abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 22:05:38 #1
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_177695240
quote:
DEN HAAG - Het verslaan van het populisme ziet D66-leider Pechtold als „een grote opdracht.” Dat zei hij zaterdag tijdens het D66-congres in Rotterdam, in aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen.

„Het gedachtegoed van de rechts-radicalen woekert voort”, sprak hij spijtig. „Het tast het weefsel van onze samenleving aan. Het vreet aan onderling vertrouwen en geloof in vooruitgang.”

Hij ziet het als zijn taak om „populisten van repliek” te dienen. „Met gebogen hoofd wachten totdat de discriminatie en het geschreeuw overwaaien is een teken van zwakte.”

Pechtold zegt niet ’tegen’ PVV-leider Wilders of FvD-leider Baudet te zijn, maar „voor de beschaving. En die was er eerder dan beide heren.”

De D66’er benadrukte: „In onze steden is de Nederlands-Turkse groenteboer net zo welkom als de Nederlands-Rotterdamse.”
Niet mijn OP vriend.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 22:13:30 #2
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177695424
Nuja, aangezien bij bepaalde fokkers dat hele GENEN EN BIOLOGIE ding weer uit de mottenballen wordt gehaald, is het wellicht een idee om een wetenschappelijk onderzoek te starten naar de mogelijke inherente drang tot oorlog en geweld als gepredestineerde karaktereigenschap behorende tot de Germaanse en dan voornamelijk Teutoonse/Pruissische stam.

Twee wereldoorlogen begonnen, kort op elkaar, een Holocaust ontketend... Dat kan toch geen toeval zijn?

Misschien moet er eens een gedurfde vraag gesteld worden naar de GENETISCH EN BIOLOGISCH aangeboren en inherent aanwezige agressie bij Duitsers.

Kan zomaar zijn dat bewezen wordt dat zij een hardnekkig goosestep-gen hebben... beter voorkomen dan genezen, voor je het weet staan ze weer voor de deur.

En tuurlijk, er zitten ook goeien tussen. Maar gezien de geschiedenis moeten er gewaagde vragen gesteld kunnen worden.

Gewoon als echte wetenschappelijke interesse natuurlijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177695430
Ffs had ik net een uitgebreide reactie getypt is het nu weg
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 8 maart 2018 @ 22:15:28 #4
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_177695480
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nuja, aangezien bij bepaalde fokkers dat hele GENEN EN BIOLOGIE ding weer uit de mottenballen wordt gehaald, is het wellicht een idee om een wetenschappelijk onderzoek te starten naar de mogelijke inherente drang tot oorlog en geweld als gepredestineerde karaktereigenschap behorende tot de Germaanse en dan voornamelijk Teutoonse/Pruissische stam.

Twee wereldoorlogen begonnen, kort op elkaar, een Holocaust ontketend... Dat kan toch geen toeval zijn?

Misschien moet er eens een gedurfde vraag gesteld worden naar de GENETISCH EN BIOLOGISCH aangeboren en inherent aanwezige agressie bij Duitsers.

Kan zomaar zijn dat bewezen wordt dat zij een hardnekkig goosestep-gen hebben... beter voorkomen dan genezen, voor je het weet staan ze weer voor de deur.

En tuurlijk, er zitten ook goeien tussen. Maar gezien de geschiedenis moeten er gewaagde vragen gesteld kunnen worden.

Gewoon als echte wetenschappelijke interesse natuurlijk.
Goed idee. Deze genen zijn extra gevaarlijk in een hoogontwikkelde industriële cultuur natuurlijk.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 22:15:55 #5
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_177695491
Laten we het niet te persoonlijk maken svp. Reminder ;)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 22:17:34 #6
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177695532
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:15 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Goed idee. Deze genen zijn extra gevaarlijk in een hoogontwikkelde industriële cultuur natuurlijk.
Dat zeg ik...

En voor diegenen die laf roepen dat dat geschiedenis is, en dat we naar het nu moeten kijken, wie weet is dat gen gewoon enige tijd gestabiliseerd uit angst voor de Yank. Nu die Koude Oorlog over is mag men de hypothese vormen dat het gen uitgeschakeld is geweest, evolutionair gezien best wel hard te maken, MAAR NOG ALTIJD OP DE LOER LIGT? (Zoals dat is met genen).

Toch?

Voor de wetenschap???
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177695576
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
...
Goten, Vandalen
  donderdag 8 maart 2018 @ 22:19:19 #8
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_177695597
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat zeg ik...

En voor diegenen die laf roepen dat dat geschiedenis is, en dat we naar het nu moeten kijken, wie weet is dat gen gewoon enige tijd gestabiliseerd uit angst voor de Yank. Nu die Koude Oorlog over is mag men de hypothese vormen dat het gen uitgeschakeld is geweest, evolutionair gezien best wel hard te maken, MAAR NOG ALTIJD OP DE LOER LIGT? (Zoals dat is met genen).

Toch?

Voor de wetenschap???
Het ligt nog altijd op de loer. Al die Duitsers die kuilen graven op onze stranden. Ze gaan zo die loopgraven weer in.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 22:20:07 #9
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_177695619
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:19 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Het ligt nog altijd op de loer. Al die Duitsers die kuilen graven op onze stranden. Ze gaan zo die loopgraven weer in.
Al die maffe Russen constant straalbezopen rondrijden met tanks.

Shit man. Ww3 staat om de hoek.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_177695714
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat zeg ik...

En voor diegenen die laf roepen dat dat geschiedenis is, en dat we naar het nu moeten kijken, wie weet is dat gen gewoon enige tijd gestabiliseerd uit angst voor de Yank. Nu die Koude Oorlog over is mag men de hypothese vormen dat het gen uitgeschakeld is geweest, evolutionair gezien best wel hard te maken, MAAR NOG ALTIJD OP DE LOER LIGT? (Zoals dat is met genen).

Toch?

Voor de wetenschap???
Dat gen hebben de Russen er trouwens al uit verkracht bij de Pruissen.
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 22:23:49 #11
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177695715
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:18 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Goten, Vandalen
Whatever, allemaal dezelfde Germaanse oorlogshitsers.

Niet allemaal. Er zitten ook goeien tussen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 22:25:09 #12
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177695742
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:23 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Dat gen hebben de Russen er trouwens al uit verkracht bij de Pruissen.
Gaan we ook onderzoeken. Het inherent aanwezige gen bij Russen omtrent seksueel gedrag.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177695757
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Whatever, allemaal dezelfde Germaanse oorlogshitsers.

Niet allemaal. Er zitten ook goeien tussen.
Ik hielp je even door te wijzen op deze stammen die 16 eeuwen geleden al dat gen tentoonstelden.
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 22:26:56 #14
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177695795
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:25 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ik hielp je even door te wijzen op deze stammen die 16 eeuwen geleden al dat gen tentoonstelden.
BEWIJS!!! Hypothese wordt steeds schappelijker.

Zaten ook goeien tussen hoor.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177695807
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Gaan we ook onderzoeken. Het inherent aanwezige gen bij Russen omtrent seksueel gedrag.
En alcohol.
pi_177695841
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd...

STEL (en de wetenschappelijke consensus hierover laten we dan voor wat het is) crimineel gedrag is BIOLOGISCH en GENETISCH gedetermineerd.

En dan?
Je zou de immigratiebeleid er op kunnen aanpassen . Is het nu werkelijk zo verstandig om een groep mensen hierheen te halen met een gem IQ van 72. Om maar iets te noemen ....

Maar nu wil ik je toch iets vragen . Stel dat het idd pseudowetenschap is . Dan is het toch wenselijk om de racisten alle ruimte te geven om zich compleet voor lul te zetten . Wanneer je het gelijk aan je zijde hebt , heb je niets te vrezen , toch? Waarom is er in de 40 jaar nog steeds niets veranderd en heerst er nog steeds een grote taboe om het onderwerp bespreekbaar te namen . Je hebt hier de kans om eens en voor altijd alle aanhangers van de , in jouw ogen achterlijke theorie , de mond te snoeren . Waarom zou je daar niet gebruik van maken ?

Tenzij je zelf iets te verbergen hebt natuurlijk
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 22:28:39 #17
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177695843
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:27 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

En alcohol.
Ook.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 22:30:17 #18
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177695886
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:28 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je zou de immigratiebeleid er op kunnen aanpassen . Is het nu werkelijk zo verstandig om een groep mensen hierheen te halen met een gem IQ van 72. Om maar iets te noemen ....

Maar nu wil ik je toch iets vragen . Stel dat het idd pseudowetenschap is . Dan is het toch wenselijk om de racisten alle ruimte te geven om zich compleet voor lul te zetten . Wanneer je het gelijk aan je zijde hebt , heb je niets te vrezen , toch? Waarom is er in de 40 jaar nog steeds niets veranderd en heerst er nog steeds een grote taboe om het onderwerp bespreekbaar te namen . Je hebt hier de kans om eens en voor altijd alle aanhangers van de , in jouw ogen achterlijke theorie , de mond te snoeren . Waarom zou je daar niet gebruik van maken ?

Tenzij je zelf iets te verbergen hebt natuurlijk
Of je leest je even in en ziet dat in de wetenschap die pseudo-meuk al keer op keer ontkracht is. Dat je dat niet wil zien, of afwimpelt als marxistisch-linkse-cultuurrelativistische-SJW-grotesmurfgrotesmurf propaganda, doet daar verder niets aan af.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177695935
En Belgen kunnen ook wel een onderzoek gebruiken. Ze zijn zo afgunstig dat ze niet eens zichzelf wat gunnen.

Nou ja niet iedereen, die Duitse koning heeft dan weer niet dat gen.
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 22:33:15 #20
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177695967
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Of je leest je even in en ziet dat in de wetenschap die pseudo-meuk al keer op keer ontkracht is. Dat je dat niet wil zien, of afwimpelt als marxistisch-linkse-cultuurrelativistische-SJW-grotesmurfgrotesmurf propaganda, doet daar verder niets aan af.
Uiteraard, en het dommigheid-gen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177695995
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nou, pak Mo aan zou ik zeggen.

Laat Hasan verder met rust.
Als Mo bewezen de overvaller is (als Mo en Hasan elkaar echter gaan beschuldigen heb je wel even een probleempje, zoals het scooter incident in Nijmegen).

De verkazingsproblematiërs dienen een eerlijke spiegel voor gehouden te worden, omdat er nu nog sprake is van een kans voor bijsturing.

Maar daarvoor dien ik, als half duitser, ook in de spiegel te kijken vanwege de nazi's van bijna 100 jaar geleden, anders ben ik hilarisch hypocriet? Nah.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 22:36:16 #22
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177696051
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:34 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Als Mo bewezen de overvaller is (als Mo en Hasan elkaar echter gaan beschuldigen heb je wel even een probleempje, zoals het scooter incident in Nijmegen).

De verkazingsproblematiërs dienen een eerlijke spiegel voor gehouden te worden, omdat er nu nog sprake is van een kans voor bijsturing.

Maar daarvoor dien ik, als half duitser, ook in de spiegel te kijken vanwege de nazi's van bijna 100 jaar geleden, anders ben ik hilarisch hypocriet? Nah.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177696114
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Of je leest je even in en ziet dat in de wetenschap die pseudo-meuk al keer op keer ontkracht is. Dat je dat niet wil zien, of afwimpelt als marxistisch-linkse-cultuurrelativistische-SJW-grotesmurfgrotesmurf propaganda, doet daar verder niets aan af.
Oh het is ontkracht? Je hebt mij overtuigd :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_177696168
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hilarisch.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 22:41:40 #25
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177696183
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Oh het is ontkracht? Je hebt mij overtuigd :D
Uhm behoorlijk ja.

Wat jij graag wil (Ras bepaalt IQ) is door geen enkele serieuze wetenschapper ooit bewezen omdat het niet bewezen kan worden.

Als je werkelijk interesse in de materie had, had je dat geweten en had je zelf door Google Scholar aan te slingeren kunnen zien wat de consensus is.

Maar laten we wel zijn: het is geen werkelijke interesse, het is wensdenken, ergo pseudo-wetenschap.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 22:41:57 #26
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177696190
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:41 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Hilarisch.
Nogal, want je hebt compleet niet begrepen wat ik zeg.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177696240
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nogal, want je hebt compleet niet begrepen wat ik zeg.
Nou sorry zeg. In jip en janneke taal dan?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 22:46:11 #28
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177696309
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:43 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nou sorry zeg. In jip en janneke taal dan?
Hopeloze zaak, aangezien je al direct in een verdedigingsmodus schoot waardoor je perfect mijn punt illustreert: het staat jou vrij om te generaliseren, maar wanneer men generaliseert over de groep waar jij toe behoort, is het 'not done'. Want wat heb jij te maken met daden van anderen, nietwaar?

Gek genoeg geldt dat dan weer niet voor die 'verkaziërs' van je, kennelijk een solide, homogene groep.

Je ziet het zelf niet eens meer hoe hypocriet je bezig bent.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177696332
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hopeloze zaak, aangezien je al direct in een verdedigingsmodus schoot waardoor je perfect mijn punt illustreert: het staat jou vrij om te generaliseren, maar wanneer men generaliseert over de groep waar jij toe behoort, is het 'not done'. Want wat heb jij te maken met daden van anderen, nietwaar?

Gek genoeg geldt dat dan weer niet voor die 'verkaziërs' van je, kennelijk een solide, homogene groep.

Je ziet het zelf niet eens meer hoe hypocriet je bezig bent.
Ik behoor tot de nazis?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 22:47:19 #30
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177696339
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:46 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik behoor tot de nazis?
dude...

echt. :{
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177696355

  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 22:48:31 #32
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177696359
quote:
BEWIJS geleverd...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177696367
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

dude...

echt. :{
Ik benoem specifiek ''mensen die afgunst van verkazing'' hebben, ik generaliseer nergens alle marokkanen.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 22:50:00 #34
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177696399
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:48 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik benoem specifiek ''mensen die afgunst van verkazing'' hebben, ik generaliseer nergens alle marokkanen.
Als Mo bewezen de overvaller is (als Mo en Hasan elkaar echter gaan beschuldigen heb je wel even een probleempje, zoals het scooter incident in Nijmegen).

ik generaliseer nergens alle marokkanen.

Ja. Tuurlijk Space.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177696496
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Uhm behoorlijk ja.

Wat jij graag wil (Ras bepaalt IQ) is door geen enkele serieuze wetenschapper ooit bewezen omdat het niet bewezen kan worden.

Als je werkelijk interesse in de materie had, had je dat geweten en had je zelf door Google Scholar aan te slingeren kunnen zien wat de consensus is.

Maar laten we wel zijn: het is geen werkelijke interesse, het is wensdenken, ergo pseudo-wetenschap.
De reden dat er geen wetenschapper zijn vingers aan brand is niet het gebrek aan bewijs voor de hypothese, dat was nooit het probleem . Het probleem is het taboe dat er nog steeds heerst omtrent het onderwerp. Zou je het namelijk wel doen dan kan je fluiten naar je carrière

Bewijs is nooit het probleem geweest .
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 22:55:53 #36
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177696538
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:54 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

De reden dat er geen wetenschapper zijn vingers aan brand is niet het gebrek aan bewijs voor de hypothese, dat was nooit het probleem . Het probleem is het taboe dat er nog steeds heerst omtrent het onderwerp. Zou je het namelijk wel doen dan kan je fluiten naar je carrière

Bewijs is nooit het probleem geweest .
Nou, kom maar op met die schier eindeloze lijst peer-reviewed, empirisch onderbouwde data waaruit onomstotelijk blijkt dat ras IQ bepaalt.

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177696543
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Als Mo bewezen de overvaller is (als Mo en Hasan elkaar echter gaan beschuldigen heb je wel even een probleempje, zoals het scooter incident in Nijmegen).

ik generaliseer nergens alle marokkanen.

Ja. Tuurlijk Space.
Feit.

Al heten in de echte wereld beide Mo.

En dan nog zeg ik; als Mo de bewezen overvaller is.
Als Mo dat niet is, is er niets voor Mo aan de hand, is Mo onschuldig.

En dan lees jij ''GENERALISATIE VAN ALLE MAROKKANEN!!!''

Nee niet natuurlijk Etto.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 22:59:01 #38
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177696611
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:56 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Feit.

Al heten in de echte wereld beide Mo.

En dan nog zeg ik; als Mo de bewezen overvaller is.
Als Mo dat niet is, is er niets voor Mo aan de hand, is Mo onschuldig.

En dan lees jij ''GENERALISATIE VAN ALLE MAROKKANEN!!!''

Nee niet natuurlijk Etto.
Jip en Janneke taal.

Het lijkt mij dat het nogal waanzinnig is om individuen af te rekenen op daden van anderen enkel omdat die anderen behoren tot dezelfde groep (etniciteit, leeftijd, seksuele voorkeur, whatever), hetgeen dus betekent dat iemand linken aan het Nazisme omdat hij Duitse wortels heeft net zo stupide is als het verantwoordelijk houden van Hasan voor de daden van Mo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 23:01:45 #40
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177696681
Dat is trouwens wel het summum van pseudo-wetenschap: claimen dat de échte waarheid niet onthuld mag worden omdat er een complot heerst in de academische wereld.

Zo krijg je Flat Earthers, Kennedy die door 56 schutters werd doodgeschoten, 9/11 was an inside job en aliens hebben het gezicht op Mars achtergelaten.

In dat rijtje horen ook de racisten die hun achterlijke en hatelijke ideologie salonfähig willen maken door te pretenderen dat er ook maar een greintje empirisch bewijs voor hun wensdenken te leveren is
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 23:03:19 #41
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177696717
quote:
En dit moet een bewijs zijn voor wat precies?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177696748
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nou, kom maar op met die schier eindeloze lijst peer-reviewed, empirisch onderbouwde data waaruit onomstotelijk blijkt dat ras IQ bepaalt.

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:54 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het probleem is het taboe dat er nog steeds heerst omtrent het onderwerp. Zou je het namelijk wel doen dan kan je fluiten naar je carrière

Vervolgens gaat etto vragen naar een peer reviewed research _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_177696765
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En dit moet een bewijs zijn voor wat precies?
Even wat ondersteunende informatie.
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 23:06:24 #44
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177696786
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[..]

Vervolgens gaat etto vragen naar een peer reviewed research _O-
Ofwel: je hebt geen enkele heldere methodiek die je bewering kan onderbouwen aangezien volgens jou de academische wereld sowieso suspect is, en dientengevolge de methodiek evenzo.

En zo kun je alles beweren zonder het ooit te hoeven bewijzen, want je onttrekt je van de wetenschappelijke methode en kunt gewoon dingen roepen die je nooit kunt bewijzen.

Ergo: pseudo-wetenschap, dank voor deze illustratie
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 23:07:09 #45
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177696808
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:05 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Even wat ondersteunende informatie.
Ik lees daar voornamelijk heel veel zaken die indruisen tegen Ali Boo's opvatting.

Maar dat is logisch, want volgens Boo is de academische wereld een complot van marxisten, SJWs en ander spul.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 8 maart 2018 @ 23:08:40 #46
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177696831
Pechthold werkt al jaren actief mee aan de ondergang van Europa.

Ik hoop dat zijn partij de koers van de PvdA volgt en langzaam zal doodbloeden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 23:09:59 #47
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177696854
ALi Boo: "HET BEWIJS IS ER!"

De rest: "Vertel..."

Ali Boo: "NEEM HET MAAR VAN MIJ AAN, HET IS ER!"

De rest: "Ja, OK... hoe ben je tot die conclusie gekomen? Wat was je vooronderzoek? Wat was je onderzoeksmethode? Welke instrumenten heb je ingezet? Hoe heb je de validiteit en betrouwbaarheid van je research gewaarborgd?"

Ali Boo: "NEEM HET MAAR VAN MIJ AAN."

De rest: "Op basis waarvan dan?"

Ali Boo: "DE FEITEN!"

De rest: "En dat zijn?"

Ali Boo: "DAT RAS IQ BEPAALT."

De rest: "En hoe ben je tot die conclusie gekomen?"

Ali Boo: "NEEM HET MAAR VAN ME AAN."

De rest: :W
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177696875
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ofwel: je hebt geen enkele heldere methodiek die je bewering kan onderbouwen aangezien volgens jou de academische wereld sowieso suspect is, en dientengevolge de methodiek evenzo.

En zo kun je alles beweren zonder het ooit te hoeven bewijzen, want je onttrekt je van de wetenschappelijke methode en kunt gewoon dingen roepen die je nooit kunt bewijzen.

Ergo: pseudo-wetenschap, dank voor deze illustratie
Geef gewoon toe dat je als de dood bent dat er een kern van waarheid in zit
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 23:12:15 #49
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177696895
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Geef gewoon toe dat je als de dood bent dat er een kern van waarheid in zit
Ja, ik ben er net zo bang voor als wanneer ik met mijn bootje uit ga varen ik toch over de rand duikel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177696903
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Jip en Janneke taal.

Het lijkt mij dat het nogal waanzinnig is om individuen af te rekenen op daden van anderen enkel omdat die anderen behoren tot dezelfde groep (etniciteit, leeftijd, seksuele voorkeur, whatever), hetgeen dus betekent dat iemand linken aan het Nazisme omdat hij Duitse wortels heeft net zo stupide is als het verantwoordelijk houden van Hasan voor de daden van Mo.
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:48 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik benoem specifiek ''mensen die afgunst van verkazing'' hebben, ik generaliseer nergens alle marokkanen.
Al deze mensen (NIET ALLE MAROKKANEN!!!!!) die zich ''schuldig maken aan actief afzetten tegen de nederlandse/westerse opvattingen wegens de verkazingshaat'' zijn een probleem. Ik zeg het gewoon even hoor, dat ís een probleem. Nee, dat wil niet zeggen dat ze perse ook het criminele pad opgaan (laat ik dat er nog even bij vermelden want ochjee ochjee)

Ow wacht, nu ben ik aan het generaliseren omdat ik alle mensen die zich ''schuldig maken aan actief afzetten tegen de nederlandse/westerse opvattingen wegens de verkazingshaat'' beticht van ''schuldig maken aan actief afzetten tegen de nederlandse/westerse opvattingen wegens de verkazingshaat''.

Ja als we dat niet meer mogen benoemen.... Pure waanzin idd, hysterie.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 23:14:23 #51
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177696950
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:12 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

[..]

Al deze mensen (NIET ALLE MAROKKANEN!!!!!) die zich ''schuldig maken aan actief afzetten tegen de nederlandse/westerse opvattingen wegens de verkazingshaat'' zijn een probleem. Ik zeg het gewoon even hoor, dat ís een probleem. Nee, dat wil niet zeggen dat ze perse ook het criminele pad opgaan (laat ik dat er nog even bij vermelden want ochjee ochjee)

Ow wacht, nu ben ik aan het generaliseren omdat ik alle mensen die zich ''schuldig maken aan actief afzetten tegen de nederlandse/westerse opvattingen wegens de verkazingshaat'' beticht van ''schuldig maken aan actief afzetten tegen de nederlandse/westerse opvattingen wegens de verkazingshaat''.

Ja als we dat niet meer mogen benoemen.... Pure waanzin idd, hysterie.
Dus is een uitspraak als 'Minder Marokkanen' in jouw optiek dus gewoon dom.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177696978
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, ik ben er net zo bang voor als wanneer ik met mijn bootje uit ga varen ik toch over de rand duikel.
Toch heb ik ook het gevoel dat je zal liever sterven dan dit erkennen.
pi_177696981
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dus is een uitspraak als 'Minder Marokkanen' in jouw optiek dus gewoon dom.
Ja.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 23:16:49 #54
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177697006
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:15 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Toch heb ik ook het gevoel dat je zal liever sterven dan dit erkennen.
Waarom zou ik zoiets erkennen?

Het is nogal duidelijk dat je, gezien de nauwelijks tot niet aanwezige empirische data van Boo, ook kunt stellen dat men liever sterft dan te erkennen dat de aarde om de zon draait.

Totaal inhoudsloos.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 23:18:04 #55
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177697041
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:15 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ja.
Dan mijn excuses, verkeerd begrepen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177697072
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, ik ben er net zo bang voor als wanneer ik met mijn bootje uit ga varen ik toch over de rand duikel.
Woorden verdraaien, janken als een hysterisch wijf , uitspraken regelrecht verzinnen die ik nooit gedaan heb

Het is inmiddels duidelijk geworden dat je niet voor rede vatbaar bent . Ik ga ff iets anders doen als je het niet erg vind :W
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 23:20:06 #57
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177697081
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Woorden verdraaien, janken als een hysterisch wijf , uitspraken regelrecht verzinnen die ik nooit gedaan heb

Het is inmiddels duidelijk geworden dat je niet voor rede vatbaar bent . Ik ga ff iets anders doen als je het niet erg vind :W
De hele academische wereld zit in het complot, maar ik ben degene die niet vatbaar is voor rede.

Manmanman.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177697112
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Waarom zou ik zoiets erkennen?

Ik bedoel het hypothetisch. Je vraagt voor bewijs van een stelling die je toch nooit zal erkennen, al zal je er dood meegeslagen worden. Wees dan gewoon wat duidelijker of 'eerlijker'.

Maar dat is maar mijn gevoel hoor dat kan ik niet verder onderbouwen :p
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 23:23:30 #59
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177697140
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:22 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ik bedoel het hypothetisch. Je vraagt voor bewijs van een stelling die je toch nooit zal erkennen, al zal je er dood meegeslagen worden. Wees dan gewoon wat duidelijker of 'eerlijker'.

Maar dat is maar mijn gevoel hoor dat kan ik niet verder onderbouwen
:p
Ziedaar het probleem.

Gek he, dat ik niet zomaar iets accepteer omdat iemand zegt dat het in potentie waar zou kunnen zijn en vervolgens met nul wetenschappelijke data komt.

Ik vind het vrij griezelig dat jij zelfs maar de deur open laat staan voor dergelijke redeneringen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177697161
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dan mijn excuses, verkeerd begrepen.
Dat kan gebeuren, no problemo.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_177697176
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:54 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

De reden dat er geen wetenschapper zijn vingers aan brand is niet het gebrek aan bewijs voor de hypothese, dat was nooit het probleem . Het probleem is het taboe dat er nog steeds heerst omtrent het onderwerp. Zou je het namelijk wel doen dan kan je fluiten naar je carrière

Bewijs is nooit het probleem geweest .
Kom maar op met dat bewijs dan.
pi_177697212
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Uhm behoorlijk ja.

Wat jij graag wil (Ras bepaalt IQ) is door geen enkele serieuze wetenschapper ooit bewezen omdat het niet bewezen kan worden.

Als je werkelijk interesse in de materie had, had je dat geweten en had je zelf door Google Scholar aan te slingeren kunnen zien wat de consensus is.

Maar laten we wel zijn: het is geen werkelijke interesse, het is wensdenken, ergo pseudo-wetenschap.
Ik geloof ook niet dat ras/pigment op zich in verband staat met intelligentie, dat ben ik met je eens. Maar het staat wel vast dat bepaalde bevolkingsgroepen gewoon een laag gemiddeld iq hebben. Het maakt niet uit waardoor dat komt, maar het is niet verstandig om juist die mensen zo gewillig binnen te halen.
pi_177697280
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ziedaar het probleem.

Gek he, dat ik niet zomaar iets accepteer omdat iemand zegt dat het in potentie waar zou kunnen zijn en vervolgens met nul wetenschappelijke data komt.

Ik vind het vrij griezelig dat jij zelfs maar de deur open laat staan voor dergelijke redeneringen.
Maar je tolereert het ook niet.

Zolang iets zich niet manifesteert als een beteugeling van de geest doe ik er graag de deur voor open. Kopje koffie erbij, gezellig.

En er zit ook geen ideologie achter bij Boo.
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 23:33:36 #64
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177697327
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:31 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Maar je tolereert het ook niet.

Zolang iets zich niet manifesteert als een beteugeling van de geest doe ik er graag de deur voor open. Kopje koffie erbij, gezellig.

En er zit ook geen ideologie achter bij Boo.

_O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177697401
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

_O-
T lijkt mij verwondering.
pi_177698378
Pechtold moet eerst maar eens goed naar zichzelf kijken voor hij het populisme wil bestrijden.
Wat heeft die man het bij mij afgedaan zeg...
pi_177698582
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
... Vervolgens komt uit diezelfde hoek dat pseudo-wetenschappelijke geneuzel over ras en IQ ...
De laatste jaren lijken er meer studies te verschijnen die intelligentie van bevolkingsgroepen vergelijken. Conservatieven vs liberalen, blue vs red states, atheisten vs gelovigen, etc. Die worden veelal kritiekloos aanvaard. Dan kan je verwachten dat het taboe op IQ - race claims niet zal standhouden. Als de media een artikel plaatsen over hoe evolutionary psychology verklaart waarom atheisten en liberals intelligenter zijn, dan wordt het moeilijk om een week later kritiek te geven op een gelijkaardige claim over blanken. En krijg je als reactie op kritiek bvb: "jullie beweren dat gelovigen dommer zijn dan atheisten, en het percentage gelovigen ligt bij African-Americans veel hoger dan bij blanken, dus... "

Het is niet uit te leggen dat het ene wel mag, maar het andere racistisch is. Dat gaat weggehoond worden.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_177699630
Mijn hemel. Als je dit topic leest krijg je spontaan de neiging VVD te gaan stemmen: “Normaal. Doen.”
  vrijdag 9 maart 2018 @ 10:53:50 #69
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_177702267
Het demoniseren van Alexander gaat voort!

https://www.hpdetijd.nl/2(...)-alexander-pechtold/
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_177702292
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 10:53 schreef LuNaTiC het volgende:
Het demoniseren van Alexander gaat voort!

https://www.hpdetijd.nl/2(...)-alexander-pechtold/
“Pechtold hield als wethouder tot tweemaal toe (2002 en 2005) een lokaal referendum over de RijnGouweLijn tegen, dat er na zijn aftreden in 2007 alsnog kwam.”

:') :') :')

Klinkt allemaal erg aannemelijk. :)
pi_177702708
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 10:55 schreef Aurelius het volgende:

[..]

“Pechtold hield als wethouder tot tweemaal toe (2002 en 2005) een lokaal referendum over de RijnGouweLijn tegen, dat er na zijn aftreden in 2007 alsnog kwam.”

:') :') :')

Klinkt allemaal erg aannemelijk. :)
Lijkt wel te kloppen:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)aagt-6913764-a815160
  vrijdag 9 maart 2018 @ 11:23:00 #72
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_177702780
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 10:53 schreef LuNaTiC het volgende:
Het demoniseren van Alexander gaat voort!

https://www.hpdetijd.nl/2(...)-alexander-pechtold/
De beerput van Alex is nog breder en dieper dan ik dacht. :r
pi_177702859
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 04:27 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

De laatste jaren lijken er meer studies te verschijnen die intelligentie van bevolkingsgroepen vergelijken. Conservatieven vs liberalen, blue vs red states, atheisten vs gelovigen, etc. Die worden veelal kritiekloos aanvaard. Dan kan je verwachten dat het taboe op IQ - race claims niet zal standhouden.
Nadenken moet wel pijn bij je doen.

Conservatieven zijn nu opeens ook een ras of kan een conservatief buiten het conservatief zijn ook blank of zwart zijn en/of gelovig of ongelovig?

En mocht die theorie kloppen dan kunnen wij veilig aannemen dat jij uit centraal Afrika komt?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2018 11:28:05 ]
pi_177702881
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 06:23 schreef Igen het volgende:
Mijn hemel. Als je dit topic leest krijg je spontaan de neiging VVD te gaan stemmen: “Normaal. Doen.”
Prima keuze.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 11:59:10 #75
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177703538
D66 zit in een alternatieve werkelijkheid ze weten totaal niet wat leeft onder de bevolking.
Zie je wat macht met je doet.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 maart 2018 @ 12:03:23 #76
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177703629
quote:
Jep. Denk dat half Leiden blij was dat die kwal eindelijk opgedonderd was.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 9 maart 2018 @ 12:04:06 #77
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_177703638
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:59 schreef KingRadler het volgende:
D66 zit in een alternatieve werkelijkheid ze weten totaal niet wat leeft onder de bevolking.
Zie je wat macht met je doet.
Have you heard the news that's going 'round here
The man in charge has got to go
Cause he dances 'round the problem, boy
And the problem is the man in charge you know
Now, the young knows what I'm talking 'bout
It's a con in the old man's game
The man in charge, he don't know what he's doing
He don't know the world has changed
Power seems to be so far up
The man on the street ain't got a clue
The high top cats running your life
Think the problem is me and you

pi_177703644
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:27 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Prima keuze.
Nee.
pi_177703655
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nadenken moet wel pijn bij je doen.

Conservatieven zijn nu opeens ook een ras of kan een conservatief buiten het conservatief zijn ook blank of zwart zijn en/of gelovig of ongelovig?

En mocht die theorie kloppen dan kunnen wij veilig aannemen dat jij uit centraal Afrika komt?
heb je een probleem met het woord bevolkingsgroep, of kan je niet begrijpen dat de meeste mensen simpelweg redeneren dat wanneer het aanvaardbaar is om te zeggen dat IQ(A) > IQ(B) (met A∩B=∅; A⊂P, B⊂P), je ook naar studies mag verwijzen die zeggen dat IQ(C) > IQ(D) (met C∩D=∅; C⊂P, D⊂P), voor eender welke C, D. En dat bezwaren van academici (confounding variables etc.) zullen afgedaan worden als PC gemotiveerde hypocrisie?
Of ga je nu beweren dat in de politiek uitsluitend wetenschappelijk verantwoorde argumenten gebruikt worden, en niemand het zou wagen om bvb climate change in twijfel te trekken?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_177703758
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 10:53 schreef LuNaTiC het volgende:
Het demoniseren van Alexander gaat voort!

https://www.hpdetijd.nl/2(...)-alexander-pechtold/
Nu nog op hem stemmen kan echt niet meer :r
pi_177703778
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 06:23 schreef Igen het volgende:
Mijn hemel. Als je dit topic leest krijg je spontaan de neiging VVD te gaan stemmen: “Normaal. Doen.”
Dat is toch een van meest normloze clubjes van Nederland, zeker als we de motorbendes niet meerekenen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 12:12:39 #82
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_177703785

Scholier mag Pechtold niet alles vragen bij 'College Tour' in Nijmegen
https://www.gelderlander.(...)n-nijmegen~af09fb2b/

:')
  vrijdag 9 maart 2018 @ 12:13:06 #83
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_177703791
Zelfs scholieren maakt hij monddood. :')
pi_177703856
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:04 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

heb je een probleem met het woord bevolkingsgroep, of kan je niet begrijpen dat de meeste mensen simpelweg redeneren dat wanneer het aanvaardbaar is om te zeggen dat IQ(A) > IQ(B) (met A∩B=∅; A⊂P, B⊂P), je ook naar studies mag verwijzen die zeggen dat IQ(C) > IQ(D) (met C∩D=∅; C⊂P, D⊂P), voor eender welke C, D. En dat bezwaren van academici (confounding variables etc.) zullen afgedaan worden als PC gemotiveerde hypocrisie?
Of ga je nu beweren dat in de politiek uitsluitend wetenschappelijk verantwoorde argumenten gebruikt worden, en niemand het zou wagen om bvb climate change in twijfel te trekken?
Dat is wel heel simpel redeneren ja :')

Je bent duidelijk in staat om veel tekst te typen maar dan hoor je toch ook te begrijpen dat je vergelijking tussen conservatieven/liberalen en afkomst totaal de plank misslaat.

Voor de eerste kies je namelijk, de tweede niet.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 12:21:03 #85
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_177703920
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is wel heel simpel redeneren ja :')

Je bent duidelijk in staat om veel tekst te typen maar dan hoor je toch ook te begrijpen dat je vergelijking tussen conservatieven/liberalen en afkomst totaal de plank misslaat.

Voor de eerste kies je namelijk, de tweede niet.
Nou en :?
pi_177703941
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:21 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Nou en :?
Dat jij het niet wil begrijpen is dan weer volkomen logisch en als IQ echt rasgebonden is dan kunnen we ook wel vaststellen dat jij uit Centraal Afrika afkomstig moet zijn.

En zoals al gezegd gaat de vergelijking die chrystalmeth maakte op nog wel meer punten mank.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 12:26:07 #87
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_177703992
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is wel heel simpel redeneren ja :')

Je bent duidelijk in staat om veel tekst te typen maar dan hoor je toch ook te begrijpen dat je vergelijking tussen conservatieven/liberalen en afkomst totaal de plank misslaat.

Voor de eerste kies je namelijk, de tweede niet.
Behalve als iemand een moslim is natuurlijk. :') Dan speelt "keuze" natuurlijk opeens geen rol. :')
pi_177704018
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:26 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Behalve als iemand een moslim is natuurlijk. :') Dan speelt "keuze" natuurlijk opeens geen rol. :')
U weet zelf.
pi_177704060
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:26 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Behalve als iemand een moslim is natuurlijk. :') Dan speelt "keuze" natuurlijk opeens geen rol. :')
Geen argumenten dus dan de moslimkaart maar weer eens trekken?

Bij moslims speelt keuze inderdaad een stuk minder aangezien de meeste moslims als moslim geboren worden zonder daar een keus in te hebben, zo werkt die religie blijkbaar.

En aangezien de islam gewoon onder religie valt heeft chrystal meth voor jou die vergelijking al gemaakt of had je dat weer eens niet begrepen?
  vrijdag 9 maart 2018 @ 12:32:21 #90
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_177704074
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:27 schreef HendrikV het volgende:

[..]

U weet zelf.
PVV'ers worden op dit forum al jarenlang domme Tokkies genoemd. Waarom zouden islamitische volkeren dan niet dom genoemd gemogen worden? Beide is toch een keuze?
pi_177704121
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:32 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

PVV'ers worden op dit forum al jarenlang domme Tokkies genoemd. Waarom zouden islamitische volkeren dan niet dom genoemd gemogen worden? Beide is toch een keuze?
Als jij kan onderbouwen waarom dan mag dat best maar onderbouwen is nu niet echt een kwaliteit waar jij over lijkt te beschikken.

Jij wordt dan wel dom genoemd maar dat is dan ook heel makkelijk te onderbouwen of dit voor elke pvv'er opgaat geen idee, ik ken ze namelijk niet allemaal.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 12:37:48 #92
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_177704159
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

Geen argumenten dus dan de moslimkaart maar weer eens trekken?

Bij moslims speelt keuze inderdaad een stuk minder aangezien de meeste moslims als moslim geboren worden zonder daar een keus in te hebben, zo werkt die religie blijkbaar.

En aangezien de islam gewoon onder religie valt heeft chrystal meth voor jou die vergelijking al gemaakt of had je dat weer eens niet begrepen?
Christenen worden ook vaak als christen geboren. Toch hadden Islam-knuffellaars als jij de laatste halve eeuw geen enkel probleem om christenen belachelijk te maken maar als de profeet van een muzelmannetje beledigd wordt dan schijt je 7 kleuren stront. :')
pi_177704286
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:27 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Prima keuze.
Beetje belonen voor de rokende puinhopen die ze op Justitie achtergelaten hebben? Nah.
pi_177704328
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:37 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Christenen worden ook vaak als christen geboren. Toch hadden Islam-knuffellaars als jij de laatste halve eeuw geen enkel probleem om christenen belachelijk te maken maar als de profeet van een muzelmannetje beledigd wordt dan schijt je 7 kleuren stront. :')
Ach hoe grappig nu ben ik volgens de hersendode een islam knuffelaar :')

Je typt als een vmbo mocro trouwens, hoe komt dat toch dat zelfbenoemde patriotten als jij zo slecht de taal beheersen?

Als christen wordt je niet geboren, je moet nog gedoopt worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2018 12:49:04 ]
pi_177704374
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ach hoe grappig nu ben ik volgens de hersendode een islam knuffelaar :')

Je typt als een vmbo mocro trouwens, hoe komt dat toch dat zelfbenoemde patriotten als jij zo slecht de taal beheersen?

Als christen wordt je niet geboren, je moet nog gedoopt worden.
Spelfouten maken in de post waar je het over vmbo mocro niveau hebt haha.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 12:52:36 #96
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_177704380
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ach hoe grappig nu ben ik volgens de hersendode een islam knuffelaar :')

Je typt als een vmbo mocro trouwens, hoe komt dat toch dat zelfbenoemde patriotten als jij zo slecht de taal beheersen?

Als christen wordt je niet geboren, je moet nog gedoopt worden.
Een VMBO Mocro? Verbind je nu IQ aan afkomst? -O- Valt me een beetje tegen van jou. -O-
pi_177704425
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

...
Je typt als een vmbo mocro trouwens, hoe komt dat toch dat zelfbenoemde patriotten als jij zo slecht de taal beheersen?
Die ken jij wel allemaal?
pi_177704449
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:52 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Spelfouten maken in de post waar je het over vmbo mocro niveau hebt haha.
Ik noem me zelf dan ook geen patriot die de blanke Nederlandse cultuur zegt te beschermen.

En wat is volgens jou de spelfout?
  vrijdag 9 maart 2018 @ 12:58:53 #99
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_177704454
Decennialang was het geen enkel probleem dat Belgen dom genoemd werden, boeren dom genoemd werden, christenen dom genoemd werden maar o wee als je een willekeurig middeleeuws Afrikaans volk dom noemt :o Dat is natuurlijk uit den boze, dan ben je een racist. :o
pi_177704458
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:52 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Een VMBO Mocro? Verbind je nu IQ aan afkomst? -O- Valt me een beetje tegen van jou. -O-
Je geeft zelf het antwoord al hersendode of weet je niet wat VMBO is en voor welk niveau dit staat?
pi_177704462
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Decennialang was het geen enkel probleem dat Belgen dom genoemd werden, boeren dom genoemd werden, christenen dom genoemd werden maar o wee als je een willekeurig middeleeuws Afrikaans volk dom noemt :o Dat is natuurlijk uit den boze, dan ben je een racist. :o
Maar jou dom noemen mag toch nog gewoon?
  vrijdag 9 maart 2018 @ 13:02:42 #102
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_177704496
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar jou dom noemen mag toch nog gewoon?
Ja, dat zie ik als een compliment.
pi_177704673
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is wel heel simpel redeneren ja :')

Je bent duidelijk in staat om veel tekst te typen maar dan hoor je toch ook te begrijpen dat je vergelijking tussen conservatieven/liberalen en afkomst totaal de plank misslaat.

Voor de eerste kies je namelijk, de tweede niet.
En jij denkt dat republikeinse kiezers daar rekening mee zullen houden, nadat men impliceert dat ze allemaal idioten zijn (want zo komt het over)? Het is één ding om ze idioten te noemen, dat is gewoon schelden, maar als je met wetenschappelijke studies afkomt, dan stel je dat het een feit is. Denk je echt dat iemands reactie dan afhangt van of hij dom wordt genoemd als lid van een politieke groep of als lid van een etnische groep?

Trouwens, men claimt ook op basis van fMRI studies dat er verschillen zijn tussen conservatieve en liberale breinen. Dan kan je argumenteren dat het geen keuze is.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_177704839
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:26 schreef Chewie het volgende:
Nadenken moet wel pijn bij je doen.
De posts van chrystal_meth kennende kan hij beter nadenken dan het geraaskal wat jij hier laat zien.......
quote:
Conservatieven zijn nu opeens ook een ras of kan een conservatief buiten het conservatief zijn ook blank of zwart zijn en/of gelovig of ongelovig?
Waarom vind jij het belangrijker als ras benoemd wordt bij een onderzoek dan die andere kenmerken/zaken die werden genoemd ?
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:16 schreef Chewie het volgende:
Dat is wel heel simpel redeneren ja :')

Je bent duidelijk in staat om veel tekst te typen maar dan hoor je toch ook te begrijpen dat je vergelijking tussen conservatieven/liberalen en afkomst totaal de plank misslaat.

Voor de eerste kies je namelijk, de tweede niet.
Maakt niet uit, het is gewoon feiten benoemen die voortkomen uit een onderzoek.
Daar moet gewoon over gediscussieerd kunnen worden, het moet niet een taboe zijn.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 13:25:14 #105
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_177704858
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:23 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De beerput van Alex is nog breder en dieper dan ik dacht. :r
Het kan nóg dieper worden:

jndkgrf twitterde op donderdag 08-03-2018 om 15:19:20 Gisteren geweldige info over avonturen van @apechtold in het buitenland gekregen. Als we dát verhaal eens voor 21 maart rond krijgen. *snel screenshot maakt van geschenkenregister* reageer retweet
Denk niet eens dat dit bluf of grootspraak is, Jan Dijkgraaf kennende.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_177704903
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:58 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik noem me zelf dan ook geen patriot die de blanke Nederlandse cultuur zegt te beschermen.

En wat is volgens jou de spelfout?
Islamknuffelaar is 1 woord en wordt moet zonder t.

Verder slecht kommagebruik.
pi_177704915
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:25 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Het kan nóg dieper worden:

jndkgrf twitterde op donderdag 08-03-2018 om 15:19:20 Gisteren geweldige info over avonturen van @apechtold in het buitenland gekregen. Als we dát verhaal eens voor 21 maart rond krijgen. *snel screenshot maakt van geschenkenregister* reageer retweet
Denk niet eens dat dit bluf of grootspraak is, Jan Dijkgraaf kennende.
Dit wordt genieten.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 maart 2018 @ 13:32:23 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177704985
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:25 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Het kan nóg dieper worden:

jndkgrf twitterde op donderdag 08-03-2018 om 15:19:20 Gisteren geweldige info over avonturen van @apechtold in het buitenland gekregen. Als we dát verhaal eens voor 21 maart rond krijgen. *snel screenshot maakt van geschenkenregister* reageer retweet
Denk niet eens dat dit bluf of grootspraak is, Jan Dijkgraaf kennende.
Wat heeft die gozer allemaal uitgespookt in het verleden dan _O-

Ik dacht dat VVD'ers erg waren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 9 maart 2018 @ 13:35:35 #109
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_177705035
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:25 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Het kan nóg dieper worden:

jndkgrf twitterde op donderdag 08-03-2018 om 15:19:20 Gisteren geweldige info over avonturen van @apechtold in het buitenland gekregen. Als we dát verhaal eens voor 21 maart rond krijgen. *snel screenshot maakt van geschenkenregister* reageer retweet
Denk niet eens dat dit bluf of grootspraak is, Jan Dijkgraaf kennende.
Jan suggereert dus dat Pechtold zich heeft laten verwennen met cadeautjes en het niet heeft laten registreren. Dat zou me niet verbazen. Schaamteloos en zonder vrees liet hij zich op een huis trakteren. Grote kans dat daar kleinere stapjes vooraf zijn gegaan.
pi_177705243
Pechtold en d66 doen me opeens denken aan kapitein Schettino en de Costa Concordia
pi_177705463
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:27 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Islamknuffelaar is 1 woord en wordt moet zonder t.

Verder slecht kommagebruik.
Islamknuffelaar is een niet bestaand woord, taalwonder :')
pi_177705532
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:23 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

De posts van chrystal_meth kennende kan hij beter nadenken dan het geraaskal wat jij hier laat zien.......

[..]

Waarom vind jij het belangrijker als ras benoemd wordt bij een onderzoek dan die andere kenmerken/zaken die werden genoemd ?

[..]

Maakt niet uit, het is gewoon feiten benoemen die voortkomen uit een onderzoek.
Daar moet gewoon over gediscussieerd kunnen worden, het moet niet een taboe zijn.
:') Komende van iemand die van mening lijkt te zijn dat als je extreem rechts aanvalt ook extreem links van kritiek moet voorzien is dit een compliment en je hebt het duidelijk weer eens niet begrepen, ik ben namelijk niet degene die ras wil benoemen ik wijs alleen op de absurde vergelijking die je medestander maakt, dat is namelijk de idioot die van mening lijkt te zijn dat het iq vergelijken tussen verschillende politieke stromingen gelijk staat aan dat van een ras.
pi_177705610
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

Islamknuffelaar is een niet bestaand woord, taalwonder :')
Niet zo beledigd zijn. Als het een bestaand woord was zou het zo geschreven moeten worden.

En goed de rest genegeerd, taalwonder!
pi_177705707
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:07 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Niet zo beledigd zijn. Als het een bestaand woord was zou het zo geschreven moeten worden.

En goed de rest genegeerd, taalwonder!
Ja als je al begint over een niet bestaand woord (met of zonder dubbel ll) wat volgens jou fout geschreven zou zijn dan is de rest van je verhaal niet zo heel erg sterk meer :')

En wat je van mijn komma gebruik vind zou me ook een rotzorg zijn, het is vooral opvallend dat iemand die zegt zo op te komen voor de Nederlandse cultuur zo slecht in spelling is.

Mij kan die Nederlandse cultuur gestolen worden en ik vind mezelf ook zeker geen taalwonder maar jij blijkbaar wel :')

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2018 14:13:30 ]
pi_177705755
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:12 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja als je al begint over een niet bestaand woord (met of zonder dubbel ll) wat volgens jou fout geschreven zou zijn dan is de rest van je verhaal niet zo heel erg sterk meer :')

En wat je van mijn komma gebruik vind zou me ook een rotzorg zijn, het is vooral opvallend dat iemand die zegt zo op te komen voor de Nederlandse cultuur zo slecht in spelling is.

Mij kan die Nederlandse cultuur gestolen worden en ik vind mezelf ook zeker geen taalwonder maar jij blijkbaar wel :')
Ik vind mezelf geen taalwonder, maar je vroeg wat er fout was aan je zinnen en ik gaf antwoord. Ik wist niet dat je zo boos zou worden. Succes daarmee verder.
pi_177705785
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:14 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik vind mezelf geen taalwonder, maar je vroeg wat er fout was aan je zinnen en ik gaf antwoord. Ik wist niet dat je zo boos zou worden. Succes daarmee verder.
Ben je nu je eigen gevoelens aan het projecteren?

Wel grappig dat jij denkt emotie te kunnen lezen in mijn tekst
  vrijdag 9 maart 2018 @ 14:16:19 #117
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_177705803
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

:') Komende van iemand die van mening lijkt te zijn dat als je extreem rechts aanvalt ook extreem links van kritiek moet voorzien is dit een compliment en je hebt het duidelijk weer eens niet begrepen, ik ben namelijk niet degene die ras wil benoemen ik wijs alleen op de absurde vergelijking die je medestander maakt, dat is namelijk de idioot die van mening lijkt te zijn dat het iq vergelijken tussen verschillende politieke stromingen gelijk staat aan dat van een ras.
Ik begrijp dat een gevoelig persoon als jij nogal gevoelig is voor hypes maar wat is het verschil tussen onderscheid maken van iq op basis van scholing, afkomst, ras, beroep, levensovertuiging, provincie, religie, gewicht, lelijkheid, intelligentie? Waarom doet het pijn in het epicentrum van je baarmoeder als 1 van deze groepen dom genoemd wordt?
pi_177705846
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ben je nu je eigen gevoelens aan het projecteren?

Wel grappig dat jij denkt emotie te kunnen lezen in mijn tekst
Ik ben niet mijn eigen gevoelens aan het projecteren.

Als je echt geen emotie in je tekst zou leggen zou je niet taalwonder zeggen met een :') emoticon erachter.

Dat laat toch duidelijk zien dat je een beetje gekwetst was, en dat was niet mijn bedoeling.
pi_177705871
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:16 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat een gevoelig persoon als jij nogal gevoelig is voor hypes maar wat is het verschil tussen onderscheid maken van iq op scholing, afkomst, ras, beroep, levensovertuiging, provincie, religie, gewicht, lelijkheid, intelligentie? Waarom doet het pijn in het epicentrum van je baarmoeder als 1 van deze groepen dom genoemd wordt?
Dat is al uitgelegd hersendode en je eigen gevoelens projecteren op de anders is ook niet heel erg slim.

ik probeer gewoon uit te leggen dat de vergelijking tussen levenskeuzes enerzijds en ras aan de andere kant nogal de plank misslaat.

Dat jij niet verder komt dan framen, door mij als islam knuffelaar weg te zetten, zegt ook wel weer genoeg over je gebrekkige hersenactiviteit.
pi_177705914
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:18 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik ben niet mijn eigen gevoelens aan het projecteren.

Als je echt geen emotie in je tekst zou leggen zou je niet taalwonder zeggen met een :') emoticon erachter.

Dat laat toch duidelijk zien dat je een beetje gekwetst was, en dat was niet mijn bedoeling.
Volgens mij heb je die emoticon dan helemaal niet begrepen, geeft verder niks hoor maar over het algemeen werkt het zo bij online discussies dat degene die denkt emoties te zien in tekst het vooral over zijn eigen emoties heeft.

Dus sorry als ik je gekwetst heb
pi_177705964
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:21 schreef Chewie het volgende:

[..]

Volgens mij heb je die emoticon dan helemaal niet begrepen, geeft verder niks hoor maar over het algemeen werkt het zo bij online discussies dat degene die denkt emoties te zien in tekst het vooral over zijn eigen emoties heeft.

Dus sorry als ik je gekwetst heb
Hoe is het nou om zo clueless door het leven te gaan? _O-
pi_177705978
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:24 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Hoe is het nou om zo clueless door het leven te gaan? _O-
Gevoelige snaar geraakt?
pi_177705982
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:25 schreef Chewie het volgende:

[..]

Gevoelige snaar geraakt?
Neuh
pi_177705997
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:25 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Neuh
Dit is tot nu toe je meest inhoudelijke reactie in dit topic, best knap.
pi_177706025
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dit is tot nu toe je meest inhoudelijke reactie in dit topic, best knap.
Ik heb wel nog een tip voor je. Als je geen antwoord wil, kan je beter de vraag niet stellen.
pi_177706231
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat heeft die gozer allemaal uitgespookt in het verleden dan _O-

Ik dacht dat VVD'ers erg waren.
Het is er natuurlijk wel eentje van Minerva, net als Opstelten, Van der Steur, en nog een hele rits VVD-ers en paar CDA-ers. Hij was daar weliswaar niet erg relevant, maar dat heeft hem er vast niet van weerhouden een dedain voor het gewone volk en een dubieuze financiele moraal op te doen. Hij is dan ook voor het soort vooruitgang waarvoor je een reisje met de privejet van een vrindje krijgt aangeboden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_177712229
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:59 schreef Chewie het volgende:
Islamknuffelaar is een niet bestaand woord, taalwonder :')
Sinds is wanneer is belangrijk of het een "echt" woord is ?
Islamofobie en xenofobie zijn ook zelfbedachte flauwekulwoordjes, maar dat wordt ook te pas en te onpas gebruikt :{w
pi_177712779
Hoe langer ik erover nadenk, hoe moeilijker ik het vindt te verteren. We leven verdorie in een land waar er nogmaals suggestieve taal wordt gebruikt tegen een politicus die uitgelegd zou kunnen worden als opruiing.
Op wat boostweets na is de ophef mij te mager. Waarom zijn er geen andere politici die Pechtold op het matje roepen met z'n opmerking "bij Wilders waren we te laat, bij Baudet moeten we op tijd zijn." (onder andere)?

Hopelijk luiden de onthullingen over Pechtold's handel en wandel in Leiden zijn einde als politicus in.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_177712832
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:41 schreef Oostwoud het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk, hoe moeilijker ik het vindt te verteren. We leven verdorie in een land waar er nogmaals suggestieve taal wordt gebruikt tegen een politicus die uitgelegd zou kunnen worden als opruiing.
Welke uitspraken doel je precies op?
pi_177712834
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:41 schreef Oostwoud het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk, hoe moeilijker ik het vindt te verteren. We leven verdorie in een land waar er nogmaals suggestieve taal wordt gebruikt tegen een politicus die uitgelegd zou kunnen worden als opruiing.
Op wat boostweets na is de ophef mij te mager. Waarom zijn er geen andere politici die Pechtold op het matje roepen met z'n opmerking "bij Wilders waren we te laat, bij Baudet moeten we op tijd zijn." (onder andere)?

Hopelijk luiden de onthullingen over Pechtold's handel en wandel in Leiden zijn einde als politicus in.
Wat een drama allemaal.
pi_177712964
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welke uitspraken doel je precies op?
“Ik vind hem gevaarlijker dan Wilders. Omdat we bij Wilders te laat waren, moeten we bij Baudet op tijd zijn”.

quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:44 schreef skrn het volgende:

[..]

Wat een drama allemaal.
Is goed Hans. Je bent vergeten dat we in een land leven waar Fortuyn en van Gogh vermoord zijn. Ik zal niet zo onverschillig of vergeetachtig zijn als jij.



Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_177713142
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:51 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

“Ik vind hem gevaarlijker dan Wilders. Omdat we bij Wilders te laat waren, moeten we bij Baudet op tijd zijn”.
Wat is daar opruiend aan? Baudet doet zich schijnheiliger voor dan Wilders, dat is strikt gezien ook gevaarlijk omdat mensen daar sneller voor vallen.
pi_177713173
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 21:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat is daar opruiend aan? Baudet doet zich schijnheiliger voor dan Wilders, dat is strikt gezien ook gevaarlijk omdat mensen daar sneller voor vallen.
Hoe goed ken je Baudet? Hoe goed ken je Wilders? Je kunt dit soort uitspraken helemaal niet staven.

Pechtold deed daar gewoon een verkapte oproep om iets te laten gebeuren met Baudet, niets meer, niets minder. Zelfs al zou Baudet een wolf in schaapskleren zijn, dan nog gaat Pechtold verder.

Baudet gevaarlijk :') zeg maar waar hij opruiende teksten heeft uitgekraamd dan.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_177713238
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 21:06 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Hoe goed ken je Baudet? Hoe goed ken je Wilders? Je kunt dit soort uitspraken helemaal niet staven.

Pechtold deed daar gewoon een verkapte oproep om iets te laten gebeuren met Baudet, niets meer, niets minder. Zelfs al zou Baudet een wolf in schaapskleren zijn, dan nog gaat Pechtold verder.

Baudet gevaarlijk :') zeg maar waar hij opruiende teksten heeft uitgekraamd dan.
Onzin, hoewel Pechtold er een handje van heeft om flink ten strijde te trekken tegen mensen die het niet met hem eens zijn heeft hij geweld nooit aangemoedigd.

Dat lees jij er maar al te graag in om met een beschuldigend vingertje naar Pechtold te kunnen wijzen.
pi_177713299
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 21:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Onzin, hoewel Pechtold er een handje van heeft om flink ten strijde te trekken tegen mensen die het niet met hem eens zijn heeft hij geweld nooit aangemoedigd.

Dat lees jij er maar al te graag in om met een beschuldigend vingertje naar Pechtold te kunnen wijzen.
Nee, hij zal inderdaad niet zeggen: schiet die Baudet neer, of doe Baudet iets aan.

Het is Thom de Graaff 2.0
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_177714032
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 21:14 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Nee, hij zal inderdaad niet zeggen: schiet die Baudet neer, of doe Baudet iets aan.
Dat hij daar überhaupt op zinspeelt is jouw projectie.
pi_177714110
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 21:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat hij daar überhaupt op zinspeelt is jouw projectie.
Gezien het lot van Pim Fortuyn zijn dit wel dingen waarbij je op je woorden moet passen.
pi_177714149
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 21:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Gezien het lot van Pim Fortuyn zijn dit wel dingen waarbij je op je woorden moet passen.
In dit klimaat zitten we nog lang niet.
pi_177714316
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 21:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat is daar opruiend aan? Baudet doet zich schijnheiliger voor dan Wilders, dat is strikt gezien ook gevaarlijk omdat mensen daar sneller voor vallen.
Het is een vrij dubbelzinnige boodschap die door alt-left gezien zal worden als een legitimering voor geweld. En Pechtold weet dat zelf ook dondersgoed.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 11:42:22 #140
164607 sc00p
D66-rechter
pi_177720627
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 22:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het is een vrij dubbelzinnige boodschap die door alt-left gezien zal worden als een legitimering voor geweld. En Pechtold weet dat zelf ook dondersgoed.
Dit is het domste dat ik vandaag heb gelezen, bedankt voor de lach.
Ik ook, bedankt!
pi_177725274
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 21:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat hij daar überhaupt op zinspeelt is jouw projectie.
Omdat?

quote:
9s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 21:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

In dit klimaat zitten we nog lang niet.
Want?

Je lijkt veel op de door jou zo verfoeide Geert Wilders: alleen maar one-liners.

[ Bericht 0% gewijzigd door Oostwoud op 10-03-2018 16:33:08 ]
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_177725420
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:42 schreef sc00p het volgende:

[..]

Dit is het domste dat ik vandaag heb gelezen, bedankt voor de lach.
Pechtold is de meester van woorden. Dan zijn woorden als 'we waren te laat' als hij het over Wilders heeft( die al tien jaar beveiliging heeft) gevaarlijk. Hij legde het later uit door te zeggen dat hij bedoelde dat we de beledigingen van Wilders te lang hebben geaccepteerd en het normaal zijn gaan vinden maar dan nog zijn het domme en gevaarlijke teksten in het huidige politieke klimaat.

Ik denk verder dat de EU-extremist Pechtold het persoonlijk opvat als politici niet meewerken aan het onder heerschappij van Brussel brengen van Nederland. Een soort 'landverraad'. Hij spreekt ook tien keer meer gepassioneerd over de EU dan Nederland. Het zijn ook altijd politici die tegen de EU zijn die keihard aangepakt worden door Pechtold.

De man is snel aan het radicaliseren.
pi_177725544
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Niet mijn OP vriend.
Dit voorstel moet niet tijdelijk dienen als verkiezingspropaganda, maar Alexander Pechtold moet ook leren het woord bij de daad te voegen. Want uitschot in onze Nederlandse samenleving moet hard worden aangepakt.
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_177758751
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:26 schreef Oostwoud het volgende:
Want?

Je lijkt veel op de door jou zo verfoeide Geert Wilders: alleen maar one-liners.
Want Fortuyn werd stelselmatig, door ieder medium, weggezet als vijand, ondermens, en wat dies meer zij. Dat is bij Baudet totaal niet aan de orde.
pi_177759020
Misschien dat de media geleerd hebben dat dit niet zo verstandig is en dat je daarmee zowat een vrijbrief geeft aan extremisten ?
  maandag 12 maart 2018 @ 09:54:16 #146
164607 sc00p
D66-rechter
pi_177762304
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:32 schreef Confetti het volgende:

[..]

Pechtold is de meester van woorden. Dan zijn woorden als 'we waren te laat' als hij het over Wilders heeft( die al tien jaar beveiliging heeft) gevaarlijk. Hij legde het later uit door te zeggen dat hij bedoelde dat we de beledigingen van Wilders te lang hebben geaccepteerd en het normaal zijn gaan vinden maar dan nog zijn het domme en gevaarlijke teksten in het huidige politieke klimaat.

Ik denk verder dat de EU-extremist Pechtold het persoonlijk opvat als politici niet meewerken aan het onder heerschappij van Brussel brengen van Nederland. Een soort 'landverraad'. Hij spreekt ook tien keer meer gepassioneerd over de EU dan Nederland. Het zijn ook altijd politici die tegen de EU zijn die keihard aangepakt worden door Pechtold.

De man is snel aan het radicaliseren.
Ga door :D _O-
Ik ook, bedankt!
  maandag 12 maart 2018 @ 10:36:43 #147
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177763185
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2018 23:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Want Fortuyn werd stelselmatig, door ieder medium, weggezet als vijand, ondermens, en wat dies meer zij. Dat is bij Baudet totaal niet aan de orde.
Gelukkig niet ieder medium meer, maar het zijn er nog veel te veel die dat wel doen. De Correspondent voorop.
pi_177764061
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:36 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Gelukkig niet ieder medium meer, maar het zijn er nog veel te veel die dat wel doen. De Correspondent voorop.
Kun je een paar van die verschrikkelijke artikelen van de Correspondent aanhalen?
pi_177764237
quote:
9s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Kun je een paar van die verschrikkelijke artikelen van de Correspondent aanhalen?
Waarom zou dat moeten dan? We hebben het hier toch over de uitspraken en het misdragen van Pechtold!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_177764322
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:30 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Waarom zou dat moeten dan? We hebben het hier toch over de uitspraken en het misdragen van Pechtold!
Omdat mensen beweren dat die arme Baudet gedemoniseerd wordt.
pi_177764536
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 21:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat hij daar überhaupt op zinspeelt is jouw projectie.
Wat bedoelt hij in jouw ogen met die opmerking? En waarom verwijzen naar de persoon, en niet de partij? En waarom dan niet gewoon duidelijk iets zeggen als 'we moeten er voor zorgen dat de FvD niet groeit qua zetels / politieke invloed'?

Politici maken normaliter weloverwogen uitspraken, en dan is het op zijn minst raar dat hij niet gewoon duidelijk is.

[ Bericht 9% gewijzigd door probeer op 12-03-2018 11:52:45 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_177764561
quote:
9s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Omdat mensen beweren dat die arme Baudet gedemoniseerd wordt.
Dat wordt hij ook, net zo goed als dat hij dat bij anderen doet.
"Pools are perfect for holding water"
pi_177764731
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:48 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat wordt hij ook, net zo goed als dat hij dat bij anderen doet.
Mwah, Pechtold heeft er een handje van om het de hele tijd over Baudet te hebben maar verder valt het allemaal wel mee. Hij is alleen vaak onderwerp van gesprek omdat hij controversiële dingen doet, zegt en Twittert.
pi_177764762
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:47 schreef probeer het volgende:

[..]

Wat bedoelt hij in jouw ogen met die opmerking? En waarom verwijzen naar de persoon, en niet de partij? En waarom dan niet gewoon duidelijk iets zeggen als 'we moeten er voor zorgen dat de FvD niet groeit qua zetels / politieke invloed'?

Politici maken normaliter weloverwogen uitspraken, en dan is het op zijn minst raar dat hij niet gewoon duidelijk is.
Nou ja, wat hij er - denk ik - mee bedoelt is dat Wilders in ieder geval gewoon zegt wat-ie denkt. Baudet is daarin een stuk schijnheiliger en dat is gevaarlijker omdat mensen er zo op het eerste gezicht niet zoveel slechts in herkennen.
pi_177764842
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nou ja, wat hij er - denk ik - mee bedoelt is dat Wilders in ieder geval gewoon zegt wat-ie denkt. Baudet is daarin een stuk schijnheiliger en dat is gevaarlijker omdat mensen er zo op het eerste gezicht niet zoveel slechts in herkennen.
Gevaarlijker voor wat/wie?

Juist het hameren op 'gevaarlijk' zonder dat precies te duiden, is een van die zaken waarmee je de deur open zet voor mensen die daar zelf invulling aan gaan geven.

Ik zie nu vanuit mijn raam mijn buurman de heg snoeien. Hij staat op een heel wankel trapje en het snoer is al bijna 3x tussen de heggeschaar gekomen.

Nu kan ik de hele tijd gaan roepen dat hij gevaarlijk bezig is, maar als ik niet vermeld dat het om 'heggen snoeien' gaat, kunnen andere mensen nog wel eens het idee krijgen dat mijn buurman een gevaarlijk persoon is.

Daarom specificeer ik mijn uitspraak door er bij te vermelden dat het om heggen knippen gaat.

Pechtold doet dat niet. En hij (of zijn communicatiemedewerkers) zouden beter moeten weten.

Iemand duiden als gevaarlijk, zonder dat te specificeren, is simpelweg stemmingsmakerij. En wanneer er constant gehamerd wordt op dat ongespecificeerde gevaar vanuit een enkel persoon, wordt het demonisering.

[ Bericht 14% gewijzigd door probeer op 12-03-2018 12:11:35 ]
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 12 maart 2018 @ 12:17:43 #156
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177765107
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nou ja, wat hij er - denk ik - mee bedoelt is dat Wilders in ieder geval gewoon zegt wat-ie denkt. Baudet is daarin een stuk schijnheiliger en dat is gevaarlijker omdat mensen er zo op het eerste gezicht niet zoveel slechts in herkennen.
Weet je wat pas gevaarlijk en schijnheilig is? Mensen buiten de context quoten en woorden in de mond leggen. Maar daar ben jij ook een meester in. :W

Nu gaan we nog een stapje verder en beweren dat mensen dingen denken/willen die anders zijn dan wat ze zeggen. Demoniseren 2.0.
pi_177765138
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:17 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Weet je wat pas gevaarlijk en schijnheilig is? Mensen buiten de context quoten en woorden in de mond leggen. Maar daar ben jij ook een meester in. :W

Nu gaan we nog een stapje verder en beweren dat mensen dingen denken/willen die anders zijn dan wat ze zeggen. Demoniseren 2.0.
Heb je nog wat van die verschrikkelijke artikelen waar je het over had?
  maandag 12 maart 2018 @ 12:20:11 #158
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177765161
quote:
9s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Heb je nog wat van die verschrikkelijke artikelen waar je het over had?
Ga jij je sig nog een keer rectificeren? Erbij zeggen dat ik Taylor mee vind vallen vergeleken met Neo-Nazis en skinheads, maar nog steeds afstand neem van zijn gedachtengoed?

Nee he? Omdat jij al net zo'n leugenaar bent als je politieke idolen.
pi_177765834
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ga jij je sig nog een keer rectificeren? Erbij zeggen dat ik Taylor mee vind vallen vergeleken met Neo-Nazis en skinheads, maar nog steeds afstand neem van zijn gedachtengoed?

Nee he? Omdat jij al net zo'n leugenaar bent als je politieke idolen.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik vind eerlijk gezegd de denkbeelden van die Taylor best meevallen. Hij is overduidelijk geen Neo-Nazi, skinhead o.i.d.

Ik deel zijn visie niet - laat dat duidelijk zijn - ik denk niet dat alle rassen gescheiden zouden moeten leven, maar hij benoemt in zijn boeken in ieder geval het veelvoorkomende racisme van met name de zwarte medemens. Hij is iemand die blanken en ''blankheid'' verdedigt, niet zozeer andere bevolkingsgroepen aanvalt.

En het bestaansrecht van blanke mensen is de laatste tijd in het geding. We worden gepushed om open grenzen aan te moedigen, zelf geen blanke kinderen meer te produceren, geen culturele gedragingen die 'eigendom' zijn van andere bevolkingsgroepen te vertonen, en vooral niet te betwisten (liever helemaal onze bek houden) wat mensen met het correcte kleurtje denken en zeggen

Ergens gaat toch iets fout.
:')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177765872
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ga jij je sig nog een keer rectificeren? Erbij zeggen dat ik Taylor mee vind vallen vergeleken met Neo-Nazis en skinheads, maar nog steeds afstand neem van zijn gedachtengoed?

Nee he? Omdat jij al net zo'n leugenaar bent als je politieke idolen.
De rest van je reactie waarin de sig naar refereert is eigenlijk veel schokkender met je leugen over hoe het bestaansrecht van het blanke ras in gevaar is :')

Dan is het helemaal bizar dat je eerst nog het lef hebt om te stellen dat je zijn visie niet deelt terwijl je in de volgende alinea zijn gedachtegoed hartstochtelijk lijkt te omhelzen.

Vader aardbei het racistische speciale sneeuwvlokje die bij een beetje kritiek gaat janken dat hij gedemoniseerd wordt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')