abonnement Unibet Coolblue
pi_177683163
Uitgerekende data:

5 maart: Songeur (meisje)
11 maart: D.U.M.A.N. (jongen)
15 maart: Little Miss Naughty
30 maart: DonnaRush (meisje)
31 maart: Mabawa. (meisje)

03 april: Karstman
29 april: Malteser
29 april: Sethiwe
29 april: annegirly27 (jongen)

2 mei: Elleska
7 mei: Philomijn (jongen)
9 mei: L0t..
11 mei: DorothyGale
13 mei: ***VitaBella*** (meisje)
17 mei: Jagartrut

3 juni: DagenNachtdromer (meisje)
8 juni: Jentin
10 juni: Aure (jongen)

16 juli: coccinelle
25 juli: IsabellaMariaAnna
28 juli: Wolken (jongen)

2 augustus: Fien10 (jongen)
3 augustus: Nouk84 (jongen)
6 augustus: Spees_Eend
8 augustus: noa11
25 augustus: ***Cassandra87*** (jongenstweeling)
26 augustus: silliegirl (meisje)

7 september: Fuchsia_roze
7 september: VKV
9 september: Loj
14 september: Helsinki
16 september: Feyre
16 september: Soof-87
17 september: lunapuella
29 september: Peacefulll

6 oktober: Priemgirl
22 oktober: Mrs.Peel

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malteser op 08-03-2018 19:55:19 ]
pi_177683199
Laat dit maar mijn bevaltopic worden *O*
pi_177683226
Dan meld ik me hier ook maar: zojuist een prachtig kloppend hartje gezien O+. De uitgerekende datum is 22 oktober! Mag ik in de lijst?
pi_177683242
Mabawa, dat is een behoorlijke groei van het buikje. Hoeveel tijd zat er tussen de vorige meting en nu?

Er valt hier net een rouwkaart op de deurmat. En in zwangere toestand vind ik zoiets dan altijd net wat confronterender. Of ja, alsof je je realiseert hoe dicht leven en dood dan bij elkaar staan of zo. Kan niet helemaal uitleggen wat ik bedoel. Maar goed, volgende week dus met dikke buik naar een uitvaart. Bij Twix had ik er destijds ook eentje en voelde me toch wat opgelaten toen met mijn buik vol met nieuw leven.
  Moderator donderdag 8 maart 2018 @ 12:38:22 #5
382129 crew  Donna
pi_177683244
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:35 schreef Songeur het volgende:
Laat dit maar mijn bevaltopic worden *O*
Dan neem ik topic 1850 (al zal het met geboortes en felicitaties wel wat harder lopen, die topic nummers).

You go girl!
pi_177683252
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:35 schreef Songeur het volgende:
Laat dit maar mijn bevaltopic worden *O*
Protège moi de mes désirs.
pi_177683266
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
Dan meld ik me hier ook maar: zojuist een prachtig kloppend hartje gezien O+. De uitgerekende datum is 22 oktober! Mag ik in de lijst?
Gefeliciteerd!
Protège moi de mes désirs.
pi_177683271
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:35 schreef Songeur het volgende:
Laat dit maar mijn bevaltopic worden *O*
Ik ben voor! Hop baby Songeur, je hebt ons gehoord!

quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
Dan meld ik me hier ook maar: zojuist een prachtig kloppend hartje gezien O+. De uitgerekende datum is 22 oktober! Mag ik in de lijst?
Jaaaaaaaa O+ *O* O+ , wat ontzettend fijn!! Ik ga je meteen toevoegen!
pi_177683324
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:29 schreef lunapuella het volgende:

[..]

P is het percentiel waar je in zit. p35-40 betekent dat 35-40% van de 'andere buiken' kleiner is, P95 dat 95% kleiner is.
Ah, wist niet dat dat ook al op die manier wordt bijgehouden :D
Mijn buik is wel gruwelijk gegroeid. Twee weken terug zat mijn baarmoeder nog net onder mijn navel, nu voel ik hem al ver er boven zitten :D
  Moderator donderdag 8 maart 2018 @ 12:42:32 #10
382129 crew  Donna
pi_177683325
Ik vind die groei echo's altijd maar een beetje 'zo zo'.
Vorige keer lagen de beentjes rond de P35. Ik heb zelf ook korte benen, dus ik kreeg de 'ze heeft de beentjes van haar moeder' opmerking. Bij de laatste groeiecho zaten de beentjes ineens op P90 en kreeg ik te horen dat ze in ieder geval niet mijn benen heeft. :')

Het maakte me een beetje onzeker, die grote verschillen, maar toen zei m'n vriend heel nuchter dat we in het ziekenhuis 1x hadden dat het buikje best klein was en toen deed ze opnieuw een meeting en was het 'ineens' wel goed. Het is ook maar net wat ze in beeld krijgen/hoe ze meten en wie er meet heb ik altijd maar het idee. Ik neem er iig wat zout bij.
pi_177683338
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
Dan meld ik me hier ook maar: zojuist een prachtig kloppend hartje gezien O+. De uitgerekende datum is 22 oktober! Mag ik in de lijst?
Gefeliciteerd *O*
  Moderator donderdag 8 maart 2018 @ 12:43:29 #12
382129 crew  Donna
pi_177683340
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
Dan meld ik me hier ook maar: zojuist een prachtig kloppend hartje gezien O+. De uitgerekende datum is 22 oktober! Mag ik in de lijst?
Gefeliciteerd! *O*
pi_177683377
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
Dan meld ik me hier ook maar: zojuist een prachtig kloppend hartje gezien O+. De uitgerekende datum is 22 oktober! Mag ik in de lijst?
Jaa van harte O+ Sta ik niet meer eenzaam alleen in oktober te wezen :D *O*

En yesss bevallers deze maand woohoo!

Gisteren hier toch maar nieuwe bh's gehaald maar jeetje ik schrok nogal van mijn nieuwe maat :') En ook gelijk positiebroek :@ Oh wat zit die toch een stuk fijner dan mijn normale (high waist) jeans waar ik al een week lang mn knoop van open moet laten :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_177683439
OMG, ik sta erin :o Bedankt Malteser

En iedereen bedankt voor de felicitaties O+

Priemgirl, ik ga maar eens kijken wat ik nog heb aan positiekleding, aan het einde van de dag kan mijn lowrise al niet meer lekker dicht }:|
pi_177683627
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
Dan meld ik me hier ook maar: zojuist een prachtig kloppend hartje gezien O+. De uitgerekende datum is 22 oktober! Mag ik in de lijst?
*O* *O* zo mega bijzonder om jou hier nu echt te zien!!! *O* *O* gefeliciteerd met de mooie echo
pi_177683697
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
Dan meld ik me hier ook maar: zojuist een prachtig kloppend hartje gezien O+. De uitgerekende datum is 22 oktober! Mag ik in de lijst?
Yay! Wat fijn, gefeliciteerd! *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:38 schreef Malteser het volgende:
Mabawa, dat is een behoorlijke groei van het buikje. Hoeveel tijd zat er tussen de vorige meting en nu?
4,5 week. En 2,5 á 3 weken daarvoor had ik ook een groeiecho. Dat was de eerste echo weer sinds de seo en alles zat echt al die tijd op hetzelfde lijntje.
Maar goed, zelf maak ik me er niet zo heel erg druk om, ik maakte me vooral druk om wat de vk ervan zou vinden maar dat viel dus ook mee. :)
pi_177683713
En Songeur: bevallen maar!

Krappe broeken heb ik nog niet echt last van. Ik groei wel, maar ik kan alles nog prima dicht hebben. Ben benieuwd wanneer dat gaat veranderen ;) BH is een heel ander verhaal, daar heb ik al sinds week 6 nieuwe van aangeschaft :')
pi_177683720
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:57 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

*O* *O* zo mega bijzonder om jou hier nu echt te zien!!! *O* *O* gefeliciteerd met de mooie echo
Dank je! Ik vind het ook nog steeds onwerkelijk, na 5 jaar wachten, spuiten, puncties, teleurstellingen, TESE en een miskraam nu eindelijk een kindje in mijn buik O+
pi_177683722
Welkom Mrs Peel! Tijd voor oktoberbaby's alweer, wow :o (zegt zij met haar half-septemberbaby, maar toch he)

Songeur, :% ze! ;)
pi_177683772
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:02 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Dank je! Ik vind het ook nog steeds onwerkelijk, na 5 jaar wachten, spuiten, puncties, teleurstellingen, TESE en een miskraam nu eindelijk een kindje in mijn buik O+
Wat moet dat idd onwerkelijk zijn. Nu lekker gaan genieten van je zwangerschap en alles wat daarbij hoort O+ *O* *O*
pi_177683823
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:02 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Dank je! Ik vind het ook nog steeds onwerkelijk, na 5 jaar wachten, spuiten, puncties, teleurstellingen, TESE en een miskraam nu eindelijk een kindje in mijn buik O+
Ah, een medekneusje O+ Altijd extra mooi nieuws _O_ O+
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:20:20 #22
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177684106
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:02 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Dank je! Ik vind het ook nog steeds onwerkelijk, na 5 jaar wachten, spuiten, puncties, teleurstellingen, TESE en een miskraam nu eindelijk een kindje in mijn buik O+
Wat ben ik blij voor je! Gefeliciteerd!

Ik droom veel over de baby/zwangerschap. Vannacht over de bevalling en een kersverse baby. De teleurstelling toen ik wakker was! Geen baby -O-. En over de naam, geslachtsbepaling, gender reveal taarten.. alles komt voorbij :').
pi_177684475
Gefeliciteerd, Mrs. Peel!
pi_177684571
Gefeliciteerd Mrs. Peel O+ *O*

En op naar het verse babyknuffelen voor Songeur en Duman in dit topic!
Ik sla nog even een topic of 3 over als ik mag kiezen :+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_177684949
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:20 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Wat ben ik blij voor je! Gefeliciteerd!

Ik droom veel over de baby/zwangerschap. Vannacht over de bevalling en een kersverse baby. De teleurstelling toen ik wakker was! Geen baby -O-. En over de naam, geslachtsbepaling, gender reveal taarten.. alles komt voorbij :').
Misschien heb je het al eerder gezet hoor, maar wanneer gaan jullie voor een geslachtsecho?
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:34:55 #26
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177685500
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:02 schreef Plumeria het volgende:

[..]

Misschien heb je het al eerder gezet hoor, maar wanneer gaan jullie voor een geslachtsecho?
16 maart, dus dat is wel bijna maar duurt ook nog heeeeel lang :P.
pi_177686319
Tof! Ik heb dinsdag Seo en hopelijk horen we dan ook het geslacht! Nu op zoek naar een leuk klein taartje om het aan de opas en omas te vertellen! Hoe hebben jullie het geslacht bekend gemaakt als je het wist?

Mrs Peel officieel welkom!

18 weken al trouwens! Gaat snel! Energie is wat meer gelukkig. Half uur fietsen met vol wind tegen was wel pittig! Hopelijk blijft de energie nog even want volop aan het inpakken voor verhuizing volgende maand!
  donderdag 8 maart 2018 @ 18:16:39 #28
342418 VKV
Plausibel
pi_177689836
Mag ik ook in de OP met UD 7 september? O+

Ik zit nu precies nabij de datum dat m'n contract af loopt van m'n werk. Vind het allemaal heel spannend, hoop dat ik een vast contract krijg. En daarna het grote nieuws op werk vertellen... ook spannend vind ik :P Iemand anders dit ook aan de hand gehad, dat je precies rond de 3 maanden grens te maken had met aflopend contract?
pi_177690139
Nee. Wel net zo lang in dienst als dat ik zwanger was. _O-
Protège moi de mes désirs.
pi_177690484
Gefeliciteerd VKV en MrsPeel, heel hartelijk welkom hier *O*.

Gek is dat he Malteser. Hier hadden we in de vriendengroep binnen een paar dagen het nieuws dat er een kindje geboren is, dat de vader van een vriendin overleden is aan kanker en dat ik zwanger ben. Leven en dood staan dan dicht bij elkaar. Bij de crematie, de oudste dochter die dan iets opleest over wat ze later aan haar pasgeboren dochter gaat vertellen over haar opa :'( tranendal.

Songeur spannend heur :P. En duman ook al een tijdje voorwerk. Verse babies onderweg! :9 nog even volhouden dames.

Helsinki ik ben benieuwd of die test die je online gedaan had klopt, met die gender prediction op basis van echo (dat was jij toch?) :P.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177690504
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:02 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Dank je! Ik vind het ook nog steeds onwerkelijk, na 5 jaar wachten, spuiten, puncties, teleurstellingen, TESE en een miskraam nu eindelijk een kindje in mijn buik O+
5 jaar :'( Ik vond ruim 2 jaar al pittig! Extra mooi nu, medekneusje (aldus CP ;) )
pi_177690725
Peel, wat super fijn voor je O+

Zou ik in de OP naar 9 september mogen :)
pi_177691648
Peel gefeliciteerd *O*
pi_177691728
Bedankt voor alle lieve felicitaties! Ik ga proberen hier in te burgeren, maar hier posten (gelukkig!) meer mensen dan in AZWBNZMG, dus dat zal wel even duren!
  donderdag 8 maart 2018 @ 19:56:25 #35
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_177691880
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:16 schreef VKV het volgende:
Mag ik ook in de OP met UD 7 september? O+

Ik zit nu precies nabij de datum dat m'n contract af loopt van m'n werk. Vind het allemaal heel spannend, hoop dat ik een vast contract krijg. En daarna het grote nieuws op werk vertellen... ook spannend vind ik :P Iemand anders dit ook aan de hand gehad, dat je precies rond de 3 maanden grens te maken had met aflopend contract?
Ik was bij mijn eerste 3mnd in dienst toen ik zwanger werd, mocht blijven en zelfs naar 24u. Nu vast contract. Mijn lg werkt net bij ons en haar contract is na haar aankondiging omgezet naar vast. :s)
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_177691998
VKV en Loj, OP is aangepast.

Feyre, ja ik vind het best heel dubbel. En nu helemaal met dikke buik en sonde. Ik word overal waar ik kom (nu kom ik niet zo ver meer maar toch) zo bekeken en dat vind ik niet fijn dus ik hoop dat dat meevalt volgende week want het gaat absoluut niet om mij.
  donderdag 8 maart 2018 @ 20:09:05 #37
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177692108
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:48 schreef Feyre het volgende:
Gefeliciteerd VKV en MrsPeel, heel hartelijk welkom hier *O*.

Gek is dat he Malteser. Hier hadden we in de vriendengroep binnen een paar dagen het nieuws dat er een kindje geboren is, dat de vader van een vriendin overleden is aan kanker en dat ik zwanger ben. Leven en dood staan dan dicht bij elkaar. Bij de crematie, de oudste dochter die dan iets opleest over wat ze later aan haar pasgeboren dochter gaat vertellen over haar opa :'( tranendal.

Songeur spannend heur :P. En duman ook al een tijdje voorwerk. Verse babies onderweg! :9 nog even volhouden dames.

Helsinki ik ben benieuwd of die test die je online gedaan had klopt, met die gender prediction op basis van echo (dat was jij toch?) :P.
Ja klopt! Ik ben ook benieuwd. Zal het hier laten weten O+.

Nog meer dames constant honger? Ik ben nu bijna 13 weken zwanger en zo'n 3 kg aangekomen. Mijn maag doet zeer als ik niet ga eten maar na 2 uur heb ik dus al weer trek en dan maakt het niet uit wat ik daarvoor heb gegeten. Heb nu wel allemaal gezonde dingen in huis gehaald want heb geen zin om buitensporig veel aan te komen, maar man.. dit is echt om gek van te worden.
pi_177692426
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:09 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Ja klopt! Ik ben ook benieuwd. Zal het hier laten weten O+.

Nog meer dames constant honger? Ik ben nu bijna 13 weken zwanger en zo'n 3 kg aangekomen. Mijn maag doet zeer als ik niet ga eten maar na 2 uur heb ik dus al weer trek en dan maakt het niet uit wat ik daarvoor heb gegeten. Heb nu wel allemaal gezonde dingen in huis gehaald want heb geen zin om buitensporig veel aan te komen, maar man.. dit is echt om gek van te worden.
Ja, ik! Wel zin in gezonde dingen gelukkig, maar ik kan de hele dag wel eten. Maar ik wil wel wat minderen straks, ik was tegen het einde van mijn vorige zwangerschap meer dan 100 kg, terwijl ik begon op 76 kg... Dat wil ik niet weer!
pi_177692438
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
Dan meld ik me hier ook maar: zojuist een prachtig kloppend hartje gezien O+. De uitgerekende datum is 22 oktober! Mag ik in de lijst?
Ja, yes O+ *O* Echt super fijn!
pi_177692534
MrsPeel, wat fantastisch *O*! Gefeliciteerd en welkom! Heftig traject hebben jullie achter de rug; heerlijk dat het dan toch nog goedkomt. Ik lurk als pcos’er in het andere topic; jullie hebben al een kindje, toch?

Helsinki, ik vreet me ongans :X Niet omdat het anders zeer doet, maar gewoon omdat hongerrrrrr. Knap dat je het bij gezond houdt, ik ben meer van #teampringles :@

Noa, spannend, seo! Hopelijk is alles goed. Voorgevoel over het geslacht? Ik ben na de pretecho waarbij we het geslacht ontdekten onaangekondigd naar m’n ouders gereden en heb ze met m’n jas nog aan ergens halverwege de drempel een echofoto onder de neus geduwd: ‘Kijk, kijk, kijk, je kleindochter
*O* :D :o w/ *O* O+‘ So much for cool gender reveal _O- Verder iedereen gewoon verteld.

En Priem, goddelijk hè, positiekleding O+?
pi_177692606
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:09 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Nog meer dames constant honger? Ik ben nu bijna 13 weken zwanger en zo'n 3 kg aangekomen. Mijn maag doet zeer als ik niet ga eten maar na 2 uur heb ik dus al weer trek en dan maakt het niet uit wat ik daarvoor heb gegeten. Heb nu wel allemaal gezonde dingen in huis gehaald want heb geen zin om buitensporig veel aan te komen, maar man.. dit is echt om gek van te worden.
Ja, hoi! Ik eet echt wel meer dan normaal. Probeer wel gezonde dingen te eten, maar ik moet nog even wennen aan mijn nieuwe voedingspatroon. Mijn kleuters vragen mij ook regelmatig waarom ik al een komkommer/banaan/appel/meloen enz aan het eten ben :') Ik trek het echt niet meer tot het pauzemoment.

Morgen hebben we weer een echo in het ZH (volgens mij de termijnecho). Spannend maar ik heb er zin in *O*. Daarna gaan we de a.s. overgrootouders inlichten :)
pi_177692821
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
Dan meld ik me hier ook maar: zojuist een prachtig kloppend hartje gezien O+. De uitgerekende datum is 22 oktober! Mag ik in de lijst?
Wat ontzettend fijn! O+ *O*
pi_177692910
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:30 schreef Jentin het volgende:
MrsPeel, wat fantastisch *O*! Gefeliciteerd en welkom! Heftig traject hebben jullie achter de rug; heerlijk dat het dan toch nog goedkomt. Ik lurk als pcos’er in het andere topic; jullie hebben al een kindje, toch?
Ja, een heerlijke zoon van 6,5 jaar, dus we zitten middenin tanden wisselen, zwemles-perikelen en lees-weigeren O+
pi_177696699
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:09 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Ja klopt! Ik ben ook benieuwd. Zal het hier laten weten O+.

Nog meer dames constant honger? Ik ben nu bijna 13 weken zwanger en zo'n 3 kg aangekomen. Mijn maag doet zeer als ik niet ga eten maar na 2 uur heb ik dus al weer trek en dan maakt het niet uit wat ik daarvoor heb gegeten. Heb nu wel allemaal gezonde dingen in huis gehaald want heb geen zin om buitensporig veel aan te komen, maar man.. dit is echt om gek van te worden.
Leuk! Het zou een jongetje zijn toch? Haha.

Ik heb wel constant honger maar met de kanttekening dat ik veel minder kan eten per eetmoment. Teveel eten wordt snel afgestraft, overvol gevoel en soms beetje maagzuur. Kortom heel ander eetpatroon nu. En idd moet ook oppassen dat ik niet telkens een handje chips oid grijp (want makkelijk) ipv even een appel te schillen.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177698224
Ik had in het begin ook meer honger. De verloskundige zei heel nuchter: je lichaam vraagt erom. En dat lichaam moet hard werken nu dames. :) Zolang je het (een beetje) gezond houdt... Later normaliseerde dit weer.

Mrs Peel welkom!!!! O+ O+ O+ O+

Malteser wat naar... er worden nu eenmaal kindjes “gemaakt” in buiken maar snap dat je geen attractie wilt zijn op een uitvaart. :*

Mijn contract is dus vlak voor m’n verlof niet verlengd. Hoorde het vrijdag, zondag al een sollicitatie verstuurd en nu uitgenodigd voor een gesprek. :Y) *O* 8-) :7 Heb vandaag maar gebeld om vooraf te melden dat ik zwanger ben en pas eind juli weer beschikbaar ben. Leek me zo awkward om binnen te stappen met dikke buik en dan zo... *tjilp tjilp* [insert krekelgeluid]
Werd door de dame van HR heel positief op gereageerd. Ben benieuwd...
Dit, dat, alles.
pi_177700750
Honger, echt hou op, ik blijf eten. En ook echt niet allemaal gezond; dan eet ik eerst een appel, maar dan wil ik daarna ook echt nog koek/snoep/chocolade ofzo. En vleeswaren, ik heb steeds zin in ham of boterhamworst ofzo.
De kilo’s vliegen er dan ook iets sneller aan dan de bedoeling is, ik zit nu op +5 ofzo, en ik ben nog maar 15 weken. 8)7
pi_177700995
Hongerrrr ja! In het begin, ondanks de misselijkheid zoveel gegeten.
En van alles hoor, zowel gezond als ongezond.
Op dit moment wel veel trek, maar vooral veel kleine porties.

Succes met de echo vandaag Peacefull!

Donna vandaag 37 weken *O*
  vrijdag 9 maart 2018 @ 10:02:13 #48
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177701378
Ja, volgens de ramzi theory (en ik geloof ook skull theory) zou het een jongen zijn. Mijn gevoel zegt ook héél sterk: dit is een jongensbaby, maar het is 50/50 dus wie weet :).

Fijn om hier herkenning terug te lezen! Ik moet zeggen dat ik me niet beter ben gaan voelen door toe te geven aan de ongezonde snaaidrang, dus nu eens kijken of het met gezondere voeding wat beter gaat.

13 weken vandaag *O*.

Peace, succes straks!
  Moderator vrijdag 9 maart 2018 @ 10:17:46 #49
382129 crew  Donna
pi_177701600
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 09:13 schreef silliegirl het volgende:
Honger, echt hou op, ik blijf eten. En ook echt niet allemaal gezond; dan eet ik eerst een appel, maar dan wil ik daarna ook echt nog koek/snoep/chocolade ofzo. En vleeswaren, ik heb steeds zin in ham of boterhamworst ofzo.
De kilo’s vliegen er dan ook iets sneller aan dan de bedoeling is, ik zit nu op +5 ofzo, en ik ben nog maar 15 weken. 8)7
Vervelend he? Ik moest spugen als ik niet ieder uur iets at en ja dan komt de komkommer etc. je neus ook wel eens uit waardoor ik ook echt wel eens koek enzo at. Al moet ik zeggen dat ik nooit echt heb zitten schranzen ofzo, maar niet eten was ook geen optie. Bij 23 weken was ik al 17 kilo aangekomen.
On the bright side; tussen 23 weken en 35 weken ben ik 0 kilo aangekomen. Pas nu weer een kilootje!
  Moderator vrijdag 9 maart 2018 @ 10:19:49 #50
382129 crew  Donna
pi_177701634
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 09:34 schreef Mabawa. het volgende:

Donna vandaag 37 weken *O*
Jaaaaa, ik zit as we speak de ziekenhuis tas een beetje klaar te maken. :D

Succes vandaag Peace! O+

En Helsinki 13 weken, jippie!
pi_177701809
37 weken donna *O* mooie mijlpaal! Ik heb in die ziekenhuistas 2 pakjes voor de baby zitten. Mijn hormonen waren bang dat man niet snapte welke romper, sokjes, pakjes en mutsjes bij elkaar hoorde dus nu zitten de babypakjes in vriezerzakjes in de tas :P

Oh die eeuwige honger. Dat heb ik zeker tot een week of 20 gehad. Ik at echt de hele dag door. Denk dat je zeker moet eten als je lichaam erom vraagt!! Daarna had ik een periode waar ik de hele dag vol zat. Dat is een paar weken weggeweest maar is nu weer terug!
pi_177702161
Ja ook hier herkenbaar! Continue honger. Om de 2u wil ik 'iets'. Liefst idd alleen maar slechte dingen ook nog :@ chips; chocolade... macdonalds en pizza zou ik elke dag wel willen eten momenteel :') Gelukkig hebben we op het werk een fruitbox staan; dus erg handig om lekker banaantje/peer of mandarijn te pakken als het begint te knagen.. Helaas thuis heb ik een té lieve vriend die mij van alle chipjes voorziet wat ik wil O+
Alhoewel ik er nu al de hele week savonds vanaf ben gebleven :D
Vorige week gewogen en toen was ik 0.5kg ongeveer aangekomen; maar ik ben ook nog maar 10 weken. Zal dit weekend weer eens wegen, kijken of er al verschil in zit door mn snaaizin :@

@Songeur: Beter dat alles klaar staat en je je daar straks niet meer druk over hoeft te maken :D Ik zou ook zo zijn vrees ik :') O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  Moderator vrijdag 9 maart 2018 @ 11:07:17 #53
382129 crew  Donna
pi_177702520
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 10:28 schreef Songeur het volgende:
37 weken donna *O* mooie mijlpaal! Ik heb in die ziekenhuistas 2 pakjes voor de baby zitten. Mijn hormonen waren bang dat man niet snapte welke romper, sokjes, pakjes en mutsjes bij elkaar hoorde dus nu zitten de babypakjes in vriezerzakjes in de tas :P
Mijn vriend heeft de 2 pakjes uitgezocht die mee gaan dus hij weet precies wat bij elkaar hoort haha. Hij heeft zelfs vorige week nog andere slofjes gekocht omdat die beter erbij passen. O+ Ook wou hij lange mouwen rompers en korte mouwen rompers mee en voor de zekerheid ook maar 1 zonder mouwen. Ach, ik laat hem z'n gang maar gaan. Hij mag baby tenslotte ook aankleden. O+
pi_177703283
*O* een hele mooie echo gehad met een druk koprollend en spartelend kindje. Hij lijkt nu al op z'n ouders :') UD blijft staan op 29 september. Heel fijn afgesloten bij onze fertiliteitsarts :)
pi_177704022
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:47 schreef Peacefulll het volgende:
*O* een hele mooie echo gehad met een druk koprollend en spartelend kindje. Hij lijkt nu al op z'n ouders :') UD blijft staan op 29 september. Heel fijn afgesloten bij onze fertiliteitsarts :)
Yesss! *O*
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177704439
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:47 schreef Peacefulll het volgende:
*O* een hele mooie echo gehad met een druk koprollend en spartelend kindje. Hij lijkt nu al op z'n ouders :') UD blijft staan op 29 september. Heel fijn afgesloten bij onze fertiliteitsarts :)
*O* O+ Wat super fijn! *O* Leuk om te zien bewegen he?

*O* 37 weken voor Donna en 13 weken voor Helsinki! Ik doe mee met wisselslag: 14 weken vandaag (en VKV dus ook ;) )

Hier valt het wel mee met honger en ik heb juist veel minder trek in ongezonde dingen. Eet dus juist heel weinig chips, koek en snoep. Wel veel crackers en beschuit als tussendoortje en soms fruit.
Ik eet sowieso niet heel veel, zit snel vol. Ik word wel ongelofelijk misselijk als ik niet snel genoeg iets eet, vooral ‘s ochtends. Dan moet ik door die misselijkheid heen eten en dat vind ik nogal eens een uitdaging :') Weet dat dat geel makkelijk op te lossen is, maar gelijk iets eten als ik wakker ben, staat mij ook enorm tegen. Het gaat om goede timing 8-)
pi_177707399
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:07 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft de 2 pakjes uitgezocht die mee gaan dus hij weet precies wat bij elkaar hoort haha. Hij heeft zelfs vorige week nog andere slofjes gekocht omdat die beter erbij passen. O+ Ook wou hij lange mouwen rompers en korte mouwen rompers mee en voor de zekerheid ook maar 1 zonder mouwen. Ach, ik laat hem z'n gang maar gaan. Hij mag baby tenslotte ook aankleden. O+
mnohhh wat lief ook :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:47 schreef Peacefulll het volgende:
*O* een hele mooie echo gehad met een druk koprollend en spartelend kindje. Hij lijkt nu al op z'n ouders :') UD blijft staan op 29 september. Heel fijn afgesloten bij onze fertiliteitsarts :)
Yeaahhh *O* :D Oh wat leuk !! Ik kijk ook al weer uit naar de volgende echo.. Schoonzusje had me gewaarschuwd; maar je leeft idd van echo naar echo heb ik het idee :)

Overigens is gemberthee hier echt momenteel dé oplossing tegen mijn misselijkheid. Geen koffie meer en gemberthee smorgens en rest van de dag blijft de misselijkheid tot een minimum *O* Erg blij mee O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 9 maart 2018 @ 17:13:40 #58
342418 VKV
Plausibel
pi_177709277
Ik heb ook steeds wel trek, maar na een paar happen zit ik echt barstensvol. Kreeg afgelopen weken bijna nooit m'n avondeten op. En dan dus naar bed met honger én het gevoel dat je niks door je keel krijgt.
M'n vriend klaagt trouwens nu dat hij aankomt doordat ik bijna niks eet haha, hij mag al m'n restjes :D
pi_177717992
Wat goed Peace! *O*
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177719077
*O*
Nipt is goed
*O*

Nu echt gaan genieten O+
  Moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 10:28:06 #61
382129 crew  Donna
pi_177719307
Yes Loj, fijn zeg! *O*
pi_177719649
Goed nieuws zeg, fijn Loj *O*

Omg 37 weken vandaag. :o When did that happen?
pi_177720027
Super Loj!

Mabawa mag bevallen *O*
pi_177720375
Wat super fijn Loj *O*

En Mabawa 37 weken *O*
pi_177720582
Gefeliciteerd, Mabawa! De magische grens bereikt. :) :*

Loj, fijn van de goede uitslag! Genietze.

Edit: en Donna gister, gefeliciteerd! :*

[ Bericht 19% gewijzigd door arvensis op 10-03-2018 12:19:11 ]
Protège moi de mes désirs.
  Moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 11:59:29 #66
382129 crew  Donna
pi_177720932
Jaaaa Mabawa, sluit je aan haha. Gezellig zo samen op 'baby mag komen' bankje! *O*
pi_177721819
Jaaaa O+
Enne ze 'mag' maar laat nog maar lekker zitten minimaal 2 weken. Ben er heulll nog niet klaar voor. :X Sowieso ga ik uit van een aprilbaby, ik hoop op de 4e O+
  Moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 13:14:04 #68
382129 crew  Donna
pi_177722062
Ik ben ook nog lang niet zover en roep al een tijdje 5 of 6 april!
  zaterdag 10 maart 2018 @ 14:09:42 #69
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177722946
Yay voor de goede uitslag van Loj en de echo van Peace *O*.

Ik ben mijn bh's nu wel een beetje zat merk ik. Iemand nog tips voor een fijne zwangerschapsbh (en als die er ook een beetje leuk uitziet is dat natuurlijk extra mooi meegenomen)?
pi_177724501
Shit, suikerwaarde te hoog. 6,6 terwijl de 'max' 6,1 is. -O-

Dus nou moet ik nog een keer nuchter laten prikken. Ik ben zonder iets in mijn maag echt kotsmisselijk dus moet nog even kijken hoe ik dat aan ga pakken.

En ik baal gewoon ontzettend, was bij de intake al wat verontwaardigd dat ze puur op basis van BMI extra groeiecho's en een suikertest wilden doen. Maar mijn man is zelf diabeet en heeft nogal eens opmerkingen over mijn eetpatroon. Krijgen ze straks allemaal gelijk. -O-
pi_177726230
Dat is ook niet leuk Luna -O-

37 weken voor Mabawa *O* 1 april is ook een mooie datum ;)

Ik heb twee voedingsbeha's Helsinki, maar die vind ik voor nu nog niet fijn. Die zijn namelijk zonder goede beugel. Ik had de vorige keer ook gewoon wat beha's in een grotere maat gekocht, die vind ik voor nu fijner.

Zo en nu met de goede uitslag maar meteen het nieuws met iedereen gedeeld O+ oh en zwangerschapsbroeken gekocht ;)
pi_177729458
Gefeliciteerd Loj! *O*

En mijlpaal voor Mabawa en Donna *O*

Ah vervelend Luna -O-

Ik heb voedingsbh’s mét beugel die er ook nog een beetje leuk uitzien van Noppies! Niet supergoedkoop, maar ik vind ze wel fijn zitten.

Hier 31 weken! (Ok, vooruit, morgen dan) Maandag vertrekken we naar Londen O+ voor een midweekje.
pi_177729646
Oei, Luna, vervelend... hopelijk hebben ze geen gelijk. :*

Veel plezier, Vita!

Morgen is onze UD, maar meneer zit nog goed... :)
Protège moi de mes désirs.
pi_177732121
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 15:38 schreef lunapuella het volgende:
Shit, suikerwaarde te hoog. 6,6 terwijl de 'max' 6,1 is. -O-

Dus nou moet ik nog een keer nuchter laten prikken. Ik ben zonder iets in mijn maag echt kotsmisselijk dus moet nog even kijken hoe ik dat aan ga pakken.

En ik baal gewoon ontzettend, was bij de intake al wat verontwaardigd dat ze puur op basis van BMI extra groeiecho's en een suikertest wilden doen. Maar mijn man is zelf diabeet en heeft nogal eens opmerkingen over mijn eetpatroon. Krijgen ze straks allemaal gelijk. -O-
Joh, je hebt 6,6 gescoord op een random glucose. Met belasting dus. En je gaat nu nuchter prikken, zonder belasting. Kans is niet erg groot dat je dan ineens boven de 7 gaat scoren natuurlijk.
Niet zo druk maken dus, van stress gaat je bloedsuiker omhoog ;)
pi_177735393
Druk hier, maar toch even een mijlpaal: afgelopen woensdag 20 weken en sinds donderdag zie ik mijn buik bewegen als de baby even een flinke schopbui heeft O+
pi_177739744
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:23 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Druk hier, maar toch even een mijlpaal: afgelopen woensdag 20 weken en sinds donderdag zie ik mijn buik bewegen als de baby even een flinke schopbui heeft O+
Wat gaaf! Heb je ook nog een 20 weken echo gehad?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  zondag 11 maart 2018 @ 08:47:09 #77
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_177740895
UD *O* Nog geen baby -O-
Protège moi de mes désirs.
  zondag 11 maart 2018 @ 08:57:10 #78
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177740966
Ik ontlurk even; voor de dames die in de buurt van Breda wonen, bij naron kunnen ze van je eigen bh's en van bijna alle bh's die ze verkopen een voedingsbh maken. Heel handig! Ze verkopen vanaf DD.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177741063
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 01:33 schreef Wolken het volgende:

[..]

Wat gaaf! Heb je ook nog een 20 weken echo gehad?
Ja, afgelopen dinsdag, was helemaal goed! Zal zo nog even een 20-weken-buik in het andere topic zetten.

Volgens mij zag ik nog twee goede echo's en wat goede NIPT-uitslagen *O*

Hier gisteren maar eens de ladekast uit de schuur gehaald die we als commode willen gebruiken op onze slaapkamer, aangezien baby geen eigen kamer krijgt nog. Die stond al sinds de verhuizing 3,5 jaar geleden in de koude schuur, toch maar eens gekeken of ie nog droog en heel was :+
  zondag 11 maart 2018 @ 10:29:30 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_177741958
Zou songeur al gepopt zijn? Moet toch haast wel?
disclaimer
pi_177742489
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Zou songeur al gepopt zijn? Moet toch haast wel?
Helaas! Op wat menstruatieachtigekramp afentoe na is alles hier rustig.

Moet heel eerlijk bekennen dat ondanks dat ik me had ingesteld op +-41 weken. Ik het nu wel zat begin te worden. Overal om me heen bevalt iedereen. Ook mensen die 2-3 weken na mij uitgerekend waren. Misschien bel ik vandaag vk ff of ze willen strippen en anders morgen.

Ok lang verhaal. Conclusie: Songeur is een beetje verdrietig en nog heel zwanger :P
pi_177742549
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:12 schreef Songeur het volgende:

[..]

Helaas! Op wat menstruatieachtigekramp afentoe na is alles hier rustig.

Moet heel eerlijk bekennen dat ondanks dat ik me had ingesteld op +-41 weken. Ik het nu wel zat begin te worden. Overal om me heen bevalt iedereen. Ook mensen die 2-3 weken na mij uitgerekend waren. Misschien bel ik vandaag vk ff of ze willen strippen en anders morgen.

Ok lang verhaal. Conclusie: Songeur is een beetje verdrietig en nog heel zwanger :P
:* sterkte met de laatste loodjes!
pi_177743442
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:12 schreef Songeur het volgende:

[..]

Helaas! Op wat menstruatieachtigekramp afentoe na is alles hier rustig.

Moet heel eerlijk bekennen dat ondanks dat ik me had ingesteld op +-41 weken. Ik het nu wel zat begin te worden. Overal om me heen bevalt iedereen. Ook mensen die 2-3 weken na mij uitgerekend waren. Misschien bel ik vandaag vk ff of ze willen strippen en anders morgen.

Ok lang verhaal. Conclusie: Songeur is een beetje verdrietig en nog heel zwanger :P
Ik snap dat heel goed :*
Bij S. bevallen met 41+2, dus daar had ik me echt op ingesteld bij de tweede. En toch viel het me zwaar richting de 41 (en er 4 over) te gaan.
Wat dat betreft is die hele UD toch een mindfuck. Hoewel je weet dat het maar een datum is, je houdt er toch rekening mee.
Mijn vk vertelde dat je in Frankrijk een uitgerekende periode hebt, van 37-42 weken. Vond ik veel mooier!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_177743558
UD voor Duman *O*

Frustrerend Songeur, hopelijk is het snel jouw beurt om te mogen baby-knuffelen!

Hier is het relatief rustig nog, vannacht wel wat harde buiken bij het omdraaien, maar die negeer ik voor het gemak even :+
Morgen de termijn waarmee ik vorige keer bevallen ben, de vlag gaat uit als ik die voorbij ga!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_177751271
:W ik schuifel hier weer langzaam naar binnen! Afgelopen vrijdag positief getest *O*
Ud ligt naar eigen berekening rond 17 november *O*
pi_177751779
Thnx voor de lieve berichtjes! Vooral de herkenning in het verhaal van LeSage doet me goed :*

Heb de vk even gebeld om mijn hart te luchten. Ze kwam even langs en dat was fijn. Ongeveer 1,5/2cm ontsluiting (lekker specifiek :P )dus ze heeft gestript. Nu weer een menstruatiekrampachtiggevoel. Morgen controle met echo enzo. We shall see :Y

Aapie welkom! En UDjompel voor Duman *O*
pi_177751859
Welkom Aapie! *O*

En fijn dat de vk langs is gekomen en dat je gestript bent Songeur, hopelijk brengt het wat op gang!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_177752132
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:12 schreef Songeur het volgende:

[..]

Helaas! Op wat menstruatieachtigekramp afentoe na is alles hier rustig.

Moet heel eerlijk bekennen dat ondanks dat ik me had ingesteld op +-41 weken. Ik het nu wel zat begin te worden. Overal om me heen bevalt iedereen. Ook mensen die 2-3 weken na mij uitgerekend waren. Misschien bel ik vandaag vk ff of ze willen strippen en anders morgen.

Ok lang verhaal. Conclusie: Songeur is een beetje verdrietig en nog heel zwanger :P
Heeel herkenbaar. Echt iedereen waarvan ik wist dat ze zwanger waren rond de tijd dat ik dat was is gewoon ook eerder bevallen dan hun UD. En ik maar door hobbelen. Inmiddels niet meer fatsoenlijk lang kunnen zitten/lopen/slapen, maar bevallen, ho maar. Frustratie tot en met, elke dag voelt als een week. Sterkte nog even. Het komt goed! :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 11 maart 2018 @ 18:29:56 #89
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177752300
Songeur, uren voelen nu als dagen maar je kleintje is er echt bijna O+ Nog eventjes!

UDuman *O* wat een mijlpaal!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_177752594
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 17:59 schreef Songeur het volgende:
Thnx voor de lieve berichtjes! Vooral de herkenning in het verhaal van LeSage doet me goed :*

Heb de vk even gebeld om mijn hart te luchten. Ze kwam even langs en dat was fijn. Ongeveer 1,5/2cm ontsluiting (lekker specifiek :P )dus ze heeft gestript. Nu weer een menstruatiekrampachtiggevoel. Morgen controle met echo enzo. We shall see :Y

Aapie welkom! En UDjompel voor Duman *O*
Mijn derde bleef ook eeuwig zitten, nadat de eerste twee met 41+0 en 40+6 kwamen. Man, elk dagdeel duurt dan ongeveer zes jaar per stuk. Verschrikkelijk vond ik het. Met 41+4 heb ik mn schouders opgehaald en geaccepteerd dat ik de rest van mn leven zwanger ging doorbrengen :') en dat maakte wel dat die dag makkelijker ging, lichter voelde. De volgende dag kwam hij vanzelf. Dus nou ja, sterkte, ik weet hoe het voelt, ik wens je chocola zonder maagzuur en een baby.
pi_177752807
Songeur :* voor jou! Hopelijk doet het strippen wat en heb je snel je lieve baby in je armen.

UD voor Duman *O* en een bewegende buik voor IMA!
Welkom aapie! *O*
pi_177753055
Aw songeur :* hopelijk helpt het strippen!

En Duman UD *O* de tijd gaat echt snellll :o

Welkom aapie!

Ik ben verder een beetje slecht in reageren deze week. Het is zoooo druk! Maar ik lees wel alles mee :P
pi_177753185
Songeur ook van mij een dikke :*, hang in there! Hopelijk brengt het strippen wat op gang nu, duimen draaien.

Verder las ik nog Duman UD mijlpaal *O*, goede 20 weken echo van IMA (en prachtige foto in buikentopic!) en welkom aapieannie!

Ik zit nog te wachten op de NIPT uitslag. Duurt dat echt 10 werkdagen of kan ik ‘m ook eerder verwachten? Hoelang duurde het bij jullie?
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177753293
Feyre, ik kreeg de uitslag op de 8e werkdag! Wanneer is de 10e werkdag?
Succes met afwachten :*
pi_177753388
Hou vol Songeur :*

Welkom aapie!

Nipt was de negende werkdag, al kreeg ik de mail (met wat spelfouten in de laatste zin ;) ) op zaterdag om 6.34. Ik gok dat de verloskundige bij iemand zat te wachten ;)
pi_177753603
Ik kreeg de uitslag precies op de 10e werkdag (dan tel ik de dag van t prikken als 1e werkdag :p ).
  zondag 11 maart 2018 @ 20:35:24 #97
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_177755347
Songeur, nog eventjes volhouden. O+
Zou trouwens wat zijn als LMN eerder zal bevallen dan wij. :D

Welkom, Aapie. :* *O*

Aure echt, hoor! En hoe. :o Voor mijn gevoel post ik net een paar weken mee, haha.

Feyre, spannend! Hopen op een goede uitslag! :* Succes met wachten.

Hier is trouwens nog niks gaande.
Protège moi de mes désirs.
  zondag 11 maart 2018 @ 20:50:14 #98
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177755737
Telt de dag van prikken zelf ook al mee als werkdag? In dat geval kreeg ik de uitslag op werkdag 9.
pi_177756353
Hier kwam de uitslag van de nipt op werkdag 8, prikdag meegeteld als eerste werkdag! Ik had op een maandag laten prikken, een week later op woensdag was de uitslag er.
pi_177756433
Ik lees net dat het binnen 10 werkdagen is nadat het bloed op het lab is aangekomen, dus dag van het prikken is niet werkdag 1 ;). Maar dan gaat het gemiddeld genomen dus iets vlotter. We wachten deze week even af.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177756592
Hier was het maandag prikken en de vrijdag in de week erna de uitslag :)
  Moderator maandag 12 maart 2018 @ 07:28:07 #102
382129 crew  Donna
pi_177760700
De uitslag was hier op werkdag 9. Ik telde de dag na het prikken als werkdag 1.
pi_177760932
Ik tel de prikdag altijd mee als werkdag omdat de prikker vertelde dat het die middag nog naar het lab zou gaan, maar nu bedenk ik me dat het dan waarschijnlijk pas de volgende dag aan kwam :') :+ nouja maakt ook niet uit :P
pi_177761478
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 14:09 schreef Helsinki het volgende:
Yay voor de goede uitslag van Loj en de echo van Peace *O*.

Ik ben mijn bh's nu wel een beetje zat merk ik. Iemand nog tips voor een fijne zwangerschapsbh (en als die er ook een beetje leuk uitziet is dat natuurlijk extra mooi meegenomen)?
Geen tips voor een zwangerschapsbh, die wil ik pas kopen als ik wat verder ben, maar de beugelloze bh's van de hema (15 euro per stuk) zitten érg lekker :Y nu volgens mij in de aanbieding voor 2 voor 25 euro.

Hier voor NIPT geprikt op een dinsdag, en pas op donderdag bij het lab aangekomen. De uitslag kreeg ik de donderdag erop (afgelopen donderdag) en was gelukkig goed *O*

Ik zag nog postieve testjes, gefeliciteerd!
  maandag 12 maart 2018 @ 09:17:08 #105
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177761649
Oooh Songeur :*. Nog even volhouden! Bijna jullie kleintje ontmoeten :).

Welkom Aapie!

Ik heb inmiddels 2 bh's gekocht bij de H&M. Gisteren stond de afdruk van mijn gewone bh in mijn huid en mijn vriend merkte aan me dat er iets niet lekker zat dus heeft me niet zo subtiel aangemoedigd om nu toch echt eens van bh te gaan veranderen. En jeetje, wat zitten ze lekker O+. Straks ook nog even bij de HEMA kijken, dank!
  maandag 12 maart 2018 @ 10:13:10 #106
56471 pinquit
oh my lama!
pi_177762746
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 15:40 schreef PriemGirl het volgende:


Overigens is gemberthee hier echt momenteel dé oplossing tegen mijn misselijkheid. Geen koffie meer en gemberthee smorgens en rest van de dag blijft de misselijkheid tot een minimum *O* Erg blij mee O+
Die gemberthee, maak je die zelf? Vertel me alles! Ik word gek van de misselijkheid, zeker met peuter om me heen die veel te veel van me vraagt :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177762966
Stukkie verse gember in heet water, even laten trekken en opdrinken? Dat doe ik iig altijd :D
  maandag 12 maart 2018 @ 10:26:38 #108
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177762985
Hey als dat strippen bij Songeur geholpen heeft, is er misschien vannacht wil een vers baby’tje geboren :+

Ik gun het haar zo O+

En gemberthee O+ Ook heerlijk met een citroentje erbij!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_177762991
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:13 schreef pinquit het volgende:

[..]

Die gemberthee, maak je die zelf? Vertel me alles! Ik word gek van de misselijkheid, zeker met peuter om me heen die veel te veel van me vraagt :')
Ben ik te lui voor :@ Ik heb die van zonnatura met 95% gember in en citroengras dacht ik :Y
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 12 maart 2018 @ 10:27:11 #110
56471 pinquit
oh my lama!
pi_177762998
:') had kunnen weten dat 't zoiets simpels is :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 12 maart 2018 @ 10:27:45 #111
56471 pinquit
oh my lama!
pi_177763011
quote:
2s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:26 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ben ik te lui voor :@ Ik heb die van zonnatura met 95% gember in en citroengras dacht ik :Y
Oh maar als dat werkt ben ik blij!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 12 maart 2018 @ 10:30:51 #112
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_177763076
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:27 schreef pinquit het volgende:

[..]

Oh maar als dat werkt ben ik blij!
:o Pinq wat leuk! O+ (nou ja die misselijkheid natuurlijk niet he)
Gefeliciteerd!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_177763205
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:27 schreef pinquit het volgende:

[..]

Oh maar als dat werkt ben ik blij!
Na anderhalve week uiteindelijk jankend in mn vriends armen te liggen dat ik het zo vreselijk beu was om de hele dag ontzettend misselijk te zijn; wou ik álles proberen :') Ik ben echt geen thee drinker maar ik zit nu elke dag aan mn 2 kopjes en voor mij is het echt de oplossing ! Ik hoop dat het bij jou ook zo goed mag werken :Y Kijk goed naar de percentages gember die in de 'gember'thee aanwezig is.. Ik heb 1 waar maar 10% in zit en die doet merkelijk minder voor mn misselijkheid...

Ik zit stiekem gewoon tot de 12 weken (nog 2 weken) af te tellen want overal lees ik dat het dan echt over zou moeten zijn (en ja dat moet want het staat in de boekjes :+ Ik snap dat dat niet bij iedereen zo werkt; maar mijn hoofd wil even heel erg dat het wel zo werkt :@ )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_177763278
Ik heb vorige keer tot 18 weken ofzo met misselijkheid te maken gehad... Sorry, party pooper. :P Nu ben ik 13 weken en ik durf de Emesafene nog niet af te bouwen.
pi_177764422
22 weken vandaag *O* en nogsteeds 24/7 misselijk. Maar met slechts 1 a 2 kotssessies per week is het prima uit te houden.


Welkom aapieanne! En ik ben heel benieuwd of het strippen wat gedaan heeft bij songeur
pi_177765389
Oh priem ik hoop het voor je! Bij mij klopte dat tot nu toe 2x. Nu 13 weken en misselijkheid is zo goed als weg. Alleen als ik zelf te grote porties/teveel eet wordt ik vrij snel daarna gestrafd maar goed dat heb je zelf in de hand.

Ik zit nu dan ook alleen op de afdeling omdat ik nog niet wil/kan lunchen ivm een te groot/machtig stuk taart van vanochtend :+. Ik wist gewoon dat het too much was, maar toch opeten hè. Spijt van :’).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177767241
Meld! Nog altijd met baby in buik :P

Ik heb te weinig puf om op iedereen te reageren. Maar vind jullie wel lief hoor :* Ik ga maar weer in mijn bubbel stofjes uitzoeken voor jumpsuitjes. Heb ik er toch nog niet genoeg van O+
  maandag 12 maart 2018 @ 14:57:47 #118
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177769398
Niet bijgelezen maar ik kreeg net te horen dat mijn beste vriendin ook zwanger is *O*! 1 week later uitgerekend. Hoe bijzonder en zooooo leuk!!
pi_177769469
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:36 schreef Songeur het volgende:
Meld! Nog altijd met baby in buik :P

Ik heb te weinig puf om op iedereen te reageren. Maar vind jullie wel lief hoor :* Ik ga maar weer in mijn bubbel stofjes uitzoeken voor jumpsuitjes. Heb ik er toch nog niet genoeg van O+
Lekker in je bubbel blijven O+
Succes met de laatste loodjes :*

@Feyre: Nou ik hoop het ook :D Naja we zullen het van zelf merken ;)

@Helsinki: oh ja dat lijkt me wel heel bijzonder O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_177775990
Geeft toch niet Songeur, lekker blijven bubbelen :+ :*

Leuk Helsinki!

En Priem ik ga voor je duimen dat je misselijkheid straks weg is! Mijn eerste trimester kwaaltjes verdwenen pas bij de 18e week, hopelijk bij jou wat eerder!

Nog een weekje en dan zit ik in het derde trimester :o when did that happen :')
  maandag 12 maart 2018 @ 19:55:27 #121
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_177776598
Songeur, nog eventjes volhouden. :* *;
Helsinki, wat leuk! *;
Aure, succes alvast! :D
Feyre, taart is altijd goed. Geen spijt van hebbem. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_177776899
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:13 schreef pinquit het volgende:

[..]

Die gemberthee, maak je die zelf? Vertel me alles! Ik word gek van de misselijkheid, zeker met peuter om me heen die veel te veel van me vraagt :')
Ik deed verse gember, blaadjes mint, kamille en citroen samen koken en dat als "thee" drinken. Hielp voor mij heel erg goed!
pi_177778378
Welkom aapje! *O*

Ik heb nu twee voedings BH's bij de Prenatal gekocht. Zonder beugel. Ik vind ze erg fijn. Mijn borsten lijken nu de ergste groeispurt wel achter de rug te hebben!

:* voor de dames in de bubbel. Lekker blijven bubbelen! Heel begrijpelijk.

Ik heb vandaag mijn kleutergroep verteld dat ik een baby in mijn buik heb. 28 paar ogen staarden mij aan.... Eén kind zei: Wij komen ook uit de buik van onze mama's!.....
Stilte.....

"Juf, gaan we spelen?" O+ Het leven van een kleuter O+
pi_177782980
Haha peace heerlijk toch die nuchterheid van kleuters!

Songeur lekker in je bubbel, spannende dagen :*

Bh's... ik heb net twee weken terug 3 nieuwe gekocht, en die zitten dus al voor geen meter meer :'(
Van de week dus maar even shoppen voor een fijne meegroei/voedings bh. Ik heb nu een soort sportbh aan maar die zie je door de bandjes wel erg zitten.

Verder enorm moe, blij als mn nachtdiensten er weer opzitten! Iemand anders hier al ervaring met vaste nachtdiensten draaien icm zwangerschap?
pi_177784380
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 03:26 schreef aapieannie het volgende:
Haha peace heerlijk toch die nuchterheid van kleuters!

Songeur lekker in je bubbel, spannende dagen :*

Bh's... ik heb net twee weken terug 3 nieuwe gekocht, en die zitten dus al voor geen meter meer :'(
Van de week dus maar even shoppen voor een fijne meegroei/voedings bh. Ik heb nu een soort sportbh aan maar die zie je door de bandjes wel erg zitten.

Verder enorm moe, blij als mn nachtdiensten er weer opzitten! Iemand anders hier al ervaring met vaste nachtdiensten draaien icm zwangerschap?
Volgens de arbeidstijdenwet heb je als zwangere recht op aanpassing van je werktijden als je nachtdiensten werkt. Als je zwanger bent mag je werkgever je hier namelijk niet toe verplichten...
pi_177784868
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 06:56 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Volgens de arbeidstijdenwet heb je als zwangere recht op aanpassing van je werktijden als je nachtdiensten werkt. Als je zwanger bent mag je werkgever je hier namelijk niet toe verplichten...
Dat weet ik, maar dat is mn vraag niet.. ben benieuwd of er iemand is die het al wel heeft gedaan en hoe dat is bevallen.

Qua zorgzwaarte is het in de nacht fijner werken dan overdag voor mij vandaar dat ik dat nu ook doe. Ik werk er nu max 6 na elkaar, misschien dat ik dat verder in de zwangerschap terugdraai naar 4.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 08:00:18 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_177784886
Skittles heeft dat volgens mij gedaan in haar eerste zwangerschap, aapie.
disclaimer
  dinsdag 13 maart 2018 @ 08:52:30 #128
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177785333
Ik lees herkenbare dingen over misselijkheid :'). Bij mij helpt: op vaste tijden eten, altijd een tussendoortje bij de hand hebben, geen hele zware en al te vette maaltijden. En heeeeeel af en toe neem ik nog Emesafene in. Het werd bij mij rond de 11e week beter geloof ik.

Aapie, ik heb niet exact nachtdiensten maar draai wel slaapdiensten die ik niet perse hoef te doen nu. Ik vind het voor nu prima. Veel uren maken en dus minder vaak naar m'n werk moeten reizen. De vermoeidheid is hier nu wel flink afgenomen sinds een weekje ofzo. Ik zet weer 10k stappen per dag en voel me daardoor ook een stuk fijner (fitter). Ik moet alleen wel uitkijken met m'n bekken en ervoor zorgen dat ik regelmatig rust pak. Dat doe ik op m'n werk ook en ik merk dat ik daardoor de diensten ook makkelijker door kan komen.

Had gisteren echt een hele fijne dag met veel kriebels in de buik. Ik moest er gewoon van lachen :D. Eindelijk het gevoel steeds meer en meer te gaan genieten van de zwangerschap. Het gaat ook zó snel voorbij. Wat Aure schrijft herken ik. Bijna afscheid nemen van het eerste trimester!
pi_177786344
Ik haak ook maar weer 'ns aan.

Peace, lijkt me ontzettend leuk om zoiets te delen met je kleuters. Mijn eigen pubertjes reageerden (en reageren) ook heel lief. De meisjes zijn supergeïnteresseerd en hoe dat allemaal is, zo'n zwangerschap en de jongens zijn ineens heel attent met deuren openhouden en dozen voor me sjouwen enzo.

Ik "moest" gisteren de OGTT doen. Vorige keer mocht dat relaxed thuis, nu moest ik twee uur op de prikpost wachten. Ik had lekker burgerlijk antiek een haakwerkje meegenomen. Nuchter prikte ik overigens 4,8, dus/en ik verwacht morgen bij de vk geen gekke uitslagen. Morgen ook een groeiecho i.v.m. groot eerste kind (p98) én diabetes in de directe familie én het feit dat de baby bij de SEO aan de kleine kant was.

[ Bericht 33% gewijzigd door Jentin op 13-03-2018 10:34:13 ]
pi_177786534
Misselijkheid is hier nu zo goed als over. Van de geur van tomaten(-sap, -soep) word ik nog wel spontaan misselijk, maar verder is het gelukkig zo goed als weg. Maagzuur heeft nu wel zijn intrede gedaan. :')
pi_177786619
Ik wil je niet bang maken Jentin, enkel iets meegeven... mijn nuchtere glucosewaarden waren ook goed (zelfs lager dan die van jou), maar helaas moest ik toch naar de diabetes vpk en dagelijks mijn glucose prikken (nu om de dag en als ik iets nieuws eet). Kwam even een beetje rauw op mijn dak want ik verwachtte er verder ook niks van. Hopelijk geldt dat niet voor jou. :)

NIPT: wij krijgen de uitslag precies na 10 werkdagen. Het waren drie lange weken wachten...

Misselijk... oh jongens wat ben ik blij dat dat voorbij is. I feel you guys. Bij mij duurde het tot week 14 overdag, daarna alleen ‘s avonds nog misselijk tot week 19. Hang in there! Bij mij hielp overigens niks, zelfs de gebedelde Emafesene niet, grrr. Goede tip trouwens, gemberthee van Zonnetura! Ik sneed gewoon een paar plakjes van een stronkje gember af. Maar ik las laatst dat een beetje raspen misschien nog beter was geweest.

Je kleuters Peace. O+ En over een paar jaar heb je zelf ook zo’n heerlijke dreutel!

Songeur hoe is ie bij jou??
En DUMAN??

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik mag mezelf met 32 weken blijkbaar hoogzwanger noemen. :7 Sinds afgelopen week voel ik af en toe steken down under, dan voel je je echt een zwangere gans. :') Had het hier gelukkig wel eens voorbij zien komen.
Ben bezig met het afwerken van m’n lijstje. Bevalbad besteld check. Co-sleeper besteld check. Geboortekaartjes bekeken maar nog lastig kiezen... krijg inmiddels een kleeein beetje stress, so much to dooo.

Oh en morgen solliciteren met dikke buik! Ben erg benieuwd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Philomijn op 13-03-2018 10:34:24 ]
Dit, dat, alles.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 10:39:39 #132
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177786792
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 10:27 schreef Philomijn het volgende:
Ik wil je niet bang maken Jentin, enkel iets meegeven... mijn nuchtere glucosewaarden waren ook goed (zelfs lager dan die van jou), maar helaas moest ik toch naar de diabetes vpk en dagelijks mijn glucose prikken (nu om de dag en als ik iets nieuws eet). Kwam even een beetje rauw op mijn dak want ik verwachtte er verder ook niks van. Hopelijk geldt dat niet voor jou. :)

NIPT: wij krijgen de uitslag precies na 10 werkdagen. Het waren drie lange weken wachten...

Misselijk... oh jongens wat ben ik blij dat dat voorbij is. I feel you guys. Bij mij duurde het tot week 14 overdag, daarna alleen ‘s avonds nog misselijk tot week 19. Hang in there! Bij mij hielp overigens niks, zelfs de gebedelde Emafesene niet, grrr. Goede tip trouwens, gemberthee van Zonnetura! Ik sneed gewoon een paar plakjes van een stronkje gember af. Maar ik las laatst dat een beetje raspen misschien nog beter was geweest.

Je kleuters Peace. O+ En over een paar jaar heb je zelf ook zo’n heerlijke dreutel!

Songeur hoe is ie bij jou??
En DUMAN??

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik mag mezelf met 32 weken blijkbaar hoogzwanger noemen. :7 Sinds afgelopen week voel ik af en toe steken down under, dan voel je je echt een zwangere gans. :') Had het hier gelukkig wel eens voorbij zien komen.
Ben bezig met het afwerken van m’n lijstje. Bevalbad besteld check. Co-sleeper besteld check. Geboortekaartjes bekeken maar nog lastig kiezen... krijg inmiddels een kleeein beetje stress, so much to dooo.

Oh en morgen solliciteren met dikke buik! Ben erg benieuwd.
Oeh ben benieuwd hoe dat bevalbad je gaat bevallen. Gekke zin wel :')
Ik heb getwijfeld over een bevalbad, maar ik moet echt constant stromend water hebben.

Ik kan me echt niet voorstellen weeën op te vangen zonder bad of douche.
pi_177786842
Thanks, Philo. Zal proberen toch iets in te calculeren. Misschien dat ik er ook zo inzit omdat er bij de eerste ook niks aan de hand bleek na die test. We zullen zien, hopelijk ontspring ik echt de dans.

En grappig te lezen, Sacre. Ik voelde me tijdens de bevalling nergens zo ellendig als onder de douche. En iedereen maar roepen: ‘Ga lekker onder de douche!’ :+
pi_177788665
ik kan me beiden niet voorstellen!

Ik herken het helemaal niet van de zwangerschap van T, maar baby doet me ondertussen behoorlijk pijn. Het is net alsof m'n buik te klein is, en steeds die uitstulpende knieen of elelebogen of billen zijn echt pijnlijk. Op 1 plek heb ik volgens mij een interne blauwe plek, die is echt super gevoelig.

Straks een echo, doen ze hier standaard tussen de 30 en 32 weken. Wel spannend, de 20 weken echo is al lang geleden!
pi_177788703
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 07:58 schreef aapieannie het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar dat is mn vraag niet.. ben benieuwd of er iemand is die het al wel heeft gedaan en hoe dat is bevallen.

Qua zorgzwaarte is het in de nacht fijner werken dan overdag voor mij vandaar dat ik dat nu ook doe. Ik werk er nu max 6 na elkaar, misschien dat ik dat verder in de zwangerschap terugdraai naar 4.
:W
Bij de eerste had ik 4 tot 6 nachten achter elkaar. Dat is me heel goed bevallen.
Ik vond nachtdiensten enorm relaxed, veel beter te doen dan de ochtenden waar het enorm haasten is en de zorg m.i. fysiek zwaarder qua handelingen.
pi_177790057
Ahh peace wat schattig die kleutertjes O+.

Philo veel succes met je sollicitatie!

Hier een goede NIPT uitslag *O* (en de uitslag nog sneller binnen dan ik had gehoopt haha).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177790238
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 13:17 schreef Feyre het volgende:
Hier een goede NIPT uitslag *O* (en de uitslag nog sneller binnen dan ik had gehoopt haha).
Yay *O*
  dinsdag 13 maart 2018 @ 13:27:42 #138
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_177790259
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 08:52 schreef Helsinki het volgende:
Had gisteren echt een hele fijne dag met veel kriebels in de buik. Ik moest er gewoon van lachen :D. Eindelijk het gevoel steeds meer en meer te gaan genieten van de zwangerschap.
O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 10:27 schreef Philomijn het volgende:
Songeur hoe is ie bij jou??
En DUMAN??
Afgezien van menstruatieachtige buikpijn nergens last van. Ga straks weer langs de vk. Ben benieuwd of ik iets nieuws te horen krijg. :)
Lief dat je het vraagt. :*

quote:
Oh en morgen solliciteren met dikke buik! Ben erg benieuwd.
Toe maar! Succes! :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 13:17 schreef Feyre het volgende:
Hier een goede NIPT uitslag *O* (en de uitslag nog sneller binnen dan ik had gehoopt haha).
Wat fijn, gefeliciteerd! :*

Peace, leuke reacties. Lekker nuchter. O+

Hoe gaat het met Malteser? Heb al een tijdje niks meer gehoord? Of ik heb het gemist..
Protège moi de mes désirs.
pi_177791009
Wat fijn Feyre *O* :*

Peace, zo schattig jouw kleuters O+
Ik ga het deze week ook vertellen aan de kinderen op mn werk (basisschoolleeftijd) Ben benieuwd.

Philo succes morgen! :*

Dat lijkt mij niet fijn Jagar als je je beurs van binnen voelt.

Jentin hopelijk een goede uitslag van je suiker. Succes morgen met de groeiecho!

Succes bij de VK Duman!

Ik ben ook benieuwd hoe het met Malteser is!
pi_177791052
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 13:17 schreef Feyre het volgende:
Ahh peace wat schattig die kleutertjes O+.

Philo veel succes met je sollicitatie!

Hier een goede NIPT uitslag *O* (en de uitslag nog sneller binnen dan ik had gehoopt haha).
Fijn nieuws. Is toch wel spannend :)
  dinsdag 13 maart 2018 @ 14:07:50 #141
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_177791110
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 12:16 schreef Jagärtrut het volgende:
ik kan me beiden niet voorstellen!

Ik herken het helemaal niet van de zwangerschap van T, maar baby doet me ondertussen behoorlijk pijn. Het is net alsof m'n buik te klein is, en steeds die uitstulpende knieen of elelebogen of billen zijn echt pijnlijk. Op 1 plek heb ik volgens mij een interne blauwe plek, die is echt super gevoelig.

Straks een echo, doen ze hier standaard tussen de 30 en 32 weken. Wel spannend, de 20 weken echo is al lang geleden!
Erg pijnlijk, inderdaad!
Succes straks. :*
Protège moi de mes désirs.
pi_177792494
Zo, op het werk ook eindelijk iedereen geïnformeerd. En meteen vervanging kunnen regelen voor de ochtenden dat ik naar Centering Pregnancy ga. Zo fijn als iedereen meedenkt. O+

Nou vanmiddag nog even een mooie aankondigingsfoto met Ketel maken en dan is het ook Facebook official. ;)
pi_177792650
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 12:17 schreef Skittles het volgende:

[..]

:W
Bij de eerste had ik 4 tot 6 nachten achter elkaar. Dat is me heel goed bevallen.
Ik vond nachtdiensten enorm relaxed, veel beter te doen dan de ochtenden waar het enorm haasten is en de zorg m.i. fysiek zwaarder qua handelingen.
Fijn om dit te lezen! Ik zou idd vanwege de haast die er in de ochten en avonddiensten zijn ook niet meer terug willen!
Dan hou ik het lekker zo, en mocht het echt niet gaan kan er altijd nog naar een passende oplosing worden gekeken.
pi_177794852
Alles in orde. Baby is groot, nu al twee kilo, 90ste percentiel. Maar, alles weer nagekeken en in orde. Ook per ongeluk achter het geslacht gekomen }:| :X....
pi_177795174
Oh nee! Wat stom! :o Hoe dat zo?
Fijn dat verder alles goed is!
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:49:47 #146
56471 pinquit
oh my lama!
pi_177795255
Ow wat suf jagar! Door slordige echoscopist, of door jouw getrainde ogen?
Fijn dat alles goed is! Was T ook een grote baby?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:54:01 #147
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_177795364
@ Jagar: Oei, dat is jammer... alleen jij, of ook je partner?

Ik ben net doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een CTG ivm minder leven voelen. Alles was gelukkig goed. De gyn heeft ook nog even gekeken. Hij was weer erg knap, had ingedaalde balletjes en er was nog genoeg vruchtwater. :) O+

Helaas nog geen weeënactiviteit. Als er in de aankomende week niks gebeurt, zal ik waarschijnlijk worden gestript met 41+2. We wachten geduldig af.
Protège moi de mes désirs.
pi_177795668
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:49 schreef pinquit het volgende:
Ow wat suf jagar! Door slordige echoscopist, of door jouw getrainde ogen?
Fijn dat alles goed is! Was T ook een grote baby?
het eerste wat hij zei was, 'oh, een Xx.' Ik geloof dat het hier nog vreemder is om het geslacht niet te weten. Ach ja, het maakt eigenlijk ook geen zak uit...

Ja, T was 4100 gram.. En ik ben ook 188. Niet gek dus...
pi_177795691
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:54 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@ Jagar: Oei, dat is jammer... alleen jij, of ook je partner?

Ik ben net doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een CTG ivm minder leven voelen. Alles was gelukkig goed. De gyn heeft ook nog even gekeken. Hij was weer erg knap, had ingedaalde balletjes en er was nog genoeg vruchtwater. :) O+

Helaas nog geen weeënactiviteit. Als er in de aankomende week niks gebeurt, zal ik waarschijnlijk worden gestript met 41+2. We wachten geduldig af.
Gelukkig dat als goed was. Ik las eerst dat de gyn erg knap was, met ingedaalde balletjes :o
  dinsdag 13 maart 2018 @ 17:57:45 #150
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_177796637
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Gelukkig dat als goed was. Ik las eerst dat de gyn erg knap was, met ingedaalde balletjes :o
Proest _O- :D :@
Protège moi de mes désirs.
pi_177798152
Ah wat suf zeg jagar! Gelukkig dat alles verder goed is!

Duman, bij jou gelukkig ook alles goed! Nog eeeeventjes :*

Morgen suikertest, omdat ze deze baby een beetje groot vinden. Ben benieuwdddd. Hij woog zo rond een kilo met 26 weken en hij heeft lange benen. Maarja die heeft mijn vriend ook :P
pi_177798866
Feyre, fijn, een goede Nipt!

Jagar, wat suf :{ Vooral als het dan zo anticlimactisch tussen neus en lippen door wordt gezegd is de magie van de ontdekking wel een beetje weg, misschien.

Duman, fijn dat de ctg goed was en alles er goed uitzag, al of niet inclusief de gyn :+.

Ik werd onverwacht vanmiddag gebeld door de vk: suikertest was helemaal goed. Ik prikte 5,9 na de twee uur. Fijn zo :)

Succes morgen met jouw test, Aure! Mag ie thuis of moet je het ook uitzitten op de prikpost?
pi_177798934
Gelukkig maar Jentin!

Ik moet op de afdeling van t ziekenhuis blijven ja, denk dat ik mijn ereader maar ga meenemen.
pi_177799009
Fijn Jentin!!

He gets Jagar. Beetje jammer. Maar wel leuk nieuws dat T een zusje krijgt O+ Hoe reageerde de Duutser?

Duman gelukkig was alles goed!!

Succes Aure! Lange spillepoten dan maar? ;)

SC ik ben ook benieuwd hoe het bevalbad bevalt ( :') ). Ik had er nooit over nagedacht als optie, maar bij hypnobirthing mooie filmpjes over gezien en over (de voordelen) gelezen etc... Doorslag was man (supernuchter die eigenlijk een voorkeur geeft aan een zkh-bevalling) die zei: ja het lijkt me ook wel fijn voor jou.
Wie weet word ik gillend gek na 10 min, wie weet kan ik rechtstreeks naar het zkh vanwege in het vruchtwater gepoept, word ik ingeleid of schreeuw ik na een uur om een ruggeprik... maar het idee van een bevalbad staat me nu wel aan :D
Dit, dat, alles.
pi_177799374
Duman spannend de laatste loodjes! Gelukkig was de ctg goed.

Jagar wat stom! Maar gelukkig dat verder wel alles oke was!
  Moderator dinsdag 13 maart 2018 @ 20:01:06 #156
382129 crew  Donna
pi_177799817
Gelukkig Jentin. Ik prikte die waarde precies andersom na 2 uur. 9.5. -O-

Wat jammer zeg Jagär, maar gelukkig was alles verder goed.

Aure succes morgen bij de suikertest!

DUMAN nog geen baby en Songeur ook nog niet dacht ik? Come on baby's! :W

Vanaf wanner heb je eigenlijk meldplicht hier? :P
  Moderator dinsdag 13 maart 2018 @ 20:02:49 #157
382129 crew  Donna
pi_177799870
Oh en Feyre een goede NIPT. Super!

Ik moest ook lachen om de balletjes van de knappe gyn. :6
pi_177800162
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 13:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Hoe gaat het met Malteser? Heb al een tijdje niks meer gehoord? Of ik heb het gemist..
Ben er nog, baby keurig binnenboord, ik lees trouw mee maar hobbel ziekenhuis in, ziekenhuis uit (controle gyn, controle diëtiste, sonde weer eens verstopt, sonde-aansluiting lek) en aangezien ik niet meer goed kan lopen, kosten deze uitjes me twee dagen om bij te komen. En het ontbreekt me aan alle energie om te schrijven, maar bijvoorbeeld ook om te appen enz. Ik ben leeg.
Maar on the bright side: kindje doet het goed, groeit keurig (P50-P60) en dat is het belangrijkste. Komende dinsdag ijzerinfuus, ben benieuwd of ik daar veel van ga merken.

Maar ik lees mee over goede nipt uitslagen, nieuwe aanwas, LLM mama’s (en overtijdmama’s Songeur en DUMAN) en wat me bij bleef: de echo van Jagar :o .
Ik krijg twee wekelijks een uitgebreide echo, maar wij worden ALTIJD op tijd gewaarschuwd. Wat ontzettend suffig dat dat bij jullie anders verliep. En geen big issue misschien maar toch jammer.

Ohja, enveloppen voor de geboortekaartjes, die wil ik weer vooraf schrijven. Plakken jullie ook vooraf de postzegels er al op? En ben ik de enige die dat ziet als goden verzoeken met mijn rare sonde-brein....
pi_177809668
Oh jagar dat is stom ;(. Volgens mij is het in diverse andere landen zelfs gebruikelijk om de naam van tevoren bekend te maken (mijn Canadese collega snapt dus ook niet waarom we we er allemaal zo geheimzinnig over doen haha).

Fijn duman van de goede CTG! Nu hopelijk snel babyknuffelen (en songeur ook) :).

Jentin wat fijn van de goede suikerwaarden! Aure duimen dat het bij jou ook goed zit, succes vandaag.

Malteser heel begrijpelijk dat je geen puf meer hebt, als ik het zo lees lijkt het me ook loodzwaar zo :*.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177809810
Oh ja een vriendin van mij vertelde ook gewoon de naam van haar dochter (moet nog geboren worden ;) ). Ik vond dat echt heel raar :D

Malteser :* lekker aan jezelf denken hoor. Ik hoop dat het ijzerinfuus iets positiefs voor je doet :*

Enveloppen schrijven en postzegels plakken zou ik denk ik wel van tevoren doen. In mijn verlof als ik toch niks te doen heb ofzo.
pi_177809860
Donna: 37 weken. Dus jij hebt ook al meldplicht, toch? O+
* D.U.M.A.N. meldt zonder baby.

Feyre: wij hebben de naam ook bekend gemaakt. :P

Malteser: Begrijpelijk dat je minder reageert. Gebruik je energie voor belangrijke(re) dingen. :*
Ik heb wel al alle enveloppen geschreven en postzegels geplakt.

Aure: Succes vandaag!

Mijn gyn was trouwens een vrouw. Zonder balletjes. :7
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 14 maart 2018 @ 07:57:27 #162
56471 pinquit
oh my lama!
pi_177809865
Malteser ik heb zo met je te doen :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177809876
Duman :D
pi_177810467
Nou hier is het grote wachten begonnen :P en wat een goor drankje. Prikdame was wel verbaasd dat ik het zo snel achter over gooide, maar je wilt daar toch ook niet te lang over doen :D nu wel een beetje misselijk #liefdagboek
pi_177810535
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 07:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Donna: 37 weken. Dus jij hebt ook al meldplicht, toch? O+
* D.U.M.A.N. meldt zonder baby.

Feyre: wij hebben de naam ook bekend gemaakt. :P

Malteser: Begrijpelijk dat je minder reageert. Gebruik je energie voor belangrijke(re) dingen. :*
Ik heb wel al alle enveloppen geschreven en postzegels geplakt.

Aure: Succes vandaag!

Mijn gyn was trouwens een vrouw. Zonder balletjes. :7
Hoe voel je je? Trek je het afwachten een beetje? En een gyn zonder balletjes :D. Mijn gyn is ook een vrouw maar wel eentje met de spreekwoordelijke ballen. Geweldig mens.

En ik moet ook gewoon die zegels plakken, stom hoofd. Maar ergens sluimert nog dat niet-pluis gevoel. Lang niet meer zo intens als een aantal weken terug maar toch.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 07:57 schreef pinquit het volgende:
Malteser ik heb zo met je te doen :*
Lief maar dat hoeft niet hoor :*. Het is zoals het is en buiten dat ik niet voor Twix kan zorgen, wat ik intens verdrietig vind, is al het andere overkomelijk en onhandig en jammer maar gelukkig ook tijdelijk.

Hoe is het met je grote? Went hij een beetje aan het idee?
pi_177810540
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 08:49 schreef Aure het volgende:
Nou hier is het grote wachten begonnen :P en wat een goor drankje. Prikdame was wel verbaasd dat ik het zo snel achter over gooide, maar je wilt daar toch ook niet te lang over doen :D nu wel een beetje misselijk #liefdagboek
Succes met wachten!
pi_177810633
Als het je een fijner gevoel geeft om nu die zegels nog niet te plakken, dan plak je die toch lekker later :* kaartjes moeten er toch ook later in, dan kan dat plakken er ook nog wel bij ;)
pi_177810768
Malteser :*
Ik zou trouwens nog niet plakken of schrijven :@
Ik vond het echt een hoofd leegmaak klusje in de kraamweek (van peuter dan ;) ) wat ik echt nodig had :)

Succes Aure vandaag! En succes met wachten llm mama's :)

Jager! Wat slecht!!! Ik heb bij peuter wel altijd voor de echo geroepen dat ik het geslacht niet wist en niet wou weten... maat gewoon echt stom!

Ik zit hier in de niks fase :) geen klachtjes, mn buik groeit op het moment niet echt, en ik voel al een paar dagen geen plopjes meer (wat heel normaal is rond deze tijd).
Wel stiekem bezig met nog twee dakkapellen in juni, dan gaan de jongens naar zolder en komt dit kleine ventje (jaja ik ben nog steeds overtuigd) in de kamer van kleuter (moet wel een ventje zijn, daar zit heel tof autootjes behang)... Beetje last minute :')
pi_177811708
Hier nog altijd no baby news!

Malteser dikke :* voor jou. Plakken kan denk ik prima. Ik heb ze ook niet geplakt. Want ik kwam erachter dat ik dan ook postzegels moest kopen... Laat ik man wel halen als baby er is. Mag dochterlief plakken.

Ik moest lachen om de gyn met ingedaalde balletjes :P

Jagar wat slecht dat je er zo achter bent gekomen!

Fijn van de goeie suikertest Jentin. En aure nog succes ermee!
pi_177811728
Fijn dat je suiker goed was Jentin!

Malteser :*

Jagar wat stom zeg :o

Aure hopelijk is je suiker goed!

Duman de laatste, allerlaatste loodjes. Hopelijk gaat het bij Songeur ook goed.

Hier alweer een bezoekje aan de vk achter de rug. Ik had een onderdruk van 75 :o zo laag is het al tijden niet geweest. De student vk heeft nog even met echo gekeken, het lijkt toch een echt kindje te zijn en geen aapje zoals ik vannacht droomde :D
Ze ligt met hoofd vast nu, fijn!
pi_177811957
Ik hoop dat jullie kindjes zich gauw laten zien Songeur en Duman, ik duim voor jullie :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_177812396
Fijn Mabawa! Dat is mijn onderdruk met medicatie ook :P

Ah Loj, de niksfase. Vervelend vond ik die, maar gelukkig duurt ie niet heeeel lang.

Test achter de rug, morgen de uitslag. En nu lekker eten :9
pi_177812445
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 11:07 schreef Aure het volgende:
Fijn Mabawa! Dat is mijn onderdruk met medicatie ook :P

Test achter de rug, morgen de uitslag. En nu lekker eten :9
Ja bizar he. Vorige keer kwam het met medicatie niet onder de 83 geloof ik :D
En nu gewoon de hele zwangerschap zonder en dan ook nog zo mooi!

Geniet van het eten!
pi_177812480
Mabawa, wat goed!!

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 10:25 schreef Songeur het volgende:
Hier nog altijd no baby news!

Malteser dikke :* voor jou. Plakken kan denk ik prima. Ik heb ze ook niet geplakt. Want ik kwam erachter dat ik dan ook postzegels moest kopen... Laat ik man wel halen als baby er is. Mag dochterlief plakken.

Ik moest lachen om de gyn met ingedaalde balletjes :P

Jagar wat slecht dat je er zo achter bent gekomen!

Fijn van de goeie suikertest Jentin. En aure nog succes ermee!
De krent in mij kocht de zegels al voor 1 januari, vanwege de prijsverhoging :@.

Hoe voel je je vandaag?

quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 09:14 schreef Loj het volgende:
Malteser :*
Ik zou trouwens nog niet plakken of schrijven :@
Ik vond het echt een hoofd leegmaak klusje in de kraamweek (van peuter dan ;) ) wat ik echt nodig had :)

Succes Aure vandaag! En succes met wachten llm mama's :)

Jager! Wat slecht!!! Ik heb bij peuter wel altijd voor de echo geroepen dat ik het geslacht niet wist en niet wou weten... maat gewoon echt stom!

Ik zit hier in de niks fase :) geen klachtjes, mn buik groeit op het moment niet echt, en ik voel al een paar dagen geen plopjes meer (wat heel normaal is rond deze tijd).
Wel stiekem bezig met nog twee dakkapellen in juni, dan gaan de jongens naar zolder en komt dit kleine ventje (jaja ik ben nog steeds overtuigd) in de kamer van kleuter (moet wel een ventje zijn, daar zit heel tof autootjes behang)... Beetje last minute :')
In verband met een geplande sectio zal ik in de kraamweek niet heel erg mobiel zijn vermoed ik. Dus de enveloppen schrijf ik wel vast 82 stuks dit keer en we zijn ècht kritisch geweest :X .
Maar de kaartjes moeten er dan ook nog in dus postzegels plakken kan dan ook. Wilde het voor man zo makkelijk mogelijk maken maar het zijn zelfklevende dus eigenlijk ook zo gepiept.

2 dakkapellen, dat is een flinke verbouwing! En ook een flinke uitgave trouwens :o . Maar het geeft zoveel ruimte. Overigens pis ik in mijn broek van het lachen als je nu een meisje krijgt. Maar je overtuiging is leuk. Willen jullie het vooraf weten? En wacht je tot de 20-wekenecho of al eerder?
  woensdag 14 maart 2018 @ 11:25:57 #175
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177812745
Ik moet uberhaupt nog het proefkaartje bestellen en bekijken.. maar nog geen naam, dus dat zit een beetje tegen.
En ik heb ook nog geen enveloppen of zegels... ik voel me weer laat :P

Gister weer controle gehad en nog maar 5kg aangekomen tot nu toe en toch eet ik als een bootwerker.
Verder was alles goed en normaal.

Wel al vanaf week 30 onregelmatige weeën, wat echt niet leuk is en zeer vermoeiend.. en ze hebben geen idee hoe het komt. Hij is al helemaal ingedaald en we dachten eerst aan indalingsweeën maar daar duurt het nu te lang voor, enige wat ze bedachten is dat omdat hij zo druk is in mijn buik dat dat mijn baarmoeder zou kunnen triggeren. Iemand die dit herkent?
pi_177812844
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 11:11 schreef Malteser het volgende:
[..]

De krent in mij kocht de zegels al voor 1 januari, vanwege de prijsverhoging :@.

Hoe voel je je vandaag?

Dat is toch ook best een idee? Scheelt weer. Mijn man wil een aantal kaartjes rondbrengen. Groot gedeelte woont in een cirkel van 15km
om ons heen. En dat scheelt weer 2 postzegels per kaartje, ook een krentenactie haha :P

Ik voel me... Redelijk rustig. Vannacht paar keer wakker geworden van kramp, maar mezelf weer tot slapen gekregen. Niks doorgezet dus werd beetje vloekend wakker :P Nu hang ik lekker op de bank. Kindjes naar school en opvang vandaag. Alle controles zijn goed. ik heb nog heel veel vruchtwater, placenta ziet er goed uit, mijn bloeddruk is nog steeds laag, ctg perfect en kindje beweegt goed. Dus geen reden tot ingrijpen :)
pi_177812857
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 11:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik moet uberhaupt nog het proefkaartje bestellen en bekijken.. maar nog geen naam, dus dat zit een beetje tegen.
En ik heb ook nog geen enveloppen of zegels... ik voel me weer laat :P

Gister weer controle gehad en nog maar 5kg aangekomen tot nu toe en toch eet ik als een bootwerker.
Verder was alles goed en normaal.

Wel al vanaf week 30 onregelmatige weeën, wat echt niet leuk is en zeer vermoeiend.. en ze hebben geen idee hoe het komt. Hij is al helemaal ingedaald en we dachten eerst aan indalingsweeën maar daar duurt het nu te lang voor, enige wat ze bedachten is dat omdat hij zo druk is in mijn buik dat dat mijn baarmoeder zou kunnen triggeren. Iemand die dit herkent?
Jep, ook al een paar keer aan de ctg gelegen vanwege de enorme hoeveelheid harde buiken (dus niet zoals je schrijft onregelmatige weeën maar wel harde buiken die komen en gaan). Kindje is ook al ingedaald.
Gyn houdt het nu op de combinatie druk kind en 24/7 sondevoeding.

Enveloppen zijn hier ook pas sinds gisteren binnen (we hebben sowieso een vierkant 13x13 kaartje dus dat kon al) en we wachten ook nog op 2 proefdrukken en we hebben ook nog geen tweede naam voor een jongetje. Dus het lijkt hier misschien heel wat maar dat valt ook wel mee of ja, tegen, alsdus mijn hormonen ;) .
pi_177812931
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 11:31 schreef Songeur het volgende:

[..]

Dat is toch ook best een idee? Scheelt weer. Mijn man wil een aantal kaartjes rondbrengen. Groot gedeelte woont in een cirkel van 15km
om ons heen. En dat scheelt weer 2 postzegels per kaartje, ook een krentenactie haha :P

Ik voel me... Redelijk rustig. Vannacht paar keer wakker geworden van kramp, maar mezelf weer tot slapen gekregen. Niks doorgezet dus werd beetje vloekend wakker :P Nu hang ik lekker op de bank. Kindjes naar school en opvang vandaag. Alle controles zijn goed. ik heb nog heel veel vruchtwater, placenta ziet er goed uit, mijn bloeddruk is nog steeds laag, ctg perfect en kindje beweegt goed. Dus geen reden tot ingrijpen :)
Oeh, 2 per kaartje nodig zelfs. Ja, dan is het zéker de moeite om er een aantal rond te brengen!

En fijn dat je een rustige dag hebt vandaag. En zeker fijn dat alles goed gaat. Maar baby Songeur, luister eens goed. Het is een zonnige dag, er zijn geen andere kindjes in huis, is het een goed idee om eens geboren te worden misschien?
pi_177813456
Ik denk dat de baby van Duman eerst wil! Dat mijnes daarop wacht :Y Dus Duman: schiet es op!
pi_177813621
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 11:59 schreef Songeur het volgende:
Ik denk dat de baby van Duman eerst wil! Dat mijnes daarop wacht :Y Dus Duman: schiet es op!
Nah, volgens mij wacht die van mij gewoon op jou. Het is eerst jouw beurt. 😁
We moeten wel opschieten, dit zou ons bevaltopic worden.. ;(

quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 08:54 schreef Malteser het volgende:

[..]

Hoe voel je je? Trek je het afwachten een beetje? En een gyn zonder balletjes :D. Mijn gyn is ook een vrouw maar wel eentje met de spreekwoordelijke ballen. Geweldig mens.

En ik moet ook gewoon die zegels plakken, stom hoofd. Maar ergens sluimert nog dat niet-pluis gevoel. Lang niet meer zo intens als een aantal weken terug maar toch.
Ik voel me goed! Heb wel al de hele ochtend krampen, maar meer niet.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vooral in week 37-39 er helemaal doorheen zat. Maar nu, na de UD, voel ik me goed en positief. :)

Je hoeft ze nog helemaal niet te plakken als je niet wil. :* Dat plakken is zo gedaan, joh!

Waarom voelt het niet pluis? Ik las dat je beeb wel goed groeit en zo.
Protège moi de mes désirs.
pi_177815097
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 12:07 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Nah, volgens mij wacht die van mij gewoon op jou. Het is eerst jouw beurt. 😁
We moeten wel opschieten, dit zou ons bevaltopic worden.. ;(

[..]

Ik voel me goed! Heb wel al de hele ochtend krampen, maar meer niet.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vooral in week 37-39 er helemaal doorheen zat. Maar nu, na de UD, voel ik me goed en positief. :)

Je hoeft ze nog helemaal niet te plakken als je niet wil. :* Dat plakken is zo gedaan, joh!

Waarom voelt het niet pluis? Ik las dat je beeb wel goed groeit en zo.
Wat fijn dat je je goed en positief voelt! :)

Ja, als ik dat eens wist. Een aantal weken geleden stak het gevoel de kop op. Heel fijn over gesproken met de VK en ook met de gyn. Kindje doet het verder goed, dus er is geen enkele aanleiding. Maar toch voelde het zo.
Gevoel is wel wat gezakt hoor maar sluimert ergens nog.
  woensdag 14 maart 2018 @ 16:15:29 #182
468165 baktpotet
ham, kaas en room
pi_177818952
Aller eerst gefeliciteerd allemaal!

Wij mogen ook eindelijk op het lijstje! Een week voor we met ivf zouden beginnen toch zwanger geraakt op "natuurlijke" wijze. 25 oktober moet frut van de band rollen :D
pi_177820383
Gefeliciteerd baktpotet! Fijn dat het IVF traject jullie uiteindelijk bespaard is gebleven :)
  woensdag 14 maart 2018 @ 19:56:00 #184
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177822736
Gefeliciteerd Baktpotet! Wat fijn dat het toch op het nippertje zo gelukt is.. Al een echo gehad?

Duman, spannend! Hebben de krampen nog doorgezet de rest van de dag?

Songeur, jij nog iets van vervolgkrampen gehad vandaag?

Malteser, ik zou idd gewoon die postzegels laten voor wat het is als je je daar niet fijn bij voelt. Klusje is toch zo gebeurd!

Ik had vanochtend de GUO. Was van tevoren best zenuwachtig maar we hadden een superfijne arts die alles heel goed omschreef en uitlegde en ook nog eens enthousiast was. Dat maakt het meteen zo'n fijnere ervaring he. Alles was op zich goed al kostte het wel de nodige springpogingen en een wandeling van een kwartier om alles te kúnnen meten :'). Op de valreep toch het gesloten ruggetje kunnen zien, en meer dan een uur na aanvang kon eindelijk het buikje gemeten worden. Dat was nog even een bonusverrassing, waar de rest van de metingen op P50 uit kwamen, kwam de buik op P98. Toen moest er nog de perinatoloog bij komen om de tong en de lever ( :? iemand die dit kan uitleggen? Ik was zelf een beetje te afgeleid om door te vragen op dat moment) te meten/bekijken. Dat bleek allemaal goed, maar er was wel iets met de blaas 'te groot'. Ook daarvan ben ik de afkorting even vergeten maar in ieder geval moet ik vanwege dat buikje icm de blaas een OGTT doen. Dus ik blijf een beetje in de onderzoeken hangen :+

Hopelijk blijkt het geen zwangerschapsdiabetes, maar ben in elk geval wel opgelucht dat de GUO verder helemaal prima was en ook nog eens heel leuk.

Ze deed ook nog even een 3D-tje O+. Er zit natuurlijk nog geen vet op de wangetjes maar ik vond het zo'n lief plaatje O+



pi_177822920
Oh Spees O+
  woensdag 14 maart 2018 @ 20:14:46 #186
468165 baktpotet
ham, kaas en room
pi_177823174
Dank jullie wel allemaal :)

@Spees_Eend, heb toevallig vandaag de eerste echo gehad. :) frut is nu 7+5, hartje zien kloppen. Voelt zo onwerkelijk.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 14 maart 2018 @ 20:49:17 #187
269689 crew  Viv
pi_177823993
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 16:15 schreef baktpotet het volgende:
Wij mogen ook eindelijk op het lijstje! Een week voor we met ivf zouden beginnen toch zwanger geraakt op "natuurlijke" wijze. 25 oktober moet frut van de band rollen :D
Hey wat tof! :)
Jouw username viel me altijd op in het medische molen topic, vanwege een eetkraam die ik in Ålesund zag (Potetbaker'n - Bakt Potet). :D
pi_177825782
Gefeliciteerd, baktpotet! Wat een verrassing, zo op de valreep voor ivf!

Spees, mooie plaatjes en wat fijn dat de guo goed was. Hopelijk idd geen zwangerschapssuiker!

Vanmorgen hier de groeiecho gehad: dikke prima. Achterstand bij het buikje was keurig ingehaald en verder was ook alles ok. Ze is nog steeds een pukkie, kleiner dan gemiddeld, maar niets zorgwekkends. Dus yay O+
pi_177825933
Bakt: welkom! Wat bijzonder dat jullie alsnog “natuurlijk” zwanger zijn geworden! O+

Malteser: Ik snap het wel, hoor. Wat je meemaakt is niet makkelijk. Het is dan ook een wonder dat je kleine het zo super goed doet, ondanks alle kwalen! Je mag echt trots zijn op hem/haar. :* Wordt net zo’n sterk kindje als zijn/haar grote broer. :*

Spees: Wat fijn dat je GUO goed was! P98 betekent dat de buik groter is dan de rest van zijn/haar lijfje? (Ben nog niet helemaal zen met al die termen. ;) )
Weet je al wanneer de volgende controle gaat plaatsvinden?

Leuk hè, die 3D-echo’s! O+ Maakt het allemaal net iets echter! Ik vind het ook heerlijk om de 3D-echo van 18 weken te vergelijken met die van 31 weken. Hetzelfde gezichtje, maar toch anders. O+

Jentin: wat fijn dat de groeiecho goed was! Klein maar fijn, toch? ;) :*
Protège moi de mes désirs.
pi_177826097
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 11:11 schreef Malteser het volgende:

2 dakkapellen, dat is een flinke verbouwing! En ook een flinke uitgave trouwens :o . Maar het geeft zoveel ruimte. Overigens pis ik in mijn broek van het lachen als je nu een meisje krijgt. Maar je overtuiging is leuk. Willen jullie het vooraf weten? En wacht je tot de 20-wekenecho of al eerder?
We hebben het geld ook niet op de spaarrekening hoor ;)
Maar wel een goede hypotheek en we hebben na kritisch rondkijken besloten dat we hier sowieso de aankomende tien jaar nog wel blijven wonen :)

Oh en wij moeten ook heel hard lachen als het een meisje wordt ;) En ja, ik weet niet of ik kan wachten tot 20 weken. We willen het sowieso weten dit keer :)


Fijn van de guo Spees.... en... "ze" ;)?!

Welkom bakt O+
pi_177827779
Welkom Bakt! Wat ontzettend fijn dat jullie niet het ivf-traject in hoeven te gaan!

Mooie plaatjes ook van Spees O+
Wel rot dat je nog een ogtt moet, hopelijk snel goed nieuws!

Goeie echo van Jentin ook *O*

Malteser, je bent een bikkel! Het is uiteindelijk natuurlijk allemaal waar dat je maar door moet gaan, ookal is het zwaar, maar ik bewonder je instelling!

Songeur en Duman nog steeds op de wachtbank, ik doe mijn best om niet voor te kruipen :+
Wel fijn dat jullie er zo te lezen allebei wel relaxed in staan, lang zal het sowieso niet meer duren O+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  donderdag 15 maart 2018 @ 06:41:51 #192
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177830973
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:08 schreef Loj het volgende:

[..]

We hebben het geld ook niet op de spaarrekening hoor ;)
Maar wel een goede hypotheek en we hebben na kritisch rondkijken besloten dat we hier sowieso de aankomende tien jaar nog wel blijven wonen :)

Oh en wij moeten ook heel hard lachen als het een meisje wordt ;) En ja, ik weet niet of ik kan wachten tot 20 weken. We willen het sowieso weten dit keer :)


Fijn van de guo Spees.... en... "ze" ;)?!

Welkom bakt O+
De arts van de 3D was een "ze" ;). Het geslacht zijn we gelukkig niet te weten gekomen, daar deden ze goed hun best voor.

Fijn dat het allemaal goed was, Jentin!

Duman, P98 betekent dat van de 100 baby's, er 2 baby's zijn die nog een dikkere buik hebben dan de mijne ;). En de rest van de metingen kwam op P50 uit dus het verschil tussen de buik en de rest viel ze idd op.
pi_177831219
Ik zag dat mijn waardes al in mijn online patiëntendossier staan, maar heb eigenlijk geen idee of het goed is :') (nuchter 4.7, twee uur na drankje 6.5). Dus ik wacht rustig af of ze mij vandaag nog gaan bellen :+
  Moderator donderdag 15 maart 2018 @ 07:57:14 #194
382129 crew  Donna
pi_177831266
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 07:51 schreef Aure het volgende:
Ik zag dat mijn waardes al in mijn online patiëntendossier staan, maar heb eigenlijk geen idee of het goed is :') (nuchter 4.7, twee uur na drankje 6.5). Dus ik wacht rustig af of ze mij vandaag nog gaan bellen :+
Twee uur na het drankje moet je onder de 7.8 zitten. Je nuchtere waarde is sowieso erg mooi.
Ik denk dat je wel goedgekeurd bent. :Y)
  Moderator donderdag 15 maart 2018 @ 07:58:43 #195
382129 crew  Donna
pi_177831288
Welkom bakt, wat bijzonder zeg!

Ik las ergens meldplicht vanaf 37 weken, dus ik meld me. Met baby in buik :7
Morgen alweer 38 weken. Slik.
pi_177831390
Oeh (bijna) 38 weken alweer Donna! *O* over max een maand heb je gewoon een baby O+
pi_177831409
Ah, mijn eerste spontane zwangerschapsbloedneus is een feit. Peuter kijkt me zeer verbaasd aan. :')

Fijn van de goede guo Spees!

:* voor Malteser. Je bent echt een bikkel, en ik vind het knap hoe je ondanks je eigen ellende zoveel lieve belangstelling voor anderen houdt.

Welkom en gefeliciteerd bakt! *O*
pi_177831754
Oh spees O+ Wat leuk!
En welkom bakt!

Donna woeiii bijna 38w toetert O+ O+ O=
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_177832413
UD vandaag *O*
Ik had van tevoren niet verwacht dat ik die zou halen, en ik merk dat ik nu ook wel echt OK ermee ben als kruimel besluit om zich te melden. Zelfs vanmorgen het bedje maar alvast opgemaakt :+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:11:23 #200
56471 pinquit
oh my lama!
pi_177833184
Ik had gisteren een intake op de nieuwe praktijk hier in de stad en ik ben zo blij O+ 't was keigezellig! En het gebouw is zo mooi en prachtig en huiselijk dat ik zelfs daar nog wel wil bevallen :+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:12:28 #201
56471 pinquit
oh my lama!
pi_177833203
LMN, van harte met je UD *O* wat ga je doen? Wachten op je baby?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177833239
UD voor LMN! Mijlpaal *O*

Mooie echofoto zeg Spees!

Hier nog altijd baby in buik. 41+3 mijn zwangerschappen duren steeds langer :P hang lekker met mijn zoon op de bank. Zelfs geen puf meer voor de nesteldrang.
pi_177833302
Donna morgen 38 weken. *O*

LMN UD *O* Beval ajb, misschien begrijpen onze baby’s dan ook wat ze moeten doen. :D

Songeur voor eeuwig zwanger. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door arvensis op 15-03-2018 10:27:54 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_177834130
Gefeliciteerd en welkom Bakt!

Balen van t buikje Spees, hopelijk geen DG. Jeeej *O* voor de rest een goede guo.

UD voor LMN *O*
pi_177834774
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:11 schreef pinquit het volgende:
Ik had gisteren een intake op de nieuwe praktijk hier in de stad en ik ben zo blij O+ 't was keigezellig! En het gebouw is zo mooi en prachtig en huiselijk dat ik zelfs daar nog wel wil bevallen :+
:D O+
pi_177835029
Whoop whoop, 3 mama’s die hun UD gehaald hebben en/of er voorbij zijn. Ik zeg, kom maar door met de baby’s O+ .

Pinq, wat fijn!
pi_177835518
En dan worden we alle 3 ingehaald door Mabawa of Donna :P
pi_177836078
@ Songeur: dat zou wat zijn! :D

@ Pinq: fijn!

Jongens, kom maar op met de tips en trucs om de bevalling op te wekken. :P Heb inmiddels gezwollen vingers (en ook lippen, volgens mij :P ), gister de hele dag krampen gehad, vanochtend ook. Maar nu weer niks. :') Het enige wat ik nu heb is hele erge honger. _O-
Dus...

Ananashart -> Ga ik straks kopen
Bitter lemon ✅ Paar slokjes op, maar vond het niet lekker. Gaat ‘m niet worden.
Pannenkoeken -> nog niet op.
Seks ✅ Heeft niet geholpen.
Dadels ✅ Zeggen ze in Turkije. Heeft ook niet geholpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door arvensis op 15-03-2018 12:54:56 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_177836182
Chinees eten ^O^
pi_177836203
Als het je nog lukt lekker een lange wandeling maken! Wie weet wat het los maakt!
pi_177836209
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 12:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
Chinees eten ^O^
Die komt onderaan m’n lijst. :@ :P
Protège moi de mes désirs.
pi_177836328
'Gewoon' pittig eten zou ook helpen, een goede Indiase of Thaise curry ofzo. (Ik ga dit over een paar maanden zeker wel als excuus inzetten, want Indiaas O+ )
  donderdag 15 maart 2018 @ 13:02:44 #213
56471 pinquit
oh my lama!
pi_177836359
Door de ikea waggelen wil soms ook helpen geloof ik duman, dus als je nog puf hebt :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 15 maart 2018 @ 13:02:59 #214
56471 pinquit
oh my lama!
pi_177836365
Niet wetenschappelijk bewezen btw
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177836455
Gek is dat he, zo overtijd gaan....Ik voelde me echt een tikkende tijdbom.

Boh, ik ben zo aan het hopen dat peuter gaat slapen. Ben moe, maar hij vertikt het tot nu toe....
pi_177836490
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 12:19 schreef Songeur het volgende:
En dan worden we alle 3 ingehaald door Mabawa of Donna :P
Nee please not. Ik wil echt nog niet! Laat maar tot minimaal 39 (omg ik tikte 49 :X ) weken zitten hoor.

Dus voor die tijd zijn jij en Duman sowieso bevallen :P

Vandaag een ultieme rustdag trouwens. Al hele ochtend series aan het kijken en ik denk dat ik zo naar bed verhuis voor een dutje :X
pi_177837399
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:12 schreef pinquit het volgende:
LMN, van harte met je UD *O* wat ga je doen? Wachten op je baby?
Ik ben gaan pannenkoekenlunchen met dochter, en verder staat er zo min mogelijk op de planning :+

Wandelen inderdaad Duman! En volgens mij is het ook zo dat je eerder gaat bevallen als je compleet relaxed bent, dus ik zou vanavond een massage en warm bad afdwingen :P
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  Moderator donderdag 15 maart 2018 @ 15:59:45 #218
382129 crew  Donna
pi_177840031
Ik span samen met Mabawa.

Wij bevallen nog niet! :+
pi_177841867
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:59 schreef DonnaRush het volgende:
Ik span samen met Mabawa.

Wij bevallen nog niet! :+
Boks B-)
pi_177842625
Ik ben niet meer gebeld vandaag, dus dat betekent goed nieuws en dus geen zwangerschapsdiabetes denk ik :D
  donderdag 15 maart 2018 @ 17:51:01 #221
468165 baktpotet
ham, kaas en room
pi_177842775
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:49 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Hey wat tof! :)
Jouw username viel me altijd op in het medische molen topic, vanwege een eetkraam die ik in Ålesund zag (Potetbaker'n - Bakt Potet). :D
Wat leuk! Ben je daar een keer op vakantie geweest?

Bakt potet is echt het ultieme vreetbui voer nu voor mij bij gebrek aan frikandellen en smulrollen haha
pi_177843156
Leuk dit. Alle maart dames bevallen niet :P Op KimPossible na dan maar die beviel al in februari...

Aure wat fijn dat je niet gebeld bent! Geen zwangerschapsdiabetes *O*

Hormonen gaan hier alle kanten op. Ik ben er vooral van overtuigd dat die baby nooit gaat komen het laatste uur. Ik laat het maar los, morgen weer controle bij vk. Heb het idee dat die controles meer voor mijn mentale steun dan voor de baby zijn momenteel :P
pi_177843159
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 17:51 schreef baktpotet het volgende:

[..]

Wat leuk! Ben je daar een keer op vakantie geweest?

Bakt potet is echt het ultieme vreetbui voer nu voor mij bij gebrek aan frikandellen en smulrollen haha
Woon je in Noorwegen? Leuk, ik woonde in Zweden toen ik zwanger werd van mijn eerste...
  donderdag 15 maart 2018 @ 18:32:33 #224
468165 baktpotet
ham, kaas en room
pi_177843489
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:15 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Woon je in Noorwegen? Leuk, ik woonde in Zweden toen ik zwanger werd van mijn eerste...
Ik stuur je even een pb :)
  donderdag 15 maart 2018 @ 18:35:14 #225
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177843547
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:15 schreef Songeur het volgende:
Leuk dit. Alle maart dames bevallen niet :P Op KimPossible na dan maar die beviel al in februari...

Aure wat fijn dat je niet gebeld bent! Geen zwangerschapsdiabetes *O*

Hormonen gaan hier alle kanten op. Ik ben er vooral van overtuigd dat die baby nooit gaat komen het laatste uur. Ik laat het maar los, morgen weer controle bij vk. Heb het idee dat die controles meer voor mijn mentale steun dan voor de baby zijn momenteel :P
Sorry! :9 en ik had de 40 weken halen nog wel op mijn Bucket list.. dat wordt em ook niet meer dus :')

Ik gun jullie zo snel hele mooie bevallingen en heerlijke verse babysnuffelsknuffels *;
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  donderdag 15 maart 2018 @ 19:35:15 #226
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177844843
Zo uit mijn hoofd:

wat is het spannend hier! Baby's, komen jullie maar hoor O+.

Ik las ook nog iets over een goede NIPT voor Feyre. Wat fijn.

Bakt, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Aure, dat lijkt me ook een goed teken. Ik ben blij voor je *O*. Ook voor Jentin trouwens.

En een mooie echo van het kindje van Spees!

Verder weet ik het even niet meer :@.

Morgen een pretecho en dan horen we hopelijk meteen wat het wordt. Ik vind het zo spannend en ik weet niet hoe ik lekker kan gaan slapen straks (is het al vrijdag, hallo?). En dan moet ik ook nog eens tot 20:00u wachten :%.
pi_177846003
Oeh leuk Helsinki! Veel plezier morgen met babyspieken O+
pi_177846083
Wachten op de maart babies! O+ kom maar kindjes! Spannend!

Welkom baktpotet! Gefeliciteerd! Je username doet me denken aan onze vakantie in Noorwegen haha.

Fijn van de goede uitslag Aure :s)

Veel plezier morgen Helsinki!
pi_177846179
Veel LLM’s hier! Wachten de babytjes op lekker weer? O+ Nog even volhouden dames!

Ik las geen diabetes voor Aure, fijn! *O*

En ik zag nog mooie echo’s! O+

Hier is het even allemaal niet zo leuk. Mijn bekken protesteert sinds een week fors, ik worstel me door mijn werkdagen (want pijn) en eenmaal thuis kan ik niks, behalve platliggen. De dagen dat ik niet werk ben ik doodop en aan het bijkomen, om vervolgens de eerstvolgende werkdag m’n batterij te laten leeglopen. Zowel mijn verloskundige als bekkenfysio waar ik gister was waren heel helder; je gaat over je grens, je moet minder gaan werken. Maar bah. Ik ben hier in november begonnen en dan nu al (gedeeltelijk) uitvallen... Dan maak ik me druk om
101 dingen, maar vooral; verlengen ze dan straks mn contract wel?
En ja, heus, wat beter is voor mij en de baby dat moet, maar toch. Ik baal er echt zo enorm van. Ook omdat het met nu al zo belemmerd in de zorg voor W. En ik ben nog maar 16 weken.. -O-
pi_177846504
Manlief heeft de ananas klaar gemaakt. :9 Hopelijk werkt het. 😂

Helsinki: spannendddd! Ik ga voor blauw. :)

Aure: Super! *O*

Sillie: I feel you. Ik zat in hetzelfde schuitje. Heb het volgehouden tot de laatste week van m’n verlof, daarna kon ik echt niet meer. Achteraf gezien had ik veel eerder moeten ingrijpen, maar ja.
Protège moi de mes désirs.
pi_177856127
En heeft het gewerkt Duman? Het is vandaag nationale pannenkoekendag hè, dus je weet wat je te doen staat :P

Succes bij de vk Songeur! Of is t niet meer nodig?

Helsinki veel plezier bij de echo vanavond. En succes met wachten.

Heel fijn Aure!

Donna 38 wkn *O*

Sillie, dat klinkt zeer onprettig. Ik snap je zorgen maar zou toch echt naar de vk en bekkenfysio luisteren. :*
  vrijdag 16 maart 2018 @ 07:54:59 #232
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177856203
Het werd gelukkig vanzelf vrijdag, nu nog wachten tot vanavond :+. En weekwissel! 14 weken. Tweede trimester. Dat ging snel...

Sillie, heel naar van je klachten en ook je zorgen zijn begrijpelijk en herkenbaar. Ik heb een vast contract maar merk dat er weinig begrip is en dat maakt dat ik zelf ook een drempel ervaar. Toch heb ik besloten het aan te geven als het echt niet meer gaat. We moeten goed voor onszelf zorgen!

Dat gezegd hebbende: ergens in juni heb ik een hele lange dag. 09:30 - 13:30 vergadering en dan een dienst van 15:45 - 09:30 (mag van 23:00 - 06:30 slapen). Dit is echt veel te lang en dat heb ik dus aangekaart met de vraag de vergadering over te slaan. Ik kreeg een reactie terug van: dat duurt nog even dus we kijken tegen die tijd wel, is nu nog te vroeg om allerlei aanpassingen te doen. Mijn klachten zullen niet verdwijnen en ik merk dat de reguliere diensten al uitdagend genoeg zijn. Wat kan ik nu het beste doen?

Duman, en en en?
pi_177856611
Nog maar 11.5 uur Helsinki :P

Ik zou het over een paar weken weer aankaarten op je werk. En dan een paar weken voor die vergadering nog een keertje, dan heb je het vaak genoeg laten weten dat je het niet trekt om er bij te zijn en hebben zij genoeg kansen gehad om iets anders te regelen toch? En als ze dan nog steeds niks regelen het bij een (andere) leidinggevende aankaarten?
  vrijdag 16 maart 2018 @ 08:43:22 #234
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_177856720
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 07:46 schreef Mabawa. het volgende:
En heeft het gewerkt Duman? Het is vandaag nationale pannenkoekendag hè, dus je weet wat je te doen staat :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 07:54 schreef Helsinki het volgende:
Duman, en en en?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelend, Helsinki! Weten ze op werk al dat je zwanger bent?
Heeeel veel plezier vanavond! Waar ga je de pretecho laten maken?

Donna 38 weken *O*
Mabawa morgen 38 weken *O*
Songeur, succes vandaag bij de vk!
Protège moi de mes désirs.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 08:47:53 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_177856763
Heb je wel het ananashart ingebracht duman? Anders werkt het niet he.
disclaimer
  vrijdag 16 maart 2018 @ 08:48:28 #236
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177856775
Yes, ze weten het! Ook van de bekkenpijn. Maar ik zal het over een tijdje weer aankaarten en dan nog eens. Mocht dat niet helpen, dan zal de regiocoördinator benaderen denk ik :).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik vind het zo spannend voor je! Duimen.
pi_177856789
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je wel het ananashart ingebracht duman? Anders werkt het niet he.
Omg ik denk in plaatjes :P
  vrijdag 16 maart 2018 @ 09:02:05 #238
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_177856972
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je wel het ananashart ingebracht duman? Anders werkt het niet he.
Ja, maar wel gewoon oraal. ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 08:48 schreef Helsinki het volgende:
Yes, ze weten het! Ook van de bekkenpijn. Maar ik zal het over een tijdje weer aankaarten en dan nog eens. Mocht dat niet helpen, dan zal de regiocoördinator benaderen denk ik :).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik vind het zo spannend voor je! Duimen.
Jammer dat ze niet meedenken. Tzt gewoon nog een keer aankaarten, inderdaad. Is het een hele belangrijke vergadering?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
pi_177857124
Oh helsinki spannend straks !! O+ Aftellen idd :D *O*

En sillie dat lijkt me ook ontzettend lastig maar zou het zeker wel aankaarten.. je lijf geeft het niet voor niks aan dat het echt te veel is... Vervelend is het wel ;( :*

Duman whaooo je maakt het wel erg spannend zo :D Alles nu weer rustig begrijp ik? Eat all tze ananananas :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_177858523
Spannend hier met de LLM’ers! Nog even volhouden meiden! Jullie mogen bijna jullie kindjes vasthouden O+
Succes met de ananasharten enzo :P Duman maakt het helemaal spannend!

Baktpotet welkom hier en gefeliciteerd *O* Wat speciaal dat jullie toch nog op het laatste nippertje zelf zwanger zijn geworden O+

Geen zwangerschapsdiabetes voor Aure *O*
Donna 38 weken *O*
Helsinki 14 weken *O*
Ik ben vandaag 15 weken en buik is niet meer weg te moffelen. Ik moet er gek genoeg heel erg aan wennen. Ik heb mij zolang verheugd op dit moment, maar ik ben zo gewend om mij tactisch te kleden, zodat mn buik (wat ik nooit mijn mooiste punt vond) niet zo opviel. Ik nu is die best wel pontificaal aanwezig :+

Helsinki succes en veel plezier bij je pretecho! Kunnen ze het geslacht echt al zien met 14 weken? Ik dacht dat ze pas rond 16 weken goed konden zien. Dan laat ik een pretecho maken O+
Bizar trouwens dat ze op je werk totaal niet met je meedenken. Vind ik echt beschamend! :{

Sillie let goed op jezelf :* Het is even flink niet leuk, maar echt aan gaan geven! En zeker dan nog de zorg om contractverlenging. Heb je het wel goed naar je zin bij deze baan?
Ik herken je gevoel rond een stapje terug doen wel. Mijn gyn raadde mij gister aan om niet meer 32 uur te gaan werken i.v.m. de hoge risico zwangerschap die ik heb. En jemig, wat vind ik dat moeilijk. Dat is al 3 weken afgewisseld ziek, herstellend met 0 energie, migraine en rare pijntjes hebt, helpt wel in de beslissing dat mijn lichaam blijkbaar meer rust nodig heeft. ;( Maar gewoon niet leuk!
pi_177858629
Ohh duman wat spannennnnd!

Sillie wat sh*t van je bekken, ik snap je zorgen omtrent werk maar je kan niet anders dan tijdig ingrijpen eigenlijk. Hopelijk begrijpen ze dag op je werk ook.

Helsinki wisseldagboks :P. Laat je even weten of dat een prettig bureau is? Ik sta op het punt daar een afspraak te maken ;).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177862064
Sillie, wat de dames hiervoor al aangeven inderdaad. Denk om jezelf! Dat is echt het belangrijkste.

Duman *O* de spanning! Nu kan het écht niet lang meer duren voordat je aan het babyknuffelen bent O+
pi_177864882
Oeps :D

[ Bericht 22% gewijzigd door CrazyPrincess op 16-03-2018 15:49:45 (Verkeerde account :D) ]
  vrijdag 16 maart 2018 @ 16:36:54 #244
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177865823
Haha wennen is dat he, Fuchs? Ik ken het! Vooral als ik ook nog eens last van mijn darmen heb en de buik opgezet is. Poeh. Volgens deze echostudio kan het vanaf 14 weken, maar we kwamen er laatst eentje tegen uit Breda (geloof ik) en daar kon het vanaf 13 weken al. Dat leek me erg vroeg (is dit ook wel). Hoop natuurlijk wel dat de beeb er een beetje gunstig bij ligt en het goed te zien is :).

Feyre, boks 8-). En wat toevallig zeg! Ik laat het wel even weten later.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 20:25:20 #245
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177870307
We krijgen een zoon! :D.
pi_177870648
Gaaf!!!!!
Jongens zijn zo tof O+
  vrijdag 16 maart 2018 @ 20:43:37 #247
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_177870759
Wat leuk Helsinki!

Ik kom ook net terug van de vk, het was een rare reality check afspraak die ik nog even moet verwerken denk ik..
Ik ben nu 40+1, en eerst kwam de vraag of ik al gestript wou worden. Eh, nee.
Vervolgens de melding dat ze maandag contact gaan opnemen met de gynaecoloog, en dat ik daar meer informatie en een onderzoek ga krijgen mbt een mogelijke inleiding.
En daarna alvast ingepland wanneer we volgende week weer terugkomen en er eventueel gestript zal gaan worden.
Ik dacht dat ik nog genoeg tijd had voordat er gesproken zou worden over mogelijke inleidingen etc, nu kreeg ik te horen dat er een dikke kans is dat ik word ingeleid als ik 26-3 nog niet bevallen ben -O-

Ik ga me maar even inlezen ;(
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_177871204
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:25 schreef Helsinki het volgende:
We krijgen een zoon! :D.
O+
pi_177871390
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:25 schreef Helsinki het volgende:
We krijgen een zoon! :D.
Gefeliciteerd!!
Dus de online test klopte ook nog eens ;).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
  vrijdag 16 maart 2018 @ 21:13:50 #250
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177871450
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:43 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wat leuk Helsinki!

Ik kom ook net terug van de vk, het was een rare reality check afspraak die ik nog even moet verwerken denk ik..
Ik ben nu 40+1, en eerst kwam de vraag of ik al gestript wou worden. Eh, nee.
Vervolgens de melding dat ze maandag contact gaan opnemen met de gynaecoloog, en dat ik daar meer informatie en een onderzoek ga krijgen mbt een mogelijke inleiding.
En daarna alvast ingepland wanneer we volgende week weer terugkomen en er eventueel gestript zal gaan worden.
Ik dacht dat ik nog genoeg tijd had voordat er gesproken zou worden over mogelijke inleidingen etc, nu kreeg ik te horen dat er een dikke kans is dat ik word ingeleid als ik 26-3 nog niet bevallen ben -O-

Ik ga me maar even inlezen ;(
Lieve LMN, inleiden gebeurt niet zonder jouw goedkeuring hè? Informed choice enzo, het blijft jouw keuze. Succes en hopelijk komt je baby lekker zelf en wat rapper :*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_177871470
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:43 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wat leuk Helsinki!

Ik kom ook net terug van de vk, het was een rare reality check afspraak die ik nog even moet verwerken denk ik..
Ik ben nu 40+1, en eerst kwam de vraag of ik al gestript wou worden. Eh, nee.
Vervolgens de melding dat ze maandag contact gaan opnemen met de gynaecoloog, en dat ik daar meer informatie en een onderzoek ga krijgen mbt een mogelijke inleiding.
En daarna alvast ingepland wanneer we volgende week weer terugkomen en er eventueel gestript zal gaan worden.
Ik dacht dat ik nog genoeg tijd had voordat er gesproken zou worden over mogelijke inleidingen etc, nu kreeg ik te horen dat er een dikke kans is dat ik word ingeleid als ik 26-3 nog niet bevallen ben -O-

Ik ga me maar even inlezen ;(
Je moet helemaal niks he? Zeker niet als er verder alles goed gaat. En wellicht is het ook een beetje de toon waarop het gebracht is. Hier werd met die termijn ook wel vast een overtijdcontrole gepland in het ziekenhuis, maar die was met 41+1. Maar voelde vooral als 'staat dat vast gepland' en niet alsof ergens druk op werd gezet of zo.

Keep it cool, je beeb heeft nog alle tijd om zelf te komen en polonaise aan je lijf alleen als je daar zelf achter staat.
pi_177871535
Leuk Helsinki!

Hier drukke dagen.. en avonden.. en vrije dagen met een peuter zijn ook heel druk :')
Nouja, na woensdag wordt het op het werk in elk geval wat rustiger :s)

De baby beweegt lekker, dus dat is fijn :)
pi_177871557
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:25 schreef Helsinki het volgende:
We krijgen een zoon! :D.
Niet bijgelezen maar O+ een zoontje O+

LMN, ik kan me voorstellen dat het even rauw op je dak valt en dat je je wat overrompeld kan voelen :*
  vrijdag 16 maart 2018 @ 21:30:38 #254
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_177871801
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 21:13 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Lieve LMN, inleiden gebeurt niet zonder jouw goedkeuring hè? Informed choice enzo, het blijft jouw keuze. Succes en hopelijk komt je baby lekker zelf en wat rapper :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 21:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Je moet helemaal niks he? Zeker niet als er verder alles goed gaat. En wellicht is het ook een beetje de toon waarop het gebracht is. Hier werd met die termijn ook wel vast een overtijdcontrole gepland in het ziekenhuis, maar die was met 41+1. Maar voelde vooral als 'staat dat vast gepland' en niet alsof ergens druk op werd gezet of zo.

Keep it cool, je beeb heeft nog alle tijd om zelf te komen en polonaise aan je lijf alleen als je daar zelf achter staat.
Dank jullie wel O+
Het was inderdaad heel erg een 'ja nee wij zijn verplicht om je bij die termijn over te dragen en omdat een inleiding best 4 dagen kan duren, doen we dat al eerder dan 42 weken.'
Maar mentaal gaat het bij mij nog prima, bloeddruk prima, nog sloten vruchtwater daarbinnen en de hartslag van de baby is ook helemaal prima, dus ik was echt een beetje flabbergasted.
Mocht het zover komen dat het niet van tevoren vanzelf op gang komt, hoop ik dat ik in ieder geval een begripvolle gynaecoloog tref die niet al te krampachtig aan die 42 weken blijft vasthouden. Als de omstandigheden nog allemaal prima zijn, waggel ik geduldig tot 43 weken door wat mij betreft :+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  vrijdag 16 maart 2018 @ 21:47:22 #255
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_177872136
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:25 schreef Helsinki het volgende:
We krijgen een zoon! :D.
Ik wist het! Yes, een vriendje voor mijn zoontje. O+

LMN: hetzelfde werd hier ook gezegd, maar enkel omdat ik er zelf naar vroeg. Met de volgende controle ben ik 41+2. Als er tzt niks is, wil ze me strippen als ik dat wil. Als dat niks op gaat leveren, wil ze een afspraak inplannen tussen gyn en mij bij 41+4 of 41+5.
Ik begrijp uit jouw post dat je niet echt een keuze krijgt? Vergeet niet dat jij het in handen hebt. Als je niet gestript wil worden, hoeft dat niet. :* De grens van 42 weken, daar weet ik dan weer minder van. Moet er niet aan denken om die grens te passeren. :P

Hier nog steeds babyloos. Helaas.
Protège moi de mes désirs.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 22:19:26 #256
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_177872833
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 21:47 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ik wist het! Yes, een vriendje voor mijn zoontje. O+

LMN: hetzelfde werd hier ook gezegd, maar enkel omdat ik er zelf naar vroeg. Met de volgende controle ben ik 41+2. Als er tzt niks is, wil ze me strippen als ik dat wil. Als dat niks op gaat leveren, wil ze een afspraak inplannen tussen gyn en mij bij 41+4 of 41+5.
Ik begrijp uit jouw post dat je niet echt een keuze krijgt? Vergeet niet dat jij het in handen hebt. Als je niet gestript wil worden, hoeft dat niet. :* De grens van 42 weken, daar weet ik dan weer minder van. Moet er niet aan denken om die grens te passeren. :P

Hier nog steeds babyloos. Helaas.
De ananas had dus niet geholpen? -O-

Haha ik wil ook liever niet voorbij de 42 gaan denk ik :+
Het leek echt geen keuze nee, en de optie om volgende week te strippen werd ook gebracht als 'laatste kans om te voorkomen dat je de maandag erop in het ziekenhuis wordt ingeleid'.

Maar jullie lieve reacties hebben er wel voor gezorgd dat ik volgende week een stuk zelfverzekerder mijn eigen kijk op het verdere verloop zal delen. Die arme vk :+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  vrijdag 16 maart 2018 @ 22:50:29 #257
342418 VKV
Plausibel
pi_177873314
Samen met Fuchsia net de 15 weken grens gepasseerd, ook ik merk aan mijn buik van alles, ook al zit er nog steeds wel een beschermlaagje dat een en ander verhuld. Ik voel van allerlei nieuwe dingen als ik aan m'n buik voel, vind het echt vet cool :D

Gisteren het hartje voor het eerst gehoord, ook supertof!

Inmiddels komt de tijd eraan dat ik het op m'n werk wil (en voor m'n gevoel "moet") gaan vertellen. Deze week heb ik een einde proeftijdgesprek. Ik heb al wel de mondelinge toezegging van een vast contract. Ik wil het tijdens dat gesprek gaan vertellen. Vanuit m'n omgeving hoor ik daar wel diverse meningen over, veel zeggen "wacht nou even tot het zwart op wit staat", maarja dan kan ik een week later met de boodschap aankomen dat ik inmiddels al 17 weken zwanger ben... Dan weet ik zeker dat ik de nacht ervoor beroerd slaap. Vind het wel allemaal lastig.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 07:08:04 #258
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_177876729
Ik zou het net even iets eerder vertellen VKV. Zou jij bij een bedrijf willen werken wat je contract niet verlengt omdat je zwanger bent? Ik niet.. Zo kun je iig nooit denken dat ze je dat contract misschien nooit hadden gegeven als je het eerder verteld had.. Maar goed, ik kan je financiële situatie niet inschatten, maar ik zou het zo doen..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_177879927
Ik ging vorige keer ook voorbij de 42 weken. Ingeleid met 42 geloof ik. Maar dat zou ik nu niet meer doen als alles nog gewoon goed is verder.
pi_177880041
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:25 schreef Helsinki het volgende:
We krijgen een zoon! :D.
Ja, leuk *O* Gefeliciteerd! Ik vind het echt bijzonder dat ze het nu al kunnen zien. Mooie plaatjes meegekregen?

VKV, geen ervaring. Ik zou eerlijk gezegd gewoon eerlijk vertellen dat je zwanger bent. Ik hou van open kaart spelen en transparant zijn. Alleen als je heel pril zou zijn, zou ik het nog voor mij houden. Officieel mogen ze natuurlijk niet discrimineren op gronde van zwanger zijn. En je hebt al een mondelinge bevestiging gehad. Ik zou er dan vanuit gaan dat het goed zit. Weet verder natuurlijk niet hoe jouw relatie is met je leidinggevende en de bedrijfscultuur enzo. Maar zoals al gezegd werd, zou je er willen werken als je hierom geen vast contract zou krijgen?
En O+ voor het hartje horen!

Duman :* je baby wacht denk ik nog even af tot het weer mooier weer is ;)
LMN goed dat je je eigen mening gaat geven! Het is jouw zwangerschap en zolang je baby of jij geen risico loopt, lekker laten zitten :*
pi_177880178
Zal ik dan maar aftrappen? ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet quoten svp. :* Ik ga nu lekker uitrusten! O+
Protège moi de mes désirs.
pi_177880267
Gefeliciteerd Duman!!! Wat een mooi kindje. Balen van de schade :* Ik hoop dat je verder nog een mooie kraamweek mag hebben :)
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:21:59 #263
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_177880287
Gefeliciteerd D.U.M.A.N.
17 maart is een mooie dag om geboren te worden.
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 12:23:06 #264
382129 crew  Donna
pi_177880311
Gefeliciteerd DUMAN!! *O*
pi_177880329
Wat een prachtige bos haar (al). Gefeliciteerd! :*
pi_177880375
Duman! *O* Gefeliciteerd met je kleintje. Wat een mooi kindje, met mooie namen. O+ Hoop dat je nog een beetje uit kan rusten nu.

Ik heb net mijn positiekleding maar weer van zolder gehaald en ben mijn kast aan het herindelen. Jammer wel dat ik elke 5 minuten moet pauzeren om op adem te komen. :')
pi_177880386
Ooh Duman wat een knapperd O+ die haren!!
Gefeliciteerd, en rust lekker uit nu!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:33:03 #268
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_177880475
Gefeliciteerd D.U.M.A.N.! *O*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_177880514
Ohhh Duman daar is ie dan! O+ gefeliciteerd!! Wat een bos haar heeft ‘ie al! Rust lekker uit, en geniet :*.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177880593
Jaaa DUMAN van harte *O* Wat een mooi kindje! En wat een bos haar :o
Make your own kind of music.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:43:01 #271
56471 pinquit
oh my lama!
pi_177880682
Gefeliciteerd met je prachtige zoon duman! O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177880780
Jaaa! Daar istie en wat een snoet! Gefeliciteerd *O* !
Van geen baby naar de volgende dag wel O+
♥ J & S
pi_177881198
Gefeliciteerd DUMAN! You did it! En wat een mooi kereltje! Alle geluk gewenst O+ .
pi_177881298
Helsinki, een zoon O+

En Duman, van harte gefeliciteerd! :* wat een bos haar heeft ie O+
  zaterdag 17 maart 2018 @ 13:17:01 #275
426379 elamanilo
elämänilo
pi_177881322
*O* D.U.M.A.N van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon! Wat een plaatje O+ en wat een mooie naam! *O*
pi_177881672
Van harte gefeliciteerd duman O+ *O* lekker genieten en uitrusten nu :*

Oh Helsinki wat keileuk, een zoon O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_177881981
Helsinki, een zoon O+

Duman, gefeliciteerd met de vlotte geboorte van jullie zoon, heerlijk zo'n foto van een pasgeboren verfrommeld koppie O+ Hij is prachtig, veel geluk!
pi_177881998
Ja Duman, daar istie dan! *O* Gefeliciteerd! En wat een knapperd met een bos haar O+
Nu lekker uitrusten en genieten :*
pi_177882314
Duman gefeliciteerd! Lekker genieten nu O+ *O*
pi_177882420
Gefeliciteerd Duman! Geniet O+
  zaterdag 17 maart 2018 @ 14:27:43 #281
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177882474
Duman O+ Van harte! Wat een haar heeft t ventje O+

Een prachtige kraamtijd gewenst! *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_177882621
Van harte gefeliciteerd Duman!! O+ *O* Heel veel geluk gewenst!
pi_177883279
Gefeliciteerd Duman!
Prachtige betekenis van de naam!
pi_177883310
Gefeliciteerd duman! *O*
pi_177884037
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:21 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Gefeliciteerd D.U.M.A.N.
17 maart is een mooie dag om geboren te worden.
Inderdaad :P Van harte gefeliciteerd met jullie mooie zoon Duman! *G*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 17 maart 2018 @ 15:42:29 #286
269689 crew  Viv
pi_177884051
D.U.M.A.N.!! *O* Die bos haar zal wel een Turks dingetje zijn, dat had ZZ namelijk ook. O+ Het viel me daardoor ook niet op bij jouw foto tot alle reacties erover begonnen. :D
pi_177884054
Duman. O+
Gefeliciteerd
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:45:19 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_177884109
Van harte gefeliciteerd duman! Wat een pracht O+
disclaimer
pi_177884414
Van harte Duman! Klinkt als een voorspoedige bevalling :)
pi_177884884
Gefeliciteerd Duman!!
pi_177885055
Gefeliciteerd DUMAN! *O*
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:40:37 #292
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_177885590
Gefeliciteerd Duman! Wat een prachtig ventje O+
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:52:10 #293
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177885965
Gefeliciteerd Duman, wat een knappe zoon!
pi_177886167
Van harte, Duman! *O*

Wat een knapperd met die bos haar!
  zaterdag 17 maart 2018 @ 17:22:58 #295
409579 LuDann
All the way
pi_177886932
Van harte gefeliciteerd DUMAN, daar is hij dan! *G*
  zaterdag 17 maart 2018 @ 17:26:07 #296
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177887079
Bedankt voor alle felicitaties O+.

Duman, jaaaa!!! Daar is ie dan. Prachtig kereltje met een mooie bos haar! Geniet van elkaar :*.
pi_177887487
Gefeliciteerd DUMAN O+ hij is prachtig. Een goed herstel en fijne kraamtijd toegewenst.
pi_177887989
Jaaaa datumtweelimg O+

Vannacht om 01.07 is onze dochter geboren! Zal later foto enz delen maar moest het nog even melden in dit topic.

Ben kapot en intens verliefd O+
pi_177888055
Wow, weer een datum-meerling op 17 maart, bijzonder! Gefeliciteerd Songeur, hoop dat alles goed ging *O*
pi_177888198
17 maart is baby-booming! *O* gefeliciteerd Songeur
pi_177888202
Dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')