abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:19:22 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_177685306


Gebaseerd op de gelijknamige stripboeken, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie volgt bij aanvang het verhaal van de strips, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste afleveringen worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen afleveringen voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.

Karakters


Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Aftellen
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on. ^O^ .

LP:

quote:
Ik ben overigens wel benieuwd wat voor een persoon Negan was, voor de zombie-apocalyps (ehm uiteraard geen zombie-apocalyps sec, want zombies bestaan niet in het universum van TWD). Ik kan er niets over vinden nl.
Jullie enig idee?
Theorie over TWD:



[ Bericht 1% gewijzigd door jogy op 08-03-2018 15:20:27 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:21:10 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_177685349
Kom maar met een titelsuggestie, ik heb geen idee en sloot het vorige topic per ongeluk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:39:41 #3
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177685562
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177685691
Carl in de op mag een dikke vette kras door
  Moderator donderdag 8 maart 2018 @ 14:51:24 #5
8781 crew  Frutsel
pi_177686100
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:39 schreef SEMTEX het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cool! :De

Ik zat maar te wachten tot Rick iets tegen Negan zou zeggen van 'sodekanis op, de garbage people heb je ook allemaal afgeslacht', waarna Negan op Simon los zou gaan met Lucille :7

Dat Rick Jadis niet hielp vond ik dan wel weer stom, en 0,0 in lijn met de wens van Carl :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:20:55 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_177686347
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:48 schreef Hilzillah het volgende:
Carl in de op mag een dikke vette kras door
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:51 schreef Frutsel het volgende:
Sasha ook
Done.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_177688054
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 07:27 schreef SarCastro het volgende:
Het viel wel op dat ze nu iedereen dood is wel normaal kan praten.
Het past wel bij de domme beslissingen die de groep de laatste tijd maakt.
Het lijkt wel of Simon de enige is met verstand.
Als Simon echt verstand zou hebben ging hij niet tegen de wil in van Negan terwijl Negan heel erg duidelijk en meermaals heeft gezegd dat er maar 1 mocht sterven. Het is klaar als een klontje dat Negan erachter gaat komen en Simon een gruwelijke dood tegenmoet zal zien.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_177688313
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:48 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Als Simon echt verstand zou hebben ging hij niet tegen de wil in van Negan terwijl Negan heel erg duidelijk en meermaals heeft gezegd dat er maar 1 mocht sterven. Het is klaar als een klontje dat Negan erachter gaat komen en Simon een gruwelijke dood tegenmoet zal zien.
Ik bedoel dat Simon zei dat ze hun verlies moeten nemen en ze allemaal af moeten maken.
En verder gaan zoeken naar andere communities om uit te buiten.
pi_177688425
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:02 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Ik bedoel dat Simon zei dat ze hun verlies moeten nemen en ze allemaal af moeten maken.
En verder gaan zoeken naar andere communities om uit te buiten.
Oke, maar Negan zei al iets over wie gaat dan de munitie maken? Vind je niet zomaar ff, en ergens had hij wel gelijk, maak er 1 af en de rest zal zich koest houden. Had best kunnen werken. Zo nee, dan had Negan alsnog kunnen besluiten ze allemaal af te maken?

Ongeacht wiens visie het beste was, Simon heeft een keuze gemaakt die hij met de dood zal moeten bekopen en vast geen snelle dood. Moet ook wel, is een drama serie. Zit al handenwrijvend te wachten op Simon dood. :D
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 8 maart 2018 @ 17:17:55 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_177688657
Simon krijgt binnenkort wel een paar kusjes van Lucile inderdaad. Ook gewoon glashard liegen, hoe denkt hij dat dit gaat eindigen. Of Simon gaat proberen een coup te plegen die eventueel ook nog een beetje lukt waardoor Negan moet vluchten of Negan komt erachter wat Simon heeft gedaan en krijgt een realisatiemoment dat zijn manier misschien niet zo heel geweldig werkt voor de langere termijn. Of iets heel anders, fuck it, leuke dingen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_177689391
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:07 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Oke, maar Negan zei al iets over wie gaat dan de munitie maken? Vind je niet zomaar ff, en ergens had hij wel gelijk, maak er 1 af en de rest zal zich koest houden. Had best kunnen werken. Zo nee, dan had Negan alsnog kunnen besluiten ze allemaal af te maken?

Ongeacht wiens visie het beste was, Simon heeft een keuze gemaakt die hij met de dood zal moeten bekopen en vast geen snelle dood. Moet ook wel, is een drama serie. Zit al handenwrijvend te wachten op Simon dood. :D
Ik dacht dat Negan bedoelde dat als ze de Garbage people af zouden schieten Eugène extra munitie moest maken.
Ik zit eigenlijk ook wel te wachten op Simon zijn dood en die van Eugène. Beide zijn hufters.
Ergens hoop ik dat Negan zich bij Rick voegt, maar ik weet ook wel dat dit niet kan.
pi_177689604
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:52 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Ik dacht dat Negan bedoelde dat als ze de Garbage people af zouden schieten Eugène extra munitie moest maken.
Ik zit eigenlijk ook wel te wachten op Simon zijn dood en die van Eugène. Beide zijn hufters.
Ergens hoop ik dat Negan zich bij Rick voegt, maar ik weet ook wel dat dit niet kan.
Dat zou ook nog kunnen. Dacht heel ff dat de vuilnismensen mogelijk de spullen leverden aan Eugene om munitie van te maken, maar kan ook zo bedoeld zijn dat het munitie verspilling is en dat Eugene door deze stunt wederom hele berg munitie moet gaan bij maken.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_177690343
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:03 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dat zou ook nog kunnen. Dacht heel ff dat de vuilnismensen mogelijk de spullen leverden aan Eugene om munitie van te maken, maar kan ook zo bedoeld zijn dat het munitie verspilling is en dat Eugene door deze stunt wederom hele berg munitie moet gaan bij maken.
Ik snap sowieso niet waarom ze allebei zo graag op willen trekken met die Garbage people.
Ze zijn totaal niet te vertrouwen.
pi_177690540
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:10 schreef tombolafan het volgende:

[..]

cool! :De

Ik zat maar te wachten tot Rick iets tegen Negan zou zeggen van 'sodekanis op, de garbage people heb je ook allemaal afgeslacht', waarna Negan op Simon los zou gaan met Lucille :7

Dat Rick Jadis niet hielp vond ik dan wel weer stom, en 0,0 in lijn met de wens van Carl :+
En waarom ook, ze gingen met hem mee om tegen de Saviours te vechten. Maar die waren inmiddels vrij, dus trokken ze zich terecht weer terug.
.
pi_177690716
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:38 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet waarom ze allebei zo graag op willen trekken met die Garbage people.
Ze zijn totaal niet te vertrouwen.
Waarom RIck dat wilde? Extra medestanders tegen Negan zijn vrij grote groep. Onbetrouwbaar, tsja.... tis dat Rick niet nog meer groepen kende die hem zouden willen helpen. Hij hoopte denk ik op een meevaller.

Waarom Negan dat wilde? Weet ik ook niet, moet iets zijn waar Negan wat aan had. Misschien word het nog duidelijk gemaakt wat dat precies was.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_177694880
zijn die zombies in twd niet inmiddels vanzelf weggerot?
pi_177695362
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:54 schreef mschol het volgende:
zijn die zombies in twd niet inmiddels vanzelf weggerot?
Misschien de eersten wel. Maar er blijven mensen sterven waardoor er steeds zombies bijkomen.
pi_177695535
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:54 schreef mschol het volgende:
zijn die zombies in twd niet inmiddels vanzelf weggerot?
Als je de serie gevolgd had, dan zie je dat de walkers steeds verder aan het rotten zijn.
pi_177698328
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:38 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet waarom ze allebei zo graag op willen trekken met die Garbage people.
Ze zijn totaal niet te vertrouwen.
Omdat groep mensen, zal Negan een worst wezen wie/wat ze zijn, zolang ze maar spul verzamelen.

Dat zal ook wel de clou zijn, dat die hele garbage-act een act is, je een beetje als zwerver voordoen zodat niemand denkt dat je daadwerkelijk iets van waarde hebt. Denk aan die helicopter bijv.

[ Bericht 31% gewijzigd door havanagila op 09-03-2018 01:39:16 ]
pi_177716468
Die blauwe verf aan de boots van zowel Simon als aan die van Rick (ik moet het nog even terugkijken, maar Rick stapte toch ook in die blauwe verf?), dat gaat terugkomen.

Bij Jadis en the garbagepeople heb ik het idee dat ze op of voor iets waardevols wonen. Jadis zei toch dat de hopen eerst geen hopen waren? Volgens mij verbergen ze een of andere militaire basis erachter ofzo. Ze kwam daar om te schilderen. Dus ze woonde er eerst niet. Haar manier van praten. Kort, militairistisch.
Die helicopter die we eerder over zagen vliegen. Die kwam van daar. Ik weet het zeker.
pi_177716803
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 00:25 schreef lrishCassidy het volgende:
Die blauwe verf aan de boots van zowel Simon als aan die van Rick (ik moet het nog even terugkijken, maar Rick stapte toch ook in die blauwe verf?), dat gaat terugkomen.

Bij Jadis en the garbagepeople heb ik het idee dat ze op of voor iets waardevols wonen. Jadis zei toch dat de hopen eerst geen hopen waren? Volgens mij verbergen ze een of andere militaire basis erachter ofzo. Ze kwam daar om te schilderen. Dus ze woonde er eerst niet. Haar manier van praten. Kort, militairistisch.
Die helicopter die we eerder over zagen vliegen. Die kwam van daar. Ik weet het zeker.
Interessant. Simon vroeg zich ook al af wat voor plaats dat was. Gaat zeker nog terugkomen denk ik
pi_177716846
Ja lijkt mij ook. In TWD doen ze vaak niets zomaar (hints lang van tevoren). Dit soort hints moeten iets betekenen.
pi_177717193
Oneindige voorraad wapens en een Morgan die weer in een "mensen pijn doen is stom" fase terechtkomt, TWD kennende....
pi_177775276
Geen aflevering deze week?
pi_177776576
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Geen aflevering deze week?
Jawel?
  maandag 12 maart 2018 @ 22:42:32 #27
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_177781194
Tara met d'r preek over overlopers. Zeker vergeten dat ze zelf ooit Team Governor was :D :')
pi_177788048
Hoezo hebben ze Dwight nog steeds niet door bij team Negan? Dacht dat hij wel het haasje zou zijn als hij terug zou komen. Dacht dat ook toen hij zo in het midden stond tussen de Saviors en Negan Lucille erbij pakte. Niet dus.
Er is leven na de lach.
pi_177788142
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 11:49 schreef Magere_Gein het volgende:
Hoezo hebben ze Dwight nog steeds niet door bij team Negan? Dacht dat hij wel het haasje zou zijn als hij terug zou komen. Dacht dat ook toen hij zo in het midden stond tussen de Saviors en Negan Lucille erbij pakte. Niet dus.
daar was ik ook op het wachten. Of zijn diegene waar hij bij was van het negan kamp toen ze hem door hadden allemaal gedood?

Verder wel een aardige ep met dat moeras en de ontknoping met die dokter...
pi_177788157
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 11:49 schreef Magere_Gein het volgende:
Hoezo hebben ze Dwight nog steeds niet door bij team Negan? Dacht dat hij wel het haasje zou zijn als hij terug zou komen. Dacht dat ook toen hij zo in het midden stond tussen de Saviors en Negan Lucille erbij pakte. Niet dus.
omdat Laura, die hem door had, kennelijk niet teruggekomen is. Dat vroeg hij nog aan die mensen bij t moeras.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_177788308
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Geen aflevering deze week?
Wel.
pi_177788994
Toffe aflevering. Mooi een beetje 'back to basic' met de tocht van Daryl en co naar Hilltop, en het avontuur van de priester en de dokter.

Over de priester en de dokter; dat kamp waar ze kwamen; dat camouflage net deed me direct denken aan Oceanside, plus het feit dat ze ver verdwaalt waren. Zou daar nog wat meer achter zitten? Dat dat een oude 'outpost' was van Oceanside? En dat de Negan en co nu achter de locatie van de vrouwen van Oceanside komen?
pi_177792560
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 11:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

omdat Laura, die hem door had, kennelijk niet teruggekomen is. Dat vroeg hij nog aan die mensen bij t moeras.
Toch verwachte ik dat Negan opeens die besmeurde Lucille in zijn gezicht zou drukken en dan verrader roepen.
.
pi_177796855
Wel grappig dat ze constant onder het walker bloed en guts zitten en nu zou het opeens super besmettelijk zijn en als wapen kunnen dienen.
pi_177799698
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:06 schreef SarCastro het volgende:
Wel grappig dat ze constant onder het walker bloed en guts zitten en nu zou het opeens super besmettelijk zijn en als wapen kunnen dienen.
De serie duurt veel te lang, dan krijg je dit soort onlogische contrasten.
pi_177800213
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:55 schreef Homey het volgende:

[..]

De serie duurt veel te lang, dan krijg je dit soort onlogische contrasten.
Maar ze hebben daar dit seizoen nog gebruik van gemaakt volgens mij :+
pi_177800252
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:06 schreef SarCastro het volgende:
Wel grappig dat ze constant onder het walker bloed en guts zitten en nu zou het opeens super besmettelijk zijn en als wapen kunnen dienen.
Alleen als mensen het op zouden eten of op open wonden krijgen dan worden ze geïnfecteerd.

Daarom hadden ze eerst ook allemaal kleren aan en daar smeerde ze de guts overheen.
pi_177800259
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 20:17 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Maar ze hebben daar dit seizoen nog gebruik van gemaakt volgens mij :+
De kijkcijfers in Amerika zijn hard gedaald dit seizoen. De serie zit in een soort groundhog day herhaling. Paar kampen die elkaar bestoken, en dat gaat maar door. Wat is nou het echte verhaal? Wat is de oplossing voor al die zombie's? Gaan ze nog een keer naar Washington of zo of hoe zit dat?
pi_177800370
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 20:19 schreef Homey het volgende:

[..]

De kijkcijfers in Amerika zijn hard gedaald dit seizoen. De serie zit in een soort groundhog day herhaling. Paar kampen die elkaar bestoken, en dat gaat maar door. Wat is nou het echte verhaal? Wat is de oplossing voor al die zombie's? Gaan ze nog een keer naar Washington of zo of hoe zit dat?
Je doet ook niet je best ofzo om te verbergen dat je nauwelijks hebt gekeken met je laatste vraag ;).
pi_177801205
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 20:19 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Alleen als mensen het op zouden eten of op open wonden krijgen dan worden ze geïnfecteerd.

Daarom hadden ze eerst ook allemaal kleren aan en daar smeerde ze de guts overheen.
ja daarom waren die kannibalen toen de sjaak toen ze Bob opaten :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_177812025
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 20:19 schreef Homey het volgende:

[..]

De kijkcijfers in Amerika zijn hard gedaald dit seizoen. De serie zit in een soort groundhog day herhaling. Paar kampen die elkaar bestoken, en dat gaat maar door. Wat is nou het echte verhaal? Wat is de oplossing voor al die zombie's? Gaan ze nog een keer naar Washington of zo of hoe zit dat?
dat is denk ik ook wel de grootste rede dat de kijkcijfers dalen. Het is op geen enkele manier verrassend meer.

Een andere setting, bijv een stad ipv dat eeuwige bos waar ze al sinds seizoen 2 in vast lijken te zitten zou al wonderen doen. Maar dat zal wel te duur zijn met filmen
pi_177812327
Niet verrassend meer nee, terwijl net 1 van de grootste van de main cast dood is gegaan, terwijl niemand dat aan zag komen door de verhaallijnen in de comics..

Dat je jezelf nog serieus kan nemen na zo'n opmerking.
pi_177812575
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 11:03 schreef Scrummie het volgende:
Niet verrassend meer nee, terwijl net 1 van de grootste van de main cast dood is gegaan, terwijl niemand dat aan zag komen door de verhaallijnen in de comics..

Dat je jezelf nog serieus kan nemen na zo'n opmerking.
Die zag ik in ieder geval ook niet aankomen.
Maar logisch is het wel.
pi_177813267
Vraagje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177815172
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 11:51 schreef NikeyAjax het volgende:
Vraagje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet in spoilers. Maar er werd deze week nog duidelijk dat de heapsters een helipad en solar panels hebben..dus dat was weer een tipje van de sluier.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_177815336
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:17 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hoeft niet in spoilers. Maar er werd deze week nog duidelijk dat de heapsters een helipad en solar panels hebben..dus dat was weer een tipje van de sluier.
Thanks, dat had ik gemist.
pi_177815410
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:17 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hoeft niet in spoilers. Maar er werd deze week nog duidelijk dat de heapsters een helipad en solar panels hebben..dus dat was weer een tipje van de sluier.
En appelmoes.
  woensdag 14 maart 2018 @ 13:29:25 #48
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_177815431
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:06 schreef SarCastro het volgende:
Wel grappig dat ze constant onder het walker bloed en guts zitten en nu zou het opeens super besmettelijk zijn en als wapen kunnen dienen.
Verschil is natuurlijk wel dat het in camouflage-vorm op je huid zit, en je zo niet besmet wordt, en negan wapens vervuilt ermee zodat een wond al genoeg is om te besmetten gezien het dan in het bloed kan komen

[ Bericht 2% gewijzigd door BlackEyedAngel op 14-03-2018 13:34:57 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_177817908
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:29 schreef BlackEyedAngel het volgende:

[..]

Verschil is natuurlijk wel dat het in camouflage-vorm op je huid zit, en je zo niet besmet wordt, en negan wapens vervuilt ermee zodat een wond al genoeg is om te besmetten gezien het dan in het bloed kan komen
Weet ik.
Maar je kunt me niet wijs maken dat als je onder het walker spul zit je niks via je mond of via een klein wondje binnen krijgt.
Maar Goed, dadelijk krijgen we weer de het is niet realistisch genoeg discussie weer.
Ik ben toch wel benieuwd hoe Negan dit gaat aanpakken.
  donderdag 15 maart 2018 @ 19:14:39 #50
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_177844314
Ik moet opeens denken aan de besmette varkens die de Kingdom aan de Saviors gaven. Zijn ze niet ziek van geworden hè?
  donderdag 15 maart 2018 @ 22:19:32 #51
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_177849810
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 20:19 schreef Homey het volgende:

[..]

De kijkcijfers in Amerika zijn hard gedaald dit seizoen. De serie zit in een soort groundhog day herhaling. Paar kampen die elkaar bestoken, en dat gaat maar door. Wat is nou het echte verhaal? Wat is de oplossing voor al die zombie's? Gaan ze nog een keer naar Washington of zo of hoe zit dat?
Val jij even door de mand.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  maandag 19 maart 2018 @ 22:11:03 #52
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177944010
Damn, dit topic is behoorlijk dood. Nul reacties op de dag van uitzending?

Ik kijk nu live mee op FOX. Het lijkt erop dat er iets belangrijks gaat gebeuren. Hopelijk ook echt vandaag en niet over drie afleveringen pas omdat het uitgerekt wordt. :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator maandag 19 maart 2018 @ 22:14:24 #53
382129 crew  Donna
pi_177944089
Ik heb vanmiddag pas net de aflevering van vorige week gekeken haha. Morgen de nieuwe maar even.
pi_177945097
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Damn, dit topic is behoorlijk dood. Nul reacties op de dag van uitzending?
Aflevering was te goed, te weinig om te zeiken.
  maandag 19 maart 2018 @ 23:03:53 #55
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177945127
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 23:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Aflevering was te goed, te weinig om te zeiken.
Haha, zou dat het zijn? :D

Naja, het is toch een beetje rekken uiteindelijk. Maar goed, ze moeten nog drie afleveringen ofzo.

Vond Lucille vandaag wel goed O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_177945326
Bedacht voor de aflevering, dat er nog weinig fundamenteels kanngebeuren met nog maar enkele te gaan. Maar vandaag ging het wel rap.
.
pi_177945829
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Damn, dit topic is behoorlijk dood. Nul reacties op de dag van uitzending?

Ik kijk nu live mee op FOX. Het lijkt erop dat er iets belangrijks gaat gebeuren. Hopelijk ook echt vandaag en niet over drie afleveringen pas omdat het uitgerekt wordt. :D
Niet iedereen heeft of kijkt via FOX he...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 19 maart 2018 @ 23:42:01 #58
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177945873
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 23:39 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft of kijkt via FOX he...
Klopt, daarom vond ik het ook raar dat er nog geen reacties waren. Normaal hebben de downloaders al ruzie over waarom men nog kijkt en hoe slecht het wel of niet is geworden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_177945890
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2018 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Klopt, daarom vond ik het ook raar dat er nog geen reacties waren. Normaal hebben de downloaders al ruzie over waarom men nog kijkt en hoe slecht het wel of niet is geworden.
_O- _O-
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 20 maart 2018 @ 00:55:56 #60
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177946861
Ik heb voor het eerst niet gekeken misschien haak ik wel weer een keer in.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177947182
Bestaat dit nog ja? Ik dacht dat onderhand iedereen wel een keer dood zou zijn.
pi_177951710
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2018 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Klopt, daarom vond ik het ook raar dat er nog geen reacties waren. Normaal hebben de downloaders al ruzie over waarom men nog kijkt en hoe slecht het wel of niet is geworden.
haha idd. Maar dit topic staat wel symbool over de steeds verder dalende kijkcijfers. Andere jaren liep het hier storm op de dag zelf.

Maar de laatste 3 eps zijn prima te doen, beter dan de meeste van dit seizoen iig.. Wel jammer dat Negan toch weer vrij makkelijk weg komt bij Rick maar een brandende lucille was goed gedaann
pi_177951870
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zeer tevreden ben over het verloop van het tweede gedeelte van dit seizoen.
Nu maar hopen dat ze dit vast kunnen houden, en dat het niet weer een soap serie gaat worden
  dinsdag 20 maart 2018 @ 11:28:19 #64
441440 aquawoman
Bitch please
pi_177952821
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:45 schreef GM78 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zeer tevreden ben over het verloop van het tweede gedeelte van dit seizoen.
Nu maar hopen dat ze dit vast kunnen houden, en dat het niet weer een soap serie gaat worden
Eens, de laatste twee episodes waren weer een stuk beter. Hopelijk houden ze dit vol.

Ik vind het samenspel tussen Negan en Rick wel fijn en ook de manier waarop je Negan meer gaat waarderen (ook door hoe ze simon de nieuwe bad guy laten zijn).

Graag meer Daryl though :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_177954192
En weer een nieuwe groep met de "key to your future". Beetje geforceerd, waar komen die opeens vandaan.

Voor de rest sterke aflevering, met een vlammend optreden van Lucille.


quote:
and Enid proves yet again that she's a total waste of oxygen.
_O-

https://www.forbes.com/si(...)he-key/#6083d29a7f0c
Er is leven na de lach.
pi_177957465
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 12:22 schreef Magere_Gein het volgende:
En weer een nieuwe groep met de "key to your future". Beetje geforceerd, waar komen die opeens vandaan.

Voor de rest sterke aflevering, met een vlammend optreden van Lucille.

[..]

_O-

https://www.forbes.com/si(...)he-key/#6083d29a7f0c
Die vrouw van dat groepje, moest meteen aan Mrs Doubtfire denken

pi_177959190
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2018 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Normaal hebben de downloaders al ruzie over waarom men nog kijkt en hoe slecht het wel of niet is geworden.
Dat is wel mijn reden om hier niet meer te discussieren over the WD.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 16:04:30 #68
441440 aquawoman
Bitch please
pi_177959450
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 14:45 schreef Skwish het volgende:

[..]

Die vrouw van dat groepje, moest meteen aan Mrs Doubtfire denken

[ afbeelding ]
Ik had meer Hilary Clinton vibes. :D
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_177961099
Het was Catherine Keyl :{w
pi_177962442
Ik moest bij die vrouw denken aan zo'n oude directrice van Jack Bauer in 24
Oh wacht, dat was ze ook :D
pi_177962901
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 12:22 schreef Magere_Gein het volgende:
En weer een nieuwe groep met de "key to your future". Beetje geforceerd, waar komen die opeens vandaan.

Voor de rest sterke aflevering, met een vlammend optreden van Lucille.

[..]

_O-

https://www.forbes.com/si(...)he-key/#6083d29a7f0c
Ik denk dat de komst van die vrouw een time jump aankondigt. Twee jaar later zien we The Hilltop vol staan met molens en dergelijke, gok ik.
pi_177978119
Ik vond het wel meesterlijk hoe Negan wakker werd en "o shit zeg" zei en KO werd geslagen... :')
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_177981007
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 18:34 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Ik denk dat de komst van die vrouw een time jump aankondigt. Twee jaar later zien we The Hilltop vol staan met molens en dergelijke, gok ik.
dat zal inderdaad wel een opzetje voor volgend seizoen zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door planethugo op 21-03-2018 12:24:30 ]
pi_177981151
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 18:16 schreef Max23 het volgende:
Ik moest bij die vrouw denken aan zo'n oude directrice van Jack Bauer in 24
Oh wacht, dat was ze ook :D
haha nu je het zegt. Herkende haar wel van House of Cards
pi_178096718
Henry :') :') :') :') :')

Jammer dat ze die kinderen enkel als plot device gebruiken. Hoe kun je die domme shit schrijven. :r
  maandag 26 maart 2018 @ 20:44:50 #76
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178108098
Wordt hoog tijd om weer een kind te executeren me dunkt.

Look at the flowers Henry.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_178111751
Je zou ook maar zo slim zijn om wachtposten neer te zetten :') :')
Twinning = boring
  maandag 26 maart 2018 @ 23:01:50 #78
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178112066
_O_

Yes zombie outbreak! Heerlijke aflevering!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 26 maart 2018 @ 23:12:11 #79
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_178112307
Het niveau is echt op alle fronten zeer laag. Camerawerk, scripts, sets. Alles is zo cheap en simpel. Alsof er amper moeite in gestoken wordt. En lijkt me echt superonverstandig om gewonde mensen onbewaakt achter te laten, het risico dat er iemand overlijdt is toch gewoon te groot. Maarja.
2000 light years from home
pi_178116469
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:12 schreef Merkie het volgende:
Het niveau is echt op alle fronten zeer laag. Camerawerk, scripts, sets. Alles is zo cheap en simpel.
En toch blijven we maar kijken...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  dinsdag 27 maart 2018 @ 07:34:13 #81
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_178116775
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:12 schreef Merkie het volgende:
Het niveau is echt op alle fronten zeer laag. Camerawerk, scripts, sets. Alles is zo cheap en simpel. Alsof er amper moeite in gestoken wordt. En lijkt me echt superonverstandig om gewonde mensen onbewaakt achter te laten, het risico dat er iemand overlijdt is toch gewoon te groot. Maarja.
tot volgende week.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_178117035
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:12 schreef Merkie het volgende:
Het niveau is echt op alle fronten zeer laag. Camerawerk, scripts, sets. Alles is zo cheap en simpel. Alsof er amper moeite in gestoken wordt. En lijkt me echt superonverstandig om gewonde mensen onbewaakt achter te laten, het risico dat er iemand overlijdt is toch gewoon te groot. Maarja.
En toch maar blijven kijken. Vermoeiend of niet?
pi_178117734
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:12 schreef Merkie het volgende:
Het niveau is echt op alle fronten zeer laag. Camerawerk, scripts, sets. Alles is zo cheap en simpel. Alsof er amper moeite in gestoken wordt. En lijkt me echt superonverstandig om gewonde mensen onbewaakt achter te laten, het risico dat er iemand overlijdt is toch gewoon te groot. Maarja.
Wanneer kunnen we je eigen eerste film of serie verwachten? :)
pi_178118152
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:12 schreef Merkie het volgende:
Het niveau is echt op alle fronten zeer laag. Camerawerk, scripts, sets. Alles is zo cheap en simpel. Alsof er amper moeite in gestoken wordt. En lijkt me echt superonverstandig om gewonde mensen onbewaakt achter te laten, het risico dat er iemand overlijdt is toch gewoon te groot. Maarja.
Waarom je zelf zo pijnigen door elke week weer te kijken?
pi_178118652
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:12 schreef Merkie het volgende:
En lijkt me echt superonverstandig om gewonde mensen onbewaakt achter te laten, het risico dat er iemand overlijdt is toch gewoon te groot. Maarja.
Dit, ze hebben ervaring hiermee.

Maar er wordt ook niemand wakker als er iemand van 'n trap valt. Kom op zeg.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_178120683
Leuk om te zien dat uiteindelijk Negan's plan beter werkte dan het plan van Simon. Simon moest op de vlucht, Negan's plan maakte de meeste impact en had minder levens aan de Saviours kant gekost.
pi_178121017
Nu moeten ze de laatste 2 afleveringen wel vaart maken willen ze dit nog afronden.
Negan en Simon moeten nog dood. (Op een passende manier graag).

Wat is er verstopt op die vuilnisbelt?

Leeft die meid met die neuspiercing nog?

Is Tara nu geïnfecteerd of niet?

Wat doen ze met Dwight?

En dan heb ik het nog niet eens over die nieuwe groep.
pi_178121202
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:18 schreef SarCastro het volgende:
Nu moeten ze de laatste 2 afleveringen wel vaart maken willen ze dit nog afronden.

Nog 3. Gister was 13, volgende week 14, en dan 15 en 16 nog.

quote:
Negan en Simon moeten nog dood. (Op een passende manier graag).
Niemand moet dood.

quote:
Wat is er verstopt op die vuilnisbelt?
Lijkt erop dat we komende aflevering hier meer van gaan zien.

quote:
Leeft die meid met die neuspiercing nog?
Wie bedoel je?

quote:
Is Tara nu geïnfecteerd of niet?
Die kans lijkt me vrij groot.

quote:
Wat doen ze met Dwight?
Wie? Ik denk dat Dwight zijn dubbelrol nog even blijft spelen.

quote:
En dan heb ik het nog niet eens over die nieuwe groep.
Die zullen in seizoen 9 wel terug gaan komen; dit seizoen de opzet, volgend seizoen uitwerken. Zo ging het ook bij de Saviours.
pi_178121304
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nog 3. Gister was 13, volgende week 14, en dan 15 en 16 nog.

[..]

Niemand moet dood.

[..]

Lijkt erop dat we komende aflevering hier meer van gaan zien.

[..]

Wie bedoel je?

[..]

Die kans lijkt me vrij groot.

[..]

Wie? Ik denk dat Dwight zijn dubbelrol nog even blijft spelen.

[..]

Die zullen in seizoen 9 wel terug gaan komen; dit seizoen de opzet, volgend seizoen uitwerken. Zo ging het ook bij de Saviours.
Ik denk toch wel dat de de Saviours na dit seizoen wel klaar zijn.
Dus ik vraag me af wat de groep met Dwight gaat doen. Zeker nu dat Tara 180 graden gedraaid is over hem.
Ik bedoelde die meid die weet dat Dwight een verrader is.
pi_178121750
eindelijk weer wat gevaar van de zombies, wel een ok aflevering. Al was die aanval van simon en zijn groep wel wat sullig in beeld gebracht en de acties van ze vrij onlogisch. Met zijn allen wat naar een huis staren terwijl je dan in een klap afgeknald kan worden... Maargoed dat zijn we wel gewend bij twd dat ze niet de beste actiescenes kunnen maken. Volgens mij hoorde ik met mijn dolby installatie bij het schieten de hele tijd een loop van hetzelfde schiet geluid :')
pi_178121765
Waarom zou Tara geïnfecteerd zijn? Volgens mij heeft Dwight haar juist met zijn schone pijlen niet-dodelijk verwond, zodat Simon haar niet zou doden/besmetten :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_178121860
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:33 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Ik denk toch wel dat de de Saviours na dit seizoen wel klaar zijn.
Dus ik vraag me af wat de groep met Dwight gaat doen. Zeker nu dat Tara 180 graden gedraaid is over hem.
Ik bedoelde die meid die weet dat Dwight een verrader is.
Ik denk ook wel dat de Saviours voorbij zijn. Die zijn nu al flink uitgedund, een gevangen leider, alleen zit je nog wel met Eugene's outpost die munitie aan het maken is (of gaat maken).

Ah ja, die meid. Die is volgens mij nog steeds spoorloos, niet meer gezien (of dat heb ik gemist). Laura heet ze geloof ik.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:54 schreef tombolafan het volgende:
Waarom zou Tara geïnfecteerd zijn? Volgens mij heeft Dwight haar juist met zijn schone pijlen niet-dodelijk verwond, zodat Simon haar niet zou doden/besmetten :s)
Daar twijfelde ik dus over, wie haar raakte. Dat zou mooi zijn (voor Tara dan).
pi_178121884
Hier de wekelijkse breakdown van de laatste aflevering van New Rockstars:
Vanavond even kijken dus geen idee wat er allemaal in behandelt is.
pi_178123130
Leuke aflevering maar helaas dan toch weer een slap einde. Natuurlijk doet iemand weer iets doms want dat gebeurd nu eenmaal in deze serie. Nu is het dat joch waar niemand wat mee heeft. Hij loopt gewoon ongezien met een geweer naar buiten? En het gebeurd net op het moment van de zombie outbreak? Sterk geschreven.... Misschien hebben we volgend jaar een aflevering waarin niets fout gaat en een plan gewoon lukt. Ik blijf hopen.

Ik ben trouwens wel klaar met Daryl. Wat is dat een saaie personage geworden. Elke aflevering maar weer dat "I don't like Dwight., Dwight has to die!" gedoe. Ik hoop dat de schrijvers wat meer met zijn personage gaan doen want dit is gewoon niks. Gelukkig zijn er nog personages als Simon en Maggie. Lekker onvoorspelbaar.

PS. Als de Saviors willen aanvallen dan moeten ze dat midden in de nacht doen. Blijkbaar slaapt iedereen dan en horen ze toch niks.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Playmaker op 27-03-2018 14:32:55 ]
pi_178124004
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat de Saviours voorbij zijn. Die zijn nu al flink uitgedund, een gevangen leider, alleen zit je nog wel met Eugene's outpost die munitie aan het maken is (of gaat maken).

Ah ja, die meid. Die is volgens mij nog steeds spoorloos, niet meer gezien (of dat heb ik gemist). Laura heet ze geloof ik.

[..]

Daar twijfelde ik dus over, wie haar raakte. Dat zou mooi zijn (voor Tara dan).
Ach ja.
Waar die donkere met die lange haren van seizoen 7 is weten we ook nog steeds niet.
Of hij doet een Moralisje en mag over 5 seizoenen nog een keer 10 seconden terug komen.
pi_178124153
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 13:49 schreef The_Playmaker het volgende:
PS. Als de Saviors willen aanvallen dan moeten ze dat midden in de nacht doen. Blijkbaar slaapt iedereen dan en horen ze toch niks.
Inderdaad _O- Walker tyft met een hoop kabaal van de trap en iedereen slaapt vrolijk door. _O-
pi_178124191
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 14:25 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Ach ja.
Waar die donkere met die lange haren van seizoen 7 is weten we ook nog steeds niet.
Of hij doet een Moralisje en mag over 5 seizoenen nog een keer 10 seconden terug komen.
Heath. Ja, die ging ineens in 24 spelen :'). Wel een open 'einde' dus je kan 'm inderdaad nog terug zien komen.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 16:53:27 #98
441440 aquawoman
Bitch please
pi_178126996
Ik heb me wel gestoord aan wat "domme dingen" (gewonden niet bewaken, niet wakker worden van die sluiterwalker, dat kutkind, met zijn allen bij elkaar in open vizier gaan staan van saviors). Soms lijkt het wel alsof de schrijvers denken dat de personages niet al jaren in een zombie-apocalyps leven en dat ze net uit een ei komen.

Maar al met al wel nog steeds weer een aflevering met veel vaart en genoeg om me te boeien en af te laten vragen wat er nog komt :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 16:55:19 #99
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_178127045
Bestaan er ook snuggere kinderen in TWD universe? :')

Verder wel een aardige aflevering (veel facepalm maar wel vermakelijk).
  dinsdag 27 maart 2018 @ 16:58:19 #100
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_178127120
Maggie nog steeds zero zwangerschaps-pens trouwens... :X : )
pi_178127160
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:58 schreef babette21 het volgende:
Maggie nog steeds zero zwangerschaps-pens trouwens... :X : )
Ik dacht precies hetzelfde, hoe lang is Glenn nu al deaud?! :D
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_178127768
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 17:00 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Ik dacht precies hetzelfde, hoe lang is Glenn nu al deaud?! :D
Nog niet lang eigenlijk. In serietijd een aantal weken geloof ik.
pi_178128115
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 17:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nog niet lang eigenlijk. In serietijd een aantal weken geloof ik.
http://comicbook.com/thew(...)y-bump-fans-react/#1

Je hebt gelijk, het zou inmiddels zo'n 4 weken na de dood van Glenn moeten zijn, als ik deze link moet geloven.
De baby wordt dit seizoen in elk geval niet geboren. Beetje vreemde zaak is dat de actrice die de rol van Maggie vertolkt, nog niet is gevraagd voor S9, dus wie weet krijgen we de baby nooit te zien :X
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_178128546
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 17:47 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

http://comicbook.com/thew(...)y-bump-fans-react/#1

Je hebt gelijk, het zou inmiddels zo'n 4 weken na de dood van Glenn moeten zijn, als ik deze link moet geloven.
De baby wordt dit seizoen in elk geval niet geboren. Beetje vreemde zaak is dat de actrice die de rol van Maggie vertolkt, nog niet is gevraagd voor S9, dus wie weet krijgen we de baby nooit te zien :X
Dat is ook de reden waarom Carl dood is.
  donderdag 29 maart 2018 @ 16:05:21 #105
477037 StudiumGenerale
Universiteit Utrecht
pi_178171923
Hai!

op maandag 16 april organiseren we (Studium Generale-UU) een gratis lezing over The Walking Dead!

In de serie 'Tv-series ontleed' onderzoeken we samen met een wetenschapper elke keer een andere serie. En in april is dat The Walking Dead met bestuurskundige prof. Albert Meijer van de Universiteit Utrecht. Kunnen we leven in een wereld zonder overheid, wetshandhaving of sociale structuren? Een lezing over zombies, macht en Macchiavelli en vele TWD-fragmenten.

Iedereen is welkom!

Nog even de details op een rijtje:
Wanneer: maandag 16 april
Tijd: 17.30-18.30 uur
Waar: TivoliVredenburg
Tickets: gratis toegang en reserveren is niet nodig.
Meer info: www.sg.uu.nl
Fb-event: https://www.facebook.com/events/2075687512666125/

Groet!
  donderdag 29 maart 2018 @ 18:16:53 #106
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_178174475
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:05 schreef StudiumGenerale het volgende:
Hai!

op maandag 16 april organiseren we (Studium Generale-UU) een gratis lezing over The Walking Dead!

In de serie 'Tv-series ontleed' onderzoeken we samen met een wetenschapper elke keer een andere serie. En in april is dat The Walking Dead met bestuurskundige prof. Albert Meijer van de Universiteit Utrecht. Kunnen we leven in een wereld zonder overheid, wetshandhaving of sociale structuren? Een lezing over zombies, macht en Macchiavelli en vele TWD-fragmenten.

Iedereen is welkom!

Nog even de details op een rijtje:
Wanneer: maandag 16 april
Tijd: 17.30-18.30 uur
Waar: TivoliVredenburg
Tickets: gratis toegang en reserveren is niet nodig.
Meer info: www.sg.uu.nl
Fb-event: https://www.facebook.com/events/2075687512666125/

Groet!
Leuk! ^O^ ben ik wel bij.
pi_178175293
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:05 schreef StudiumGenerale het volgende:
Hai!
Doei! Lekker gratis reclame maken hier en daarna nooit meer terugkeren.
Dus: Doei!
pi_178177006
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:53 schreef aquawoman het volgende:
Ik heb me wel gestoord aan wat "domme dingen" (gewonden niet bewaken, niet wakker worden van die sluiterwalker, dat kutkind, met zijn allen bij elkaar in open vizier gaan staan van saviors). Soms lijkt het wel alsof de schrijvers denken dat de personages niet al jaren in een zombie-apocalyps leven en dat ze net uit een ei komen.

Maar al met al wel nog steeds weer een aflevering met veel vaart en genoeg om me te boeien en af te laten vragen wat er nog komt :)
Standaard onderdeel van TWD helaas, zal wel een hoop "DAN KIJK JE TOCH LEKKER NIET!!!" losmaken, maar ja, de schrijvers/regie is volgens mij enorm lui geworden door het succes. Who cares dat het onlogisch/dom/voorspelbaar is, mensen kijken toch wel...
pi_178291004
Hmmz, niemand kijkt dus nu meer?

Lol was het zelf eigenlijk ook vergeten, door pasen enzo. Maar net even gekeken, best interesante ontwikkeling nu weer met Rick en Negan. En Jadis lekker casual met een knotje :P
.
  dinsdag 3 april 2018 @ 22:49:33 #111
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_178291362
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:05 schreef StudiumGenerale het volgende:
Hai!

op maandag 16 april organiseren we (Studium Generale-UU) een gratis lezing over The Walking Dead!

In de serie 'Tv-series ontleed' onderzoeken we samen met een wetenschapper elke keer een andere serie. En in april is dat The Walking Dead met bestuurskundige prof. Albert Meijer van de Universiteit Utrecht. Kunnen we leven in een wereld zonder overheid, wetshandhaving of sociale structuren? Een lezing over zombies, macht en Macchiavelli en vele TWD-fragmenten.

Iedereen is welkom!

Nog even de details op een rijtje:
Wanneer: maandag 16 april
Tijd: 17.30-18.30 uur
Waar: TivoliVredenburg
Tickets: gratis toegang en reserveren is niet nodig.
Meer info: www.sg.uu.nl
Fb-event: https://www.facebook.com/events/2075687512666125/

Groet!
waarom gebruiken ze niet betere post-apocalypse series of films :+
When all else fails, you always have delusion.
pi_178291778
Laatste 2 eps waren echt wel prima :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_178295531
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 22:35 schreef Fer het volgende:
Hmmz, niemand kijkt dus nu meer?

Lol was het zelf eigenlijk ook vergeten, door pasen enzo. Maar net even gekeken, best interesante ontwikkeling nu weer met Rick en Negan. En Jadis lekker casual met een knotje :P
Het probleem is dat je met de laatste episode niks wijzer bent geworden.
Alleen dat Rick een nog grotere klootzak is geworden dan Negan.
O Ja, Henry is veilig thuis. Nu kunnen we weer allemaal met een gerust hart slapen.
pi_178295594
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 22:35 schreef Fer het volgende:
Hmmz, niemand kijkt dus nu meer?
Oh, ik kijk nog steeds maar discussiëren hier doe ik allang niet meer. Veel te veel verpest door "de serie is stom geworden maar toch blijf ik kijken"-figuren.
pi_178296097
Probleem is ook dat er geen eindpunt is in de serie. Ze hadden gewoon 2 seizoenen geleden moeten zeggen dat dit het laatste seizoen is. Dan konden de schrijvers tenminste er iets van een slot aan breien
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 april 2018 @ 09:30:03 #116
426493 crew  PippenScottie
pi_178296213
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 22:35 schreef Fer het volgende:
Hmmz, niemand kijkt dus nu meer?

Lol was het zelf eigenlijk ook vergeten, door pasen enzo. Maar net even gekeken, best interesante ontwikkeling nu weer met Rick en Negan. En Jadis lekker casual met een knotje :P
Ik kijk nog wel, maar vooral omdat ik al zoveel tijd in de serie heb geïnvesteerd.
pi_178297664
Die jadis kan wel heel goed lijk spelen!

Whats up met die helicopter? Die hebben we maar 1x eerder voorbij zien vliegen toch? Blijkbaar wilde ze mee, ben wel heel benieuwd wie, wat, waar die helicopter heen gaat.

En ja Rick is geen softie meer maar negan is nog steeds een grotere eikel. Een leuke grappige eikel dat dan weer wel.
pi_178297757
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:01 schreef Nappetje het volgende:
Die jadis kan wel heel goed lijk spelen!

Whats up met die helicopter? Die hebben we maar 1x eerder voorbij zien vliegen toch? Blijkbaar wilde ze mee, ben wel heel benieuwd wie, wat, waar die helicopter heen gaat.

En ja Rick is geen softie meer maar negan is nog steeds een grotere eikel. Een leuke grappige eikel dat dan weer wel.
En wie zou Negan hebben meegenomen met zijn auto? Het lijkt mij dat het die Laura is die weet dat Dwight overgelopen is. Dus Dwight is dan de lul als ze vertelt wat zij weet.
pi_178297830
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:06 schreef zolderraam het volgende:

[..]

En wie zou Negan hebben meegenomen met zijn auto? Het lijkt mij dat het die Laura is die weet dat Dwight overgelopen is. Dus Dwight is dan de lul als ze vertelt wat zij weet.
Negan doelde toch gewoon op 't feit dat hij erachter is gekomen dat die groep vuilnismensen door zijn mensen is afgeslacht? Of heb ik 'n hint gemist?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_178298036
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:11 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Negan doelde toch gewoon op 't feit dat hij erachter is gekomen dat die groep vuilnismensen door zijn mensen is afgeslacht? Of heb ik 'n hint gemist?
Op het eind pikte hij iemand op.
Hij zei nog "you look like shit".
Ik denk Laura of Gregory. Want waar die uithangt is ook niet zeker.
  woensdag 4 april 2018 @ 11:30:54 #121
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178298234
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:19 schreef havanagila het volgende:

[..]

Standaard onderdeel van TWD helaas, zal wel een hoop "DAN KIJK JE TOCH LEKKER NIET!!!" losmaken, maar ja, de schrijvers/regie is volgens mij enorm lui geworden door het succes. Who cares dat het onlogisch/dom/voorspelbaar is, mensen kijken toch wel...
Schijnbaar gaan ze komend seizoen weer werken met de schrijvers van seizoenen 3 en 4, wat qua kijkcijfers de beste seizoenen waren.
1 + 1 = blauw
  woensdag 4 april 2018 @ 13:01:50 #122
46794 Berkery
Fat bastard
pi_178299905
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:22 schreef SarCastro het volgende:

Ik denk Laura of Gregory. Want waar die uithangt is ook niet zeker.
Ik denk Laura, Gregory is voor het verhaal niet interessant meer.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_178300143
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:22 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Op het eind pikte hij iemand op.
Hij zei nog "you look like shit".
Ik denk Laura of Gregory. Want waar die uithangt is ook niet zeker.
Oh, dat heb ik gemist dan.
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 4 april 2018 @ 16:54:39 #124
441440 aquawoman
Bitch please
pi_178304968
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:22 schreef Evertjan het volgende:
Probleem is ook dat er geen eindpunt is in de serie. Ze hadden gewoon 2 seizoenen geleden moeten zeggen dat dit het laatste seizoen is. Dan konden de schrijvers tenminste er iets van een slot aan breien
Dat is volgens mij ook het probleem - het zou de serie goed doen om naar een climax toe te werken en daar een vaste einddatum in te hebben.

My cup of tea:
- Jadis/trash people plek: interessant. wel benieuwd wat er onder de trash ligt verder en wat haar connecties zijn. Wel een beetje raar hoe ze Negan kennelijk zo dichtbij wapens/flares liet komen.
- Negan: interessante karakterontwikkeling, ik vind het wel mooi dat niemand echt slecht of echt goed is. Benieuwd wie de passagier is.
-Rick & Morgan: blij dat ze die irritante gast met het lange haar eindelijk hebben vermoord. Interessant hoe ze het verval van morgan na de dood van zijn zoon linken aan het verval van Rick na de dood van zijn zoon. Ik hoopte dat Rick zijn woord zou houden, maar begrijp hem ook wel: de saviours daar waren niet superreliable gebleken.
- Carol: leuk dat ze ook hier (net als bij Rick & Morgan) een kleine throwback naar Sophia deden. Leek bijna wel alsof de schrijvers ons even wilden herinneren waarom we de serie nog kijken (dat het ooit echt tof was).
-Daryl: kan Daryl gewoon weer tof worden aub? Liefst een duo vormen met Dwight. :(
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_178305093
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:22 schreef Evertjan het volgende:
Probleem is ook dat er geen eindpunt is in de serie. Ze hadden gewoon 2 seizoenen geleden moeten zeggen dat dit het laatste seizoen is. Dan konden de schrijvers tenminste er iets van een slot aan breien
"Help, ik vind een serie niet leuk, dus gun ik niemand anders die het nog wel leuk vind het nog te kijken".

Ja doei.
  woensdag 4 april 2018 @ 17:09:21 #126
441440 aquawoman
Bitch please
pi_178305238
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 17:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

"Help, ik vind een serie niet leuk, dus gun ik niemand anders die het nog wel leuk vind het nog te kijken".

Ja doei.
Dat is het niet - je wil juist dat de seizoenen die er nog zijn weer naar een hoger niveau zijn. Geen enkele dramaserie blijft 20 seizoenen lang echt top (komedieseries die niet echt een overkoepelende verhaallijn hebben zijn weer een ander verhaal).
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  woensdag 4 april 2018 @ 17:19:34 #127
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_178305410
Ik blijf het tof vinden in ieder geval. Juist dat de problemen zich blijven evolueren naar een nieuw niveau en de overgebleven zombies eigenlijk niet meer zijn dan achtergrond ruis. Een mooi slot zou wel zijn dat de mensen van TWD een echte provincie hebben gemaakt met meerdere dorpjes die dus wederzijdse bescherming verzorgen en dat het echt 'veilig' is. Dat de wederopbouw dus echt op gang is en niet meer te stoppen valt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_178306968
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:01 schreef Nappetje het volgende:
Die jadis kan wel heel goed lijk spelen!

Whats up met die helicopter? Die hebben we maar 1x eerder voorbij zien vliegen toch? Blijkbaar wilde ze mee, ben wel heel benieuwd wie, wat, waar die helicopter heen gaat.

En ja Rick is geen softie meer maar negan is nog steeds een grotere eikel. Een leuke grappige eikel dat dan weer wel.
Over die heli (die we vaker dan 1 keer gezien hebben trouwens) gaan heel veel theorieën rond op internet. Dat Jadis er iets mee te maken heeft lijkt mij de meest logische. Heb ik al eerder iets over gepost geloof ik.

(Link niet lezen als je niks wil weten over de comics. Er staat niet veel spoilerachtigs in, maar wel wat)
http://www.thisisinsider.com/the-walking-dead-helicopter-2017-11
pi_178307023
quote:
7s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:01 schreef Berkery het volgende:

[..]

Ik denk Laura, Gregory is voor het verhaal niet interessant meer.
Ik denk Gregory. Ik hoop Gregory! Ik vind Gregory namelijk wél rete interessant.
Die man is zó irritant dat ik het een geweldig personage vind. Van mij mag ie nog even blijven. :)
pi_178308639
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 16:54 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Dat is volgens mij ook het probleem - het zou de serie goed doen om naar een climax toe te werken en daar een vaste einddatum in te hebben.

My cup of tea:
- Jadis/trash people plek: interessant. wel benieuwd wat er onder de trash ligt verder en wat haar connecties zijn. Wel een beetje raar hoe ze Negan kennelijk zo dichtbij wapens/flares liet komen.
- Negan: interessante karakterontwikkeling, ik vind het wel mooi dat niemand echt slecht of echt goed is. Benieuwd wie de passagier is.
-Rick & Morgan: blij dat ze die irritante gast met het lange haar eindelijk hebben vermoord. Interessant hoe ze het verval van morgan na de dood van zijn zoon linken aan het verval van Rick na de dood van zijn zoon. Ik hoopte dat Rick zijn woord zou houden, maar begrijp hem ook wel: de saviours daar waren niet superreliable gebleken.
- Carol: leuk dat ze ook hier (net als bij Rick & Morgan) een kleine throwback naar Sophia deden. Leek bijna wel alsof de schrijvers ons even wilden herinneren waarom we de serie nog kijken (dat het ooit echt tof was).
-Daryl: kan Daryl gewoon weer tof worden aub? Liefst een duo vormen met Dwight. :(
Kijk maar het laatste stukje van deze video Ik denk dat een hoop argumenten die ze daar gebruiken over TWD wel hout snijden.

pi_178311742


Denk dat ik het volgende zie. Simon beraamt een complot tegen Negan. Maar Negan zal hem wel een stap voor zijn. Dwight lijkt er ook bij betrokken, maar wellicht is die passagier die saviour die wist van Dwight’s bedrog, die beschoten was in de ambush bij Alexandria.
.
pi_178313574
:O
Moeten zij weten
pi_178318268
quote:
7s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
:O
Je moet op tijd naar bed gaan als je moe bent.
pi_178353731
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 17:19 schreef jogy het volgende:
Ik blijf het tof vinden in ieder geval. Juist dat de problemen zich blijven evolueren naar een nieuw niveau en de overgebleven zombies eigenlijk niet meer zijn dan achtergrond ruis. Een mooi slot zou wel zijn dat de mensen van TWD een echte provincie hebben gemaakt met meerdere dorpjes die dus wederzijdse bescherming verzorgen en dat het echt 'veilig' is. Dat de wederopbouw dus echt op gang is en niet meer te stoppen valt.
Dit is ook 1 van de redenen dat ik ook nog kijk, ik blijf het, ondanks de wat mindere eerste helft van dit seizoen, goed genoeg vinden om te kijken.
En dat zou idd een mooi slot zijn, als ze dan maar geen losse eindjes overhouden en dat slot mag van mij nog wel even duren.
  maandag 9 april 2018 @ 14:21:46 #135
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_178406869
Goeie aflevering.
Ben benieuwd hou er het nou gaat aflopen met Dwight en wat nou Negan z'n echte plan is :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_178413313
_O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 april 2018 @ 23:23:27 #137
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178417964
Leuke aflevering wel. Die Negan is ook niet van gisteren!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 10 april 2018 @ 02:28:00 #138
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_178418922
De gaafste 'villain'. Waarom?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 10 april 2018 @ 10:40:08 #139
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178422350
Voorspelbaar weer zeg. Snel doorspoelen naar het volgende seizoen.
1 + 1 = blauw
pi_178424585
De keel dicht knijpen vond ik wel wat simpel.
Had wel wat meer verwacht van Negan
pi_178425355
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 19:53 schreef Rijst het volgende:
_O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat sloeg werkelijk nergens op. Eugene had ook nog eens genoeg tijd om zichzelf tussen al dat afval te bedekken en verstoppen. :')
pi_178425759
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:40 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Dat sloeg werkelijk nergens op. Eugene had ook nog eens genoeg tijd om zichzelf tussen al dat afval te bedekken en verstoppen. :')
überhaupt Eugene :')
pi_178428733
Ik wist trouwens niet dat Simon dezelfde acteur is als Trevor van GTA5.
pi_178429010
Eugene escape scene was debiel, maar verder wel weer een prima aflevering.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_178429166
Redelijke aflevering weer, niet zo slecht als de afleveringen voor de winter break gelukkig.
Hoop dat de helicopter een nieuwe spin kan geven aan het verhaal.
pi_178432007
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 16:27 schreef SarCastro het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Simon dezelfde acteur is als Trevor van GTA5.
Dat zie je toch gelijk?! :')
pi_178432221
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 19:43 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Dat zie je toch gelijk?! :')
Nee, niet echt :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2018 19:52:19 ]
pi_178432595
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 19:52 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Nee, niet echt :')
:')
pi_178432880
Vond hem als zombie wel intens grappig haha. Zal hij wellicht zelf ook wel erg grappig hebben gevonden om te doen
pi_178444031
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 20:17 schreef Nappetje het volgende:
Vond hem als zombie wel intens grappig haha. Zal hij wellicht zelf ook wel erg grappig hebben gevonden om te doen
Hij was wel enthousiast aan het doen aan dat hek ja... _O-
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_178444092
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 19:43 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Dat zie je toch gelijk?! :')
Ik moet toegeven dat ik niet ook meteen zag dat hij het was. Op GTA5 lijkt ie meer een junk, dunner, gezicht komt niet 1 op 1 overeen. Zal wel zijn leeftijd zijn, hij ziet er nu gewoon forser uit.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kloonhommel op 11-04-2018 18:08:31 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_178446066
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 20:17 schreef Nappetje het volgende:
Vond hem als zombie wel intens grappig haha. Zal hij wellicht zelf ook wel erg grappig hebben gevonden om te doen
Huh? De aflevering eindigde toch met Negan die zei:"What an asshole"????
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 11 april 2018 @ 14:07:04 #153
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178447982
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 12:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Huh? De aflevering eindigde toch met Negan die zei:"What an asshole"????
Nee met Negan die een walkietalkie sloopt.
pi_178448433
Kak. dan ben ik een reclame te vroeg afgehaakt. Wat is er op het eind nog gebeurt?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 11 april 2018 @ 15:22:09 #155
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178449380
Bedankt!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_178449554
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bedankt!
Ik had vorig seizoen hetzelfde gehad bij de midseason finale.
Toen Rosita op Negan schoot.
Ik kwam daar pas twee maanden later achter.
  woensdag 11 april 2018 @ 15:47:42 #158
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178449689
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bedankt!
Graag gedaan :) .

Ik was trouwens bijna afgehaakt dit seizoen (en heb ook wel wat stukjes gemist) maar vind het de laatste weken weer een stuk leuker worden.
pi_178470079
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 20:17 schreef Nappetje het volgende:
Vond hem als zombie wel intens grappig haha. Zal hij wellicht zelf ook wel erg grappig hebben gevonden om te doen
Haha, ja dat was echt hilarisch! :D Ik zat hardop te lachen. :')
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_178555188
Wat een bagger weer dit seizoen.
pi_178555435
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 15:23 schreef Odaiba het volgende:
Wat een bagger weer dit seizoen.
Dan kijk je toch niet meer.
  maandag 16 april 2018 @ 16:06:50 #162
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_178556031
Vond het zeer bijzonder dat Rick Negan in z'n keel sneed met een heel mini klein secuur sneetje en dat daarna z'n hand compleet onder het bloed had zitten :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 16 april 2018 @ 16:26:56 #163
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178556449
Wat dom van Rick dat hij zijn pistool nog richt op Negan, ik wist al dat hij ging missen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_178557265
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 16:06 schreef Vlindur het volgende:
Vond het zeer bijzonder dat Rick Negan in z'n keel sneed met een heel mini klein secuur sneetje en dat daarna z'n hand compleet onder het bloed had zitten :+
Niet zo heel raar als hij in een stuk glas staat te knijpen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_178562143
Ik vond het wel een bevredigend seizoens einde.
  maandag 16 april 2018 @ 20:30:05 #166
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_178562333
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 16:59 schreef OMG het volgende:

[..]

Niet zo heel raar als hij in een stuk glas staat te knijpen.
Ah. Dat detail had ik gemist :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_178566245
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 14:00 schreef Droathoah het volgende:

[..]

überhaupt Eugene :')
Bazenactie :D
pi_178566263
Eugene *O*
pi_178566396
hehehe bam voor de kots
Twinning = boring
  maandag 16 april 2018 @ 22:43:26 #170
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178566494
Ik wilde al bijna mn tv uitzetten, maar toen begonnen de commercials. Nog niet afgelopen dus.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_178566934
Ik heb alleen gemist waarom Negan hem niet aanviel en zich zomaar liet slachten.
.
pi_178566953
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 16:26 schreef Mani89 het volgende:
Wat dom van Rick dat hij zijn pistool nog richt op Negan, ik wist al dat hij ging missen.
Of dat zijn kogels op zouden raken, so predictable.

Maar hoe overleeft Negan dit. Die hoort daar al doodgebloed te zijn.
pi_178567003
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 23:01 schreef Fer het volgende:
Ik heb alleen gemist waarom Negan hem niet aanviel en zich zomaar liet slachten.
Omdat Rick net zou vertellen wat Carl van ze wou (samenwerken). Echter is Rick zijn woord tegenwoordig niets waard, vandaar die "suckerpunch"
  maandag 16 april 2018 @ 23:06:22 #174
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_178567017
Zo hehe we kunnen weer door!

Negan had wel dood gemogen, maar verder prima. Kom maar door met de nieuwe verhaallijn(en)!
pi_178567301
Maar nog steeds niks geen hints over die helikopter
pi_178567330
Maar wat was nou de verhaallijn van Daryl dit seizoen?? Die heeft er echt voor spek en bonen bij gelopen dit jaar
pi_178567556
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 23:24 schreef Evertjan het volgende:
Maar wat was nou de verhaallijn van Daryl dit seizoen?? Die heeft er echt voor spek en bonen bij gelopen dit jaar
Daar begint het volgend seizoen mee en dan de laatste 2 afleveringen weer actie :')
Net zoals Maggie zei Michon vooral
Twinning = boring
pi_178570021
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 23:01 schreef Fer het volgende:
Ik heb alleen gemist waarom Negan hem niet aanviel en zich zomaar liet slachten.
Carl is ook zijn zwakte blijkbaar.
  dinsdag 17 april 2018 @ 08:10:15 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178570231
Begin dit seizoen riep ik nog dat ik zou stoppen met kijken als er niet één van de twee (Negan of Rick) dood zou zijn. Nou. Ik blijf toch maar kijken denk ik :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_178570425
De tweede helft van dit seizoen heeft wat mij betreft de serie weer naar een hoger niveau getild.
Al ben ik bang dat we nu weer een periode gaan krijgen van veel geklets en weinig actie
pi_178570437
Eindelijk weer eens een goede horde om te zien! Ben benieuwd voor volgend seizoen!
pi_178570444
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 08:28 schreef GM78 het volgende:
Al ben ik bang dat we nu weer een periode gaan krijgen van veel geklets en weinig actie
Ik hoop van wel! TWD is dan ook meer een drama serie dan een actieserie.
  dinsdag 17 april 2018 @ 08:39:00 #183
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_178570564
Eugene is toch stiekem wel een opperbaas hoor.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_178570615
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 april 2018 08:39 schreef jogy het volgende:
Eugene is toch stiekem wel een opperbaas hoor.
Maar dat hij die kogels had aangepast was de vorige aflevering ook wel duidelijk aanwezig. Het lag er zóó dik bovenop :P
  dinsdag 17 april 2018 @ 08:47:16 #185
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178570701
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 08:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Eindelijk weer eens een goede horde om te zien! Ben benieuwd voor volgend seizoen!
Hopelijk gaan ze ook weer echt meer met zombies doen, dit was een (hopelijk) goed verwijzing naar wat gaat komen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_178570772
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2018 08:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hopelijk gaan ze ook weer echt meer met zombies doen, dit was een (hopelijk) goed verwijzing naar wat gaat komen.
Indien niet, zou dat echt matig zijn. Ons lekker teasen met grote groepen zombies rn er dan niks mee gaan doen....
  dinsdag 17 april 2018 @ 09:30:58 #187
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_178571247
Die horde zombies zullen wel in anderhalf aflevering in de fik gezet worden en en masse worden onthoofd oid, daarna gaan ze lekker provincie bouwen, gaat Maggie met haar secret posse nog een keertje goed rellen en wordt in de nek getrapt waarna Rick haar baby steelt en Carrrrl noemt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 17 april 2018 @ 09:31:22 #188
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_178571254
Oh, spoiler. (niet echt hoor, gewoon speculatie)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 17 april 2018 @ 10:43:01 #189
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_178572391
confrontatie was weer eens wat anders dan zo een massaal gevecht. Maar toch ook wel een anticlimax. Dat gevecht met Negan die zich zo achterlijk laat pakken en dat er uiteindelijk totaal geen slachtoffers vallen. Hier werd dan het hele seizoen naar opgebouwd... jammer.

Al vind ik het wel prima dat Negan nog leeft. Veruit de beste acteur van de serie

Ik had (tegen beter weten in) gehoopt dat ze een rigoureuze castwisseling zouden doen, dus dat veel van de groep van de rick het niet zouden overleven. De makers kondigde zelfs aan dat dit seizoen het einde van een tijdperk zou zijn voor de serie. Dat zullen ze dan wel bedoeld hebben dat er nu iets van een wederopbouw gaat komen.
  dinsdag 17 april 2018 @ 11:30:44 #190
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_178573350
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:43 schreef planethugo het volgende:
confrontatie was weer eens wat anders dan zo een massaal gevecht. Maar toch ook wel een anticlimax. Dat gevecht met Negan die zich zo achterlijk laat pakken en dat er uiteindelijk totaal geen slachtoffers vallen. Hier werd dan het hele seizoen naar opgebouwd... jammer.

Al vind ik het wel prima dat Negan nog leeft. Veruit de beste acteur van de serie

Ik had (tegen beter weten in) gehoopt dat ze een rigoureuze castwisseling zouden doen, dus dat veel van de groep van de rick het niet zouden overleven. De makers kondigde zelfs aan dat dit seizoen het einde van een tijdperk zou zijn voor de serie. Dat zullen ze dan wel bedoeld hebben dat er nu iets van een wederopbouw gaat komen.

Ik had het stiekem ook wel stoer gevonden als Rick zijn groep(en) helemaal aan stront werd getrapt en Negan de nieuwe showrunner zou worden. Kunnen ze er een heel verhaal omheen verzinnen dat de confrontatie Negan zodanig zou veranderen dat hij geen 'bad guy' meer zou zijn maar het allemaal rechtvaardiger en zachter aan zou pakken oid, maak er wat leuks van.

Maar deze vond ik ook wel goed gevonden, hier en daar een kleinplotgaatje wat betreft de munitie etc, dat was wel heel naïef van Negan en Co om niet een goede qualitycheck te doen maar is eventueel weg te verklaren naar het blinde vertrouwen van Negan in Eugene, die leek iig volledig de negan filosofie over te hebben genomen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_178580668
Had verwacht dat Morgan eraan zou gaan. Ik had Lennie James nogal vaak bij bbc first in een promo voor de serie "Save me" voorbij zien komen namelijk. Maar schijnbaar doet ie dat er gewoon bij en dan ook nog eens gewoon in fear the walking dead gaan meedoen daar bovenop haha ^O^ :Y)

Overigens mee eens dat het inderdaad wel een beetje een anti-climax is dat negan leeft, je verlangt toch een beetje terug naar de tijd van de governor or het terminus verhaal.
Er is leven na de lach.
pi_178581131
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 april 2018 16:18 schreef Magere_Gein het volgende:
Had verwacht dat Morgan eraan zou gaan. Ik had Lennie James nogal vaak bij bbc first in een promo voor de serie "Save me" voorbij zien komen namelijk. Maar schijnbaar doet ie dat er gewoon bij en dan ook nog eens gewoon in fear the walking dead gaan meedoen daar bovenop haha ^O^ :Y)

Overigens mee eens dat het inderdaad wel een beetje een anti-climax is dat negan leeft, je verlangt toch een beetje terug naar de tijd van de governor or het terminus verhaal.
Waarom is dit een anti climax?
Veel mensen klagen dat het te veel in herhaling valt.
Ze vinden een veilige plek, badguy komt. Ze vermoorden badguy en gaan verder naar een nieuwe veilige plaats.
Nu blijven ze zitten en ze sparen de badguy.
Speelt seizoen 4 van Fear af voor of nadat Morgan terug was bij Rick?
pi_178582324
Grote klacht was hiervoor de unlimited ammo tijdens de vuurgevechten. De zelfgemaakte patronen van Eugene en het anti gevecht wat erop volgt is een leuke verandering. Ik denk ik dat nu alweer de grond is gelegd voor een nieuwe dynamiek in het volgende seizoen: Negan dood of levend.
.
  dinsdag 17 april 2018 @ 18:15:09 #194
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_178582885
De finale vond ik significant beter dan de gemiddelde aflevering. De productiewaarde lag hoger, de dialogen waren net wat beter, de shots mooier. Alleen dat stukje met Maggie aan het einde was vrij beroerd.
2000 light years from home
pi_178586677
Ik vind het van Maggie nog wel te snappen dat ze nu anti-Rick is, maar van Jesus en Darryl snap ik de muiterij totaal niet :{
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_178586686
Darryl wel, Jesus niet
pi_178588713
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:54 schreef Cyanide- het volgende:
Darryl wel, Jesus niet
Inderdaad, zeker omdat hij daarvoor nog tegen Morgan bezig was dat hij niet iedereen moet vermoorden.
  dinsdag 17 april 2018 @ 22:30:26 #198
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_178588907
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind het van Maggie nog wel te snappen dat ze nu anti-Rick is, maar van Jesus en Darryl snap ik de muiterij totaal niet :{
Het ging me meer om de hele setting, zo'n James Bond villain-setting met een tenenkrommende dialoog.
2000 light years from home
pi_178593435
Dat van Jesus is nogal out of character ja...
  woensdag 18 april 2018 @ 09:01:18 #200
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_178593486
Wait Whut? Was dit alweer de laatste aflevering?! :o


Shit. }:|
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_178593614
Die acteur die Negan speelt, heeft ook een rol in die nieuwe Rampage film. Hij acteert gewoon precies hetzelfde met zijn gezichtsuitdrukkingen en stem. Ik zat steeds te wachten wanneer hij Lucille tevoorschijn zou halen.
pi_178597036
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:10 schreef Max23 het volgende:
Die acteur die Negan speelt, heeft ook een rol in die nieuwe Rampage film. Hij acteert gewoon precies hetzelfde met zijn gezichtsuitdrukkingen en stem. Ik zat steeds te wachten wanneer hij Lucille tevoorschijn zou halen.
volgens mij viel hem dat zelf ook op toen hij de film keek zei hij, dat hij misschien nog iets teveel in zijn Negan rol zat. Althans dat heeft ie in een interview gezegd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:30 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het ging me meer om de hele setting, zo'n James Bond villain-setting met een tenenkrommende dialoog.
inderdaad met zo een schaduw en dat er nog iemand achter in de ruimte uit de schaduw komt.
Komt sowieso wel erg uit het niets dit. Kunnen ze daar niet gewoon over praten ipv meteen de volgende scene dat ze negan te pakken hebben meteen zeggen dat Rick dood moet... En Darryl doet ook meteen mee, en Jesus idd die is juist tegen het doden van mensen. Rare wending.

Typisch iets van we moeten nog snel iets laten zien waar het volgend jaar over gaat.
De rede is niet zo overtuigend maar opzich wel een goede wending dat ze eens tegen elkaar gaan zijn
  woensdag 18 april 2018 @ 13:50:54 #203
441440 aquawoman
Bitch please
pi_178598888
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:10 schreef Max23 het volgende:
Die acteur die Negan speelt, heeft ook een rol in die nieuwe Rampage film. Hij acteert gewoon precies hetzelfde met zijn gezichtsuitdrukkingen en stem. Ik zat steeds te wachten wanneer hij Lucille tevoorschijn zou halen.
Zag de trailer ja, een op een Negan. Maar goed, ik vind hoe hij Negan neerzet wel amusant dus het was voor mij een reden om de film te overwegen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  Moderator donderdag 19 april 2018 @ 10:53:05 #204
9859 crew  Karina
Woman
pi_178617597
Willen jullie alsjeblieft de 2 series in het betreffende topics bespreken? Ik heb overigens beide (nog) niet gezien dus het zou kunnen dat ik iets heb weggehaald wat geen Fear spoiler was. Als dat zo is, excuus. Oh en omgekeerd als er nog een spoiler staat gil maar even.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_178622897
quote:
99s.gif Op donderdag 19 april 2018 10:53 schreef Karina het volgende:
Willen jullie alsjeblieft de 2 series in het betreffende topics bespreken? Ik heb overigens beide (nog) niet gezien dus het zou kunnen dat ik iets heb weggehaald wat geen Fear spoiler was. Als dat zo is, excuus. Oh en omgekeerd als er nog een spoiler staat gil maar even.
Dat is wel lastig nu de series in dezelfde tijdlijn zijn en ook een karakter van de ene naar de andere serie huppelt.
pi_178622993
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 16:12 schreef Max23 het volgende:

[..]

Dat is wel lastig nu de series in dezelfde tijdlijn zijn en ook een karakter van de ene naar de andere serie huppelt.
waarom? Wat in een FTWD aflevering gebeurt bespreek je daar, en niet hier. En dat vice versa. Hoe moeilijk is dat?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_178623133
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 16:19 schreef tombolafan het volgende:

[..]

waarom? Wat in een FTWD aflevering gebeurt bespreek je daar, en niet hier. En dat vice versa. Hoe moeilijk is dat?
Dit dus. Ik begrijp echt niet waarom dat lastig zou zijn :').
  Moderator donderdag 19 april 2018 @ 16:37:56 #208
9859 crew  Karina
Woman
pi_178623297
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 16:12 schreef Max23 het volgende:

[..]

Dat is wel lastig nu de series in dezelfde tijdlijn zijn en ook een karakter van de ene naar de andere serie huppelt.
ja maar niet iedereen volgt allebei he. Dus voor de mensen die ftwd niet volgen zijn het spoilers. Daarom houden we het gewoon apart.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_178623525
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 16:19 schreef tombolafan het volgende:

[..]

waarom? Wat in een FTWD aflevering gebeurt bespreek je daar, en niet hier. En dat vice versa. Hoe moeilijk is dat?
Maar daar ging het in dit geval niet echt om toch?

Er werd hier door iemand een vraag gesteld mbt tot de tijdlijn in beide series en Morgan. Als dat in het FTWD gevraagd zou worden(zou het betreft van de tijdlijn in TWD weer offtopic zijn)
  donderdag 19 april 2018 @ 16:50:09 #210
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178623542
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 16:49 schreef Max23 het volgende:

[..]

Maar daar ging het in dit geval niet echt om toch?

Er werd hier door iemand een vraag gesteld mbt tot de tijdlijn in beide series en Morgan. Als dat in het FTWD gevraagd zou worden(zou het betreft van de tijdlijn in TWD weer offtopic zijn)
Dan doe je het even in een spoiler toch?
pi_178623648
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 16:50 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dan doe je het even in een spoiler toch?
Prima
  Moderator vrijdag 20 april 2018 @ 12:03:11 #212
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_178638956
Even een paar posts verwijderd.

Gejammer op elkaar is offtopic, mensen. Daarvoor hebben we een Feedback-topic.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_178639192
Kan niet wachten op de trailer voor S09E1! :).
pi_178643973
Ze moeten toch wat meer laten zien wat die helicopter betreft.
  vrijdag 20 april 2018 @ 20:51:56 #215
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178646174
Als ze elk seizoen twee korte shots met een Heli doen kunnen we nog jarenlang speculeren.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 april 2018 @ 20:55:00 #216
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178646222
kijk hem wel op Netflix ooit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178945706
Alvast wat sneakpics van de set van S9

http://www.dailymail.co.u(...)ta-Danai-Gurira.html
.
pi_178946143
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ze elk seizoen twee korte shots met een Heli doen kunnen we nog jarenlang speculeren.
_O- _O-
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_178946223
Misschien is er geen helicopter zelfs, is CGI omdat een echte inclusief piloot te duur is. Vandaar dat we hem maar zo weinig zien. :D

Maar ff serieus, een helikopter is niet bepaald stil, dat moet zombies trekken op de plek waar hij nu staat en ook nieuwsgierigen. En toch amper scenes met deze heli gezien.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_179483959
Om mijzelf aan zo’n serie te binden moet er wel iets van de eerste cast overblijven, anders voelt het zo nutteloos. Bij strips of boeken kan ik deze vorm nog wel waarderen, maar bij een serie als dit gaat het wat leeg aanvoelen. Ik haak definitief af, het doodgaan van de laatste hoofdrolspeler was sowieso al een dingetje voor mij.
-nee-
  woensdag 30 mei 2018 @ 07:48:50 #222
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179484153
quote:
Dat is op zich niet zo erg, ik vond zijn personage toch al vervelend worden. Ook prima dat de serie zich focust op Daryl daarna. Deze voorzet is natuurlijk in de laatste aflevering al gegeven.
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 07:26 schreef Marsenal het volgende:
Om mijzelf aan zo’n serie te binden moet er wel iets van de eerste cast overblijven, anders voelt het zo nutteloos. Bij strips of boeken kan ik deze vorm nog wel waarderen, maar bij een serie als dit gaat het wat leeg aanvoelen. Ik haak definitief af, het doodgaan van de laatste hoofdrolspeler was sowieso al een dingetje voor mij.
Er zijn weinig nieuwe personages die zo'n plek kunnen innemen. Ben het met je eens wat dat betreft.

Ik vind het nog steeds jammer dat Beth uit de serie is :(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 30 mei 2018 @ 10:58:25 #223
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_179486709
jammer dat zoiets uitlekt, zou toch mooi zijn als je van niks weet en bij het kijken Rick opeens de schedel door Negan ingeslagen wordt... beetje zoiets als bij Game of Thrones vaker is gebeurd.

Ze hadden dit seizoen het ideale moment om een switch van de cast te doen door Negan te laten winnen, maar helaas. Niet dat de saviors nog door moesten gaan want dat werd ook maar vervelend. Maar Negan als centraal karakter zou wat mij betreft prima zijn, Darryl is prima als karakter voor erbij, maar zoveel heeft ie ook weer niet te zeggen dus als hoofdrolspeler zal dat niet zo interessant worden denk ik
pi_179487670
Darryl kan de serie ook niet verlaten, dan haken er veels te veel fans af. Maar hoe badass hij ook is, als ruwe bolster-blanke pit is zijn karakter natuurlijk wel wat eendimensionaal, dus ik denk ook niet dat hij de cast kan dragen. :{
-nee-
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 30 mei 2018 @ 12:08:10 #225
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179488168
Eindelijk invisible rick is gonna go *O*

Na Beth O+ vond ik het al niet leuk meer toen Abe en Glenn en allemaal nieuwe niet boeiende personages er voor terug en toen ik carl eindelijk meer waarderen na die ergenissen maken ze hem ook af toen was ik er klaar mee.

Beter stoppen ze ook gewoon nog 1 steengoed seizoen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_179488255
Ik had dit nieuws ontweken kunnen hebben als het niet was gepost hier. :)

Zoiets mag van mij altijd wel in een spoiler :)
pi_179488818
quote:
7s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:12 schreef FL_Freak het volgende:
Ik had dit nieuws ontweken kunnen hebben als het niet was gepost hier. :)

Zoiets mag van mij altijd wel in een spoiler :)
Dit inderdaad :')

Maar zullen ze personage X dan afmaken of zullen ze onduidelijk laten wat er gebeurt. Ze kunnen X bijvoorbeeld ook op een reis sturen naar een bepaalde plaats zodat X nog altijd kan terugkomen.
pi_179489016
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 07:26 schreef Marsenal het volgende:
Om mijzelf aan zo’n serie te binden moet er wel iets van de eerste cast overblijven, anders voelt het zo nutteloos. Bij strips of boeken kan ik deze vorm nog wel waarderen, maar bij een serie als dit gaat het wat leeg aanvoelen. Ik haak definitief af, het doodgaan van de laatste hoofdrolspeler was sowieso al een dingetje voor mij.
Betekent alleen dat een hoofdrolspeler niet meer zelf kan beslissen om te stoppen omdat de fan dat niet zien zitten.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_179489122
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:55 schreef vipergts het volgende:

[..]

Betekent alleen dat een hoofdrolspeler niet meer zelf kan beslissen om te stoppen omdat de fan dat niet zien zitten.
Daar gaan series wel eens van over de kop, denk ik zo. :P
-nee-
pi_179489155
quote:
7s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:12 schreef FL_Freak het volgende:
Ik had dit nieuws ontweken kunnen hebben als het niet was gepost hier. :)

Zoiets mag van mij altijd wel in een spoiler :)
Ik niet. Zag het zowel op nu.nl als op Facebook meerdere keren in de titel. Meestal gebruiken sites een "subtiele" clickbait titel voor zoiets en nu staat deze spoiler echt overal in de titel om de een of andere reden.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 30 mei 2018 @ 13:25:29 #231
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_179489564
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 13:04 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik niet. Zag het zowel op nu.nl als op Facebook meerdere keren in de titel. Meestal gebruiken sites een "subtiele" clickbait titel voor zoiets en nu staat deze spoiler echt overal in de titel om de een of andere reden.
idd zag het ook al op 5 plaatsen vanmorgen pontificaal staan. Is natuurlijk zo een grote serie en een bekend karakter dat het veel clicks oplevert. Dan boeit het ze niet of er iets gespoiled wordt, en anders is het wel: ja maar die andere sites deden het ook
pi_179493895
Ik vind het vertrek van zowel Rick als Maggie toch wel een hele zware aderlating. Er rust dan wel een hele zwsre taak op de schouders van daryl.Laat ze verdwijnen maar niet doodgaan zou ik zeggen dan kunnen ze bij t definitieve einde in seizoen 10 weer terugkeren.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_179495105
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind het vertrek van zowel Rick als Maggie toch wel een hele zware aderlating. Er rust dan wel een hele zwsre taak op de schouders van daryl.Laat ze verdwijnen maar niet doodgaan zou ik zeggen dan kunnen ze bij t definitieve einde in seizoen 10 weer terugkeren.
een idee om ze samen op een bootje te zetten en te laten varen naar Kingslanding
pi_179552386
TWD zonder Rick is als een Breaking Bad zonder Walter
pi_179552395
Die man moet erin, die man is The Walking Dead!

Ik snap de acteur zelf echter wel.
pi_179552406
Die man moet erin, Rick is TWD!
Een Daryl kan de serie nooit dragen.

Ik snap Andrew echter wel.
pi_179552481
Dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2018 02:33:47 ]
pi_179552508

En deze want dit is toch echt Rick en Rick alleen *; .


[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2018 02:17:59 ]
pi_179553827
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind het vertrek van zowel Rick als Maggie toch wel een hele zware aderlating. Er rust dan wel een hele zwsre taak op de schouders van daryl.Laat ze verdwijnen maar niet doodgaan zou ik zeggen dan kunnen ze bij t definitieve einde in seizoen 10 weer terugkeren.
Waar had je gelezen dat Maggie ook zou vertrekken?
pi_179557256
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 07:33 schreef Max23 het volgende:

[..]

Waar had je gelezen dat Maggie ook zou vertrekken?
Actrice heeft lang in de clinch gelegen met ze omdat ze meer geld wilde. Leek toen te vertrekken en tekende bij een andere serie. Daarna hebben ze toch nog een akkoord bereikt waarbij ze nu veel minder te zien zal zien.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_179565954
Ik vind Rick maar saai. De serie wordt imo gedragen door Negan.
pi_179572818
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 20:29 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vind Rick maar saai. De serie wordt imo gedragen door Negan.
Serieus??
pi_179573103
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 20:29 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vind Rick maar saai. De serie wordt imo gedragen door Negan.
Knap dat je het toch al die seizoenen zonder negan hebt volgehouden dan.
  zondag 3 juni 2018 @ 04:50:09 #244
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_179573622
Wat is dan de reden dat Andrew stopt? Dat kan ik niet vinden in de link
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_179573758
quote:
10s.gif Op zondag 3 juni 2018 01:36 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Knap dat je het toch al die seizoenen zonder negan hebt volgehouden dan.
Hij draagt de serie sinds hij erin zit. Daarvoor was de serie sterker als geheel. JDM was de redding van de show.
  zondag 3 juni 2018 @ 08:33:05 #246
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_179574408
Oh btw, ik was zo'n fan van Daryl. Maar sinds z'n haar zó vies lang is en z'n wallen alleen maar groeien èn hij geen boeiend personage meer is zal ik hem ook niet meer missen.

Niemand is eigenlijk nog zo bad-ass als in het begin -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_179575704
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 08:33 schreef Vlindur het volgende:
Oh btw, ik was zo'n fan van Daryl. Maar sinds z'n haar zó vies lang is en z'n wallen alleen maar groeien èn hij geen boeiend personage meer is zal ik hem ook niet meer missen.

Niemand is eigenlijk nog zo bad-ass als in het begin -O-
Daryl loop ik mij al een paar seizoenen aan te ergeren.
Die loopt alleen nog maar stoer te kijken, af en toe een pijltje schieten en met een hese stem te praten. Zit totaal geen diepgang meer in.

Sowieso mis ik een bepaalde chemie tussen de cast.
Ik begin steeds meer de originele cast te missen, waar het ooit allemaal mee begon :'(
  Moderator maandag 4 juni 2018 @ 13:20:49 #248
382129 crew  Donna
pi_179599463
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 09:49 schreef GM78 het volgende:

[..]

Daryl loop ik mij al een paar seizoenen aan te ergeren.
Die loopt alleen nog maar stoer te kijken, af en toe een pijltje schieten en met een hese stem te praten. Zit totaal geen diepgang meer in.

Sowieso mis ik een bepaalde chemie tussen de cast.
Ik begin steeds meer de originele cast te missen, waar het ooit allemaal mee begon :'(
Ik mis Andrea soms wel.
pi_179601388
Ik heb gisteren een stukje van The Mist gekeken. Daarin zaten Carol, Dale en Andrea. Was wel leuk om die koppen eens te zien (Carol had erg kort haar) buiten TWD. Maar man, wat was die film slecht zeg. Na een klein uurtje afgezet.
  maandag 4 juni 2018 @ 17:11:24 #250
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179603736
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 15:05 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb gisteren een stukje van The Mist gekeken. Daarin zaten Carol, Dale en Andrea. Was wel leuk om die koppen eens te zien (Carol had erg kort haar) buiten TWD. Maar man, wat was die film slecht zeg. Na een klein uurtje afgezet.
Nee joh, die film moet je afkijken :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179731487
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 13:20 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik mis Andrea soms wel.
Ik totaal niet. Vreselijk irritant mens was dat. Dat Shane en Glenn dood zijn, vind ik wel jammer. Vooral Shane, zijn character had prima de hoofdrol kunnen overnemen als Rick ooit doodgaat.
pi_179733072
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:33 schreef MAJESTICS het volgende:

[..]

Ik totaal niet. Vreselijk irritant mens was dat. Dat Shane en Glenn dood zijn, vind ik wel jammer. Vooral Shane, zijn character had prima de hoofdrol kunnen overnemen als Rick ooit doodgaat.
  Moderator dinsdag 12 juni 2018 @ 21:43:32 #253
382129 crew  Donna
pi_179753157
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:33 schreef MAJESTICS het volgende:

[..]

Ik totaal niet. Vreselijk irritant mens was dat. Dat Shane en Glenn dood zijn, vind ik wel jammer. Vooral Shane, zijn character had prima de hoofdrol kunnen overnemen als Rick ooit doodgaat.
Shane vond ik dan weer vreselijk (puur gevoelsmatig, niet vreselijk qua acteren ofzo), maar ik denk inderdaad wel dat zijn karakter een prima hoofdrol had kunnen zijn ooit ja.
pi_179800728
Rick gaat het volgende seizoen dood. De acteur die Rick speelt, Andrew Lincoln, verlaat The Walking Dead het volgende seizoen.
you only get one shot, do not miss your chance to blow
pi_179800844
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 11:37 schreef eensaillantdetail het volgende:
Rick gaat het volgende seizoen dood. De acteur die Rick speelt, Andrew Lincoln, verlaat The Walking Dead het volgende seizoen.
anders lees je ff terug :')

quote:
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_179801034
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 11:47 schreef tombolafan het volgende:

[..]

anders lees je ff terug :')

[..]

Sorry, was even vergeten dat dat verplicht was. :')
you only get one shot, do not miss your chance to blow
pi_179803407
Voor zover ik weet is er via de media alleen naar buiten gebracht dat Andrew Lincoln vertrekt, niets over de manier waarop, dus ook niet of hij dood gaat.

In zijn geval zou ik het een 'waardig' einde vinden als hij gewoon zijn biezen pakt en met de noorderzon vertrekt :P
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_179803474
Ik zeg: Zelfmoord. :P
-nee-
pi_179805741
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 14:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
Voor zover ik weet is er via de media alleen naar buiten gebracht dat Andrew Lincoln vertrekt, niets over de manier waarop, dus ook niet of hij dood gaat.

In zijn geval zou ik het een 'waardig' einde vinden als hij gewoon zijn biezen pakt en met de noorderzon vertrekt :P
Ja, daar heb je gelijk in. Maar aan de andere kant lijkt het mij sterk dat de personage blijft voortleven als de acteur, die al acht seizoen de protagonist vertolkt, de show verlaat. Ze zullen dan óf een andere acteur moeten gaan zoeken - maar dat lijkt me onwaarschijnlijk - óf Rick Grimes afmaken. Ik heb gelezen dat Reedus' karakter, Daryl Dixon, een grote kans heeft om Ricks positie in de serie op zich te nemen.

Ik vind het persoonlijk jammer, aangezien ik de serie aan het begin erg goed vond. Helaas is de serie in mijn ogen vanaf seizoen 7 gedaald - volgens mij vinden veel mensen dat.

Ze hadden sowieso Glenn en Abraham niet tegelijkertijd moeten afmaken. Geweldige personages waren dat. Vond de komst van Negan wel sterk, maar die lange onderdrukking van Alexandria vond ik erg langdradig en saai (al was het natuurlijk wel nodig om het ergens nog 'geloofwaardig' over te laten komen).

Spoiler: ze hadden op het eind niet eens wraak genomen op Negan door hem te vermoorden, wat ik zonde vind. Maar dat kwam geloof ik ook voor in de comics, dusja.

Ik zou, wat jij nu zegt, ook een mooi eind vinden voor hem.
you only get one shot, do not miss your chance to blow
  zaterdag 16 juni 2018 @ 19:13:16 #260
456432 Kamina
Tenacious!
pi_179832546
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 16:26 schreef eensaillantdetail het volgende:

[..]

Ja, daar heb je gelijk in. Maar aan de andere kant lijkt het mij sterk dat de personage blijft voortleven als de acteur, die al acht seizoen de protagonist vertolkt, de show verlaat. Ze zullen dan óf een andere acteur moeten gaan zoeken - maar dat lijkt me onwaarschijnlijk - óf Rick Grimes afmaken. Ik heb gelezen dat Reedus' karakter, Daryl Dixon, een grote kans heeft om Ricks positie in de serie op zich te nemen.
Gezien de situatie in de serie nu, denk ik eerder dat het Maggie zal zijn die de protagonist zal vertolken. Of Daryl moet plots een flinke karakterontwikkeling doormaken.
1 + 1 = blauw
pi_179834017
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:13 schreef Kamina het volgende:

[..]

Gezien de situatie in de serie nu, denk ik eerder dat het Maggie zal zijn die de protagonist zal vertolken. Of Daryl moet plots een flinke karakterontwikkeling doormaken.
Er zijn ook geruchten (op sommige websites bevestigd) dat Lauren Cohan niet in heel seizoen negen zal spelen maar net zoals Lincoln na de zesde aflevering zal vertrekken.

Het karakter van Daryl moet sowieso veranderen aangezien hij de positie van Rick Grimes zal overnemen en hij dus een belangrijk personage wordt (niet dat hij dat niet was). Bovendien heeft AMC Norman Reedus een groot contract aangeboden om te verzekeren dat hij wel in de serie zal blijven spelen.

Ze hadden de serie moeten afronden na seizoen 6.
you only get one shot, do not miss your chance to blow
pi_179896672
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_179897096
quote:
Dit wordt gewoon een 1 aflevering durende terugblik

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180610854

Vanavond komt de officiële trailer uit.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 22:45:45 #266
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_180618346
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_180649163
R&P / contact met iemand die jonger is wat is de mening daar over?

Ik heb dat topic echt heel serieus bedoelt en doe ook me best om heel open te zijn.

Maar nu moet er volgens mij even een paar post verwijdert worden.

Thx :)
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 11:49:56 #268
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_180649219
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:47 schreef kree het volgende:
R&P / contact met iemand die jonger is wat is de mening daar over?

Ik heb dat topic echt heel serieus bedoelt en doe ook me best om heel open te zijn.

Maar nu moet er volgens mij even een paar post verwijdert worden.

Thx :)
Oké, we nemen 't mee naar achter.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 22 juli 2018 @ 11:54:17 #269
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_180649305
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:47 schreef kree het volgende:
R&P / contact met iemand die jonger is wat is de mening daar over?

Ik heb dat topic echt heel serieus bedoelt en doe ook me best om heel open te zijn.

Maar nu moet er volgens mij even een paar post verwijdert worden.

Thx :)
Oké, we nemen 't mee naar achter.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 22 juli 2018 @ 11:56:17 #270
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180649353
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:47 schreef kree het volgende:
R&P / contact met iemand die jonger is wat is de mening daar over?

Ik heb dat topic echt heel serieus bedoelt en doe ook me best om heel open te zijn.

Maar nu moet er volgens mij even een paar post verwijdert worden.

Thx :)
Verkeerde topic. R&P / R&P Feedback - De klantenservice van R&P
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180649401
quote:
lol sorry excuus, nemen jullie hem even mee of zal ik het opnieuw posten? :)
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 12:06:09 #272
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180649473
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:59 schreef kree het volgende:

[..]

lol sorry excuus, nemen jullie hem even mee of zal ik het opnieuw posten? :)
Even opnieuw posten in r&p fb is het beste denk ik :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180671482
quote:
Ik ben zeer benieuwd.... maar ziet er wel weer watchable uit.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 23 juli 2018 @ 12:09:50 #274
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_180671649
die trailers zijn altijd wel goed natuurlijk.

Maar dit ziet er wel anders uit dan we gewend zijn en dat is wel positief. Andere omgeving en ook een andere kleurenfilter lijkt het wel
  dinsdag 24 juli 2018 @ 08:42:56 #275
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_180690977
Whisperers confirmed in die trailer.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_180692412
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 08:42 schreef AartBakkebaard het volgende:
Whisperers confirmed in die trailer.
Hier ben ik echt benieuwd naar.

Ik verwacht in de eerste paar afleveringen veel onrust binnen de huidige groep(pen) en de dood van enkele hoofdpersonen. Whisperers zullen wel rond afleverin 5 (richting midseason) hun opwachting maken. En dan moeten de groepen uit de vorige seizoenen gaan samenwerken.
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 21 september 2018 @ 21:09:50 #277
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182054702
Zag net de promo van fox en blijkbaar is het voortaan op dinsdag?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182371407
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zag net de promo van fox en blijkbaar is het voortaan op dinsdag?
Ja helaas wel idd
pi_182371629
Deze serie is niet te zien op Amazon video en ook niet op Netflix, klopt dat? Op Amazon vind ik echter wel Fear the walking dead.

Edit: ff gegoogeld. Netflix dus.

[ Bericht 14% gewijzigd door Kloonhommel op 07-10-2018 15:52:32 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_182372304
Scott Wilson die Hershel speelde is overleden :{
pi_182372519
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:04 schreef Max23 het volgende:
Scott Wilson die Hershel speelde is overleden :{
Maar we gaan hem nog wel terug zien in seizoen 9
pi_182372608
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:13 schreef GM78 het volgende:

[..]

Maar we gaan hem nog wel terug zien in seizoen 9
wat?
pi_182372648
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:18 schreef Max23 het volgende:

[..]

wat?
Voor zijn dood zijn er scenes opgenomen die we in S9 te zien gaan krijgen. ;)

Niet dat hij echt een zombie of ondode is geworden of zo. :7
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_182372665
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:19 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Voor zijn dood zijn er scenes opgenomen die we in S9 te zien gaan krijgen. ;)

Niet dat hij echt een zombie of ondode is geworden of zo. :7
Ah ik dacht al :D
pi_182372886
Zal wel met het vertrek van Rick te maken hebben.
Flashbacks, of als Rick naar het licht gaat :'(
pi_182373196
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:30 schreef GM78 het volgende:
Zal wel met het vertrek van Rick te maken hebben.
Flashbacks, of als Rick naar het licht gaat :'(
Of het vertrek van Maggie, het is tenslotte haar vader
pi_182373641
Wanneer begint het weer?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_182373756
quote:
7s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:07 schreef Biancavia het volgende:
Wanneer begint het weer?
Dinsdag
pi_182374231
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:13 schreef Max23 het volgende:

[..]

Dinsdag
Of komende nacht voor amerika
pi_182378260
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 15:28 schreef Kloonhommel het volgende:
Deze serie is niet te zien op Amazon video en ook niet op Netflix, klopt dat? Op Amazon vind ik echter wel Fear the walking dead.

Edit: ff gegoogeld. Netflix dus.
En Fox.
  zondag 7 oktober 2018 @ 21:11:55 #291
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_182378707
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 15:28 schreef Kloonhommel het volgende:
Deze serie is niet te zien op Amazon video en ook niet op Netflix, klopt dat? Op Amazon vind ik echter wel Fear the walking dead.

Edit: ff gegoogeld. Netflix dus.
En via diverse Kodi add-ons...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_182378870
Heb geen van beiden. :P
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zondag 7 oktober 2018 @ 22:22:28 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182380378
quote:
7s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:07 schreef Biancavia het volgende:
Wanneer begint het weer?
Ik kom er net achter dat FOX het ook om 3.30 uur uitzendt. Tijd om de VR in te stellen, dan kan ik het alsnog op maandagavond kijken zonder gedoe :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182388763
quote:
Makers van de serie realiseerden zich dat het tijd was voor verandering. Daarom stelden zij schrijver en producent Angela Kang aan als nieuwe showrunner. De makers claimen dat het negende seizoen de moeite van het volgen waard is. Zo komt er onder meer een belangrijk personage om het leven, zijn de vele schietpartijen verleden tijd en is er meer ingezet op karakterontwikkeling in plaats van actie.
Klik!

Dat klinkt goed. Ik hoop dat ze hier dezelfde stijl aan gaan houden als Fear the walking dead in het afgelopen tweede seizoenshelft. Veel ontwikkelingen op karaktergebied, weinig actie. Dat het meer gaat over het overleven in een zombiesituatie dan een zogenaamd spannend gebeuren vol strijd (oftewel: we komen een andere groep tegen en daar moeten we weer mee gaan vechten).

Nee, dank u: liever een verhaal waarbij het echt draait om het opbouwen van een nieuwe samenleving en alle onderdelen die daarbij komen kijken.. Daar zit ik veel meer op te wachten. FTWD vond ik een prima voorbeeld van hoe het wel moet.
pi_182391530
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Klik!

Dat klinkt goed. Ik hoop dat ze hier dezelfde stijl aan gaan houden als Fear the walking dead in het afgelopen tweede seizoenshelft. Veel ontwikkelingen op karaktergebied, weinig actie. Dat het meer gaat over het overleven in een zombiesituatie dan een zogenaamd spannend gebeuren vol strijd (oftewel: we komen een andere groep tegen en daar moeten we weer mee gaan vechten).

Nee, dank u: liever een verhaal waarbij het echt draait om het opbouwen van een nieuwe samenleving en alle onderdelen die daarbij komen kijken.. Daar zit ik veel meer op te wachten. FTWD vond ik een prima voorbeeld van hoe het wel moet.
De grootste klacht van de laatste paar seizoenen, was juist dat er te weinig actie in zat en te veel gelul :')

En nu gaat ze er nog minder actie in stoppen :')

Dit is het begin van het einde :Y
pi_182392039
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 15:02 schreef GM78 het volgende:
De grootste klacht van de laatste paar seizoenen, was juist dat er te weinig actie in zat en te veel gelul :')

En nu gaat ze er nog minder actie in stoppen :')

Dit is het begin van het einde :Y
Voor die mensen is die andere serie, Z Nation, al gemaakt. Uitermate succesvol.

Laat TWD maar weer lekker weinig actie hebben; heerlijk. Dat het maar een succesvol seizoen mag worden! :Y
pi_182392856
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 15:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Voor die mensen is die andere serie, Z Nation, al gemaakt. Uitermate succesvol.

Laat TWD maar weer lekker weinig actie hebben; heerlijk. Dat het maar een succesvol seizoen mag worden! :Y
Een paar miljoen mensen die de afgelopen jaren zijn gestopt met kijken, denken daar anders over O-)
pi_182392896
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:03 schreef GM78 het volgende:

[..]

Een paar miljoen mensen die de afgelopen jaren zijn gestopt met kijken, denken daar anders over O-)
Moeten zij uiteraard zelf weten. Ik weet wel beter :P
pi_182395568
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:13 schreef Max23 het volgende:

[..]

Dinsdag
Oké! Ik dacht volgende week pas. Meteen de serie op opnemen gezet. :)
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_182395686
Het werd toch vorige keren op maandagavond op Fox uitgezonden?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 8 oktober 2018 @ 18:24:03 #301
456432 Kamina
Tenacious!
pi_182395701
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 15:02 schreef GM78 het volgende:

[..]

De grootste klacht van de laatste paar seizoenen, was juist dat er te weinig actie in zat en te veel gelul :')

En nu gaat ze er nog minder actie in stoppen :')

Dit is het begin van het einde :Y
Ach, ze hebben dat boerderij-seizoen ook overleefd.
1 + 1 = blauw
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')