abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177681564


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]


Persoonlijke touch van TS:
pi_177681606
Het was trouwens toch één whale die de hele markt aan het manipuleren was, die Mt. Gox trustee :')

Had Kyran toch gelijk _O_
pi_177681627
Beste TT in tijden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177681638
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:01 schreef BakkenKappen het volgende:
Het was trouwens toch één whale die de hele markt aan het manipuleren was, die Mt. Gox trustee :')

Had Kyran toch gelijk _O_
Kyran heeft altijd gelijk _O_
Lambo of Rekt
pi_177681645
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kyran heeft altijd gelijk _O_
In tegenstelling tot fibo. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 11:04:36 #6
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177681647
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:01 schreef BakkenKappen het volgende:
Het was trouwens toch één whale die de hele markt aan het manipuleren was, die Mt. Gox trustee :')

Had Kyran toch gelijk _O_
_O-

Om dit te vieren deel ik gratis ETH uit, stuur nu 100 ETH en je krijgt er 1000 terug.
pi_177681651
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Beste TT in tijden.
Water en brood begint te vervelen.

Gelukkig is in de bijstand ook op stand wonen, dus als het even doorgaat zie ik geen andere oplossing meer :7
pi_177681733
Stort nu 100 Waves naar alias "magnet" en je krijgt er 99 terug :)
pi_177681788
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In tegenstelling tot fibo. :+
Klopt, het is geen wet. Kyran's posts wel. :P
Lambo of Rekt
pi_177681807
Nou ja je kunt er nog zoveel TA tegenaan gooien als je wil, als er iemand besluit 40k BTC te dumpen ga je gewoon nat.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 11:14:54 #11
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177681833
De koersen reageren teveel en te overdreven op nieuws, dus TA blijft in mijn ogen behoorlijk nutteloos. Leuk om trends te ontdekken, maar uiteindelijk zou ik er nooit op vertrouwen.

Natuurlijk werkt het wel als allerlei grote Twitter accounts hetzelfde zeggen en er een FOMO / FUD ontstaat, maar buiten dat ... meh :P
pi_177681856
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:14 schreef Kyran het volgende:
Leuk om trends te ontdekken, maar uiteindelijk zou ik er nooit op vertrouwen.
Ja dit dus. En dat nieuws waar op gereageerd wordt is vaak ook onvoorspelbaar. Zoiets als met Binance of een land dat regulatie aankondigt uit het niets kan je gewoon niet voorzien. Ook al wel zit je dan in een "uptrend" of wat dan ook.
pi_177681859
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:14 schreef Kyran het volgende:
De koersen reageren teveel en te overdreven op nieuws, dus TA blijft in mijn ogen behoorlijk nutteloos. Leuk om trends te ontdekken, maar uiteindelijk zou ik er nooit op vertrouwen.

Natuurlijk werkt het wel als allerlei grote Twitter accounts hetzelfde zeggen en er een FOMO / FUD ontstaat, maar buiten dat ... meh :P
Inderdaad.

TA's zijn absolute bullshit. Maar vaak blijken ze te kloppen omdat ze toch inspelen op trends.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177681872
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:13 schreef BakkenKappen het volgende:
Nou ja je kunt er nog zoveel TA tegenaan gooien als je wil, als er iemand besluit 40k BTC te dumpen ga je gewoon nat.
Tenzij je TA doet en een whale bent :D
pi_177681917
Het gaat er dan ook niet om hoe de volgende candle is, maar het grotere plaatje van verloop van de koers, en die zijn met TA's toch wel vrij nauwkeurig te bepalen meestal en daardoor handig.

Kijk deze is ook redelijk spot on behalve dat de desert of despair niet gehit is https://www.tradingview.com/chart/BTCUSD/RUhQOl66-Bitcoin-Bubble/ (klik play rechts)

Dit is dan wel bubble voorspelling, maar ook dát is een vorm van TA.

Nee je kan niet 100% de volgende candle voorspellen met een TA of technieken, het is niet extreem nauwkeurig, maar om te zeggen dat het onzin is vind ik wat ver gaan. Die technieken worden al tientallen jaren gebruikt en met succes, vraag dat maar op wallstreet.
Lambo of Rekt
pi_177681926
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:17 schreef dimmak het volgende:

[..]

Inderdaad.

TA's zijn absolute bullshit. Maar vaak blijken ze te kloppen omdat ze toch inspelen op trends.
Het meeste TA-gezever zegt eigenlijk niks. Hoop als dit, als dat, kan, is mogelijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 11:24:08 #17
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177681946
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:21 schreef EggsTC het volgende:
Het gaat er dan ook niet om hoe de volgende candle is, maar het grotere plaatje van verloop van de koers, en die zijn met TA's toch wel vrij nauwkeurig te bepalen meestal en daardoor handig.

Kijk deze is ook redelijk spot on behalve dat de desert of despair niet gehit is https://www.tradingview.com/chart/BTCUSD/RUhQOl66-Bitcoin-Bubble/ (klik play rechts)

Dit is dan wel bubble voorspelling, maar ook dát is een vorm van TA.

Nee je kan niet 100% de volgende candle voorspellen met een TA of technieken, het is niet extreem nauwkeurig, maar om te zeggen dat het onzin is vind ik wat ver gaan. Die technieken worden al tientallen jaren gebruikt en met succes, vraag dat maar op wallstreet.
Het is een soort van kansberekening, niks meer niks minder in mijn ogen.

Als X gebeurt dan is de kans klein/groot dat daarna Y gebeurt. Als X niet gebeurt dan is de kans klein/groot dat Z gebeurt.

Fib levels werken ook vooral omdat mensen denken dat ze werken.

Ga me nou niet tegenspreken, want ik heb altijd gelijk (bron: EggsTC).

... dus
pi_177681963
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

Het is een soort van kansberekening, niks meer niks minder in mijn ogen.

Als X gebeurt dan is de kans klein/groot dat daarna Y gebeurt. Als X niet gebeurt dan is de kans klein/groot dat Z gebeurt.
Ja, en dit soort info is dan ook best wat waard als jij het bezit en anderen die in dezelfde markt opereren niet.

quote:
Fib levels werken ook vooral omdat mensen denken dat ze werken.
Nee, iemand heeft dit ooit bedacht, toen werkte het ook vóórdat men wist dat het bestond :P Anders was het systeem niet ontwikkeld.

quote:
Ga me nou niet tegenspreken, want ik heb altijd gelijk (bron: EggsTC).

... dus
Ok :@ :P

Toch hecht ik stiekem best waarde aan EMA/RSI en dat soort verwante zaken :@
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 11:27:21 #19
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177682009
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, en dit soort info is dan ook best wat waard als jij het bezit en anderen die in dezelfde markt opereren niet.

[..]

Nee, iemand heeft dit ooit bedacht, toen werkte het ook vóórdat men wist dat het bestond :P Anders was het systeem niet ontwikkeld.

[..]

Ok :@ :P
Nou ok, het is inderdaad niet volledig nutteloos, maar ik zou er nooit blind op vertrouwen.

Nu doe ik op dit moment sowieso niet aan traden, dus dan maakt het ook niks uit.
pi_177682033
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:27 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nou ok, het is inderdaad niet volledig nutteloos, maar ik zou er nooit blind op vertrouwen.

Nu doe ik op dit moment sowieso niet aan traden, dus dan maakt het ook niks uit.
Nee, blind kan zeker niet, als het blind had gewerkt had iedereen die hier serieus mee bezig was meer geld dan goed voor m zou zijn. Het zijn "likely scenario's".
Lambo of Rekt
pi_177682045
Ik twijfel toch om het UTN buybuttonje op te zoeken, hij staat wel lekker nu voor kopen :9
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 11:31:35 #22
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177682055
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:30 schreef EggsTC het volgende:
Ik twijfel toch om het UTN buybuttonje op te zoeken, hij staat wel lekker nu voor kopen :9
Als iets anders nou eens gvd een moontje doet wil ik dat ook doen, maar alles staat te kutten.

VeChain, kut coin.
pi_177682067
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als iets anders nou eens gvd een moontje doet wil ik dat ook doen, maar alles staat te kutten.

VeChain, kut coin.
Ik twijfel mn waves in te ruilen ervoor, of ff ergens een ethtje vandaan plukken... ff kijken wat lukt
Lambo of Rekt
pi_177682071
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als iets anders nou eens gvd een moontje doet wil ik dat ook doen, maar alles staat te kutten.

VeChain, kut coin.
Rustig laten staan tot $12 EOY
pi_177682087
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:32 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Rustig laten staan tot $12 EOY
Ja of ruilen tegen ripple.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 11:34:13 #26
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177682092
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:32 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Rustig laten staan tot $12 EOY
VeChain is en blijft mijn top coin nog steeds :D Daar blijf ik van af totdat het minstens x5 is :P (en dat is volgens mij nog niet een eindstation).
pi_177682100
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

VeChain is en blijft mijn top coin nog steeds :D Daar blijf ik van af totdat het minstens x5 is :P (en dat is volgens mij nog niet een eindstation).
1200usd eoy.
Lambo of Rekt
  donderdag 8 maart 2018 @ 11:41:14 #28
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_177682196
hoihoi, misschien zit ik in het verkeerde topique, maar ik zou graag een bl3p invite willen ontvangen. Is daar al een topique voor net als op tweakers?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_177682223
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:41 schreef Maanvis het volgende:
hoihoi, misschien zit ik in het verkeerde topique, maar ik zou graag een bl3p invite willen ontvangen. Is daar al een topique voor net als op tweakers?
Open er 1 zou ik zeggen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177682225
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:30 schreef EggsTC het volgende:
Ik twijfel toch om het UTN buybuttonje op te zoeken, hij staat wel lekker nu voor kopen :9
Ik heb nog 12 ETH in m'n MEW om vandaag in UTN te stoppen.
Gisteren zou ik tegen de withdrawal limit van 3 BTC bij CobinHood aanlopen zijn dus stuurde ik er niet alles heen.

Vandaag iig zorgen dat ik boven de 3 miljoen UTN-P kom, dan heb ik er eerst wel genoeg.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 11:43:11 #31
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177682230
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:41 schreef Maanvis het volgende:
hoihoi, misschien zit ik in het verkeerde topique, maar ik zou graag een bl3p invite willen ontvangen. Is daar al een topique voor net als op tweakers?
Achteraan aansluiten jij o|O
pi_177682253
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:42 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik heb nog 12 ETH in m'n MEW om vandaag in UTN te stoppen.
Gisteren zou ik tegen de withdrawal limit van 3 BTC bij CobinHood aanlopen zijn dus stuurde ik er niet alles heen.

Vandaag iig zorgen dat ik boven de 3 miljoen UTN-P kom, dan heb ik er eerst wel genoeg.
Lekkerhoor :D
Lambo of Rekt
pi_177682328
Bij de Lisk relaunch spraken ze over 4 tot 6 weken tot de release van Core 1.0. Nu 2/3 weken later schrijven ze in de community update gewoon weer 4 tot 6 weken.

Wat? :')
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 8 maart 2018 @ 11:50:21 #34
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177682336
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:49 schreef dimmak het volgende:
Bij de Lisk relaunch spraken ze over 4 tot 6 weken tot de release van Core 1.0. Nu 2/3 weken later schrijven ze in de community update gewoon weer 4 tot 6 weken.

Wat? :')
Toen zes, nu 4. Kan dus net kloppen :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177682346
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:01 schreef BakkenKappen het volgende:
Het was trouwens toch één whale die de hele markt aan het manipuleren was, die Mt. Gox trustee :')

Had Kyran toch gelijk _O_
Hij heeft nog 165k BTC te besteden dus dit blijft nog wel even aanhouden.
pi_177682381
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lekkerhoor :D
Ben benieuwd of ze me straks de Universa shiller noemen ipv Waves :P
Ik zit nog steeds stevig in Waves en Lisk, na december niets meer verkocht :)
pi_177682407
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:49 schreef dimmak het volgende:
Bij de Lisk relaunch spraken ze over 4 tot 6 weken tot de release van Core 1.0. Nu 2/3 weken later schrijven ze in de community update gewoon weer 4 tot 6 weken.

Wat? :')
Het is dan ook de "february update" :P
Maar je hebt gelijk, er zou nu 2-4 weken moeten staan.
pi_177682464
pi_177682480
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ben benieuwd of ze me straks de Universa shiller noemen ipv Waves :P
Ik zit nog steeds stevig in Waves en Lisk, na december niets meer verkocht :)
Heb jij ook gekeken naar die nodes? Hoeveel heb je nodig om een node te draaien?
Lambo of Rekt
pi_177682491
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het is dan ook de "february update" :P
Maar je hebt gelijk, er zou nu 2-4 weken moeten staan.
Ik hoop dat het een foutje is. Ik wil eind maart/begin april moonen met al mijn hele portfolio. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177682514
quote:
9s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:50 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Hij heeft nog 165k BTC te besteden dus dit blijft nog wel even aanhouden.
die trustee moest laten uitbetalen, er moesten nog wat schuldeisers afbetaald worden.
nu hebben ze volgens mij alles ( rond de 400 miljoen ) afbetaald.

de rest van de bitcoin kunnen ze dus laten staan....of in kleinere batches verkopen.
pi_177682561
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:00 schreef Predator38 het volgende:

[..]

die trustee moest laten uitbetalen, er moesten nog wat schuldeisers afbetaald worden.
nu hebben ze volgens mij alles ( rond de 400 miljoen ) afbetaald.

de rest van de bitcoin kunnen ze dus laten staan....of in kleinere batches verkopen.
Die BTC hadden ze gewoon OTC moeten verkopen. Welke debiel gaat dat nu op een exchange dumpen?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177682601
maargoed, alles kwam wel tegelijk gister:

Mt.Gox trustee dump
mogelijke binance hack
SEC fud
japan FUD

toch knap dat die 9300 het weer gehouden heeft.
pi_177682603
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:59 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik hoop dat het een foutje is. Ik wil eind maart/begin april moonen met al mijn hele portfolio. :P
Ja, ik hoop dat ze niet wéér zaken uit gaan stellen want daar hebben ze een handje van. Zeg dan 3 maanden en release het na 2 maanden als je die 8 weken nodig hebt, ipv zeggen dat je t in 4 weken doet en dan 8 weken nodig hebben.

Onrealistische targets en alles zijn wel een probleem bij LISK, zet de verwachtingen niet te hoog, of zet ze helemaal niet.

Steeds shit uitstellen zolang er nog niets is waar men wat mee kan, is niet handig.
Lambo of Rekt
pi_177682637
LISK :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177682676
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
LISK :')
:(
Lambo of Rekt
pi_177682797
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:21 schreef EggsTC het volgende:
Die technieken worden al tientallen jaren gebruikt en met succes, vraag dat maar op wallstreet.
Scheve vergelijking. Handelen op een markt die al honderden jaren bestaat met iets wat bijna 10 jaar draait. Zaken die niet mee te nemen zijn in een TA hebben gewoon teveel invloed in crypto tot nu toe.
pi_177682828
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:16 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Scheve vergelijking. Handelen op een markt die al honderden jaren bestaat met iets wat bijna 10 jaar draait. Zaken die niet mee te nemen zijn in een TA hebben gewoon teveel invloed in crypto tot nu toe.
Klopt, maar dat is op de beurs ook, als er weer ns iemand met de kas vandoor gaat. Nu is de cryptomarkt volatieler dan de beurs, maar het blijft hetzelfde aspect wat speelt; menselijke psyche, dat is wat de markt drijft. Niets meer en niets minder.
Lambo of Rekt
pi_177683028
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is op de beurs ook, als er weer ns iemand met de kas vandoor gaat. Nu is de cryptomarkt volatieler dan de beurs, maar het blijft hetzelfde aspect wat speelt; menselijke psyche, dat is wat de markt drijft. Niets meer en niets minder.
En die kan je voorspellen over een periode van 3 tot 6 maanden met TA?
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:36:08 #50
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177683209
Jongens man, hou nou toch eens op ratio en logica los te laten op deze "markt". Het heeft meer weg van een casino dan een handelshuis.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177683353
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:27 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

En die kan je voorspellen over een periode van 3 tot 6 maanden met TA?
Het laat elke keer hetzelfde gedrag zien, over verschillende markten heen, al honderden jaren. Voorspellen is een groot woord, maar de systemen voor TA's zijn gebaseerd op die terugkerende factoren die we bijna op elke markt tegen komen.



Of is dit ook een toevalstreffer?
Lambo of Rekt
pi_177683455
Crypto is een grote gok

Op het moment lijkt er buiten de huidige investeerders geen hond meer geïnteresseerd.

Hopelijk verandert dit nog, maar als het te lang duurt klappen we binnen nu en paar maanden in elkaar. Who knows?
pi_177683512
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:48 schreef Manzonderschouders het volgende:
Crypto is een grote gok

Op het moment lijkt er buiten de huidige investeerders geen hond meer geïnteresseerd.

Hopelijk verandert dit nog, maar als het te lang duurt klappen we binnen nu en paar maanden in elkaar. Who knows?
Lol, doe je bril eens op.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 12:55:50 #54
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177683583
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:05 schreef Predator38 het volgende:
maargoed, alles kwam wel tegelijk gister:

Mt.Gox trustee dump
mogelijke binance hack
SEC fud
japan FUD

toch knap dat die 9300 het weer gehouden heeft.
Eigenlijk was zowel SEC als Japan nieuws geen FUD. Mensen moeten eens leren lezen.Iedere keer als het over aanpakken van exchanges gaat gaat het 9 van de 10 keer over securities en dat soort meuk en niet over cryptos zelf.

Maar mensen lezen alleen een kop en niet een artikel.
pi_177683649
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het laat elke keer hetzelfde gedrag zien, over verschillende markten heen, al honderden jaren. Voorspellen is een groot woord, maar de systemen voor TA's zijn gebaseerd op die terugkerende factoren die we bijna op elke markt tegen komen.

[ afbeelding ]

Of is dit ook een toevalstreffer?
Ja dit is een toevalstreffer. En grafiekjes op elkaar leggen kan iedereen :P

http://tylervigen.com/spurious-correlations

Neemt niet weg dat er heus wel een model is dat werkt hoor, maar dat wordt ontwikkeld door mensen die het niet op internet plaatsen.
pi_177683666
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het meeste TA-gezever zegt eigenlijk niks. Hoop als dit, als dat, kan, is mogelijk.
Dat heet risk management.

quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:21 schreef EggsTC het volgende:
Het gaat er dan ook niet om hoe de volgende candle is, maar het grotere plaatje van verloop van de koers, en die zijn met TA's toch wel vrij nauwkeurig te bepalen meestal en daardoor handig.

Kijk deze is ook redelijk spot on behalve dat de desert of despair niet gehit is https://www.tradingview.com/chart/BTCUSD/RUhQOl66-Bitcoin-Bubble/ (klik play rechts)

Dit is dan wel bubble voorspelling, maar ook dát is een vorm van TA.

Nee je kan niet 100% de volgende candle voorspellen met een TA of technieken, het is niet extreem nauwkeurig, maar om te zeggen dat het onzin is vind ik wat ver gaan. Die technieken worden al tientallen jaren gebruikt en met succes, vraag dat maar op wallstreet.
Hoezo is dat de mean? Hoe wordt bepaald daar die lijn te trekken?
pi_177683681
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het laat elke keer hetzelfde gedrag zien, over verschillende markten heen, al honderden jaren. Voorspellen is een groot woord, maar de systemen voor TA's zijn gebaseerd op die terugkerende factoren die we bijna op elke markt tegen komen.

[ afbeelding ]

Of is dit ook een toevalstreffer?
Deze heb ik echt al 100 keer gezien op verschillende grafieken, niet alleen van Bitcoin.

Als ik nu een willekeurige lijn trek met een paar golfjes ben je er zeker van dat als je maar genoeg in en uitzoomt het lijkt alsof het helemaal goed past op een grafiek.
pi_177683688
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Eigenlijk was zowel SEC als Japan nieuws geen FUD. Mensen moeten eens leren lezen.Iedere keer als het over aanpakken van exchanges gaat gaat het 9 van de 10 keer over securities en dat soort meuk en niet over cryptos zelf.

Maar mensen lezen alleen een kop en niet een artikel.
Sommige mensen staan gewoon klaar om als een pavlovhond FUD!!1!1 te roepen als er ook maar een flinter crypto in de media komt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177683706
TA is een prachtig hulpmiddel, met andere zaken als marktsentiment e.d. in je achterhoofd om te bepalen wat je gaat doen.

Niet voor mij, ik ben er niet goed in. :+ Ken er een handje vol die er goed mee om kunnen gaan, de rest doet maar wat.
pi_177683728
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:58 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja dit is een toevalstreffer. En grafiekjes op elkaar leggen kan iedereen :P

http://tylervigen.com/spurious-correlations

Neemt niet weg dat er heus wel een model is dat werkt hoor, maar dat wordt ontwikkeld door mensen die het niet op internet plaatsen.
Ja, maar die site zijn random zaken over elkaar heen leggen die toevallig passen, dit gaat om geld en grafieken, op de bitcoin kan je deze zelfde bubbleoverlay leggen en dan klopt hij ook vrij identiek (wat hierboven staat was de dotCOM).

En zo kan dat op bijna elke financiele markt. De psyche werkt (zichtbaar) nagenoeg hetzelfde omdat het om financien gaat. Elke keer weer.
Lambo of Rekt
pi_177683756
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Deze heb ik echt al 100 keer gezien op verschillende grafieken, niet alleen van Bitcoin.

Als ik nu een willekeurige lijn trek met een paar golfjes ben je er zeker van dat als je maar genoeg in en uitzoomt het lijkt alsof het helemaal goed past op een grafiek.
Klopt, als het een financiele markt is wel. :) Dat bewijst juist dat het de psyche weerspiegelt, die markt.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 13:05:46 #63
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177683807
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar die site zijn random zaken over elkaar heen leggen die toevallig passen, dit gaat om geld en grafieken, op de bitcoin kan je deze zelfde bubbleoverlay leggen en dan klopt hij ook vrij identiek (wat hierboven staat was de dotCOM).

En zo kan dat op bijna elke financiele markt. De psyche werkt (zichtbaar) nagenoeg hetzelfde omdat het om financien gaat. Elke keer weer.
Ook dit is weer een combinatie van "wetenschap" en "het werkt omdat het werkt". Als iedereen denkt dat het werkt, dan werkt het ook, want iedereen gaat er naar handelen.

Zelfde verhaal met de futures. OMG OMG OMG futures lopen af, BTC gaat down, dus snel verkopen. Ja als een grote groep zo denk dan gaat BTC wel down ja, hoeft niemand de markt voor te manipuleren.
pi_177683832
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:05 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ook dit is weer een combinatie van "wetenschap" en "het werkt omdat het werkt". Als iedereen denkt dat het werkt, dan werkt het ook, want iedereen gaat er naar handelen.

Zelfde verhaal met de futures. OMG OMG OMG futures lopen af, BTC gaat down, dus snel verkopen. Ja als een grote groep zo denk dan gaat BTC wel down ja, hoeft niemand de markt voor te manipuleren.
Kan, het word een selffulfilling prophecy idd. Maar voorlopig zijn er wel mensen die hier hun brood mee verdienen.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 13:07:51 #65
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177683846
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kan, het word een selffulfilling prophecy idd. Maar voorlopig zijn er wel mensen die hier hun brood mee verdienen.
Dat er geld mee te verdienen valt is een feit en ben ik het ook mee eens hoor :)
pi_177683848
Marktanalyse :')
Wetenschap :')

Who needs that kind of shit when you have klaasnowsalles and manwithoutschouders _O_
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 13:08:13 #67
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177683856
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:07 schreef Weissmania het volgende:
Marktanalyse :')
Wetenschap :')

Who needs that kind of shit when you have klaasnowsalles and manwithoutschouders _O_
*; _O-
pi_177683956
"When will the Mainnet be released?

Right now the alpha version of the Mainnet is live, we expect an operational Mainnet Early 2018."


Dit staat op de site van Universa. Hij is mooi door gedipt zeg. Is er al iets meer bekend over wanneer het mainnet precies komt?

Bestaat er eigenlijk al een blockchain in Rusland behalve Universa?
pi_177683961
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:07 schreef EggsTC het volgende:
Maar voorlopig zijn er wel mensen die hier hun brood mee verdienen.
Dat is irrelevant er verdienen ook mensen hun brood met reïncarnatietherapie.

Je plakt die 'bubble' grafiek op shit waarvan je weet dat het een bubble was, maar als je het op de hele beurskoers van 2008-2018 plakt klopt ie misschien weer niet, of de afgelopen 100 jaar. Of op aandeel X voor de komende 10 jaar.

Nogmaals, als mensen een model hebben dat werkt om te voorspellen wat er gaat gebeuren gaan ze dat echt niet op twitter/reddit/forum X delen met andere. Dat verlaagt hun eigen winst alleen maar.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 13:13:53 #70
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177683970
what the fuck is reincarnatietherapie?
pi_177683980
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:13 schreef Kyran het volgende:
what the fuck is reincarnatietherapie?
Dat zijn de mensen die darmspoelingen en shit doen :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 13:15:02 #72
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177683989
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:14 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Dat zijn de mensen die darmspoelingen en shit doen :')
Waarom weet jij dit :D
pi_177683991
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:13 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dat is irrelevant er verdienen ook mensen hun brood met reïncarnatietherapie.

Je plakt die 'bubble' grafiek op shit waarvan je weet dat het een bubble was, maar als je het op de hele beurskoers van 2008-2018 plakt klopt ie misschien weer niet, of de afgelopen 100 jaar. Of op aandeel X voor de komende 10 jaar.

Nogmaals, als mensen een model hebben dat werkt om te voorspellen wat er gaat gebeuren gaan ze dat echt niet op twitter/reddit/forum X delen met andere. Dat verlaagt hun eigen winst alleen maar.
Klopt, maar daarmee worden mensen opgelicht, dat is wat anders dan op het juiste moment in een markt verkopen omdat je weet dat hij gaat crashen de volgende dag. Kromme vergelijking.
Lambo of Rekt
pi_177683993
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:13 schreef Kyran het volgende:
what the fuck is reincarnatietherapie?
Ja met degene praten waar jij uit komt ofzo :')

Wordt door de zorgverzekering vergoed hoor!
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:15:47 #75
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177684004
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:13 schreef fckdedeurkruk het volgende:
"When will the Mainnet be released?

Right now the alpha version of the Mainnet is live, we expect an operational Mainnet Early 2018."


Dit staat op de site van Universa. Hij is mooi door gedipt zeg. Is er al iets meer bekend over wanneer het mainnet precies komt?

Bestaat er eigenlijk al een blockchain in Rusland behalve Universa?
Sinds Weefs is verhuisd naar Zwitserland volgens mij niet meer
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177684009
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:15 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja met degene praten waar jij uit komt ofzo :')

Wordt door de zorgverzekering vergoed hoor!
Het bestaat ook nog echt? _O-
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 13:15:56 #77
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177684011
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, maar daarmee worden mensen opgelicht, dat is wat anders dan op het juiste moment in een markt verkopen omdat je denkt te weten dat hij gaat crashen de volgende dag. Kromme vergelijking.
Aangepast.
pi_177684018
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:15 schreef Kyran het volgende:

[..]

Aangepast.
Ja ok, maar ze verdienen hun geld ermee, dus ze hebben vaker gelijk dan ongelijk, anders ben je zo blut :P
Lambo of Rekt
pi_177684032
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het bestaat ook nog echt? _O-
Ja :P

http://reincarnatietherapie.com/
pi_177684051
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 13:17:59 #81
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177684058
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ok, maar ze verdienen hun geld ermee, dus ze hebben vaker gelijk dan ongelijk, anders ben je zo blut :P
Probleem met crypto vind ik gewoon dat het te heftig reageert op nieuws.

Stel je ziet na een TA dat het morgen keihard zou kunnen stijgen. Je koopt in als een idioot.

Dan komt SEC met een super FUD rapport en sta je daar met je dikke vette bags :D

Edit: daarom zou ik dus nooit afgaan op TA's alleen en ook nooit in coins stappen waar ik niks in zie, omdat een TA laat zien dat het zou kunnen stijgen als alles meezit. Het is een leuke hulpmiddel en sommige mensen kunnen er een leuke winst mee halen, klopt.
pi_177684084
quote:
3s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:15 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Sinds Weefs is verhuisd naar Zwitserland volgens mij niet meer
ZOu je dit wat meer willen uitleggen? :)
pi_177684103
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:17 schreef Kyran het volgende:

[..]

Probleem met crypto vind ik gewoon dat het te heftig reageert op nieuws.

Stel je ziet na een TA dat het morgen keihard zou kunnen stijgen. Je koopt in als een idioot.

Dan komt SEC met een super FUD rapport en sta je daar met je dikke vette bags :D
Nouja... het is inderdaad heel vreemd hoe het werkt. Soms is een klein nieuwtje genoeg om iets te skyrocketen... en de andere keer is een BMW partnership niks waard. Dat maakt het idd onvoorspelbaar.

Sowieso kun je dat soort moons niet voorspellen, op basis van die berichten, tenzij je voorkennis hebt.

Als jij in je coin gelooft in wat het doet, kunnen ze FUDden wat ze willen met chinese government shit, maar het is er tot nu toe elke keer weer bovenop gekomen, het lijkt me sterk dat het nu niet het geval is ;)
Lambo of Rekt
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:27:06 #84
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177684220
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:19 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

ZOu je dit wat meer willen uitleggen? :)
Waves is laatst officieel een zwitsers bedrijf geworden, ergens in januari geloof ik. Verder ken ik geen andere Russische blockchains
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177684240
quote:
3s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Waves is laatst officieel een zwitsers bedrijf geworden, ergens in januari geloof ik. Verder ken ik geen andere Russische blockchains
UNI.............................
Lambo of Rekt
pi_177684255
Wel leuk, dat lachen om Klaas hier. Durf te wedden dat 80% hier gewoon op verlies staat.

Dus ja, we zijn allemaal maar kneuzen wat dat betreft
pi_177684288
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:29 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wel leuk, dat lachen om Klaas hier. Durf te wedden dat 80% hier gewoon op verlies staat.

Dus ja, we zijn allemaal maar kneuzen wat dat betreft
Hou jij van honing, vriend?
pi_177684289
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:29 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wel leuk, dat lachen om Klaas hier. Durf te wedden dat 80% hier gewoon op verlies staat.

Dus ja, we zijn allemaal maar kneuzen wat dat betreft
Lol, 80% ? Hoe lang kom jij al in dit topic?
Lambo of Rekt
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:31:11 #89
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177684301
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

UNI.............................
quote:
Bestaat er eigenlijk al een blockchain in Rusland behalve Universa?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177684312
quote:
3s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

[..]

:@
Lambo of Rekt
pi_177684337
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:29 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wel leuk, dat lachen om Klaas hier. Durf te wedden dat 80% hier gewoon op verlies staat.

Dus ja, we zijn allemaal maar kneuzen wat dat betreft
zelfs ik sta op 3.5X inleg :D
pi_177684374
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:29 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wel leuk, dat lachen om Klaas hier. Durf te wedden dat 80% hier gewoon op verlies staat.

Dus ja, we zijn allemaal maar kneuzen wat dat betreft
Als je begin januari bent ingestapt wel. Daarvoor moet je wel veel pech hebben gehad om op 80% verlies te staan.
pi_177684477
Meer mensen die het gevoel hebben de boot gemist te hebben?
pi_177684506
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:29 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wel leuk, dat lachen om Klaas hier. Durf te wedden dat 80% hier gewoon op verlies staat.

Dus ja, we zijn allemaal maar kneuzen wat dat betreft
:')
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:43:10 #95
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177684526
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:40 schreef BredeBroeder het volgende:
Meer mensen die het gevoel hebben de boot gemist te hebben?
Als het alleen een gevoel was was het niet erg. :')

Jason!!!!!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177684532
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:29 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wel leuk, dat lachen om Klaas hier. Durf te wedden dat 80% hier gewoon op verlies staat.

Dus ja, we zijn allemaal maar kneuzen wat dat betreft
:')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177684551
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:40 schreef BredeBroeder het volgende:
Meer mensen die het gevoel hebben de boot gemist te hebben?
Welke boot? De Zilvervloot vaart regelmatig voorbij ..... dan is het aan jou om net als Piet Hein te doen ;)

ik had en zou graag tellen niet....
pi_177684612
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:40 schreef BredeBroeder het volgende:
Meer mensen die het gevoel hebben de boot gemist te hebben?
Jep, je kan het beste nu verkopen, dan red je wat er te redden valt !
Lambo of Rekt
pi_177684629
Sta nog rustig op 900% winst hoor. Niets aan de hand. :)

Maar het wordt ws. wel een saaie gare tijd. Chop is erg frustrerend.
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:52:42 #100
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177684715
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:48 schreef kthxbye het volgende:
Sta nog rustig op 900% winst hoor. Niets aan de hand. :)
Niet persoonlijk opvatten, maar hebben die enorme winsten bijgedragen aan je arrogante houding, of heb je deze van nature? Pure interesse mijnerzijds.

Dank.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177684751
Haha mooi, 80% veronderstellling raakt mensen. Mooi om te zien hoe men toch altijd snel in zijn voet geschoten is hier als het gaat om kennis en verdiensten omtrent crypto.

Haantjes gedrag. Niemand die hier op voorhand zijn trades roept, altijd achteraf.
pi_177684783
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Niet persoonlijk opvatten, maar hebben die enorme winsten bijgedragen aan je arrogante houding, of heb je deze van nature? Pure interesse mijnerzijds.

Dank.

:{²
_O- _O- _O-

Ja kthxbye! Bashee zegt het wel hoor!

_O- _O- _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177684803
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:53 schreef Manzonderschouders het volgende:
Haha mooi, 80% veronderstellling raakt mensen. Mooi om te zien hoe men toch altijd snel in zijn voet geschoten is hier als het gaat om kennis en verdiensten omtrent crypto.

Haantjes gedrag. Niemand die hier op voorhand zijn trades roept, altijd achteraf.
Wat is dit nou weer voor onzin dan? :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177684818
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:53 schreef Manzonderschouders het volgende:
Haha mooi, 80% veronderstellling raakt mensen. Mooi om te zien hoe men toch altijd snel in zijn voet geschoten is hier als het gaat om kennis en verdiensten omtrent crypto.

Haantjes gedrag. Niemand die hier op voorhand zijn trades roept, altijd achteraf.
ik zeg het meestal tijdens dat ik het doe, dat is dan actueel voor het topic :+
Lambo of Rekt
pi_177684819
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Niet persoonlijk opvatten, maar hebben die enorme winsten bijgedragen aan je arrogante houding, of heb je deze van nature? Pure interesse mijnerzijds.

Dank.

:{²
Ik sta nog op 2000%!
pi_177684821
Na november vorig jaar hebben we een paar leuke toevoegingen gehad aan dit topic. Maar ook heel veel kneusjes hoor. Man man man.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177684835
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:56 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Ik sta nog op 2000%!
20.000K % hier....

snappie, 20.000K
Lambo of Rekt
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:59:58 #108
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177684888
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:56 schreef dimmak het volgende:
Na november vorig jaar hebben we een paar leuke toevoegingen gehad aan dit topic. Maar ook heel veel kneusjes hoor. Man man man.
Mee eens, maar we werken samen. En dat siert ons oprechte gebruikers zeker.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177684899
En wat zien jullie als factoren die er dit jaar nog voor gaan zorgen dat Bitcoin weer terug kan naar 20k?
pi_177684911
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:00 schreef metallicelmo het volgende:
En wat zien jullie als factoren die er dit jaar nog voor gaan zorgen dat Bitcoin weer terug kan naar 20k?
De NASDAQ in April.

En nieuwe fomo, doet ook altijd veel.
Lambo of Rekt
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:01:45 #111
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177684922
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:00 schreef metallicelmo het volgende:
En wat zien jullie als factoren die er dit jaar nog voor gaan zorgen dat Bitcoin weer terug kan naar 20k?
Vrouwjte komt net een "msemen" tosti brengen. Ik ben flexibel joh.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177684930
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Niet persoonlijk opvatten, maar hebben die enorme winsten bijgedragen aan je arrogante houding, of heb je deze van nature? Pure interesse mijnerzijds.

Dank.

:{²
😂
Vakman pur sang
pi_177684937
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De NASDAQ in April.

En nieuwe fomo, doet ook altijd veel.
Nasdaq is voor zover ik weet nog niet eens confimed en waren de geruchten voor juli/augustus. Dan kan wel voor een hele mooi pump zorgen ja!
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:02:40 #114
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177684947
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De NASDAQ in April.

En nieuwe fomo, doet ook altijd veel.
Zolang ze niks embeddeds brengen is het wachten op de volgende klap. Gisteren ook al weer een DDOS bij Digid.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177684994
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:00 schreef metallicelmo het volgende:
En wat zien jullie als factoren die er dit jaar nog voor gaan zorgen dat Bitcoin weer terug kan naar 20k?
daadwerkelijke usecases die worden uitgerold, ico regulering, EU die blockchain omarmt, Bankera die ervoor zorgt dat met crypto plastic overal gepind kan worden en het steeds verder naar de achtergrond verdwijnen van privacy coins.... just my thoughts .. reken me er niet op af op 31-12
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:06:13 #116
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177685023
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:05 schreef SMS303 het volgende:

[..]

daadwerkelijke usecases die worden uitgerold, ico regulering, EU die blockchain omarmt, Bankera die ervoor zorgt dat met crypto plastic overal gepind kan worden en het steeds verder naar de achtergrond verdwijnen van privacy coins.... just my thoughts .. reken me er niet op af 31-12
1 jaar is niks in cryptoland. Ik "voorspel" dat we nog steeds pioniers zijn en we straks allemaal miljonair zijn.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177685132
Het probleem dat ik zie is dat er zo'n shitload aan coins zijn dat de kans heel groot is dat je straks achterblijft met een groot aantal coins die het nu goed doen maar straks misschien wel weg zijn. En maar blijven hodlen natuurlijk want moon komt eraan. Ik mis begin januari
pi_177685250
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

1 jaar is niks in cryptoland. Ik "voorspel" dat we nog steeds pioniers zijn en we straks allemaal miljonair zijn.

:{²
dit is één van de weinige keren dat ik het met je eens ben...
crypto is garantie tot de voordeur en 50jr wachten om te cashen zit er voor mij niet meer in...

ik hoop paar keer een leuke ico mee te pakken, daytraden met coins die ik al langer volg of eerder aan de ico mee heb gedaan en zo een leuk portfolio op te bouwen....

mijn verwachting is echt niet om over 2 jaar in een lambo te rijden of een kasteel te kunnen kopen... we zijn allemaal ingestapt om er financieel wijzer van te worden en zo hebben we ook allemaal een eigen manier om dit voor elkaar te krijgen..
pi_177685302
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:11 schreef metallicelmo het volgende:
Het probleem dat ik zie is dat er zo'n shitload aan coins zijn dat de kans heel groot is dat je straks achterblijft met een groot aantal coins die het nu goed doen maar straks misschien wel weg zijn. En maar blijven hodlen natuurlijk want moon komt eraan. Ik mis begin januari
jij loopt al een poos mee begreep ik uit je posts en hebt al meerdere crypto januari's meegemaakt....
waarom heb je rond het hoogtepunt in dec/jan niet een gedeelte omgezet naar fiat?

als eind dit jaar op die van vorig jaar lijkt dan zet ik alle daytrade coins om en kijk ik in jan/.feb wel weer om in te kopen.
pi_177685452
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Niet persoonlijk opvatten, maar hebben die enorme winsten bijgedragen aan je arrogante houding, of heb je deze van nature? Pure interesse mijnerzijds.

Dank.

:{²
_O-

pi_177685457
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:19 schreef SMS303 het volgende:

[..]

jij loopt al een poos mee begreep ik uit je posts en hebt al meerdere crypto januari's meegemaakt....
waarom heb je rond het hoogtepunt in dec/jan niet een gedeelte omgezet naar fiat?

als eind dit jaar op die van vorig jaar lijkt dan zet ik alle daytrade coins om en kijk ik in jan/.feb wel weer om in te kopen.
Ja klopt, ik zit er al langer in maar ik heb vanaf 2013-2014 er weinig aandacht aan besteed en vorig jaar zomer pas weer actief er mee bezig gegaan. Ik heb al die cycles van 2014-15-16 helemaal niet bewust mee gemaakt, alles in soort cold storage. Maar de altcoins die ik had (en nog steeds heb) zijn allemaal flink geëxplodeerd afgelopen maanden. De twijfel slaat alleen steeds toe of dit nog wel een keer gaat gebeuren of niet. Achteraf kijk je er heel anders naar en veel rationeler. Dat gevoel dat je het toch anders had moeten aanpakken
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:34:06 #122
131603 Afwazig
Serious business
pi_177685615
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Niet persoonlijk opvatten, maar hebben die enorme winsten bijgedragen aan je arrogante houding, of heb je deze van nature? Pure interesse mijnerzijds.

Dank.

:{²
pi_177685718
https://www.reddit.com/r/(...)n_exchanges/dvd465i/

De trustee is dus geadviseerd om de BTC OTC te verkopen, maar heeft dit advies naast zich neergelegd. De poster is van Kraken als ik het goed heb.

Al met al is het gewoon een eikel dus.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177685909
Zal je zien, ik stuur funds naar CobinHood en hij gaat stuk :P

https://cobinhood.com/trade/UTNP-ETH

Grafiek beweegt al een half uur niet meer, trades verschijnen niet, krijg een error.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 15:00:12 #126
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177685910
Als die gast serieus 18k BTC heeft verkocht rond 6k en de prijs niet keihard onderuit is gegaan heb ik wel super veel vertrouwen dat wij voorlopig echt niet onder de 6k gaan komen :D
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:02:07 #127
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177685939
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:00 schreef MaGNeT het volgende:
Zal je zien, ik stuur funds naar CobinHood en hij gaat stuk :P

https://cobinhood.com/trade/UTNP-ETH

Grafiek beweegt al een half uur niet meer, trades verschijnen niet, krijg een error.
Als jij zo een dik aantal UTNP gaat kopen dan gaat hij dus pumpen, zo hoog is het volume namelijk niet :o Aan de anderen dus een kans om tijdens je pump te sellen en lager terug in te kopen _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177685944
BansheeBoy triggered :')

Als er eentje self centered is dan ben jij het wel.

Ik draai me nog even lekker om in m'n 900% winst dukaten. Buy high sell low jongens!

:')14.gif
pi_177685951
quote:
3s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:02 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als jij zo een dik aantal UTNP gaat kopen dan gaat hij dus pumpen, zo hoog is het volume namelijk niet :o Aan de anderen dus een kans om tijdens je pump te sellen en lager terug in te kopen _O-
Nah, het gaat maar om 13,5 ETH dus zo'n 333.333 UTN-P.
Dat zal niet zo hard pumpen.
pi_177685963
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:00 schreef Kyran het volgende:
Als die gast serieus 18k BTC heeft verkocht rond 6k en de prijs niet keihard onderuit is gegaan heb ik wel super veel vertrouwen dat wij voorlopig echt niet onder de 6k gaan komen :D
Ook wel interessant wat er nu met die overige BTC gaat gebeuren. Had ergens gelezen dat het volgens de wet naar de eigenaren van de toko zouden gaan, maar dat lijkt me toch zeer nadelig voor mensen die BTC verloren hebben.

Wel heel dom dat hij ze niet gewoon in een prive veiling heeft verkocht maar ja.
pi_177685996
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:03 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ook wel interessant wat er nu met die overige BTC gaat gebeuren. Had ergens gelezen dat het volgens de wet naar de eigenaren van de toko zouden gaan, maar dat lijkt me toch zeer nadelig voor mensen die BTC verloren hebben.

Wel heel dom dat hij ze niet gewoon in een prive veiling heeft verkocht maar ja.
https://twitter.com/ercwl/status/971468130936610817?s=19
pi_177686132
Die gekke pump van VIA is ook bijna 24u geleden. Dus qua percentage op de 24u chart gaan we straks gigantische getallen zien. Zouden bots dit oppikken en een 2e pump creëren?
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:18:15 #134
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177686255
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:19 schreef SMS303 het volgende:
waarom heb je rond het hoogtepunt in dec/jan niet een gedeelte omgezet naar fiat?
Je hoort als nieuweling achteraf pas dat het tot op heden ieder jaar rond die tijd zo is.
pi_177686261
When moon?
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:19:33 #136
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177686293
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:18 schreef Manzonderschouders het volgende:
When moon?
Alles is al naar de maan hier.
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:20:51 #137
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177686344
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:19 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Alles is al naar de maan hier.
Alles is al naar de klote hier. :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:22:25 #138
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177686377
quote:
3s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:20 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Alles is al naar de klote hier. :P
Dat bedoel ik er ook mee hoor. Er is buiten de Waves om geen drol meer over van alle altcoins die ingeslagen waren. Waarde op het moment amper ¤ 200. _O-
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:23:35 #139
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_177686395
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:18 schreef Manzonderschouders het volgende:
When moon?
Ergens tussen mei en juli, althans als ik voorgaande jaren moet geloven.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 15:25:04 #140
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177686426
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:22 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Dat bedoel ik er ook mee hoor. Er is buiten de Waves om geen drol meer over van alle altcoins die ingeslagen waren. Waarde op het moment amper ¤ 200. _O-
In de 8 dagen in maart zijn mijn "beste" coins VeChain met -18% in USD / -13% in BTC en Lisk met -12% in USD / -7% in BTC :P

Zegt genoeg :')
pi_177686576
Wat is de FUD van vandaag?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2018 15:33:17 ]
pi_177686684
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is de FUD van vandaag?
Dat Banshee ons gaat verlaten voor een andere SC :(
pi_177686740
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is de FUD van vandaag?
Magnet heeft Cobinhood gesloopt. Waarschijnlijk malware specifiek gericht op exchanges.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177686771
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:37 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Dat Banshee ons gaat verlaten voor een andere SC :(
Nu pas?
pi_177686778
quote:
4s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Magnet heeft Cobinhood gesloopt. Waarschijnlijk malware specifiek gericht op exchanges.
Ik begreep dat er iets met API's was.

Of is dit too soon?
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:43:32 #146
131603 Afwazig
Serious business
pi_177686790
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:42 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik begreep dat er iets met API's was.

Of is dit too soon?
Je bent zelf een API
pi_177686802
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:43 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Je bent zelf een API
Bedoel je niet aapie?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:44:25 #148
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177686807
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:25 schreef Kyran het volgende:

[..]

In de 8 dagen in maart zijn mijn "beste" coins VeChain met -18% in USD / -13% in BTC en Lisk met -12% in USD / -7% in BTC :P

Zegt genoeg :')
Ja, dat zegt zeker voldoende. Dat trekt dit jaar wel bij. Om precies te zijn staat Lisk op 21 juli dit jaar op $ 47,34 /MzS - KwA :P
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:44:47 #149
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177686819
quote:
4s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Magnet heeft Cobinhood gesloopt. Waarschijnlijk malware specifiek gericht op exchanges.
_O-
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:46:11 #150
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177686847
Wanneer gaan we weer moon bois (en gurls, als die er nog zijn :@ )

Is het allemaal de schuld van de bitcoin dat we zo aan het kutten zijn?
pi_177686930
Cobinhood is weer up. tijd voor die pump van Magnet
pi_177686961


Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_177686963
Ik lees hier en daar dat die Mt.Gox gasten ongeveer 40.000 bitcoins hebben verkocht maar er nog 160.000 over hebben die nog verkocht moeten worden ofzo? Iemand wat info daar over?
pi_177686971
quote:
Playboy blockchain?!? :9
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 15:51:41 #155
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177686981
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:50 schreef metallicelmo het volgende:
Ik lees hier en daar dat die Mt.Gox gasten ongeveer 40.000 bitcoins hebben verkocht maar er nog 160.000 over hebben die nog verkocht moeten worden ofzo? Iemand wat info daar over?
Nee, niks hoeft meer verkocht te worden, maar kan natuurlijk wel.
pi_177686993
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:49 schreef robbietobbie het volgende:
Cobinhood is weer up. tijd voor die pump van Magnet
Oh, thanks!

Had het nog niet gezien, zal ff een order zetten :D
pi_177687000
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:50 schreef metallicelmo het volgende:
Ik lees hier en daar dat die Mt.Gox gasten ongeveer 40.000 bitcoins hebben verkocht maar er nog 160.000 over hebben die nog verkocht moeten worden ofzo? Iemand wat info daar over?
Verschillende users waaronder ik hebben al links gepost hierover in dit en het voorgaande topic.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 15:52:42 #158
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177687006
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Oh, thanks!

Had het nog niet gezien, zal ff een order zetten :D
Stel je niet aan joh, gewoon market price betalen, hop hop :D

Edit: Altijd leuk zo'n Delta pushbericht: CPC has reached ATL ... nou bedankt Hans.
pi_177687047
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:52 schreef Kyran het volgende:
nou bedankt Hans.
Hardop lachen _O- _O-

VI _O_
pi_177687056
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

Stel je niet aan joh, gewoon market price betalen, hop hop :D

Edit: Altijd leuk zo'n Delta pushbericht: CPC has reached ATL ... nou bedankt Hans.
334.000 @ 0.0000404
pi_177687067
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

334.000 @ 0.0000404
ik zag hem er al bij komen :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 15:57:10 #162
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177687104
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:54 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Hardop lachen _O- _O-

VI _O_
Lach er maar om ja :P
pi_177687179
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

Stel je niet aan joh, gewoon market price betalen, hop hop :D

Edit: Altijd leuk zo'n Delta pushbericht: CPC has reached ATL ... nou bedankt Hans.
Uit voorzorg uitgezet. Je zal zo'n bericht krijgen als je net voor de spoorovergang staat te wachten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:01:25 #164
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177687187
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

Stel je niet aan joh, gewoon market price betalen, hop hop :D

Edit: Altijd leuk zo'n Delta pushbericht: CPC has reached ATL ... nou bedankt Hans.
Afgelopen dagen kreeg ik die over waves, nu CPC. Ach... het is in ieder geval weer wat anders :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177687301
quote:
3s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:01 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Afgelopen dagen kreeg ik die over waves, nu CPC. Ach... het is in ieder geval weer wat anders :')
sorry, mijn schuld gisteravond cpc gekocht, had het kunnen verwachten vandaag een ATL
pi_177687371
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:08 schreef Predator38 het volgende:

[..]

sorry, mijn schuld gisteravond cpc gekocht, had het kunnen verwachten vandaag een ATL
Nog een supply chain token?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 16:14:51 #167
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177687391
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nog een supply chain token?
Nope, IOTA concurrent uit China.
pi_177687395
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nog een supply chain token?
Een supply chain is geen supply chain zeg ik altijd maar.
pi_177687413
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:15 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Een supply chain is geen supply chain zeg ik altijd maar.
Ik lanceer Django, the unchained supply token.
pi_177687419
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik lanceer Django, the unchained supply token.
SHUT UP AND TAKE MY MONEY! :D
pi_177687453

Blijf deze leuk vinden.
pi_177687466
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:18 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Blijf deze leuk vinden.
:D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 16:20:27 #173
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177687471
Minen verbieden, kan BTC ook meteen de geschiedenisboeken in en hebben wij geen BTC pairing meer.

Alle problemen opgelost.

... ofzo
pi_177687483
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:20 schreef Kyran het volgende:
Minen verbieden, kan BTC ook meteen de geschiedenisboeken in en hebben wij geen BTC pairing meer.

Alle problemen opgelost.

... ofzo
Waarom zou je geen BTC pairing meer willen?
pi_177687489
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:20 schreef Kyran het volgende:
Minen verbieden, kan BTC ook meteen de geschiedenisboeken in en hebben wij geen BTC pairing meer.

Alle problemen opgelost.

... ofzo
Nee joh :P

Als minen van Bitcoin echt verboden zou worden, dan maken we er een PoS fork van.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 16:22:28 #176
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177687511
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom zou je geen BTC pairing meer willen?
Omdat kut :D

1 iemand dumpt zijn BTC en trekt hele markt mee, lekker is dat. Als iemand zijn miljoenen XRP dumpt trekt het BTC toch ook niet mee :D Moeten gewoon af van die pairings zodat iedere coin op zichzelf staat. Je project kan nu nog zo goed zijn maar als BTC dipt dan dipt je alt ook.

Edit: Gaat niet gebeuren of in ieder geval echt niet binnen nu en een korte tijd, maar ik zou het graag willen zien.
pi_177687535
Nou ja ik vind het energieverbruik van BTC wel een vrij groot probleem, zeker als je ziet hoe tering weinig transacties het eigenlijk aan kan :')
pi_177687558
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:24 schreef BakkenKappen het volgende:
Nou ja ik vind het energieverbruik van BTC wel een vrij groot probleem, zeker als je ziet hoe tering weinig transacties het eigenlijk aan kan :')
Oh ja? Want wat was er anders met die energie gedaan denk je?
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:27:35 #179
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177687613
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:24 schreef BakkenKappen het volgende:
Nou ja ik vind het energieverbruik van BTC wel een vrij groot probleem, zeker als je ziet hoe tering weinig transacties het eigenlijk aan kan :')
Pure onzin is dit. Voor wat geld slopen we de wereld. Waar zijn we mee bezig. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177687649
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oh ja? Want wat was er anders met die energie gedaan denk je?
Want energie moet per se verbruikt worden?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177687651
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oh ja? Want wat was er anders met die energie gedaan denk je?
Ik denk dat het aanbod aangepast wordt op de vraag. Niet andersom. Harald Vranken heeft er een goede paper over geschreven. PhD van de TU/e dus geen totale onzin.
pi_177687661
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Pure onzin is dit. Voor wat geld slopen we de wereld. Waar zijn we mee bezig. :{

:{²
Fine with me, alles is toch kut!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177687679
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:24 schreef BakkenKappen het volgende:
Nou ja ik vind het energieverbruik van BTC wel een vrij groot probleem, zeker als je ziet hoe tering weinig transacties het eigenlijk aan kan :')
Zet het eens tegenover al het energie van de banken, geld persen en dergelijke.

En over de transacties: Lightning network & Segwit. En er komt nog meer aan om dit te verbeteren!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177687687
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:29 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik denk dat het aanbod aangepast wordt op de vraag. Niet andersom. Harald Vranken heeft er een goede paper over geschreven.
Ik ga snel even alle lampen hier aandoen, weet ik tenminste zeker dat het nuttig gebruikt wordt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177687829
Fok is ook een waste van energie.
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:39:00 #186
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177687848
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nog een supply chain token?
Zoals hierboven staat een Aziatische IOTA, maar ook een sidechainoplossing voor huidige supply chain projecten zoals bijvoorbeeld WTC en VEN.
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:39:55 #187
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177687868
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:37 schreef Xrenity het volgende:
Fok is ook een waste van energie.
Nou die paar 386'jes in het serverpark van TRUE maken het verschil nou ook weer niet echt
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177687876
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ga snel even alle lampen hier aandoen, weet ik tenminste zeker dat het nuttig gebruikt wordt.
Zorgt die lamp ook voor de veiligheid van een censuurloos netwerk over de gehele wereld? :o
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:40:26 #189
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177687879
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:37 schreef Xrenity het volgende:
Fok is ook een waste van energie.
Dus? Dan maar de wereld opblazen. Het woordje "ook" is vaak onzinnig.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177687892
Je mist echt nog steeds het gehele punt van Bitcoin als je valt over het energiegebruik. :@

Tenzij je het ook vervelend vind dat we voor onze lol over de gehele wereld vliegen e.d. Dan mag je er misschien ergens ooit een punt van maken.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2018 16:41:33 ]
pi_177687904
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zorgt die lamp ook voor de veiligheid van een censuurloos netwerk over de gehele wereld? :o
Zorgt dat netwerk ook voor het mooi verlichten van mijn kiet? :o
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 16:41:45 #192
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177687905
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dus? Dan maar de wereld opblazen. Het woordje "ook" is vaak onzinnig.

:{²
Jij bent ook onzinnig, toch ben je hier en blijf je onzinnge posts maken.

Helaas hebben wij niet alles in de hand.
pi_177687913
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zorgt dat netwerk ook voor het mooi verlichten van mijn kiet? :o
Goed antwoord.

Maar geef eens antwoord dan. Welke energie zou waarvoor gebruikt worden als het niet gebruikt werd in de Chinese bitcoin mijnen? Wanneer is dat volgens jou nuttiger dan bitcoin onderhouden?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2018 16:42:36 ]
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:43:38 #194
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177687948
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:41 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jij bent ook onzinnig, toch ben je hier en blijf je onzinnge posts maken.
:D :D :D Zo val je onbewust toch in de zgn. Dallas Paradox. :D :D :D

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177687951
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:41 schreef Typisch het volgende:
Je mist echt nog steeds het gehele punt van Bitcoin als je valt over het energiegebruik. :@

Tenzij je het ook vervelend vind dat we voor onze lol over de gehele wereld vliegen e.d. Dan mag je er misschien ergens ooit een punt van maken.
Godverdomme man :')

"Het energieverbruik van bitcoin mag je niks over zeggen want mensen vliegen ook voor de lol.". 8)7
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177687952
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:32 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik heb al die cycles van 2014-15-16 helemaal niet bewust mee gemaakt. De twijfel slaat alleen steeds toe of dit nog wel een keer gaat gebeuren of niet. Achteraf kijk je er heel anders naar en veel rationeler.
Ohw ok. Iedereen verwacht dat het weer gaat gebeuren. Moeilijk te zeggen wanneer of wat de aanleiding er voor zal zijn. De 20k zie ik BTC niet snel halen. Teveel late BTC instappers staan diep in het rood. Eigenlijk verwacht (hoop) ik dat de dominantie van BTC gaat afnemen.
pi_177687973
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Godverdomme man :')

"Het energieverbruik van bitcoin mag je niks over zeggen want mensen vliegen ook voor de lol.". 8)7
Nogmaals: waar had die energie volgens jou dan naartoe moeten gaan?

In tegenstelling tot talloze andere energie slurpende industrieën zorgt Bitcoin voor een mate van vrijheid dat we nog nooit gehad hebben. Mag het van mij best evenveel energie gebruiken als een paar landen.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2018 16:45:41 ]
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:45:48 #198
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177687998
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oh ja? Want wat was er anders met die energie gedaan denk je?
Energydrink van gemaakt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:46:15 #199
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177688004
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Godverdomme man :')

"Het energieverbruik van bitcoin mag je niks over zeggen want mensen vliegen ook voor de lol.". 8)7
Ja, laxerender krijg je ze niet. "Ook" :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177688011
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Godverdomme man :')

"Het energieverbruik van bitcoin mag je niks over zeggen want mensen vliegen ook voor de lol.". 8)7
Je mag er wel wat van zeggen... maar anderen mogen ook iets terugzeggen of Bitcoin verdedigen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_177688028
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

Goed antwoord.

Maar geef eens antwoord dan. Welke energie zou waarvoor gebruikt worden als het niet gebruikt werd in de Chinese bitcoin mijnen? Wanneer is dat volgens jou nuttiger dan bitcoin onderhouden?
Die energie hoeft natuurlijk net zo min gebruikt te worden als de energie die niet gebruikt wordt door mijn lampen die uit staan hè.

Jij doet net alsof je een voorraad energie hebt die op móét.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 16:49:15 #202
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177688059
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nogmaals: waar had die energie volgens jou dan naartoe moeten gaan?

In tegenstelling tot talloze andere energie slurpende industrieën zorgt Bitcoin voor een mate van vrijheid dat we nog nooit gehad hebben. Mag het van mij best evenveel energie gebruiken als een paar landen.

Is er ergens een hoopje energie wat op moet ofzo?

Ik snap je punt hoor en prima dat BTC minen veel energie kost, maar wij hebben echt niet een bodemloze put energie wat perse op moet ofzo.
pi_177688060
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Je mag er wel wat van zeggen... maar anderen mogen ook iets terugzeggen of Bitcoin verdedigen.
Ik mag toch hopen dat die verdediging beter in elkaar zit dan de bullshit van Typisch. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177688078
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat die verdediging beter in elkaar zit dan de bullshit van Typisch. :P
Jij hoeft je verder toch ook niet te verdedigen als je je PC'tje weer aanslingert om op de foks te posten?
pi_177688087
Het is gewoon bijzonder hypocriet om bij Bitcoin over het energieverbruik te beginnen.
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:51:11 #206
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177688099
quote:
99s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:50 schreef Typisch het volgende:
Het is gewoon bijzonder hypocriet om bij Bitcoin over het energieverbruik te beginnen.
Ik begrijp oprecht niet waarom.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 16:51:41 #207
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177688108
quote:
99s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:50 schreef Typisch het volgende:
Het is gewoon bijzonder hypocriet om bij Bitcoin over het energieverbruik te beginnen.
Ligt er aan hoe energiebewust je in je dagelijks leven bent toch?
pi_177688114
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik begrijp oprecht niet waarom.

:{²
Omdat het nogal selectieve verontwaardiging is.
pi_177688131
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:51 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe energiebewust je in je dagelijks leven bent toch?
Oké, als je Amish bent dan mag je er wat van zeggen.
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:52:49 #210
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177688141
quote:
99s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:50 schreef Typisch het volgende:
Het is gewoon bijzonder hypocriet om bij Bitcoin over het energieverbruik te beginnen.
Hoezo is het hypocriet?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:53:01 #211
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177688142
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Omdat het nogal selectieve verontwaardiging is.
Dat kun je toch alleen zeggen als de "tegenpartij" niet energiezuinig zou zijn? Krijg jij de meterstanden door? :D

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 16:54:15 #212
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177688170
quote:
6s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oké, als je Amish bent dan mag je er wat van zeggen.
Nou ja niet alleen als Amish. Als je gewoon heel goed let op je keuzes en energiebewust leeft dan vind ik best dat je commentaar mag leveren op mega verbruik van BTC.

Als je dagelijks voor je woon- en werkverkeer van 10km je dikke SUV pakt is het een ander verhaal :P
pi_177688182
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat kun je toch alleen zeggen als de "tegenpartij" niet energiezuinig zou zijn? Krijg jij de meterstanden door? :D

:{²
Een ieder zit hier op FOK! nutteloos energie te gebruiken. En dat is helemaal prima.

Maar om dan moeilijk te gaan doen over de energiekosten van het grootste (decentrale) netwerk ooit waarmee we een hele nieuwe techniek en nieuwe toepassingen kunnen ondersteunen vind ik nogal gek.
pi_177688185
quote:
3s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jij doet net alsof je een voorraad energie hebt die op móét.
Er wordt heel veel gemined met energie die voortkomt uit overcapaciteit, want dat is namelijk relatief goedkope stroom. Denk aan miners die expres in de buurt van een stuwdam of park met zonnepanelen gaan zitten om die overcapaciteit goedkoop af te nemen en daarmee te minen. Energie opslaan, langdurig behouden en verplaatsen naar plekken waar er een tekort is aan energie is nog altijd een moeilijke aangelegenheid. Miners profiteren daar van.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:55:20 #215
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177688187
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nou ja niet alleen als Amish. Als je gewoon heel goed let op je keuzes en energiebewust leeft dan vind ik best dat je commentaar mag leveren op mega verbruik van BTC.

Als je dagelijks voor je woon- en werkverkeer van 10km je dikke SUV pakt is het een ander verhaal :P
Weet je hoeveel ritjes je kan rijden in je dikke SUV met V8 voor 1 bitcointransactie?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177688191
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jij hoeft je verder toch ook niet te verdedigen als je je PC'tje weer aanslingert om op de foks te posten?
Als ik dat moest verdedigen deed ik dat wel met sterkere argumenten dan:"Ja, waar denk je dat die energie anders voor gebruikt zou worden, nou? Geef eens antwoord!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177688196
In ander nieuws: nieuwe ATH in BTC. :~ Nog een paar procentjes en er gaat weer wat richting bitcoingod
pi_177688203
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als ik dat moest verdedigen deed ik dat wel met sterkere argumenten dan:"Ja, waar denk je dat die energie anders voor gebruikt zou worden, nou? Geef eens antwoord!"
:)
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:56:31 #219
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177688207
Ach joh, wat boeit dat energieverbruik nou joh. Het is niet zo dat de planeet in rap tempo naar z'n gallemiezen gaat.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177688217
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:56 schreef fathank het volgende:
Ach joh, wat boeit dat energieverbruik nou joh. Het is niet zo dat de planeet in rap tempo naar z'n gallemiezen gaat.
Jawel, maar dat komt niet door bitcoin
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:57:50 #221
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177688231
Jongens toch. Vrouwtje komt net wat energie brengen. En wel in de vorm van:

Gefrituurde calamaris
Verse knoflooksaus
Sla met rode ui
Jason

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 16:57:58 #222
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177688235
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Weet je hoeveel ritjes je kan rijden in je dikke SUV met V8 voor 1 bitcointransactie?
Veel :)

Het ging mij er meer om dat je niet iedereen als hypocriet kan bestempelen, omdat ze commentaar hebben op energievebruik van het minen. Als iemand in zijn of haar dagelijks leven ook goed let op alle energieverbruik mag diegene best commentaar hebben zonder hyprocriet genoemd te worden.

Als je echter iemand bent die er normaal gesproken echt geen kut om geeft dan vind ik ook niet dat je commentaar moet leveren op BTC.

Misschien was mijn voorbeeld niet de juiste, maar dit is in ieder geval wat ik bedoelde :D
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:59:05 #223
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177688257
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jawel, maar dat komt niet door bitcoin
Bitcoin draagt een aardig steentje bij
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177688259
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:59 schreef fathank het volgende:

[..]

Bitcoin draagt een aardig steentje bij
Wij ook.
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2018 @ 16:59:38 #225
230491 Zith
pls tip
pi_177688265
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:24 schreef BakkenKappen het volgende:
Nou ja ik vind het energieverbruik van BTC wel een vrij groot probleem, zeker als je ziet hoe tering weinig transacties het eigenlijk aan kan :')
Het energieverbruik is er niet om voor transacties te zorgen, 2x meer miners zorgt niet voor 2x meer transacties. Het energieverbruik is er om het netwerk te beveiligen, hoe waardevoller het netwerk, hoe meer energie er verbruikt zal worden om dit te beschermen. Dat is nou eenmaal de manier om een decentrale beveiliging te hebben.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177688266
Ik ben een milieubewust type die geen vlees eet.

Ik vlieg echter wel ruim 60 keer per jaar. :)
pi_177688291
Al zag ik laatst dat je voor een vlucht naar Italie al bijna een jaar geen vlees mocht eten om te compenseren.
Dus dat heft elkaar enigzins op. :{
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 17:02:15 #228
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177688309
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik ben een milieubewust type die geen vlees eet.

Ik vlieg echter wel ruim 60 keer per jaar. :)
Ik kan moeilijk fietsen naar de USA om daar te roadtrippen in een Mustang Convertible of Camaro SS Convertible met een dikke motor er in toch ...

Maar ik doe wel netjes mijn lampen uit thuis als ik ga slapen :D
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2018 @ 17:03:03 #229
230491 Zith
pls tip
pi_177688319
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik ben een milieubewust type die geen vlees eet.

Ik vlieg echter wel ruim 60 keer per jaar. :)
Hmm, ik vorig jaar 15 tripjes / 40 vluchten. Wat voor werk doe je dat je nog meer vliegt? :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177688328
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:56 schreef fathank het volgende:
Ach joh, wat boeit dat energieverbruik nou joh. Het is niet zo dat de planeet in rap tempo naar z'n gallemiezen gaat.
Het gaat ook niet om dat energieverbuik natuurlijk, het is gewoon weer een voorbeeld van fanbois die mad worden als er iemand ook maar iets wat in de verste verte in de buurt van kritische kanttekeningen komt oppert over hun heilige speeltje.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 8 maart 2018 @ 17:03:24 #231
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177688329
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:57 schreef Kyran het volgende:

[..]

Veel :)

Het ging mij er meer om dat je niet iedereen als hypocriet kan bestempelen, omdat ze commentaar hebben op energievebruik van het minen. Als iemand in zijn of haar dagelijks leven ook goed let op alle energieverbruik mag diegene best commentaar hebben zonder hyprocriet genoemd te worden.

Als je echter iemand bent die er normaal gesproken echt geen kut om geeft dan vind ik ook niet dat je commentaar moet leveren op BTC.

Misschien was mijn voorbeeld niet de juiste, maar dit is in ieder geval wat ik bedoelde :D
Je kan ong 1400 kilometer rijden met je Porsche Cayenne GTS :D

quote:
6s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wij ook.
Dat betekent toch niet dat je het maar voor lief moet nemen. Een kritische noot mag best geplaatst worden bij het wereldwijde energieverbruik. Zeker omdat het een nieuwe techniek is die onderdeel gaat worden van onze toekomst (naar alle waarschijnlijkheid).
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2018 @ 17:03:49 #232
230491 Zith
pls tip
pi_177688333
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:02 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik kan moeilijk fietsen naar de USA om daar te roadtrippen in een Mustang Convertible of Camaro SS Convertible met een dikke motor er in toch ...

Maar ik doe wel netjes mijn lampen uit thuis als ik ga slapen :D
Eey dat ga ik dit jaar ook doen (na werkbezoek nog een weekje een Mustang Con ("or similar") huren en rondje rijden door de VS.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177688336
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:03 schreef fathank het volgende:

[..]

Je kan ong 1400 kilometer rijden met je Porsche Cayenne GTS :D

[..]

Dat betekent toch niet dat je het maar voor lief moet nemen.
Dat is zeker waar.
pi_177688339
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als ik dat moest verdedigen deed ik dat wel met sterkere argumenten dan:"Ja, waar denk je dat die energie anders voor gebruikt zou worden, nou? Geef eens antwoord!"
Het gebruik van energie is niet milieuvervuilend, het opwekken van energie is het vervuilende aspect. Miners wekken zelf geen energie op, die nemen alleen maar af en gaan zitten waar ze de goedkoopste stroom kunnen krijgen. En het feit dat ze goedkope stroom krijgen is niet een kwestie van liefdadigheid maar het heeft altijd een reden anders had men wel stroom opgewekt en verkocht voor hogere prijzen op de energiemarkt. Dan moet je denken aan overcapaciteit of inefficiënt zijn maar toch moeten blijven draaien, landen die gebukt gaan onder sancties en extreem koude of extreem zonnige plekken (heel veel gratis koeling of heel veel gratis zon). waardoor duurzaam opwekken prijstechnisch voordelig is,

[ Bericht 2% gewijzigd door Ronald-Koeman op 08-03-2018 17:12:02 ]
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_177688360
Ik doe een schaamteloze crosspost:
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:00 schreef Typisch het volgende:
Ik heb moeite met mijn MRT en WCT vasthouden. Ik zit er aan te denken deze naar een ander project te schuiven buiten Waves.

Een beetje spreiding kan geen kwaad, maar ik ben bang dat ik precies de usecase aankondigen van die krengen mis.

#struggles
Help mij eens jongens. Welke pareltjes hebben jullie in je vizier? Geen coins waar al een topic van is op de foks aub. :7
pi_177688364
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:59 schreef Zith het volgende:

[..]

Het energieverbruik is er niet om voor transacties te zorgen, 2x meer miners zorgt niet voor 2x meer transacties. Het energieverbruik is er om het netwerk te beveiligen, hoe waardevoller het netwerk, hoe meer energie er verbruikt zal worden om dit te beschermen. Dat is nou eenmaal de manier om een decentrale beveiliging te hebben.
En het lijkt me prima om er naar te kijken hoe je dat verbruik zo laag mogelijk kan houden, al is het maar omdat energie niet gratis is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 17:05:26 #237
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177688367
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:03 schreef Zith het volgende:

[..]

Eey dat ga ik dit jaar ook doen (na werkbezoek nog een weekje een Mustang Con ("or similar") huren en rondje rijden door de VS.
Gaaf _O_

2x gedaan, hadden beide keren een Mustang gereserveerd, ene keer ook een Mustang gehad en andere keer een Camaro SS. Mooie bakken _O_

Veel plezier alvast!
  donderdag 8 maart 2018 @ 17:06:38 #238
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177688395
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:05 schreef Kyran het volgende:

[..]

Gaaf _O_

2x gedaan, hadden beide keren een Mustang gereserveerd, ene keer ook een Mustang gehad en andere keer een Camaro SS. Mooie bakken _O_

Veel plezier alvast!
Ik heb van de zomer 3 weken een Challenger V8 gehad _O_.

Reed nog best zuinig als je gewoon The American Way cruised. 1 op 12, 1 op 13 op lange stukken.

Zuiniger dan die vieze stinkdiesel pickup die ik hier in Nederland rij :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2018 @ 17:06:44 #239
230491 Zith
pls tip
pi_177688398
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En het lijkt me prima om er naar te kijken hoe je dat verbruik zo laag mogelijk kan houden, al is het maar omdat energie niet gratis is.
Mja, niet echt IMO. Want hoe lager het energieverbruik, hoe lager de kosten voor kwaadwillenden om het netwerk te gijzelen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177688442
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Het gebruik van energie is niet milieuvervuilend, het opwekken van energie is het vervuilende aspect. Miners wekken zelf geen energie op, die nemen alleen maar af en gaan zitten waar ze de goedkoopste stroom kunnen krijgen. En het feit dat ze goedkope stroom krijgen is niet een kwestie van liefdadigheid maar het heeft altijd een reden anders had men wel stroom opgewekt en verkocht voor hogere prijzen op de energiemarkt. Dan moet je denken aan overcapaciteit, landen die gebukt gaan onder sancties en extreem koude of extreem zonnige plekken (heel veel gratis koeling of heel veel gratis zon). waardoor duurzaam opwekken prijstechnisch voordelig is,
Of landen die geen belasting heffen op stroom, zoals in Nederland waar iets van bijna 15 cent belasting en BTW op een kWh zit (al kom je als grootverbruiker ook al voordeliger uit).

IJsland en Noorwegen hebben wel aardig wat "groene" stroom, daar zal het niet zo'n impact hebben.

Maar China staat volgens mij niet bekend om z'n milieuvriendelijke stroomopwekking.
pi_177688459
Ik ben niet zo'n voorstander meer van PoW mining, het heeft hopelijk zijn langste tijd gehad.
  donderdag 8 maart 2018 @ 17:08:54 #242
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177688463
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens toch. Vrouwtje komt net wat energie brengen. En wel in de vorm van:

Gefrituurde calamaris
Verse knoflooksaus
Sla met rode ui
Jason

:{²
Man man man. Zo ontzettend lekker.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 8 maart 2018 @ 17:09:03 #243
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177688465
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:08 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Of landen die geen belasting heffen op stroom, zoals in Nederland waar iets van bijna 15 cent belasting en BTW op een kWh zit (al kom je als grootverbruiker ook al voordeliger uit).

IJsland en Noorwegen hebben wel aardig wat "groene" stroom, daar zal het niet zo'n impact hebben.

Maar China staat volgens mij niet bekend om z'n milieuvriendelijke stroomopwekking.
Die zijn hard op weg. Investeren tot 2020 meer dan 100 miljard in de opwekking van duurzame energie. En daarna nog veel meer. Meer dan de rest van de wereld bij elkaar opgeteld :D.

Neemt niet weg dat er nog grotendeels kolencentrales zijn, maar goed onze consumables moeten ook voor een habbekrats gemaakt worden :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177688497
Ik lees hier vaak dat een aantal mensen hoopt dat er steeds meer pairings met fiat geld komen voor de alts, omdat bitcoin de rest mee trekt. Wat ik persoonlijk denk is dat pairings met fiat dat niet zal oplossen. Mensen zien cryptocurrencies en denken bitcoin. De waarde van alle currencies is ten opzichte van bitcoin. Dat zie ik niet snel veranderen totdat er echte producten mee gekocht kunnen worden. Ethereum heeft op veel plekken al een pairing met dollar/euro, maar wordt nog continu meegetrokken door bitcoin.

Zelfs de mensen die in hun alts geloven, drukken het liefste de waarde van de alts uit in bitcoin. Zolang het sentiment niet compleet omdraait, zal bitcoin naar mijn mening altijd de koning blijven en de rest meetrekken. Ik geloof niet dat alts op dit moment echt een waarde hebben ten opzichte van fiat. Ze hebben een waarde ten opzichte van bitcoin en dat zullen pairings echt niet snel veranderen.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_177688505
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:09 schreef fathank het volgende:

[..]

Die zijn hard op weg. Investeren tot 2020 meer dan 100 miljard in de opwekking van duurzame energie. En daarna nog veel meer. Meer dan de rest van de wereld bij elkaar opgeteld :D.
:D Dat doet Amerika bij wijze van spreken in defensie.

Lijkt me duidelijk wat het meeste toekomst perspectief heeft.
Moet maar eens Chinees gaan leren..
pi_177688507
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:03 schreef Zith het volgende:

[..]

Hmm, ik vorig jaar 15 tripjes / 40 vluchten. Wat voor werk doe je dat je nog meer vliegt? :P
Veel recreatief juist :+ En soms om met klanten zakelijk te spreken.

Ik vlieg een keer of 20 per jaar heen en weer naar Polen voor familiebezoek.
3-4 keer per jaar naar Thailand.
Af en toe weekendje NYC met de vrouw of andere stad.

Tel daar de zakelijke vluchten bij op en dat zijn er een heleboel. Al is het met een baby wel al een stuk minder dan het is geweest. Vliegengenot.
  donderdag 8 maart 2018 @ 17:13:10 #247
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177688548
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Veel recreatief juist :+ En soms om met klanten zakelijk te spreken.
Mooi man, je komt financieel onafhankelijk op mij over.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177688586
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mooi man, je komt financieel onafhankelijk op mij over.

:{²
Alleen geen vrouwtje die me 7 keer per dag eten komt brengen..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 17:16:07 #249
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177688612
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:10 schreef Waffle het volgende:
Ik lees hier vaak dat een aantal mensen hoopt dat er steeds meer pairings met fiat geld komen voor de alts, omdat bitcoin de rest mee trekt. Wat ik persoonlijk denk is dat pairings met fiat dat niet zal oplossen. Mensen zien cryptocurrencies en denken bitcoin. De waarde van alle currencies is ten opzichte van bitcoin. Dat zie ik niet snel veranderen totdat er echte producten mee gekocht kunnen worden. Ethereum heeft op veel plekken al een pairing met dollar/euro, maar wordt nog continu meegetrokken door bitcoin.

Zelfs de mensen die in hun alts geloven, drukken het liefste de waarde van de alts uit in bitcoin. Zolang het sentiment niet compleet omdraait, zal bitcoin naar mijn mening altijd de koning blijven en de rest meetrekken. Ik geloof niet dat alts op dit moment echt een waarde hebben ten opzichte van fiat. Ze hebben een waarde ten opzichte van bitcoin en dat zullen pairings echt niet snel veranderen.
Ja, maar dat sentiment gaat niet veranderen als je geen fiat pairings krijgt.

Je hebt nu op 2 manieren "last" van BTC.

- BTC dipt en mensen denken "kut, dit is het einde van crypto" en halen hun investering uit crypto. Dit los je inderdaad niet op met fiat pairings. Dit is de reactie waarbij ook BTC-waarde van alts omlaag gaat.

- BTC dipt en aangezien alles aan BTC vastzit dippen de prijzen van alle alts mee. Soms zie je dat een alt gewoon BTC-waarde blijft vasthouden terwijl het in $ minder waard wordt omdat BTC minder waard wordt. Dit los je wel op met fiat pairings.
  donderdag 8 maart 2018 @ 17:16:40 #250
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177688631
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Alleen geen vrouwtje die me 7 keer per dag eten komt brengen..
Verschil moet er zijn.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177688653
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:06 schreef Zith het volgende:

[..]

Mja, niet echt IMO. Want hoe lager het energieverbruik, hoe lager de kosten voor kwaadwillenden om het netwerk te gijzelen.
Als daar echt niks aan te doen valt zonder de veiligheid aan te tasten, is bitcoin dan niet gedoemd om onder zijn eigen energieverbruik te bezwijken of nooit (heel) groot te worden?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177688715
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:05 schreef Typisch het volgende:
Ik doe een schaamteloze crosspost:

[..]

Help mij eens jongens. Welke pareltjes hebben jullie in je vizier? Geen coins waar al een topic van is op de foks aub. :7
houd ik lekker voor mezelf :D
pi_177688722
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

houd ik lekker voor mezelf :D
pff
en ik jullie allemaal (potentieel) rijk maken met mijn gepraat over Universa ..
  donderdag 8 maart 2018 @ 17:22:28 #254
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177688736
quote:
6s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

pff
en ik jullie allemaal (potentieel) rijk maken met mijn gepraat over Universa ..
Ik merk er niks van, behalve wat verse olijfolie helemaal niets op mijn chest.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 8 maart 2018 @ 17:25:39 #255
131603 Afwazig
Serious business
pi_177688791
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:05 schreef Typisch het volgende:
Ik doe een schaamteloze crosspost:

[..]

Help mij eens jongens. Welke pareltjes hebben jullie in je vizier? Geen coins waar al een topic van is op de foks aub. :7
MSP. Al een paar keer genoemd dus dit is de laatste keer. :P
pi_177688809
quote:
6s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

pff
en ik jullie allemaal (potentieel) rijk maken met mijn gepraat over Universa ..
Ik heb net al mijn geld in Universa gestoken, want ja, waar denk je dat dat geld anders voor gebruikt gaat worden?

In b4 'bier en hoeren'
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177688848
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:25 schreef Afwazig het volgende:

[..]

MSP. Al een paar keer genoemd dus dit is de laatste keer. :P
Effe CMC gechecked, heeft eigenlijk qua koers niks bijzonders gedaan sinds augustus als grofweg een beetje achter de rest van de markt aanhobbelen dus: why moon?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177688883
M'n kooporder op Cobinhood zorgt iig voor een stabiele prijs :')
pi_177688892
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:25 schreef Afwazig het volgende:

[..]

MSP. Al een paar keer genoemd dus dit is de laatste keer. :P
Zal eens kijken. :Y
pi_177688906
Ik heb een gratis pro-tip voor jullie. Geef je even op voor deze ICO:
https://www.eligma.io/

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2018 17:30:52 ]
  donderdag 8 maart 2018 @ 17:31:02 #261
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177688913
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik merk er niks van, behalve wat verse olijfolie helemaal niets op mijn chest.

:{²
Het wordt oud, heel snel.
pi_177688925
Ik moet een tooltje hebben om al mijn BTC forks te checken op een adres.

Wie dat maakt kan leuke moneys maken
  donderdag 8 maart 2018 @ 17:33:54 #263
131603 Afwazig
Serious business
pi_177688965
quote:
5s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Effe CMC gechecked, heeft eigenlijk qua koers niks bijzonders gedaan sinds augustus als grofweg een beetje achter de rest van de markt aanhobbelen dus: why moon?
Het platform wat ze willen creëren heeft m.i. veel potentie. Momenteel is het nog niks maar op de achtergrond wordt er wel gewerkt aan solide techniek. Omdat het momenteel nog niet veel is en enkel op Cryptopia staat zorgt er denk ik voor dat dit een goede prijs is met veel upside mogelijkheden.

En de memes. De memes jongens.
pi_177689071
Is er een ripple topic?
pi_177689146
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:38 schreef Weissmania het volgende:
Is er een ripple topic?
Volgens mij niet, leef je uit!
  donderdag 8 maart 2018 @ 17:47:27 #266
131603 Afwazig
Serious business
pi_177689287
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:38 schreef Weissmania het volgende:
Is er een ripple topic?
Zeker. Maar die staat in ONZ.
pi_177689418
quote:
5s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als daar echt niks aan te doen valt zonder de veiligheid aan te tasten, is bitcoin dan niet gedoemd om onder zijn eigen energieverbruik te bezwijken of nooit (heel) groot te worden?
Hoe bedoel je dit precies? Zolang het rendabel blijft om Bitcoin te minen zal er niets veranderen toch?
pi_177689479
Daar gaan we weerrrr

Zucht ;(
pi_177689503
20% omlaag op 3 dagen

Word lekker gemanipuleerd
pi_177689573
.

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2018 18:02:05 ]
pi_177689602
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:56 schreef DSVM het volgende:
Daar gaan we weerrrr

Zucht ;(
Wat is nou weer de aanleiding.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177689618
Futures zeker weer.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 8 maart 2018 @ 18:06:37 #273
131603 Afwazig
Serious business
pi_177689674
Appelscha weer wakker :(
pi_177689742
Btc is flink gezakt ineens.
pi_177689785
Gemanipuleer. Dat is wat alles naar de klote helpt
pi_177689793
Begonnen sinds de futures
  donderdag 8 maart 2018 @ 18:15:22 #277
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177689813
Nieuwe aanwas zal voorlopig wel uitblijven in de crypto wereld met dat gezeik iedere keer al maanden lang.
pi_177689869
bijna 24 uur later weer een klap

toevallig zeg

bestaat toeval?

Ik geloof er niet in

mijn voorspelling van gisteren geld nog steeds binnen 4 weken naar de 5000
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177689897
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:17 schreef klaasweetalles het volgende:
bijna 24 uur later weer een klap

toevallig zeg

bestaat toeval?

Ik geloof er niet in

mijn voorspelling van gisteren geld nog steeds binnen 4 weken naar de 5000
heee we hebben een crash en hij is er weer!
  donderdag 8 maart 2018 @ 18:22:34 #280
61320 TwztId
ja toch..
pi_177689974
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:11 schreef woxxel het volgende:
Btc is flink gezakt ineens.
Ik had serieus 5 minuten ervoor nog wat BTC ingeslagen.. dit is echt niet voor mij weggelegd |:(

Tot nu toe 100% van wat ik koop zakt gelijk :')
pi_177690009
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:22 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ik had serieus 5 minuten ervoor nog wat BTC ingeslagen.. dit is echt niet voor mij weggelegd |:(

Tot nu toe 100% van wat ik koop zakt gelijk :')
Je bent niet de enige, het lijkt wel een oplichtersbende
pi_177690016
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:22 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ik had serieus 5 minuten ervoor nog wat BTC ingeslagen.. dit is echt niet voor mij weggelegd |:(

Tot nu toe 100% van wat ik koop zakt gelijk :')
tip van de dag

kijk voortaan even altijd wat er precies 24 uur geleden gebeurde rond dat tijdstip

zit vaak een trend in.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177690026
Dus what is the next FUD? Waarom daalt die shit nu weer? Begint inmiddels lachwekkend voorspelbaar te worden
pi_177690101
Is het eerder al eens zo gegaan wat er met btc gebeurde?
pi_177690183
In 3 maanden geen kut opgeschoten qua koers.
pi_177690261
Zo, dat was ff een flinke dump aan UTN-P.
M'n buy order is wel vervuld nu denk ik :')
pi_177690286
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik ben een milieubewust type die geen vlees eet.

Ik vlieg echter wel ruim 60 keer per jaar. :)
Ik vlieg nooit, eet geen vlees en heb geen auto. Ook gebruik ik nauwelijks stroom, dat kan ik namelijk illegaal aftappen van die stuwdam in m'n achtertuin.

Aldus de milieubewuste Liue Fong, eigenaar van een 10 hectare Miningfarm in hartje China.
pi_177690463
https://www.reddit.com/r/(...)time_when_money_was/

Best simpele verklaring van die BTC crashes de hele tijd. Tis nog niet afgelopen, want er zijn nog ~200k btc over om te dumpen
pi_177690635
Sell sell sell paniek. Alles door het putje!!!1111
U MAD?
pi_177690879
Hoeveel van die MtGox btc's zijn er wel niet
pi_177690887
Even een weekje niet gekeken maar dit is niet best. Richting ATL, Delta maar weer dicht en eind van de maand nog maar eens bekijken.
Koning.
pi_177691054
Het is volgens mij zo dat ie mtgox transacties de crashes veroorzaken, deze trekken direct veel fiat uit btc, en dan werkt btc niet meer. Als er ineens veel fiat uitgetrokken wordt zal btc crashen want dat fiat is nergens aanwezig. Er is alleen cashflow. Vandaar dat mtgox dat steeds in stappen doet van 6000-8000 BTC.
Zouden ze (of eenieder) gelijk 200K btc uitcashen gaat het mis.
Ben ook benieuwd hoeveel de partijen samen aan cash hebben staan om uit te keren.

Dit geeft aan hoe onstabiel btc nog steeds is. Zal btc (o.a.) wijdverbreidt gebruikt worden ook bij betalingen, dan zal de boel stabieler worden.

Voorals nog wachten tot dat mtgox fiasco is afgehandeld.

Beter in juni weer eens te kijken en je shit op een wallet zetten.
Vakman pur sang
  donderdag 8 maart 2018 @ 19:16:38 #293
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177691067
Fuck. Ik zie dat bericht. Niet best.
  donderdag 8 maart 2018 @ 19:18:17 #294
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177691087
1000 eu in een half uur tijd ;(
  donderdag 8 maart 2018 @ 19:27:16 #295
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_177691258
Weten we eigenlijk zeker dat dit mtGox coins zijn?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_177691277
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:47 schreef ChickenMan het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)time_when_money_was/

Best simpele verklaring van die BTC crashes de hele tijd. Tis nog niet afgelopen, want er zijn nog ~200k btc over om te dumpen
610k lees ik in dat topic

Dit gaat nog wel even duren
pi_177691361
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:53 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit precies? Zolang het rendabel blijft om Bitcoin te minen zal er niets veranderen toch?
Als er de halve energieproductie van de wereld voor nodig is wordt de situatie natuurlijk onhoudbaar :P .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 8 maart 2018 @ 19:35:18 #298
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177691399
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 19:27 schreef t-8one het volgende:
Weten we eigenlijk zeker dat dit mtGox coins zijn?
Welnee, alles is gebaseerd op wazige meldingen. Is het China niet die de boel gaat reguleren, dan is het weer omdat het ieder jaar rond deze tijd is, of omdat Crypto Edschel iets roept, of die McAfee josti en nu dit weer.
  donderdag 8 maart 2018 @ 19:36:32 #299
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177691429
Als het zo door blijft gaan krijgen we geld toe bij de aanschaf van BTC over een aantal maanden.
pi_177691538
quote:
6s.gif Op donderdag 8 maart 2018 19:36 schreef hodlwave het volgende:
Als het zo door blijft gaan krijgen we geld toe bij de aanschaf van BTC over een aantal maanden.
Dat de miners ons betalen :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 8 maart 2018 @ 19:41:16 #301
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177691544
quote:
6s.gif Op donderdag 8 maart 2018 19:36 schreef hodlwave het volgende:
Als het zo door blijft gaan krijgen we geld toe bij de aanschaf van BTC over een aantal maanden.
Als het dan nog bestaat. :’)

V.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')