abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 09:17:40 #76
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177679900
Ik heb Spicey!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 8 maart 2018 @ 09:17:49 #77
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177679905
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:46 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Zou ze denken dat door het wachtwoord te veranderen de fbi er niet meer in komt?
Ik denk niet dat de russen dit zouden doen, misschien het witte huis zelf.
But her e-mails...
Kan natuurlijk ook een 15 jarig knulletje zijn die de naam van haar kat op facebook tegenkwam.
Die googelde zeker naar de pussy van Hope Hicks en kwam iets veel smerigers tegen
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 8 maart 2018 @ 09:19:03 #78
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177679928
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:17 schreef Ulx het volgende:
Ik heb Spicey!
:D

Net zolang proberen tot je op the mooch uitkomt.. :P
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 09:21:17 #79
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177679955
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:14 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Het probleem met heffingen voor Canada en Mexico is dat de hele Noord-Amerikaanse westkuststreek van onder tot boven en weer terug is vergeven van bedrijven en bedrijfjes die aan elkaar leveren en van elkaar afnemen, maximaal gebruikmakend van de voordelen van ieder land (Canada = hydropower, VS = know-how, Mexico = arbeidskrachten). Ga je daar ergens heffingen tussenstoppen, dan zakt de hele Noord-Zuid keten in elkaar. :{
Als je op grondstoffen heffingen gaat gooien en op de eindproducten niet gaat de fabricage daarvan gewoon naar het buitenland.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 8 maart 2018 @ 09:21:54 #80
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177679962
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:14 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Het probleem met heffingen voor Canada en Mexico is dat de hele Noord-Amerikaanse westkuststreek van onder tot boven en weer terug is vergeven van bedrijven en bedrijfjes die aan elkaar leveren en van elkaar afnemen, maximaal gebruikmakend van de voordelen van ieder land (Canada = hydropower, VS = know-how, Mexico = arbeidskrachten). Ga je daar ergens heffingen tussenstoppen, dan zakt de hele Noord-Zuid keten in elkaar. :{
Ik kan me de beslissing van Cohn wel begrijpen. Want er zijn aardig wat meer ketentjes.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 8 maart 2018 @ 09:22:35 #81
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177679972
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:21 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als je op grondstoffen heffingen gaat gooien en op de eindproducten niet gaat de fabricage daarvan gewoon naar het buitenland.
Op het moment zie je vaak commercials met aanprijzingen als Assembled in the United States. als die producten niet meer op amerikaans grondgebied worden gemaakt dan zijn er zat veel aziatische bedrijven die wel willen doen, maar slijten die hap dan elders. en ben je die klanten eenmaal kwijt, dat krijg je ze nooit meer terug.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 09:26:15 #82
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177680029
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:22 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

en ben je die klanten eenmaal kwijt, dat krijg je ze nooit meer terug.
Dus moet Trump gewoon op alles 50% importheffing willen. Rhaah-Maga-Maga!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 8 maart 2018 @ 09:27:31 #83
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177680058
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:26 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dus moet Trump gewoon op alles 50% importheffing willen. Rhaah-Maga-Maga!
ook op zijn, vastgoed, hotels en Golfresorts?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177680235
Why Europe Is Giving Up on Trump’s America (NYTimes mediumread)
Why? Officials saying: “Don’t pay attention to the tweets”, maybe? :P
quote:
On Nov. 9, 2016, when we Europeans woke up to the news of Donald Trump’s election as president of the United States, most of us understood that it would have a significant impact on world politics. What we did not realize at the time was how much that event would alter the basic fabric of international relations.

Over the past 16 months, we have been through roughly three stages in dealing with the fact that our first ally, the United States of America, is ruled by such an unorthodox president. We began by betting on human wisdom and political realism: Soon enough, Donald Trump, the nationalist, populist candidate, would wise up and become President Trump. Maverick politicians tend to do this in democratic societies.

Then came the “adults in the room” stage. When it became clear that there was no wising up in the Oval Office, we were led to believe that fortunately, the celebrated checks and balances of the American system were functioning. The toxic Steve Bannon would soon be on his way out. Some experienced, reliable generals were taking over; their advice would prevail. How would official Washington have reacted if generals were appointed to key posts in a French or German government? Not warmly, one suspects. But these being no ordinary times, Europeans went along with the idea.

For those who still bought it, the “adults in the room” theory took a serious beating last month at the Munich Security Conference, an annual gathering of top dogs in foreign and defense policy. Defense Secretary Jim Mattis came, but surprisingly did not take the floor. Gen. H. R. McMaster, the national security adviser, did speak but was very publicly chided a few hours later by a presidential tweet because he “forgot” to say that Russian interference had no impact on Mr. Trump’s election.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 maart 2018 @ 09:41:15 #85
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177680291
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 21:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat revolutionair van Trump.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 10:02:52 #86
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177680703
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:27 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

ook op zijn, vastgoed, hotels en Golfresorts?
Ja. Nee. Kijk even. Eh. Nee. Ja. Build the Wall! MAGA! En Winning! Hij is, like, echt heel slim! En Benghazi. Crooked Hillary wil bijvoorbeeld alle banen naar Mexico sturen! SAD!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177681250
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:02 schreef Ulx het volgende:
Ja. Nee. Kijk even. Eh. Nee. Ja. Build the Wall! MAGA! En Winning! Hij is, like, echt heel slim!
Bijvoorbeeld met dit:

Trump Charges His Campaign Top Dollar To Rent A Basically Empty Trump Tower Office :o (HuffPo mediumread)
His tiny re-election effort spent more on its monthly rent there than his campaign paid for most of the 2016 run.
quote:
President Donald Trump’s re-election campaign last year spent over a half-million dollars for Trump Tower offices ― a choice that put donors’ money into the president’s pocket, but provided workspace for at most a handful of staff.

According to a HuffPost analysis of Federal Election Commission filings, the monthly rent was more than what candidate Trump had been charging from June 2015 to March 2016, back when he was largely self-funding his campaign and when there were, on average, several dozen employees in the midtown Manhattan office.

And while it is unclear why Trump’s re-election campaign has rented so much room for so few people, its decision to do so has helped fill office space that appears to have become much more difficult to rent out since Trump won the presidency.

Neither the campaign nor the Trump Organization would say how many square feet the campaign is currently leasing or what it is paying per square foot. On the commercial market, however, the building has been forced to drop its prices dramatically.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 maart 2018 @ 10:36:12 #88
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177681290
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:02 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja. Nee. Kijk even. Eh. Nee. Ja. Build the Wall! MAGA! En Winning! Hij is, like, echt heel slim! En Benghazi. Crooked Hillary wil bijvoorbeeld alle banen naar Mexico sturen! SAD!
Trump stuurt alle orders naar het buitenland als hij zo door gaat.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 8 maart 2018 @ 10:37:40 #89
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177681305
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:33 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld met dit:

Trump Charges His Campaign Top Dollar To Rent A Basically Empty Trump Tower Office :o (HuffPo mediumread)
His tiny re-election effort spent more on its monthly rent there than his campaign paid for most of the 2016 run.

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's niet slim, daar hebben ze een ander woord voor: Flessentrekkerij!
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 8 maart 2018 @ 10:38:31 #90
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_177681318
U.S. Pursues Saudi Nuclear Deal, Despite Proliferation Risk

Een nucleair Saudi Arabië, een land dat btw weigert het non-proliferatie verdrag te tekenen.

Yeah, we're really dead.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 11:37:50 #91
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177682148
Dat gaat Iran niet tof vinden. En het maakt SA echt de hoofdprijs voor jihadi's.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 8 maart 2018 @ 11:40:04 #92
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177682181
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:37 schreef Ulx het volgende:
Dat gaat Iran niet tof vinden. En het maakt SA echt de hoofdprijs voor jihadi's.
Die vallen dan SA binnen, dan willen ze die nukes lanceren en bedenken dan He?? op welke tent moeten we richten? :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 8 maart 2018 @ 11:46:37 #93
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177682285
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Die private arbitration is ook wel weer zoiets raars... Cohen heeft klaarblijkelijk eenzijdig aan een voormalig rechter een order gevraagd in zijn/hun voordeel.

Hier nog een artikeltje: Trump lawyer Michael Cohen tries to silence adult-film star Stormy Daniels
En Daniels dacht: Trumps naam staat er niet eens onder, dankjewel Michael!, en gooit het weer op de markt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177682418
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:37 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Da's niet slim, daar hebben ze een ander woord voor: Flessentrekkerij!
nuja, het is uiteindelijk GOP-geld en de eigen trump-fans en vooral zn donoren die eigenlijk een beetje over de tafel getilt worden....

Lat ze zelf ook zich er maar over opwnden of misschien vinden ze het wel terecht deze arme president (die afgelopen jaar vele honderden miljoenen in waarde verloor volgens Forbes) wat extra financieel te ondersteunen....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_177682532
Only the best people... (En deze werkte er dus al "tientallen jaren" voordat hij door landbouwminister Perdue werd bevorderd. Had nou echt niemand...?)

U.S. Forest Service Chief Resigns Amid Sexual Harassment Accusations (NYTimes)
quote:
The head of the United States Forest Service stepped down Wednesday amid an investigation into sexual harassment accusations against him, a spokesman for the Agriculture Department said.

The resignation of the agency’s chief, Tony Tooke, comes days after “PBS NewsHour” reported that the Agriculture Department was investigating sexual misconduct complaints against him, including that Mr. Tooke had relationships with subordinates before his appointment to the top role.

According to the department’s spokesman, Mr. Tooke said in an email to his employees that he had been cooperating with the investigation but wanted to “make way for a new leader.”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
"Weetje" over de verantwoordelijke minister: He was the designated survivor on January 30, 2018 for President Trump's first State of the Union address.

[ Bericht 1% gewijzigd door brokjespoes op 08-03-2018 12:09:14 ]
pi_177682823
Democratic Gov. Jerry Brown: "Trump Administration Is ‘Going To War’ With California"

Attorney General Jeff Sessions: "California’s immigration policies liken to an attempt to secede."


Ja, wat is het nou? :P (HuffPo mediumread)
quote:
The Trump administration is “basically going to war” against California, Democratic Gov. Jerry Brown warned Wednesday, citing Attorney General Jeff Sessions’ decision to sue his state over its policies aimed at shielding undocumented immigrants from a federal crackdown.

“It’s not wise, it’s not right and it will not stand,” Brown said in a press conference.

The Trump administration sued California late Tuesday over three laws meant to protect undocumented immigrants. But on Wednesday, the fight was in the court of public opinion, with Sessions and California Democrats holding dueling events casting one another as the villain in the country’s contentious battle over immigration policy in the Trump era.

In a speech in California announcing the administration’s suit, Sessions described the state’s Democrats as “lawless open borders radicals,” accused them of sheltering criminals from immigration authorities and likened their limitations on cooperating with federal immigration authorities to the Confederacy’s effort to secede from the Union in order to protect the institution of slavery.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Calexit! _O_ (NB. Ondans alle ellende die California momenteel ondervindt, is de staat een netto-betaler.)
pi_177683301
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:17 schreef brokjespoes het volgende:
Democratic Gov. Jerry Brown: "Trump Administration Is ‘Going To War’ With California"

Attorney General Jeff Sessions: "California’s immigration policies liken to an attempt to secede."


Ja, wat is het nou? :P (HuffPo mediumread)

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Calexit! _O_ (NB. Ondans alle ellende die California momenteel ondervindt, is de staat een netto-betaler.)
Welke ellende ondervindt California dan allemaal?
pi_177683995
o.a. bosbranden: http://www.calfire.ca.gov/general/firemaps , droogte, etc



Is nu even wat minder, maar niet al te lang geleden leek het wel of de halve staat in de fik stond. :'(

https://www.vox.com/2017/(...)nia-largest-wildfire
https://edition.cnn.com/2(...)wildfires/index.html
etc etc etc

[ Bericht 13% gewijzigd door brokjespoes op 08-03-2018 13:21:19 ]
pi_177684125
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:15 schreef brokjespoes het volgende:
o.a. bosbranden: http://www.calfire.ca.gov/general/firemaps

[ afbeelding ]

Is nu even wat minder, maar niet al te lang geleden leek het wel of de halve staat in de fik stond. :'(

https://www.vox.com/2017/(...)nia-largest-wildfire
https://edition.cnn.com/2(...)wildfires/index.html
etc etc etc
Ja, de drought is een issue maar voor de rest gaat het best goed met California.
pi_177684135
Ik zei dan ook "Ondanks..." ;)
pi_177684904
Dag of vijf offline geweest, wat je mist in zo'n korte periode is echt absurd. En dan is het nog geen vrijdag geweest.
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:04:36 #102
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177684982
Ik was Bannon met die quiz, schuld van de Big Mac natuurlijk...
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177684992
Republicans are starting to panic about next week's Pennsylvania congressional election

quote:
Pennsylvania holds a special congressional election next Tuesday, and Republicans aren't sure their candidate, Rick Saccone, can win the conservative district President Trump took by 20 percentage points. Trump and Vice President Mike Pence both came up to campaign with Saccone, but internal polling shows him barely trailing Democrat Conor Lamb, a 33-year-old former prosecutor and Marine veteran who has spent his nearly $4 million war chest on professional ads and a 16-person full-time campaign team, Politico reports. Saccone has four full-time staffers and is a lackluster fundraiser; the national party has pumped millions into the race to rescue him.

"Candidate quality matters, and when one candidate outraises the other 5-to-1, that creates real challenges for outside groups trying to win a race," says Corry Bliss, who runs the main super PAC tied to House Republicans. As of Tuesday, Republican groups had spent nearly $7.5 million on TV ads alone, Politico says, but that infusion — "much of it highlighting the GOP tax cuts and attempting to tie Lamb to [House Minority Leader Nancy] Pelosi — has failed to move the needle." White House counselor Kellyanne Conway is scheduled to campaign with Saccone on Thursday and Trump has another rally planned with him on Saturday.

As the election nears, "the national GOP is increasingly pinning the blame on Saccone," but "with so much attention trained on the race, House GOP leaders determined they had little choice but to spend whatever is needed to pull Saccone over the finish line," Politico says. "A loss would be wholly embarrassing, many Republicans privately acknowledge, given that it would take place in a state that Trump made a cornerstone of his 2016 victory. And the themes that the GOP has highlighted in the special election ... are the centerpieces of the party’s 2018 campaign plan."
http://theweek.com/speedr(...)ngressional-election
pi_177685030
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:04 schreef Szura het volgende:
Ik was Bannon met die quiz, schuld van de Big Mac natuurlijk...
Ik was Flynn :') ik kan maar beter een goede advocaat gaan regelen.
pi_177685173
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:04 schreef Szura het volgende:
Ik was Bannon met die quiz, schuld van de Big Mac natuurlijk...
Ik was ook Bannon, ondanks de friet :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:34:05 #106
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177685482
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:00 schreef Tchock het volgende:
Dag of vijf offline geweest, wat je mist in zo'n korte periode is echt absurd. En dan is het nog geen vrijdag geweest.
Vrijdag. Mueller time!

Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:56:12 #107
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177685835
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:04 schreef westwoodblvd het volgende:
Republicans are starting to panic about next week's Pennsylvania congressional election


[..]

http://theweek.com/speedr(...)ngressional-election
Dat kan nog een slachtveld worden daar.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177685947
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:56 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat kan nog een slachtveld worden daar.
Immer relevante tweet:

onzetaal twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 08:56:18 #taaltip Verwar 'slagveld' niet met 'slachtveld'. https://t.co/4mhwXefk7a reageer retweet
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_177686013
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:56 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat kan nog een slachtveld worden daar.
Als de pleuris uitbreekt wel ja :D
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:11:09 #110
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177686107
Haha blijkbaar is die egocentrische zak nu ook boos op Sanders. Misschien kan ie zelf eens wat briefings afhandelen, hij kan het vast beter :)

@DavidWright_CNN
From @Acosta: A source close to White House says Trump is upset with @PressSec Sarah Sanders over her handling of Stormy Daniels questions yesterday. “POTUS is very unhappy,” the source said. “Sarah gave the Stormy Daniels storyline steroids yesterday,” the source added.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:12:07 #111
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177686128
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Immer relevante tweet:

onzetaal twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 08:56:18 #taaltip Verwar 'slagveld' niet met 'slachtveld'. https://t.co/4mhwXefk7a reageer retweet
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:13:45 #112
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177686168
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik was ook Bannon, ondanks de friet :')
Je had voor de salade moeten gaan.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177686179
Even serieus: als Saccone verliest zijn de Republikeinen echt in deep shit. Dat betekent dat bakken geld niet voldoende zijn en hun midterm message (tax cuts, anti Pelosi, pro Trump) niet aanslaat in een district dat Trump met 18 procent won.
pi_177686253
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:04 schreef westwoodblvd het volgende:
Republicans are starting to panic about next week's Pennsylvania congressional election


[..]

http://theweek.com/speedr(...)ngressional-election
Ik moet zeggen dat "the national GOP is increasingly pinning the blame on Saccone," ook wel een beetje klinkt als indekken bij een mogelijk verlies. De trend over de gehele linie bij special elections is toch wel een forse winst voor de Democraten de uitslag in percentages betrof, hoewel in veel van die special elections de marge dusdanig was dat de Republikeinen de zetel behielden. Ze zullen in de midterms dit jaar waarschijnlijk per district / staat heel goed moeten gaan balanceren tussen het distantiëren van Trump en hem omarmen afhankelijk van het heersende sentiment.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177686311
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat "the national GOP is increasingly pinning the blame on Saccone," ook wel een beetje klinkt als indekken bij een mogelijk verlies. De trend over de gehele linie bij special elections is toch wel een forse winst voor de Democraten de uitslag in percentages betrof, hoewel in veel van die special elections de marge dusdanig was dat de Republikeinen de zetel behielden. Ze zullen in de midterms dit jaar waarschijnlijk per district / staat heel goed moeten gaan balanceren tussen het distantiëren van Trump en hem omarmen afhankelijk van het heersende sentiment.
Het is inderdaad voor een deel expectations management en het fundament leggen voor de spin dat het aan de kandidaat en niet aan de partij ligt, maar dat ze daar überhaupt mee bezig zijn laat zien dat het feitelijk een toss up is. Zo wordt het ook geclassificeerd door van die ratings sites. En dat in een district dat (nogmaals) Trump met 18 procent won. Eigenlijk zijn ze dus al in deep shit.
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:20:46 #116
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177686339
Ook als ie wel wint hebben ze wel een erg grote zak geld ertegenaan moeten gooien
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177686394
Nog een wat uitgebreider artikel over Saccone:

https://www.politico.com/(...)cial-election-445221
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:28:55 #118
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177686493
@kwelkernbc
A White House official tells me and @HallieJackson the details of any new tariff announcement are still being finalized. If a proclamation is signed it will be largely "symbolic."

:') :') :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177686575
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:28 schreef Szura het volgende:
@kwelkernbc
A White House official tells me and @HallieJackson the details of any new tariff announcement are still being finalized. If a proclamation is signed it will be largely "symbolic."

:') :') :')
Wat wil dit zeggen? Geen tariffs meer? De hele manier waarop Trump dit aanpakt is zo ongelofelijk chaotisch.
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:33:54 #120
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177686592
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:33 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wat wil dit zeggen? Geen tariffs meer? De hele manier waarop Trump dit aanpakt is zo ongelofelijk chaotisch.
Dat niemand in het WH eigenlijk een idee heeft waar ze mee bezig zijn
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:42:09 #121
8369 speknek
Another day another slay
pi_177686762
JYSexton twitterde op vrijdag 02-03-2018 om 01:32:30 The Trump staffers I’ve talked to have exhausted all American opportunities and are starting to look abroad. One told me he thought about leaving his Trump work off his resume but “the stink doesn’t come off.” https://t.co/bR4Kz7gq4m reageer retweet
Thoughts and prayers voor de medewerkers van de Trump administratie.

"Can you explain this gap in employment here?"
"I was in prison"
"Really? I thought you worked for the Trump administration."
"Nope, prison."
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_177686787
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:42 schreef speknek het volgende:
JYSexton twitterde op vrijdag 02-03-2018 om 01:32:30 The Trump staffers I’ve talked to have exhausted all American opportunities and are starting to look abroad. One told me he thought about leaving his Trump work off his resume but “the stink doesn’t come off.” https://t.co/bR4Kz7gq4m reageer retweet
Thoughts and prayers voor de medewerkers van de Trump administratie.

"Can you explain this gap in employment here?"
"I was in prison"
"Really? I thought you worked for the Trump administration."
"Nope, prison."
Dit is de belangrijkste reden waarom de topmensen in de publieke sector zich überhaupt niet aan Trump wilden verbinden. Je komt daarna nergens meer aan de bak.
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:44:25 #123
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177686808
Logisch, wie wil er nou iemand aannemen die uit eigen beweging met een nazi-witwasser ging samenwerken?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:46:26 #124
8369 speknek
Another day another slay
pi_177686856
Dit is ook een mooie. DailyMail dus met een slag om de arm, maar toch.


MattGertz twitterde op vrijdag 02-03-2018 om 03:28:46 Uh... this Daily Mail fluff piece on "Hope Hicks' $10m payday" buried the lede - she kept a WH diary. That is definitely getting subpoenaed... https://t.co/wM6Ctb0nQ7 https://t.co/uEtKfRVAdh reageer retweet
Begint er naar mijn idee op te lijken dat Hope Hicks hem gepeerd is doordat Mueller in haar nek begon te ademen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_177687004
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:33 schreef Szura het volgende:

[..]

Dat niemand in het WH eigenlijk een idee heeft waar ze mee bezig zijn
Alles wijst er toch ook gewoon op dat de sancties een 'temper tantrum' van Trump waren in plaats van een doordachte strategie van mensen in het Witte Huis die niet incompetent zijn?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:53:38 #126
8369 speknek
Another day another slay
pi_177687036
Oftewel

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:57:45 #127
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177687114
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Alles wijst er toch ook gewoon op dat de sancties een 'temper tantrum' van Trump waren in plaats van een doordachte strategie van mensen in het Witte Huis die niet incompetent zijn?
Ja zeker maar die niet incompetente figuren moeten nu dus blijkbaar alles op alles zetten om een draai te geven aan de grillen van die oranje mafklapper, maar dat is dus nog niet 100% gefinaliseerd terwijl er al wel een of andere signing ceremony is gepland. En ondertussen straks ruim een week een dreigende handelsoorlog boven de wereldmarkten laten zweven :'). Ook de niet incompetente figuren doen dus maar wat in/zijn onderdeel van deze shitshow. Ieder zichzelf respecterend persoon dat zich uit eigen beweging heeft aangemeld, zou allang zijn opgestapt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177687126
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:00 schreef Tchock het volgende:
Dag of vijf offline geweest, wat je mist in zo'n korte periode is echt absurd. En dan is het nog geen vrijdag geweest.
Same. Ben al de hele dag aan het bijlezen maar ik volg er bar weinig meer van :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_177687186
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:58 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Same. Ben al de hele dag aan het bijlezen maar ik volg er bar weinig meer van :')
Het is een hele tour om het allemaal bij te houden inderdaad. Wat volg je dan niet?
pi_177687385
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:11 schreef Szura het volgende:
Haha blijkbaar is die egocentrische zak nu ook boos op Sanders. Misschien kan ie zelf eens wat briefings afhandelen, hij kan het vast beter :)

@DavidWright_CNN
From @Acosta: A source close to White House says Trump is upset with @PressSec Sarah Sanders over her handling of Stormy Daniels questions yesterday. “POTUS is very unhappy,” the source said. “Sarah gave the Stormy Daniels storyline steroids yesterday,” the source added.
Van CNN? Met een korrel zout nemen.
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:15:01 #131
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177687396
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:14 schreef westwoodblvd het volgende:
Even serieus: als Saccone verliest zijn de Republikeinen echt in deep shit. Dat betekent dat bakken geld niet voldoende zijn en hun midterm message (tax cuts, anti Pelosi, pro Trump) niet aanslaat in een district dat Trump met 18 procent won.
Daar zeg je wat. De paniek bij de GOP is begrijpelijk.

* klappernootopreis gaat bier en chips halen B:)B
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:17:12 #132
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177687430
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:14 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Van CNN? Met een korrel zout nemen.
Ah Szura, is dit nu je trolletje met zijn account van 30 dagen? :D
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:18:47 #133
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177687452
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:17 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ah Szura, is dit nu je trolletje met zijn account van 30 dagen? :D
Jep
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:21:46 #134
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177687499
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:18 schreef Szura het volgende:

[..]

Jep
Veel plezier er mee.

Ik heb op het moment hier wat leedvermaak mee:

https://www.politico.com/(...)cial-election-445221
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177687562
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:17 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ah Szura, is dit nu je trolletje met zijn account van 30 dagen? :D
??? Wie/wat is Szura? Wat ik bedoel is dat CNN nogal eens een keutel moet intrekken
  Moderator donderdag 8 maart 2018 @ 16:26:26 #136
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_177687572
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:14 schreef westwoodblvd het volgende:
Even serieus: als Saccone verliest zijn de Republikeinen echt in deep shit. Dat betekent dat bakken geld niet voldoende zijn en hun midterm message (tax cuts, anti Pelosi, pro Trump) niet aanslaat in een district dat Trump met 18 procent won.
Op veel plaatsen gebruiken de Republikeinen de tax cuts nog amper in campagne-uitingen omdat het amper een issue is onder de kiezers. De spotjes die op dit moment overal in de VS gebruikt worden zijn vooral gericht op immigratie en veiligheid.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:30:18 #137
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177687671
Als Pennsylvania naar de democraten gaat, is dit een duidelijk signaal voor de GOP dat de gok van Trump om die importheffing in te voeren niet goed bij de grote industriestaten valt. Dan moet ik nog afwachten hoe lang de steun in het congres voor Trump zal aanblijven. Ze kunnen zich niet permitteren dat ze mét Trump de ondergang in gaan.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177687740
Er is een nieuw boek uit :P

NatashaBertrand twitterde op donderdag 08-03-2018 om 14:23:49 Per @DavidCornDC and @Isikoff's new book, the Las Vegas nightclub Trump went to with Emin Agalarov in June 2013—a few months before he visited Moscow—was known for some...salacious...acts https://t.co/HiCBuIm2lX https://t.co/6Cm77qvVcT reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SethAbramson twitterde op donderdag 08-03-2018 om 16:03:23 1/ To @DavidCornDC and @Isikoff: you guys are doing great work. But you're going to have to explain why the Trump Org claims the Trump-Agalarov Trump Tower Moscow deal was "killed" by Ivanka in February '14, while the Agalarovs say it died in February '17. https://t.co/j7nYnBZhIl reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:35:58 #139
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177687795
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:26 schreef Mike het volgende:

[..]

Op veel plaatsen gebruiken de Republikeinen de tax cuts nog amper in campagne-uitingen omdat het amper een issue is onder de kiezers. De spotjes die op dit moment overal in de VS gebruikt worden zijn vooral gericht op immigratie en veiligheid.
En dat plaatje hebben ze al tot in den treure afgedraaid. Via Fox news. Het probleem is dat sinds het schietincident in Florida, de republikeinse kiezer nu misschien wel beseft het echte gevaar in hun eigen achterban verstopt zit. In Alabama hadden ze een met een vuurwapen zwaaiende pedo jurist om de electorale kar te trekken, dat geeft de burger niet veel vertrouwen.

[ Bericht 3% gewijzigd door klappernootopreis op 08-03-2018 16:42:44 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177688075
What We Found in Trump’s Drained Swamp: Hundreds of Ex-Lobbyists and D.C. Insiders

quote:
For the first time, political appointee and federal financial disclosure information is publicly searchable.

When the Trump administration took office early last year, hundreds of staffers from lobbying firms, conservative think tanks and Trump campaign groups began pouring into the very agencies they once lobbied or whose work they once opposed.

Today we’re making available, for the first time, an authoritative searchable database of 2,475 political appointees, including Trump’s Cabinet, staffers in the White House and senior officials within the government, along with their federal lobbying and financial records. Trump Town is the result of a year spent filing hundreds of Freedom of Information Act requests; collecting and organizing staffing lists; and compiling, sifting through and publishing thousands of financial disclosure reports.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_177688240
in a crowd you lose humanity
pi_177691076
Miss Universe In Moscow: How Trump’s Beauty Contest Spawned A Business Deal With Russians And A Bond With Putin (Ultralongread YahooNews / HuffPo)


Teaser:
quote:
It was late in the afternoon of Nov. 9, 2013, in Moscow, and Donald Trump was getting anxious.

This was his second day in the Russian capital, and the brash businessman and reality TV star was running through a whirlwind schedule to promote that evening’s extravaganza at Moscow’s Crocus City Hall: the Miss Universe pageant, in which women from 86 countries would be judged before a worldwide television audience estimated at 1 billion.

Trump had purchased the pageant 17 years earlier, partnering with NBC. It was one of his most-prized properties, bringing in millions of dollars a year in revenue and, perhaps as important, burnishing his image as an international playboy celebrity. While in the Russian capital, Trump was also scouting for new and grand business opportunities, having spent decades trying — but failing — to develop high-end projects in Moscow. Miss Universe staffers considered it an open secret that Trump’s true agenda in Moscow was not the show but his desire to do business there.

Yet to those around him that afternoon, Trump seemed gripped by one question: Where was Vladimir Putin?
(De rest past never nooit niet in 1 Fok!-replywindow, dus deze keer zullen jullie voor één keer het vertrouwde stekje moeten verlaten. Kom op, jullie kunnen het!)
  donderdag 8 maart 2018 @ 19:19:01 #143
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_177691101
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:14 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Van CNN? Met een korrel zout nemen.
Welkom in dit topic. Je bent nieuw hier, gezien de "Fake News" verdediging. Ik herinner me vorig jaar nog toen dat nog een geloofwaardige ontkenning leek. Na zoveel bevestigingen van verhalen over de incompetentie en het schandalige handelen van Trump zijn die ontkenningen niet meer zo populair. Persoonlijk vind ik naïviteit een goede eigenschap zolang het richting je eigen handelen is omdat het het goede in jezelf naar boven brengt. Door een sterke identificatie met Trump kan ik mij voorstellen dat sommige mensen naief richting Trump willen blijven vanuit dezelfde gedachte, dus wie ben ik om daar kritiek op te leveren? Ik hoop dat je het een tijdje vol kan houden, want veel van je politieke vrienden is dat niet gelukt.
Géén kloon van tvlxd!
pi_177691350
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:14 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Van CNN? Met een korrel zout nemen.
Een korrel?

;)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_177691618
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:14 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Van CNN? Met een korrel zout nemen.
Een vandaag geregistreerd account dat Trumpinator heet en meteen CNN aanvalt.

Zucht. Dit wordt weer vermoeiend.
pi_177691799
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 19:19 schreef Montov het volgende:

[..]

Welkom in dit topic. Je bent nieuw hier, gezien de "Fake News" verdediging. Ik herinner me vorig jaar nog toen dat nog een geloofwaardige ontkenning leek. Na zoveel bevestigingen van verhalen over de incompetentie en het schandalige handelen van Trump zijn die ontkenningen niet meer zo populair. Persoonlijk vind ik naïviteit een goede eigenschap zolang het richting je eigen handelen is omdat het het goede in jezelf naar boven brengt. Door een sterke identificatie met Trump kan ik mij voorstellen dat sommige mensen naief richting Trump willen blijven vanuit dezelfde gedachte, dus wie ben ik om daar kritiek op te leveren? Ik hoop dat je het een tijdje vol kan houden, want veel van je politieke vrienden is dat niet gelukt.
Dank voor je "welkomstwoord". "Zoveel bevestigingen van verhalen over iincompetentie en schandalig handelen"? Ik kijk veel FOX News. FOX News is in de VS het meest populaire nieuws kanaal. In de top 10 laatste ratings staat er maar 1 programma van een andere omroep en dat is Rachel Maddow's show bij MSNBC. Wat ik van de zogenaamde MSM oppik is voornamelijk echokamer gedrag waar de een het handelen van de president nog schandaliger vindt dan de andere. Daar trap ik niet in. Lijkt ook heel veel op dit topic van het FOK forum. Trump is erg, neehee Trump is veel erger, neehee, Trump is verschrikkelijk, neehee, Trump is een verschirkkelijke onmenselijke, incompetente schandalige president. Gelet op het feit dat de MSM in de VS, die gewoon lakeien van de DNC zijn, de afgelopen meer dan 18 maanden nogal vaak met fake news kwam neem ik die MSM met een flinke korrel zout. Als men bij FOX News de president laat vallen wordt het een ander verhaal. Dan pas moet ik mij zorgen gaan maken.
pi_177691851
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 19:52 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Dank voor je "welkomstwoord". "Zoveel bevestigingen van verhalen over iincompetentie en schandalig handelen"? Ik kijk veel FOX News. FOX News is in de VS het meest populaire nieuws kanaal. In de top 10 laatste ratings staat er maar 1 programma van een andere omroep en dat is Rachel Maddow's show bij MSNBC. Wat ik van de zogenaamde MSM oppik is voornamelijk echokamer gedrag waar de een het handelen van de president nog schandaliger vindt dan de andere. Daar trap ik niet in. Lijkt ook heel veel op dit topic van het FOK forum. Trump is erg, neehee Trump is veel erger, neehee, Trump is verschrikkelijk, neehee, Trump is een verschirkkelijke onmenselijke, incompetente schandalige president. Gelet op het feit dat de MSM in de VS, die gewoon lakeien van de DNC zijn, de afgelopen meer dan 18 maanden nogal vaak met fake news kwam neem ik die MSM met een flinke korrel zout. Als men bij FOX News de president laat vallen wordt het een ander verhaal. Dan pas moet ik mij zorgen gaan maken.
Hoe je in één post kunt beweren de MSM niet te vertrouwen maar het grootste, populairste, best bekeken netwerk wel is me al een raadsel.

Daarnaast kijken we hier niet zo naar welk kanaal iets zegt, maar wát er gezegd wordt en met welk bewijs. Als een kanaal niet bewezen leugenachtig en onwaar is - die zijn er overigens van linkse en rechtse signatuur en alles er tussen - moet je serieus bekijken wat er gemeld wordt. En overigens moet je ál het nieuws kritisch bekijken, niet slechts dat van CNN of een andere zender.
pi_177691859
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 19:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Een vandaag geregistreerd account dat Trumpinator heet en meteen CNN aanvalt.

Zucht. Dit wordt weer vermoeiend.
CNN begon al met fake news toen in de Golfoorlog 1 twee journalisten net deden of ze in Saoedi Arabie waren
pi_177691878
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 19:55 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

CNN begon al met fake news toen in de Golfoorlog 1 twee journalisten net deden of ze in Saoedi Arabie waren
Oké. Wijs me een nieuwszender die nog nooit ergens naast zat.

Ik ben geen verdediger van CNN, verre van. Neemt niet weg dat als CNN zegt dat het regent, het best kan regenen.
pi_177691897
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 19:52 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Ik kijk veel FOX News.
Hier gaat het dus al fout.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')