abonnement Unibet Coolblue
pi_177693250
Mensen. Sinds een tijd bezit ik een auto die inmiddels 41 jaar oud geworden is. Om de grootste vijand een beetje tegen te houden heb ik zelf zitten zoeken naar antiroest behandelingen en wat er allemaal ervoor bestaat. Mijn conclusie tot nu toe is dat behandelingen op basis van vet het beste resultaat heeft.
Ik ben eigenlijk benieuwd naar wat jullie ervaring is hiermee.
pi_177695523
Volgens mij wat echt goed werkt, is de hele auto strippen, onderkant alles troep/vuil/modder wegspuiten. Dan laten drogen, roestvrij maken en dan pas behandelen.
.
pi_177696322
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:16 schreef Fer het volgende:
Volgens mij wat echt goed werkt, is de hele auto strippen, onderkant alles troep/vuil/modder wegspuiten. Dan laten drogen, roestvrij maken en dan pas behandelen.
Dit inderdaad, helemaal vanaf het begin beginnen en rustig opbouwen. Kost aardig wat tijd, maar dan heb je ook wat.
pi_177700304
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:16 schreef Fer het volgende:
Volgens mij wat echt goed werkt, is de hele auto strippen, onderkant alles troep/vuil/modder wegspuiten. Dan laten drogen, roestvrij maken en dan pas behandelen.
Ja dat is inderdaad hoe het hoort echter de meningen verschillen als het op middelen aankomt.
pi_177700318
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:46 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Dit inderdaad, helemaal vanaf het begin beginnen en rustig opbouwen. Kost aardig wat tijd, maar dan heb je ook wat.
Klopt. Wat is het beste om te gebruiken? Ik heb veel positieve reviews gelezen over een middel dat eigenlijk uit vet bestaat. Mike sander vet.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 09:17:42 #6
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_177700791
Mijn garage heeft de pest aan dik vet/meuk onder de auto. Vanaf 2.46.
Chk hier hoe dik ze aanbrengen: Aan de andere kant: die incontinente achterkleppen van de Golf2 roestten voor geen meter.
Voor de holle ruimtes niet zo gek misschien/waarschijnlijk.

Heb zelf 10 jaar geleden met zuinig met Dinitrol gedaan. ML en 1000 in de holle ruimtes; metallic in de wielkasten. http://www.dinitrolantiroest-centrum.nl/producten.

Maar mijn klassiekertje staat in een verwarmde garage en als het regent en in de winter blijft ie binnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hyperdude op 09-03-2018 20:14:16 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_177711527
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 09:17 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn garage heeft de pest aan dik vet/meuk onder de auto. Vanaf 2.46.
Chk hier hoe dik ze aanbrengen: Aan de ander kant: die incontinente achterkleppen van de Golf2 roestten voor geen meter.
Voor de holle ruimtes niet zo gek misschien/waarschijnlijk.

Heb zelf 10 jaar geleden met zuinig met Dinitrol gedaan. ML en 1000 in de holle ruimtes; metallic in de wielkasten. http://www.dinitrolantiroest-centrum.nl/producten.

Maar mijn klassiekertje staat in een verwarmde garage en als het regent en in de winter blijft ie binnen.
Die van mij ook maar het is handig om het toch te laten behandelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')