abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 26 maart 2018 @ 20:44:50 #76
168304 Mani89
We try not to sexualize him.
pi_178108098
Wordt hoog tijd om weer een kind te executeren me dunkt.

Look at the flowers Henry.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_178111751
Je zou ook maar zo slim zijn om wachtposten neer te zetten :') :')
Twinning = boring
  maandag 26 maart 2018 @ 23:01:50 #78
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178112066
_O_

Yes zombie outbreak! Heerlijke aflevering!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 26 maart 2018 @ 23:12:11 #79
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_178112307
Het niveau is echt op alle fronten zeer laag. Camerawerk, scripts, sets. Alles is zo cheap en simpel. Alsof er amper moeite in gestoken wordt. En lijkt me echt superonverstandig om gewonde mensen onbewaakt achter te laten, het risico dat er iemand overlijdt is toch gewoon te groot. Maarja.
2000 light years from home
pi_178116469
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:12 schreef Merkie het volgende:
Het niveau is echt op alle fronten zeer laag. Camerawerk, scripts, sets. Alles is zo cheap en simpel.
En toch blijven we maar kijken...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  dinsdag 27 maart 2018 @ 07:34:13 #81
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_178116775
quote:
Het niveau is echt op alle fronten zeer laag. Camerawerk, scripts, sets. Alles is zo cheap en simpel. Alsof er amper moeite in gestoken wordt. En lijkt me echt superonverstandig om gewonde mensen onbewaakt achter te laten, het risico dat er iemand overlijdt is toch gewoon te groot. Maarja.
tot volgende week.
Hungarian GP "Was that who I think it was?" Ricciardo is reported to have asked his Red Bull engineers over team radio. "Sore loser."
Bahrein GP “Such a dickhead” Hamilton over maxxie
pi_178117035
quote:
En toch maar blijven kijken. Vermoeiend of niet?
pi_178117734
quote:
Wanneer kunnen we je eigen eerste film of serie verwachten? :)
pi_178118152
quote:
Waarom je zelf zo pijnigen door elke week weer te kijken?
pi_178118652
quote:
En lijkt me echt superonverstandig om gewonde mensen onbewaakt achter te laten, het risico dat er iemand overlijdt is toch gewoon te groot. Maarja.
Dit, ze hebben ervaring hiermee.

Maar er wordt ook niemand wakker als er iemand van 'n trap valt. Kom op zeg.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_178120683
Leuk om te zien dat uiteindelijk Negan's plan beter werkte dan het plan van Simon. Simon moest op de vlucht, Negan's plan maakte de meeste impact en had minder levens aan de Saviours kant gekost.
pi_178121017
Nu moeten ze de laatste 2 afleveringen wel vaart maken willen ze dit nog afronden.
Negan en Simon moeten nog dood. (Op een passende manier graag).

Wat is er verstopt op die vuilnisbelt?

Leeft die meid met die neuspiercing nog?

Is Tara nu ge´nfecteerd of niet?

Wat doen ze met Dwight?

En dan heb ik het nog niet eens over die nieuwe groep.
pi_178121202
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:18 schreef SarCastro het volgende:
Nu moeten ze de laatste 2 afleveringen wel vaart maken willen ze dit nog afronden.

Nog 3. Gister was 13, volgende week 14, en dan 15 en 16 nog.

quote:
Negan en Simon moeten nog dood. (Op een passende manier graag).
Niemand moet dood.

quote:
Wat is er verstopt op die vuilnisbelt?
Lijkt erop dat we komende aflevering hier meer van gaan zien.

quote:
Leeft die meid met die neuspiercing nog?
Wie bedoel je?

quote:
Is Tara nu ge´nfecteerd of niet?
Die kans lijkt me vrij groot.

quote:
Wat doen ze met Dwight?
Wie? Ik denk dat Dwight zijn dubbelrol nog even blijft spelen.

quote:
En dan heb ik het nog niet eens over die nieuwe groep.
Die zullen in seizoen 9 wel terug gaan komen; dit seizoen de opzet, volgend seizoen uitwerken. Zo ging het ook bij de Saviours.
pi_178121304
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nog 3. Gister was 13, volgende week 14, en dan 15 en 16 nog.

[..]

Niemand moet dood.

[..]

Lijkt erop dat we komende aflevering hier meer van gaan zien.

[..]

Wie bedoel je?

[..]

Die kans lijkt me vrij groot.

[..]

Wie? Ik denk dat Dwight zijn dubbelrol nog even blijft spelen.

[..]

Die zullen in seizoen 9 wel terug gaan komen; dit seizoen de opzet, volgend seizoen uitwerken. Zo ging het ook bij de Saviours.
Ik denk toch wel dat de de Saviours na dit seizoen wel klaar zijn.
Dus ik vraag me af wat de groep met Dwight gaat doen. Zeker nu dat Tara 180 graden gedraaid is over hem.
Ik bedoelde die meid die weet dat Dwight een verrader is.
pi_178121750
eindelijk weer wat gevaar van de zombies, wel een ok aflevering. Al was die aanval van simon en zijn groep wel wat sullig in beeld gebracht en de acties van ze vrij onlogisch. Met zijn allen wat naar een huis staren terwijl je dan in een klap afgeknald kan worden... Maargoed dat zijn we wel gewend bij twd dat ze niet de beste actiescenes kunnen maken. Volgens mij hoorde ik met mijn dolby installatie bij het schieten de hele tijd een loop van hetzelfde schiet geluid :')
Zoek je volgende serie op Netflix, maar dan logisch, op genre en op imdb cijfer:
Welkeserie.nl
pi_178121765
Waarom zou Tara ge´nfecteerd zijn? Volgens mij heeft Dwight haar juist met zijn schone pijlen niet-dodelijk verwond, zodat Simon haar niet zou doden/besmetten :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_178121860
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:33 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Ik denk toch wel dat de de Saviours na dit seizoen wel klaar zijn.
Dus ik vraag me af wat de groep met Dwight gaat doen. Zeker nu dat Tara 180 graden gedraaid is over hem.
Ik bedoelde die meid die weet dat Dwight een verrader is.
Ik denk ook wel dat de Saviours voorbij zijn. Die zijn nu al flink uitgedund, een gevangen leider, alleen zit je nog wel met Eugene's outpost die munitie aan het maken is (of gaat maken).

Ah ja, die meid. Die is volgens mij nog steeds spoorloos, niet meer gezien (of dat heb ik gemist). Laura heet ze geloof ik.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:54 schreef tombolafan het volgende:
Waarom zou Tara ge´nfecteerd zijn? Volgens mij heeft Dwight haar juist met zijn schone pijlen niet-dodelijk verwond, zodat Simon haar niet zou doden/besmetten :s)
Daar twijfelde ik dus over, wie haar raakte. Dat zou mooi zijn (voor Tara dan).
pi_178121884
Hier de wekelijkse breakdown van de laatste aflevering van New Rockstars:
Vanavond even kijken dus geen idee wat er allemaal in behandelt is.
pi_178123130
Leuke aflevering maar helaas dan toch weer een slap einde. Natuurlijk doet iemand weer iets doms want dat gebeurd nu eenmaal in deze serie. Nu is het dat joch waar niemand wat mee heeft. Hij loopt gewoon ongezien met een geweer naar buiten? En het gebeurd net op het moment van de zombie outbreak? Sterk geschreven.... Misschien hebben we volgend jaar een aflevering waarin niets fout gaat en een plan gewoon lukt. Ik blijf hopen.

Ik ben trouwens wel klaar met Daryl. Wat is dat een saaie personage geworden. Elke aflevering maar weer dat "I don't like Dwight., Dwight has to die!" gedoe. Ik hoop dat de schrijvers wat meer met zijn personage gaan doen want dit is gewoon niks. Gelukkig zijn er nog personages als Simon en Maggie. Lekker onvoorspelbaar.

PS. Als de Saviors willen aanvallen dan moeten ze dat midden in de nacht doen. Blijkbaar slaapt iedereen dan en horen ze toch niks.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Playmaker op 27-03-2018 14:32:55 ]
Fok! Fantasy Football Champ 2010 - 2012
Fok! Fantasy Baseball Rounders Champ 2008 - 2010 -2011
Fok! Fantasy Baseball H2H Champ 2007 - 2008 - 2009 - 2010
Fok! Fantasy Baseball Keeper League Co-Champ 2013 - 2014
pi_178124004
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat de Saviours voorbij zijn. Die zijn nu al flink uitgedund, een gevangen leider, alleen zit je nog wel met Eugene's outpost die munitie aan het maken is (of gaat maken).

Ah ja, die meid. Die is volgens mij nog steeds spoorloos, niet meer gezien (of dat heb ik gemist). Laura heet ze geloof ik.

[..]

Daar twijfelde ik dus over, wie haar raakte. Dat zou mooi zijn (voor Tara dan).
Ach ja.
Waar die donkere met die lange haren van seizoen 7 is weten we ook nog steeds niet.
Of hij doet een Moralisje en mag over 5 seizoenen nog een keer 10 seconden terug komen.
pi_178124153
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 13:49 schreef The_Playmaker het volgende:
PS. Als de Saviors willen aanvallen dan moeten ze dat midden in de nacht doen. Blijkbaar slaapt iedereen dan en horen ze toch niks.
Inderdaad _O- Walker tyft met een hoop kabaal van de trap en iedereen slaapt vrolijk door. _O-
pi_178124191
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 14:25 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Ach ja.
Waar die donkere met die lange haren van seizoen 7 is weten we ook nog steeds niet.
Of hij doet een Moralisje en mag over 5 seizoenen nog een keer 10 seconden terug komen.
Heath. Ja, die ging ineens in 24 spelen :'). Wel een open 'einde' dus je kan 'm inderdaad nog terug zien komen.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 16:53:27 #98
441440 aquawoman
Bitch please
pi_178126996
Ik heb me wel gestoord aan wat "domme dingen" (gewonden niet bewaken, niet wakker worden van die sluiterwalker, dat kutkind, met zijn allen bij elkaar in open vizier gaan staan van saviors). Soms lijkt het wel alsof de schrijvers denken dat de personages niet al jaren in een zombie-apocalyps leven en dat ze net uit een ei komen.

Maar al met al wel nog steeds weer een aflevering met veel vaart en genoeg om me te boeien en af te laten vragen wat er nog komt :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 16:55:19 #99
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_178127045
Bestaan er ook snuggere kinderen in TWD universe? :')

Verder wel een aardige aflevering (veel facepalm maar wel vermakelijk).
  dinsdag 27 maart 2018 @ 16:58:19 #100
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_178127120
Maggie nog steeds zero zwangerschaps-pens trouwens... :X : )
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')