abonnement Unibet Coolblue
pi_177694202



quote:
Op een tropische bestemming in het zonnige Thailand worden twee Vlaamse en twee Nederlandse koppels vijftien dagen lang van elkaar gescheiden. Omringd door acht knappe vrijgezellen die de kunst van het verleiden als geen ander beheersen. De stellen hebben één doel: testen of hun relatie sterk genoeg is om elke verleiding te weerstaan. Tijdens hun verblijf hebben ze geen enkel contact met elkaar. Om de paar dagen wordt de partners een filmpje getoond, waarin ze zien hoe de ander zich vermaakt met de acht verleidelijke vrijgezellen.
De koppels:

Tim (30) en Deborah (25) (België)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kevin (22) en Megan (18) (België)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeremy (23) en Vanessa (23) (Nederland)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mezdi (20) en Daniëlle (20) (Nederland)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verleidsters die de hartjes gaan breken:


De verleiders



Het grote puntenspel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De presentatie van het programma ligt in handen van Rick Brandsteder en voormalig Miss België Annelien Coorevits.

Vanaf donderdag 1 februari 2018 op televisie.
RTL 5 , iedere donderdag om 20:30 http://www.rtl.nl/gemist/temptation-island/
VIJF, iedere donderdag om 21.30 http://www.vijf.be/temptationisland
Videoland, iedere donderdag een nieuwe aflevering https://www.videoland.com/series/948/temptation-island
Temptation island gifjes: https://giphy.com/explore/temptation-island
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_177694306
Er mist een "d" in de TT.

Edit: oh, is de oude TT.
pi_177694431
Hoe wist Denise nu dat Mezdi buiten ging wandelen? Zat ze door haar raam naar buiten te kijken of kreeg ze een seintje ofzo? :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177694605
Matige danser die verleider Kevin
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_177694768
Dankzij Videoland zit ik nu al tig afleveringen Kees en Co te kijken :') totdat Ben doodgaat natuurlijk.
pi_177694806
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:52 schreef tralalala het volgende:
Dankzij Videoland zit ik nu al tig afleveringen Kees en Co te kijken :') totdat Ben doodgaat natuurlijk.
Lekker kinderen geen bezwaar op YouTube kijken voor de afwisseling.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_177696118
Waar kan ik aflevering 8 al bekijken?
pi_177696313
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:39 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Waar kan ik aflevering 8 al bekijken?
videoland
pi_177696842
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:46 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

videoland
NL Ziet kan ook.
Sue Me
pi_177696865
Ik had een proefabonnement bij Videoland, maar gek genoeg kon ik de volgende aflevering pas vanaf vrijdag 0:00 zien. Niet al op donderdag 0:00.
pi_177698002
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:52 schreef tralalala het volgende:
Dankzij Videoland zit ik nu al tig afleveringen Kees en Co te kijken :') totdat Ben doodgaat natuurlijk.
:D
Wc-potGenot
  Moderator vrijdag 9 maart 2018 @ 07:03:15 #12
382129 crew  Donna
pi_177699774
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:10 schreef Physsic het volgende:
Ik had een proefabonnement bij Videoland, maar gek genoeg kon ik de volgende aflevering pas vanaf vrijdag 0:00 zien. Niet al op donderdag 0:00.
Ik weet de exacte tijd niet, maar hij staat er iig 's ochtends altijd al op op donderdag.
pi_177699867
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:10 schreef Physsic het volgende:
Ik had een proefabonnement bij Videoland, maar gek genoeg kon ik de volgende aflevering pas vanaf vrijdag 0:00 zien. Niet al op donderdag 0:00.
Ohh dat is gek. Kijk je via je computer of via de app? Want ik probeerde donderdag via de app te kijken, daar stond ie niet op. Maar via de computer kon ik hem al wel kijken. Dus volgende x misschien via de computer kijken als je m donderdagnacht wil kijken!
pi_177700153
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe wist Denise nu dat Mezdi buiten ging wandelen? Zat ze door haar raam naar buiten te kijken of kreeg ze een seintje ofzo? :+
Ja dat vroeg ik mij ook af. Wat ik nog erger vind is dat deze dame, die wellicht de minste is van de groep en ook nog de meest belabberde aanpak qua verleiding, meteen "succes' had.
Dit is nou het soort vrouw waar ik zonder problemen maanden weerstand tegen bied :')

Die andere nieuwe. Chloe? is wel leuk!
pi_177700227
Vervelend mens die Yolo-verleidster _O-

Nu al zin in volgende week :D
pi_177700312
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 08:11 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Dit is nou het soort vrouw waar ik zonder problemen maanden weerstand tegen bied :')

Sure.

pi_177701016
https://www.thebestsocial(...)e-temptation-island/

_O_

En die Denise is écht erg ja, met haar gedrag en yolo-tattoo. :') Maar lelijk vind ik haar niet. Al is Chloë wel knapper.
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 09:39:48 #18
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177701056
Algehele consensus over YOLO troela zowel bij kijkers en kandidaten en TOCH krijgt ze t voor elkaar :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_177701104
Gino is wel de grootste mongool dit seizoen, op de voet gevolgd door Mezdi en daarna Daniëlle.
pi_177701142
Overigens wel briljant hoe het programma de zwakke plek in de relatie tussen Vanessa en Jeremy heeft weten te vinden én aan het uitbuiten is. Na het volgende kampvuur gaat Vanessa zwaar twijfelen aan haar relatie vermoed ik.
pi_177701148
Denise die 15 min lang huilt en treurt bij Goedele ;)

https://www.vijf.be/video(...)-aflevering-6-denise
handtekening.
pi_177703776
Kijkt hier niemand via Videoland?
Heb de volgende aflevering gezien en vraag me een beetje af of het wel echt is na deze aflevering
pi_177704127
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177704157
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:11 schreef Vinture het volgende:
Kijkt hier niemand via Videoland?
Heb de volgende aflevering gezien en vraag me een beetje af of het wel echt is na deze aflevering
Daar kan in spoilers over gediscussieerd worden :)
pi_177704451
Wat komt die broer van Steve Urkel daar doen met z'n touwtje aan zn bril.
5 Ferrari's op videoband!
  vrijdag 9 maart 2018 @ 13:01:12 #26
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177704476
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 09:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens wel briljant hoe het programma de zwakke plek in de relatie tussen Vanessa en Jeremy heeft weten te vinden én aan het uitbuiten is. Na het volgende kampvuur gaat Vanessa zwaar twijfelen aan haar relatie vermoed ik.
Ja dat vind ik eigenlijk nog wel t "ergste" aan t programma. Kuijk dat die verleiders zich e rop storten om alles kapot te maken.... a la. Maar de regie doet er echt een schepje bovenop, incl de twee presentatoren. Het is gewoon doelbewust mollen :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 13:01:26 #27
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177704480
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:35 schreef endrome het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 9 maart 2018 @ 13:02:54 #28
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177704497
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies dat. Emotioneel gezien echt nog een kleuter.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 13:03:14 #29
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177704503
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja dat vind ik eigenlijk nog wel t "ergste" aan t programma. Kuijk dat die verleiders zich e rop storten om alles kapot te maken.... a la. Maar de regie doet er echt een schepje bovenop, incl de twee presentatoren. Het is gewoon doelbewust mollen :D
Een soort prikken in iemands ziel. Als ze niet op een fragment lijken te reageren, vragen: "wat vind je er nou van, wat je zag? ga je daar niet van twijfelen". Je moet sterk in je schoenen staan, wil je daartegen bestand zijn. Best duivels ook, als je mensen zo over het randje kunt helpen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 9 maart 2018 @ 13:04:34 #30
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177704518
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Een soort prikken in iemands ziel. Als ze niet op een fragment lijken te reageren, vragen: "wat vind je er nou van, wat je zag? ga je daar niet van twijfelen". Je moet sterk in je schoenen staan, wil je daartegen bestand zijn. Best duivels ook, als je mensen zo over het randje kunt helpen.
Ja dat is wat mij een beetje een nare nasmaak geeft af en toe, bij die kampvuren. Dat bewust twijfel gaan zaaien, dat prikken en porren in een langzaam etterende wond. Doelbewust voor kijkcijfers.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 13:04:36 #31
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177704520
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Precies dat. Emotioneel gezien echt nog een kleuter.
zo ziet-ie er ook uit. Opgeschoren haar, foute tattoos, kleding alsof-ie net 16 is geworden.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177704739
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wat komt die broer van Steve Urkel daar doen met z'n touwtje aan zn bril.
dit is tegenwoordig lit je weet toch :{w
  vrijdag 9 maart 2018 @ 13:20:49 #33
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177704792
Afl. 8 spoiler :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177704831
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja dat vind ik eigenlijk nog wel t "ergste" aan t programma. Kuijk dat die verleiders zich e rop storten om alles kapot te maken.... a la. Maar de regie doet er echt een schepje bovenop, incl de twee presentatoren. Het is gewoon doelbewust mollen :D
Ja het enige doel van het programma is relaties kapot maken voor zo sappig mogelijke televisie. Daar hoeft niemand zich illusies over te maken.

Dat is ook meteen het fascinerende; iedereen weet dit, en toch gaat iedereen voor de bijl. Want je ziet wel gewoon dat de manipulatie werkt, ook als de mensen niet vreemdgaan.
pi_177704946
Heb ik toch liever dat Ron Brandsteder gaat presenteren, kan hij lekker iedereen uitlachen als er nare filmpjes worden getoond bij het kampvuur.
pi_177705040
Heb me net geabonneerd op Videoland en heb meteen aflevering 8 gekeken :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_177705829
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 09:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gino is wel de grootste mongool dit seizoen, op de voet gevolgd door Mezdi en daarna Daniëlle.
Zo slecht is deze move niet. Hij heeft heus wel door dat Deborah normaal gesproken niets doet. Hij probeert haar nu te raken door diepe gesprekken te voeren en door aan te geven dat hij haar heel leuk vindt. Nu is het wachten op een fout van Tim, waarna ze misschien sneller naar Gino rent ('ik heb hier iemand die mij wél ziet zitten!').
Zijn acteerwerk kan alleen wel stukken beter, maar die Deborah is vrij koekeroen dus die heeft dat toch niet door.
pi_177705907
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:17 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Zo slecht is deze move niet. Hij heeft heus wel door dat Deborah normaal gesproken niets doet. Hij probeert haar nu te raken door diepe gesprekken te voeren en door aan te geven dat hij haar heel leuk vindt. Nu is het wachten op een fout van Tim, waarna ze misschien sneller naar Gino rent ('ik heb hier iemand die mij wél ziet zitten!').
Zijn acteerwerk kan alleen wel stukken beter, maar die Deborah is vrij koekeroen dus die heeft dat toch niet door.
Vind het gewoon erg matige manier van versieren. En die jongen is in zijn algemeenheid gewoon een enorme flapdrol, niet alleen in deze situatie.
pi_177705936
Hoe Tim iedere ochtend "the boys" ook wakker maakt :') _O-
SOONY
pi_177706031
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Vind het gewoon erg matige manier van versieren. En die jongen is in zijn algemeenheid gewoon een enorme flapdrol, niet alleen in deze situatie.
Gastje is wat kleiner en minder gespierd dan de rest, dat vraagt ook op een wat andere aanpak. Het lukt hem in ieder geval om er met één een band op te bouwen. Nu voert ie de druk wat op.
pi_177706160
Verder doet Jeremy helemaal niets fout, niemand is twee weken alleen maar openlijk positief over een relatie (is ze zelf ook niet). Het is alleen niet prettig om dat op camera te vertellen, zeker niet als de ander meekijkt en dit misschien moeilijk vindt (je komt als kerel altijd in de problemen als je een minpuntje van je vriendin aan anderen vertelt). Hij doet dit buiten de camera's om (of het lijkt zo, gesprek kan ook oppervlakkig blijven van beide kanten, camera wordt zogenaamd afgewend en opeens worden er diepe vragen gesteld waar hij gewoon op antwoord) en nu wordt ie als schijnheilig bestempeld.
Verder zijn het maar 2 verleidsters die iets te klagen hebben, moet hij er dan enthousiast omheen blijven drentelen als ze aan het partyen zijn?
pi_177706357
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:34 schreef Wuwwa het volgende:
Verder doet Jeremy helemaal niets fout, niemand is twee weken alleen maar openlijk positief over een relatie (is ze zelf ook niet). Het is alleen niet prettig om dat op camera te vertellen, zeker niet als de ander meekijkt en dit misschien moeilijk vindt (je komt als kerel altijd in de problemen als je een minpuntje van je vriendin aan anderen vertelt). Hij doet dit buiten de camera's om (of het lijkt zo, gesprek kan ook oppervlakkig blijven van beide kanten, camera wordt zogenaamd afgewend en opeens worden er diepe vragen gesteld waar hij gewoon op antwoord) en nu wordt ie als schijnheilig bestempeld.
Verder zijn het maar 2 verleidsters die iets te klagen hebben, moet hij er dan enthousiast omheen blijven drentelen als ze aan het partyen zijn?
Nee doet niets verkeerd, is gewoon een meer fundamentele twijfel van Vanessa die ze daarop projecteert.
pi_177706565
Heb net al een teaser van aflevering 9 gezien:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 14:58:26 #44
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177706587
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Heb net al een teaser van aflevering 9 gezien:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177706888
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177706911
We hebben het vierde kampvuur nodig.

Twee/drie dagen extra filmen is toch wel iets wat ze erin moeten houden.
SOONY
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 maart 2018 @ 15:21:36 #47
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177706993
Waar zijn die verleidsters heen die er al waren ik heb zwanetta en die donkere gemist.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 15:29:35 #48
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177707147
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 15:16 schreef Wuwwa het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177707247
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 15:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn idd beelden van de gelekte aflevering 8 ja. Al gezien. Van volgende week op tv dus.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 15:38:35 #50
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177707362
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 15:33 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Dit zijn idd beelden van de gelekte aflevering 8 ja. Al gezien. Van volgende week op tv dus.
9 bedoel je denk ik ;)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177707438
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 15:38 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

9 bedoel je denk ik ;)
Het allerlaatste stukje van 8
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, gisteren was 7 op tv.
pi_177708892
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wat komt die broer van Steve Urkel daar doen met z'n touwtje aan zn bril.
http://www.bestpuatraining.com/peacocking
pi_177709167
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar zijn die verleidsters heen die er al waren ik heb zwanetta en die donkere gemist.
80% van die verleiders(ters) krijg je nooit te zien
pi_177709178
Die Cherish is best wel een leuke meid (7,5/10), ziet er redelijk uit en is grappig.
Die Deborah is gewoon een saai kind (5,5/10)
pi_177709297
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 17:03 schreef 20100 het volgende:
Die Cherish is best wel een leuke meid (7,5/10), ziet er redelijk uit en is grappig.
Die Deborah is gewoon een saai kind (5,5/10)
Vind die Deborah er beter uitzien en minder tokkie. Maar ze verdient sowieso beter dan die Tim.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 17:19:24 #56
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177709343
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 17:03 schreef 20100 het volgende:
Die Cherish is best wel een leuke meid (7,5/10), ziet er redelijk uit en is grappig.
Die Deborah is gewoon een saai kind (5,5/10)
Deborah is meer iemand die je naar je ouders meeneemt. Stiekem verlangen de meeste mannen naar zo iemand als Cherish, maar nemen ze een Deborah mee naar hun ouders. Dat zag je ook op dag 1 toen de koppels nog samen naar de verleiders keken. Toen nog keihard bewerend: "dat zijn hun types niet...".
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177709359
Cherish? Dat is gewoon een zwaar smerig wijf met teveel mannelijke trekjes. C'mon mensen. :'( :'(
pi_177709485
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
Afl. 8 spoiler :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177709500
Die Mezdi was er ook goed ingeluisd trouwens. Denise deed opzichtig haar microfoontje uit en weg, maar Zwanetta had die van haar werkend op het nachtkastje gelegd.
Je kunt niet eens meer een rustig kusjes ontvangen.
pi_177709544
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 17:27 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177709575
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 17:20 schreef endrome het volgende:
Cherish? Dat is gewoon een zwaar smerig wijf met teveel mannelijke trekjes. C'mon mensen. :'( :'(
Naja dat wil ik ook weer niet zeggen, maar ze is vooral een beetje zo aso-achtig. Lijkt me wel een leuke en gezellige vrouw hoor verder!
pi_177709603
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177709660

Top dat duimpie in het zwembad
pi_177709941
Snap echt niet hoe je in een week zo kan omslaan.
Dan ben je of zwakzinnig of het is nep
pi_177710489
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 17:49 schreef Vinture het volgende:
Snap echt niet hoe je in een week zo kan omslaan.
Dan ben je of zwakzinnig of het is nep
Genoeg jongens die tot hun 25ste vrijgezel zijn met losse scharrels, dan vastigheid zoeken omdat 'dat nu eenmaal hoort op die leeftijd'. Dus dat je van de één op de ander dag voor de categorie lief, trouw en rustig gaat. En dan tof doen naar iedereen dat je zo'n trouwe leuke jongen geworden bent. Zo'n omslag hou je max. een paar jaar vol, totdat het ouwe leventje weer begint te kriebelen. Door gekkigheid, even weg van de vriendin wordt dat jagersinstinct weer aangewakkerd en het is klaar.
Daarom nooit geloven dat 'jij degene bent die een wilde jongen wel kan temmen/getemd heeft'. Als het er in zat, raak je dat zelden helemaal kwijt.
pi_177710574
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 17:34 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:N
  vrijdag 9 maart 2018 @ 22:10:23 #67
174940 W00fer
Maar echt
pi_177714333
Wat ik zo raar vindt eigenlijk aan het programma is dat die verleidsters intiem gaan met iemand, terwijl ze er in de kroeg of het dagelijks leven nooit op af zouden stappen. Dus je geeft je lichaam aan iemand terwijl je dat niet onder invloed van drank nooit zou doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog zoiets vreemds, Megan zegt dat ze

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 29% gewijzigd door W00fer op 09-03-2018 23:14:18 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_177717830
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 07:25 schreef xSparks het volgende:

[..]

Ohh dat is gek. Kijk je via je computer of via de app? Want ik probeerde donderdag via de app te kijken, daar stond ie niet op. Maar via de computer kon ik hem al wel kijken. Dus volgende x misschien via de computer kijken als je m donderdagnacht wil kijken!
Via de computer.. Bij de vorige aflevering zeiden meerdere users hier in het topic dat de nieuwe aflevering al op Videoland stond (de nacht van woensdag op donderdag). Toen ik ging kijken, zag ik de nieuwste aflevering nog niet.. Pas een dag later. Ik dacht dat het kwam omdat ik een proefabonnement had.
pi_177717878
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 17:20 schreef endrome het volgende:
Cherish? Dat is gewoon een zwaar smerig wijf met teveel mannelijke trekjes. C'mon mensen. :'( :'(
*sjerríés
5 Ferrari's op videoband!
pi_177718036
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 17:28 schreef Wuwwa het volgende:
Die Mezdi was er ook goed ingeluisd trouwens. Denise deed opzichtig haar microfoontje uit en weg, maar Zwanetta had die van haar werkend op het nachtkastje gelegd.
Je kunt niet eens meer een rustig kusjes ontvangen.
Heerlijk toch :7
  zaterdag 10 maart 2018 @ 09:14:32 #71
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177718523
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 03:15 schreef Physsic het volgende:

[..]

Via de computer.. Bij de vorige aflevering zeiden meerdere users hier in het topic dat de nieuwe aflevering al op Videoland stond (de nacht van woensdag op donderdag). Toen ik ging kijken, zag ik de nieuwste aflevering nog niet.. Pas een dag later. Ik dacht dat het kwam omdat ik een proefabonnement had.
Ik heb een betaald abo en ik heb hetzelfde :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177718621
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 22:10 schreef W00fer het volgende:
Wat ik zo raar vindt eigenlijk aan het programma is dat die verleidsters intiem gaan met iemand, terwijl ze er in de kroeg of het dagelijks leven nooit op af zouden stappen. Dus je geeft je lichaam aan iemand terwijl je dat niet onder invloed van drank nooit zou doen.
Klopt inderdaad. Hoeruuuhh!
pi_177719532
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 22:10 schreef W00fer het volgende:
Wat ik zo raar vindt eigenlijk aan het programma is dat die verleidsters intiem gaan met iemand, terwijl ze er in de kroeg of het dagelijks leven nooit op af zouden stappen. Dus je geeft je lichaam aan iemand terwijl je dat niet onder invloed van drank nooit zou doen.
Met twee weken 24 uur pd met een groepje meiden/heren opgescheept zitten is er altijd wel iemand naar wie je je aangetrokken gaat voelen. En ze zullen wel uitbetaald krijgen naar minuten in beeld
  zaterdag 10 maart 2018 @ 11:24:33 #74
453676 Dexter1
Altijd Serieus
pi_177720239
Meedoen met temptation en dan denken dat je wereldberoemd bent :')
pi_177720291
‘Temptation Kevin’ slaat erop los bij de Gentse Overpoort

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180309_03401018
:')
SOONY
  zaterdag 10 maart 2018 @ 11:28:37 #76
453676 Dexter1
Altijd Serieus
pi_177720306
Haha helemaal koekeroen
  zaterdag 10 maart 2018 @ 11:32:35 #77
453676 Dexter1
Altijd Serieus
pi_177720402
Jersey Shore toestanden, en RTL en Vijf buiten dit helemaal uit.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 11:34:15 #78
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_177720448
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 22:10 schreef W00fer het volgende:
Wat ik zo raar vindt eigenlijk aan het programma is dat die verleidsters intiem gaan met iemand, terwijl ze er in de kroeg of het dagelijks leven nooit op af zouden stappen. Dus je geeft je lichaam aan iemand terwijl je dat niet onder invloed van drank nooit zou doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog zoiets vreemds, Megan zegt dat ze

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn oma zegt altijd, heb je weer naar dat hoerenprogramma gekeken? Dat zegt wel genoeg denk ik. :7
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 11:35:55 #79
453676 Dexter1
Altijd Serieus
pi_177720489
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:34 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Mijn oma zegt altijd, heb je weer naar dat hoerenprogramma gekeken? Dat zegt wel genoeg denk ik. :7
Hoe weet jouw oma dat het hoeren zijn?
  zaterdag 10 maart 2018 @ 11:36:36 #80
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_177720506
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:35 schreef Dexter1 het volgende:

[..]

Hoe weet jouw oma dat het hoeren zijn?
Die ruikt dat.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 11:37:03 #81
453676 Dexter1
Altijd Serieus
pi_177720518
quote:
16s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:36 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Die ruikt dat.
Daar heeft ze dan wel een neusje voor ^O^
  zaterdag 10 maart 2018 @ 12:33:06 #83
453676 Dexter1
Altijd Serieus
pi_177721392
You only live once.
*trekt lip naar haar knieen
pi_177722349
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 17:49 schreef Vinture het volgende:
Snap echt niet hoe je in een week zo kan omslaan.
Dan ben je of zwakzinnig of het is nep
als je daar 2 weken zit met die lekkere wijven die rondparaderen in een string, nou dan wil je m er weleens in stoppen na 5 drankjes
5 Ferrari's op videoband!
pi_177722519
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 10:42 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Met twee weken 24 uur pd met een groepje meiden/heren opgescheept zitten is er altijd wel iemand naar wie je je aangetrokken gaat voelen. En ze zullen wel uitbetaald krijgen naar minuten in beeld
Tuurlijk krijgen die kneuzen niet uitbetaald.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 16:14:07 #86
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_177725005
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:46 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Tuurlijk krijgen die kneuzen niet uitbetaald.
Hoeren zijn doorgaans niet gratis.
Ze zullen wel een 'onkostenvergoeding' krijgen
Feyenoord!!! * Barça
  zaterdag 10 maart 2018 @ 16:16:02 #87
453676 Dexter1
Altijd Serieus
pi_177725043
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 17:49 schreef Vinture het volgende:
Snap echt niet hoe je in een week zo kan omslaan.
Dan ben je of zwakzinnig of het is nep
Snelkookpan
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 10 maart 2018 @ 17:59:03 #88
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177727250
Ben benieuwd welke verleidster Joshua gedaan heeft zou wat zijn als het die cloe is zeg.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177727264
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben benieuwd welke verleidster Joshua gedaan heeft zou wat zijn als het die cloe is zeg.
Hoe bedoel je?
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 10 maart 2018 @ 18:09:47 #90
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177727441
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:59 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

En er zijn momenteel geruchten dat Kevin en Chloe nu samen zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177727601
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:09 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]


En er zijn momenteel geruchten dat Kevin en Chloe nu samen zijn.
Wat heeft hij met zijn haar gedaan..
pi_177729813
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:14 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Hoeren zijn doorgaans niet gratis.
Ze zullen wel een 'onkostenvergoeding' krijgen
Hou toch op. Het zijn geen prostituees en wat ze krijgen is een gratis vakantie.
pi_177730365
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:51 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Hou toch op. Het zijn geen prostituees en wat ze krijgen is een gratis vakantie.
Behalve die ene Bianca uit seizoen 5 dan. :p
  zaterdag 10 maart 2018 @ 21:34:00 #94
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_177733452
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:51 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Hou toch op. Het zijn geen prostituees en wat ze krijgen is een gratis vakantie.
Ze zullen toch wel gage of zo iets krijgen?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_177738994
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 17:03 schreef 20100 het volgende:
Die Cherish is best wel een leuke meid (7,5/10), ziet er redelijk uit en is grappig.
Die Deborah is gewoon een saai kind (5,5/10)
Ik vind haar ook echt tof. Ze is grappig en ik hou van haar accent. Had dit niet verwacht na haar vreselijke intro. Ze is tenminste normaal, de meeste andere meiden hebben meer air in hun bol dan Yana in haar boobies.
pi_177739064
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 17:49 schreef Vinture het volgende:
Snap echt niet hoe je in een week zo kan omslaan.
Dan ben je of zwakzinnig of het is nep
Geen van beide. Hij probeerde vooral zichzelf en de camera's vanaf het begin wijs te maken dat de verleidsters maar niks voor hem waren. Het lag er te dik bovenop. Zag het meteen al mis gaan. Hoe harder hij ontkende hoe meer ik zag hoe hij door de mand zou vallen.
pi_177740506
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 00:45 schreef DeniesSY het volgende:

[..]

Geen van beide. Hij probeerde vooral zichzelf en de camera's vanaf het begin wijs te maken dat de verleidsters maar niks voor hem waren. Het lag er te dik bovenop. Zag het meteen al mis gaan. Hoe harder hij ontkende hoe meer ik zag hoe hij door de mand zou vallen.
Dat.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177743045
Ik las net dat ergens alle afleveringen gelekt zijn?
  zondag 11 maart 2018 @ 12:08:53 #100
429367 DKUp
ON TOUR
pi_177743399
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:47 schreef Michellee het volgende:
Ik las net dat ergens alle afleveringen gelekt zijn?
quote:
Ondertussen zijn alle afleveringen van het huidige seizoen al online op een Nederlandse website beland. Hoe dat is kunnen gebeuren, is voorlopig onduidelijk.
SOONY
  zondag 11 maart 2018 @ 12:22:34 #101
429367 DKUp
ON TOUR
pi_177743619
SOONY
  zondag 11 maart 2018 @ 12:23:50 #102
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_177743639
Denise scoort wel hoog op de don’t put your dick in crazy meter.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 11 maart 2018 @ 13:05:29 #103
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_177744454
quote:
11s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:08 schreef DKUp het volgende:

[..]

[..]

Waar?
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zondag 11 maart 2018 @ 13:08:45 #104
429367 DKUp
ON TOUR
pi_177744530
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 13:05 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Waar?
Geen idee, ik zag het staan in een artikel van Niewsblad met een aantal spoilers.

Misschien vindt iemand de website wel :Y)
SOONY
pi_177753525
quote:
"Mezdi heeft minstens twee gezichten."
  zondag 11 maart 2018 @ 19:39:13 #106
429367 DKUp
ON TOUR
pi_177754000
“Hutje, kutje, mutje ofzo :+
SOONY
  zondag 11 maart 2018 @ 19:42:33 #107
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_177754076
haha die tim

hahah

hahaha

hahahahaha

jajaajahahahaha
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_177757232
quote:
11s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:08 schreef DKUp het volgende:

[..]


[..]

Heeft iemand aflevering 9 al gespot dan?
pi_177762344
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:22 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
:')

Aflevering 8 van het weekend gezien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only way you can be original, is to be yourself.
  maandag 12 maart 2018 @ 12:47:02 #110
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177765801
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

:')

Aflevering 8 van het weekend gezien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177767494
https://www.ze.nl/artikel(...)it-temptation-island

quote:
Shock: ‘Er gaat een sekstape rond van Kevin uit Temptation Island’

Alsof Temptation Island nog niet voor genoeg oproer en shocking moments zorgt (wie heeft aflevering 8 al gezien?!), vallen we van de ene in de andere verbazing als het om het privéleven van de deelnemers gaat. Nu gaat het gerucht dat er een sekstape rond gaat van deelnemer Kevin. En het is niet met Chloe...

Kevin en Shelly
Dat schrijft de website Tagmag. Het afgelopen weekend waren hij en Shelly, die we nog kennen van Ex On The Beach Double Dutch, in de Overpoort in Gent. Het gerucht gaat dat zij die nacht samen de bloemetjes buiten hebben gezet en Kevin de hele vrijpartij heeft gefilmd. Die beelden schijnen nu rond te gaan.

Nog geen reactie
Verdere informatie is nog niet beschikbaar en zowel Kevin als Shelly hebben zelf nog niet gereageerd op het gerucht. Tagmag schrijft wel dat een anonieme bron heeft verklaard dat Shelly bang is dat Kevins ex Megan uit is op wraak en samen met verleidster Yana de beelden expres verspreidt.

Of dit echt waar is of slechts een roddel, dat moet nog blijken. Zodra er meer informatie beschikbaar is, geven we een update.
  maandag 12 maart 2018 @ 19:43:32 #112
174940 W00fer
Maar echt
pi_177776295
Wat ik me afvraag, in eerdere uitzendingen zegt Vanessa dat het zijn maar mensen die kletsen. Bij nieuwe beelden in het kampvuur

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan denk ik, waarom zijn de deelnemers na het zien van 1 paar beelden gelijk zo over hun toeren.
Zeker die Deborah, die moet weten dat ze met die Gio gepraat heeft en dat die Tim dat te zien krijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door W00fer op 12-03-2018 19:50:32 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_177777197
Ik vind het zo apart dat deelnemers (dus verleiders en koppels) van Temptation Island YouTube kanalen maken. Lijkt bijna alsof ze meedoen zodat ze al een goede YouTube basis hebben.
  maandag 12 maart 2018 @ 20:39:08 #114
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177777707
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik vind het zo apart dat deelnemers (dus verleiders en koppels) van Temptation Island YouTube kanalen maken. Lijkt bijna alsof ze meedoen zodat ze al een goede YouTube basis hebben.
Vaak komen die mensen uit een pool van een castingbureau weg. En dat zijn veelal aandachtsgeile mensen.
pi_177779013
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik vind het zo apart dat deelnemers (dus verleiders en koppels) van Temptation Island YouTube kanalen maken. Lijkt bijna alsof ze meedoen zodat ze al een goede YouTube basis hebben.
Wat betreft verleid(st)ers zou dat ook zo zijn. Aldus Goedele.
pi_177780907
En daarmee zijn het in feite dus gewoon hoeren... ze verkopen hun lichaam aan een (onaantrekkelijk) persoon van een koppel voor de fame die ze krijgen door vaker in beeld te komen.
Niemand van die verleidsters zou in het echte leven toch op zo'n kleuter als Tim vallen? En nu spreiden ze hun benen als die ze wilt doen zodat ze fame pakken. Ofwel hoeren.
pi_177781413
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 22:30 schreef Eagles89 het volgende:
En daarmee zijn het in feite dus gewoon hoeren... ze verkopen hun lichaam aan een (onaantrekkelijk) persoon van een koppel voor de fame die ze krijgen door vaker in beeld te komen.
Niemand van die verleidsters zou in het echte leven toch op zo'n kleuter als Tim vallen? En nu spreiden ze hun benen als die ze wilt doen zodat ze fame pakken. Ofwel hoeren.
Jaloers?
pi_177782727
quote:
De sextape van Temptation Island Kevin en Shelly

Shelly vertelt dat ze afgelopen donderdag samen met Kevin aan het feesten was in Gent, omdat ze de volgende dag samen een fotoshoot hadden. Ze vertelt: "Megan was waarschijnlijk via social media te weten gekomen dat we daar waren, dus stond ze er plots ook met haar vriendinnen. Ze waren me voortdurend aan het uitdagen en ruzie aan het zoeken, dus is Kevin mij expres beginnen kussen, om haar te kwetsen. De foto’s die nu rondgaan van ons zijn genomen door Megan en haar vriendinnen." Daarna brak dus ook nog de vechtpartij uit, maar die stond hier los van.

Aan het eind van de avond gingen de twee naar hun hotel, waar het feestje verder ging tussen de twee, maar Shelly is niet blij met wat er daarna gebeurde zegt ze tegen Flair België: "Kevin heeft daar alles gefilmd wat er gebeurd is, zonder dat ik het wist. Hij heeft die video's achteraf op Snapchat verstuurd naar zijn vrienden en nu gaan die beelden rond." Ook zegt ze dat vooral Megan en haar vriendinnen de beelden verspreiden. Shelly geeft aan dat ze wel boos is op Kevin, maar dat ze nog samen moeten werken.

We hebben zelf Shelly ook gesproken en ook aan Cosmo bevestigt ze dat het waar is: er worden beelden van haar verspreid. Ze vermoedt dat dit komt door Megan en een vriendin van haar. Zij zouden het account van Kevin hebben gehackt en de video's verspreiden via social media.

https://www.cosmopolitan.(...)and-kevin-en-shelly/
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 01:40:50 #120
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177782753
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 01:28 schreef Physsic het volgende:

[..]

Tokkies
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177782956
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 19:43 schreef W00fer het volgende:
Wat ik me afvraag, in eerdere uitzendingen zegt Vanessa dat het zijn maar mensen die kletsen. Bij nieuwe beelden in het kampvuur

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan denk ik, waarom zijn de deelnemers na het zien van 1 paar beelden gelijk zo over hun toeren.
Zeker die Deborah, die moet weten dat ze met die Gio gepraat heeft en dat die Tim dat te zien krijgt.
Ik denk dat je het onderschat hoe het is om in zo'n situatie te zitten. Twijfels die dagenlang aan je knagen, constant in onzekerheid zitten... En dan is Deborah ook nog eens een super onzeker type.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 11:25:47 #122
441440 aquawoman
Bitch please
pi_177787562
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 01:28 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom Kevin en Shelly samen moeten werken eigenlijk. Wat voor werk doen ze dan samen?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_177788424
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 11:25 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom Kevin en Shelly samen moeten werken eigenlijk. Wat voor werk doen ze dan samen?
Ik had geen idee, ik ken die Shelly niet eens, maar volgens Google poseren ze samen voor een kledingmerk.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 12:19:04 #124
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_177788728
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 12:05 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik had geen idee, ik ken die Shelly niet eens, maar volgens Google poseren ze samen voor een kledingmerk.
kevin als model _O-
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 12:25:10 #125
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177788866
Voetbal shirts ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 12:26:03 #126
429367 DKUp
ON TOUR
pi_177788887
Als darter?
SOONY
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 12:27:27 #127
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177788910
Kevin is net een voetballer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177791506
quote:
_O- _O_
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 01:28 schreef Physsic het volgende:

[..]

Triest volk :') moeten alle 3 eigenlijk tegen zichzelf in bescherming genomen worden...
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_177791737
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 14:22 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

_O- _O_

Ik vond hem eigenlijk niet heel grappig tot de laatste 20 seconden _O-
pi_177792453
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 14:22 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

_O- _O_

[..]

Triest volk :') moeten alle 3 eigenlijk tegen zichzelf in bescherming genomen worden...
Het wordt wel erg ongeloofwaardig nu. Nadat Kevin tijdens het uitgaan een paar klappen heeft uitgedeeld aan een man, belandt hij op een hotelkamer met Shelly. Dat terwijl hij op dat moment een relatie zou hebben met Chloë. Tijdens deze gezellige nacht maakt Kevin opnames; de 'sextapes', waarvan Kevin nu zegt dat het geen sextapes zijn, maar slechts sexy beelden. Volgens Shelly maakt Kevin die opnames stiekem en dus zonder haar toestemming. Vervolgens deelt Kevin, trots op zijn verovering van die nacht, deze beelden met zijn vrienden via Snapchat. Uiteraard 'lekken' deze beelden verder. Megan krijgt van zowel Kevin als Shelly de schuld van het lekken van de beelden. Volgens Kevin heeft Megan zijn telefoon gehackt ( :') ). Hoewel Kevin de opnames stiekem zou hebben gemaakt en zelf de beelden in eerste instantie naar vrienden heeft gestuurd, is Shelly vooral boos op Megan. :? Shelly vindt het "heel erg" dat dergelijke beelden van haar nu massaal worden gedeeld, ze "durft niet meer naar buiten en is bang voor haar toekomst", maar omdat ze met Kevin nog moet werken, stapt ze niet naar de rechter.. Zo erg vindt ze het dus kennelijk ook weer niet.

https://www.flair.be/nl/l(...)der-dat-ik-het-wist/
http://m.newsmonkey.be/article/86912
https://www.rtlnieuws.nl/(...)het-is-geen-sekstape
pi_177792643
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 17:03 schreef 20100 het volgende:
Die Cherish is best wel een leuke meid (7,5/10), ziet er redelijk uit en is grappig.
Die Deborah is gewoon een saai kind (5,5/10)
Deborah is niet minder kinderlijk dan Tim hier blijkbaar vinden (moet wel zeggen dat ik niet alle afleveringen heb gezien).
Cherish is veel lekkerder, ik geef hem geen ongelijk :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 15:25:52 #132
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_177793243
Wat een gezeik allemaal buitenom temptation.

En dat allemaal voor 2minuten aandacht :')
pi_177793267
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:25 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een gezeik allemaal buitenom temptation.

En dat allemaal voor 2minuten aandacht :')
Voor hen begint het juist pas na Temptation!
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 15:27:03 #134
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177793269
Dat Kevin Megan drama loopt lekker door.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177794251
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Deborah is niet minder kinderlijk dan Tim hier blijkbaar vinden (moet wel zeggen dat ik niet alle afleveringen heb gezien).
Cherish is veel lekkerder, ik geef hem geen ongelijk :D
Cherish *O*

Alleen haar mannensmaak is dan wat minder
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:14:06 #136
429367 DKUp
ON TOUR
pi_177794325
Model
Ruzie en vechten
Sekstape
Gezeik
:+

Kevin _O-
SOONY
pi_177794410
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:14 schreef DKUp het volgende:
Model
Ruzie en vechten
Sekstape
Gezeik
:+

Kevin _O-
Je vergeet vreemdgaan. :P
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:32:33 #138
429367 DKUp
ON TOUR
pi_177794815
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:17 schreef Physsic het volgende:

[..]

Je vergeet vreemdgaan. :P
Dat gewoon vergeten _O_
SOONY
pi_177794922
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:32 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat gewoon vergeten _O_
Dat zal zijn omdat je er inmiddels zo aan gewend bent.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 16:38:04 #140
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177794943
Toch komt Kevin in het programma sympathiek over.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:40:42 #141
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_177794999
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:10 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Cherish *O*

Alleen haar mannensmaak is dan wat minder
gadverdamme cherish ik zou er nog niet over heen gaan al kreeg ik geld bij man :r
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:45:21 #142
429367 DKUp
ON TOUR
pi_177795121
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:36 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat zal zijn omdat je er inmiddels zo aan gewend bent.
TEMPTAAAAAAAAAATIOOOOOONNNNNNNNNN maakt van iedereen monsters :+
SOONY
pi_177795291
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:40 schreef jigggy het volgende:

[..]

gadverdamme cherish ik zou er nog niet over heen gaan al kreeg ik geld bij man :r
Ze is toch grappig en sympathiek? -O-

Sowieso wil ik met alle deelnemers niks te maken hebben.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_177795335
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:40 schreef jigggy het volgende:

[..]

gadverdamme cherish ik zou er nog niet over heen gaan al kreeg ik geld bij man :r
En een Deborah? Dat is net je lelijke nichtje van 14.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177795373
In vind Deborah er wel leuker uitzien dan Cherish. -O-
pi_177796320
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:54 schreef Physsic het volgende:
In vind Deborah er wel leuker uitzien dan Cherish. -O-
Deborah is bij de feestjes een goeie 7, maar overdag een krappe voldoende.
pi_177797230
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch komt Kevin in het programma sympathiek over.
Lees de TT nog een keer
  dinsdag 13 maart 2018 @ 18:33:24 #148
429367 DKUp
ON TOUR
  woensdag 14 maart 2018 @ 00:51:31 #149
174940 W00fer
Maar echt
pi_177807757
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 02:41 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]

Ik denk dat je het onderschat hoe het is om in zo'n situatie te zitten. Twijfels die dagenlang aan je knagen, constant in onzekerheid zitten... En dan is Deborah ook nog eens een super onzeker type.
Moet je dan wel je vent naar een eiland sturen vol dames als je zelf bang bent dat het mis gaat?
Ik bedoel als ik super onzeker zou zijn dan zou ik ook niet echt relaxed 10.000 km van huis af zitten.
Friettent dikke Willie, met Willie
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 14 maart 2018 @ 02:37:41 #150
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177808106
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177809921
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 00:51 schreef W00fer het volgende:

[..]

Moet je dan wel je vent naar een eiland sturen vol dames als je zelf bang bent dat het mis gaat?
Ik bedoel als ik super onzeker zou zijn dan zou ik ook niet echt relaxed 10.000 km van huis af zitten.
Ik denk dat ze echt niet dacht dat hij de fout in zou gaan.
  woensdag 14 maart 2018 @ 09:27:58 #152
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_177810918
Dit topic is waardeloos geworden door de Videolandkijkers
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  woensdag 14 maart 2018 @ 09:51:13 #153
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_177811220
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 09:27 schreef Fretwork het volgende:
Dit topic is waardeloos geworden door de Videolandkijkers
Eens, zeker de helft kijkt via Videoland en heeft het dus 24/7 over beelden die nog niet op TV zijn uitgezonden.

Eigenlijk zou er net als met de USA / NL topics, gewoon een RTL5 / VIDEOLAND topic-splitsing moeten zijn ;)
  woensdag 14 maart 2018 @ 10:20:27 #154
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_177811655
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 09:51 schreef Xurk het volgende:

[..]

Eens, zeker de helft kijkt via Videoland en heeft het dus 24/7 over beelden die nog niet op TV zijn uitgezonden.

Eigenlijk zou er net als met de USA / NL topics, gewoon een RTL5 / VIDEOLAND topic-splitsing moeten zijn ;)
Ben ik met je eens. Die spoilers werken ook echt voor geen meter.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_177811832
De hamvraag is natuurlijk: gaat Tim Cherish ook met haar achternaam aanspreken? :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_177811903
Ook niet Videoland kijkers kunnen gewoon morgen de aflevering zien die dan op Videoland beschikbaar komt :)

Weliswaar niet via de officiele wegen, maar het is poepsimpel om een linkje te bemachtigen en de ep te kijken.
(Y)
  woensdag 14 maart 2018 @ 10:44:16 #157
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177811984
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 10:38 schreef chiren het volgende:
Ook niet Videoland kijkers kunnen gewoon morgen de aflevering zien die dan op Videoland beschikbaar komt :)

Weliswaar niet via de officiele wegen, maar het is poepsimpel om een linkje te bemachtigen en de ep te kijken.
Sure, maar je moet niet mensen dwingen om illegal shit te gaan doen om hier geen spoilers te krrijgen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_177812021
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 10:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Sure, maar je moet niet mensen dwingen om illegal shit te gaan doen om hier geen spoilers te krrijgen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je niet op het topic klikken als je niet tegen spoilers kan en er toch op klikt.
  woensdag 14 maart 2018 @ 10:52:08 #159
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_177812104
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 10:46 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Dan moet je niet op het topic klikken als je niet tegen spoilers kan en er toch op klikt.
Staat genoeg hier dat niet in spoilers staat, schat ;)
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  woensdag 14 maart 2018 @ 10:56:54 #160
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_177812193
Klopt, regelmatig komt er iets langs wat per abuis niet in een spoiler tag is geplaatst. Het blijft 'maar' Temptation Island dus heel rampzalig is het allemaal niet, maar het neemt de 'shock' toch weg als je al 2 weken van tevoren (bijv.) weet dat iemand vreemd zal gaan. En om héél flauw te doen, in de TT staat er toch echt "[RTL 5]" >:)
  woensdag 14 maart 2018 @ 10:57:47 #161
441440 aquawoman
Bitch please
pi_177812207
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 14:55 schreef Physsic het volgende:

[..]

Het wordt wel erg ongeloofwaardig nu. Nadat Kevin tijdens het uitgaan een paar klappen heeft uitgedeeld aan een man, belandt hij op een hotelkamer met Shelly. Dat terwijl hij op dat moment een relatie zou hebben met Chloë. Tijdens deze gezellige nacht maakt Kevin opnames; de 'sextapes', waarvan Kevin nu zegt dat het geen sextapes zijn, maar slechts sexy beelden. Volgens Shelly maakt Kevin die opnames stiekem en dus zonder haar toestemming. Vervolgens deelt Kevin, trots op zijn verovering van die nacht, deze beelden met zijn vrienden via Snapchat. Uiteraard 'lekken' deze beelden verder. Megan krijgt van zowel Kevin als Shelly de schuld van het lekken van de beelden. Volgens Kevin heeft Megan zijn telefoon gehackt ( :') ). Hoewel Kevin de opnames stiekem zou hebben gemaakt en zelf de beelden in eerste instantie naar vrienden heeft gestuurd, is Shelly vooral boos op Megan. :? Shelly vindt het "heel erg" dat dergelijke beelden van haar nu massaal worden gedeeld, ze "durft niet meer naar buiten en is bang voor haar toekomst", maar omdat ze met Kevin nog moet werken, stapt ze niet naar de rechter.. Zo erg vindt ze het dus kennelijk ook weer niet.

https://www.flair.be/nl/l(...)der-dat-ik-het-wist/
http://m.newsmonkey.be/article/86912
https://www.rtlnieuws.nl/(...)het-is-geen-sekstape
Wat een onzin. Als iemand je stiekem filmt en die beelden verspreidt heb je alle recht om er werk van te maken, of je nu toevallig een modellenklus met hem hebt gedaan of niet. Dit is gewoon een afgesproken verhaal waarbij Kevin en Shelly nog een extra persmomentje pakken.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  woensdag 14 maart 2018 @ 15:23:18 #162
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177817862
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 10:56 schreef Xurk het volgende:
Klopt, regelmatig komt er iets langs wat per abuis niet in een spoiler tag is geplaatst. Het blijft 'maar' Temptation Island dus heel rampzalig is het allemaal niet, maar het neemt de 'shock' toch weg als je al 2 weken van tevoren (bijv.) weet dat iemand vreemd zal gaan. En om héél flauw te doen, in de TT staat er toch echt "[RTL 5]" >:)
Ik kan er persoonlijk niet zo wakker van liggen (het is geen GOT of WIDM), maar da's persoonlijk. Plus dat ik dus zelf idd illegaal de linkjes bekijk en bij ben. Maar dat neemt niet weg dat er mensen zijn voor wie t WEL vervelende spoilers zijn en dit is nou eenmaal het TV topic inderdaad, RTL5 :D Dus wat er op TV is uitgezonden. Niet viadeoland, niet illegale bundavids shizzle.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 14 maart 2018 @ 15:24:49 #163
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177817885
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 10:57 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als iemand je stiekem filmt en die beelden verspreidt heb je alle recht om er werk van te maken, of je nu toevallig een modellenklus met hem hebt gedaan of niet. Dit is gewoon een afgesproken verhaal waarbij Kevin en Shelly nog een extra persmomentje pakken.
En het is ook erg typisch om dan altijd maar op de andere vrouw boos te worden (in dit geval Megan) en vooral niet op de vent zelf :D Of op jezelf.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 15 maart 2018 @ 00:07:32 #165
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177828504
En weer los.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177828564
Aflevering 9 staat al op Videoland!
Dat wordt weer smullen :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 15 maart 2018 @ 00:13:10 #167
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177828577
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177831436
Vanavond :7
pi_177832060
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 08:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Vanavond :7
Popcorn is weer in huis gehaald. *O*
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_177832616
Aflevering 9 titel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
pi_177832961
En voor de mensen zonder Videoland

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Y)
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:29:53 #172
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_177833432
Aflv 9 gezien _O_

Mezdigod _O_
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 15 maart 2018 @ 12:04:03 #173
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177835303
Als ik Mezdi was had ik die Fabrizio een tik op ze kop gegeven.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 15 maart 2018 @ 12:29:38 #174
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177835678
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 09:51 schreef Xurk het volgende:

[..]

Eens, zeker de helft kijkt via Videoland en heeft het dus 24/7 over beelden die nog niet op TV zijn uitgezonden.

Ik gebruik netjes spoilertags, zouden meer mensen moeten doen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177835896
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 09:27 schreef Fretwork het volgende:
Dit topic is waardeloos geworden door de Videolandkijkers
Eens. Niet leuk met al die spoilertags en suggestieve reacties zonder spoiler.
pi_177836266
Topic splitsen dan maar?
pi_177836596
Graag.
pi_177837263
Of gewoon zoals het hoort. Alles wat nog niet op tv ks uitgezonden in spoilers.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 15 maart 2018 @ 13:53:50 #179
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_177837444
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:45 schreef Ticootje het volgende:
Of gewoon zoals het hoort. Alles wat nog niet op tv ks uitgezonden in spoilers.
Sowieso fijn als mensen dat doen ja :Y Maar ook al spoiler je niets buiten spoiler tags, posts zoals onderstaande laten in elk geval wel indirect los dat er het één en ander in een bepaalde aflevering zal gebeuren:

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 00:12 schreef rickyszz het volgende:
Aflevering 9 staat al op Videoland!
Dat wordt weer smullen :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:29 schreef jigggy het volgende:
Aflv 9 gezien _O_

Mezdigod _O_
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik Mezdi was had ik die Fabrizio een tik op ze kop gegeven.
Ik ben ook steeds de kluts kwijt welke aflevering ook alweer op RTL 5 uitgezonden gaat worden doordat mensen hier op donderdagochtend 2 afleveringen voor lopen :') Dus vanavond is aflevering 8 te zien op TV?
  donderdag 15 maart 2018 @ 14:17:24 #180
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177837927
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:53 schreef Xurk het volgende:

Ik ben ook steeds de kluts kwijt welke aflevering ook alweer op RTL 5 uitgezonden gaat worden doordat mensen hier op donderdagochtend 2 afleveringen voor lopen :') Dus vanavond is aflevering 8 te zien op TV?
1 aflevering lopen ze dan voor.
8 is op tv, 9 is online.
pi_177838107
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 12:57 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Topic splitsen dan maar?
is al eens geprobeerd met andere programma’s, werkt niet ^O^

Gewoon spoilers gebruiken, de niet Videoland kijkers moeten dan niet gaan klikken.

Simpel toch?
Moeilijk gedoe

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2018 14:27:02 ]
pi_177838132
Hoeveel afleveringen zijn er totaal? 12?
  donderdag 15 maart 2018 @ 14:30:03 #183
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_177838153
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:17 schreef SacreCoeur het volgende:
1 aflevering lopen ze dan voor.
8 is op tv, 9 is online.
Na vanavond inderdaad, maar op dit moment lopen ze twee afleveringen voor.

quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:26 schreef charmed_angel het volgende:

Gewoon spoilers gebruiken, de niet Videoland kijkers moeten dan niet gaan klikken.
Helemaal waar en dat doe ik ook niet. Maar je krijgt dan nog wel niet-spoiler posts die zeggen dat een aflevering bijvoorbeeld genieten was o.i.d. (als we echt gaan mierenneuken wat de definitie van spoiler is ;) ), en je krijgt een pagina vol met bijna enkel spoiler tags :P
  donderdag 15 maart 2018 @ 14:49:26 #184
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_177838409
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:30 schreef Xurk het volgende:

[..]

Na vanavond inderdaad, maar op dit moment lopen ze twee afleveringen voor.

[..]

Helemaal waar en dat doe ik ook niet. Maar je krijgt dan nog wel niet-spoiler posts die zeggen dat een aflevering bijvoorbeeld genieten was o.i.d. (als we echt gaan mierenneuken wat de definitie van spoiler is ;) ), en je krijgt een pagina vol met bijna enkel spoiler tags :P
Eens
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_177838538
Dadelijk weer bundavids :)
Weggegaan en opgerot
pi_177839880
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:28 schreef Maastoren het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er totaal? 12?
Ja 12 als het goed is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177841762
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:28 schreef Maastoren het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er totaal? 12?
Dit jaar 16 als ik me niet vergis
Nog meer drama O+
pi_177841793
15 of 16 afleveringen inderdaad.
SOONY
pi_177841878
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:54 schreef xSparks het volgende:

[..]

Ja 12 als het goed is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit lijkt me wel weinig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177841931
Dank allen
  Moderator donderdag 15 maart 2018 @ 17:27:30 #191
382129 crew  Donna
pi_177842293
Ja 16 afleveringen als het goed is!
  donderdag 15 maart 2018 @ 18:04:46 #192
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_177842951
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 10:38 schreef chiren het volgende:
Ook niet Videoland kijkers kunnen gewoon morgen de aflevering zien die dan op Videoland beschikbaar komt :)

Weliswaar niet via de officiele wegen, maar het is poepsimpel om een linkje te bemachtigen en de ep te kijken.
Ze moeten die shit gewoon gelijktijdig uitzenden en online neerzetten in plaats van al die vage constructies :s)

-----

Verder moeten dit wel acteurs zijn, kan toch niet anders dit allemaal :D _O-
pi_177843458
Flikker toch op met dat gezaag over spoilers, dit is temptation island niet de seizoensfinale van Dallas.
pi_177843543
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:55 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Dadelijk weer bundavids :)
alles is weggehaald
  donderdag 15 maart 2018 @ 19:51:20 #196
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177845262
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:34 schreef 20100 het volgende:

[..]

alles is weggehaald
Welnee. Heb net 10 sec geleden afl 9 afgekeken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_177845277
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
Gewoon spoilers gebruiken, de niet Videoland kijkers moeten dan niet gaan klikken.

Simpel toch?
Moeilijk gedoe
Precies. Zelf ben ik geen Videoland-kijker (al kijk ik soms wel een aflevering vooruit op een andere site), en als ik wil klikken, dan klik ik gewoon, ook al zie ik het later wel. Klikken is voor eigen risico, en zelf stoor ik me er niet aan als ik al dingen weet die ik nog niet gezien heb...
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_177846177
Maar goed, zo meteen weer aflevering 8, dan kunnen we het iig weer over Temptation zelf gaan hebben. ^O^
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_177846414
No girls aloud
pi_177846454
Ik heb aflevering 8 al op Videoland gezien (9 nog niet), maar ga nu toch ook op tv kijken *O* Ik zal niets verklappen :)
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_177846459
Cherish ziet eruit alsof ze stinkt.
pi_177846486
Wat een lelijke dingen worden hier soms gezegd over Cherish
pi_177846501
IK GAAAAAA BIE KEFFFFFFFFFFFUN SLAHPPPPPUH!
SOONY
pi_177846516
Hij heeft vet aan mun kont gesjetuhhh
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_177846535
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 20:38 schreef MissJ het volgende:
Hij heeft vet aan mun kont gesjetuhhh
haha
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_177846552
Fabrizio is pure cringe.
pi_177846565
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 20:38 schreef MissJ het volgende:
Hij heeft vet aan mun kont gesjetuhhh
Ze komt nogal simpel over. :')
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 15 maart 2018 @ 20:40:02 #208
176766 crew  zoem
zoemt
pi_177846573
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een lelijke dingen worden hier soms gezegd over Cherish
Ik vind Cherish leuker overkomen dan de andere verleidsters. Ze is gewoon lekker zichzelf.
pi_177846580
quote:
9s.gif Op donderdag 15 maart 2018 20:37 schreef DKUp het volgende:
IK GAAAAAA BIE KEFFFFFFFFFFFUN SLAHPPPPPUH!
Hatelijk inderdaad :')
pi_177846585
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 20:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ze komt nogal simpel over. :')
nogal ja :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_177846600
Je bent dan ook bij voorbaat al zeker geen kansenpareltje als je YOLO laat tatoeëren op je lip.
pi_177846610
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 20:38 schreef MissJ het volgende:
Hij heeft vet aan mun kont gesjetuhhh
:D
The only way you can be original, is to be yourself.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 15 maart 2018 @ 20:41:29 #213
176766 crew  zoem
zoemt
pi_177846612
Danielle met die grote bril is niet echt charmant :')
pi_177846626
In die korte filmpjes probeert ze steeds heel sexy te doen maar het komt alleen maar raar over.
Zou totaal mijn type niet zijn.
pi_177846643
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 20:41 schreef zoem het volgende:
Danielle met die grote bril is niet echt charmant :')
stom wijf idd
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_177846668
"en dan zal die vriend elke keer die tattoo zie die ik heb gezet en dat zal vast niet goed gaan"

Wat een hoge dunk, sukkel _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177846697
Deelnemers dit jaar zijn wel echt pijnlijk dom
pi_177846703
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
"en dan zal die vriend elke keer die tattoo zie die ik heb gezet en dat zal vast niet goed gaan"

Wat een hoge dunk, sukkvel _O-
viel mij ook al op die zin idd
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_177846704
Ik vind het zo grappig dat de twee NL vrouwen knap zijn en de twee Belgische meiden vind ik echt alles behalve knap of lekker. Hoe kiezen ze dat uit? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177846711
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 20:40 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik vind Cherish leuker overkomen dan de andere verleidsters. Ze is gewoon lekker zichzelf.
Idd
pi_177847028
Vuurkamp })

Heb deze aflevering ook al vooruit gekeken, zal ook niks verklappen. :P
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_177847088
Aflevering 9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177847312
Denk trouwens dat die Kevin ergens wel gelijk heeft over Meghan. Die verleiders lachen haar gewoon uit en de kijkers ook wellicht.
  donderdag 15 maart 2018 @ 21:04:34 #224
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177847332
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 21:03 schreef vencodark het volgende:
Denk trouwens dat die Kevin ergens wel gelijk heeft over Meghan. Die verleiders lachen haar gewoon uit en de kijkers ook wellicht.
Kevin heeft zijn arm op een been gelegd.

Megan heeft zichzelf meerdere malen vol laten spuiten.
pi_177847348
Fakezdi
SOONY
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 15 maart 2018 @ 21:05:15 #226
176766 crew  zoem
zoemt
pi_177847356
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 21:04 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Kevin heeft zijn arm op een been gelegd.

Megan heeft zichzelf meerdere malen vol laten spuiten.
Kevin was voor het programma al tig keer vreemdgegaan. Ik snap haar wel.
pi_177847412
Amaaai een broodje :D
_O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_177847416
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 21:04 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Kevin heeft zijn arm op een been gelegd.

Megan heeft zichzelf meerdere malen vol laten spuiten.
Nou ja, hij is in het verleden meerdere malen vreemd gegaan dus nu voelt hij die pijn.
Praat het niet goed want Meghan had het dan beter vóór dit programma kunnen uitmaken i.p.v. nu gebruik maken hem kapot te maken ofzo.
pi_177847441
Praatjes worden plaatjes _O_ _O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 15 maart 2018 @ 21:08:06 #230
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177847443
PRAATJES WORDEN PLAATJES G
pi_177847451
Soooow koekoek die Mezdi :o
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_177847456
Bedreiging van Mezdi :+
SOONY
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 15 maart 2018 @ 21:08:48 #233
176766 crew  zoem
zoemt
pi_177847461
Deborah zal wel teleurgesteld zijn na Tim die het gezellig heeft gehad met CHerish.
pi_177847501
Kippetje is Tim ook hè. En dat idiote kapsel. :')
pi_177847523
Deborah: "Zo ken ik hem ook niet."

Waarom wordt (werd?) hij dan door iedereen "de player van Aalst" genoemd dan? :')
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_177847544
Tim: "Het is een soort van broer-zus"

Uhu. :')
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 15 maart 2018 @ 21:13:58 #237
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177847583
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 21:10 schreef vencodark het volgende:
Kippetje is Tim ook hè. En dat idiote kapsel. :')
Ik vind die aders op zijn gezicht wel cool :@
  donderdag 15 maart 2018 @ 21:14:21 #238
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177847600
Benidorm bastards is echt zo cringey :')
pi_177847615
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 21:13 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik vind die aders op zijn gezicht wel cool :@
Op dat voorhoofd is wel genoeg plek daarvoor. :D
pi_177847650
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 21:12 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Tim: "Het is een soort van broer-zus"

Uhu. :')
Weet jij veel waar die op kickt..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_177847700
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 21:12 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Tim: "Het is een soort van broer-zus"

Uhu. :')
Dus hij gaat straks zn zus neuken :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_177847806
Roy Donders _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_177847876
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 21:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Roy Donders _O-
Cherish keek niet zo blij
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177847917
"Mijn lul op zijn voorhoofd" _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_177847918
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het zo grappig dat de twee NL vrouwen knap zijn en de twee Belgische meiden vind ik echt alles behalve knap of lekker. Hoe kiezen ze dat uit? :D
Alleen die blonde NL is knap.

Vind die 2 belgische knapper dan die donkere NL.
pi_177847927
Mezdi > Fabrizio
  donderdag 15 maart 2018 @ 21:25:47 #247
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177847935
Zo respectloos gewooooooooóóón
  donderdag 15 maart 2018 @ 21:25:59 #248
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177847940
Gewoon
pi_177847948
Respectloos. Gewoon.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 15 maart 2018 @ 21:26:07 #250
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_177847949
Echt respectloos.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_177847955
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 21:25 schreef RickoKun het volgende:
Zo respectloos gewooooooooóóón
_O-
pi_177847958
Die "oo" van Daniëlle _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 15 maart 2018 @ 21:26:39 #253
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177847964
Gewoon GEWOON
pi_177847973
Dit was te verwachten van Vanessa. Beetje onredelijk wel.
pi_177847985
Vanessa :’)

Is ze echt zo onzeker?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_177847990
Vanessa vertrouwt Jeremy niet. Lekker basis voor een relatie wel :') :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 15 maart 2018 @ 21:27:22 #257
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_177847991
Gewoon. Normaal. Doen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 15 maart 2018 @ 21:27:32 #258
176766 crew  zoem
zoemt
pi_177847996
Vanessa gaat even de beelden naar onrealistische proporties extrapoleren :')
  donderdag 15 maart 2018 @ 21:27:40 #259
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177847999
:') dat was een cringey camera momentje Jer.
pi_177848008
is er al een temptation bingo ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_177848011
The balls :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177848020
Tim :’)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_177848022
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 21:27 schreef zoem het volgende:
Vanessa gaat even de beelden naar onrealistische proporties extrapoleren :')
Ja, "als-dan" etc., ja, je kunt ook te ver gaan met malen. Is gewoon onzeker gedrag.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_177848061
Huisje-tuintje-Cherishje. :P
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_177848077
Ook al respectloos.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_177848087
Respectvol betekent in het Vlaams respectloos?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177848111
"Oprecht want ik houd niet van een spelletje"

Wat zegt ze dan in dit filmpje op het einde? :P
The only way you can be original, is to be yourself.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 15 maart 2018 @ 21:30:41 #268
176766 crew  zoem
zoemt
pi_177848112
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Respectvol betekent in het Vlaams respectloos?
Volgens mij was het iets van onrespectvol.
pi_177848121
Onrespectvol.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_177848137
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 21:30 schreef zoem het volgende:

[..]

Volgens mij was het iets van onrespectvol.
Ah ja. Ik versta er ook geen reet van
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177848143
Respectloos is wel het Temptation-2018-woord. :P
The only way you can be original, is to be yourself.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 15 maart 2018 @ 21:31:48 #272
176766 crew  zoem
zoemt
pi_177848156
Deborah is wel girlfriend material. Beetje dom van Tim om het zo goedkoop weg te gooien.
pi_177848160
Maar kennen ze geen oude seizoenen waar er flink gemonteerd en geknipt wordt?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177848171
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 21:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah ja. Ik versta er ook geen reet van
Megan is echt niet te verstaan. Deborah gaat nog wel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 15 maart 2018 @ 21:32:16 #275
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177848177
Hahahahah die joshua lekker doordansen
pi_177848178
Haha daar heb je het al :')
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 15 maart 2018 @ 21:32:37 #277
176766 crew  zoem
zoemt
pi_177848188
Friendzoned _O-
pi_177848189
Megan klinkt elke keer alsof ze een aardappel in de keel heeft. Wat een kut Vlaams dialect is dat.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177848193
Friendzone _O_
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 15 maart 2018 @ 21:33:01 #280
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177848204
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 21:31 schreef zoem het volgende:
Deborah is wel girlfriend material. Beetje dom van Tim om het zo goedkoop weg te gooien.
Ik zou die stem nog geen 10 minuten uitstaan.
pi_177848205
Whahahahahahaha.
Domme koe!

Whahahahahahahahahaha!!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_177848207
fwb :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_177848222
Dat een verleider je niet wil. Haha. Zei ik toch al. Onaantrekkelijke Belgen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 15 maart 2018 @ 21:33:32 #284
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177848224
Boohhhh die Megan aardig gedissed :')
pi_177848232
gerechtigheid voor kevin
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_177848252
Moeilijk gevoel in je kruis ja.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_177848254
Geen gevoelens >>> broer-zus >>> gevoelens!
En dat in 24 uur of zo :z
The only way you can be original, is to be yourself.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 15 maart 2018 @ 21:34:52 #288
176766 crew  zoem
zoemt
pi_177848266
Dom dom dom dom dom dom :|W
pi_177848274
Klimop :')
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_177848281
Tim weer ouderwets aan het HUILEN.
pi_177848284
Dikke lust want 24/7 zie en hoor je niks anders.
Eerlijk is hij wel
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177848325
Tim is een beetje dronken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_177848336
neuken ! neuken
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_177848337
Tim :')

No girls allowed :')

En volgende week janken :')
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_177848340
Je verwacht het niet.
pi_177848354
Ohoh oh spijt
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177848363
Was dat Megan? Met een nieuwe?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_177848369
Chloe is wel lekker ja.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 15 maart 2018 @ 21:38:23 #299
176766 crew  zoem
zoemt
pi_177848370
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 21:38 schreef Ticootje het volgende:
Was dat Megan? Met een nieuwe?
Kevin en Chloe toch?
  Moderator donderdag 15 maart 2018 @ 21:38:35 #300
446930 crew  ESF1Gamer
pi_177848379
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 21:38 schreef Ticootje het volgende:
Was dat Megan? Met een nieuwe?
of Kevin met cloe
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_177848393
Knuppel Tim
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')