, als zij dit menen. En dat zij zich desondanks hetero noemen. En dat sommige vrouwen ook echt voor karakter gaan bij de man.
Wat ik dus heel erg herken is het verhaal van Phineas, als zij n echte eerlijke vrouw is dan.
Maar dan ben ik heel erg benieuwd je schrijft "soms kijk ik naar een vrouw zoals ik naar een man kijk". Wat is het verschil dan en wat zorgt daar dan voor?

[ Bericht 3% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 11-03-2018 00:25:51 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_177786023
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:46 schreef mrspoeZ het volgende:
G, Ik word niet opgewonden van een lichaam maar van de persoon die erin woont.
Ach bullshit.

Je weet toch wel wat een knappe man is, als je er foto's van ziet?

Een prettige persoonlijkheid past er bij, maar echt lelijk zoals dit, zal je echt niet mee naar bed kunnen:
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 12:35:49 #29
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_177789078
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 10:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Verassend dat alle vrouwen alleen opgewonden worden als ze verliefd zijn, maar als je vanavond naar de kroeg gaat en een beetje je best doet of je gaat een avondje tinderen heb je een opgewonden vrouw in je bed liggen vanavond nog.

Zijn vrouwen dan ontzettend snel verliefd? Geldt dit alleen voor vrouwen die op fok komen? Of speelt men in het openbaar de heilige maagd terwijl ook vrouwen soms gewoon seks puur voor de lust willen en dan ook opgewonden zijn.
Ik hoef niet verliefd te zijn om met iemand het bed te delen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_177793816
Er zijn prachtige mannen, en prachtige vrouwen. Echter krijg ik daar geen enkel seksueel gevoel van. Dat kan ook komen doordat ik aseksueel ben :P dus wat dat betreft ben ik misschien niet echt representatief voor de vrouwpopulatie :')
Van mijn vriend word ik soms wel opgewonden, alleen gaat hier echt heel veel voorbereiding aan vooraf.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:05:25 #31
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_177794175
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 09:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ach bullshit.

Je weet toch wel wat een knappe man is, als je er foto's van ziet?

Een prettige persoonlijkheid past er bij, maar echt lelijk zoals dit, zal je echt niet mee naar bed kunnen:
[ afbeelding ]
Een lekker lijf doet me niks als de persoon afstotelijk is. Dat is iets anders dan wat jij ervan maakt.
Prrrrr
pi_177794271
D. Maar niet alleen uiterlijk, maar ook innerlijk.
pi_177843551
F, denk ik.
pi_177843843
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:05 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Een lekker lijf doet me niks als de persoon afstotelijk is. Dat is iets anders dan wat jij ervan maakt.
Ja maar ook iets anders dan wat jij zei.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177857677
Ligt het aan mij of zijn de vraagstelling en de antwoorden eigenlijk gewoon een beetje vaag?!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 16 maart 2018 @ 10:55:36 #36
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_177859106
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 09:42 schreef MRTN33 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de vraagstelling en de antwoorden eigenlijk gewoon een beetje vaag?!
Ligt wat mij betreft niet aan jou, ik vind de vraagstelling ook vaag, oftewel : Ik doe niet mee :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_177860585
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 10:55 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ligt wat mij betreft niet aan jou, ik vind de vraagstelling ook vaag, oftewel : Ik doe niet mee :+
We zijn het eens O+.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 16 maart 2018 @ 12:15:26 #38
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_177860717
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 12:09 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

We zijn het eens O+.
Yess ^O^ ;)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_177866180
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 01:33 schreef -Phineas- het volgende:
C, wel vind ik lichamen van vrouwen meer opwindend.

Ik ben echter wel hetero. Vrouwen vind ik vooral seksueel aantrekkelijker. Hoewel ik soms ook de karakter erg aantrekkelijk kan vinden. Soms kijk ik ook naar vrouwen zoals ik mannen leuk vind. Ik zie mijzelf echter niet zo gauw een relatie met een vrouw hebben.. en hoe dat dan precies zou gaan..
Daarnaast zijn vrouwen vaker bi dan mannen dus dat zal ik dan wel hebben denk ik.
Dit.. ik vind vrouwenlichamen ook mooier dan mannenlichamen.
pi_178208249
Zie je dit bedoel ik nou. Er zijn toch best wel heteroseksuele vrouwen die vrouwenlichamen toch aantrekkelijk vinden, terwijl veel mensen blijkbaar altijd aannemen dat dit niet zo is. Dan vraag ik me ook af of er mannen zijn die mannenlichamen aantrekkelijk vinden maar zich toch hetero noemen, maar kennelijk is dat toch meer een taboe of zo of stelde ik de vraag niet ruim genoeg, stom achteraf. Bedankt voor de reacties.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_178208432
B
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178216039
Maar ik heb echt zat eerste dates gehad die in de slaapkamer eindigen. Als ik dit topic moet geloven zijn die vrouwen dan verliefd? Geloof er geen zak van.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_178216059
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 08:59 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Zie je dit bedoel ik nou. Er zijn toch best wel heteroseksuele vrouwen die vrouwenlichamen toch aantrekkelijk vinden, terwijl veel mensen blijkbaar altijd aannemen dat dit niet zo is. Dan vraag ik me ook af of er mannen zijn die mannenlichamen aantrekkelijk vinden maar zich toch hetero noemen, maar kennelijk is dat toch meer een taboe of zo of stelde ik de vraag niet ruim genoeg, stom achteraf. Bedankt voor de reacties.
Ik kan bij een goed mannenlichaam wel denken "damn son, nice muscles."

Maar seksuele gevoelens totaal niet.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 18:07:25 #44
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178216642
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 17:26 schreef habitue het volgende:
Maar ik heb echt zat eerste dates gehad die in de slaapkamer eindigen. Als ik dit topic moet geloven zijn die vrouwen dan verliefd? Geloof er geen zak van.
Heb je die seks op de eerste date dan met de vrouwen in deze topic gehad?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_178218932
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 18:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Heb je die seks op de eerste date dan met de vrouwen in deze topic gehad?
Nee, maar zoals ik lees kiezen de meeste vrouwen hier voor D.

Als ik dan zoiets lees:
quote:
Is de ‘derde date regel’ nog steeds van toepassing? De resultaten van een nieuw onderzoek over onze dategedrag…

Misschien dat jij strikte regels hebt afgesproken met jezelf wanneer je met iemand naar bed gaat. Is het prima om de eerste keer van bil te gaan, wacht je minimaal vijf dates of doe je het gewoon wanneer het goed voelt? Wij zullen in ieder geval niet oordelen.

Een nieuw onderzoek claimt het magische aantal dates voor seks te hebben gevonden: 3.53. Na drieëneenhalve date vinden de meeste mensen het tijd om tot seks over te gaan. Kortom: op de vierde date, nét na het hoofdgerecht? (Wij zeggen: eet gerust lekker nog een dessert hoor!)

Voor het onderzoek werden 11.000 mensen uit 24 steden geïnterviewd over hun dategedrag en hoe de lovescene in de stad eruit zag. Ook interessant: 1 op de 10 vind het prima om meteen op de eerste date de avond in de slaapkamer voort te zetten. Na negen dates vindt de meerderheid dat je een automatisch al echt koppel bent geworden.
Rijmt dat totaal niet met elkaar, of ik heb een andere interpretatie van verliefd. Dat kan ook.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_178226127
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:48 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Er zijn prachtige mannen, en prachtige vrouwen. Echter krijg ik daar geen enkel seksueel gevoel van. Dat kan ook komen doordat ik aseksueel ben :P dus wat dat betreft ben ik misschien niet echt representatief voor de vrouwpopulatie :')
Van mijn vriend word ik soms wel opgewonden, alleen gaat hier echt heel veel voorbereiding aan vooraf.
Als je helemaal aseksueel was had je ook geen behoefte gehad aan seks met je vriend :P
  zondag 1 april 2018 @ 01:27:52 #47
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_178226391
Combi van A en D :Y
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_178234457
Een vrouw vind ik ook veel mooier al ben ik daartoe niet aangetrokken, een man is dus opwindender om op de vraag te antwoorden.
  zondag 1 april 2018 @ 14:56:39 #49
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178235698
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:48 schreef habitue het volgende:

[..]

Nee, maar zoals ik lees kiezen de meeste vrouwen hier voor D.

Als ik dan zoiets lees:

[..]

Rijmt dat totaal niet met elkaar, of ik heb een andere interpretatie van verliefd. Dat kan ook.
Dat rijmt toch aardig, na een date of 3. Dan weet je wel of je iemand echt leuk vindt en begin je gevoelens te krijgen of je stopt met daten.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')