abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177681566
Eind april ben ik 2 weken in Leeds. Ga sowieso thuiswedstrijdje van ze meepakken. Daarnaast wil ik of een wedstrijd van Sheffield United of van Sheffield Wednesday meepakken. Geen idee voor welke ik ga, iemand een aanrader?
pi_177681698
Ik wil m'n pa volgend jaar (maart-april 2019) meenemen naar een wedstrijd in Engeland en zat te denken aan Manchester (United) of Liverpool. Iemand die me kan adviseren wanneer en hoe ik het beste aan kaarten kan komen?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_177764576
Wanneer ongeveer worden in Spanje speeldata definitief? Ben 16-20 mei in Malaga, ze spelen thuis dan maar ikzie nog niet of het 20 of 21 mei is.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_177764733
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:48 schreef kalinhos het volgende:
Wanneer ongeveer worden in Spanje speeldata definitief? Ben 16-20 mei in Malaga, ze spelen thuis dan maar ikzie nog niet of het 20 of 21 mei is.
Ongeveer 2 weken van te voren.
www.marca.com meldt het dan als eerste, volgens mij.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_177764754
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:59 schreef Platinumgoat het volgende:
Eind april ben ik 2 weken in Leeds. Ga sowieso thuiswedstrijdje van ze meepakken. Daarnaast wil ik of een wedstrijd van Sheffield United of van Sheffield Wednesday meepakken. Geen idee voor welke ik ga, iemand een aanrader?
Ben in oktober vorig jaar zelf naar Wednesday geweest. Qua stadion en historie genoten hun voor mezelf de voorkeur. United is natuurlijk ook een cultclub. Afweging moet je echt zelf maken.
Kaarten van SW overigens online gekocht en laten opsturen.
U MAD?
pi_177765278
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:56 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ongeveer 2 weken van te voren.
www.marca.com meldt het dan als eerste, volgens mij.
^O^ verwacht niet dat t uitverkoopt, zo thuis tegen Getafe.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_177766095
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:25 schreef kalinhos het volgende:

[..]

^O^ verwacht niet dat t uitverkoopt, zo thuis tegen Getafe.
Zat ook te denken om Malaga te doen in het paasweekend. Thuis tegen Villareal spelen ze dan. Hoe ga jij kaartjes bestellen? :)
pi_177768183
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:59 schreef Vasion het volgende:

[..]

Zat ook te denken om Malaga te doen in het paasweekend. Thuis tegen Villareal spelen ze dan. Hoe ga jij kaartjes bestellen? :)
Het kan online zie ik. Maar, ze degraderen waarschijnlijk en ze spelen tegen een kleiner team... Dus ik denk gewoon bij het stadion de dag zelf.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_177769287
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Vasion op 12-03-2018 14:53:19 ]
pi_177769310
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:12 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Het kan online zie ik. Maar, ze degraderen waarschijnlijk en ze spelen tegen een kleiner team... Dus ik denk gewoon bij het stadion de dag zelf.
Top, maar Villareal is wel een grotere tegenstander, dus ga ze online maar halen :P
pi_177787776
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:57 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ben in oktober vorig jaar zelf naar Wednesday geweest. Qua stadion en historie genoten hun voor mezelf de voorkeur. United is natuurlijk ook een cultclub. Afweging moet je echt zelf maken.
Kaarten van SW overigens online gekocht en laten opsturen.
Thanks, heb nog ff gekeken en United spreekt me meer aan, alhoewel het stadion van Wednesday natuurlijk geweldig is. Misschien doe ik ze wel gewoon allebei als het mogelijk is ;)
  dinsdag 13 maart 2018 @ 12:55:54 #13
357045 Grifte
Feijenoord
pi_177789538
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 11:37 schreef Platinumgoat het volgende:

[..]

Thanks, heb nog ff gekeken en United spreekt me meer aan, alhoewel het stadion van Wednesday natuurlijk geweldig is. Misschien doe ik ze wel gewoon allebei als het mogelijk is ;)
Wat zijn de mogelijke affiches? Een goed gevuld uitvak wil veel schelen. Het zijn beide verder toffe clubs met dito stadions. Spelen verder beide niet echt ergens meer voor, of The Blades moeten nog een flinke eindspurt inzetten.
pi_177789802
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 12:55 schreef Grifte het volgende:

[..]

Wat zijn de mogelijke affiches? Een goed gevuld uitvak wil veel schelen. Het zijn beide verder toffe clubs met dito stadions. Spelen verder beide niet echt ergens meer voor, of The Blades moeten nog een flinke eindspurt inzetten.
Sheffield Wednesday - Reading
Sheffield United - Preston.

Niet de meest aansprekende affiches ;) Inderdaad maar even kijken hoe de competitie verder gaat, als Wednesday nog veel verliest kan degradatie daar nog een optie zijn ;)

Sowieso ook even TV tijden afwachten, maar zoals het er nu naar uitziet wordt het Leeds - Barnsley en dan week erop United - Preston.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:50:41 #15
357045 Grifte
Feijenoord
pi_177795278
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 13:07 schreef Platinumgoat het volgende:

[..]

Sheffield Wednesday - Reading
Sheffield United - Preston.

Niet de meest aansprekende affiches ;) Inderdaad maar even kijken hoe de competitie verder gaat, als Wednesday nog veel verliest kan degradatie daar nog een optie zijn ;)

Sowieso ook even TV tijden afwachten, maar zoals het er nu naar uitziet wordt het Leeds - Barnsley en dan week erop United - Preston.
Heb even voor je gekeken naar die laatste zaterdag van april, maar daar zitten inderdaad geen echte krakers tussen.

Bury - Portsmouth en Bradford City - Southend United kan leuk worden als de ranglijst daar aanleiding toe geeft (degradatie / promotie kansen), maar verder spelen veel leuke clubs uit of thuis tegen matige tegenstanders.

Zou Leeds - Barnsley zeker meepakken, en dan wellicht The Blades op die tweede zaterdag. Mooi clublied hebben die.
pi_177804778
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 12:55 schreef Grifte het volgende:

[..]

Wat zijn de mogelijke affiches? Een goed gevuld uitvak wil veel schelen. Het zijn beide verder toffe clubs met dito stadions. Spelen verder beide niet echt ergens meer voor, of The Blades moeten nog een flinke eindspurt inzetten.
Uitvakken zijn altijd wel goed gevuld, zeker in het Championship. Tegenstander maakt geen reet uit eigenlijk. Ben ook tegen een niet zo aansprekende tegenstander geweest, maar voetbal in Engeland is altijd een beleving.
U MAD?
pi_177868243
Morgen hopelijk naar AEK - Panathinaikos.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_177887927
De Griekse competitie ligt stil wegens een incidentje, dus ben naar Kallithea - OFI gegaan.
Het publiek was heel tam, voornamelijk een paar mensen die de hele wedstrijd stonden te schelden :D OFI had ook een paar fans mee, maar die lieten zich eigenlijk pas horen na de gelijkmaker en toen ze voorkwamen en daardoor de koppositie pakten. Eindstand 1-3.

Hopelijk binnenkort wat meer sfeer bij een van de andere 3 clubs. En dat er maar weer gevoetbald mag worden.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_177961159
Weekend van 5-6 mei wil ik graag naar Everton - Southampton (za) en Leeds United - QPR (zo). Alternatief op zaterdag is Stoke City - Crystal Palace.

Kaarten voor Leeds gaat wel lukken, Everton weet ik nog niet. Iemand daar nog tips voor? Of connecties? Of is Stoke City leuker? :)
pi_177961401
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:14 schreef begiristain_cf het volgende:
Weekend van 5-6 mei wil ik graag naar Everton - Southampton (za) en Leeds United - QPR (zo). Alternatief op zaterdag is Stoke City - Crystal Palace.

Kaarten voor Leeds gaat wel lukken, Everton weet ik nog niet. Iemand daar nog tips voor? Of connecties? Of is Stoke City leuker? :)
https://www.stubhub.co.uk(...)8240/?sort=price+asc
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_177984190
morgen proberen kaartje te kopen voor roma barca. mensen ervaring met de seats in stadio olympico? Weet niet echt wat het beste is.
Dacht zelf aan Tevere, maar dat is best duur. en weet niet of je van helemaal boven dan ook nog goed zicht heb. Iemand met ervaring?

edit: tevere it is

[ Bericht 12% gewijzigd door poker4lifee op 22-03-2018 13:46:36 ]
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_178043979
Ik verblijf van 5 tot 15 april in Londen en heb het laatste weekend wel tijd voor een wedstrijd. Nu gaat mijn trein terug zondag om half 6 dus ik wilde de zaterdag doen.

Dit zijn de fixtures:

Crystal Palace - Brighton & Hove Albion
Tottenham Hotspur - Manchester City

Queens Park Rangers - Preston North End
Fulham - Brentford
Charlton Athletic - Scunthorpe United

(Luton en Crawley vind ik te ver)

Eerste keuze natuurlijk op Fulham - Brentford, maar deze is door de derby alleen voor mensen met booking history. Die heb ik niet, maar is er toevallig hier iemand die die wel heeft?

Edit: belachelijk duur die PL.

[ Bericht 2% gewijzigd door Oldground op 23-03-2018 21:27:46 ]
Van alles is weer waardeloos.
pi_179209190
Toch nog even een wedstrijdje meepakken om het seizoen mee af te sluiten:

Waasland-Beveren- Kortrijk aankomende vrijdag.
pi_179214400
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 15:00 schreef poker4lifee het volgende:
morgen proberen kaartje te kopen voor roma barca. mensen ervaring met de seats in stadio olympico? Weet niet echt wat het beste is.
Dacht zelf aan Tevere, maar dat is best duur. en weet niet of je van helemaal boven dan ook nog goed zicht heb. Iemand met ervaring?

edit: tevere it is

Dit was echt een toffe ervaring :) Roma dat Barca ff de Champions League uitkegelde :D
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_179250798
Vorige week naar Napoli - Torino geweest.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_179252192
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 22:40 schreef Aiciu het volgende:
Vorige week naar Napoli - Torino geweest.
Kon je dat wel bekostigen van je Griekse salaris?
pi_179919061
Iemand tips hoe aan 3 losse kaartjes te komen voor Celtic - Glasgow Rangers?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:13:11 #28
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_179920212
Iemand ervaringen met het bezoeken van FC Sankt Pauli?

quote:
De zoekserver is momenteel onbereikbaar.
pi_179920838
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:13 schreef begaaierd het volgende:
Iemand ervaringen met het bezoeken van FC Sankt Pauli?

[..]

Veel vraag, weinig aanbod maar niet onmogelijk. Wel prijzig voor de 2. BL.
pi_180181307
Ik ben in oktober voor mijn werk in Londen en wil dan een wedstrijdje meepikken.
Premier League is dat weekend niet, maar League One en Two wel.



Zouden dit voorlopige data zijn? Dus dat het ook op zondag is? Of is het altijd op zaterdagmiddag?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_180181353
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 09:27 schreef -J-D- het volgende:
Ik ben in oktober voor mijn werk in Londen en wil dan een wedstrijdje meepikken.
Premier League is dat weekend niet, maar League One en Two wel.

[ afbeelding ]

Zouden dit voorlopige data zijn? Dus dat het ook op zondag is? Of is het altijd op zaterdagmiddag?
Zijn de voorlopige data. Worden nog wijzigingen in aangebracht. Championship is altijd een wedstrijd op vrijdag. League one altijd een of twee op zondag dacht ik.
Zult even moeten wachten tot augustus geloof ik.
Heb hetzelfde aan de hand voor november ;)
U MAD?
pi_180181394
Dank je :)
Championship heeft niks in dat weekend, League Two geen Londense club thuis. In League One alleen Wimbledon, dus dan gaan we dat maar eens onderzoeken
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_180181449
Geen straf nee Wimbledon - Portsmouth
U MAD?
pi_180182594
Wimbledon, mooie historie.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2018 11:00:22 ]
pi_180486307
Welke van deze drie thuiswedstrijden zouden jullie kiezen, komt er volk bij Viktoria Berlin?

pi_180775559
Napoli - Roma en de week erna Napoli - Empoli.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_180776263
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 12:06 schreef MCH het volgende:
Welke van deze drie thuiswedstrijden zouden jullie kiezen, komt er volk bij Viktoria Berlin?

[ afbeelding ]
Dynamo, vanwege het stadion.
Vanwege het volk hoef je het sowieso niet te doen..... zullen geen 10.000 man zitten.
U MAD?
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 13:01:14 #38
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_180938624
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 12:06 schreef MCH het volgende:
Welke van deze drie thuiswedstrijden zouden jullie kiezen, komt er volk bij Viktoria Berlin?

[ afbeelding ]
Welke is het uiteindelijk geworden?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_180941106
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 13:01 schreef Näsenbar het volgende:

[..]

Welke is het uiteindelijk geworden?
Geen maar morgen wel naar Union Berlin. Het is vandaag ook 35 graden hier dus sowieso geen pretje om te voetballen (kijken)
pi_180977991
Iemand ervaring met kaartjes kopen voor een wedstrijd van Valencia? Waar kan ik dat het beste doen (online of op de dag zelf bij het stadion?)

Wil op 16 september naar Valencia - Betis, maar via de site van Valencia word ik niet heel veel wijzer.
pi_180990839
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:17 schreef Ez3 het volgende:
Iemand ervaring met kaartjes kopen voor een wedstrijd van Valencia? Waar kan ik dat het beste doen (online of op de dag zelf bij het stadion?)

Wil op 16 september naar Valencia - Betis, maar via de site van Valencia word ik niet heel veel wijzer.
De kaartverkoop voor die wedstrijd is nog niet gestart. Wanneer dit wel het geval is kun je hier kaarten kopen en betalen met creditcard: http://www.valenciacf.com/ver/1002/comprar-entradas-online.html . Meestal zijn er op de dag van de wedstrijd ook nog wel kaarten te koop aan het loket, wil je zeker zijn van een kaart ga je een dag van te voren alvast even langs het stadion.
pi_180991229
Kaarten voor VFL Osnabrück - Preussen Munster in the pocket. Paar jaar geleden al eens naar deze derby geweest toen Preussen thuis speelde. Genot!
U MAD?
  maandag 6 augustus 2018 @ 22:58:45 #43
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180992944
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:37 schreef MCH het volgende:

[..]

Geen maar morgen wel naar Union Berlin. Het is vandaag ook 35 graden hier dus sowieso geen pretje om te voetballen (kijken)
Broertje van Kroos schoot er een mooie vrije trap in
pi_180993088
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Broertje van Kroos schoot er een mooie vrije trap in
Was mooi, voor de rest een heel matig team Union.
pi_181084241
Morgen naar Wolfsburg - Napoli.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181085690
Woon dan wel in het buitenland, en technisch gezien gewoon een uitwedstrijd, maar morgen voor 't eerst naar Bradford voor Bradford - Barnsley in League One.
Ja doei.
pi_181086068
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
Woon dan wel in het buitenland, en technisch gezien gewoon een uitwedstrijd, maar morgen voor 't eerst naar Bradford voor Bradford - Barnsley in League One.
Tof, Valley Parade is een pareltje.
pi_181097542
Eind van de maand naar QPR - Wigan Athletic en Watford - Crystal Palace.
pi_181099250
Afgelopen donderdag naar Hajduk Split - FCSB (Steaua) geweest.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 83% gewijzigd door MC-M op 11-08-2018 19:57:24 ]
pi_181310027
Zojuist Real Oviedo - Extremadura bijgewoond. Leuke ervaring, mager potje in een halfleeg stadion.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  maandag 20 augustus 2018 @ 18:01:21 #51
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_181327372
Mensjes

Ik en een aantal maten zijn van plan om even over de grens met Duitsland naar een wedstrijd te gaan. Het moet wel een stad zijn met een leuk centrum en goed uitgaan. Mannetjes willen helaas met de auto, dus landen als Italie en Spanje vallen af.

Dusseldorf valt ook af omdat we daar al zijn geweest.

Opties:

Dortmund, Schalke 04, Gladbach of Leverkusen.

En evt.

Gent, Brugge, Antwerp, Lille, Werder Bremen.

Iemand enig idee en/of ervaring met deze clubs en steden?
pi_181328079
Gladbach is een mooi stadion en makkelijk aan kaarten te komen. Centrum vond ik niets aan dus dan moet je naar Venlo o.i.d.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_181331069
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 18:01 schreef Ciclon het volgende:
Mensjes

Ik en een aantal maten zijn van plan om even over de grens met Duitsland naar een wedstrijd te gaan. Het moet wel een stad zijn met een leuk centrum en goed uitgaan. Mannetjes willen helaas met de auto, dus landen als Italie en Spanje vallen af.

Dusseldorf valt ook af omdat we daar al zijn geweest.

Opties:

Dortmund, Schalke 04, Gladbach of Leverkusen.

En evt.

Gent, Brugge, Antwerp, Lille, Werder Bremen.

Iemand enig idee en/of ervaring met deze clubs en steden?
Leverkusen saai man
pi_181465397
Half oktober mogelijk naar AFC Wimbeldon tegen Portsmouth.

Eind maart naar Liverpool - Tottenham Hotspurs. Yeah!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_181653866
Hoi allemaal, ik ga op 17 september met m'n vriendin naar Portugal en we willen graag op 19 september naar Benfica - Bayern München. Weet iemand hoe ik het beste kaarten kan kopen? M'n moeder is op dit moment al in Portugal, wel Albufeira. Zijn daar ook kaarten voor die wedstrijd te verkrijgen? Alvast bedankt!
pi_183981500
Weer eens een kick

Is het te doen of onmogelijk om kaartjes te fixen voor Leeds United als ze thuis spelen? Zonder membership.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_183981562
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 14:57 schreef kalinhos het volgende:
Weer eens een kick

Is het te doen of onmogelijk om kaartjes te fixen voor Leeds United als ze thuis spelen? Zonder membership.
Het is mij vorig jaar zonder problemen gelukt gewoon in de general sale en dat was zelfs een soort van derby (tegen Middlesbrough)

Wellicht dat het nu wat moeilijker is sinds ze bovenin meedraaien
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184031231
Hola :W Ik wil naar West Ham in het London Stadium.
Maar welk vak moet ik dan kiezen? Beetje met mensen die staan en bier drinken is wel gezellig ;-)
pi_184031976
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:06 schreef Leonos het volgende:
Hola :W Ik wil naar West Ham in het London Stadium.
Maar welk vak moet ik dan kiezen? Beetje met mensen die staan en bier drinken is wel gezellig ;-)
Je mag in Engeland op het vak in geen enkel stadion bier drinken. Al best een tijdje niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184033030
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Je mag in Engeland op het vak in geen enkel stadion bier drinken. Al best een tijdje niet.
:') Wat is dit nou weer.
Maar zie ook dat ze een nieuw stadion hebben, ga wel iets anders zoeken :P
pi_184033644
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:12 schreef Leonos het volgende:

[..]

:') Wat is dit nou weer.
Maar zie ook dat ze een nieuw stadion hebben, ga wel iets anders zoeken :P
:')
U MAD?
pi_184033823
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:06 schreef Leonos het volgende:
Hola :W Ik wil naar West Ham in het London Stadium.
Maar welk vak moet ik dan kiezen? Beetje met mensen die staan en bier drinken is wel gezellig ;-)
:')
Gino ♥
pi_184033889
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:12 schreef Leonos het volgende:

[..]

:') Wat is dit nou weer.

Juist ja.
Ja doei.
pi_184034530
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:12 schreef Leonos het volgende:

[..]

Maar zie ook dat ze een nieuw stadion hebben, ga wel iets anders zoeken :P
Dit wist je niet?

Wow.
Oh.
pi_184034611
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 14:57 schreef kalinhos het volgende:
Weer eens een kick

Is het te doen of onmogelijk om kaartjes te fixen voor Leeds United als ze thuis spelen? Zonder membership.
Om even hierop terug te komen, begreep dat dit seizoen elke wedstrijd tot nu toe alleen voor members was. #gloryhunters.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:42:37 #66
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184038850
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:12 schreef Leonos het volgende:

[..]

:') Wat is dit nou weer.
Maar zie ook dat ze een nieuw stadion hebben, ga wel iets anders zoeken :P
_O-
pi_184039311
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:12 schreef Leonos het volgende:

[..]

:') Wat is dit nou weer.
Maar zie ook dat ze een nieuw stadion hebben, ga wel iets anders zoeken :P
Onder welke steen heb jij geleefd?
pi_184108342
Geen buitenland. (al voelt het voor mij wel). Na de winterstop is mijn eerste wedstrijdje de spakenburg derby. Hopen dat het de moeite waard is.
Gino ♥
pi_184108485
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 23:59 schreef Tjacka het volgende:
Geen buitenland. (al voelt het voor mij wel). Na de winterstop is mijn eerste wedstrijdje de spakenburg derby. Hopen dat het de moeite waard is.
1x geweest. Werkelijk fantastisch
pi_184109482
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 00:02 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

1x geweest. Werkelijk fantastisch
Sarcastisch? :)
Gino ♥
pi_184109718
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 00:30 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Sarcastisch? :)
nee
pi_184110655
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 00:37 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

nee
Ik verwacht een uitgebreid verslag.
Gino ♥
pi_184236105
Ik ben vorige maand bij Porto - Rio Ave geweest. Ruim een week voor de wedstrijd online nog kaarten voor 35 euro aan de lange zijde kunnen kopen. Stadion was zo goed als uitverkocht (ruim 50.000 man), het voetbal was niet echt om aan te zien (Rio Ave kwam nog op voorsprong) en kende veel harde duels. De sfeer was wel okay, ik had goed zicht op de fanatieke supporters achter het doel. Die wilden nog wel wat zingen, de rest kwam pas los bij de goals en een enkel opstootje. Het buffet was niet duur, helaas alleen alcoholvrij bier (1,85 euro).
pi_184236465
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 17:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Om even hierop terug te komen, begreep dat dit seizoen elke wedstrijd tot nu toe alleen voor members was. #gloryhunters.
ja dat begreep ik nu. Heb inmiddels iemand gevonden die daar woont en membership heeft die ze voor mij wil kopen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_184236674
Iemand ooit bij Holstein Kiel of RB Leipzig geweest?
pi_184277629
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 00:02 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

1x geweest. Werkelijk fantastisch
Nouja.... ik ben er een jaar of 3 geleden bij geweest, vooral vanwege de hype en dat iedereen zegt dat je er MOET zijn geweest. Was al vroeg in Spakenburg en daar lekker wat op het terras gezeten. Mooie is dat je dan families voorbij ziet lopen met een kind met een IJsselmeervogels trainingspak en de andere een Spakenburg pak :D Wedstrijd zelf was ook aardig en veel sfeer.
Maar viel me wel op dat er wel heel veel mensen net zoals ik waren. Die alleen kwamen voor de beleving. Uiteindelijk maakt dit 'het spontane' van zo'n derby natuurlijk kapot.
U MAD?
pi_184277648
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:11 schreef MCH het volgende:
Iemand ooit bij Holstein Kiel of RB Leipzig geweest?
RB trekt me sowieso niet, Holstein wel eens overwogen maar staat nog op de 'to do'.
U MAD?
pi_184509940
Aanstaande zaterdag naar Borussia Dortmund tegen Hannover '69 :)

[ Bericht 47% gewijzigd door MaxC op 20-01-2019 14:19:43 ]
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_184815079
Waarom kun je geen print at home tickets reserveren voor borussia monchengladbach :(
pi_184977750
Ik zoek 25 kaartjes voor Bayern München-Heidenheim, 2 april, kwartfinale DFB.
Voor een klas en wat docenten.
Enig idee hoe daar aan te komen?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_184978049
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:37 schreef -J-D- het volgende:
Ik zoek 25 kaartjes voor Bayern München-Heidenheim, 2 april, kwartfinale DFB.
Voor een klas en wat docenten.
Enig idee hoe daar aan te komen?
Bayern mailen natuurlijk
pi_184985159
Weekendje Londen in maart geboekt om vooral een Premier League wedstrijd mee te pikken. Arsenal-ManU had de voorkeur, had ook al een membership voor Arsenal gekocht, maar helaas is het al sold out (ticket verkoop voor red members begon gisteren, was ingelogd maar heb achter het net gevist). Maar nu heeft Arsenal zo’n online ticket exchange service, waar je kaarten kunt kopen van mensen die die wedstrijd niet kunnen. Mensen hier die daar ervaring mee hebben? Komen daar veel kaarten op?

Indien geen ervaring hiermee, zijn er nog andere manieren om toch aan een kaart te komen? Ik las elders iets over een FB-groep en over stubhub... Of zal ik maar voor een ander wedstrijdje dat weekend gaan (Chelsea-Wolves bijv.)? Dan is het Arsenal membership wel weggegooid geld geweest, maar dan heb je iig wel zekerheid dat je een wedstrijd bezoekt.

Lage divisie wedstrijd lijkt me ook wel mooi om te bezoeken, maar voorkeur is toch PL...
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_184986017
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
.Lage divisie wedstrijd lijkt me ook wel mooi om te bezoeken, maar voorkeur is toch PL...
Waarom is je voorkeur PL vraag ik me dan altijd af? Puur omdat je spelers als Pogba kan zien, of vanwaar? Sfeer is vaak mwoh, je zit tussen honderden/duizenden andere toeristen (ManU, Arsenal, City tegenwoordig ook). In de Lower Leagues vind je nog de eckte parels. Als je dan toch in Londen bent lekker naar Leyton Orient gaan in de National..... maar ja dat is natuurlijk niet cool voor je vrienden want die hebben er nog nooit van gehoord wsch. en je moet het toch even delen op Insta hé. :') Toch?
U MAD?
pi_184986018
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:37 schreef -J-D- het volgende:
Ik zoek 25 kaartjes voor Bayern München-Heidenheim, 2 april, kwartfinale DFB.
Voor een klas en wat docenten.
Enig idee hoe daar aan te komen?
München is normaal echt lastig, heb je al een account bij ze aangemaakt? Zou dat sowieso doen en inderdaad even mailen naar ticketoffice....
U MAD?
pi_184986265
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 05:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Waarom is je voorkeur PL vraag ik me dan altijd af? Puur omdat je spelers als Pogba kan zien, of vanwaar? Sfeer is vaak mwoh, je zit tussen honderden/duizenden andere toeristen (ManU, Arsenal, City tegenwoordig ook). In de Lower Leagues vind je nog de eckte parels. Als je dan toch in Londen bent lekker naar Leyton Orient gaan in de National..... maar ja dat is natuurlijk niet cool voor je vrienden want die hebben er nog nooit van gehoord wsch. en je moet het toch even delen op Insta hé. :') Toch?
Lichtelijk overtrokken.

In de PL kan je toch ook gewoon naar de Wolves, Burnley, Everton, Fulham.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184986359
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 07:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Lichtelijk overtrokken.

In de PL kan je toch ook gewoon naar de Wolves, Burnley, Everton, Fulham.
Maar daar gaat hij niet naartoe.... Lichtelijk overtrokken inderdaad vanuit mijn kant, maar met een grote kern van waarheid.
U MAD?
pi_184986509
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 05:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Waarom is je voorkeur PL vraag ik me dan altijd af? Puur omdat je spelers als Pogba kan zien, of vanwaar? Sfeer is vaak mwoh, je zit tussen honderden/duizenden andere toeristen (ManU, Arsenal, City tegenwoordig ook). In de Lower Leagues vind je nog de eckte parels. Als je dan toch in Londen bent lekker naar Leyton Orient gaan in de National..... maar ja dat is natuurlijk niet cool voor je vrienden want die hebben er nog nooit van gehoord wsch. en je moet het toch even delen op Insta hé. :') Toch?
Lekker in een halfleeg stadion zitten bij Leyton o|O
pi_184986680
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 07:53 schreef MCH het volgende:

[..]

Lekker in een halfleeg stadion zitten bij Leyton o|O
:').!!!!!!!!! Als de vulgraad van het stadion je oprecht interesseert dan ben je geen liefhebber van voetbal, punt.
U MAD?
pi_184986695
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 08:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:').!!!!!!!!!
Ook net zo leeg maar is Charlton of QPR in Londen niet leuker dan?
pi_184986722
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 08:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:').!!!!!!!!! Als de vulgraad van het stadion je oprecht interesseert dan ben je geen liefhebber van voetbal, punt.
Als je oprecht liefhebber bent van voetbal kijk je wel thuis. Naar het stadion ga je voor de experience, die is bijna altijd beter in een voller stadion
pi_184986747
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 08:11 schreef MCH het volgende:

[..]

Ook net zo leeg maar is Charlton of QPR in Londen niet leuker dan?
'Leuker' is voor eenieder anders, begrijp me niet verkeerd, maar snap die drang om persé naar PL te moeten gaan kijken nooit. Wat jij ongeveer ook aanhaalt; die clubs zie je week in week uit op TV. Als je dan toch in Londen of waar dan ook bent dan zou ik naar clubs gaan die je nooit ziet. QPR en Charlton (bij laatste overigens nog nooit geweest) zijn ook prima opties hoor!! Mijn voorkeur in Londen ligt bij Leyton, vandaar mijn aanbeveling voor die club :)
U MAD?
pi_184988163
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 17:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Om even hierop terug te komen, begreep dat dit seizoen elke wedstrijd tot nu toe alleen voor members was. #gloryhunters.
Update
Ik heb via Twitter (!) iemand gevonden die 2 kaartjes gekocht heeft voor volgend weekend 8-)
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_184996638
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 09:54 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Update
Ik heb via Twitter (!) iemand gevonden die 2 kaartjes gekocht heeft voor volgend weekend 8-)
Lekker man.

Toch wel mijn favo club van de clubs in Engeland die ik bezocht heb. Heerlijk tokkie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184997464
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:12 schreef Leonos het volgende:

[..]

:') Wat is dit nou weer.
Maar zie ook dat ze een nieuw stadion hebben, ga wel iets anders zoeken :P
Wat heb je uiteindelijk gevonden?
pi_185008410
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 19:11 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat heb je uiteindelijk gevonden?
Crystal Palace geweest. Niks mis mee :P
pi_185079698
Iemand wel eens in het San Mames geweest, moeite waard?
pi_185083563
30 maart naar Tranmere Rovers - Carlisle United
31 maart naar Liverpool - Tottenham Hotspurs.

Zin in!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_185407055
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 13:54 schreef -J-D- het volgende:
30 maart naar Tranmere Rovers - Carlisle United
Lekker Derksen !!!

Was het nog gelukt met ticket BM ?
U MAD?
pi_185408023
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]

Lekker Derksen !!!

Was het nog gelukt met ticket BM ?
Collega gaat er mee aan de slag. Hoor het na de vakantie.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_185408033
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 16:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]

Collega gaat er mee aan de slag. Hoor het na de vakantie.
^O^
U MAD?
pi_185521380
Iemand tips hoe je kaartjes voor Arsenal kan krijgen? Zijn volgende maand in Londen als Arsenal tegen Crystal Palace speelt en willen daar graag heen.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 10 maart 2019 @ 17:20:58 #102
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_185522307
Iemand toevallig ervaring met tickets voor Rode Ster Belgrado?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_185841708
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 16:06 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

^O^
Kaarten zijn geregeld. Thanks.

quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 13:54 schreef -J-D- het volgende:
30 maart naar Tranmere Rovers - Carlisle United
31 maart naar Liverpool - Tottenham Hotspurs.

Zin in!
We zitten op de lange zijde, aan de kant van The Kop.
Cool!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_185854098
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 13:49 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Kaarten zijn geregeld. Thanks.
[..]

We zitten op de lange zijde, aan de kant van The Kop.
Cool!
Ben benieuwd naar de foto's van Tranmere en Liverpool Dekkersen ^O^
Fijn weekend alvast.
U MAD?
pi_185863687
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 07:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar de foto's van Tranmere en Liverpool Dekkersen ^O^
Fijn weekend alvast.
Komt goed!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_185937170
Heb kaarten gekocht voor Arsenal - Napoli maar moet na afloop die seizoenkaarten terugsturen. Is hier iemand bekend mee?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_185962538
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 18:34 schreef Aiciu het volgende:
Heb kaarten gekocht voor Arsenal - Napoli maar moet na afloop die seizoenkaarten terugsturen. Is hier iemand bekend mee?
Ja vaak gedaan. Via iemand uit een dorp aan het IJsselmeer toevallig?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_185966436
En Derksen hoe was het? Solide 3-0 voor Tranmere zag ik en Liverpool ook gewonnen. Dat moet een heerlijk weekendje zijn geweest.
U MAD?
pi_185971409
quote:
3s.gif Op maandag 1 april 2019 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
En Derksen hoe was het? Solide 3-0 voor Tranmere zag ik en Liverpool ook gewonnen. Dat moet een heerlijk weekendje zijn geweest.
Heel gaaf!
En beide weddenschappen gewonnen op beide westrijden. Nu lekker in de kroeg aan de pints.
Geniale ontknoping bij Liverpool. Wat een ontploffing. Foto's komen later.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_185971620
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 15:42 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Heel gaaf!
En beide weddenschappen gewonnen op beide westrijden. Nu lekker in de kroeg aan de pints.
Geniale ontknoping bij Liverpool. Wat een ontploffing. Foto's komen later.
Hahaha ^O^ Kon je bij Tranmere ook in stadion wedden? Wazig is dat in Engeland ja.
Blijf je nog een paar dagen ?
U MAD?
pi_185974778
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 00:24 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ja vaak gedaan. Via iemand uit een dorp aan het IJsselmeer toevallig?
Via stubhub. Ben er verder niet bekend mee.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_185987134
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 15:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hahaha ^O^ Kon je bij Tranmere ook in stadion wedden? Wazig is dat in Engeland ja.
Blijf je nog een paar dagen ?
Gewoon online via Betfair.
We vertrekken vanavond weer. Nu eerst ff de kater wegspoelen. Van 12.00 tot 04.30 aan de baco gezeten.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_185987149
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 18:39 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Via stubhub. Ben er verder niet bekend mee.
Ah ok. Ken ik niet.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_186003913


Zaterdag --> Tranmere Rovers vs Carlisle United (3-0)
Zondag --> Liverpool vs Tottenham Hotspurs (2-1)

Meer foto's en filmpjes via https://myalbum.com/album/wwCpgNX5plKB

Het was geniaal!



[ Bericht 30% gewijzigd door -J-D- op 03-04-2019 08:37:47 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_186004303
Gaaf hoor Derksen!!!!!!
U MAD?
pi_186024553
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:37 schreef -J-D- het volgende:
Ik zoek 25 kaartjes voor Bayern München-Heidenheim, 2 april, kwartfinale DFB.
Voor een klas en wat docenten.
Enig idee hoe daar aan te komen?
Sow koekoek.
U MAD?
pi_186024672
quote:
3s.gif Op donderdag 4 april 2019 08:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Sow koekoek.
Mooi spektakel!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_187829872
Kick! Ik kom er moeilijk uit een beetje een fatsoenlijk weekendje samen te stellen. Voorkeur heeft wel Engeland (Londen, Manchester, Liverpool), maar ook naar bijvoorbeeld Borussia Dortmund en Spanje (Barca) vind ik de pakketprijzen die ik her en der tegen kom behoorlijk absurd.

Iemand goede tips voor websites (wellicht particulier)?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 9 juli 2019 @ 15:35:42 #119
438851 Oldground
El Poderoso
pi_187829989
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 15:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Kick! Ik kom er moeilijk uit een beetje een fatsoenlijk weekendje samen te stellen. Voorkeur heeft wel Engeland (Londen, Manchester, Liverpool), maar ook naar bijvoorbeeld Borussia Dortmund en Spanje (Barca) vind ik de pakketprijzen die ik her en der tegen kom behoorlijk absurd.

Iemand goede tips voor websites (wellicht particulier)?
Je kunt toch gewoon een kaartje kopen en gaan? Pakket is echt overbodig en haalt de lol er ook vanaf wat mij betreft.
Van alles is weer waardeloos.
pi_187830063
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 15:35 schreef Oldground het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon een kaartje kopen en gaan? Pakket is echt overbodig en haalt de lol er ook vanaf wat mij betreft.
Is ook zo, maar een beetje fatsoenlijke kaartjes naar Dortmund bijvoorbeeld kosten al gewoon 100-150¤ - als ik dat wil combineren met een hotel (1 of 2 overnachtingen) ben ik voor 2 personen vrij snel 600¤ kwijt :{w
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_187830116
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 15:40 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Is ook zo, maar een beetje fatsoenlijke kaartjes naar Dortmund bijvoorbeeld kosten al gewoon 100-150¤ - als ik dat wil combineren met een hotel (1 of 2 overnachtingen) ben ik voor 2 personen vrij snel 600¤ kwijt :{w
Dan doe je iets fout lol.
Gino ♥
pi_187830197
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 15:43 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Dan doe je iets fout lol.
Vandaar mijn verzoek om hulp :) lees graag jullie tips!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 9 juli 2019 @ 15:55:34 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_187830326
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Vandaar mijn verzoek om hulp :) lees graag jullie tips!
Gewoon alles zelf regelen, nooit met zo’n organisatie in zee gaan.

De populaire Londenclubs (PL) zijn van zichzelf al duur, dus dat kan je ook vermijden. Zat andere opties
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_187830470
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 15:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Gewoon alles zelf regelen, nooit met zo’n organisatie in zee gaan.

De populaire Londenclubs (PL) zijn van zichzelf al duur, dus dat kan je ook vermijden. Zat andere opties
Noem er eens een paar? Afgelopen maart naar Everton geweest en dat was schitterend!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_187830504
Wat Caland zegt. De PL wedstrijden zijn niet echt heel bijzonder. Dortmund verkoopt vaak uit, maar bij bekerwedstrijden en tegen de mindere goden toch vaak kaartjes via de reguliere weg en dan betaal je eerder 20 tot 30 eu dan de 150 waar jij over praat.

Hamburg of Koln of Düsseldorf zijn ook prima steden trouwens en genoeg clubs in die regionen.
Gino ♥
  dinsdag 9 juli 2019 @ 16:09:08 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_187830579
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Noem er eens een paar? Afgelopen maart naar Everton geweest en dat was schitterend!
BMG bijvoorbeeld in mofrika.

In Engeland kan je naar Manchester / Leeds en dan heb je ook nog eens veel clubs (Burnley bv) in de buurt dus genoeg uitwijkmogelijkheden

Maargoed, ik ben sowieso fan van de wat lager geklasseerde clubs. Genoeg mensen die graag naar een populaire club willen, dus het is maar net wat je wil.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_187830622
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 16:09 schreef Caland het volgende:
Maargoed, ik ben sowieso fan van de wat lager geklasseerde clubs. Genoeg mensen die graag naar een populaire club willen, dus het is maar net wat je wil.
We wisten al dat je Feyenoorder bent hoor
  dinsdag 9 juli 2019 @ 16:14:09 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_187830659
Overigens in augustus naar de Duitse supercup. Lekker gloryhunten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_187847444
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 15:40 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Is ook zo, maar een beetje fatsoenlijke kaartjes naar Dortmund bijvoorbeeld kosten al gewoon 100-150¤ - als ik dat wil combineren met een hotel (1 of 2 overnachtingen) ben ik voor 2 personen vrij snel 600¤ kwijt :{w
Liverpool-kaartje gaat niet goedkoop worden.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_187847715
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 16:01 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Liverpool-kaartje gaat niet goedkoop worden.
Nee daar ben ik inmiddels achter.. heb nu een aantal lijntjes uit staan voor eventueel in Duitsland (Dortmund) en Spanje (Barcelona). Manchester blijft ook nog een optie wat mij betreft.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_187861274
Nog een dikke week en dan tijd voor mijn roadtripje met Malmö FF- Sirius en Sirius-AIK op het programma. Zomercompetitie ^O^
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_187865442
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 16:14 schreef Caland het volgende:
Overigens in augustus naar de Duitse supercup. Lekker gloryhunten.
Alleen niet de echte BVB sfeer. Harde kern van beide clubs boycot die supercup uit principe, dus zit vol kinderen met ouders. Nog steeds de moeite waard natuurlijk, zeker gezien kaartjes voor Dortmund gewoon lastig zijn.

Zelf in het dramatische jaar voor BVB paar jaar geleden de kwartfinale tegen Hoffenheim bezocht op de hoofdtribune. 3-2 na verlenging, en wat een ontlading (enige prijs waar ze nog om meespeelden hielp zeker mee)
pi_187865459
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 16:01 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Liverpool-kaartje gaat niet goedkoop worden.
Sowieso is voor potjes in Engeland het uitvak altijd een goede optie, vaak makkelijker te fixen (zeker bij affiches waar uitclub paar 100 km verderop ligt) en de clubs hebben een maximumprijs van 30 pond afgesproken.
pi_187865463
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nog een dikke week en dan tijd voor mijn roadtripje met Malmö FF- Sirius en Sirius-AIK op het programma. Zomercompetitie ^O^
Lekker programma!
pi_187865579
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 16:07 schreef Platinumgoat het volgende:

[..]

Sowieso is voor potjes in Engeland het uitvak altijd een goede optie, vaak makkelijker te fixen (zeker bij affiches waar uitclub paar 100 km verderop ligt) en de clubs hebben een maximumprijs van 30 pond afgesproken.
Maar waar en hoe fix je dat dan? Via de officiele club sites zelf?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_187865671
Wij betaalden 150 euro per kaartje voor Liverpool-Spurs.
Anderen hadden 250 of 350 betaald. Echt niet te geloven, die prijzen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_187880160
Iemand ervaring met Ecuador?

Wil een wedstrijd bezoeken van Liga de Quito op 3 november.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_187900529
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 16:15 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Maar waar en hoe fix je dat dan? Via de officiele club sites zelf?
Ja via de clubs zelf, soms heb je dan een membership nodig van 20 pond oid, maar meestal is zelfs dat niet nodig. En dan zit je wel op Anfield, wat via de thuisvakken gewoon enorm lastig en onbetaalbaar is.

Overigens moet je het dan wel in de categorie clubs als Bournemouth/ Crystal Palace etc gaan zoeken. Topclubs verkopen wel altijd hun uitvak uit voordat je aan de beurt bent.
  maandag 22 juli 2019 @ 12:47:50 #139
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_188053304
Malmö FF-IK Sirius



Heerlijke sfeer
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  donderdag 25 juli 2019 @ 19:13:21 #140
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_188118706
Wil graag komend seizoen op eigen vervoer naar een wedstrijd van Dortmund, hoe is het om kaarten te regelen voor een simpele thuiswedstrijd? Geen topper.
pi_188321692
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:46 schreef Aiciu het volgende:
Iemand ervaring met Ecuador?

Wil een wedstrijd bezoeken van Liga de Quito op 3 november.
Ik was een paar jaar geleden bij LDU Quito. Ter plekke kaarten gehaald, was wel leuk voor een middagje, maar niveau was niks en sfeer viel tegen in vergelijking met bv. Colombia en Argentinie.
  maandag 19 augustus 2019 @ 12:07:31 #142
414552 PowerReal
Keep it positive
pi_188518619
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 19:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Wil graag komend seizoen op eigen vervoer naar een wedstrijd van Dortmund, hoe is het om kaarten te regelen voor een simpele thuiswedstrijd? Geen topper.
Ik weet niet of je nog op zoek bent naar kaarten? Maar de tip is om de officiële kanalen van Dortmund in de gaten te houden. Op de website wordt meestal op deze pagina aangegeven of er een vrije verkoop is. Meestal is dit tegen mindere tegenstanders. En dan gewoon om 08:30 klaar zitten. Afgelopen jaren zo naar wedstrijden gekund tegen Frankfurt en Hannover oa. Nu zag ik dat voor Augsburg afgelopen zaterdag geen vrije verkoop was. Terwijl die wedstrijd dat voorheen wel had. Dus ik ben bang dat het dit jaar alleen maar moeilijker wordt.

Daarnaast willen Duitse bekerwedstrijden van Dortmund ook nog wel eens in de vrije verkoop komen. Gisteren heeft Dortmund Gladbach thuis geloot voor de beker. Een tip om in de gaten te houden. Al weet ik niet zeker of hier een vrije verkoop komt, vanwege de afstand.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 19:14:25 #143
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_188692813
Iemand ervaring met Genk?

Kans op CL kaarten?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_188714646
quote:
99s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 19:14 schreef XL het volgende:
Iemand ervaring met Genk?

Kans op CL kaarten?
Bij de meeste Belgische ploegen moet je eerst "lid" zijn om kaarten te kopen. Meestal rond 20 per jaar ofzo Daarna hebben de seizoenskaarthouders voorrang en dan komt de "vrije" verkoop....

nja vrije verkoop, eerst moet je lid worden....
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:57:39 #145
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188714661
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Bij de meeste Belgische ploegen moet je eerst "lid" zijn om kaarten te kopen. Meestal rond 20 per jaar ofzo Daarna hebben de seizoenskaarthouders voorrang en dan komt de "vrije" verkoop....

nja vrije verkoop, eerst moet je lid worden....
Seizoenskaarthouders tweede keus? Belgie _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188715754
quote:
99s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 19:14 schreef XL het volgende:
Iemand ervaring met Genk?

Kans op CL kaarten?
Waarom zou je naar Genk gaan? Brugge is leuker.
pi_188715788
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Bij de meeste Belgische ploegen moet je eerst "lid" zijn om kaarten te kopen. Meestal rond 20 per jaar ofzo Daarna hebben de seizoenskaarthouders voorrang en dan komt de "vrije" verkoop....

nja vrije verkoop, eerst moet je lid worden....
Voor de gewone competitie niet, toch? Ben paar jaar terug naar Club Brugge - Mechelen geweest en kon toen gewoon via hun site kaarten kopen zonder lid te worden.
pi_188715926
Morgen naar AC Milan - Brescia. Benieuwd hoe erg de vergane glorie is, ook qua sfeer. Maar moet een keer in San Siro zijn geweest alvorens het te laat is misschien.
pi_188724436
2 oktober Genk - Napoli.

Deze buitenkans laat ik niet liggen _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_188724451
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 00:03 schreef Simmertje het volgende:
Morgen naar AC Milan - Brescia. Benieuwd hoe erg de vergane glorie is, ook qua sfeer. Maar moet een keer in San Siro zijn geweest alvorens het te laat is misschien.
Het blijft een mooi stadion.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_188727236
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 18:32 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Het blijft een mooi stadion.

Net terug, zat in het uitvak haha. Beleving hoor tussen de brescia fans, partijtje fanatiek. Voetbal niet aan te gluren trouwens.
  zaterdag 2 november 2019 @ 17:49:17 #152
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_189747557
Net nog kaarten kunnen fixen voor Dusseldorf Keulen morgen. Zin in!!!
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_189757205
Volgende week naar Borussia Monchengladbach - Werder Bremen!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_189757315
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 10:12 schreef -J-D- het volgende:
Volgende week naar Borussia Monchengladbach - Werder Bremen!
Lekker Derksen!

Ik in december naar Leverkusen - Schalke.
U MAD?
pi_189757323
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 17:49 schreef mabo11 het volgende:
Net nog kaarten kunnen fixen voor Dusseldorf Keulen morgen. Zin in!!!
Wat was je kwijt?
U MAD?
pi_189757868
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 10:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Lekker Derksen!

Ik in december naar Leverkusen - Schalke.
Zo'n saaie kutsfeer bij Leverkusen
pi_189758498
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 10:58 schreef MCH het volgende:

[..]

Zo'n saaie kutsfeer bij Leverkusen
Weet ik. Ben er al eens geweest. Maar ben weekend in Keulen, dus dan is dat mooi meegenomen een wedstrijd tussen twee grote clubs.
U MAD?
pi_189758522
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 11:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Weet ik. Ben er al eens geweest. Maar ben weekend in Keulen, dus dan is dat mooi meegenomen een wedstrijd tussen twee grote clubs.
Dat is zo, pak je nog Fortuna of Victoria Koln mee?
pi_189759559
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 10:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Lekker Derksen!

Ik in december naar Leverkusen - Schalke.
Niet slecht!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_189762231
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 11:44 schreef MCH het volgende:

[..]

Dat is zo, pak je nog Fortuna of Victoria Koln mee?
Fortuna Koln ben ik al 2x geweest, Viktoria ga ik nog eens naartoe maar niet dat weekend.
U MAD?
  zondag 3 november 2019 @ 18:42:48 #161
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_189766544
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 10:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat was je kwijt?
40 euro per ticker, achter de goal. Zelfde prijs als normale kaartprijs
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_189766763
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 18:42 schreef mabo11 het volgende:

[..]

40 euro per ticker, achter de goal. Zelfde prijs als normale kaartprijs
Goed geregeld dan. Dacht zwarte markt.
U MAD?
pi_189769457
Hier volgende week zeer waarschijnlijk naar Union St Gilles - Westerlo

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2019 20:47:46 ]
pi_189776144
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 10:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Lekker Derksen!

Ik in december naar Leverkusen - Schalke.
Nog een tip waar te parkeren bij het stadion? Stond de vorige keer op het plein bij het stadion maar dat duurt lang voordat je er weg kan.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_189776212
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 08:40 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Nog een tip waar te parkeren bij het stadion? Stond de vorige keer op het plein bij het stadion maar dat duurt lang voordat je er weg kan.
Gewoon met de trein gaan, ticket zit bij je kaartje inbegrepen. Kun je ook lekker aan de pimpel.
pi_189777097
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 08:40 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Nog een tip waar te parkeren bij het stadion? Stond de vorige keer op het plein bij het stadion maar dat duurt lang voordat je er weg kan.
Bij Gladbach bedoel je? Is altijd vervelend daar met weggaan als je met de auto gaat inderdaad. Beste kun je op de meest verre parkeerplaatsen (officieel) parkeren. Is stukje lopen, maar soms gaat dat met wegrijden wel sneller. Of na wedstrijd uurtje blijven hangen in de fanzone, daar kies ik vaker voor.
U MAD?
pi_189777726
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 10:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Bij Gladbach bedoel je? Is altijd vervelend daar met weggaan als je met de auto gaat inderdaad. Beste kun je op de meest verre parkeerplaatsen (officieel) parkeren. Is stukje lopen, maar soms gaat dat met wegrijden wel sneller. Of na wedstrijd uurtje blijven hangen in de fanzone, daar kies ik vaker voor.
Top!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_189787477
Heb ook maar weer eens een keer kaartjes gescoord voor Bundesliga. Toch alweer een paar jaar geleden.

mönchengladbach - freiburg
pi_189818055
Begin januari naar Napoli - Inter.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_189891050


Het was weer erg gezellig bij Borussia Monchengladbach.
Ons vak was voor de helft gevuld met Bremen-fans, maar die waren lekker stil :)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 2 december 2019 @ 20:44:08 #171
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_190238499
Vandaag is de vrije verkoop van de Rückrunde van Borussia Monchengladbach in de verkoop gegaan. Net 2 kaarten tegen Leverkusen gekocht voor ¤58,50, we zitten naast elkaar op 2de ring Nordkurve.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_190302244
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2019 20:44 schreef mabo11 het volgende:
Vandaag is de vrije verkoop van de Rückrunde van Borussia Monchengladbach in de verkoop gegaan. Net 2 kaarten tegen Leverkusen gekocht voor ¤58,50, we zitten naast elkaar op 2de ring Nordkurve.
Thanks voor deze tio, zojuist kaarten gehaald voor het carnavalsweekend.

Ik snap alleen niks van hun prijszetting. Aan het veld 1e ring lange zijde is goedkoper dan hogerop de tweede ring??
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190392345
27 februari in Lissabon.
Loting afwachten en dan thuiswedstrijd Sporting of Benfica proberen te bezoeken.
...
  donderdag 12 december 2019 @ 08:52:21 #174
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_190392535
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2019 20:44 schreef mabo11 het volgende:
Vandaag is de vrije verkoop van de Rückrunde van Borussia Monchengladbach in de verkoop gegaan. Net 2 kaarten tegen Leverkusen gekocht voor ¤58,50, we zitten naast elkaar op 2de ring Nordkurve.
Leverkusen was echt goed beschikbaar dit jaar. Is normaal heel vaak uitverkocht en wordt als soort derby gezien... En dat terwijl de successupporters dit jaar hoogtij vieren
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_190393416
Iemand ervaring met tickets kopen voor Union Berlin? We zijn volgende week in Berlijn en ze spelen dinsdag thuis. Op de site lijkt het erop alsof we alleen kaartjes kunnen kopen van seizoenskaarthouders die hun kaart beschikbaar stellen. Wellicht zoek/lees ik niet goed?
pi_190393481
25 januari naar Gladbach - Mainz - heel betaalbaar die tickets (vak 9 voor 41,50¤ pp) :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_191069962
Wij zoeken regelmatig naar leuke stadions/clubs om een trip van te maken.
Veel clubs en stadions al gehad en dus eigenlijk op zoek naar de minder ''bekende'' sfeerstadions.

1 Februari al wel Dortmund-Union Berlin geboekt. Dortmund blijft een sfeervol stadion.
Afgelopen november nog naar Southampton-Liverpool geweest en Brentford-Derby County.

Brentford is een absolute aanrader. Wat een sfeer!
pi_191138517
Zaterdag naar Charleroi - KVM. Ben benieuwd, ben er nog nooit geweest maar stond wel al jaren op mijn to-do-list.
U MAD?
pi_191148171
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Zaterdag naar Charleroi - KVM. Ben benieuwd, ben er nog nooit geweest maar stond wel al jaren op mijn to-do-list.
Ben zelf in België alleen nog maar (enkele keren) bij Genk geweest. Ben wel benieuwd hoe het je bevalt, dus laat maar weten ;).
pi_191190198
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 10:17 schreef Jor_Dii het volgende:
25 januari naar Gladbach - Mainz - heel betaalbaar die tickets (vak 9 voor 41,50¤ pp) :)
Ah, op dit moment dus. Leuk! Laat maar weten hoe het was.

Over 2 weken ben ik in de buurt van Gladbach. Laten ze dan net de derby tegen Köln spelen. Misschien wel lekker om dat ff mee te pikken. :Y ^O^
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_191193700
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 16:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Ah, op dit moment dus. Leuk! Laat maar weten hoe het was.

Over 2 weken ben ik in de buurt van Gladbach. Laten ze dan net de derby tegen Köln spelen. Misschien wel lekker om dat ff mee te pikken. :Y ^O^
Er zijn nog wat kaarten!
Echt een aanrader om naar die club te gaan. Ga er geregeld heen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_191205345
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 20:42 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Er zijn nog wat kaarten!
Echt een aanrader om naar die club te gaan. Ga er geregeld heen.
Gister nog ff 2 kaarten gescoord ja. :Y Ben er al eens geweest, maar toen was het geen derby + volle bak.
Verder wellicht dit jaar weer ff een Londen weekendje doen met het liefst Fulhem/Brentford/Millwall (2 van die 3) in één weekend, en hopelijk nog een keertje Anfield (maja, daar is alles sold out uiteraard :') ).

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Zaterdag naar Charleroi - KVM. Ben benieuwd, ben er nog nooit geweest maar stond wel al jaren op mijn to-do-list.
Je hebt weinig gemist zo te lezen. (Sorry, superflauw grapje :') )
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_191209916
:') ja dit was kut.
U MAD?
pi_191210184
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 16:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Ah, op dit moment dus. Leuk! Laat maar weten hoe het was.

Over 2 weken ben ik in de buurt van Gladbach. Laten ze dan net de derby tegen Köln spelen. Misschien wel lekker om dat ff mee te pikken. :Y ^O^
Zeer de moeite waard! Goede sfeer in en rond het stadion.. wel tot de conclusie gekomen dat dit Gladbach geen kampioen gaat worden maar leuk om de Duitse voetbalcultuur eens mee te maken zo :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 29 januari 2020 @ 11:37:13 #185
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_191246604
Hallo heren!

Ik ga met vrienden in het weekend van 25 april naar Londen om een paar wedstrijden te pakken. Nu is daar vaak genoeg te kiezen natuurlijk, dus is advies over welke potjes het leukst zijn van harte welkom :)

Premier League
Chelsea - Watford
Tottenham - Everton

Championship
QPR - Millwall
Charlton - Wigan
Fulham - Sheffield Wednesday

League Two
Leyton Orient - Exeter

Premier League zal wel het minste sfeer hebben, al is dat ook afhankelijk van de spanning rondom de stand rond die tijd. Helaas speelt Brentford niet thuis, anders was dat een zekerheidje geweest.
pi_191247127
Ik vond Chelsea of Spurs qua sfeer niet onderdoen voor Fulham eigenlijk. Hooguit is t makkelijker/betaalbaarder kaarten regelen voor Fulham en is het stadion toffer, maar qua sfeer maakt t niet veel uit denk ik.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_191263318
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:37 schreef hhh38 het volgende:
Hallo heren!

Ik ga met vrienden in het weekend van 25 april naar Londen om een paar wedstrijden te pakken. Nu is daar vaak genoeg te kiezen natuurlijk, dus is advies over welke potjes het leukst zijn van harte welkom :)

Premier League
Chelsea - Watford
Tottenham - Everton

Championship
QPR - Millwall
Charlton - Wigan
Fulham - Sheffield Wednesday

League Two
Leyton Orient - Exeter

Premier League zal wel het minste sfeer hebben, al is dat ook afhankelijk van de spanning rondom de stand rond die tijd. Helaas speelt Brentford niet thuis, anders was dat een zekerheidje geweest.
Ik zou zelf voor Spurs-Everton gaan. Vooral ook door het nieuwe stadion en de spelers die zowel bij Spurs als Everton spelen. Denk ook dat je daar nog wel redelijk goed aan kaarten kan komen.
Zelf zou ik QPR of Fulham meepakken.Soms kun je prima 2 wedstrijden combineren.
  vrijdag 31 januari 2020 @ 00:05:30 #188
357045 Grifte
Feijenoord
pi_191272135
QPR - Millwall is wel leuk als vage derby, bij Fulham heb je het meest fanatieke uitpubliek.

Ga zelf 7 maart naar Brentford - Sheffield Wednesday.
pi_191343426
Wanneer worden de speeldata van de Bundesliga bekend voor de rest van het seizoen? Ga naar Mönchengladbach tegen Wolfsburg maar de exacte dag is nog niet vastgesteld.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 13:43:52 #190
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_191344013
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:37 schreef hhh38 het volgende:
Hallo heren!

Ik ga met vrienden in het weekend van 25 april naar Londen om een paar wedstrijden te pakken. Nu is daar vaak genoeg te kiezen natuurlijk, dus is advies over welke potjes het leukst zijn van harte welkom :)

Premier League
Chelsea - Watford
Tottenham - Everton

Championship
QPR - Millwall
Charlton - Wigan
Fulham - Sheffield Wednesday

League Two
Leyton Orient - Exeter

Premier League zal wel het minste sfeer hebben, al is dat ook afhankelijk van de spanning rondom de stand rond die tijd. Helaas speelt Brentford niet thuis, anders was dat een zekerheidje geweest.
Ik zou normaal gesproken naar Fulham gaan maar daar ligt de lange zijde plat door verbouwing. Dus dan zou ik QPR - Millwall pakken (2 clubs uit Londen). Premier League zou ik links laten liggen ben paar jaar geleden naar West Ham - Liverpool in Upton Park geweest maar sfeer vind ik persoonlijk in de Championship leuker. League Two kan ik niks over zeggen.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_191646323
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:23 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Thanks voor deze tio, zojuist kaarten gehaald voor het carnavalsweekend.

Ik snap alleen niks van hun prijszetting. Aan het veld 1e ring lange zijde is goedkoper dan hogerop de tweede ring??
Leuk stadion dat Gladbach maar allejezus wat een krankzinnig slechte logistiek er binnen en erbuiten. Je staat vrolijk nog een uur in de rij na de wedstrijd voor ofwel de bus ofwel de taxi terug naar de stad.

Stad zelf is ook niet het meest sfeervolle centrum van het westelijk halfrond. Volgende x Düsseldorf pakken denk ik.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_191648048
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 15:35 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Leuk stadion dat Gladbach maar allejezus wat een krankzinnig slechte logistiek er binnen en erbuiten. Je staat vrolijk nog een uur in de rij na de wedstrijd voor ofwel de bus ofwel de taxi terug naar de stad.

Stad zelf is ook niet het meest sfeervolle centrum van het westelijk halfrond. Volgende x Düsseldorf pakken denk ik.
@de_boswachter

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2020 16:46:39 ]
pi_191650544
Wedstrijd had wel alles trouwens. Goal afgekeurd door VAR, penalty via VAR, scheids die t ff stillegt vanwege een spandoek (al begreep ik dat niet helemaal, waarom die man gepakt werd) en een hoog tempo. _O_
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_191655673
IK wil donderdag naar Manchester United - Club Brugge gaan kijken op welke website kan ik best kaartjes kopen?
pi_191656034
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:46 schreef MCH het volgende:

[..]

@:de_boswachter
wat wil je dat ik zeg
U MAD?
  dinsdag 25 februari 2020 @ 21:02:25 #196
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_191685356
Hola mede-Fokkers,

Ik ga sinds een paar jaar met vrienden naar Spanje om een wedstrijd te bezoeken. Vorig jaar zijn we naar Sevilla - Betis geweest. Nu willen we volgend seizoen weer een leuke wedstrijd pakken. Weten jullie nog clubs die de moeite waard zijn om te bezoeken in Spanje. Dus combinatie van leuke stad, goeie sfeer in het stadion. We zaten zelf te denken aan Atletic Bilbao tegen Sociedad. Iemand daar wel eens geweest?

Alvast bedankt!

Edit: Atlético en Valencia zijn we ook al geweest btw.
#FreeHat
pi_191687067
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 21:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hola mede-Fokkers,

Ik ga sinds een paar jaar met vrienden naar Spanje om een wedstrijd te bezoeken. Vorig jaar zijn we naar Sevilla - Betis geweest. Nu willen we volgend seizoen weer een leuke wedstrijd pakken. Weten jullie nog clubs die de moeite waard zijn om te bezoeken in Spanje. Dus combinatie van leuke stad, goeie sfeer in het stadion. We zaten zelf te denken aan Atletic Bilbao tegen Sociedad. Iemand daar wel eens geweest?

Alvast bedankt!

Edit: Atlético en Valencia zijn we ook al geweest btw.
@El-Stinho
pi_191687619
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 22:07 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

@:el-stinho
Stijn heeft toch nog nooit een wedstrijd bezocht?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  woensdag 26 februari 2020 @ 17:30:52 #199
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_191698988
Iemand tips voor leuke voetbalclubs om net over de grens in Duitsland te bezoeken? Liever geen Bundesliga. Duisburg was de favoriet, maar dat kwam met de datums niet uit. Nu neigen we naar Munster..
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_191699164
quote:
19s.gif Op woensdag 26 februari 2020 17:30 schreef Näsenbar het volgende:
Iemand tips voor leuke voetbalclubs om net over de grens in Duitsland te bezoeken? Liever geen Bundesliga. Duisburg was de favoriet, maar dat kwam met de datums niet uit. Nu neigen we naar Munster..
Vfl Bochum, sv wuppertal, rot Weiss essen
pi_191700960
quote:
19s.gif Op woensdag 26 februari 2020 17:30 schreef Näsenbar het volgende:
Iemand tips voor leuke voetbalclubs om net over de grens in Duitsland te bezoeken? Liever geen Bundesliga. Duisburg was de favoriet, maar dat kwam met de datums niet uit. Nu neigen we naar Munster..
SV Meppen
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 26 februari 2020 @ 20:45:05 #202
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_191702010
quote:
19s.gif Op woensdag 26 februari 2020 17:30 schreef Näsenbar het volgende:
Iemand tips voor leuke voetbalclubs om net over de grens in Duitsland te bezoeken? Liever geen Bundesliga. Duisburg was de favoriet, maar dat kwam met de datums niet uit. Nu neigen we naar Munster..
Alemannia Aachen
KFC Uerdingen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_191702753
quote:
99s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:45 schreef XL het volgende:

[..]

Alemannia Aachen
KFC Uerdingen
Uerdingen speelt nu even in Düsseldorf. Daar komt volgens mij nauwelijks volk op af, maar er kunnen er wel 50.000 in dat stadion. Echt sfeervol lijkt me dat niet.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 26 februari 2020 @ 21:27:04 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_191702830
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:22 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Uerdingen speelt nu even in Düsseldorf. Daar komt volgens mij nauwelijks volk op af, maar er kunnen er wel 50.000 in dat stadion. Echt sfeervol lijkt me dat niet.
Dat is Duisburg al helemaal niet, of je moet naar de vulkaan gaan.

Rot Weis Essen vond ik ook wel aardig, lekker oude rotzooi. Moet je het wel combineren met bijvoorbeeld 2 potjes in de regio, dat lukt soms wel
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201906008
Komend weekend voor het eerst naar BVB Dortmund. Thuispotje tegen Keulen! Zin in!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_201906887
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Rot Weis Essen vond ik ook wel aardig, lekker oude rotzooi. Moet je het wel combineren met bijvoorbeeld 2 potjes in de regio, dat lukt soms wel
Gaan wij in maart heen..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:41:46 #207
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201907276
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Gaan wij in maart heen..
Geloof dat mijn bezoekje nog wel in het oude stadion was, maar sowieso wel een mooie club om te bezoeken
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:44:12 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201907301
Nu dit topic toch gekickt is: in februari gaat voor mij een langgekoesterde wens in vervulling. Naar Belgrado voor Rode Ster - Partizan. Toevallig iemand ervaring(en) mee?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203671755
Iemand tips waar ik het beste kaarten kan kopen voor Arsenal - Man utd?
Is eind april.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 18 april 2022 @ 20:00:26 #210
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_204476630
Iemand ervaring met 1. FC Köln? Verwacht dat de vrije verkoop van tickets voor komend weekend deze week van start zullen gaan maar denk ook dat ze wel snel weg zullen zijn. Paar maanden geleden is het nog gelukt bij een andere Bundesliga club om op de dag zelf nog kaarten te kopen bij het stadion maar ik weet niet of ze dat daar ook doen?

De andere optie zou zijn om naar Köln U21 tegen Fortunta Köln te gaan maar ik denk niet dat daar veel volk op af gaat komen aangezien ze tegelijkertijd spelen :')
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_204497864
Ik heb wat zitten googlen maar vooralsnog niet gevonden: is er ergens een speelschema van de nacompetitie in Duitsland qua 1e/2e/3e bundesliga? Heb zaterdag 21 mei een dag te besteden tussen Hannover en Wolfsburg dus kdacht als er iets in de buurt is ga ik kijken, maar ik kan voorlopig alleen vinden dat de competitie de 14e klaar is, een week te vroeg.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 21 april 2022 @ 13:49:22 #212
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_204497924
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 13:39 schreef kalinhos het volgende:
Ik heb wat zitten googlen maar vooralsnog niet gevonden: is er ergens een speelschema van de nacompetitie in Duitsland qua 1e/2e/3e bundesliga? Heb zaterdag 21 mei een dag te besteden tussen Hannover en Wolfsburg dus kdacht als er iets in de buurt is ga ik kijken, maar ik kan voorlopig alleen vinden dat de competitie de 14e klaar is, een week te vroeg.
Vorig jaar waren de promotie/degradatiewedstrijden in de week na de laatste speelronde, neem aan dat dat dit jaar weer zo is.

Ah, hier. Je lijkt pech te hebben:
quote:
Die Termine in der Saison 2021/22
Bundesliga - 2. Bundesliga:

Hinspiel am Donnerstag, 19.05.2022: Tabellen-16. Bundesliga - Tabellen-Dritter 2. Bundesliga (20:30 Uhr, live bei Sky und SAT.1)
Rückspiel am Montag, 23.05.2022: Tabellen-Dritter 2. Bundesliga - Tabellen-16. Bundesliga (20:30 Uhr, live bei Sky und SAT.1)

2. Bundesliga - 3. Liga:

Hinspiel am Freitag, 20.05.2022: Tabellen-Dritter 3. Liga - Tabellen-16. 2. Bundesliga (20:30 Uhr, live bei Sky und SAT.1)
Rückspiel am Dienstag, 24.05.2022: Tabellen-16. 2. Bundesliga - Tabellen-Dritter 3. Liga (20:30 Uhr, live bei Sky und SAT.1)
21 mei is wel de Duitse bekerfinale in Berlijn!
pi_204498417
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 13:49 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Vorig jaar waren de promotie/degradatiewedstrijden in de week na de laatste speelronde, neem aan dat dat dit jaar weer zo is.

Ah, hier. Je lijkt pech te hebben:
[..]
21 mei is wel de Duitse bekerfinale in Berlijn!
Thanks. En zo te zien jammer maar helaas, weliswaar is er ergens nog een hoogste amateurklasse die speelt
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 21 april 2022 @ 15:17:35 #214
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_204498606
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 14:48 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Thanks. En zo te zien jammer maar helaas, weliswaar is er ergens nog een hoogste amateurklasse die speelt
Je bent vanuit Wolfsburg in 1,5 uur bij het Olympiastadion met de trein
pi_204498657
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 15:17 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Je bent vanuit Wolfsburg in 1,5 uur bij het Olympiastadion met de trein
Ja ik zat er al naar te kijken😀 ik ben dan in een dorp vlk bij Peine maar ik kan natuurlijk of met de auto of de auto bij t station zetten en dan met de trein. Dan zal ik of t latste kwartier wegmoeten of ik pak een hostel daar dichtbij en pak de 1e trein sochtends terug, retourtje is maar ¤25. Ben ik ook nog op tijd terug voor t ontbijt met de schoonouders… :D

Dan is de volgende vraag, zou zo’n pot uitverkopen, ik heb geen idee van de supportersaantallen voor Freiburg en Leipzig
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 21 april 2022 @ 15:35:47 #216
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_204498705
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 15:25 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Ja ik zat er al naar te kijken😀 ik ben dan in een dorp vlk bij Peine maar ik kan natuurlijk of met de auto of de auto bij t station zetten en dan met de trein. Dan zal ik of t latste kwartier wegmoeten of ik pak een hostel daar dichtbij en pak de 1e trein sochtends terug, retourtje is maar ¤25. Ben ik ook nog op tijd terug voor t ontbijt met de schoonouders… :D

Dan is de volgende vraag, zou zo’n pot uitverkopen, ik heb geen idee van de supportersaantallen voor Freiburg en Leipzig
Freiburg zal voor zo'n unieke kans wel een hele volksverhuizing optuigen vanuit Zuid-Duitsland. Geen idee hoeveel fans Leipzig nou echt heeft, maar dat stadion is groot.
pi_204498726
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 15:35 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Freiburg zal voor zo'n unieke kans wel een hele volksverhuizing optuigen vanuit Zuid-Duitsland. Geen idee hoeveel fans Leipzig nou echt heeft, maar dat stadion is groot.
Kennen ze daar ook neutrale vakken dat je weet of zal ik gewoon simpelweg de clubs ff moeten bellen of mailen.
T lijkt me best tof om te doen maar kheb geen trek in 1,5u reizen en dan maar hopen dat ik nog een kaartje kan kopen daar voor t stadion.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 21 april 2022 @ 15:48:23 #218
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_204498769
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 15:41 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Kennen ze daar ook neutrale vakken dat je weet of zal ik gewoon simpelweg de clubs ff moeten bellen of mailen.
T lijkt me best tof om te doen maar kheb geen trek in 1,5u reizen en dan maar hopen dat ik nog een kaartje kan kopen daar voor t stadion.
Voor neutrale verkoop ben je waarschijnlijk al te laat, ik zie alleen nog maar hele dure kaartjes via de officiele DFB website
pi_204499825
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 15:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Voor neutrale verkoop ben je waarschijnlijk al te laat, ik zie alleen nog maar hele dure kaartjes via de officiele DFB website
Ja ik begrijp dat de teams ongeveer 23k kaarten per club krijgen, dan zijn er dus nog 30k kaarten over voor sponsoren etc denk ik. Ben benieuwd of het wellicht via Leipzig lukt, lijkt me dat Freiburg hun deel wel uitverkoopt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_204779551
Zie inmiddels dat de zwarte-markt prijzen voor de dfb pokal al zijn gezakt (viagogo). Eerst was t rond de 500 euro, nu de goedkoopste nog ‘maar’ 215. Ik twijfel om er zaterdagmiddag gewoon heen te rijden en kijken wat ze voor de deur aanbieden
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 4 juli 2022 @ 21:15:19 #221
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_205239644
Leve de Zweedse zomercompetitie!

Zaterdag 20 juli Malmö FF - IK Sirius en twee weken later (als het competitieschema draait, wel zo makkelijk) IK Sirius - Malmö FF in Uppsala bezoeken.

Zin in!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_205350620
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 21:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
Leve de Zweedse zomercompetitie!

Zaterdag 20 juli Malmö FF - IK Sirius en twee weken later (als het competitieschema draait, wel zo makkelijk) IK Sirius - Malmö FF in Uppsala bezoeken.

Zin in!
Lekker hoor. Genieten van de werken van Kouakou en Sugita.

Veel plezier!
  vrijdag 15 juli 2022 @ 22:15:57 #223
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_205355200
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 14:42 schreef MC-M het volgende:

[..]
Lekker hoor. Genieten van de werken van Kouakou en Sugita.

Veel plezier!
Een kenner! Sugita is een held _O_

And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_205398254
Ab nach Deutschland. Vrijdag Osnabrück, zaterdag Hannover. Jawohl.
pi_205401918
Hopelijk dit seizoen weer naar Napoli.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_205453493
Ik moet binnenkort (denk eind sept/begin okt) voor het werk naar Hamburg. Wedstrijdje HSV zou ik graag meepakken. Iemand daar ervaring mee?
pi_205453528
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 12:53 schreef ISVV het volgende:
Ik moet binnenkort (denk eind sept/begin okt) voor het werk naar Hamburg. Wedstrijdje HSV zou ik graag meepakken. Iemand daar ervaring mee?
Ja
U MAD?
pi_205453681
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 12:57 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ja
De moeite waard? En is aan kaartjes komen een beetje te doen?
pi_205453929
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:10 schreef ISVV het volgende:

[..]
De moeite waard? En is aan kaartjes komen een beetje te doen?
Geen idee. Was er ooit in het uitvak. Toen Ruudje in de spits speelde _O_
U MAD?
  maandag 25 juli 2022 @ 13:35:31 #230
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205453946
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 12:53 schreef ISVV het volgende:
Ik moet binnenkort (denk eind sept/begin okt) voor het werk naar Hamburg. Wedstrijdje HSV zou ik graag meepakken. Iemand daar ervaring mee?
Goede laufhausen daar
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205454366
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:35 schreef Caland het volgende:

[..]
Goede laufhausen daar
Ook niet onbelangrijk
  Moderator zaterdag 30 juli 2022 @ 19:29:41 #232
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_205502755
Minne bezocht 250 voetbalwedstrijden tijdens zijn vakanties

https://www.ad.nl/reizen/(...)-vakanties~a34d074a/
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_205509708
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 19:29 schreef onlogisch het volgende:
Minne bezocht 250 voetbalwedstrijden tijdens zijn vakanties

https://www.ad.nl/reizen/(...)-vakanties~a34d074a/
Door dit verhaal wel op t idee van Everton gekomen, als dat idd zo relatief makkelijk is voor kaarten. Anfield ben ik al geweest, maar Goodison Park nog niet en zeker als t op termijn gesloopt wordt
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_205527522
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 09:33 schreef -J-D- het volgende:
Komend weekend voor het eerst naar BVB Dortmund. Thuispotje tegen Keulen! Zin in!
Late reactie, maar was tickets regelen te doen?

Lijkt voor HSV wel te moeten lukken trouwens.
pi_205571991
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 10:48 schreef ISVV het volgende:

[..]
Late reactie, maar was tickets regelen te doen?

Lijkt voor HSV wel te moeten lukken trouwens.
Ja hoor, gewoon via de site.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_205574945
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 12:02 schreef -J-D- het volgende:

[..]
Ja hoor, gewoon via de site.
Ga ik zeker een keer proberen.
pi_205627952
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 19:29 schreef onlogisch het volgende:
Minne bezocht 250 voetbalwedstrijden tijdens zijn vakanties

https://www.ad.nl/reizen/(...)-vakanties~a34d074a/
quote:
Een reis naar het buitenland is pas geslaagd als ik een voetbalwedstrijd heb kunnen bezoeken
_O_
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_205655924
Eerste weekend oktober met wat vrienden een weekendje naar Keulen. Laat dan net toevallig Köln-BVB zijn, leuke optie om een dagdeel te vullen. Moeten wel ff afwachten welke dag dat wordt gespeeld. Wordt alleen lastig om aan kaarten te komen via de ticketshop (2 per persoon, en je moet Mitglieder zijn zo te zien). Misschien via Ticketbörse of Spieltagbörse op de dag zelf.
Iemand recente ervaring met Köln Heimtickets? Had al in eerdere topics gekeken maar voor covid hadden ze volgens mij een ander ticketsysteem.
Uiteraard verschilt het per wedstrijd, kan me voorstellen dat BVB thuis moeilijker is om aan kaarten te komen dan pak 'm beet Augsburg.
Mocht het niet lukken, dan hebben we dat weekend nog als "thuisopties" in de buurt Victoria Köln of Schalke of Alemannia-Fortuna Köln. Geen idee of ik nog wat in die buurt vergeet en wat je in die "lagere divisies" kan verwachten qua sfeer en zo…
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_205782756
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 17:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Eerste weekend oktober met wat vrienden een weekendje naar Keulen. Laat dan net toevallig Köln-BVB zijn, leuke optie om een dagdeel te vullen. Moeten wel ff afwachten welke dag dat wordt gespeeld. Wordt alleen lastig om aan kaarten te komen via de ticketshop (2 per persoon, en je moet Mitglieder zijn zo te zien). Misschien via Ticketbörse of Spieltagbörse op de dag zelf.
Iemand recente ervaring met Köln Heimtickets? Had al in eerdere topics gekeken maar voor covid hadden ze volgens mij een ander ticketsysteem.
Uiteraard verschilt het per wedstrijd, kan me voorstellen dat BVB thuis moeilijker is om aan kaarten te komen dan pak 'm beet Augsburg.
Mocht het niet lukken, dan hebben we dat weekend nog als "thuisopties" in de buurt Victoria Köln of Schalke of Alemannia-Fortuna Köln. Geen idee of ik nog wat in die buurt vergeet en wat je in die "lagere divisies" kan verwachten qua sfeer en zo…
Ik ben daar voor Covid geweest, toen vier kaarten gekocht in de vrije verkoop. Was tegen Leverkusen dus dat leek vooraf ook lastig maar ging behoorlijk gemakkelijk.
  maandag 29 augustus 2022 @ 12:09:52 #240
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205783216
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 17:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Eerste weekend oktober met wat vrienden een weekendje naar Keulen. Laat dan net toevallig Köln-BVB zijn, leuke optie om een dagdeel te vullen. Moeten wel ff afwachten welke dag dat wordt gespeeld. Wordt alleen lastig om aan kaarten te komen via de ticketshop (2 per persoon, en je moet Mitglieder zijn zo te zien). Misschien via Ticketbörse of Spieltagbörse op de dag zelf.
Iemand recente ervaring met Köln Heimtickets? Had al in eerdere topics gekeken maar voor covid hadden ze volgens mij een ander ticketsysteem.
Uiteraard verschilt het per wedstrijd, kan me voorstellen dat BVB thuis moeilijker is om aan kaarten te komen dan pak 'm beet Augsburg.
Mocht het niet lukken, dan hebben we dat weekend nog als "thuisopties" in de buurt Victoria Köln of Schalke of Alemannia-Fortuna Köln. Geen idee of ik nog wat in die buurt vergeet en wat je in die "lagere divisies" kan verwachten qua sfeer en zo…
Ik ben dit voorjaar bij Victoria Köln geweest en dat was zeker vermakelijk, leuk stadionnetje in de bossen. Sfeer moest wel echt van een handjevol nephooligans komen, maar ik stond met een bratwurst en bier in het zonnetje dus daar was niets mis mee.
pi_205986457
Leverkusen wil ook wel eens bezoeken. Ook al schijnt het qua sfeer matig te zijn, ze hebben best leuke spelers.
pi_210248130
Met aantal vrienden een random datum (voor het programma bekend was)geprikt om naar Milaan te gaan en dan naar inter of ac te gaan. Nu is het programma bekend en is het dat weekend inter tegen ac. Hartstikke leuk natuurlijk, maar de vraag is nu natuurlijk wel. Is het kopen van kaartjes voor inter tegen ac een beetje te doen/ haalbaar?
pi_210269312
Naar IK Sirius - Kalmar vandaag ^O^
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_210274054
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 11:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Naar IK Sirius - Kalmar vandaag ^O^
Vet. Woon je daar of vakantie?
U MAD?
pi_210274428
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 18:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Vet. Woon je daar of vakantie?
We hebben jaren in Uppsala (Sirius) gewoond. Tegenwoordig plannen we de vakantie zo dat we 1 of 2 keer per seizoen naar Sirius kunnen. Dat is het fijne van een zomercompetitie.

3-0 vandaag. Was een makkie.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_210274489
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 19:06 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
We hebben jaren in Uppsala (Sirius) gewoond. Tegenwoordig plannen we de vakantie zo dat we 1 of 2 keer per seizoen naar Sirius kunnen. Dat is het fijne van een zomercompetitie.

3-0 vandaag. Was een makkie.
Drop eens even wat foto’s als je wil. Altijd goed.
U MAD?
pi_210275239
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 19:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Drop eens even wat foto’s als je wil. Altijd goed.
Niet veel bijzonders vandaag



And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_210275473
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 20:14 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Niet veel bijzonders vandaag

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Goed stadionnetje, zonde van het kunstgras.
Is dat nou hout achter de goal?
U MAD?
pi_210276815
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 20:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Goed stadionnetje, zonde van het kunstgras.
Is dat nou hout achter de goal?


Jep, het nieuwe Studenternas heeft houten tribunes en boarding. Dak is gedeeltelijk van hout. Alleen de hoofdtribune niet.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_210276835
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 22:45 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

Jep, het nieuwe Studenternas heeft houten tribunes en boarding. Dak is gedeeltelijk van hout. Alleen de hoofdtribune niet.
Stadionrampen (branden) uit het verleden hebben ze nog nooit over gelezen/van gehoord?
U MAD?
pi_210276958
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 22:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Stadionrampen (branden) uit het verleden hebben ze nog nooit over gelezen/van gehoord?
Ze zullen het wel uitgedacht hebben, neem ik toch aan.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_211514169
Ik heb al een hoop buitenlandse clubs bezocht door de jaren heen, maar het wil maar niet vlotten met tickets regelen voor Dortmund. Gewoon niets beschikbaar op de site, wat vervelend zeg. Hopelijk een gevalletje de aanhouder wint. Wil wel graag een Bundesliga-wedstrijd, voor de sfeer toch leuker dan een bekerwedstrijd.
  maandag 4 december 2023 @ 12:12:08 #253
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211514250
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 12:04 schreef ISVV het volgende:
Ik heb al een hoop buitenlandse clubs bezocht door de jaren heen, maar het wil maar niet vlotten met tickets regelen voor Dortmund. Gewoon niets beschikbaar op de site, wat vervelend zeg. Hopelijk een gevalletje de aanhouder wint. Wil wel graag een Bundesliga-wedstrijd, voor de sfeer toch leuker dan een bekerwedstrijd.
Je zou @groundhopticket op twitter eens een DM kunnen sturen. Die hebben of hadden vaak tickets voor wedstrijden van Dortmund. Mijn ervaring is ook dat wedstrijden in de CL vaak wat makkelijker zijn dan de competitie gek genoeg, zelfs via Dortmund zelf ben ik zo vorig seizoen nog voor een paar tientjes naar Dortmund-Sevilla gegaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211514293
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 12:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Je zou @:groundhopticket op twitter eens een DM kunnen sturen. Die hebben of hadden vaak tickets voor wedstrijden van Dortmund. Mijn ervaring is ook dat wedstrijden in de CL vaak wat makkelijker zijn dan de competitie gek genoeg, zelfs via Dortmund zelf ben ik zo vorig seizoen nog voor een paar tientjes naar Dortmund-Sevilla gegaan.
Ga ik proberen, bedankt!
  maandag 4 december 2023 @ 12:24:02 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211514341
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 12:17 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ga ik proberen, bedankt!
Dortmund is inderdaad vaak lastig zonder de hoofdprijs neer te willen leggen. Succes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')