abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 2 april 2018 @ 08:56:58 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178250831
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 08:55 schreef VEM2012 het volgende:

Het is de familie en de gieren er omheen die het allemaal heel spannend vertellen, maar feitelijk hebben ze niets meer bereikt dan dat de nagedachtenis aan hun kleine meid aardig door het slijk is gehaald. Triest.
Dat is inderdaad wel de enige juiste, wrange conclusie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 2 april 2018 @ 09:03:07 #152
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_178250880
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 07:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Lelijk nog wel.

Iets zegt mij dat de beoordeling van haar uiterlijk door jou vooral ingegeven wordt door jouw afkeer van haar relationele keuzes.
Nee hoor, iedereen doet maar zolang het meerderjarig en legaal is.

Ik vind het echt een hele lelijke vrouw. Zeker naast Ivana vraag ik me af of het geen omgebouwde man is.
  maandag 2 april 2018 @ 09:04:38 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178250893
:')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_178250896
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 09:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee hoor, iedereen doet maar zolang het meerderjarig en legaal is.

Ik vind het echt een hele lelijke vrouw. Zeker naast Ivana vraag ik me af of het geen omgebouwde man is.
Als jij haar al wegzet als heel lelijk, dan vraag ik mij af hoe jij de gemiddelde moeder op het schoolplein wenst te classificeren.
pi_178250960
Update tijdlijn op basis van http://www.dailymail.co.u(...)th-plunge-model.html:
- 5.44 am aankomst appartement
- babysitter gaat naar huis

+ 06:30 - Lukas wordt wakker en merkt dat Ivana niet thuis was gekomen (bron a)
+ 06.xx - Lukas belt Ivana op en spreekt met haar (bron b)
+ ?? - Luna belt Lukas op met het mobieltje van Ivana (bron c)
- 07.00 - Ivana belt niet met haar moeder, wat ze altijd wel deed (bron d)
- 7.24 bericht naar Lukas Lukas vermoedt dat het door Luna is gemaakt en gestuurd, niet door Ivana (bron e)

- Kind komt uit bed
- 07.45 Luna brengt kind naar school (na veel alcohol te hebben gedronken)
- 08.15 Luna komt terug
- 08.45 Luna+Ivana samen
- 10.00 Ivana loopt giechelend rond (volgens Luna)
- 10.15 Luna gaat slapen
- 13.25 Luna wordt wakker en weet niet waar Ivana is. Ziet haar kleding in de keuken liggen
- Luna gaat weer slapen
- 14.20 Lichaam van Ivana wordt ontdekt door conciërge van het gebouw
- 17.00 politie maakt Luna en Alex wakker

Over Alex en Luna:
- ze dachten dat Ivana 26 jaar oud was; She said she was 26. I didn’t question her age.’
- hadden zelf geen drugs gebruikt (maar wisten wel dat Ivana veel drugs had gebruikt); Blood tests showed no trace of drugs

Bevindingen FvdG:
- Ivana heeft 2 letsels op achterhoofd, “heftige geweldsinwerking”
- die zou ongeveer een half uur, maximaal een half uur oud zijn (voor haar dood)
- blauwe plekken rondom haar armen, 1-2 uur voor haar dood ontstaan
- PMMA drug in haar lichaam; er was geen begin gemaakt van het afbreken van die drug. Dat zou betekenen dat die drug relatief kort vóór haar dood was toegediend/genomen
- mogelijk was Ivana al dood voordat ze over de rand is gegaan
https://evajinek.kro-ncrv(...)-dood-van-ivana-smit
pi_178260353
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 09:11 schreef RapaNui het volgende:
Update tijdlijn op basis van http://www.dailymail.co.u(...)th-plunge-model.html:
- 5.44 am aankomst appartement
- babysitter gaat naar huis

+ 06:30 - Lukas wordt wakker en merkt dat Ivana niet thuis was gekomen (bron a)
+ 06.xx - Lukas belt Ivana op en spreekt met haar (bron b)
+ ?? - Luna belt Lukas op met het mobieltje van Ivana (bron c)
- 07.00 - Ivana belt niet met haar moeder, wat ze altijd wel deed (bron d)
- 7.24 bericht naar Lukas Lukas vermoedt dat het door Luna is gemaakt en gestuurd, niet door Ivana (bron e)

- Kind komt uit bed
- 07.45 Luna brengt kind naar school (na veel alcohol te hebben gedronken)
- 08.15 Luna komt terug
- 08.45 Luna+Ivana samen
- 10.00 Ivana loopt giechelend rond (volgens Luna)
- 10.15 Luna gaat slapen
- 13.25 Luna wordt wakker en weet niet waar Ivana is. Ziet haar kleding in de keuken liggen
- Luna gaat weer slapen
- 14.20 Lichaam van Ivana wordt ontdekt door conciërge van het gebouw
- 17.00 politie maakt Luna en Alex wakker

Over Alex en Luna:
- ze dachten dat Ivana 26 jaar oud was; She said she was 26. I didn’t question her age.’
- hadden zelf geen drugs gebruikt (maar wisten wel dat Ivana veel drugs had gebruikt); Blood tests showed no trace of drugs

Bevindingen FvdG:
- Ivana heeft 2 letsels op achterhoofd, “heftige geweldsinwerking”
- die zou ongeveer een half uur, maximaal een half uur oud zijn (voor haar dood)
- blauwe plekken rondom haar armen, 1-2 uur voor haar dood ontstaan
- PMMA drug in haar lichaam; er was geen begin gemaakt van het afbreken van die drug. Dat zou betekenen dat die drug relatief kort vóór haar dood was toegediend/genomen
- mogelijk was Ivana al dood voordat ze over de rand is gegaan
https://evajinek.kro-ncrv(...)-dood-van-ivana-smit
Daar ontbreekt nog waar het mannelijke DNA vandaan kwam. Of dat is misschien al veel eerder gebeurd.
pi_178260404
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 04:50 schreef Za het volgende:

[..]

Feit is dat Ivana vrijwillig een seksuele relatie onderhield met het echtpaar Johnson (eea staat gedocumenteerd op haar telefoon), en dat de speculaties dat Alexander Johnson haar tijdens de afwezigheid van zijn vrouw zou hebben verkracht en daarna gewurgd en over het balkon gegooid om eea te verbloemen te idioot voor woorden zijn.

[..]

Dit is hun eerste interview, de rest is speculatie van de roddelpers, Diekstra, Williams en Goot.
Dat is jouw mening, die mag je hebben. Eerdere flirterige of seksuele berichtjes is echter geen enkel bewijs voor wat er later wel of niet gebeurd zou zijn, dat is echt te idioot voor woorden. 😂
pi_178260480
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 17:23 schreef Physsic het volgende:

[..]

Daar ontbreekt nog waar het mannelijke DNA vandaan kwam. Of dat is misschien al veel eerder gebeurd.
Dat kwam uit de pik van die Amerikaan.
pi_178261224
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 17:25 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat is jouw mening, die mag je hebben. Eerdere flirterige of seksuele berichtjes is echter geen enkel bewijs voor wat er later wel of niet gebeurd zou zijn, dat is echt te idioot voor woorden. 😂
Het maakt de gedachte dat ze wel verkracht zal zijn wel minder waarschijnlijk.

Op zichzelf kan ze verkracht zijn en daarna vermoord. Maar er is eigenlijk niets noemenswaardig om dat aan te nemen.
pi_178261714
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 17:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het maakt de gedachte dat ze wel verkracht zal zijn wel minder waarschijnlijk.

Op zichzelf kan ze verkracht zijn en daarna vermoord. Maar er is eigenlijk niets noemenswaardig om dat aan te nemen.
Minder waarschijnlijk is echt iets heel anders dan bewijs natuurlijk.
pi_178261727
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 17:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat kwam uit de pik van die Amerikaan.
Als dat zo is: seks met die Amerikaan wordt toch niet genoemd in die tijdlijn?
pi_178261758
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 18:34 schreef Physsic het volgende:

[..]

Als dat zo is: seks met die Amerikaan wordt toch niet genoemd in die tijdlijn?
Sebas Diekstra zegt dat ze seks heeft gehad met die Amerikaan. Zijn DNA is ook in haar aangetroffen. Over het algemeen betekent dat dat er 'n kwak zaad in haar grot is gevonden.
pi_178261797
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 17:23 schreef Physsic het volgende:

[..]

Daar ontbreekt nog waar het mannelijke DNA vandaan kwam. Of dat is misschien al veel eerder gebeurd.
Da's waar ook:
Update tijdlijn op basis van http://www.dailymail.co.u(...)th-plunge-model.html:
- 5.44 am aankomst appartement
- babysitter gaat naar huis

+ 06:30 - Lukas wordt wakker en merkt dat Ivana niet thuis was gekomen (bron a)
+ 06.xx - Lukas belt Ivana op en spreekt met haar (bron b)
+ ?? - Luna belt Lukas op met het mobieltje van Ivana (bron c)
- 07.00 - Ivana belt niet met haar moeder, wat ze altijd wel deed (bron d)
- 7.24 bericht naar Lukas Lukas vermoedt dat het door Luna is gemaakt en gestuurd, niet door Ivana (bron e)

- Kind komt uit bed
- 07.45 Luna brengt kind naar school (na veel alcohol te hebben gedronken)
- 08.15 Luna komt terug en vindt Ivana wakker naast Alex (slapend) in bed
- 08.45 Luna+Ivana samen
- hierna gaat Luna naast haar man op bed liggen
- 10.00 Ivana loopt giechelend rond in de zitkamer (volgens Luna)
- 10.15 Luna gaat slapen
- 13.25 Luna wordt wakker en weet niet waar Ivana is. Ziet haar kleding in de keuken liggen
- Luna gaat weer slapen
- 14.20 Lichaam van Ivana wordt ontdekt door conciërge van het gebouw
- 17.00 politie maakt Luna en Alex wakker

Over Alex en Luna:
- ze dachten dat Ivana 26 jaar oud was; She said she was 26. I didn’t question her age.’
- hadden zelf geen drugs gebruikt (maar wisten wel dat Ivana veel drugs had gebruikt); Blood tests showed no trace of drugs

Bevindingen FvdG:
- DNA van Alex is in Ivana gevonden / Ivana en Alex hebben seks gehad
- Ivana heeft 2 letsels op achterhoofd, “heftige geweldsinwerking”
- die zou ongeveer een half uur, maximaal een half uur oud zijn (voor haar dood)
- blauwe plekken rondom haar armen, 1-2 uur voor haar dood ontstaan
- PMMA drug in haar lichaam; er was geen begin gemaakt van het afbreken van die drug. Dat zou betekenen dat die drug relatief kort vóór haar dood was toegediend/genomen
- mogelijk was Ivana al dood voordat ze over de rand is gegaan
https://evajinek.kro-ncrv(...)-dood-van-ivana-smit
pi_178261811
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 18:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Sebas Diekstra zegt dat ze seks heeft gehad met die Amerikaan. Zijn DNA is ook in haar aangetroffen. Over het algemeen betekent dat dat er 'n kwak zaad in haar grot is gevonden.
En ik zeg dus tegen RapaNui dat die gebeurtenis ontbreekt in de tijdlijn.
pi_178261846
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 18:39 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Da's waar ook:
Update tijdlijn op basis van http://www.dailymail.co.u(...)th-plunge-model.html:
- 5.44 am aankomst appartement
- babysitter gaat naar huis

+ 06:30 - Lukas wordt wakker en merkt dat Ivana niet thuis was gekomen (bron a)
+ 06.xx - Lukas belt Ivana op en spreekt met haar (bron b)
+ ?? - Luna belt Lukas op met het mobieltje van Ivana (bron c)
- 07.00 - Ivana belt niet met haar moeder, wat ze altijd wel deed (bron d)
- 7.24 bericht naar Lukas Lukas vermoedt dat het door Luna is gemaakt en gestuurd, niet door Ivana (bron e)

- Kind komt uit bed
- 07.45 Luna brengt kind naar school (na veel alcohol te hebben gedronken)
- 08.15 Luna komt terug en vindt Ivana wakker naast Alex (slapend) in bed
- 08.45 Luna+Ivana samen
- hierna gaat Luna naast haar man op bed liggen
- 10.00 Ivana loopt giechelend rond in de zitkamer (volgens Luna)
- 10.15 Luna gaat slapen
- 13.25 Luna wordt wakker en weet niet waar Ivana is. Ziet haar kleding in de keuken liggen
- Luna gaat weer slapen
- 14.20 Lichaam van Ivana wordt ontdekt door conciërge van het gebouw
- 17.00 politie maakt Luna en Alex wakker

Over Alex en Luna:
- ze dachten dat Ivana 26 jaar oud was; She said she was 26. I didn’t question her age.’
- hadden zelf geen drugs gebruikt (maar wisten wel dat Ivana veel drugs had gebruikt); Blood tests showed no trace of drugs

Bevindingen FvdG:
- DNA van Alex is in Ivana gevonden / Ivana en Alex hebben seks gehad
- Ivana heeft 2 letsels op achterhoofd, “heftige geweldsinwerking”
- die zou ongeveer een half uur, maximaal een half uur oud zijn (voor haar dood)
- blauwe plekken rondom haar armen, 1-2 uur voor haar dood ontstaan
- PMMA drug in haar lichaam; er was geen begin gemaakt van het afbreken van die drug. Dat zou betekenen dat die drug relatief kort vóór haar dood was toegediend/genomen
- mogelijk was Ivana al dood voordat ze over de rand is gegaan
https://evajinek.kro-ncrv(...)-dood-van-ivana-smit
Maar hoe weet FvdG van wie dat DNA is? Het aangetroffen DNA zal moeten zijn vergeleken met het DNA van die Amerikaan om zo'n uitspraak te kunnen doen. Of ze koppelen het mannelijke DNA aan die Amerikaan op basis van de verklaring van het stel, maar dat sluit niet uit dat het DNA mogelijk van iemand anders is.
pi_178261856
Dat zou ik dan maar snel doen. Denk dat het wel een belangrijke is. Het is een van de laatste, verifieerbare zaken.
pi_178262182
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 18:44 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maar hoe weet FvdG van wie dat DNA is? Het aangetroffen DNA zal moeten zijn vergeleken met het DNA van die Amerikaan om zo'n uitspraak te kunnen doen. Of ze koppelen het mannelijke DNA aan die Amerikaan op basis van de verklaring van het stel, maar dat sluit niet uit dat het DNA mogelijk van iemand anders is.
Er is DNA afgenomen van de twee feestbeesten plus anderen die toegang hadden tot het appartement. Staat in vorige topic. Match is zo gevonden.
pi_178262421
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 19:03 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Er is DNA afgenomen van de twee feestbeesten plus anderen die toegang hadden tot het appartement. Staat in vorige topic. Match is zo gevonden.
Oh ja, klopt. Dat zal dan dus in samenwerking zijn gegaan met de politie in Maleisië?
pi_178264413
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 18:33 schreef Physsic het volgende:

[..]

Minder waarschijnlijk is echt iets heel anders dan bewijs natuurlijk.
Ik zie het nut niet van een semantisch spelletje spelen.
pi_178264993
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 20:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik zie het nut niet van een semantisch spelletje spelen.
Waarom doe je er dan aan mee? Je was geen onderdeel van het gesprek.
pi_178265535
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 19:14 schreef Physsic het volgende:

[..]

Oh ja, klopt. Dat zal dan dus in samenwerking zijn gegaan met de politie in Maleisië?
Ja, niet met de veldwachter uit Drachten.
pi_178265744
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 21:01 schreef Physsic het volgende:

[..]

Waarom doe je er dan aan mee? Je was geen onderdeel van het gesprek.
Ik speelde juist geen semantisch spelletje.

En voor privé gesprekken heb je hier maar liefst twee opties. Dus niet zeuren.
  maandag 2 april 2018 @ 21:46:01 #173
477124 Edje173
Jong van hart en geest!
pi_178266374
Dat grietje vond dat miljonairsechtpaar machtig interessant. Ze was natuurlijk niet naïef, maar dat maakt het niet minder erg voor de ouders. Je kind is je kind en moord blijft moord.
  maandag 2 april 2018 @ 21:50:20 #174
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_178266491
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 21:46 schreef Edje173 het volgende:
Dat grietje vond dat miljonairsechtpaar machtig interessant. Ze was natuurlijk niet naïef, maar dat maakt het niet minder erg voor de ouders. Je kind is je kind en moord blijft moord.
We weten helemaal niet of ze is vermoord.
En ik denk dat ze juist wel naïef was.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 2 april 2018 @ 21:59:17 #175
477124 Edje173
Jong van hart en geest!
pi_178266741
Ik vind het schokkend dat bepaalde reaguurders op dit forum gewoon vinden dat het "eigen schuld, dikke bult" is, los van wat er dan ook gebeurd is. Nou, ik weet dus ook niet wat er gebeurd is, maar ik weet wel dat ook hoeren, golddiggers niet verdienen vermoord te worden, net zomin als heilige maagden. Tjeezus, wàt een moralisme, zeg!
  maandag 2 april 2018 @ 22:01:28 #176
477124 Edje173
Jong van hart en geest!
pi_178266800
Niet lullig bedoeld naar jou toe, maar ze was een professioneel model en die zijn normaliter echt niet naïef. Maar ik kan het mis hebben, natuurlijk
pi_178266860
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 21:59 schreef Edje173 het volgende:
Ik vind het schokkend dat bepaalde reaguurders op dit forum gewoon vinden dat het "eigen schuld, dikke bult" is, los van wat er dan ook gebeurd is. Nou, ik weet dus ook niet wat er gebeurd is, maar ik weet wel dat ook hoeren, golddiggers niet verdienen vermoord te worden, net zomin als heilige maagden. Tjeezus, wàt een moralisme, zeg!
Waar haal je vandaan dat ze is vermoord? Jij weet blijkbaar meer of je kletst uit je nek.
pi_178267012
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 21:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik speelde juist geen semantisch spelletje.

En voor privé gesprekken heb je hier maar liefst twee opties. Dus niet zeuren.
Ik ook niet. Ik vind het verschil tussen 'bewijs' en een persoonlijke mening als 'minder waarschijnlijk' namelijk absoluut niet in de categorie "semantische discussie" vallen. Jij kennelijk wel, want je begon erover.

Ik zeur niet.
pi_178267055
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 21:59 schreef Edje173 het volgende:
Ik vind het schokkend dat bepaalde reaguurders op dit forum gewoon vinden dat het "eigen schuld, dikke bult" is, los van wat er dan ook gebeurd is. Nou, ik weet dus ook niet wat er gebeurd is, maar ik weet wel dat ook hoeren, golddiggers niet verdienen vermoord te worden, net zomin als heilige maagden. Tjeezus, wàt een moralisme, zeg!
Misschien is het ook wel haar "eigen schuld". Afhankelijk van wat er is gebeurd.
pi_178267074
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 22:10 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik vind het verschil tussen 'bewijs' en een persoonlijke mening als 'minder waarschijnlijk' namelijk absoluut niet in de categorie "semantische discussie" vallen. Jij kennelijk wel, want je begon erover.

Ik zeur niet.
Post 160 is gewoon semantisch geneuzel.
pi_178267170
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 22:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Post 160 is gewoon semantisch geneuzel.
Nee, dat interpreteer je dan toch echt verkeerd. Ik geef daar aan dat er een verschil is tussen 'bewijs' (post van Za) en 'minder waarschijnlijk' (post van jou). Staat los van elkaar.
pi_178267234
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 21:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, niet met de veldwachter uit Drachten.
Had mij niet per se minder waarschijnlijk geleken dan dat het Nederlandse OM of FvdG als persoon zou samenwerken met autoriteiten in Maleisië. En daarbij DNA zou uitwisselen. ;)
pi_178267468
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 22:19 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, dat interpreteer je dan toch echt verkeerd. Ik geef daar aan dat er een verschil is tussen 'bewijs' (post van Za) en 'minder waarschijnlijk' (post van jou). Staat los van elkaar.
Behalve dan dat Za alleen maar heeft gezegd dat die vrijwillige seksuele relatie een feit is en de rest wordt als mening geponeerd.
pi_178267701
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 22:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Behalve dan dat Za alleen maar heeft gezegd dat die vrijwillige seksuele relatie een feit is en de rest wordt als mening geponeerd.
Het begon met dat Za zei dat de pikante berichtjes die Ivana uitwisselde "het bewijs" is dat er geen sprake is geweest van verkrachting of verwurging door Alexander Johnson.

Ondanks die seksuele berichtjes kan de sfeer later natuurlijk nog steeds zijn omgeslagen, los van wat het meest waarschijnlijk is.

Of Za moet bedoeld hebben dat slechts dat ene scenario is uitgesloten. Dat was mij dan niet duidelijk. Ik dacht dat Za door die pikante berichtjes elke vorm van misdaad uitsloot.
pi_178267781
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 22:47 schreef Physsic het volgende:

[..]

Het begon met dat Za zei dat de pikante berichtjes die Ivana uitwisselde "het bewijs" is dat er geen sprake is geweest van verkrachting of verwurging door Alexander Johnson.

Ondanks die seksuele berichtjes kan de sfeer later natuurlijk nog steeds zijn omgeslagen, los van wat het meest waarschijnlijk is.

Of Za moet bedoeld hebben dat slechts dat ene scenario is uitgesloten.
Hij zegt dat hij vindt dat de speculaties te idioot voor woorden zijn. Dat vind ik toch niet zo’n gekke uitspraak.

Ik zou denken dat je eerst aanwijzingen moet hebben daarvoor, voordat je zo’n zware beschuldiging uit.
pi_178267813
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 22:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij vindt dat de speculaties te idioot voor woorden zijn. Dat vind ik toch niet zo’n gekke uitspraak.

Ik zou denken dat je eerst aanwijzingen moet hebben daarvoor, voordat je zo’n zware beschuldiging uit.
Dat is pas een post later.

Dat veel speculaties te idioot voor woorden zijn vind ik ook geen gekke uitspraak, maar nogmaals, daar begon het niet mee.
pi_178267871
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 22:53 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat is pas een post later.

Dat veel speculaties te idioot voor woorden zijn vind ik ook geen gekke uitspraak, maar nogmaals, daar begon het niet mee.
Dat is de post die jij hebt gequote (in post 157). Waar doel jij nu op?
pi_178267976
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 22:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat is de post die jij hebt gequote (in post 157). Waar doel jij nu op?
Post 113.
Ik had mijn vorige post hiermee ook al aangevuld: mogelijk heb ik Za's post verkeerd begrepen. Ik dacht dat ze met die pikante berichtjes elke vorm van misdaad uitsloot, maar mogelijk bedoelde ze slechts dat ene scenario. Dan snap ik het wel. 👍🏻
pi_178268305
Maar dan zijn we voorlopig nog steeds niet van de "oplichters" als Diekstra e.d. af, want de familie heeft hiermee nog niet wat ze willen bereiken.
pi_178269081
Eenmaal thuis aangekomen, hadden ze seks - zo luidt het verhaal van het koppel. Nadat Luna hun dochtertje vroeg in de ochtend had weggebracht, trof ze haar man met Ivana aan in bed. „Zij was wakker, hij sliep. Ik ging naar haar toe en zei: ’Oké, nu ben ik vrij’. We hebben muziek opgezet en ze kleedde zich uit. Dus zijn we naar de slaapkamer gegaan en hebben we seks gehad.”

Mail on Sunday schrijft dat de drie ’vlak voor haar dood’ nog een trio hebben gehad, maar laat in het midden of dat tijdens die laatste feestnacht was. In het lichaam van Ivana is dna van een man aangetroffen.

Dat Ivana en Alexander seks hadden gehad, liet Sébas Diekstra, advocaat van Ivana’s familie, zaterdag al weten aan De Telegraaf. De familie vindt dat er sprake is van misbruik – óók als Ivana niet tegenstribbelde. Oom Fred Agenjo: „Er zijn enorme hoeveelheden drugs aangetroffen in Ivana’s lichaam. Ze was niet meer wilsbekwaam. De Johnsons wisten dat. Als je dan alsnog seks hebt met een 18-jarig meisje, dan zit je niet goed in elkaar. Dat flik je niet. Onder zulke omstandigheden blijf je van iemand af.”

Ik ben het hier wel mee eens. Veel drugs in het meisje haar lichaam gevonden, een kind van 18 jaar en dan heb je er seks mee. Wat een griezels zijn dit.
pi_178269189
Het koppel had een open huwelijk en zegt eind oktober op een feest in een nachtclub te zijn voorgesteld aan Smit. Daarna ontwikkelde zich volgens het stel een vriendschappelijke en seksuele relatie. Ze zouden in de overtuiging zijn geweest dat de 19-jarige Smit 26 was.

Natuurlijk :P. Ze dachten dat ze 26 jaar was. Kommop. Dat gelooft toch niemand?
pi_178269263
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 23:17 schreef Physsic het volgende:
Maar dan zijn we voorlopig nog steeds niet van de "oplichters" als Diekstra e.d. af, want de familie heeft hiermee nog niet wat ze willen bereiken.
Jawel, het stopt hier je zal het zien.
Op het balkon van de Johnsons zijn voetafdrukken van Ivana gevonden tot zelfs op de rand van de airco unit. Dat gaat je niet lukken met een vermoord persoon.
De Maleisische autoriteiten hebben de juiste conclusie getrokken, en het Nederlandse OM zal er verder ook niet op terug komen.

Het trio heeft al hun kaarten uitgespeeld, Williams begint al in te binden en de rest gaat wijzenlijk hun mond houden, gezien ik ervanuit ga dat Johnson hen zal aanklagen voor smaad en laster, en dat zal hen meer gaan kosten dan wat de pr stuntjes hen hebben opgeleverd.
pi_178269311
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 23:17 schreef Physsic het volgende:
Maar dan zijn we voorlopig nog steeds niet van de "oplichters" als Diekstra e.d. af, want de familie heeft hiermee nog niet wat ze willen bereiken.
De familie wil iets wat niet kan: bewezen zien dat ze is vermoord. Dat is ze vermoedelijk niet.
pi_178269331


[ Bericht 100% gewijzigd door Za op 03-04-2018 05:08:58 ]
pi_178269339
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 00:33 schreef Za het volgende:

[..]

Nee?

[ afbeelding ]
Nee, sorry.
pi_178269344
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 00:30 schreef Halcon het volgende:

De familie wil iets wat niet kan: bewezen zien dat ze is vermoord.
Exact, maar wat is de winst daarvan?
Het is toch niet beter te aanvaarden of misschien zelfs minder goed te aanvaarden wanneer iemand vermoord is dan wanneer iemand een tragische val heeft gemaakt?
pi_178269406
Ze wordt dus een club uitgedragen, er is 'dna' van de man in haar lichaam gevonden, ze hebben dus seks gehad, er zijn grote hoeveelheden sporen van alcohol, amfetamine en ketamine aangetroffen in haar lichaam en ze ligt dood op de grond met blauwe plekken. Dus: de man en vrouw hebben zelf geen drugs gebruikt, maar hebben wel seks met een meisje van 18. Dat meisje is dus helemaal onder invloed is van drugs - en niet zomaar een blowtje ofzo :') - en alcohol.

Ik begrijp wel dat die familieleden van haar vinden dat het misbruik is ja. :') Komt op mij over als een zeer ziekelijke situatie.
pi_178269505
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 00:43 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Ze wordt dus een club uitgedragen, er is 'dna' van de man in haar lichaam gevonden, ze hebben dus seks gehad, er zijn grote hoeveelheden sporen van alcohol, amfetamine en ketamine aangetroffen in haar lichaam en ze ligt dood op de grond met blauwe plekken. Dus: de man en vrouw hebben zelf geen drugs gebruikt, maar hebben wel seks met een meisje van 18. Dat meisje is dus helemaal onder invloed is van drugs - en niet zomaar een blowtje ofzo :') - en alcohol.

Ik begrijp wel dat die familieleden van haar vinden dat het misbruik is ja. :') Komt op mij over als een zeer ziekelijke situatie.
Zoals ik eerder al zei: als seks met iemand onder invloed misbruik is, dan is misbruik in het uitgaansleven de norm.

Komt nog bij dat ze een seksuele relatie had met het stel en ze gewoon bij kennis was, dus waarschijnlijk nog steeds in staat om aan te geven waar ze wel of geen zin in had.
pi_178269517
Het zal ook niet de eerste keer zijn dat ze zich liet neuken door die kerel en liet likken door die griet.
  dinsdag 3 april 2018 @ 10:21:15 #200
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_178273186
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 00:58 schreef Halcon het volgende:
Het zal ook niet de eerste keer zijn dat ze zich liet neuken door die kerel en liet likken door die griet.
Haar beroep was 'fotomodel', of is dat een eufemisme voor een ander soort beroep?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')