abonnement Unibet Coolblue
pi_177692918
Voor sommigen hier misschien herkenbaar, voor sommigen niet : een vrouw die je aandacht wil hebben en geïnteresseerd is in overduidelijk meer dan gewoon vriendschappelijk contact, terwijl je daar zelf helemaal geen behoefte aan hebt.

Ik heb dit in het verleden af en toe meegemaakt, en nu heb ik dit weer bij handen.

Heb het altijd al lastig gevonden in hoeverre je gewoon ''aardig'' blijft doen, zoals je gewoon tegen andere mensen bent, en wanneer het tijd wordt om wat duidelijker te gaan maken dat je géén interesse hebt.

Sommige dames (ook heren trouwens) hebben wat dat betreft echt een plaat voor hun hoofd. Die hebben hun zinnen gezet op een date / relatie met jou, en zien het niet of willen het niet zien dat je op de één of andere manier niet zien dat je géén interesse hebt.

Zelf heb ik er nu één waarbij ik whatsappjes soms niet of pas dagen later beantwoord. Ik stel eigenlijk nooit echt een wedervraag. We zijn beiden lid van dezelfde sportvereniging en doen daarbinnen deels hetzelfde commissiewerk. Zij zoekt constant de samenwerking met mij ( ''oh zullen we dit project anders samen oppakken''), terwijl ik haar voorstellen al meermaas heb genegeerd.

Wat ik wel gewoon tegen haar blijf, is vriendelijk. Ze woont drie straten verderop en laatst kreeg ik 's avonds een app'je of ik toevallig een iPhone oplader thuis had want die was ze kwijt en ze moest echt haar telefoon opladen. Allemaal prima, die mag ze dan best lenen daar ga ik niet moeilijk om doen, maar je raadt het al : Tijdens het ophalen was ze niet meer weg te krijgen.

Al met al heeft ze duidelijk bepaalde bedoelingen, en mijn ongeïnteresseerde gedrag komt kennelijk niet goed over. Maar aan de andere kant vind ik het niet reageren op berichten ook ronduit onbeschoft. Zo behandel ik andere mensen ook niet, dus haar ook niet.

Mijn vraag aan jullie : Hoe ga je met zoiets om zonder de ander respectloos ofzo te behandelen, maar door ook niet verder in zoiets betrokken te raken dan nodig is?
pi_177693206
Zeg gewoon hoe het zit man!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_177693292
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:59 schreef halfway het volgende:
Zeg gewoon hoe het zit man!
Het lastige is dat zulke dingen sluimerend gaan.

Het begint opeens met whatsapjes van ''Hoe is je avond'' en ''Was de film die je gister ging kijken nog leuk?''

In dit geval antwoordde ik twee dagen later met : ''Ja hoor was een leuke film''

Een normale chick zou dan begrijpen dat de interesse er niet bepaald vanaf spat, maar deze blijft maar doorgaan.
pi_177693385
Heb dit twee keer gehad met vriendinnen van mijn zusje. In mijn geval waren het op zijn zachtst gezegd ook niet het type dame waar de mannen massaal achteraan lopen.

Ben toen ook al vrij gauw gestopt met reageren. Aardig is het misschien niet, maar zulke types blijven net zo lang doorgaan tot ze of een date met je hebben of dat je expliciet zegt dat je niets met ze wilt, of totdat je simpelweg stopt met reageren :)
  donderdag 8 maart 2018 @ 21:13:44 #5
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_177693533
Haha ik herken het wel man.

Buurmeisje van paar deuren verder. Uiteindelijk, hoe duidelijk ik ook was, heb ik haar genegeerd door niet meer te antwoorden.

Was er klaar mee en al tijden lekker rustig nu, zonder al die onzin over wat er mogelijk allemaal in de straat gebeurt :')
pi_177693733
Gewoon duidelijk zijn en anders contact verbreken of op de vlakte houden.

Heb wel eens gehad dat ik gewoon recht in een man zijn gezicht zei dat al was hij de laatste man op aarde ik dan spontaan lesbisch zou worden. Hij keek me even aan en zei, Je vind mij leuk he!
pi_177693736
Vrouwen hebben dit waarschijnlijk met heel veel mannen.
Als ze niet reageren of hele tijd kort en eenzijdig reageren stop ik ook.
Wat ik wel niet snap is dat ze je blijven stalken op social media ? Echt elk facebook & instagram post liken, terwijl ze mij gewoon genegeerd hebben op chat? Why?
pi_177693863
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:04 schreef DD_Kong het volgende:

[..]

Het lastige is dat zulke dingen sluimerend gaan.

Het begint opeens met whatsapjes van ''Hoe is je avond'' en ''Was de film die je gister ging kijken nog leuk?''

In dit geval antwoordde ik twee dagen later met : ''Ja hoor was een leuke film''

Een normale chick zou dan begrijpen dat de interesse er niet bepaald vanaf spat, maar deze blijft maar doorgaan.
Je mag wel iets harder zijn hoor, waarom wil jij dat weten??!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_177693891
Veel mensen verwarren aardig en beleefd zijn met (seksuele) interesse.

Bij mij was dit ook het geval. Ik deed gewoon vriendelijk tegen die vriendinnen van mijn zusje, waardoor zij dachten : Hee, hij is lief tegen me. Vervolgens sturen ze een berichtje met allerlei persoonlijke vragen (''Wat ga je doen vanavond, heb je een leuke avond?''), waar ik vervolgens nauwelijks op reageerde.

De volgende keer kwam ik ze weer tegen in het echt, en dan deed ik weer gewoon vriendelijk. Waardoor ze weer opnieuw begonnen te whatsappen ''Want hij deed zo vriendelijk''.

Veel mensen snappen niet dat vriendelijke / normale omgangsvormen niet hetzelfde zijn als (seksuele) interesse. Als ik gewoon hoi alles goed tegen je zeg omdat je als vriendin van mijn zusje toevallig in hetzelfde huis rondloop als waar ik woon, is dat nog geen reden om mij persoonlijk te gaan benaderen met de vraag wat ik allemaal aan het doen ben, dat is contact van een heel andere orde ;P
pi_177696769
Gewoon blijven doorgaan hoe je bezig was of op een subtiele manier over een ander meisje praten of zeggen dat je happy single bent. Ik heb het ook meegemaakt, zelfs zo erg dat ze een stuk taart meenam op m'n verjaardag en ik van m'n hart een steen maakte.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 01:14:46 #11
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177698292
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:04 schreef DD_Kong het volgende:

[..]

Het lastige is dat zulke dingen sluimerend gaan.

Het begint opeens met whatsapjes van ''Hoe is je avond'' en ''Was de film die je gister ging kijken nog leuk?''

In dit geval antwoordde ik twee dagen later met : ''Ja hoor was een leuke film''

Een normale chick zou dan begrijpen dat de interesse er niet bepaald vanaf spat, maar deze blijft maar doorgaan.
Irritant :')

Hey duidelijkst en eerlijkst is gewoon zeggen hoe het zit ‘Hé, ik krijg het gevoel dat....klopt dat? Ik denk er zussemezo over.’
Maar ik kan me voorstellen dat het lastig is.

Ik zou af en toe in de groep gooien dat je aan het daten bent oid. als dát niet werkt...
With the stars as her umbrella
pi_177698363
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:59 schreef halfway het volgende:
Zeg gewoon hoe het zit man!
Dit, maar dan pas wel nadat je haar een keer gebatst hebt :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177699784
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:19 schreef Belgosome het volgende:
Vrouwen hebben dit waarschijnlijk met heel veel mannen.
Als ze niet reageren of hele tijd kort en eenzijdig reageren stop ik ook.
Wat ik wel niet snap is dat ze je blijven stalken op social media ? Echt elk facebook & instagram post liken, terwijl ze mij gewoon genegeerd hebben op chat? Why?
Lijkt er op dat de vrouw(en) in kwestie geen interesse hebben, maar de aandacht wel leuk vinden...

Door niet te antwoorden maar wel je posts te liken hopen ze net genoeg aandacht bij je te genereren dat je ze niet op een gegeven moment links laat liggen..
pi_177699787
Bot zijn tegen haar nog een idee?
  vrijdag 9 maart 2018 @ 07:25:33 #15
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_177699869
Volbatsen en dan niet beleefd meer zijn.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 07:46:57 #16
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177699988
Door botweg tegen ze te zeggen: "Laat me met rust, ik heb geen interesse" maak je geen vrienden. Je hoeft geen ruzie met haar te maken, ze moet alleen doorhebben dat ze verder moet zoeken. Vaak werkt het volledig negeren wel goed. Dus niet twee dagen later reageren, maar gewoon niets meer terugzeggen. Klinkt heel stom. Laf zelfs. Maar dit werkt dus wel goed.

Als je zeer direct met haar bent en zegt dat je geen interesse hebt zal je hoogstwaarschijnlijk ruzie met haar krijgen. In het beste geval zal ze zich enorm gekrenkt voelen. Dat wil je natuurlijk ook niet.

En daarnaast: wie weet kom je haar later tegen met een leuke vriendin; Zou perfect uitkomen als je haar nog een beetje te vriend hebt gehouden.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_177700219
Zeg gewoon "Misschien interpreter ik alle signalen verkeerd maar ik krijg het idee dat je mij meer dan een beetje leuk vindt. Ik zie jou niet zo ik zie je puur als een vriendin (zusje?)."

En kijk of dat binnen komt :) pas wanneer het op een beleefde nette manier niet werkt zal je wat botter en directer moeten worden. Of gewoon negeren op de app...
  vrijdag 9 maart 2018 @ 08:41:35 #18
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177700405
Typisch gevalletje in de kont plassen.
And so is the past
  vrijdag 9 maart 2018 @ 08:44:25 #19
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177700435
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 08:20 schreef verbijstering het volgende:
pas wanneer het op een beleefde nette manier niet werkt zal je wat botter en directer moeten worden. Of gewoon negeren op de app...
Het volledig negeren op de app heeft bij mij nog het beste gewerkt. Met name kijkend naar de 'aftermath'. Deze dames spreek ik nog regelmatig als gewone vriendinnen en het lijkt erop dat alles oke is. De paar keer dat ik duidelijk maakte dat ik alleen vrienden wil zijn, bleek alles een stuk negatiever achteraf. Die dame werden bitcherig en het eindigde in een klein ruzietje.

Je verwacht het niet.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_177700465
Weet je zeker dat ze op die manier interesse in jou heeft?
Klinkt meer of ze gewoon graag een gay-buddy heeft om mee te shoppen en roddelen.
pi_177700550
Whatsapp gewoon alleen met de mensen met wie je wil whatsappen en verder niet.
Leuk die online communicatie maar in het echt komt ze toch ook niet ineens naast je staan "hey hoe was je film" Of je bent vrienden met der of niet. En als je wel vrienden wil zijn maar het idee hebt dat zij meer wil moet je het daar over hebben.
pi_177700653
Keihard aanpakken dat soort mensen, waarschijnlijk ben je toch niet de enige bij wie ze dat doet.
Ken iemand die met alles flirt waar ook maar een gat in zit. Ook met de vriendinnen van zijn eigen vrienden.
Eentje hapte toe, hij ging gelijk snitchen. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Aalscholver op 09-03-2018 09:11:00 ]
  vrijdag 9 maart 2018 @ 09:18:04 #23
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_177700794
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 08:44 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Het volledig negeren op de app heeft bij mij nog het beste gewerkt. Met name kijkend naar de 'aftermath'. Deze dames spreek ik nog regelmatig als gewone vriendinnen en het lijkt erop dat alles oke is. De paar keer dat ik duidelijk maakte dat ik alleen vrienden wil zijn, bleek alles een stuk negatiever achteraf. Die dame werden bitcherig en het eindigde in een klein ruzietje.

Je verwacht het niet.
Nou ik ben anders eens goed los gegaan toen ik voor het eerst geghost werd. :@ Dat was de teleurstelling die sprak helaas.
(Wel met het verschil dat geflirt van 2 kanten kwam.)
Bij de tweede keer was het slechts verbazing en de derde keer alleen maar onverschillingheid. Wellicht waren die dames het dus al gewend. :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 09:22:03 #24
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_177700848
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 08:20 schreef verbijstering het volgende:
Zeg gewoon "Misschien interpreter ik alle signalen verkeerd maar ik krijg het idee dat je mij meer dan een beetje leuk vindt. Ik zie jou niet zo ik zie je puur als een vriendin (zusje?)."

En kijk of dat binnen komt :) pas wanneer het op een beleefde nette manier niet werkt zal je wat botter en directer moeten worden. Of gewoon negeren op de app...
Dit zou ik doen. Gewoon eerst duidelijk maar beleefd zeggen. Bot zijn kan altijd nog.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 09:30:56 #25
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_177700957
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 09:22 schreef Elpis het volgende:

[..]

Dit zou ik doen. Gewoon eerst duidelijk maar beleefd zeggen. Bot zijn kan altijd nog.
Me 2 (al zou ik het ook wel lastig vinden). Tuurlijk kun je trucjes uithalen door het over 'je vriendin' te hebben of over andere meisjes die je misschien leuk vindt, of over je dating-perikelen, maar uiteindelijk werkt duidelijke communicatie beter dan passive-aggressive zijn.

Je moet dan wel echt een beetje zeker van je zaak zijn dat het die signalen zijn, anders zet je jezelf wellicht een beetje voor lul (en zelfs al heb je gelijk, dan kun je nog steeds een dergelijke reactie krijgen). Maar ook dan heb je kans dat het probleem zich alsnog heeft opgelost :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_177701374
Zolang je maar niet gaat zeggen dat ze zo leuk is, er goed uitziet, niet snapt dat ze nog niemand heeft etc :')
  vrijdag 9 maart 2018 @ 10:14:27 #27
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_177701540
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:05 schreef Googke het volgende:
Gewoon blijven doorgaan hoe je bezig was of op een subtiele manier over een ander meisje praten of zeggen dat je happy single bent.
Doe dat laatste vooral niet, echt élke persoon die ik ken en dat beweerde, zat binnen de kortste keren in een (vaste) relatie. Ik krijg altijd het idee dat ze daarmee altijd zichzelf iets wijs proberen te maken. En daarmee geef je alleen maar aan dat je beschikbaar bent, happy of niet.
Don't let my username fool you...
  vrijdag 9 maart 2018 @ 11:41:01 #28
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_177703133
TS ze wilt je zaad, en ze stopt niet voordat het in haar zit.
Beter geef je gewoon wat ze wilt, kan je zelf ook nog wat stoom afblazen.

[ Bericht 0% gewijzigd door oppanganjastyle op 09-03-2018 18:47:25 ]
pi_177704846
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:41 schreef oppanganjastyle het volgende:
TS ze wil je zaad, en ze stopt niet voordat het in haar zit.
Beter geef je gewoon wat ze wilt, kan ze zelf ook nog wat stoom afblazen.
Godsamme. :')
  vrijdag 9 maart 2018 @ 15:00:45 #30
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177706636
Klinkt als een dikke meid die wel weet wat ze wil. Dat zijn de ergste.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 16:37:08 #31
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_177708808
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:41 schreef oppanganjastyle het volgende:
TS ze wilt je zaad, en ze stopt niet voordat het in haar zit.
Beter geef je gewoon wat ze wilt, kan ze zelf ook nog wat stoom afblazen.
Dit. En als je het niet voor jezelf doet, doe je het maar voor de maatschappij.
pi_177711879
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
Klinkt als een dikke meid die wel weet wat ze wil. Dat zijn de ergste.
Komt wel een beetje in de buurt ja :')

Niet dat ze echt dik is, maar een prachtfiguur is anders.

Valt me inderdaad op dat sommige van die dikkerdjes inderdaad van dit soort fratsen hebben. Die bedenken op een verveelde avond dat ze jou als hun volgende doelwit bombarderen, en dan zul je het weten ook :') Schaamteloos gewoon. Ze gaan gewoon letterlijk als een rolwals over je heen, en subtiele hints dat je niet op hun aandacht zit te wachten, worden per direct opzij geschoven.

Dit is me al twee keer eerder overkomen met een stevigere dame.

Terwijl de slanke, leuke meiden over het algemeen veel subtieler te werk gaan, en zich ook niet zo op je storten.
pi_177712092
Ik herken mijzelf hierin van vroeger :@

Niemand zag mij staan, ik was niet moeders mooiste, zwaar onzeker en nogal awkward omdat ik niet met mensen kon omgaan grotendeels omdat ik vanaf jongs af aan een buitenbeentje was sociale omgang met mensen dus nooit echt had geleerd. Ik dacht oprecht dat als iemand mij echt leerde kennen als persoon ze mij wel aardig zouden vinden. Zelfde als iemand aanstaren in de klas en dan hopen dat er spontaan “romance” zou ontstaat ( kennen mensen Ronald Goedemondt...?)

Het feit dat iemand op een normale manier tegen mij praatte was al bijna genoeg om iemand helemaal leuk te gaan vinden ;(... dus, ja dat gewoon niet doen denk ik.

Tis tevens nu meer dan 10 jaar later en sta nu gelukkig iets anders in het leven...
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_177712441
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 19:59 schreef Californium het volgende:
Ik herken mijzelf hierin van vroeger :@

Niemand zag mij staan, ik was niet moeders mooiste, zwaar onzeker en nogal awkward omdat ik niet met mensen kon omgaan grotendeels omdat ik vanaf jongs af aan een buitenbeentje was sociale omgang met mensen dus nooit echt had geleerd. Ik dacht oprecht dat als iemand mij echt leerde kennen als persoon ze mij wel aardig zouden vinden. Zelfde als iemand aanstaren in de klas en dan hopen dat er spontaan “romance” zou ontstaat ( kennen mensen Ronald Goedemondt...?)

Het feit dat iemand op een normale manier tegen mij praatte was al bijna genoeg om iemand helemaal leuk te gaan vinden ;(... dus, ja dat gewoon niet doen denk ik.

Tis tevens nu meer dan 10 jaar later en sta nu gelukkig iets anders in het leven...
Hmm, dit meisje heeft ook wel een rugzakje, dus het zal me niet verbazen als zij een soortgelijke denkwijze heeft als jij vroeger had.

Ze is verder ook hartstikke aardig, dus ik vind het wel belangrijk om gewoon respectvol naar haar toe te zijn.

Alleen ik moet wel dus de juiste timing zijn te vinden. Niet meteen er in gooien van ''Ik denk dat jij meer van me wil, dat hoef je niet te verwachten'', maar ook niet te ver mee gaan in haar pogingen om toenadering te zoeken. Zo geef ik haar enkel ongegronde hoop.
pi_177712965
Als ze dan weer een keer een berichtje stuurt met wat heb je gedaan of wat ga je doen stuur je toch gewoon terug dat je een date hebt als de hint dan nog niet aankomt.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 9 maart 2018 @ 20:56:51 #36
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_177713037
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als ze dan weer een keer een berichtje stuurt met wat heb je gedaan of wat ga je doen stuur je toch gewoon terug dat je een date hebt als de hint dan nog niet aankomt.
TS is sneller van haar af als hij verteld dat hij op haar ligt te wachten in zijn bed, haar zijn zaad geeft en dan weer de deur weer uit trapt. Dame zal zich gebruikt voelen en geen contact meer opnemen.

TS moet het gewoon over zich heen laten komen (letterlijk en figuurlijk).
  vrijdag 9 maart 2018 @ 23:38:15 #37
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_177715691
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 10:01 schreef Faxie het volgende:
Zolang je maar niet gaat zeggen dat ze zo leuk is, er goed uitziet, niet snapt dat ze nog niemand heeft etc :')
Jewel man. Dat is juist ultieme humor. Ik heb het wel een keer gezegd tegen een meisje : haar eerst helemaal ophemelen en dan in essentie zeggen dat ze alsnog niet lekker genoeg is om te neuken. Want dat zeg je in feite als je iemand afwijst (en dat doe je impliciet als je zegt dat je niet snapt waarom ze nog niemand heeft kunnen vinden).

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 09-03-2018 23:43:56 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 23:43:22 #38
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_177715758
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 19:47 schreef DD_Kong het volgende:

[..]

Komt wel een beetje in de buurt ja :')

Niet dat ze echt dik is, maar een prachtfiguur is anders.

Valt me inderdaad op dat sommige van die dikkerdjes inderdaad van dit soort fratsen hebben. Die bedenken op een verveelde avond dat ze jou als hun volgende doelwit bombarderen, en dan zul je het weten ook :') Schaamteloos gewoon. Ze gaan gewoon letterlijk als een rolwals over je heen, en subtiele hints dat je niet op hun aandacht zit te wachten, worden per direct opzij geschoven.

Dit is me al twee keer eerder overkomen met een stevigere dame.

Terwijl de slanke, leuke meiden over het algemeen veel subtieler te werk gaan, en zich ook niet zo op je storten.
Verdomd! Je hebt gelijk! Langzaam poppen verschillende herinneringen omhoog _O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 23:50:23 #39
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_177715853
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 19:59 schreef Californium het volgende:
Ik herken mijzelf hierin van vroeger :@

Niemand zag mij staan, ik was niet moeders mooiste, zwaar onzeker en nogal awkward omdat ik niet met mensen kon omgaan grotendeels omdat ik vanaf jongs af aan een buitenbeentje was sociale omgang met mensen dus nooit echt had geleerd. Ik dacht oprecht dat als iemand mij echt leerde kennen als persoon ze mij wel aardig zouden vinden. Zelfde als iemand aanstaren in de klas en dan hopen dat er spontaan “romance” zou ontstaat ( kennen mensen Ronald Goedemondt...?)

Het feit dat iemand op een normale manier tegen mij praatte was al bijna genoeg om iemand helemaal leuk te gaan vinden ;(... dus, ja dat gewoon niet doen denk ik.

Tis tevens nu meer dan 10 jaar later en sta nu gelukkig iets anders in het leven...
Maar dat is toch precies het algemene advies bij datingproblemen hier in R&P :?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_177715858
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 23:50 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Maar dat is toch precies het algemene advies bij datingproblemen hier in R&P :?
Waarom denk je dat ik dat allemaal niet meer serieus neem? Huehue, neem.
pi_177893863
gewoon doorschuiven naar een minder kansrijke kameraad
pi_177894090
Herkenbaar, maar ik doe er niets mee. Uiteindelijk heb je enkel jezelf in de hand en dat houdt niet in dat je verplicht bent aan de verzoeken of intenties van een ander te voldoen. Als je het contact leuk vindt, ga er vooral mee door. Als je het contact niet leuk vindt geef dat dan aan. Het enige dat je hoeft te doen is jezelf zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2018 21:49:09 ]
pi_177894712
Wel grappig dat veel vrouwen in dit topic zeggen dat je moet hinten dat je aan het daten bent en veel mannen zeggen dat je haar moet negeren/batsen en dan negeren.

Ik geef zelf hetzelfde advies als de andere vrouwen. Laat haar weten dat je met iemand aan het daten bent/iemand anders leuk vinden. Dat is hoe mannen ook altijd "gefriendzoned"worden, dus ik denk dat de boodschap wel aan zou moeten komen.

Kan het trouwens niet ook nog zo zijn dat ze gewoon op zoek is naar vriendschap ipv romantische bijbedoelingen heeft?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')